|
|
MMM
|
|
|
Benieuwd wat de reden van deze aankoop is. Eerste spits of het doel om op termijn eerste spits te worden? Gaan we zien als Ueda vertrekt.
Deze jongen is, lijkt mij, toch niet direct gehaald als eerste spits? Die heeft echt wel even nodig zo lijkt het.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Die heeft eind volgend seizoen ook contact met clubs als PAOK. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wil hem weleens zien vanaf minuut 1 . Ueda scoorde er 0 vandaag dus veel minder kan hij niet zijn dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 19:09 schreef Leon FR1908 het volgende:Wil hem weleens zien vanaf minuut 1 . Ueda scoorde er 0 vandaag dus veel minder kan hij niet zijn dan. Was wel goed berokken bij de 1-0 Waar Nacho alleen betrokken was bij helemaal niks |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
20 minuten tegen 70 minuten ,met 60 minuten een fitte Valente en Zechiel en een 20 minuten met een uitgeblust middenveld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| Wel de tijd geven natuurlijk, alle nieuwe spitsen (en zeker de jongere) blijken aanloop nodig te hebben afg seizoenen, niet alleen bij ons trouwens |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zondag 09 augustus 2026 - 20:24 schreef bijft007 het volgende:Wel de tijd geven natuurlijk, alle nieuwe spitsen (en zeker de jongere) blijken aanloop nodig te hebben afg seizoenen, niet alleen bij ons trouwens eens |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
We hebben Ueda ook tijden vervloekt. En vandaag straalde die opnieuw ook niet veel uit. Dus inderdaad maar hopen dat hij zn shit ook nog op orde krijgt, net als Santi en Ayase. Vind het gewoon weer veel geld maar dat die bedragen zijn blijkbaar de nieuwe norm. |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Zelfs voor dat soort bedragen haal je tegenwoordig blijkbaar geen zekerheidjes meer. Aanvallend dan. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
R()b
|
|
|
| Cruz vibes krijg je er van! |
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote: Misschien is het een specifiek Feyenoord probleem. Halen clubs van vergelijkbaar niveau ze wel, is dan de vraag?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door T-FeYeN00rD -- |
|
|
|
|
ar
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
Niet per se. Ik had persoonlijk niet gedacht dat een speler van zijn leeftijd die net van Westerlo komt al direct Ueda zou kunnen vervangen. Dat verwacht ik wel meer van Vanhoutte en Marmol op hun posities. Ernst vind ik trouwens ook nog vrij jong en onervaren voor een keeper. Die gaat ook nog wel stappen moeten maken. Zag er opbouwend wel prima uit, maar verder niet echt getest.
Maar ik had wel gehoopt dat Ferri wat aardige dingen zou laten zien. Dat was vandaag zeker niet het geval. |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
Bij onze cobcurenten etc toch ook niet ofwel? Moeten ook meestal rijpen achter meer ervaren iemand alvorens ze zelf mogen, dus zit hem ook in leeftijd, en 24-26 (voorbeeld) moet er echt staan
Of je moet echt on feyenoords bedragen uitgeven ergens voor speler wel onze vijver maar club ziet jackpot in hem of zitten in hogere inkomende transfer categorie
Maar wil je dat want vijvers waar we in kunne visse zijn rete lastig blijkt wel voor clubs die willen verassen ch League sporadisch, Nederlands niveau zit je al gauw goed.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 09 augustus 2026 door bijft007 -- |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
het bedrag wat Ueda oplevert moet echt geïnvesteerd worden in een 1e spits. Daarnaast nog een vleugelflitser op links. Ferri is dit seizoen nog geen eerste spits. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
Niet helemaal fair, hij ideen spits voor in de 16 meter. En dan ga je een diepte pass geven op iemand van 2 meter, waarvan je weet hij kan niet rennen Hij is bruikbaar ,maar niet op die manier. En ja als Ueda vertrekt moet je een spits kopen .....maar wie ? |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Hij moest een bal geven die mijn zoon van destijds 9 100x beter gegeven zou hebben. Dan weet je t wel. Nul balgevoel. Nul. Op dit moment. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Nee ik heb in de voorbereiding genoeg gezien om te kunnen vinden dat hij goed mee zou moeten kunnen met Feyenoord. Hoop wel dat we nooit meer zo'n kwartiertje als gisteren van hem te zien krijgen. |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2026 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee ik heb in de voorbereiding genoeg gezien om te kunnen vinden dat hij goed mee zou moeten kunnen met Feyenoord. Hoop wel dat we nooit meer zo'n kwartiertje als gisteren van hem te zien krijgen. Eerder 90 minuten vrees ik |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
En zo'n voorbereiding is een wassen neus. Vrijwel elk potje met spelers die geen blessures willen oplopen en veroorzaken. Pure opbouw van wat conditie en patronen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| Komt goed ,dit wordt een held! |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op maandag 10 augustus 2026 - 21:38 schreef Leon FR1908 het volgende:Nee ik heb in de voorbereiding genoeg gezien om te kunnen vinden dat hij goed mee zou moeten kunnen met Feyenoord. Hoop wel dat we nooit meer zo'n kwartiertje als gisteren van hem te zien krijgen. Ik hoop dat we nooit meer zo'n half uurtje van Feijenoord gaan meemaken. |
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
| Poeh, die viel me niet bepaald mee. Hopelijk was het onwennigheid en mogelijk zenuwen. Wel een krachtpatser, maar aan de bal moet het echt heel veel beter. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Zou het een optie kunnen zijn om met 2 10en'te spelen ipv een spits? Bijvoorbeeld Ferri en Steijn of v Persie en Steijn? |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
| We mogen best oordelen hoor, maar geef die jongen ook wat de tijd om te landen he. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
AI zegt:
Als je nacho's niet goed zijn gelukt (bijvoorbeeld slap, zompig of aangebrand), kun je ze redden door koude toppings te verwijderen en de chips kort op te warmen in de oven of airfryer. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: mee eens 007 , die jongen komt van een lager niveau en is pas 21 jaar , geef die jongen even de tijd |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
quote:Op dinsdag 11 augustus 2026 - 12:41 schreef MightyAce het volgende:AI zegt: Als je nacho's niet goed zijn gelukt (bijvoorbeeld slap, zompig of aangebrand), kun je ze redden door koude toppings te verwijderen en de chips kort op te warmen in de oven of airfryer. niet in de frituur? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Aangebrand en dan opnieuw opwarmen 👍 |
|
|
|