|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
| Dit oogt de eerste helft wel iets beter dan die invalbeurten ja. Al was dat op zich nog niet zo moeilijk. Maar gevaar komt er nog niet van hem. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:24 schreef van geil het volgende:Eerste helft ruim voldoende Deed veel arbeid, een paar keer goed doorvoetballen, nu nog kijken wat hij met kansen gaat doen. Maar, kritiek puntje. Maakt eigenlijk geen echte spitsen loopjes |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Precies, soort tandeloze kapstok. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Geef hem de tijd, misschien krijgen we v Persie te zien. Kunnen we gaan vegelijken |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Van Persie is in alles beter natuurlijk,behalve fysiek |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Een spits kom ik voor naar t stadion. Voor deze speler verlaat ik op het moment eerder t stadion. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
Vergelijken met Persie? Wat is te vergelijken dan |
|
|
|
|
RenatoBos
|
|
|
quote: Ghehe, heb je een punt😂 |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Eigenlijk is het een soort Pelle. Maar dan zonder techniek. En zonder inzicht. En zonder scorend vermogen. Wacht het is eigenlijk meer een soort Pratto. |
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Elshout zou t beter doen. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote: Echt een leuke speler, Gio ziet het niet |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
| leuk balletje ,jammer dat Zechiël er niks mee deed |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
| Dat afronden met buitenkant rechts was ook oké |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
| Wat een slechte afronding zeg |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Beetje meer geluk de volgende keer hopelijk. |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
quote: Zou discussies schelen 😀 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
tomson
|
|
|
quote: +1...Je was me voor :) |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
Alexmem
|
|
|
| Joh. T is dat die Nuytinck de 100 meter in 43 seconden loopt anders was hij nog niet 1x aan de bal geweest. |
|
|
|
|
ar
|
|
|
| Goed overzicht gehouden 👌 |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 17:45 schreef Alexmem het volgende:Joh. T is dat die Nuytinck de 100 meter in 43 seconden loopt anders was hij nog niet 1x aan de bal geweest. hahahaha, die is wel heel langzaam ja, viel me ook op |
|
|
|
|
piet de paler
|
|
|
| Beslissende verdedigende actie en assist heb mindere spitsen gezien |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
| Meer assist dan Ueda, nu al |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 september 2026 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
bijft007
|
|
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nou ik heb Ueda nog geen seconde gemist . Tis net alsof wij een andere wedstrijd hebben gekeken. |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik heb Ueda nog geen seconde gemist . Tis net alsof wij een andere wedstrijd hebben gekeken. Hij beweegt niet als een afmaker. Als je hem het hele seizoen opstelt is het echt onder de 5 goals. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:35 schreef MightyAce het volgende:[..] Hij beweegt niet als een afmaker. Als je hem het hele seizoen opstelt is het echt onder de 5 goals. haha oke |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
| Vond ‘m ook wel aardig vandaag |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik heb Ueda nog geen seconde gemist . Tis net alsof wij een andere wedstrijd hebben gekeken. eens vond ik ook , |
|
|
|
|
van geil
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 18:31 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Nou ik heb Ueda nog geen seconde gemist . Tis net alsof wij een andere wedstrijd hebben gekeken. Het is natuurlijk maar een wedstrijd. Maar het gebeurde met 11 man. |
|
|
|
|
kenny
|
|
|
quote: kan beter natuurlijk maar gaf een goede voorzet op zechiel en miste wat geluk toen hij hem langs de keeper wilde tikken laat maar staan kan alleen maar beter gaan met de tijd , ook v persie klopt aan de deur |
|
|
|
|
MightyAce
|
|
|
quote:Op zaterdag 05 september 2026 - 20:53 schreef kenny het volgende:[..] kan beter natuurlijk maar gaf een goede voorzet op zechiel en miste wat geluk toen hij hem langs de keeper wilde tikken laat maar staan kan alleen maar beter gaan met de tijd , ook v persie klopt aan de deur Is sowieso de fitste van de 2 dus inderdaad opstellen. |
|
|
|
|
VVout
|
|
|
quote: Zijn 2 spelers vertrokken die dat mogelijk maken. |
|
|
|
|
CobusIII
|
|
|
| Kan mij nog niet bekoren.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
| Was wat meer kwaliteit zichtbaar, zeker ook bij lange passes van achteruit goed aanspeelpunt. Sterk lijf. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Zonder voorzetten beperkt in afmaken Verder was t oké |
|
|
|