BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nacho Ferri topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MightyAce
 MightyAce - zondag 20 september 2026 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 september 2026 - 14:41 schreef MMM het volgende:
Geweldige goal.

Had er nog twee moeten maken. Maar ook in druk zetten erg belangrijk.
Met druk zetten viel me op dat hij ook snel is.
bijft007
 bijft007 - maandag 21 september 2026 - 18:02   quote  deeplink  
Meeste mensen draaien nu wel bij omtrend Ferri en dat hij toch wel heel erg bruikbaar is
Eigenlijk oordeel ik dus nooit meer definitief te snel omdat hij zeker niet enigste voorbeeld
is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 21 september 2026 door bijft007 --
Frobin1974
 Frobin1974 - maandag 21 september 2026 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 juni 2026 - 12:43 schreef Leon FR1908 het volgende:
Is een koopje voor deze 21 jarige topper in spé
Dit gaat een held worden !

Noteer maar dat ik dit gezegd heb ✍️🚨
Ik houd deze reactie nog stweds goed in de gaten Leon, ik kon er toen al mee leven en zag het ook wel in hem zitten.
Hij werd door jan en alleman al afgeschreven, in de pers en ook door 80% hier, mooi dat hij zich zo ontwikkeld.
Zal zoals iedereen nog zijn mindere wedstrijden gaan krijgen, maar heeft nu al laten zien wat hij kan. Kan ook alleen nog maar beter worden.
VVout
 VVout - maandag 21 september 2026 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2026 - 18:02 schreef bijft007 het volgende:
Meeste mensen draaien nu wel bij omtrend Ferri en dat hij toch wel heel erg bruikbaar is
Eigenlijk oordeel ik dus nooit meer definitief te snel omdat hij zeker niet enigste voorbeeld
is.
quote:
Op donderdag 10 september 2026 - 09:02 schreef VVout het volgende:

[..]

Maar ook een gigantische dip gekend, laten we hopen dat Nacho het alleen maar beter gaat doen. Geloof er wel in als hij zich in vorm en comfortabel gaat voelen.
Ja toch, schrijven wel heel snel spelers af.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 september 2026 - 19:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2026 - 18:16 schreef Frobin1974 het volgende:

[..]

Ik houd deze reactie nog stweds goed in de gaten Leon, ik kon er toen al mee leven en zag het ook wel in hem zitten.
Hij werd door jan en alleman al afgeschreven, in de pers en ook door 80% hier, mooi dat hij zich zo ontwikkeld.
Zal zoals iedereen nog zijn mindere wedstrijden gaan krijgen, maar heeft nu al laten zien wat hij kan. Kan ook alleen nog maar beter worden.
Een heerlijk gedreven speler Robin en als hij nu ook nog inglijdende keepers met
vernuft weet te gaan omzeilen ,dan zit er helemaal geen rem meer op .
Hopelijk blijft hij dit niveau vasthouden en verbeteren .
Ik heb er wel alle vertrouwen in
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 september 2026 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 september 2026 - 20:27 schreef VVout het volgende:

[..]

[..]

Ja toch, schrijven wel heel snel spelers af.
Jullie beiden zijn sowieso altijd positief ingesteld 💯
van geil
 van geil - dinsdag 22 september 2026 - 19:55   quote  deeplink  
Het is bij mij maar net, hoe de wip was.
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 22 september 2026 - 20:48   quote  deeplink  
Ik vind t nog steeds niet top
Leon FR1908
 Leon FR1908 - dinsdag 22 september 2026 - 23:22   quote  deeplink  
Ja het is hopen dat hij snel slecht gaat spelen
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 september 2026 - 06:27   quote  deeplink  
Vind t niet slecht, maar ook geen top Feyenoord spits
Doet meer dan Ueda dat wel.
Maar moet als Feyenoord spits nog stappen maken
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 september 2026 - 10:39   quote  deeplink  
Hij is pas 21 jaar jong dus stappen zal hij zeker nog gaan maken.
Hij scoorde 5 doelpunten in de laatste 3 wedstrijden en ondanks
het doelpunt tegen Barcelona werd afgekeurd maar tel ik hem peroonlijk wel,
omdat hij het goed afronden.
Ik ga er vanuit dat hij zich nog verder ontwikkeld maar dit is echt
Feyenoord matriaal.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 september 2026 - 11:31   quote  deeplink  
Wat ik van Nacho vind is dat hij vooral nog in t voetbal verbeteren moet. Balletjes springen nog wel eens ver weg. Druk zetten doet hij prima. Afronden moet echt nog een stap omhoog want in de 1v1 ligt nog veel winst. Denk dat hij t beste voor de goal is als hij niet hoeft na te denken.

Echter. De 2-0 was klasse aangenomen en afgerond. Ik hoop dit vaker te zien. Schrijf m niet af, maar ook niet in ;-)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 september 2026 - 12:29   quote  deeplink  
Hij is de reden dat de bal vooral voorin blijft .
Hij hoeft zelf niet te scoren omdat zijn werk ruimte laat om andere te laten scoren.
Nacho zou bij mij als eerste op het wedstrijd formulier staan.
We verschillen van mening.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 september 2026 - 12:40   quote  deeplink  
Ja, bij mij ook want we hebben geen ander die fit genoeg is en blijft
CobusIII
 CobusIII - woensdag 23 september 2026 - 12:49   quote  deeplink  
één Ferri in de lucht maakt nog geen zomer Leon.
bijft007
 bijft007 - woensdag 23 september 2026 - 13:00   quote  deeplink  
Op deze Ferri moeten we zuinig zijn hoor, je hebt ook amper meer Ferri,s in Nederland.
bijft007
 bijft007 - woensdag 23 september 2026 - 13:03   quote  deeplink  
Zag het vooraf ook als een slimme aankoop zon sterke speler die wat sterker is aan de bal, blijkt ook wel stuk potiger te zijn dan een ueda en tengtedt etc
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 september 2026 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2026 - 12:49 schreef CobusIII het volgende:
één Ferri in de lucht maakt nog geen zomer Leon.
Precies Co, hij moet eerst maar eens laten zien waar Abraham de Nacho’s haalt
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 september 2026 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2026 - 13:00 schreef bijft007 het volgende:
Op deze Ferri moeten we zuinig zijn hoor, je hebt ook amper meer Ferri,s in Nederland.
Ja zeer zeldzaam ,een uitstervende Nacho
R()b
 R()b - woensdag 23 september 2026 - 15:59   quote  deeplink  
Ueda was je rem op het totale voetbal, die deed geen ene donder.

Verademing deze Ferri, aanspeelbaar, een loper en geen sjok en slof wedstrijd, sterk en lang, goed schot in ze benen, oog voor medespelers.
Je hele elftal komt aan voetballen toe.
Misschien geen topspits voor sommige, maar voor Feyenoord een prima spits.

Die gozer van Utrecht lijkt mij ook een prima speler Stepanov.
Wellicht geen topper maar goed, ze zijn allemaal nog jong!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - woensdag 23 september 2026 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2026 - 15:59 schreef R()b het volgende:

Verademing deze Ferri, aanspeelbaar, een loper en geen sjok en slof wedstrijd, sterk en lang, goed schot in ze benen, oog voor medespelers.

💯
CobusIII
 CobusIII - woensdag 23 september 2026 - 16:49   quote  deeplink  
Dat men gecharmeerd is van Ferri ok, maar waarom dat gepaard moet gaan met het totale bashen van Ueda snap ik niet. En dat hij nu de schuld is van alles wat er niet goed ging gaat echt te ver en is tamelijk respectloos.
De ware reden dat het nu loopt is dat Valente op links staat sinds een paar wedstrijden en dat Targh daardoor ook een plek in het elftal heeft en we met 2 semi controleurs spelen.
De huidige balans in het elftal is eigenlijk toevallig tot stand gekomen. Het is makkelijker om Diarra op de bank te zetten dan Valente of Targh.
Overigens gaat dat nog wel een uitdaging worden als de staf weer met een echte linksbuiten wil spelen.
Alexmem
 Alexmem - woensdag 23 september 2026 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2026 - 16:49 schreef CobusIII het volgende:
Dat men gecharmeerd is van Ferri ok, maar waarom dat gepaard moet gaan met het totale bashen van Ueda snap ik niet. En dat hij nu de schuld is van alles wat er niet goed ging gaat echt te ver en is tamelijk respectloos.
De ware reden dat het nu loopt is dat Valente op links staat sinds een paar wedstrijden en dat Targh daardoor ook een plek in het elftal heeft en we met 2 semi controleurs spelen.
De huidige balans in het elftal is eigenlijk toevallig tot stand gekomen. Het is makkelijker om Diarra op de bank te zetten dan Valente of Targh.
Overigens gaat dat nog wel een uitdaging worden als de staf weer met een echte linksbuiten wil spelen.
Niet mee eens dat het respectloos is. Ueda was vanaf de start onbegrepen, wat lui en beperkt. Heeft het naar zijn kunnen aardig gedaan maar was wel een beperking in ons voetbal. Zoals Steijn dat ook is. Gericht op zichzelf en op goals. Voetballend niet voldoende.
DMD
 DMD - woensdag 23 september 2026 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
"De huidige balans in het elftal is eigenlijk toevallig tot stand gekomen. Het is makkelijker om Diarra op de bank te zetten dan Valente of Targh."

De keuze voor Valente op links is geen toeval.

Quote van Valente;

"Natuurlijk ben ik gewoon een middenvelder, dat weet iedereen. Het pakte nu goed uit en daar heb ik het over gehad met de trainer. Hij heeft me daar niet zomaar neergezet. Ik heb ook een fase bij Groningen heel lang daar gespeeld. Daar zijn ze in de beelden gedoken en toen hebben ze aangegeven: deze rol kan jij ook op je nemen.''

Ueda is trouwens niet de schuld van alles, maar zoals al eens eerder aangegeven is de topscoorders titel die die had vorig jaar erg geflatteerd. Het deed hem er beter uitzien dan die daadwerkelijk was.
bijft007
 bijft007 - woensdag 23 september 2026 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2026 - 15:59 schreef R()b het volgende:

Zeker die stepanov, echt een handen bindertje is dat, die zit in dat kutelftal zeker dit seizoen niet op zn plek
Stylzz
 Stylzz - woensdag 23 september 2026 - 21:18   quote  deeplink  
Dat is een soort budget Haaland
R()b
 R()b - woensdag 23 september 2026 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Bashen is beledigen, ik zei alleen maar dat hij geen ene donder deed op het veld.
Ik zei niet dat hij zijn vrouw sloeg, of dat hij een kleine knaks heeft en een kroepoek bakker is.
Dat zou pas zeer beledigend en respectloos zijn!

Valente en de anderen krijgen nu meer tijd om te voetballen, aangezien we een beter aanspeelpunt hebben dan Ueda. Voorheen bij balverlies (veel) kon iedereen het dicht lopen en oplossen, en meneer sjokte erachter aan.
Een zeer leuke spits voor veel clubs, alleen niet voor ons.
van geil
 van geil - woensdag 23 september 2026 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2026 - 22:06 schreef R()b het volgende:

[..]

Bashen is beledigen, ik zei alleen maar dat hij geen ene donder deed op het veld.
Ik zei niet dat hij zijn vrouw sloeg, of dat hij een kleine knaks heeft en een kroepoek bakker is.
Dat zou pas zeer beledigend en respectloos zijn!

Valente en de anderen krijgen nu meer tijd om te voetballen, aangezien we een beter aanspeelpunt hebben dan Ueda. Voorheen bij balverlies (veel) kon iedereen het dicht lopen en oplossen, en meneer sjokte erachter aan.
Een zeer leuke spits voor veel clubs, alleen niet voor ons.
Eens hoor, ik vond m echt bizar slecht buiten zijn goals.
Deed niets voor het team, lag in elk duel als een stervende zwaan op de grond, speelde nooit medespelers aan zodat ze tot een kans konden komen etc etc.
Dan ook nog dat constante haarbandje goeddoen, gebaartjes , ik vond het echt HELEMAAL NIETS.
R()b
 R()b - donderdag 24 september 2026 - 09:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2026 - 22:12 schreef van geil het volgende:

[..]

Eens hoor, ik vond m echt bizar slecht buiten zijn goals.
Deed niets voor het team, lag in elk duel als een stervende zwaan op de grond, speelde nooit medespelers aan zodat ze tot een kans konden komen etc etc.
Dan ook nog dat constante haarbandje goeddoen, gebaartjes , ik vond het echt HELEMAAL NIETS.
Doet het bij Lille nu redelijk, voor hun een redelijke spits, wie weet verdienen we nog wat extra's.
Dat haarbandje en zijn dartelende haar, dat gaf mij Ruud Vormer vibes :)
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 24 september 2026 - 12:19   quote  deeplink  
https://www.kijk.nl/programmas/vandaag-inside/ALbrOVtRJfDALW
van geil
 van geil - vrijdag 25 september 2026 - 18:16   quote  deeplink  
51zEdpXB+aL.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3628
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Nacho Ferri topic

0.0163087