|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Het eerste wat Ajax moet doen, is Weghorst verkopen maat. Haha!
Die jongen is qua houding zo ver af van wat Ajax nu nodig heeft. Daarbij had Farioli hem in exact de juiste rol en is die door zijn basisplaats net even iets teveel in zichzelf gaan geloven, want hij komt heel zwaar tekort voor de nummer 9.
Met dat betreft zou ik hem heel graag zien gaan en Zian Flemming terug zien komen. Dat durf ik samen met een fitte Dolberg wel aan. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op woensdag 03 juni 2026 - 18:13 schreef Loetje het volgende:[..] Het eerste wat Ajax moet doen, is Weghorst verkopen maat. Haha! Die jongen is qua houding zo ver af van wat Ajax nu nodig heeft. Daarbij had Farioli hem in exact de juiste rol en is die door zijn basisplaats net even iets teveel in zichzelf gaan geloven, want hij komt heel zwaar tekort voor de nummer 9. Met dat betreft zou ik hem heel graag zien gaan en Zian Flemming terug zien komen. Dat durf ik samen met een fitte Dolberg wel aan. Maar dat is ook precies waarom ik Weghorst erbij zou willen houden, precies in de rol zoals hij bij Farioli had. Mits hij dit zelf ook wil, anders os het lastig.
Fan of geen fan zijn professionaliteit en inzet is een goed voorbeeld voor die slappe jeugd.
Neem die Bounida, vind zichzelf helemaal geweldig maar zodra er een zuchtje wind staat waait hij weg, veel te licht voor topvoetbal op dit moment.
Echt de zweep moet erover.
Ben verder erg benieuwd met welke dominante 6 Ajax komt aanzetten en welke veelacorende 9.
En hopen dat Godts gaat beseffen dat hij een teamspeler moet zijn en vanuit die rol ook onderscheidend kan zijn en mogelijk dan wel een rode duivel zal worden!
Oja en verder blijf ik geloven in Gaaei !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 06 juni 2026 door AkaS -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Akas kom op Gaaaei en Wgghorst die zou je gwoon gratis moeten weggeven.Dan nog wil niemand ze,ja misschien in de woestijn. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2026 - 12:15 schreef p111 het volgende:Akas kom op Gaaaei en Wgghorst die zou je gwoon gratis moeten weggeven.Dan nog wil niemand ze,ja misschien in de woestijn. Ik zie dat echt heel anders, met komend seizoen betere spelers om Gaaei en weer een jaartje ervaring erbij en hopelijk iemand die hem in zijn verdedigende taken begeleidt is Gaaei echt een potentiële basisspeler binnen een goed Ajax.
Ik heb ook echt wel al zijn fouten gezien en ik zie waar hij moet groeien maar ik zie ook zijn pluspunten. Ik kan het niet bewijzen maar ik heb geloof in zijn verdere ontwikkeling.
En wat betreft de spitspisitie, ja we hebben dringend een scorende spits nodig. Maar Weghorst heeft echt wel wapens die we als pinchhitter heel goed zouden kunnen gebruiken en qua instelling is hij zeker een goed voorbeeldprof voor jonge jongens.
Vergeet niet dat wij allemaal het rendement van onze spitsen afzetten tegen geweldenaren uit het verleden. Tegelijkertijd wordt even voorbij gegaan hoe relatief zwak het team er anno nu omheen is en wat een beetje kwaliteit heeft zijn ipv dienende spelers grote egoïsten die alleen met zichzelf bezig waren.
Positief vind ik wel, los of je het met de keuze eens bent, dat Cruijff al heel snel onze nieuwe trainer heeft vastgelegd en er direct kan worden gehandeld richting aankopen. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2026 - 11:18 schreef AkaS het volgende:[..] Maar dat is ook precies waarom ik Weghorst erbij zou willen houden, precies in de rol zoals hij bij Farioli had. Mits hij dit zelf ook wil, anders os het lastig. Fan of geen fan zijn professionaliteit en inzet is een goed voorbeeld voor die slappe jeugd. Neem die Bounida, vind zichzelf helemaal geweldig maar zodra er een zuchtje wind staat waait hij weg, veel te licht voor topvoetbal op dit moment. Echt de zweep moet erover. Ben verder erg benieuwd met welke dominante 6 Ajax komt aanzetten en welke veelacorende 9. En hopen dat Godts gaat beseffen dat hij een teamspeler moet zijn en vanuit die rol ook onderscheidend kan zijn en mogelijk dan wel een rode duivel zal worden! Oja en verder blijf ik geloven in Gaaei !!! Voor de laatste 20 minuten kan je Weghorst heel goed gebruiken, Koeman is geen goede trainer maar dit ziet hij goed
Gaaei verdedigen kan hij niet, dat weet hij zelf ook daarom staat hij vaak te hoog of hij dekt zijn man aan de verkeerde kant. Onder Farioli had hij verder gegroeid geweest, met sommige spelers moet je 1 op 1 aan de gang, veel tijd in steken.
Kijk naar Sutalo die is afgelopen seizoen geen schim geweest als het seizoen onder Farioli dit heeft hij ook laten weten dat de manier van trainen onder hem meer aan stond.
Dus eens amigo |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2026 - 18:07 schreef Jack Huntelaar het volgende:[..] Voor de laatste 20 minuten kan je Weghorst heel goed gebruiken, Koeman is geen goede trainer maar dit ziet hij goed Gaaei verdedigen kan hij niet, dat weet hij zelf ook daarom staat hij vaak te hoog of hij dekt zijn man aan de verkeerde kant. Onder Farioli had hij verder gegroeid geweest, met sommige spelers moet je 1 op 1 aan de gang, veel tijd in steken. Kijk naar Sutalo die is afgelopen seizoen geen schim geweest als het seizoen onder Farioli dit heeft hij ook laten weten dat de manier van trainen onder hem meer aan stond. Dus eens amigo Thanks amigo, hopel valt er komend seizoen weer veel te juichen. Ben echt reuze benieuwd naar welke spelers er aangekocht gaan worden en welke jeugd er komt doorbreken.
Hoop wel dat er ingezet gaat worden op een goede balans van techniek, fysiek en snelheid. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 07 juni 2026 - 16:52 schreef AkaS het volgende:[..] Thanks amigo, hopel valt er komend seizoen weer veel te juichen. Ben echt reuze benieuwd naar welke spelers er aangekocht gaan worden en welke jeugd er komt doorbreken. Hoop wel dat er ingezet gaat worden op een goede balans van techniek, fysiek en snelheid. Cruyff heb ik in ieder hoger aangeslagen dan Kroes met zijn volgeling.
Kroes zei 2 seizoenen terug dat Ajax binnen 3 jaar weer mee zou gaan doen om het kampioensschap, Jordy maakt er 1 seizoen van.
Al worden we 2e volgend seizoen dan speel je weer Champions Leaque dan ben ik al dik tevreden.
Belangrijk is dat we weer een team hebben staan waar we weer trots op zijn met inderdaad een betere balans inclusief een hogere balcirkulatie hebben |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op zaterdag 06 juni 2026 - 13:20 schreef AkaS het volgende:[..] Ik zie dat echt heel anders, met komend seizoen betere spelers om Gaaei en weer een jaartje ervaring erbij en hopelijk iemand die hem in zijn verdedigende taken begeleidt is Gaaei echt een potentiële basisspeler binnen een goed Ajax. Ik heb ook echt wel al zijn fouten gezien en ik zie waar hij moet groeien maar ik zie ook zijn pluspunten. Ik kan het niet bewijzen maar ik heb geloof in zijn verdere ontwikkeling. En wat betreft de spitspisitie, ja we hebben dringend een scorende spits nodig. Maar Weghorst heeft echt wel wapens die we als pinchhitter heel goed zouden kunnen gebruiken en qua instelling is hij zeker een goed voorbeeldprof voor jonge jongens. Vergeet niet dat wij allemaal het rendement van onze spitsen afzetten tegen geweldenaren uit het verleden. Tegelijkertijd wordt even voorbij gegaan hoe relatief zwak het team er anno nu omheen is en wat een beetje kwaliteit heeft zijn ipv dienende spelers grote egoïsten die alleen met zichzelf bezig waren. Positief vind ik wel, los of je het met de keuze eens bent, dat Cruijff al heel snel onze nieuwe trainer heeft vastgelegd en er direct kan worden gehandeld richting aankopen. “Veel betere spelers” ga je om gaaei echt niet krijgen.
Als je nu al zegt dat er wat dingen bij moeten dan moet dat zeker verdedigend, verdedigend middenveld en spits. Nou is dat nou juist het probleem, ik denk dat alleen voor de verdedigend middenveld positie geld is vrijgemaakt. Voor de rest hangt het af van verkopen. Gaaei gaat dus onder de nieuwe trainer ook niet goed renderen(dan zeg jij waarschijnlijk: “dat weet je niet”) en nu kan hij geld op leveren. Er zijn namelijk clubs die nog hetzelfde denken zoals jij, veel geld willen neerleggen voor iemand met waarschijnlijk geen potentie, maar een kleine hoop dat zo’n speler nog wel beter wordt.
Ajax loopt nu 3 jaar rond met Gaaei, hij heeft eigenlijk nooit echt goed gespeeld, al die tijd verdedigend toch instabiel. Je kan zeggen dat komt door Sutalo of Regeer, maar hoezo zou dat niet andersom gelden. Hij heeft 40% balverlies per wedstrijd. Dat is echt gigantisch.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 08 juni 2026 door freakie -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2026 - 11:01 schreef freakie het volgende:[..] “Veel betere spelers” ga je om gaaei echt niet krijgen. Als je nu al zegt dat er wat dingen bij moeten dan moet dat zeker verdedigend, verdedigend middenveld en spits. Nou is dat nou juist het probleem, ik denk dat alleen voor de verdedigend middenveld positie geld is vrijgemaakt. Voor de rest hangt het af van verkopen. Gaaei gaat dus onder de nieuwe trainer ook niet goed renderen(dan zeg jij waarschijnlijk: “dat weet je niet”) en nu kan hij geld op leveren. Er zijn namelijk clubs die nog hetzelfde denken zoals jij, veel geld willen neerleggen voor iemand met waarschijnlijk geen potentie, maar een kleine hoop dat zo’n speler nog wel beter wordt. Ajax loopt nu 3 jaar rond met Gaaei, hij heeft eigenlijk nooit echt goed gespeeld, al die tijd verdedigend toch instabiel. Je kan zeggen dat komt door Sutalo of Regeer, maar hoezo zou dat niet andersom gelden. Hij heeft 40% balverlies per wedstrijd. Dat is echt gigantisch. Gaaei werkt keihard maar komt te kort en zal ook nooit het Ajax niveau halen. Weghorst is veel te duur om hem te houden voor noodgevallen. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op maandag 08 juni 2026 - 12:11 schreef p111 het volgende:[..] Gaaei werkt keihard maar komt te kort en zal ook nooit het Ajax niveau halen. Weghorst is veel te duur om hem te houden voor noodgevallen. Ja precies, maar ja. Zoveel over gezegd. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
Winston Bogarde, Farioli, Jaap Stam zijn een voorbeeldje die Gaaei verder kunnen helpen in zijn ontwikkeling.
Hij heeft snelheid, een goede trap, is niet bang om er in te vliegen, in principe heeft hij alles alleen is hij niet de allerslimste, hij dekt vaak aan de verkeerde kant, heeft te veel drang naar voor ipv dat hij eerder mee terug loopt.
Moet zich ondermeer ook meer gaan verdiepen in zijn tegenstander, draait hij vaak naar binnen of gaat hij liever buiten om.
Ik denk alleen dat Jordy Cruyff niet het geduld heeft om hem te behouden, wat te begrijpen is, die werkt aan een team die er direct staat. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik klaag hierbij want alweer lees ik van alles over keepers, mijn god hoeveel keepers zijn er wel niet aangetrokken de afgelopen jaren.
Ik wil lezen dat we een goede middenvelder voor de 6 positie hebben vastgelegd! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 - 11:00 schreef AkaS het volgende:Ik klaag hierbij want alweer lees ik van alles over keepers, mijn god hoeveel keepers zijn er wel niet aangetrokken de afgelopen jaren. Ik wil lezen dat we een goede middenvelder voor de 6 positie hebben vastgelegd! Veel te veel laag gewichten aan getrokken, nu is het tijd om voor een goede ervaren keeper te gaan inclusief een middenvelder voor de 6 positie |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
| Weet niet goed welk bij welk topic dit het beste aansluit maar Ziggo gaat stoppen als hoofdsponsor. En ik zeg Yes, kan ik eindelijk weer eens een shirt kopen want de naam Ziggo weerhield mij ervan, wat een k.u.t.bedrijf vind ik dat! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 18 juni 2026 - 15:53 schreef AkaS het volgende:Weet niet goed welk bij welk topic dit het beste aansluit maar Ziggo gaat stoppen als hoofdsponsor. En ik zeg Yes, kan ik eindelijk weer eens een shirt kopen want de naam Ziggo weerhield mij ervan, wat een k.u.t.bedrijf vind ik dat! Had vroeger meer problemen met KPN, als alles maar werkt... |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
De Telegraaf: Beuker lijkt te gaan vertrekken bij Ajax, directeur op de wip Vandaag om 17:08
Ajax-directeur Marijn Beuker zit op de wip, zo meldt De Telegraaf zaterdagmiddag. Aankomende week zal er gesproken gaan worden over de positie van de directeur voetbal in Amsterdam. Een van de opties is om zijn contract in overleg te gaan ontbinden.
'De dagen van directeur voetbal Marijn Beuker (41) bij Ajax lijken geteld', meldt de ochtendkrant. Beuker werd eind 2023, mede op voorspraak van adviseur Louis van Gaal, naar Amsterdam gehaald. In eerste instantie werd Beuker aangesteld als rechterhand van Alex Kroes, maar later nam zijn invloed af.
Beuker wordt in Amsterdam mede verantwoordelijk gehouden voor de vele miskopen, zo meldt de krant. De namen van Oscar Gloukh, Raul Moro, Ko Itakura, Kasper Dolberg, Joeri Heerkens, Maarten Paes en James McConnell worden genoemd. Alles bij elkaar kostten Ajax dit zo ongeveer vijftig miljoen euro.
'Het wordt Beuker, die eerder als sportief directeur werkzaam was bij het Schotse Queen’s Park en als directeur ontwikkeling bij AZ werkte, vooral kwalijk genomen dat hij op LinkedIn onjuistheden in zijn verfraaide cv had staan', schetst De Telegraaf.
Update: 'Breuk tussen Ajax en Marijn Beuker', kopt het AD. Het contract van de 41-jarige directeur wordt spoedig ontbonden, klinkt het. Beuker ligt nog tot de zomer van 2028 vast in de Johan Cruijff Arena. ESPN meldt dat Beuker per 1 juli vertrekt uit Amsterdam. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 - 17:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:De Telegraaf: Beuker lijkt te gaan vertrekken bij Ajax, directeur op de wip Vandaag om 17:08 Ajax-directeur Marijn Beuker zit op de wip, zo meldt De Telegraaf zaterdagmiddag. Aankomende week zal er gesproken gaan worden over de positie van de directeur voetbal in Amsterdam. Een van de opties is om zijn contract in overleg te gaan ontbinden. 'De dagen van directeur voetbal Marijn Beuker (41) bij Ajax lijken geteld', meldt de ochtendkrant. Beuker werd eind 2023, mede op voorspraak van adviseur Louis van Gaal, naar Amsterdam gehaald. In eerste instantie werd Beuker aangesteld als rechterhand van Alex Kroes, maar later nam zijn invloed af. Beuker wordt in Amsterdam mede verantwoordelijk gehouden voor de vele miskopen, zo meldt de krant. De namen van Oscar Gloukh, Raul Moro, Ko Itakura, Kasper Dolberg, Joeri Heerkens, Maarten Paes en James McConnell worden genoemd. Alles bij elkaar kostten Ajax dit zo ongeveer vijftig miljoen euro. 'Het wordt Beuker, die eerder als sportief directeur werkzaam was bij het Schotse Queen’s Park en als directeur ontwikkeling bij AZ werkte, vooral kwalijk genomen dat hij op LinkedIn onjuistheden in zijn verfraaide cv had staan', schetst De Telegraaf. Update: 'Breuk tussen Ajax en Marijn Beuker', kopt het AD. Het contract van de 41-jarige directeur wordt spoedig ontbonden, klinkt het. Beuker ligt nog tot de zomer van 2028 vast in de Johan Cruijff Arena. ESPN meldt dat Beuker per 1 juli vertrekt uit Amsterdam. Gaan we volgens mij niets aan missen Jack.
Ben overigens wel in volle verwachting wanneer er nu eens een aankoop komt die nodig is en waar we op vooruit gaan! |
|
|
|
|
p111
|
|
|
Wij hebben nu een nw linksback was echt noodzakelijk.Als rechtsback kun je Rosa gebruiken is best redelijk,nu nog zeker een goede 6 en een Keeper.Vergeet niet dat als onze jonkies Steur/Mokio/Bouman/Boudina en Konadu zullen denk ik alleen maar beter worden.Als er dan nog een goede sterke 6 bij komt,zie ik een sterk Ajax dit aankomend seizoen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door p111 -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 10:00 schreef AkaS het volgende:[..] Gaan we volgens mij niets aan missen Jack. Ben overigens wel in volle verwachting wanneer er nu eens een aankoop komt die nodig is en waar we op vooruit gaan! Nee was meer met zich zelf bezig als ook Kroes.
Caio Henrique (linksback)
Heb een stukje gekopieerd, ik ken hem wel maar iemand beschrijven is altijd lastig.
Hij is een aankoop die valt in de categorie van vooruit gang AkaS, hij past bij een profiel dat Ajax mist: een speler die rustig is aan de bal, goed kan passen en met voorzetten en spelhervattingen gevaar sticht. Dat sluit aan bij de ideeën van nieuwe trainer Míchel, die wil bouwen via verzorgde opbouw en slim positiespel. Tegelijk blijven er twijfels over Henrique’s verdedigende betrouwbaarheid, zeker na een zware kruisbandblessure in 2023 waardoor hij aan snelheid heeft ingeboet en vaker last heeft van kleine blessures.
Zijn loopbaan begon bij Santos, waarna Atlético Madrid hem als tiener naar Europa haalde, maar hij daar niet doorbrak. Via verhuurperiodes belandde hij bij Fluminense op linksback, eigenlijk toevallig, en later bij Monaco, waar hij in 211 wedstrijden 41 assists leverde. Ajax ziet in hem dus vooral een creatieve oplossing voor een lang slepend probleem, al is het risico op defensieve kwetsbaarheid groot.
Dus als ik dit zo lees, is hij verdedigend niet al te best maar aanvallend brengt hij meer. Ajax heeft rond de 10 miljoen over moeten maken, met name Michel heeft hem doen overtuigen om te komen. Hij heeft veel salaris in moeten leveren |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 10:24 schreef p111 het volgende:Wij hebben nu een nw linksback was echt noodzakelijk.Als rechtsback kun je Rosa gebruiken is best redelijk,nu nog zeker een goede 6 en een Keeper.Vergeet niet dat als onze jonkies Steur/Mokio/Bouman/Boudina en Konadu zullen denk ik alleen maar beter worden.Als er dan nog een goede sterke 6 bij komt,zie ik een sterk Ajax dit aankomend seizoen. Inderdaad precies zoals je zegt, Rosa kan je goed gebruiken als rechtsback, nu nog een sterke 6 al zijn ze hier ook al ver mee, de doelman wordt wat ik lees Terstegen, die wordt gehuurd van Barcelona. Weghorst is weg dus komt er zeer zeker een andere spits want Konadu willen ze waarschijnlijk verhuren al zou ik dit niet doen als ik Ajax was, omdat hij best een groot talent is die je kan gebruiken.
Zo zie ik het komend seizoen ook een stuk beter gaan, een paar goede aankopen kan een enorm verschil maken
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 juni 2026 door Jack Huntelaar -- |
|
|
|
|
p111
|
|
|
| Klopt Jack we hebben in mijn ogen qua groei het beste middenveld van de Eredivisie,dus niet direkt maar wel aankomend.Ben benieuwd wie die 6 gaat worden en ook super belangrijk een goede keeper. |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op zondag 28 juni 2026 - 13:19 schreef p111 het volgende:Klopt Jack we hebben in mijn ogen qua groei het beste middenveld van de Eredivisie,dus niet direkt maar wel aankomend.Ben benieuwd wie die 6 gaat worden en ook super belangrijk een goede keeper. Ik ben zeker net zo benieuwd p111. En dat er een 6 komt is 1 ding dat zeker is, dit heeft hoge prioriteit bij Cruyff.
Zie hier de geruchten via de media..
De Argentijnse middenvelder Matías Galarza van AC Talleres is momenteel in beeld bij Ajax. De club ziet in hem een belangrijk alternatief voor Dani Ceballos. Galarza wordt nadrukkelijk gevolgd om de langdurige en problematische vacature als verdedigende middenvelder (nummer 6) in te vullen. Naast Galarza circuleren er rond de Johan Cruijff ArenA nog enkele andere namen voor deze positie, waaronder:
Fred: De ervaren Braziliaan van Fenerbahçe wordt serieus overwogen om de as te versterken. Marten de Roon: De Oranje-international wordt genoemd als optie om direct de gewenste controle en routine te brengen. Caspar Jander: Het talent van Southampton is een andere naam die door Sky Sports wordt gelinkt aan de Amsterdammers. |
|
|
|
|
AkaS
|
|
|
Ik lees zojuist weer een negatief stukje over Cruijff dat hij helemaal niet bezig is met de lange termijn bla bla bla. Vanaf dag 1 zijn er al journalisten die hem de hele tijd omlaag halen. Die zouden eigenlijk eens een klap voor hun kop moeten krijgen.
Natuurlijk is hij met de korte termijn bezig, na jaren van ellende moet er komend seizoen gepresteerd worden, CL gehaald worden. En van daaruit kan je aan je middellange plannen werken. Of denken wij dat als hij gaat roepen dat komend jaar een tussenjaar moet worden gericht op langetermijn, dat dit gepruimd zou worden door supporters en club!!!
Hopelijk lukt het hem om een goed team samen te stellen voor komend seizoen, een seizoen waarin we eindelijk weer iets om te juichen krijgen!
Go Jordi, make it happen and do it fast!!! |
|
|
|
|
Jack Huntelaar
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 23:36 schreef AkaS het volgende:Ik lees zojuist weer een negatief stukje over Cruijff dat hij helemaal niet bezig is met de lange termijn bla bla bla. Vanaf dag 1 zijn er al journalisten die hem de hele tijd omlaag halen. Die zouden eigenlijk eens een klap voor hun kop moeten krijgen. Natuurlijk is hij met de korte termijn bezig, na jaren van ellende moet er komend seizoen gepresteerd worden, CL gehaald worden. En van daaruit kan je aan je middellange plannen werken. Of denken wij dat als hij gaat roepen dat komend jaar een tussenjaar moet worden gericht op langetermijn, dat dit gepruimd zou worden door supporters en club!!! Hopelijk lukt het hem om een goed team samen te stellen voor komend seizoen, een seizoen waarin we eindelijk weer iets om te juichen krijgen! Go Jordi, make it happen and do it fast!!! Volledig mee eens! Van Gaal stapt op omdat hij Kroes en Beuker had binnen gehaald en geeft Cruyff een schop na. Cruyff is schoon schip aan het maken, is heus ook wel bezig op lange termijn. Genoeg jonge spelers hebben hun contract getekend, ook genoeg talenten weten te strikken. Is natuurlijk eerst op krte termijn bezig om Ajax weer aan de goede kant te krijgen.
Alleen maar lof voor Cruyff, trapt er maar een aantal buiten die geen moer uitvoeren en mee liften |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 23:36 schreef AkaS het volgende:Ik lees zojuist weer een negatief stukje over Cruijff dat hij helemaal niet bezig is met de lange termijn bla bla bla. Vanaf dag 1 zijn er al journalisten die hem de hele tijd omlaag halen. Die zouden eigenlijk eens een klap voor hun kop moeten krijgen. Natuurlijk is hij met de korte termijn bezig, na jaren van ellende moet er komend seizoen gepresteerd worden, CL gehaald worden. En van daaruit kan je aan je middellange plannen werken. Of denken wij dat als hij gaat roepen dat komend jaar een tussenjaar moet worden gericht op langetermijn, dat dit gepruimd zou worden door supporters en club!!! Hopelijk lukt het hem om een goed team samen te stellen voor komend seizoen, een seizoen waarin we eindelijk weer iets om te juichen krijgen! Go Jordi, make it happen and do it fast!!! Hier helemaal mee eens. Natuurlijk is hij met het korte termijn bezig, maar op dit moment zijn er nog al wat mensen op hun tenen getrapt, dus krijgt hij even de verhalen om zijn oren. |
|
|
|
|
|