|
|
tomson
|
|
|
| Hij krijgt zn kansen toch nog wel. Iedereen speelt in zijn dienst. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Nu is hij getergd, hattrick. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
kan je jezelf voorstellen dat je in de jaren 80 of 90 met roze voetbalschoenen ging ballen bij je club ? |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:13 schreef Leon FR1908 het volgende:kan je jezelf voorstellen dat je in de jaren 80 of 90 met roze voetbalschoenen ging ballen bij je club ? Dan had Henk Spaan, Frits Barend of een andere voetbalprofeet uit die tijd een vernietigend artikel aan je gewijd in de VI. Weet je nog Henk Vos op zn witte voetbalschoenen ? Dat was al een heel ding toen, witte schoenen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Henk Vos was trendsetter haha Maar die mintgroene was begin 2000 denk ik?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:20 schreef tomson het volgende:[..] Dan had Henk Spaan, Frits Barend of een andere voetbalprofeet uit die tijd een vernietigend artikel aan je gewijd in de VI. Weet je nog Henk Vos op zn witte voetbalschoenen ? Dat was al een heel ding toen, witte schoenen. ja hahaha indd |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Die had ie deze pot al kunnen hebben, als hij wat scherper was geweest |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: De eerste is toch weer binnen hahaha |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze gast is niet normaal hoor . Bij elke afvallende bal is hij daar . mooi doelpunt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Kans nummer 4 zit er dan wel in. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:24 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Henk Vos was trendsetter haha Maar die mintgroene was begin 2000 denk ik? Geen idee, was n grapje, had altijd zwarte volgens mij |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Vieze tyfusploeg is het toch |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Wat een voetbalmonster is dat toch. De beste die ik ooit heb zien voetballen. Maradona kwam in de buurt maar die heeft z'n talent verkwanseld met feesten. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:40 schreef van geil het volgende:[..] Geen idee, was n grapje, had altijd zwart volgens mij [/citaat] vind ik nog steeds het mooiste |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:42 schreef tomson het volgende:Wat een voetbalmonster is dat toch. De beste die ik ooit heb zien voetballen. Maradona kwam in de buurt maar die heeft z'n talent verkwanseld met feesten. Jammer dat het zo'n kwal is geworden. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:42 schreef tomson het volgende:Wat een voetbalmonster is dat toch. De beste die ik ooit heb gezien voetballen. Maradona kwam in de buurt maar die heeft z'n talent verkwanseld met feesten. [/citaat] Maradona vond ik anders maar die heeft Napoli gebracht waar het nu nog steeds is. Van niks naar een club met naam.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Als heel de wereld je al meer dan 20 jaar op een voetstuk plaatst en iedereen wat van je moet denk ik dat niemand daar mentaal gezond uit komt. Denk dat heteen bescherming mechanisme is
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Oostrijk is net Feyenoord ,je geeft een bal voor en er is niemand |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Gewoon een kaart. Maar nee want Messi |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:43 schreef Leon FR1908 het volgende:quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:40 schreef van geil het volgende:[..] Geen idee, was n grapje, had altijd zwart volgens mij [/citaat] vind ik nog steeds het mooiste ik ook, schiet me net te binnen, de laatste twee seizoenen speelde ik op hockeyschoenen, die waren wel fel groen. Dat was voor mn rug en heupen beter, zeker op kunstgras, maar ja ik was 55/56 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:47 schreef tomson het volgende:[..] Als heel de wereld je al meer dan 20 jaar op een voetstuk plaatst en iedereen wat van je moet denk ik dat niemand daar mentaal gezond uit komt. Denk dat heteen bescherming mechanisme is Ik denk eerder dat het Argentijnse elftal dat heeft veroorzaakt. Dat zijn allemaal extreme klootzakken. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:48 schreef van geil het volgende:[..] ik ook, schiet me net te binnen, de laatste twee seizoenen speelde ik op hockeyschoenen, die waren wel fel groen. Dat was voor mn rug en heupen beter, zeker op kunstgras, maar ja ik was 55/56 logisch toch en kan je zien hoe diep de passie zit om via hockeyschoenen toch nog lekker te kunnen ballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:49 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik denk eerder dat het Argentijnse elftal dat heeft veroorzaakt. Dat zijn allemaal extreme klootzakken. behalve Senesi maar die zit op de bank. Maar liever Messi dan Weghorst ππππΌπ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:49 schreef MightyAce het volgende:[..] Ik denk eerder dat het Argentijnse elftal dat heeft veroorzaakt. Dat zijn allemaal extreme klootzakken. Haha dat helpt er ook niet aan. Maar dat heeft ze wel gebracht waar ze zijn. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:48 schreef van geil het volgende:[..] ik ook, schiet me net te binnen, de laatste twee seizoenen speelde ik op hockeyschoenen, die waren wel fel groen. Dat was voor mn rug en heupen beter, zeker op kunstgras, maar ja ik was 55/56 Ik heb ze nog, zijn wel mooi vind ik. Asics gel blackhead 6 groen hockeyschoenen heren. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:51 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] behalve Senesi maar die zit op de bank. Maar liever Messi dan Weghorst ππππΌπ Poeh dat was ook een fijne om voor je keeper te hebben staan. Senesi he π |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:53 schreef van geil het volgende:[..] Ik heb ze nog, zijn wel mooi vind ik. Asics gel blackhead 6 groen hockeyschoenen heren. Die groene of gele vond ik ook wel mooi . Het is denk ik een kwestie van smaak . Ik denk wel dat nieuwe schoenen wel een heel andere ervaring is .
Ik heb vanwegen die ongelukkige voeten de laatste 5 jaar van die ON sneakers. Best wel lelijk om te zien maar ze zijn zo ligt . ik zie die stof ook bij nieuwe voetbalschoenen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 19:53 schreef tomson het volgende:[..] Poeh dat was ook een fijne om voor je keeper te hebben staan. Senesi he π Ja absoluut en hij heeft bij ons maar 3 doelpunten gemaakt dacht ik. Maar allemaal wonderschone doelpunten |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 20:00 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die groene of gele vond ik ook wel mooi . Het is denk ik een kwestie van smaak . Ik denk wel dat nieuwe schoenen wel een heel andere ervaring is . Ik heb vanwegen die ongelukkige voeten de laatste 5 jaar van die ON sneakers. Best wel lelijk om te zien maar ze zijn zo ligt . ik zie die stof ook bij nieuwe voetbalschoenen. Ik kon bizar snel draaien door die cirkels op de zool, zelfs op mijn leeftijd. Die ON sneakers zijn best te doen hoor, ken ook iemand die ze draagt door problemen. prima hoor. Maar lichte schoenen is gewoon ook n trend aan t worden. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Kom op, doelpunten willen we |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ook ff aangezet want ben pas net thuis, die zit er nog steeds op die Messi begrijp ik, Zn 4e alweer dit toernooi, die houd ook nooit op he die kleine. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 20:07 schreef van geil het volgende:[..] Ik kon bizar snel draaien door die cirkels op de zool, zelfs op mijn leeftijd. Die ON sneakers zijn best te doen hoor, ken ook iemand die ze draagt door problemen. prima hoor. Maar lichte schoenen is gewoon ook n trend aan t worden. Kan je zien wat een verschil de enne of andere schoen kan zijn. Gelukkig hebben ze voor bouwvakkers tegenwoordig ook van die lichtgewicht schoeben. Scheelt 3x de helft. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 20:19 schreef bijft007 het volgende:Ook ff aangezet want ben pas net thuis, die zit er nog steeds op die Messi begrijp ik, Zn 4e alweer dit toernooi, die houd ook nooit op he die kleine. latertje vandaag haha |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Moest even afkoelen in de Geleenstraat die bijft007 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Dat geslijm van die commentator neemt pijnlijke vormen aan π€’ |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: Dat is ook het irritante aan dat hele Messi verhaal. Die overdreven adoratie. Alsof het een boodschapper van God in eigen persoon is. Kan niks verkeerd doen, daarom ook nooit een kaart hahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Er lagen drie mandjes, Jezus, Superman en Messi. De eerste met n kruis, de tweede met n cape, en Messi met roze voetbalschoentjes. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Prima airco's daar, hoorde ik van n vriend. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: ja en je word gedeeltelijk gewassen voordat je weggaat . Ook gehoord van een vriend |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Gele kaart Oostenrijk. Want geen Messi. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Gadverdamme.. die hoeren daar vind ik al zon smerig idee laat staan met dit vieze plakweer ? bahbah. Pff het idee dat 15 Turken je voor gingen die dag ? neuken is leuk maar die lopende band daar dat is me echt een afknappert π€£
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2026 door tomson -- |
|
|
|