|
|
bijft007
|
|
|
| Voordeel is nu geen kut gringe Snollebollekes reclame dacht ik. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Mooie goal. Wedstrijd zat een beetje op slot, maar deze zit er goed in. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mooie goal.
Verder niet echt een bovenliggende partij. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Vind Noorwegen tegenvallen deze wedstrijd. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Dankje Haaland. Geen zin in verlengen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Brazilië-Noorwegen dus in de volgende ronde, zou een leuke wedstrijd moeten kunnen worden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 21:00 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Brazilië-Noorwegen dus in de volgende ronde, zou een leuke wedstrijd moeten kunnen worden. Beide moeten echt beter gaan spelen. Noorwegen ook weinig indrukwekkend vanavond.
Mooi affiche, dat zeker. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Frankrijk - Zweden dan maar weer ;)
Geen idee of dat de hele wedstrijd word. In ieder geval een helftje. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Leek me een goal. Benieuwd naar de lijnen. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Spel werd wel heel snel weer hervat? |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ah, het was dus ook wel duidelijk buitenspel |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Versnelling, controle door even uit te stellen en overtuigende afronding. Was zeker een knappe goal.
Zweden deed wel bijna meteen wat terug.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Was juist verassend geweest als ze niet zouden scoren. Wat een kansen en prachtige aanvallen hebben we al gezien. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: jazeker maar Zweden heeft toch ook z'n kansjes |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: De Fransen geven ook wel wat weg inderdaad. Maar ze gaan in ieder geval van eigen kracht uit. Dan accepteren ze dat ze ook wel eens wat weggeven. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wedstrijd in de knip bij Frankrijk |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Jep, dit is normaal gesproken de beslissing. Tenzij Frankrijk teveel achterover gaat leunen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De topscorer titel wordt dit toernooi ook een competitie op zich. Mbappe nu ook op 6 naast Messi.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Frankrijk nog steeds de grote favoriet voor de titel wat mij betreft, als die aanvallers gas geven, zijn ze niet te stoppen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2026 - 00:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Frankrijk nog steeds de grote favoriet voor de titel wat mij betreft, als die aanvallers gas geven, zijn ze niet te stoppen. Eigenlijk het enige land dat enorm positief opvalt tot dusver, van de kanshebbers. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Ik schat onze historische aardsrivaal ook wel tot de kanshebbers. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Hoop dan van de favorieten als land dan toch wel spanje,, of anders een underdog zoals noorwegen Colombia ofzo, maar hee iedereen weet dat Frankrijk als gehele selectie ruimschoots beste materiaal hebben. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2026 - 10:38 schreef bijft007 het volgende:Hoop dan van de favorieten als land dan toch wel spanje,, of anders een underdog zoals noorwegen Colombia ofzo, maar hee iedereen weet dat Frankrijk als gehele selectie ruimschoots beste materiaal hebben. Die kunnen 3 teams naar een eindtoernooi sturen, die halen dan allemaal minimaal kwartfinale. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Had oranje zich ook tussen kunnen scharen als underdog als ze gewoon eigen tactiek idem spel meeste spelers gewend zijn aan te houden, maar ja een zekere trainer ging zich aanpassen aan een team die in meeste linies mindere spelers had
Oftewel blijven hangen in jaren terug tijd waar we we niet bijster goed team hadden en robben het verschil wel voor je maakte, vrij ouderwetse coach dus wel gebleken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Als van Dijk iets scherper had geweest in de 91ste minuut ook 😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Haha ja, maar blijft wel vrij frustrerend wij tot nog toe het enige topland op wk zijn die zich aanpassen aan een tegenstander überhaupt,, en daarvoor ook en terecht de rekening gepresenteerd kregen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ja enigsinds wel maar misschien had oranje dan na 30 minuten met 2 - 0 achtergestaan . Niemand weet het maar hij had gewoon vast moeten houden aan hoe ze altijd hebben gespeelt . |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Poule fase was ook niet percee slecht toch, misschien wel het overtuigenst van alle landen, en koeman: we gaven teveel kansen weg
Drog reden natuurlijk want 1: je creërt meer en 2: ja tuurlijk geef je dan normaliter ook kansen weg als je aanvallender speelt aangezien je hoger staat maar spelers zijn het alleen wel gewend bij clubs en nationale team
Maar ook tegenstanders hebben daar dan moeite tegen is wel gebleken tegen zoveel aanvallende kwaliteit wat we gewoon hebben.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2026 - 11:47 schreef bijft007 het volgende:Poule fase was ook niet percee slecht toch, misschien wel het overtuigenst van alle landen, en koeman: we gaven teveel kansen weg Drog reden natuurlijk want 1: je creërt meer en 2: ja tuurlijk geef je dan normaliter ook kansen weg als je aanvallender speelt aangezien je hoger staat maar spelers zijn het alleen wel gewend bij clubs en nationale team Maar ook tegenstanders hebben daar dan moeite tegen is wel gebleken tegen zoveel aanvallende kwaliteit wat we gewoon hebben. Ik denk dat hij het systeem had aangepast ter bescherming van zijn aanvoerder😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2026 - 00:34 schreef tomson het volgende:De topscorer titel wordt dit toernooi ook een competitie op zich. Mbappe nu ook op 6 naast Messi. Ja en niet alleen dit toernooi, maar ook topscorer WK allertijden. Ze zijn Klose al voorbij volgens mij. Mbappe heeft ook nog wat meer toekomst dan messi... |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| En ook lekker dat je zoals Mbappe in zon team zit dan is het wel wat makkelijker om aan je goals te komen hoe dan ook,, al moet je het nog steeds zelf doen natuurlijk. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| De shocks blijven maar komen 😆 |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Nee dus. Opvallend, hij zocht het wel een beetje op inderdaad. Was ook al een beetje aan het vallen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ja wel kijken nee niet geven |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Misschien zag ik het niet goed hoor maar zag ik nu sterling lopen voorin bij Engeland🤣
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ik weet niet wie je zag (Rashford misschien?), maar Sterling was het zeker niet ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Moeten niet teveel grote landen uit in dit stadium. Je wilt wel de leuke affiches hebben straks.
Al is Engeland voetballend al jaren saai |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2026 - 18:49 schreef bijft007 het volgende:Misschien zag ik het niet goed hoor maar zag ik nu sterling lopen voorin bij Engeland🤣 Ging ie slingerend over het veld? |
|
|
|