|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2026 - 23:43 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Onwaarschijnlijk, maar het kan. Dat zou dan in de halve finale moeten zijn. Senegal moet dan bijvoorbeeld Spanje voorbij. Marokko Frankrijk. ahh dat lijkt bijna onmogelijk inderdaad . Had leuk geweest |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dévy zet hem weer op zijn lijst |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Krankzinnig. Wat een fout van de keeper |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Echt uit het niets deze comeback. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Letterlijk uit de dood opgestaan |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Bij die eerste was tie ook niet zo scherp vond ik. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| 2 goals in 3 minuten. Totaal uit het niets. Bizar |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wtf, heeul bijzondere wedstrijd, leek al lange tijd in de tas. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| En hoeveel kansen Senegal verprutst heeft in de eerste helft |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Ook wel mooi dat het Trossard is die voorgeeft op Tielemans. Die twee scholden mekaar de huid nog vol rond de laatste break. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op woensdag 01 juli 2026 - 23:53 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Ook wel mooi dat het Trossard is die voorgeeft op Tielemans. Die twee scholden mekaar de huid nog vol rond de laatste break. Hahahaha knokpartij uitgesteld |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Laat m lekker slapen |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Het is inmiddels al geruime tijd vooral België die nog aanspraak kan maken op een doelpunt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Al is de kans het grootst dat het penalties wordt. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Beide landen nog wel een hele grote kans gehad |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Nou, vond deze strafschop 50/50. Ik vind het ook niet erg als de VAR er vanaf was gebleven.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 00:40 schreef T-FeYeN00rD het volgende:Nou, vond deze strafschop 50/50. Ik vind het ook niet erg als de VAR er vanaf was gebleven. Die gast ging al voor de bal voordat tielemans het deed. Je kan ook zeggen dat hij het schot blockte |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 00:41 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Die gast ging al voor de bal voordat tielemans het deed. Je kan ook zeggen dat hij het schot blockte Deels ja. Er was ook niet vol contact. Maar goed, contact was er wel, dus je kan hem zeker geven. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Best wel sneu voor Senegal. Dit was echt een suckerpunch |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 00:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Deels ja. Er was ook niet vol contact. Maar goed, contact was er wel, dus je kan hem zeker geven. Ik vind dit altijd lastig want hij ziet m niet eens aankomen en gaat voor de bal ,die hij ook geraakt had als dat been er niet tussen werd gezet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zeker sneu, maar het spelniveau van Senegal viel wel erg weg na de 0-2. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel heel pijnlijke wedstrijd voor Senegal zo. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: absoluut ,dat was zeker zo |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Wat een mazzel die klote Belgen |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Nogal ja, die pingel vanmorge ook nog is teruggezien maar is ook wel echt te weinig, een penalty moet je afdwingen of verdienen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Vreselijk elftal met tering veel mazzel |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Maar 't frietkot kan open blijven :) |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Doe moet hangen, kwam maar 5 cm van de grond die lange spits |
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
| Viel mij ook op, en werd niet eens zoveel gehinderd. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Weer een doelpunt om niks afgekeurd |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Keeper omduwen in zijn doelgebied is toch klaar als een klontje, of is dat niet meer onomstotelijk dat je daar de keeper niet hindert. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 21:35 schreef VVout het volgende:[..] Keeper omduwen in zijn doelgebied is toch klaar als een klontje, of is dat niet meer onomstotelijk dat je daar de keeper niet hindert. Leek me dat de keeper er zelf in dook ?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 21:42 schreef tomson het volgende:quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 21:35 schreef VVout het volgende:[..] Keeper omduwen in zijn doelgebied is toch klaar als een klontje, of is dat niet meer onomstotelijk dat je daar de keeper niet hindert. Leek me dat de keeper er zelf in dook ? Naar de bal toe, wat zijn taak is in zijn doelgebied. Die moet hij ook kunnen uitvoeren en daarvoor bestaat die box ook. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 21:54 schreef VVout het volgende:[..] Naar de bal toe, wat zijn taak is in zijn doelgebied. Die moet hij ook kunnen uitvoeren en daarvoor bestaat die box ook. Daar heb jij ook weer een punt. Ik ben uitgeluld hahaha Anyway, de 2-0 heeft de zaak toch al beslist inmiddels ;) En de 3-0 als uitsmijter. Wat een voorzet van die krullenbol
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 02 juli 2026 door tomson -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| ik denk dat ik een beetje een wk dip heb haha |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote:Op donderdag 02 juli 2026 - 22:35 schreef tomson het volgende:[..] Daar heb jij ook weer een punt. Ik ben uitgeluld hahaha Anyway, de 2-0 heeft de zaak toch al beslist inmiddels ;) En de 3-0 als uitsmijter. Wat een voorzet van die krullenbol Was geen redden meer aan vroeg of laat, Spanjaarden terecht gewonnen en veel sterker. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote:Op vrijdag 03 juli 2026 - 09:21 schreef VVout het volgende:[..] Was geen redden meer aan vroeg of laat, Spanjaarden terecht gewonnen en veel sterker. Daar twijfelde ik ook niet aan hoor. Wie wel trouwens.. |
|
|
|