|
|
tomson
|
|
|
| Jammer hoor, had Oostenrijk bijna de 1-1 op de slof |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
| En nog een keer messiiiiii |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het is wel een gave, die bal blijft voor zijn voeten vallen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Maar hij is zo ongelooflijk snel nog, bizar. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Je ziet het in deze potjes er niet aan af dat hij over een paar dagen 39 is nee. Gaat misschien wel meer duidelijk worden als ze tegen de betere tegenstanders moeten.
Maar eerste spelen ze nog tegen Jordanië, tja, nieuwe mogelijkheid om zijn aantal op te krikken. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 20:43 schreef tomson het volgende:Gadverdamme.. die hoeren daar vind ik al zon smerig idee laat staan met dit vieze plakweer ? bahbah. Pff het idee dat 15 Turken je voor gingen die dag ? neuken is leuk maar die lopende band daar dat is me echt een afknappert 🤣 ik had een collega en als die door de straat liep vroeger dan gingen de deuren open .Hoi Hans hoe is het 😂 Tegenwoordig is het zo anders ,precies zoals je zegt en er zit geen Nederlandse achter het raam. We vroeger zelfs 4 meiden uit de buurt en nog lekker ook achter het raam😂 Me maat z'n broer had een bordeel daar ,man wat heb daar gelachen 35 jaar geleden. Dat waren nog eens tijden 😂😂😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Niet normaal dat hij nog steeds zo fucking wendbaar is in zn acties Geloof wel eens ben met Perez
kan me echt niet voorstellen er n betere ooit is geweest, en dan over zoveel wedstrijden, waar hij nu al tijdje aan het afbouwen is. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik had een collega en als die door de straat liep vroeger dan gingen de deuren open .Hoi Hans hoe is het 😂 Tegenwoordig is het zo anders ,precies zoals je zegt en er zit geen Nederlandse achter het raam. We vroeger zelfs 4 meiden uit de buurt en nog lekker ook achter het raam😂 Me maat z'n broer had een bordeel daar ,man wat heb daar gelachen 35 jaar geleden. Dat waren nog eens tijden 😂😂😂 Niets van meegekregen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 21:10 schreef bijft007 het volgende:Niet normaal dat ze nog steeds zo fucking wendbaar is in haar acties Geloof wel eens ben met Leon kan me echt niet voorstellen er n betere ooit is geweest, en dan over zoveel wedstrijden, waar hij nu al tijdje aan het afbouwen is. Nou dacht ik toch ff dat het op Leon zijn topic aansloot. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Haha,🤣 haha toch wel inderdaad.
Edit, die meiden van toen zijn nu niet meer zo wendbaar trouwens hoor😛
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 21:16 schreef bijft007 het volgende:Haha,🤣 haha toch wel inderdaad. Edit, die meiden van toen zijn nu niet meer zo wendbaar trouwens hoor😛 Ouwe snoepert, Effe n kroketje halen, ja ja. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 21:10 schreef bijft007 het volgende:Niet normaal dat hij nog steeds zo fucking wendbaar is in zn acties Geloof wel eens ben met Perez kan me echt niet voorstellen er n betere ooit is geweest, en dan over zoveel wedstrijden, waar hij nu al tijdje aan het afbouwen is. Niemand komt er onderuit dat Messi de laatste 2 toernooien de beste is van die WK's Maar vroeger waren de WK's echt veel sterker en hadden alle landen wereldklasse spelers. Het is niet te meten . |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 21:04 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] ik had een collega en als die door de straat liep vroeger dan gingen de deuren open .Hoi Hans hoe is het 😂 Tegenwoordig is het zo anders ,precies zoals je zegt en er zit geen Nederlandse achter het raam. We vroeger zelfs 4 meiden uit de buurt en nog lekker ook achter het raam😂 Me maat z'n broer had een bordeel daar ,man wat heb daar gelachen 35 jaar geleden. Dat waren nog eens tijden 😂😂😂 Jaja.. vroegah was alles beter, ook de hoeren. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 21:23 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Niemand komt er onderuit dat Messi de laatste 2 toernooien de beste is van die WK's Maar vroeger waren de WK's echt veel sterker en hadden alle landen wereldklasse spelers. Het is niet te meten . mwa, ik vond Mbappé eigenlijk de betere van de 2 vorig WK.
Was vooral een WK dat alles op zijn plek viel voor Messi. Dat het ook net allemaal een beetje mee zit. Naast dat hij een hele bijzondere speler is natuurlijk. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Mbappe kan er geen kloten van als je hem naast Messi zet, een kunstje. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Het is maar waar je naar kijkt. Niet op technisch gebied nee. Niet als je het hebt over dribbel, inzicht, aanname, passing, etc.
Maar je kan je ook op andere manieren onderscheiden.
En Mbappé zit fysiek op de toppen van zijn kunnen, dat is Messi al lang niet meer. Die is ook veel afhankelijker van zijn team geworden. Volkomen logisch hoor. Het is heel knap wat hij nog laat zien. Maar de versie van zijn tijd bij Barca was veel beter nog dan de versie bij PSG en al helemaal de huidige versie. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: We waren toen ook minder kritisch ,zeker na een biertje of 15 was alle kritiek verdwenen Zelfs de patat was lekkerder bij Erma la douce🥰
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Anyway, zoals gezegd, Mbappé zit ook op voetballen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 22:51 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Het is maar waar je naar kijkt. Niet op technisch gebied nee. Niet als je het hebt over dribbel, inzicht, aanname, passing, etc. Maar je kan je ook op andere manieren onderscheiden. En Mbappé zit fysiek op de toppen van zijn kunnen, dat is Messi al lang niet meer. Die is ook veel afhankelijker van zijn team geworden. Volkomen logisch hoor. Het is heel knap wat hij nog laat zien. Maar de versie van zijn tijd bij Barca was veel beter nog dan de versie bij PSG en al helemaal de huidige versie. 15 jaar terug leek het wel een videospel hoe dat ie slalomde tussen een berg verdedigers. Alsof ze er niet stonden. Hij moest toen gewoon weg bij Barca om de poen, terwijl hij eigenlijk niet weg wilde. Vanaf die tijd is het spontane bij hem verdwenen, daarna werd het all business. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Mbappe nu op 15, met nog meerdere toernooien te gaan . Messi zal er nog wel wat bij maken maar Mbappe heeft de tijd, mits gezond is dat record voor hem in de toekomst. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Mooie goal maar ook slecht gekeept |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zeker ja. Dat laatste is wel een terugkerend thema op dit WK. Maar goed, dat krijg je als er zoveel landen meedoen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op maandag 22 juni 2026 - 23:17 schreef tomson het volgende:[..] 15 jaar terug leek het wel een videospel hoe dat ie slalomde tussen een berg verdedigers. Alsof ze er niet stonden. Hij moest toen gewoon weg bij Barca om de poen, terwijl hij eigenlijk niet weg wilde. Vanaf die tijd is het spontane bij hem verdwenen, daarna werd het all business. Klopt ja. Was voor het mooie eigenlijk wel 'beter' geweest als ie zijn hele carriere bij Barca had gespeeld. Maar goed, je kan ook zeggen dat hij op tijd weg is gegaan, voordat het echt minder werd.
En als je zo goed bent en zo gedreven bent, dan komt er ook wel eens een minder leuke kant naar boven. Lastig om een uitzondering op die regel te vinden, als je het over de absolute topspelers hebt. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
De tweede helft sla ik over ;) Frankrijk begon leuk, hoog tempo. Sinds de drinkpauze weer saai.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Jup, tis erg ingezakt.
Begin onderhand ook wel een beetje toe te raken aan de knockout fase. Dat de betere teams tegen elkaar moeten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nu blijft het drinkpauze😂
Schakel zo denk ik ook wel uit voor vandaag, Had graag Senegal Noorwegen gezien maar weer zon Klote tijd voor zon pot.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| O verder gaan wedstrijd zal uitgesteld worden ook dus dus mooi moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| nou zit ook te knikkenbollen ,heb t ook wel gezien. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Baalde al dat ik Noorwegen - Senegal moest missen, achteraf nog meer. Dat moet een aardige wedstrijd geweest zijn.
Zo de samenvatting eens bekijken. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Pedersen voor de eerste Nooorse goal :) |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ah, het jonge talent van Portugal scoort ;) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| hahaha zelfs zijn sprongetje na de goal ziet er bejaard uit. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| ook die zat er lekker in. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| deze zat er nog lekkerder in |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ook deze is prima afgerond. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| is dat die 16 jarige weer? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Jep, misschien wat voor O21 of Dordt. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Deze variant zullen ze niet snel meer uitvoeren denk ik.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 23 juni 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|