|
|
Leon FR1908
|
|
|
buren verderop in de straat die zitten al de hele nacht buiten met 30 seconde vertraging ofzo. Best wel grappig ondanks de spanning |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| manman staat al helemaal verkeerd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Terecht verloren. Als je zo laf speelt, verdien je dit.
Koeman, lafbek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Snapte niets van de spelers die strafschoppen mochten nemen. De laatste had vlak voor tijd nog een blessure behandeling |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 05:54 schreef Stylzz het volgende:Snapte niets van de spelers die strafschoppen mochten nemen. De laatste had vlak voor tijd nog een blessure behandeling Van Dijk neemt normaal altijd een strafschop? Dat was het logische rijtje geweest. Hij ipv Summerville. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Jup. Ze hebben het verdiend. Jammer, maar ik kan er niet heel erg mee zitten als dit de wedstrijdinstelling is. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 05:54 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Van Dijk neemt normaal altijd een strafschop? Dat was het logische rijtje geweest. Hij ipv Summerville. Vreemd ja |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
En op naar feyenoord, gewoon onnodig was het wel, had gewoon normaal eige tactiek begonnen had je druk op hun kunne zetten, zo slecht ware potten poule niet, zeer onnodig dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 05:57 schreef bijft007 het volgende:En op naar feyenoord, gewoon onnodig was het wel, had gewoon normaal eige tactiek begonnen had je druk op hun kunne zetten, zo slecht ware potten poule niet, zeer onnodig dus. Afrikacup winnaar ,ik weet het niet |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Senegal hoor, althans kans nog steeds, en had terecht geweest ook gezien wedstrijd toen afgekeurde goal van ze, geen verkeerde ploeg , maar wij toch ook niet met een Reinders erbij in eigen formatie nu is het gewoon zonde en zullen we niet weten.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 juni 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dan heb je iets gemist 😂 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 06:00 schreef bijft007 het volgende:Senegal hoor, althans kans nog steeds, en had terecht geweest ook gezien wedstrijd toen afgekeurde goal van ze, geen verkeerde ploeg , maar wij toch ook niet met een Reinders erbij in eigen formatie nu is het gewoon zonde en zullen we niet weten. Marokko toch winnaar Afrika Cup, Senegal raakt titel kwijt https://share.google/LeSAYopNUKsw4Ij0u |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ze hadden dacht ik beroep aangetekend dus gaat nog wel wat tijd overheen, maar die onterechte afgekeurde goal van Senegal staat me nog wel bij, en voelde iets van onrecht over die pot, alsof Marokko wel moest winnen in eigen land.
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 06:05 schreef bijft007 het volgende:Ze hadden dacht ik beroep aangetekend dus gaat nog wel wat tijd overheen, maar die onterechte afgekeurde goal van Senegal staat me nog wel bij, en voelde iets van onrecht over die pot, alsof Marokko wel moest winnen in eigen land. Ja eens hoor ,beetje fairplay kan geen kwaad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Als morgen Zweden verliest van Frankrijk, is de hele poule waar Oranje in zat al naar huis. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Net klaar met terugkijken. Marokko veel beter. Koeman is een enorme lafaard. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Jep, zn opmerking ook na afloop na een behoorlijke poulefase, gaven teveel weg, ja duhh als je aanvalt geef je ook wat weg zolang je maar genoeg zelf creërt, zegt genoeg hoe hij denkt als trainer, valt me enorm tegen van hem.
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Zie net dat de braadworsten er ook uit liggen. Dat doet me dan wel goed. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Koeman word overal volledig afgemaakt.
En terecht. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Bedenkelijk gedrag nl Marcos Goede opmerking v gijpvogel Waren jullie ook voor het Maroc elftal uitgekomen toen ze nog nmr 79 op de fifa lijst stonden,of had je dan gebruik gemaakt van je nl paspot |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Totaal geschift met vriendje van Dijk. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jammer voor Orgel Joke. Geen optreden daar rond 8e finales Oranje.
Vond euforie rond Oranje overdreven. Elke wedstrijd onbegrijpelijk zeer zwakke periodes, maar wel effectief. Koeman is daar mede debet aan, en het is zijn selectie. Memphis, Weghorst, Malen, de Jong, van Dijk...Ondermaats. Summerville, Verbruggen en toch ook van Hecke lichtpunten.
Die kop van van Hecke is na dit toernooi van beton. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Zo, klaar naar huis. Nu nog ff kijken hoe die Belgen het doen. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Vond Weghorst prima invallen vandaag. Beter dan Brubbey en Memphis. Dat Malen niet werd gebracht voor Gakpo was gênant. Dat ie niet probeerde met 433 de pingels te ontlopen ook. Maar ik ben al jaren laat met deze man uit de prehistorie die alleen spelers laat invallen die trager zijn dan hijzelf was. En dat is wel echt extreem traag. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Laat mn humeur niet verpesten door oranje, en zometeen gelijk hopelijk mooi potje Noorwegen Ivoorkust💪
Moet wel zeggen had het feyenoord geweest ik duidelijk meer mee had gezeten.
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote: Ha niemand kan zeggen hij deze keer ongelijk heeft onze valentijn. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 12:23 schreef FR-Henk het volgende:Jammer voor Orgel Joke. Geen optreden daar rond 8e finales Oranje. Vond euforie rond Oranje overdreven. Elke wedstrijd onbegrijpelijk zeer zwakke periodes, maar wel effectief. Koeman is daar mede debet aan, en het is zijn selectie. Memphis, Weghorst, Malen, de Jong, van Dijk...Ondermaats. Summerville, Verbruggen en toch ook van Hecke lichtpunten. Die kop van van Hecke is na dit toernooi van beton. Gakpo ook gewoon goed, al kan hij zelfs nog beter, maar overall het constantst in oranje vind ik, maar met 433 veel spelers meer in hun aanvallende kracht natuurlijk, maar al genoeg gezegd en geschreven.
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Keek toch al in de breedte en hoop nog een paar mooie potjes te zien, deze verwachte ik toch al niet van onze zijde. Ook in Duitsland alle vlaggen weer in de kast en schrale troost met Bratwurst en bier. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 17:42 schreef bijft007 het volgende:[..] Gakpo ook gewoon goed, al kan hij zelfs nog beter, maar overall het constantst in oranje vind ik, maar met 433 veel spelers meer in hun aanvallende kracht natuurlijk, maar al genoeg gezegd en geschreven. Gakpo naar behoren maar wordt niet beter van dat statische Koemanspel. Dynamiek heeft ie, maar moet je wel spelers om je heen hebben. Dumfries en Sumnerville hadden die verrassing meer. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Koeman laffe herdert, die lul heeft gewoon al het voetbal uit z'n elftal gesloopt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Zo zonde, Nederland heeft in principe een prima elftal. Er zijn m.i. maar een paar landen die echt een betere selectie hebben. Een daarvan was je wel tegen gekomen in de kwartfinales, dus dan was het alsnog snel einde verhaal geweest normaal gesproken, maar toch.
Je principes overboord gooien, er niets voor terugkrijgen en dan nog doen alsof het allemaal logisch was en goed uitpakte... |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Anyway, het WK gaat gewoon verder. Ivoorkust-Noorwegen over 20 minuten. Later vanavond Frankrijk-Zweden. En voor de echte liefhebber is Mexico-Ecuador midden in de nacht. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op dinsdag 30 juni 2026 - 18:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Zo zonde, Nederland heeft in principe een prima elftal. Er zijn m.i. maar een paar landen die echt een betere selectie hebben. Een daarvan was je wel tegen gekomen in de kwartfinales, dus dan was het alsnog snel einde verhaal geweest normaal gesproken, maar toch. Je principes overboord gooien, er niets voor terugkrijgen en dan nog doen alsof het allemaal logisch was en goed uitpakte... De vloek van Oranje, iedere keer gebeurt er iets raars |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Vooral erg onnodig deze keer |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Zwembadaffaire, corruptie, Beenhakker affaire, de kabel, Dickie wissel, etc En nu De Koeman blunders. |
|
|
|