BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 12 januari 2020 - 21:11   quote  deeplink  
Ok, 100 miljoen, 300 mijooen, 500 miljoen, iemand nog een overzicht?
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 12 januari 2020 - 21:13   quote  deeplink  
Als die mannen in Brugge een stadion kunnen neerzetten, naast hun oude stadion, voor 100 miljoen... waarom moeten wij dan 300 miljoen betalen?
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 januari 2020 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2020 - 21:13 schreef Cruzcontrol het volgende:
Als die mannen in Brugge een stadion kunnen neerzetten, naast hun oude stadion, voor 100 miljoen... waarom moeten wij dan 300 miljoen betalen?
Heb je de wegen in België wel eens gezien?
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2020 - 21:21   quote  deeplink  
Vlaamse hoeren is niks mis mee.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 12 januari 2020 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 januari 2020 - 21:15 schreef MightyAce het volgende:

[..]

Heb je de wegen in België wel eens gezien?
Maar serieus, 100 miljoen of 300 of 400 miljoen... Het wegennet blijft hetzelfde he
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 12 januari 2020 - 21:37   quote  deeplink  
Las dit, en wel interessant vind ik... Club Brugge gaat dus een nieuw stadion bouwen, vlak naast het huidige Jan Breydel stadion... 40.000 toeschouwers... 100 miljoen... Laten wij uitgaan van 60.000 toeschouwers, 140 miljoen? Hoe komt het dat bij ons bedragen van 300 miljoen en meer genoemd worden?????

‘Zoveel gaat het nieuwe stadion van Club Brugge kosten’
Zaterdag 11 januari 2020 - 08:00door Redactie
‘Zoveel gaat het nieuwe stadion van Club Brugge kosten’

Club Brugge gaat een nieuw stadion bouwen op de site waar het Jan Breydelstadion nu nog staat. Als alles volgens plan verloopt, speelt blauw-zwart in het seizoen 2022-2023 zijn eerste match in de nieuwe voetbaltempel. Maar wat gaat het hele project precies kosten?

Officieel wilde Club Brugge-voorzitter Bart Verhaeghe niets kwijt over de kostprijs van het nieuwe stadion. Volgens Het Laatste Nieuws gaat het kostenplaatje van het hele project om en bij de 100 miljoen euro bedragen.

Ter vergelijking: AA Gent bouwde de Ghelamco Arena voor ongeveer 80 miljoen euro. Het stadion van Club is evenwel groter en zal dan ook meer kosten.
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 12 januari 2020 - 21:47   quote  deeplink  
Kan iemand serieus de prijs tussen 100 miljoen, ws 140 miljoen voor 60.000 plaatsen in ons Feyenoord geval... en de 300 & 400 miljoen die in ons Feyenoord's geval genoemd worden??
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - zondag 12 januari 2020 - 21:48   quote  deeplink  
Waar komt die 200 miljoen verschil vandaan?
van geil
 van geil - zondag 12 januari 2020 - 21:48   quote  deeplink  
Het is ook veel te duur , en loopt richting 500 +
MightyAce
 MightyAce - zondag 12 januari 2020 - 22:02   quote  deeplink  
De locatie waarbij deels in het water gebouwd wordt is heel erg duur
Stylzz
 Stylzz - zondag 12 januari 2020 - 22:10   quote  deeplink  
Klopt je betaalt voor het prestige
pat
 pat - maandag 13 januari 2020 - 14:03   quote  deeplink  
daarnaast worden er interlands gespeeld en heeft het een veel grotere capaciteit die hier echt verkeerd wordt berekend. als 100 miljoen 40K zitplaatsen oplevert is dat bij 60K zitplaatsen niet 140 miljoen ... de plaatsen zijn duurder naargelang je, zoals eerder gezegd, in het water bouwt maar ook in de hoogte of diepte. daarnaast is een stuk grond in brugge veel goedkoper dan in rotterdam.

een te simpele rekensom die vragen oproept die er helemaal niet zijn als er goed wordt gerekend.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 17 januari 2020 - 16:56   quote  deeplink  
Stadion staat open voor éénwording

Of Feyenoord nou in een nieuw stadion gaat spelen of in De Kuip blijft: de club wil sowieso ook eigenaar worden. Stadion Feijenoord lijkt daar wel oren naar te hebben, zo melden bronnen aan RTV Rijnmond. ''Het moet duidelijk zijn wat de éénwording oplevert.''

De aandeelhouders en commissarissen van het stadion zijn dus in principe voor het plan, maar dan moet het wel 'overduidelijk' zijn dat Feyenoord er als geheel op vooruit gaat. De investeerder, die nu nog aan de zijlijn zou staan, zou naar verluidt instappen zodra éénwording tussen het stadion en de BVO in kannen en kruiken is.

Algemeen directeur Mark Koevermans gaf tijdens de nieuwjaarsreceptie al aan dat 'éénwording' zowel in De Kuip als eventueel in Feyenoord City essentieel is. ''Wij willen dat nieuwe stadion met één organisatie, zoals we nu al naar elkaar toe groeien. Met één directie en liefst ook met één Raad van Commissarissen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 24 januari 2020 - 22:27   quote  deeplink  
Ze gaan nu een Ikea-stadion bouwen'

De CFO van Stadion Feijenoord gaf een presentatie over de stand van zaken van het stadionplan. Het moet goedkoper en efficiënter. Nog altijd is het huidige ontwerp dus te duur.Er werd (zelfs) over 'concessies' gesproken inzake de business

case.Kostenbesparing, efficiency is natuurlijk niet raar, maar het blijven ‘downgraden’, net zo lang dat de financiën kloppen is toch wel een ander verhaal. Net zo lang versoberen totdat de cijfers kloppen. Houd er toch gewoon mee op! Die 25 miljoen met upward gaat er toch niet komen.

Feyenoord heeft donderdagavond uit hun midden alle bijbeluitleggers opgetrommeld om tijdens een besloten meeting de raadsleden van Rotterdam niet alleen enig inzicht te geven in de opgelopen achterstand rond Feyenoord City, maar er ook begrip voor te vragen. Van de diehard voorstanders (CDA, D66, VVD) kregen ze dat.

Niet van de fanatieke tegenstanders van de sloop van De Kuip (Partij van de Dieren, 50Plus, PVV). Ook niet van de SP, want de dieproden willen ter plekke eerst huizen bouwen en dan op hun gemak eens kijken of een nieuw stadion wel noodzakelijk is.

GroenLinks moet het grote beslissende mechanisme nog op gang brengen en de Partij van de Arbeid zei na afloop dat het nu wel iets genuanceerder tegen de problemen van werkuitvoerder Carl Berg aankijkt. Verder zat de moslimpartij Denk logischerwijs een beetje te vissen wat het beste voor z’n kiezers is en glunderde bij alle mooie parkjes en bruggetjes en gebiedsplannetjes rond de Essalam-moskee.

En Leefbaar Rotterdam als grootste partij? Met bovendien Gerben Vreugdenhil als rekenmeester in hun midden? Die liet verstek gaan. De tweede keer. Ook bij de vorige raadsvergadering met Feyenoord City als pijnpunt op de agenda was het gissen wat Vreugdenhil er van vond.

Insiders zeggen dan dat hij het hele plan onverantwoord vindt, maar ja, ook bij Leefbaar hebben inmiddels politici mooie banen gekregen en oud fractievoorzitter Marco Pastors werkt als directeur van het Nationaal Programma Rotterdam Zuid aan de perspectieven van de achtergebleven boerenzij – allemaal belangen dus.

De Stichting Gebiedsontwikkeling aan de Maas bleek de grootste achterstand te hebben. Het heeft de grondexploitatie nog niet rond. Vooral het dure laboratorium zit onbeweeglijk zwaar in de weg. Het miljoenenbedrijf wil bovendien boter bij de vis en de oprotpremie per onmiddellijk incasseren. Maar dat kan niet, want stel je voor dat de businesscase niet klopt, stel je voor dat de bvo Feyenoord op den einder niet akkoord gaat en stel je voor dat het college van B&W klapt.

Maar de gebiedsontwikkeling bleek tot ieders verrassing op twee fronten een achterstand te hebben. Het stadion is te duur. Er moet bezuinigd worden. Men gaat van veel staal naar veel beton. En dat betekent bovendien dat er voor een nieuw ontwerp een nieuwe vergunning moet worden aangevraagd.

Betere communicatie
Allemaal niet onoverkomelijk, luidde de toelichting, want men hield de geest als vanzelfsprekend in de fles. Maar het vergt allemaal wel iets meer uithoudingsvermogen, zeiden ze. Bovendien beloofden de Feyenoord-partijen voortaan beter naar de raadsleden te zullen communiceren.

‘’Ik blijf het een kwalitatief mooi groen woongebied vinden”’, zei D66-fractievoorzitter Chantal Zeegers. ‘’Ik heb prachtige verbindingen gezien, niet alleen met Hillesluis, ook met Parkstad. Dat zouden ze nooit voor elkaar hebben kunnen krijgen met De Kuip en die parkeerplaats. De terugvaloptie is echt onaantrekkelijker. Er speelt bij dit gebied een maatschappelijk belang.’’

'Nee, ik ben niet ingepakt'

‘’Nee ik ben niet om’’, lachte de SP-fractievoorzitter Aart van Zevenbergen, die in de achtertuin van De Kuip woont. ‘’En nee, ik ben ook niet ingepakt. Ik blijf hardop vinden dat de afhankelijkheden van elkaar bij Feyenoord de bouw belemmeren. Ik kijk niet naar De Kuip, ik kijk niet naar het nieuwe stadion, ik kijk naar huizen. Die zijn nodig. Nu. Gelijk. Morgen al. En niet pas na 2025, want in dit plan moet er eerst een stadion worden gebouwd. Ik vind het een foute volgorde.’’

‘’Ik ga me er nog eens extra in verdiepen’’, nam raadslid-bankier Dennis Tak van de Partij van de Arbeid zich na afloop voor. ‘’Vooral in de positie van de voetbaltak. Ik was blij met de toelichting van de nieuwe penningmeester, die terecht zei dat de voetbaltak er op vooruit moet gaan. Ja, de 25 miljoen is genoemd. Maar de businesscase is nog niet klaar. Ik heb me voorgenomen de komende tijd nog eens met heel veel mensen te gaan praten.’’

‘’Ik heb geen gekke dingen gehoord. De prijs van de nieuwbouw wordt nog eens goed doorgerekend en dat juich ik toe. Dit project verdient nauwkeurigheid. Ik snap daarom ook dat het allemaal meer tijd gaat kosten’’, aldus CDA-fractievoorzitter Christine Eskes, die zegt te snappen dat die jaarlijkse 25 miljoen voor de bvo Feyenoord van groot belang is. ‘’Maar het is niet aan de gemeente om die te garanderen. Feyenoord moet het vertrouwen hebben dat de beslissende businesscase dit oplevert.’’

'Ik ben boos, en goed boos'
‘’En die beslissende businesscase komt pas in het voorjaar van 2021, let maar op. En als dat zo is, is dat natuurlijk schandalig,’’ vond Ellen Verkoelen van 50Plus, de felste tegenstander van de sloop van De Kuip. ‘’Onbegrijpelijk dat we informatie over de achterstanden van derden moeten krijgen en niet via de voortgangsreportages van de verantwoordelijke wethouder. Ik ben echt boos dat elke politieke duiding ontbreekt. Ik had een pro actieve houding verwacht van dit college. Maar ze verschuilen zich allemaal in de ondergrondse gangen, die bij de eerste plannen zijn aangelegd. Ik heb vanaf het begin gezegd: dit is onverantwoordelijk. En je ziet het gebeuren. Je ziet ook hoe sommige politieke partijen zich laten inpakken. Zelfs nu het een Ikea-stadion wordt vinden ze het nog steeds dik oké.’’
Cruzcontrol
 Cruzcontrol - vrijdag 24 januari 2020 - 23:38   quote  deeplink  
Het is dus eigenlijk niet het stadion zelf wat het probleem is, maar dat hele mega project er rond... Feyenoord City.... We willen GVD gewoon een stadion, geen halve stad!
VVout
 VVout - zaterdag 25 januari 2020 - 07:59   quote  deeplink  
Ik lees maar één ding en daarmee wordt het hele concept verloochend, in richting alles waar de Kuip nu voor staat, sfeer karakter en het legioen. Maar ook dat proberen de huigelaars nog goed te praten, omdat het eigenbelang voor ze belangrijker is dan Feyenoord. Ik ben daarom nu definitief klaar met dit plan.

quote:
Het stadion is te duur. Er moet bezuinigd worden. Men gaat van veel staal naar veel beton. En dat betekent bovendien dat er voor een nieuw ontwerp een nieuwe vergunning moet worden aangevraagd.
Natuurlijk moet je niet afgaan op een geschreven stukje, helaas bevestigd de logica niet veel anders als je die durft te accepteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 januari 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 februari 2020 - 14:18   quote  deeplink  
https://www.feyenoord-city.nl/actueel/ontwerpbestemmingsplan-feyenoord-city-nu-ter-inzage/
piet de paler
 piet de paler - vrijdag 28 februari 2020 - 14:32   quote  deeplink  
Technisch moet het kunnen om na de WK een stadion uit de zandbak te kooen en in delen te vervoeren ( mammoet) naar de maasoever.
En daar weer te assembleren. Met zo iets unieks zet je het bedrijfsleven op de kaart en Rotterdam, en Feyenoord natuurlijk.
Ik heb dit wel eens eerder geopperd, en denk dat het mogelijk is.
De vraag alleen is wat kost het stadion en het vervoer.
Ik denk nog steeds minder dan een nieuw stadion
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 28 februari 2020 - 18:49   quote  deeplink  
Ik word er een beetje moe van.
Fart
 Fart - vrijdag 28 februari 2020 - 21:07   quote  deeplink  
Ook echt totaal niet meer mee bezig.
1 Groot lachtertje dit.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 februari 2020 - 21:22   quote  deeplink  
Wat ik mij afvraag is of de vvf pro of anti Feyenoord city zijn?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 28 februari 2020 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 februari 2020 - 21:22 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wat ik mij afvraag is of de vvf pro of anti Feyenoord city zijn?
https://www.friendsinbusiness.nl/magazine-item/column-pim-blokland-50-miljoen-extra
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 februari 2020 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Dank je Roony!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - vrijdag 28 februari 2020 - 22:22   quote  deeplink  
Overigens een duidelijk verhaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 05 april 2020 - 22:12   quote  deeplink  
Het blijft rommelen rondom het rondkrijgen en bouwen van de Nieuwe Kuip. Zo meldt NRC vandaag dat Feyenoord de zekerheid wil van de gemeente Rotterdam dat de Kuip als voetbalstadion kan worden gebruikt, mocht de bouw van het nieuwe stadion niet doorgaan. Volgens het bestemmingsplan dat deze dagen ter inzage ligt, heeft de Kuip formeel gezien géén stadionfunctie meer.

De bouw van Feyenoord City is nog altijd onzeker, daarom zal Feyenoord altijd op de Kuip moeten kunnen terugvallen. ‘Als dat er onverhoopt niet of voorlopig niet komt, moet Feyenoord natuurlijk wel in de Kuip kunnen blijven spelen.’ Aldus een woordvoerder van de club.

Mocht het nieuwe stadion er niet komen dan zal de gemeente Rotterdam waarschijnlijk een nieuw bestemmingsplan opstellen, dan zou Feyenoord via het zogenoemde overgangsrecht in de Kuip kunnen blijven voetballen. Het nadelige hieraan is echter dat tijdens deze periode de Kuip niet grootschalig mag worden verbouwd, waardoor alternatieven voor Feyenoord City worden geblokkeerd.
Kees Lau, voorzitter van Stichting Vrienden van de Kuip ziet het als een bewuste strategie van de gemeente Rotterdam. ‘Omdat er zo in stilte voortijdig een point of no return wordt gecreëerd.’ Aldus Lau.
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 april 2020 - 11:34   quote  deeplink  
De bouw komt in problemem zegt men, dus gemeente Rotterdam investeer wat van je 1, 2 miljard van de verkoop ENECO.
Dat geeft de impuls voor Rotterdam,
VVout
 VVout - maandag 06 april 2020 - 12:45   quote  deeplink  
Sfeermakerij, aflossingen zijn stil gelegd door de ECB en rente staat negatief. Met een beetje goede wil pakken we de zaak weer op, moeten alleen voor parasieten oppassen die de zaak in het honderd willen laten lopen en dan de scherven oprapen om ze vervolgens weer te lijmen en de handel op te strijken.

Als we met goede wil inzien dat we de econome voor een periode opschuiven zonder elkaar een oor aan te naaien, is het leed te overzien.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 april 2020 door VVout --
piet de paler
 piet de paler - maandag 06 april 2020 - 12:46   quote  deeplink  
Vind dat de banken en verzekeraars weer schimmig doen
VVout
 VVout - maandag 06 april 2020 - 12:48   quote  deeplink  
Natuurlijk, ze willen hiervan profiteren en zoveel mogelijk zelf achterhouden. Joden hebben de naam en das geschiedkundig niet helemaal voor niets hoor.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 06 april 2020 - 17:39   quote  deeplink  
Nou die verzekeraars in Frankrijk deden het anders wel netjes, die gaven hun klanten de keuze geld terug te krijgen of dat geld in de zorg te stoppen. Dit omdat er veel minder schades zijn omdat er een lockdown geld en ze de afgelopen maand velen miljoenen hebben verdiend zo..
piet de paler
 piet de paler - dinsdag 07 april 2020 - 10:05   quote  deeplink  
Enge mannetjes aan de top van dit soort bedrijven ............o ja en vrouwtjes.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2020 - 07:24   quote  deeplink  
‘Nieuw plan om de Kuip van derde ring te voorzien ‘..

Ik zoek nu t artikel
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2020 - 07:25   quote  deeplink  
https://www.vtbl.nl/nieuws/artikel/5085606/nieuw-plan-om-de-kuip-van-derde-ring-te-voorzien
MMM
 MMM - donderdag 09 april 2020 - 08:33   quote  deeplink  
Klasse, zet maar door.

Veel goedkoper dan een nieuw stadion waar we niets mee opschieten
MightyAce
 MightyAce - donderdag 09 april 2020 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 april 2020 - 08:33 schreef MMM het volgende:
Klasse, zet maar door.

Veel goedkoper dan een nieuw stadion waar we niets mee opschieten
Eens, maar zie dit niet snel gebeuren. Teveel aasgieren rondom City.
VVout
 VVout - donderdag 09 april 2020 - 11:05   quote  deeplink  
Er zijn genoeg plannen de Kuip te redden, doe het gewoon en klaar. Feyenoord van Feyenoord laten blijven en de rest buiten de deur houden. Feyenoord voor Feyenoorders, we hoeven onze ziel niet te verkopen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2020 - 11:09   quote  deeplink  
T gaat niet om onze generatie. Wij zijn niet belangrijk. T gaat erom, hoe houd je de toekomstige generatie aan je gebonden. En dat gaat je niet lukken met pislucht, slecht bier en kuipstoeltjes.
VVout
 VVout - donderdag 09 april 2020 - 11:13   quote  deeplink  
Zijn allemaal geen zaken die bij een vernieuwing aan de orde zijn, das weer lekker gekleurd uitgedrukt ZZ en dan bedoel ik niet rood/wit. Dirk mijn zoon btw is helemaal gek van Feyenoord en de Kuip, 4 jaar oud dus wat de volgende generatie betreft denk ik dat het ook wel goed komt want hij is echt niet de enige.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2020 - 11:53   quote  deeplink  
Dat is de uitzondering, die gaat met jou mee, maar dat is lang niet genoeg aanwas.
De millenials haken af. Die komen nu al bijna niet. De bezoeker van de Kuip is meestens 35+ Misschien wel ouder zelfs.
VVout
 VVout - donderdag 09 april 2020 - 12:35   quote  deeplink  
Geen uitzondering, mijn maten met kinderen daarvan is er nauwelijks niet één uitgezonderd, die nu ook gewoon naar de Kuip gaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 april 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2020 - 12:42   quote  deeplink  
Prima dat je het zo ervaart, maar in de vakken waar ik zit als ik heen ga is t gewoon anders.
Zo lang papa ze nog meeneemt, klopt het, maar ze moeten ook later zelf terug komen als papa niet meer kan Toevallig deze week ook nog een artikel dat Feyenoord om de millennial aan zich te binden nog een wereld te winnen heeft, die blijft nu namelijk nog weg.
VVout
 VVout - donderdag 09 april 2020 - 12:48   quote  deeplink  
Goed, misschien dat uiteindelijk andere dingen ze meer trekt maar een nieuw stadion gaat dat ook niet veranderen. Ze zitten gewoon met hele andere interesses tegenwoordig. Wij gingen elke middag naar buiten om te spelen, die meid zit nu online met haar vriendin te gamen en moet ik zo gewoon de frisse lucht in sturen.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2020 - 12:58   quote  deeplink  
Ja precies, dus is de vraag hoe ga je ze lokken, naar t voetbal. Hoe hou je ze vast.
T is tegenwoordig meer een heel pakket wat je moet bieden, voor t voetbal bij een avondwedstrijd moet je nog iets kunnen doen en bij voorkeur er na ook nog. Zelfde geldt voor de zondagmiddag. Dat kan in de huidige Kuip niet.
VVout
 VVout - donderdag 09 april 2020 - 13:48   quote  deeplink  
Vroeger deden we in de Kuip ook allerlei activiteiten, zoals bv. tafelvoetbal. Dit kan gewoon noch steeds, met activiteiten die nu actueel zijn. Geen nieuw stadion voor nodig.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2020 - 14:43   quote  deeplink  
Geen nieuw stadion. Wel nieuwe faciliteiten. En als dat niet kan in de Kuip, dus een nieuw stadion.
VVout
 VVout - donderdag 09 april 2020 - 14:57   quote  deeplink  
Dan kan ik je gerust stellen, mogelijkheden genoeg met een beetje goede wil in de Kuip. Zeker als je gaat verbouwen is daar zeker nog meer rekening mee houden.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 09 april 2020 door VVout --
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2020 - 15:01   quote  deeplink  
Ik heb geen voorkeur. Ik hoef niet per se in de Kuip te blijven. Maar ook niet per se een nieuw stadion. Wat wel zo is, wat we nu hebben is gewoon niet meer van deze tijd.
VVout
 VVout - donderdag 09 april 2020 - 15:17   quote  deeplink  
Het is schandalig hoe het er aan toe is, omdat er maar één gedachte prioriteit heeft.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 09 april 2020 - 15:25   quote  deeplink  
Welnee, dat was daar voor ook al. Alleen nu wordt t alleen maar erger.
piet de paler
 piet de paler - donderdag 09 april 2020 - 17:30   quote  deeplink  
Heb net het plan zitten lezen , tja het is goed onderbouwd , het duurt te lang al die plannen.
Gewoon snel handelen voor de nieuwbouw, anders dit verbouw plan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5176
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Kogel door de Kuip : Arup / OMA de bouwers van het nieuwe stadion ?









0.1092121