|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar gelukkig heeft hij geen Bert of Ernie accent 😂 |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Het Engels drong gewoon niet tot hem door. The attacker initiated contact. No penalty. Hoe moeilijk is het hahaha |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Haha nie aan het opletten, en kan geen Engels blijkbaar haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 - 22:27 schreef tomson het volgende:[..] Het Engels drong gewoon niet tot hem door. The attacker initiated contact. No penalty. Hoe moeilijk is het hahaha hahaha, wel mooi, die totale verbazing bij hem een paar seconden later |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| De klasse van de Fransen komt er dan toch uit |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ze hebben in ieder geval zat goede aanvallers. Kunnen ze makkelijk twee voorhoedes van maken. Het is vooral of het middenveld een beetje functioneert bij Frankrijk. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Waanzinnige steekbal, heerlijk afgewerkt. Uit t boekje |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Piet spuit tegen t plafond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Op zijn stapelbedje drie hoog. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Loopt 1 speler tussen die lijkt op Kevin Leerdam . En dat doet me gelijk denken aan MMM die hem altijd kind soldaat noemde als hij weer een slechte pot speelden😂 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:Loopt 1 speler tussen die lijkt op Kevin Leerdam . En dat doet me gelijk denken aan MMM die hem altijd kind soldaat noemde als hij weer een slechte pot speelden😂 Het lijken allemaal soldaten bij Frankrijk |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 - 22:47 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ze hebben in ieder geval zat goede aanvallers. Kunnen ze makkelijk twee voorhoedes van maken. Het is vooral of het middenveld een beetje functioneert bij Frankrijk. Niet normaal wat er daar dan ook nog op de bank zit. NL: Memvis, Malen, Weghorst, Brobbey, Summerville en Lang. En in de praktijk Dumfries op rechts🤪 Wie vergeet ik nog |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 - 22:53 schreef tomson het volgende:[..] Niet normaal wat er daar dan ook nog op de bank zit. NL: Memvis, Malen, Weghorst, Brobbey, Summerville en Lang. En in de praktijk Dumfries op rechts🤪 Wie vergeet ik nog Gakpo, verder heb je ze wel geloof ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:Loopt 1 speler tussen die lijkt op Kevin Leerdam . En dat doet me gelijk denken aan MMM die hem altijd kind soldaat noemde als hij weer een slechte pot speelden😂 Hahaha classic die kindsoldaat. Zag m een tijdje terug op ESPN. Die heeft nog steeds een beetje babyface die gozert. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Ik dacht al vergeet ik iemand haha Wat een granaat nog van Senegal. Tering hee, Em bapeee
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Hard schot, keepertje had het wel beter kunnen verwerken. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Deze zit er ook aardig in. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Mbappe nu nog slechts 2 goals achter het record van Klose. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 - 22:56 schreef tomson het volgende:[..] Hahaha classic die kindsoldaat. Zag m een tijdje terug op ESPN. Die heeft nog steeds een beetje babyface die gozert. Ja hahaha zeker een classic . Ja verbaasd me niks die babyface |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Zeker de 2e helft was erg entertaining🔥 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ja absoluut alleen jammer doet die doelpunt van Jackson buitenspel was. Voor nog iets meer spanning. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Frankrijk weer bij de usual suspects voor de cup. Jammer dat Argentinië op zon kut tijdstip geprogrammeerd staat. Voor Argentinië zelf maakt t niet uit das ongeveer dezelfde tijdzone. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 - 23:17 schreef tomson het volgende:Frankrijk weer bij de usual suspects voor de cup. Jammer dat Argentinië op zon kut tijdstip geprogrammeerd staat. Voor Argentinië zelf maakt t niet uit das ongeveer dezelfde tijdzone. Ik denk dat ik die pot vroeg in de ochtend ga kijken . Alleen even zorgen dat ik de uitslag nog niet weet. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Irak - Noorwegen, stukje van kijken. Noorwegen is misschien een outsider, die hebben best een aardig elftal en ook een prima kwalificatie gedraaid. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Aursnes in de basis trouwens. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Was een fijne speler die Aursnes Ja die gekke Haaland is goed voor t doelsaldo van die Noren :)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| tja, wie anders maakt de openingsgoal. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Lekker joh we hebben een wedstrijd :) |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zeker. Staan een handvol verdedigers en nauwelijks aanvallers. Maar die ene die er wel staat kopt hem goed binnen.
Beide goals waren prima aanvallen ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wel een vreselijk presenteerblaadje Btw : er blijkt dus een Irakese tak van de El Ahmadi's te zijn. Correctie : is Al Ahmadi. Close, dat wel.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dacht even dat ie hem zo binnenschoot. Hoe dan ook, Irak doet aardig mee. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hatrick Messi ,keeper Algerije had een verkeerd masker op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Bizar wel, doet het nog steeds die Messi🔥 |
|
|
|