|
|
Stylzz
|
|
|
| Ook zijn eerste schot wordt geteld als doelpunt. Ferri heeft dus zijn eerste hattrick te pakken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Traag internet Stylzz |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Nee gewoon niet gelezen 😬 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Maar hij heeft wel jouw voorspelde hatrick op zijn naam. Dus scoren kan hij 🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Ferri die van Geil n prijs bezorgd. Wat een HELD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nu nog tegen een iets meer tegenstand T is bemoedigend |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Als invaller was het geen succes maar nu drie keer in de basis zeker twee keer goed. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Heeft ie nu wel of niet een officiele hattrick? Zie verschillende berichten erover. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: De scheids heeft de goal op zijn naam gezet |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Zag Opta weer wat anders roepen, maar hebben die er uberhaupt wat over te zeggen? Lijkt me toch niet. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 21:08 schreef T-FeYeN00rD het volgende:[..] Zag Opta weer wat anders roepen, maar hebben die er uberhaupt wat over te zeggen? Lijkt me toch niet. ik ga het even opzoeken |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Zoek jij maar de vriendin van Nacho |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Nee heeft geen hatrick ,opta is bepalend |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Hattrick zegt ai. dinsdag weten we het, dan verwerkt de KNVB de papieren van de scheids. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Opta is bepalend ivm stats en weddenschappen heb ik gelezen |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Officieel hoor, teletekst nu ook. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:  |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: misschien heb je toch een punt ,ik hoop het wel uiteraard |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Er gebeurt iets raars. ik vond t een eigen doelpunt hoor, maar de scheidsrechter en KNVB zeggen hattrick,' Opta een gok instelling weigert het toch over te nemen. Dat is echt bizar, alles gaat om geld. Benieuwd wat daar uit volgt.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door van geil -- |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
| Het was een doelgericht schot en in z'n geval telt hij voor Ferri hoorde ik zeggen en is het veranderen van richting hierdoor een bijzaak. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 22:31 schreef van geil het volgende:[..] Er gebeurt iets raars. ik vond t een eigen doelpunt hoor, maar de scheidsrechter en KNVB zeggen hattrick,' Opta een gok instelling weigert het toch over te nemen. Dat is echt bizar, alles gaat om geld. Benieuwd wat daar uit volgt. Opta gaat over statistiek Daar maken gok sites gebruik van, maar was t niet per se voor bedoeld? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: scoorde ook gewoon tegen Barcelona ,dat Marmol met zijn teentop buitenspel stond zegt dus eigenlijk dat hij ook tegen grote clubs kan scoren. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Geen eigen doelpunt, schoot bewust tegen die pec-speler aan. Onze spits is nl. Ferri slim. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zondag 13 september 2026 - 22:31 schreef van geil het volgende:[..] Er gebeurt iets raars. ik vond t een eigen doelpunt hoor, maar de scheidsrechter en KNVB zeggen hattrick,' Opta een gok instelling weigert het toch over te nemen. Dat is echt bizar, alles gaat om geld. Benieuwd wat daar uit volgt. Het recht zegeviert. Het mag nooit zo zijn dat zo'n organisatie de regels van de KNVB bepaald. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Gaan we veel plezier van beleven. Sterker nog, doen we al. Wat een topwedstrijd van hem. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Eens hoor, benieuwd of het ook kan als de weerstand hoger is. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| In de 1-op-1 nog veel te winnen. Dan is t een topspits. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dan speelde hij niet bij ons |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| ik zie hem 25 x liever dank die JankJap |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja maar daar was niet veel voor nodig |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Dat zeg ik eigenlijk ook 🙃 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik ook maar Gio zou met hem op souplesse stifjes moeten gaan oefenen . Hij gaat vaak in de positie komen om deze toe te passen denk ik. Dan gaat hij helemaal veel scoren denk ik. weet alleen niet of het een speler is die dat zou kunnen leren . @Geile
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Toch vind ik t nog steeds niet DE spits voor Feyenoord Wel al meer een spits voor Feyenoord
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 20 september 2026 door Stylzz -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
ar
|
|
|
quote:Op zondag 23 augustus 2026 - 20:26 schreef ar het volgende:Ok,ik weet niet wat de bedoeling is van deze jongen, maar deze kan er HELEMAAL NIKS VAN. Ik heb zelden zo'n miskoop gezien... ongelooflijk Degene direct ontslaan die hier verantwoordelijk voor is. Ik zat iets te hoog in m,n emotie😬 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| 1 op 1 met keeper had er in gemoeten. Maar prima wedstrijd en toch wel snel |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote: Prima pot maar mist 2x alleen voor de keeper. Nu kan dat, tegen zwaardere tegenstanders niet. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Ja. Was dan ook niet prima. T was oké |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| De moeilijkste kans maakte ie. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Geweldige goal.
Had er nog twee moeten maken. Maar ook in druk zetten erg belangrijk. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Heel belangrijk inderdaad dat druk zetten ,dat helpt t team aanzienlijk. |
|
|
|