|
|
ar
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Fransen kunnen rustig het hele middenveld oversteken. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Tja, normaliter houd Paraguay dit niet vol voetballend ,, proberen er nog vechtwedstrijd van te maken dan maar dat is je kans en spaarzame kansen scherp zijn of vrij trap of corner ofzo. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Poeh, de verwachtingen van deze wedstrijd zijn even getemperd. Nog niet het Frankrijk dat de hemel in wordt geprezen. Dan zal het spektakel wel na rust volgen. Mag ook van Paraguay komen 😆 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Ja,want ze kunnen er niet veel van |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ze houden het nog steeds vol tegen de sterren van Frankrijk ondanks hun matig voetballend vermogen,, staan wel echt goed verdedigend opgesteld, en dat met ze allen vol passie. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Arbitrage is echt bizar te noemen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 00:30 schreef bijft007 het volgende:Ze houden het nog steeds vol tegen de sterren van Frankrijk ondanks hun matig voetballend vermogen,, staan wel echt goed verdedigend opgesteld, en dat met ze allen vol passie. Paraguay voetbalt zoals ze hun volkslied zingen : hard en vals. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Daar was weer een strafschop stip trapper. Die scheids is echt oliedom of omgekocht |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Paraguay speelt alles behalve voetbal |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Ja normaal gesproken kans op meer goals, of ze moeten vooral frustratie botvieren met kaarten op Fransen kan ook want voetballend kun je niet voorstellen ze iets van verassing kunnen zorgen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Ongelooflijk wat die gasten allemaal uitvreten. En hoe weinig er mee gedaan wordt. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Geen reclame voor het voetbal |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Paraguay 0 gele kaarten. Krankzinnig slechte scheids |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Onaangename gasten ook na de wedstrijd ruzie blijven zoeken. Goed dat ze naar huis gaan |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Haha wat een pot en wat een scheids, gebeurde nog genoeg maar niks met voetbal te maken alle dingen. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Geen idee waar die normaliter fluit die oesbeek maar zal echt letterlijk en figuurlijk zijn waarschijnlijk op een trapveldje haha
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dit was echt schandalig van die scheids. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| En dan te bedenken dat een ticket 1500 en een parkeerplaats 400 dollar kostte 😆 |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Maar de var ook stelletje lamzakken zeg Maar dat Paraguay zit niet op voetbal hè Wat een verschrikking om naar te kijken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
blij dat ze gewonnen hebben. Nu nog een wedstrijdje winnen |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 01:16 schreef tomson het volgende:En dan te bedenken dat een ticket 1500 en een parkeerplaats 400 dollar kostte 😆 Echt hè 🤨😂 |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
He zou bijna geld toe moeten vragen en krijgen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Dat wel inderdaad, en erna dan ook naar Afrika terug euhh frankrijk |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
22:00 Brazilië - Noorwegen.
Ik hoop en verwacht daar echt veel van. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Idem dito. Kan bijna niet bedroevender dan Paraguay gister. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Zou het?😅 Mooie pot wel zin in, vrij aanvallend normaliter beiden dus beloofd wel mooi potje te worden. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Elke keer als ik dat denk volgt er weer een zaadpot. Dit wk valt niet mee.
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 juli 2026 door MightyAce -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 10:39 schreef MightyAce het volgende:[..] Elke keer als ik dat denk volgt er weer een zaadpot. Dit wk valt niet mee. Dan weet je eigenlijk al het antwoord, niet kijken dus 🤣 |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 10:39 schreef MightyAce het volgende:[..] Elke keer als ik dat denk volgt er weer een zaadpot. Dit wk valt niet mee. Op wat mindere potjes na vermaak ik me prima moet ik zeggen. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote: Ja,jij kijkt veel in de nacht? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Nee dat zit er helaas niet altijd in. Maar ik snap waar je heen wil haha.
De mooie affiches gaan nu komen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Corrupte bende met die kaarten |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
104 wedstrijden in totaal. Inmiddels 90 gespeeld.
Nog 14 te gaan.
Vliegt voorbij helaas. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
De laatste horen kwalitatief de beste wedstrijden te zijn natuurlijk. Maar de poulefase met fans uit (bijna) alle landen en de verhalen rond teams zoals Cabo Verde heeft ook zn charme. Vind ik Europees ook altijd wel kicken als er nog zoveel wedstrijden gespeeld worden in de beginfase. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Door internet en ai wordt t nu overal bijna openlijk gedaan. Is niets nieuws, alleen wordt t nu schaamteloos openlijk gedaan. Iedereen weet het toch. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 21:47 schreef MMM het volgende:104 wedstrijden in totaal. Inmiddels 90 gespeeld. Nog 14 te gaan. Vliegt voorbij helaas. Lekker hoor maar de volgende wk graag weer ergens in Europa ofzo. Ik ga veel te laat naar me nest en heb persoonlijk me kruit te vroeg verschoten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik ben nooit echt in dit WK gegroeid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 juli 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Daar komt Brazil goed weg. Toon is gezet :) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lekker hoor maar de volgende wk graag weer ergens in Europa ofzo. Ik ga veel te laat naar me nest en heb persoonlijk me kruit te vroeg verschoten. Eens. Merk het ook wel af en toe |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een aanval. Helaas buitenspel.
Verdiende een doelpunt deze aanval |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 05 juli 2026 - 21:57 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Lekker hoor maar de volgende wk graag weer ergens in Europa ofzo. Ik ga veel te laat naar me nest en heb persoonlijk me kruit te vroeg verschoten. En dan moeten ze dus in al die andere landen maar s'nachts kijken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Dat begrijp ik wel ,en dat komt echt door die klote tijden denk ik. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Kut tijden vind ik ook niks, ook stuk minder erin dan vorige wk of ek dat wel Normaal wil ik elk team wel beetje zien maar niet te doen met die tijden. |
|
|
|