|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vond geel voor allebei wel terecht. Larin voor het wegtikken van de bal, maar Xhaka hoeft Larin ook niet te raken natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het lijkt in de andere wedstrijd wel gedaan te zijn. 2-0 inmiddels. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| sjees dit is nog erger dan gisteren |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Misschien moeten ze Larin op 10 zetten 𤣠|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: De paal stond de 2-2 in de weg |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Echt? Had hem al afgezet, Qatar kwam er 40 minuten totaal niet aan de pas. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die gaven ineens gas erop. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Blijkbaar ja. Misschien dachten ze bij Bosniƫ ook al dat het gedaan was. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
We gaan het zien. Ik geniet wel van de passie van alle teams. Maakt voetbal zoveel leuker dan dat plichtmatige balletje breed, balletje terug. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Jammer dat Braziliƫ-Schotland weer op zon kut tijdstip begint. Lijkt vooraf wel zon beetje de leukste wedstrijd van de avond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2026 - 22:08 schreef tomson het volgende:Jammer dat Braziliƫ-Schotland weer op zon kut tijdstip begint. Lijkt vooraf wel zon beetje de leukste wedstrijd van de avond. SM tijdstip. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Canada komt op deze wijze aan de kant van Oranje terecht, als Nederland groepswinnaar wordt. Kan nog veranderen uiteraard, maar met de huidige standen zou Nederland tegen Marokko moeten en de winnaar van die wedstrijd speelt daarna tegen de winnaar van Zuid-Korea tegen Canada. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Leuke potten ja nu snachts, wel erg jammer. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2026 - 22:19 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Canada komt op deze wijze aan de kant van Oranje terecht, als Nederland groepswinnaar wordt. Kan nog veranderen uiteraard, maar met de huidige standen zou Nederland tegen Marokko moeten en de winnaar van die wedstrijd speelt daarna tegen de winnaar van Zuid-Korea tegen Canada. Wel gunstig toch, of liever Braziliƫ vrees wat verassende/sterker en zeker voorin, mij lijkt me dat je Marokko wel moet winnen eigenlijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op woensdag 24 juni 2026 - 22:21 schreef bijft007 het volgende:[..] Wel gunstig toch, of liever Braziliƫ, mij lijkt me dat je Marokko wel moet winnen eigenlijk Denk dat die twee dicht bij elkaar zitten. Maar goed, zal nog wel genoeg veranderen. Het is vooral gunstig als je de topfavorieten zo lang mogelijk ontloopt, de pakweg 5 beste landen. Ik reken zowel Marokko als Braziliƫ tot de categorie die daar direct onder zit. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| 2-1 Canada, schrok er wakker van |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Maar weet ook nog niet helemaal waartoe wij in staat zijn natuurlijk en vaak genoeg gedacht dat moet wel lukken en kouwe kermis thuis, al maken we al wel meer indruk dan ik dacht so far. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Wat doet Schotland hier nou? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| En Haiti voor tegen Marokko |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: En nog eens. Bizar. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Afgekeurd om niets eigenlijk. Dit is toch geen overtreding man. En zeker niet iets waar de VAR voor op de lijn moet komen. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nu wel de tweede van Vini. Weer een opbouwfout van Schotland. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| In de andere wedstrijd gaat het los, 2-2 al. Haiti tot tweemaal toe op voorsprong. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Zuid-Korea en Tsjechiƫ moeten zich echt schamen. Dat Zuid-Afrika kan er echt heel weinig van en worden toch tweede.. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ook wel bijzonder en had je ook niet voorspeld na eerste 2 wedstrijden z afrika, kond n er niet veel van nee en weinig kwaliteit |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Even teruggezien maar Zuid-Korea speelde echt heel matig. Zuid-Korea had vooral de bal maar deed er weinig mee. Zuid-Afrika was eigenlijk gevaarlijker, zeker in de omschakeling. Geen controle ook op het middenveld bij Zuid-Korea, nogmaals ook de bevestiging dat Hwang daar niet echt voor kan zorgen. Al was dat ook niet direct zijn taak. Vond sowieso de betere spelers bij Korea erg matig. Lee Kang-In ook heel geforceerd. Son startte niet, maar speelde ook niet veel klaar in zijn invalbeurt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Het doet de kijkcijfers in Nederland niet goed morgennacht omdat oranje al geplaatst is, ook ik zit met dat dubio, is net hoe ik me voel om nachtje korter te kiezen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik ga denk ik wel even kijken, in ieder geval een helftje, tenzij er vertragingen zijn ivm noodweer. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Die Jappen gaan gewoon verliezen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2026 - 14:04 schreef bijft007 het volgende:Het doet de kijkcijfers in Nederland niet goed morgennacht omdat oranje al geplaatst is, ook ik zit met dat dubio, is net hoe ik me voel om nachtje korter te kiezen. Lekker gaan slapen. Tunesiƫ is een tegenstander van niks joh. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Oninteressant partijtje. Ik zie wel of ik er nog beland of niet . Deze nachten ben ik stiekem blij met elk uurtje slaap. Weinig fatsoenlijke nachtrust met die hitte. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ik lig te knorren dat weet ik zeker. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Lekker kijken op het terras |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op donderdag 25 juni 2026 - 14:09 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ik ga denk ik wel even kijken, in ieder geval een helftje, tenzij er vertragingen zijn ivm noodweer. Ik wil ook wel kijken maar gezien de berichten vermoed ik dat de weersomstandigheden ervoor zorgen dat het later begint of gestaakt word. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ik kijk wel ff hoe ik me voel, slaap ook wel stuk slechter, ouder houten huisje geen airco, wel arko heb ikš
, helpt wel iets maar minimaal
Als feyenoord had gemoeten had ik wel eerder voor gekozen ook als ze geplaatst waren voor ch League bijvoorbeeld
Maar gelukkig normale tijden, verplaatsen naar morge avond die hap als je toch verplaatst, want Zweden Japan is dan toch al gespeeld dus maakt tijd niet meer uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ik hoorde geloof ik net dat het onweer vooral voor de wedstrijd zou zijn ? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Kijkend naar de weersverwachting nu, lijkt de komende uren voortdurend onweer in de buurt te zijn. En het regent sowieso veel de rest van de dag.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Eerst maar eens naar CuraƧao kijken. En een beetje zappen langs die Duitserts. |
|
|
|