|
|
R()b
|
|
|
quote: Haha, heeft dubbele dekking vanavond! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Hoorde ik het nu goed? Vind Mulder na Boskamp en van Hanegem Ferri helemaal niks? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Juist wel zei die, hij heeft wel wat Maar denk zulke jongens niveau verschil nog erg groot is vanuit België nu bij ons Überhaupt
ook een ernst zou je haast denken want zit er niet lekker in met alles eigenlijk En zou je eerst misschien eens gewoon op 2e plan moeten zetten en na tijdje weer zn kansen zo kan je ook nieuwe jonge mensen Soms helpen ipl gelijk er moeten staan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Oh gelukkig want ik ben een fan al denk ik niet dat hij er 25 gaat inschieten. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Maar elke speler werkt anders daarin natuurlijk om er vrij rap goed in te zitten, Ferri zou net andersom kunnen zijn, maar ernst die zou best logisch zijn er even naast gezet wordt want al alle wedstrijden niet ons niveau zou mogen of moeten. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Santi was veel beter bij binnenkomst. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zeker maar hij heeft pas 2 basisplaatsen achter de rug he. En wat mij betrefd ook gescoort vandaag. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Ja zeker, slaat nergens op zo iets afgekeurd, hopelijk gaat het Ooit door die los van verdediger regel, buitenspel is dan ook echt duidelijk buitenspel En best snel te zien dan.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 september 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op woensdag 09 september 2026 - 21:22 schreef bijft007 het volgende:Ja zeker, slaat nergens op zo iets afgekeurd, hopelijk gaat het Ooit door die los van verdediger regel, buitenspel is dan ook echt duidelijk buitenspel En best snel te zien dan. eens! |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
| is wel lekker voor zijn zelfvertrouwen dat hij toch heeft gescoord in camp nou ,ook deze jongen heeft tijd nodig |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Of Ferri beter wordt weet ik niet, maar zoals het er nu uit ziet is het heel matig. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Maar ook een gigantische dip gekend, laten we hopen dat Nacho het alleen maar beter gaat doen. Geloof er wel in als hij zich in vorm en comfortabel gaat voelen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op donderdag 10 september 2026 - 09:02 schreef VVout het volgende:[..] Maar ook een gigantische dip gekend, laten we hopen dat Nacho het alleen maar beter gaat doen. Geloof er wel in als hij zich in vorm en comfortabel gaat voelen. Nacho's dippen toch ook? |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Twee goals Weet nog niet welk doel |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Leuk als je ook een keer een keeper passeert Nacho |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: heeft hij 4 minuten geleden gedaan ,of schakel je net in |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Hahaha en een schoonheid ook |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Scoort door niet op doel te schieten |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Straks krijgt hij m nog niet op zijn naam ook |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Staat er nog een verdediger? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Wat een geile goal was dit hahha |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Eentje nog voor die geile |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Zoiets bijvoorbeeld |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Ik begin toch ook wel een watm plekje te vinden voor onze spits. Ga zo door zou ik zeggen |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Noeste werker, veel vuile meters. Goed aanspeelbaar, en nog scoren ook vandaag. Prima |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Lijkt er steeds meer in te komen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Pagina 8 is de mooiste pagina voor mij om terug te lezen. |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
| Eerste interview met Hansie . Die verbazing in z'n ogen van wat een gek is dit 😆 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Zo nuchter als de neten die jongen 🤣🤣 |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Die heeft nog nooit geneukt. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote: Yes, terug gedraaid. Geile zienert |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Frobin1974
|
|
|
Betreft post van Leon over pag 8 Leuk om terug te lezen inderdaad en mooi om te constateren dat hij wel degelijk nuttig kan zijn.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 september 2026 door Frobin1974 -- |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
Leon zijn we even kwijt. Die heeft even zijn momentje. |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
Ferri blij na zijn twee goals: "Ik werk er hard voor en dan komen de doelpunten vanzelf"

Feyenoord kende vandaag een zeer eenvoudige middag en wist PEC Zwolle met maar liefst 0-7 te verslaan. Nacho Ferri was een van de grote uitblinkers. De spits was goed voor twee doelpunten en liet daarmee direct van zich horen na de nodige kritiek die hij aan het begin van het seizoen kreeg. Na afloop verscheen Ferri voor de camera om terug te blikken op zijn optreden.
Ferri werd gevraagd of hij de doelpunten goed kon gebruiken. "Het is altijd goed om te winnen, de drie punten te pakken en natuurlijk is het fijn om het team te helpen met doelpunten." Ook werd teruggeblikt op het duel met Barcelona, waarin Ferri een doelpunt afgekeurd zag worden. "Ja, maar het is belangrijk dat ik daar ben om te scoren. Daarna zullen de doelpunten vanzelf komen."
Tegen PEC Zwolle leek Ferri Feyenoord op 0-1 te zetten, maar het doelpunt werd uiteindelijk als eigen doelpunt genoteerd. De spits kon er wel om lachen. "Het had mijn doelpunt moeten zijn, maar het is oké. Ik kon het niet geloven. Maar zoals ik zei: het is belangrijk om in die situaties te komen, zodat ik kansen kan creëren. De doelpunten zullen dan vanzelf komen."
Belangrijke kwaliteiten Ferri liet voorafgaand aan zijn doelpunten al zien dat hij gevaarlijk kan zijn met zijn diepteloopacties. "Ik denk dat ik best snel ben en ik ben klaar voor dat soort situaties. Bij het eerste doelpunt gaf Read een goede bal op mij en bij mijn tweede doelpunt stal ik de bal van Read en scoorde ik. Gelukkig scoorde ik, anders zou hij boos op me zijn geweest. Maar bij de 0-4, mijn tweede doelpunt, moet je er gewoon staan."
De aanvaller werd ook gevraagd of hij in de beginfase van het seizoen zenuwachtig was geworden doordat de doelpunten uitbleven. Daarvan was volgens Ferri geen sprake. "Nee, ik werk er hard voor en dan komen de doelpunten vanzelf. Het team en de staf helpen me daarbij." Tot slot kreeg Ferri de vraag welke kwaliteiten hij nog meer bezit, naast zijn snelheid en neusje voor het doel. "Ik ben sterk aan de bal, speel samen met mijn ploeggenoten en natuurlijk zijn de doelpunten belangrijk." |
|
|
|