|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als je er gelukkig van wordt? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zat voetbal te kijken. effe pissen. en dan zie ik. Op vakantie met Hanssie? Vreselijk al die KUT reclame. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 18:53 schreef van geil het volgende:Zat voetbal te kijken. effe pissen. en dan zie ik. Op vakantie met Hanssie? Vreselijk al die KUT reclame. Zag hem ook voorbij komen ja. En het aantal reclames is heel irritant dit toernooi inderdaad. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nou, het is in ieder geval geen monsterscore geworden. Kaapverdië is inmiddels een minuut of 10 verwijderd van een resultaat. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Knap hoor. Inmiddels zou ik het echt zonde van die Cabo's vinden als Spanje alsnog scoort. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 18:53 schreef van geil het volgende:Zat voetbal te kijken. effe pissen. en dan zie ik. Op vakantie met Hanssie? Vreselijk al die KUT reclame. 😂😂😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 18:53 schreef van geil het volgende:Zat voetbal te kijken. effe pissen. en dan zie ik. Op vakantie met Hanssie? Vreselijk al die KUT reclame. Kan je gelijk terug naar de pot. De schijterij krijg je er van 😪 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Dit was echt zonde,wat een slechte pass |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wow hier had je in de toto een killer mee kunnen maken |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Mooi man.. de keeper gewoon in tranen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Straks de Belgen. Rigaux zit klaar met zijn notitieblok. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Inkoppertje, 100 punten erbij in de WK poule. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Lekker frietje erbij, zure mayo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Cabral is wel t mannetje aan tafel hahaha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Daarna nog even op vakantie met Hansie |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Pfff meneertje heuvelhut gaat aan die tafel zitten mekkeren over hoe een speler in beeld gebracht werd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Knap van Kaapverdië.
Nu die kut Belgen. Hopelijk verliezen ze, maar denk winst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik ben groot fan van de Bruyne en hoopt dat Salah zijn been breekt 😬 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Goed hard en zuiver geschoten. Maar tegelijk lieten die Belgen hem alle ruimte. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Stevige overtreding dit hoor. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Tis best pittig op z'n tijd vooral Molenbeek speelt hard. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zo wild dit schot. gewoon rustig raken binnenkant voet, is goal. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Blinde verslaggever met een Bert en Ernie accent. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: hahaha, nou inderdaad. Je hoorde notabene heel duidelijk het geluid van de paal. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Oranje verreweg de beste indruk tot nu Al is dat hier niet populair om te zeggen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 22:20 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] hahaha, nou inderdaad. Je hoorde notabene heel duidelijk het geluid van de paal. Ja eerder moest hij zichzelf ook al 2 x corrigeren 😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Begint Belgie een beetje op toeren te komen, krijg je weer bijna de reclame break |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 22:25 schreef tomson het volgende:Begint Belgie een beetje op toeren te komen, krijg je weer bijna de reclame break Op vakantie met Hanssie. Ik mot nu al schijten. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| WTF... 10 SECONDEN LUKAKU |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Die commentator is blind. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Gelijk een stuk minder romantisch 🤪 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: De hele avond al. Maakt veel fouten.
Bal op de paal, geluid overduidelijk hoorbaar. ‘Goed gered door de keeper’ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Lukaku komt erin ,scoort ,gelijk pauze en pakt als eerste een water bidon haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 22:30 schreef MMM het volgende:[..] De hele avond al. Maakt veel fouten. Bal op de paal, geluid overduidelijk hoorbaar. ‘Goed gered door de keeper’ 😂Hij heet Leon? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 22:22 schreef van geil het volgende:Oranje verreweg de beste indruk tot nu Al is dat hier niet populair om te zeggen. Van alle landen tot nu toe bedoel je? mwa, dat denk ik niet. Vond Oranje overigens niet een hele goede of hele slechte indruk maken, was vooral Koeman die het initiatief en de wapens weggaf. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Al moet ik ook zeggen dat ik geen van alle grote landen (die we tot nu toe gezien hebben) echt overtuigend vind spelen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Commentator : als de koning spreekt luistert ook de bondscoach. 5 minuten later : de koning wordt gewisseld. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 15 juni 2026 - 22:35 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Al moet ik ook zeggen dat ik geen van alle grote landen (die we tot nu toe gezien hebben) echt overtuigend vind spelen. Scorebord journalistiek: Duitsland :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| De volgende trainer die aan de beurt is bij Salah. |
|
|
|