|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 20:56 schreef tomson het volgende:[..] Irritant die aandacht sponzen. Ik wil juist info over nieuwe gezichten, debutanten, of een mooie comeback. Over de nieuwe landen. Al jarenlang is het een hoogmis ter ere van die zelfde paar mensen. Voetbal is een teamsport he. Precies. En hoewel Ronaldo soms in positieve of negatieve zin de aandacht naar zich toetrekt, daar was deze wedstrijd geen sprake van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Durf ik niet te zeggen. Misschien Salomon, de jongste ? Is ook alweer anciƫnt history |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vond Portugal het eerste kwart behoorlijk, maar daarna weinig indrukwekkend. Wel meestal balbezit en wat druk, maar niet genoeg om Congo echt te verontrusten. Gelijkspel is op basis van de kansen nog niet eens onverdiend denk ik. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Argentinie, Oranje en Duitsland tot nu t beste spel. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Frankrijk vond ik ook wel wat loskomen naarmate de wedstrijd vorderde. En die hadden ook wel de sterkste tegenstander. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 21:01 schreef tomson het volgende:[..] Durf ik niet te zeggen. Misschien Salomon, de jongste ? Is ook alweer anciĆ«nt history Ff gekeken maar hij heeft ze beide meegemaakt maar speelde natuurlijk ook jaren samen met Salamon bij Cheslea. Toen ze Barcelona vernederde ā¤ļø |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
quote: Oranje? Speelde vreselijk passief en speelde vreselijk slecht na de wissels van tacticus Koeman. Duitsland en Argentinie was leuk om te zien inderdaad. Frankrijk ook 2e hwlft goed. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 21:04 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Frankrijk vond ik ook wel wat loskomen naarmate de wedstrijd vorderde. En die hadden ook wel de sterkste tegenstander. Tweede helft ging het gas erop. Paar waanzinnige steekballetjes, dodelijk efficiƫnt. Maar Senegal is geen makkie he. "was" ook Afrika cup winnaar he. Nog maar een paar maandenterug.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 21:09 schreef Frobin1974 het volgende:[..] Oranje? Speelde vreselijk passief en speelde vreselijk slecht na de wissels van tacticus Koeman. Duitsland en Argentinie was leuk om te zien inderdaad. Frankrijk ook 2e hwlft goed. Ook een beetje het gevoel dat ze de poule niet eens doorkomen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 21:10 schreef tomson het volgende:[..] Tweede helft ging het gas erop. Paar waanzinnige steekballetjes, dodelijk efficiƫnt. Maar Senegal is geen makkie he. "was" ook Afrika cup winnaar he. Nog maar een paar maandenterug.. Senegal heeft echt een goede ploeg inderdaad. Maar aan het aanvallende talent van Frankrijk kan geen ander land tippen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: En dan Orgel Joke mislopen? Dacht het niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik vond Nederland ook niet zo slecht, zeker niet, aardig overwicht qua spel tegen een vrij serieuze ploeg, traag en voorspelbaar hier en daar ook ja maar welk team niet kun je nu wel zeggen
misschien mede door die aardige temperatuur het lastiger maakt tempo er goed in te houden who knows en verdedigen en reageren is makkelijker dan dominant voetbal op hun helft te spelen
Oranje viel me alles mee eigenlijk, had er stuk minder van verwacht, ik dacht veel kwetsbaarder.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Whahahhaha kannie wachten op Orgel Joke |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 21:28 schreef bijft007 het volgende:Ik vond Nederland ook niet zo slecht, zeker niet, aardig overwicht qua spel tegen een vrij serieuze ploeg, traag en voorspelbaar hier en daar ook ja maar welk team niet kun je nu wel zeggen Oranje viel me alles mee eigenlijk, had er stuk minder van verwacht, ik dacht veel kwetsbaarder. Ik had wel verwacht dat ze zouden verliezen van Japan ,dus tja |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik had gelijkspel dus oke maar manier op viel alles mee, vooraf gevoel oranje hangen en wurgen gelijk met grote delen rug tegen muur, was het niet echt, je hebt het onnodig weggeven dat idee meer
Dus mn verwachtingen lagen waarschijnlijk ook wel stuk lager
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nog 6 landen moeten hun eerste wedstrijd spelen. Over een half uurtje Engeland-Kroatiƫ. Was een aantal jaar terug een absolute kraker geweest. Maar bij Kroatiƫ is het beste er wel vanaf normaal gesproken. En Engeland is de laatste van de favorieten/outsiders die nog niet in actie is gekomen. Of je moet Colombia als zodanig beschouwen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Engeland - Kroatiƫ is nog een potje dat we graag mee pakken |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Klopt ja, Kroatiƫ wat jaar terug een fijn team, normaliter simpel overwinning engeland, Maar op dit wk kan er veel.
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahahaha, als dat de reactie is, dan hoef ik de tv al niet eens aan te zetten om te weten wie het is! |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Turpin trauma Modric ook niet zn meest glorieuze moment |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Kane die een pingel niet inschiet? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Modric had geen idee wat er om hem heen gebeurde. Kane met een verrassende misser. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Keeper Kroatiƫ was bijna meteen de held. Zonde |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Echt? Dat moet een halve centimeter zijn |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wil het beeld nog wel is zien. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Engeland in het zadel geholpen. Eerst door Modric en dan door de arbitrage. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ik zou me als Kroaat eigenlijk ook wel genaaid voelen |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wtf waarom de corner kwijt??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik word zo moe van die domme commentatoren.
Nee de corner word niet te laat genomen, Var corrigeert en geeft achterbal. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 22:15 schreef MMM het volgende:Ik word zo moe van die domme commentatoren. Nee de corner word niet te laat genomen, Var corrigeert en geeft achterbal. Ah ok. Snapte er niks van |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt er trouwens op dat het penalty moment met een speler die te vroeg inliep te maken had en de bal wegkopte. Daarom mocht het overgenomen worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Dat de keeper gaat bewegen komt door die achterlijke aanloop van Kane. Bizar hoe de aanvaller in het voordeel is met de huidige regels. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu echt maar 22 graden toch zeiden ze, dan break niet echt nodig lijkt me Anderzijds stoor ik mij meer aan de nos die het gebruikt voor reclames met hansie op vakantie enzovoort.
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Dit had ik nodig. Ik kan rustig slapen in de wetenschap dat jude bellingham een contract heeft met een tasjesmerk |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Heerlijk uitgespeeld trouwens |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Leek wel carambole. Terugtrekballetje Tja als je Kane laat lopen dan vraag je erom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat slecht verdedigd deze corner. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Bizar hoor. Laat Kane anders lekker vrij. Maar goed, de volgende grote naam die direct al meerdere goals maakt. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 22:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Bizar hoor. Laat Kane anders lekker vrij. Maar goed, de volgende grote naam die direct al meerdere goals maakt. Die heeft er sinds Bayern nog een dikke schep bovenop gedaan. Net zo'n machine als Haaland |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Schwalbekoning Bellingham |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 17 juni 2026 - 22:44 schreef tomson het volgende:[..] Die heeft er sinds Bayern nog een dikke schep bovenop gedaan. Net zo'n machine als Haaland Tottenham stortte ook direct in na zijn vertrek. Die heeft nog net op tijd een stap gemaakt. |
|
|
|