|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Al kreeg gratis een 4 weekse reis met 5000£ zakgeld naar dat land aangeboden . Dan zou ik zeggen ,geef dat maar aan iemand die er blij mee is 😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 23:19 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Al kreeg gratis een 4 weekse reis met 5000£ zakgeld naar dat land aangeboden . Dan zou ik zeggen ,geef dat maar aan iemand die er blij mee is 😂 Ik heb me nooit zorgen gemaakt om Iran. Deze klootzakken word ik stukken ongemakkelijker van. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Tweede helft niet meer gekeken, maar ik denk dat ik zo nog wel even een helftje van Schotland tegen Marokko meepak. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 23:22 schreef tomson het volgende:[..] Ik heb me nooit zorgen gemaakt om Iran. Deze klootzakken word ik stukken ongemakkelijker van. Zelfs deze wedstrijd moeten ze openen door met 4 leger helikopters over dat stadion te vliegen . Het is zo'n oorlogszuchtend landje |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tweede helft niet meer gekeken, maar ik denk dat ik zo nog wel even een helftje van Schotland tegen Marokko meepak. Ga ik misschien ook wel doen |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 23:23 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Tweede helft niet meer gekeken, maar ik denk dat ik zo nog wel even een helftje van Schotland tegen Marokko meepak. Eens zien of ik die trek, maar had hem ook in het vizier. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 23:25 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zelfs deze wedstrijd moeten ze openen door met 4 leger helikopters over dat stadion te vliegen . Het is zo'n oorlogszuchtend landje The so called "president of peace" is a fucking corrupt warmonger. En vriend Bibi Neet-anyahu is minstens zo erg, zoniet nog erger. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Dat tv scherm in dat stadion is echt schizofreen groot. Ook weer zoiets Amerikaans. Dat scherm neemt de plek van duizenden toeschouwers in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op vrijdag 19 juni 2026 - 23:38 schreef tomson het volgende:[..] The so called "president of peace" is a fucking corrupt warmonger. En vriend Bibi Neet-anyahu is minstens zo erg, zoniet nog erger. We zijn gelijkgestemde hierin maar laten we er maar over ophouden. Ik kijk in iedergeval geen wedstrijd meer van dat land 😂 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Deze pikken we nog even mee. Minimaal een helftje. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Niet tuteruh geen grote blij |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Altijd een dikke win voor de rest van de samenleving. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| Heerlijk dat ze eruit liggen.. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kut Koeman.
Waar is Summerville? Malen nu rechts en Brobbey spits. Gekkigheid.. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Misschien heeft Koeman gelijk. Maar denk het niet. |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Koeman is tactisch zo slecht, als ze winnen is dat ondanks hem. Hup Zweden! |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Reijnders is zo enorm overschat. Is niets. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Vind Brob altijd wel een Feyenoord spits |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ik ook en een grappig ventje |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Commentator krijgt gelijk praatjes. Wedstrijd duurt 90 minuten he |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Pakt goed uit nu haha |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Tot nu toe wel haha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Staat 2 - 0 en die Zweden blijven onder druk staan. Eerlijk gezegd denk ik dat niemand dit zag aankomen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Van Hecke opbouwend zo laf en zwak, dat gaat tegendoelpunten kosten |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Echt een dramatische lucht keeper |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Sinds de drinkpauze is het heel zwak |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Zweden is gewoon beter. Het plan van Koeman, wat dat ook mogen zijn, moet heel snel de prillenbak in. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| 2-0 voorstaan en toch van t kastje naar de muur gespeeld worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Er is geen defensief middenveld, dit is zelfmoord |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vind dat wel meevallen. Alleen bij balverlies staat het gelijk erg ver uit elkaar @tom
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2026 door ar -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Koeman haalt straks weer alle Aanvallers eruit |
|
|
|