BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De officiële Ajax trainerstaf en directie klaagmuur met ruimte voor complimenten!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hjf
 hjf - maandag 07 september 2026 - 11:38   quote  deeplink  
Zoals ik al eerder heb aangegeven kwam deze wedstrijd 2 maanden te vroeg voor ons. Er moet nog voor 40% procent worden bijgeslepen om tot een team te gaan komen. We hebben net de transfer window achter de rug en heel veel nieuwe spelers aangetrokken. Dan moeten we niet gaan verwachten dat binnen een paar dagen het op orde te hebben. Wat ik heb gezien, daar kunnen we verder op bouwen. Ja, de wissels waren nogal ongelukkig. Ik had Tolu er nooit vanaf gehaald. Zeker niet voor degene die hem verving. Bovendien had Van Bommel donkerrood moeten krijgen en dan had ik het nog moeten zien.
We kunnen Michel pas in de winterstop een tussentijdse beoordeling geven, maar laten we hem nu al niet afserveren. Er zijn genoeg voorbeelden, dat trainers niet goed begonnen en toch daarna succes boekten.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 07 september 2026 - 12:40   quote  deeplink  
'Geen onderzoek van aanklager betaald voetbal naar actie Van Bommel'
maandag, 7 september 2026 (12:17) - VoetbalPrimeur

Ruben van Bommel krijgt geen schorsing voor zijn harde overtreding op Aaron Bouwman tijdens Ajax-PSV in de Johan Cruijff ArenA. Tien minuten voor tijd botste de PSV-aanvaller na een luchtduel hard op de Ajax-verdediger. Scheidsrechter Sander van der Eijk en VAR Pol van Boekel beoordeelden de situatie al tijdens de wedstrijd, waardoor de aanklager betaald voetbal geen vooronderzoek meer instelt. Bouwman kon niet verder spelen en liep volgens ziekenhuisonderzoek een kneuzing aan zijn borstbeen en long op. Hij komt deze maand niet meer in actie.

Dit vind ik veel erger, de KNPSV
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 07 september 2026 - 20:18   quote  deeplink  
We kunnen nu allemaal wel meteen alles en iedereen afbranden maar vergeet niet dat we pas vanaf donderdagochtend wisten hoe de selectie eruit zou zien. Dan heeft de trainer met de selectie 1,5 training om te bekijken wie fit is voor zaterdag en wie moet waar spelen met wie ernaast enz...
Door de knvb moeten we dan direct tegen de kampioen van de laatste jaren en hadden we met zijn allen een nederlaag ingecalculeerd, toch?
Nu heeft de trainer met de selectie voor het eerst een weekje om eens lekker te trainen al ontbreken namen als Bouwman en Blind natuurlijk.
Het kan alleen maar beter worden als we compleet zijn. Dat we nu bijvoorbeeld met 3 tienen spelen is niet bevorderlijk voor de kwaliteit. De afgelopen 4 edities tussen beide clubs heeft Godts bijvoorbeeld in zijn eentje veel verbloemd door in alle 4 te scoren...nu is er die dreiging niet.
Kneden, trainen, hard werken...
Over een maand zouden we al vooruitgang moeten kunnen zien en kunnen we hopelijk eens een resultaat halen tegen clubs waar we al jaren nauwelijks punten tegen halen zoals AZ , Utrecht, Twente, GAE of Groningen.
In dat soort potjes zullen we punten moeten gaan halen en niet zozeer nu al tegen PSV.
Laten we vertrouwen houden!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 07 september 2026 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 september 2026 - 12:40 schreef Jack Huntelaar het volgende:
'Geen onderzoek van aanklager betaald voetbal naar actie Van Bommel'
maandag, 7 september 2026 (12:17) - VoetbalPrimeur

Ruben van Bommel krijgt geen schorsing voor zijn harde overtreding op Aaron Bouwman tijdens Ajax-PSV in de Johan Cruijff ArenA. Tien minuten voor tijd botste de PSV-aanvaller na een luchtduel hard op de Ajax-verdediger. Scheidsrechter Sander van der Eijk en VAR Pol van Boekel beoordeelden de situatie al tijdens de wedstrijd, waardoor de aanklager betaald voetbal geen vooronderzoek meer instelt. Bouwman kon niet verder spelen en liep volgens ziekenhuisonderzoek een kneuzing aan zijn borstbeen en long op. Hij komt deze maand niet meer in actie.

Dit vind ik veel erger, de KNPSV
Dat zijn inderdaad de regels, de scheidsrechter trekt snel geel en dan weet je dat als de var weer eens een vrije dag heeft, dat er niets meer aan gedaan wordt....het is ongekend.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De officiële Ajax trainerstaf en directie klaagmuur met ruimte voor complimenten!

0.0334482