BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 23 augustus 2012 - 21:36   quote  deeplink  
Volgens mij gaat hij nu al voor het kampioenschap,
Wat een saaie pot Ze hadden gewoon hun eigen spelletje moeten spelen, er zat geen lijn meer in op het laatst.
Dat wordt nog moeilijk thuis en dat was helemaal niet nodig geweest. Je behoort gewoon van je eigen kracht uit te gaan.
En die Mclaren staat me daar de hele wedstrijd ongegeneerd te kauwen heb me vreselijk geërgerd aan die man.
Vind het een arrogante bal
Lubje
 Lubje - donderdag 23 augustus 2012 - 21:53   quote  deeplink  
Ben het ten dele met je eens. Ik vond overigensde overwinning van de Turken dik verdiend en als je naar de kansen kijkt kom je met 3-1 nog goed weg. Wat mij wel opviel is dat de verdedigingvan Twente van hetzelfde bedenkelijke niveau is als vorig jaar. Alleen Schilder heeft het goed gedaan. En Wisgerhof is verdedigend zeker niet minder dan Bjelland. Die is veel te traag. En McClaran blijft soms moeilijk te volgen: ik begrijp niets van een wissel Castaignos voor Verhoek. Dan moet je Bulykin toch brengen?
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 23 augustus 2012 - 22:43   quote  deeplink  
Ja dat zou een logische wissel zijn geweest Maar doordat hij de vorige keer Verhoek lam heeft laten lopen langs de zijlijn en de 90e minuut in bracht (Wat nergens op lijkt)zal het wel een goedmakertje zijn.
Snap die man sowieso niet ze hadden nog geen 9 min gespeeld vanavond lopen er al 3 warm langs de kant zag ik, En daar zitten er toch ook nog 2 op de bank dat die niets zeggen. Dat Bjelland zo voetbalt komt door de te hoge druk die er achter ontstaat als je zo voetbalt Chadli liet zich ook helemaal terug zakken en dat komt doordat je geen aanvallend voetbal speelt
Lubje
 Lubje - donderdag 23 augustus 2012 - 23:10   quote  deeplink  
Ik denk dat het grootste en meeste gevaar juist ontstond door knullig balverlies en doordat die Turken dan direct de diepte zochten. Vooral Rosales was dan vaak in geen velden of wegen te bekennen. Die stond dan bijna naast Tadic. Nou dan moest Douglas' er naar toe, kwam te laat, en het centrum lag helemaal open. Zie de eerste en derde Turkse goal. Echt heel simpel en amateuristisch! Ik heb vanavond in ieder geval wel gezien dat ook Douglas geen speler voor het Nederlands elftal en ook niet voor de premier league is.
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 24 augustus 2012 - 11:50   quote  deeplink  
Dat zie ik toch anders als je gewoon van je eigen kracht en spel was uitgegaan was de druk achter niet zo groot geweest. Tadic had meer samen moeten spelen hij verknoeide de telkens daardoor de bal. Fer was ook niet goed en zo kan ik er meer opnoemen,
Kom ik toch weer uit op de trainer dit resultaat komt echt voor zijn rekening Verbeek zou zich de vingers aflikken met zulke spelers.
Marsimo
 Marsimo - vrijdag 24 augustus 2012 - 12:59   quote  deeplink  
It ain't over until the fat lady sings
robby123
 robby123 - vrijdag 24 augustus 2012 - 13:37   quote  deeplink  
ik denk dat mclaren de opdracht heeft gegeven bij de 0-1 achter uit te lopen en tijd te rekken uit pure angst ,brengt dat over op de de spelers groep
denk dat het tijd word voor bv patric kluifert ,die ook vol voor de aanval durft te gaan
Lubje
 Lubje - vrijdag 24 augustus 2012 - 14:51   quote  deeplink  
We zullen volgende week moeten afwachten. Maar McClaran heeft nog wel een contract voor twee jaar. Die hadden ze gewoon nooit moeten terughalen.
Marsimo
 Marsimo - vrijdag 24 augustus 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 14:51 schreef Lubje het volgende:
We zullen volgende week moeten afwachten. Maar McClaran heeft nog wel een contract voor twee jaar. Die hadden ze gewoon nooit moeten terughalen.
Hij was toch de redder van FC Twente? zonder gekheid, inderdaad hij kan alleen maar tegenvallen natuurlijk... hij heeft ook een top prestatie geleverd om met Twente kampioen te worden en ze op de kaart te krijgen binnen Europa (clubs)
Lubje
 Lubje - vrijdag 24 augustus 2012 - 17:56   quote  deeplink  
Natuurlijk heeft McClaran in 2010 een topprestatie geleverd. Terugkeren is echter in de meeste gevallen geen garantie voor succes gebleken!
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 24 augustus 2012 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2012 - 13:37 schreef robby123 het volgende:
ik denk dat mclaren de opdracht heeft gegeven bij de 0-1 achter uit te lopen en tijd te rekken uit pure angst ,brengt dat over op de de spelers groep
denk dat het tijd word voor bv patric kluifert ,die ook vol voor de aanval durft te gaan
Dat weet ik wel zeker
Lubje
 Lubje - vrijdag 24 augustus 2012 - 20:04   quote  deeplink  
Kluivert kan misschien wel een goede trainer worden. Hij heeft het vorig jaar ook prima gedaan bij de beloften van Twente. Daar komt bij dat hij nu assistent bondscoach is en dus veel ervaring kan opdoen. Maar hij is op dit moment te onervaren om hoofdcoach bij Twente te worden. Dat risico is echt te groot; dat hebben we eerder meegemaakt. Denk aan de periode John van het Schip en die van Rini Coolen.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - zondag 26 augustus 2012 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 augustus 2012 - 21:36 schreef voetbalkennis het volgende:
Volgens mij gaat hij nu al voor het kampioenschap,
Wat een saaie pot Ze hadden gewoon hun eigen spelletje moeten spelen, er zat geen lijn meer in op het laatst.
Dat wordt nog moeilijk thuis en dat was helemaal niet nodig geweest. Je behoort gewoon van je eigen kracht uit te gaan.
En die Mclaren staat me daar de hele wedstrijd ongegeneerd te kauwen heb me vreselijk geërgerd aan die man.
Vind het een arrogante bal
winnen is winnen. en de 9 punten zijn binnen.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 26 augustus 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 augustus 2012 - 18:46 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

winnen is winnen. en de 9 punten zijn binnen.
Eerste helft ook niets op aan te merken
maar het laatste half uur toch weer hetzelfde liedje behouden en nog eens behouden.
Voor hetzelfde breekt het je weer op.
Om op die manier tijd te rekken hebben we helemaal niet nodig
Het was Twente onwaardig. Maar ja die Engelsman zegt rustig aan doen enjoy en have fun
robby123
 robby123 - zondag 26 augustus 2012 - 19:14   quote  deeplink  
na de 3 0 van vanmiddag bij nec zag je weer het zelfde ,twente kreeg de opdracht weer achter uit te lopen en tijd te rekken ,waardoor je jezelf uit de wedstrijd speeld dat kreeg mclaren vorig jaar ook al voor elkaar tegen schalke met elf tegen tien man achter uit te lopen ,dat schaat het zelf vertrouwen is vorig jaar ook gebleken en dat blijft hij doen,waarom zal je geen wissel bij de trainer kunnen maken met kluiverd komt er vast meer flair bij twente
kijk wat ronald koeman doet en verbeek ,dat geeft vertrouwen
kluiverd heeft zich bewezen bij jong twente mat mij betreft ,ook al zou je eens een domper oplopen ,beter strijdend ten onder dan als slappe was over het veld lopen
Lubje
 Lubje - zondag 26 augustus 2012 - 22:45   quote  deeplink  
En dan zegt McClaran na de wedstrijd: " we moeten nog veel leren en we verloren de controle over de wedstrijd". Dat roept hij met zijn manier van voetballen gewoon over het elftal af. Als die kans van NEC er zes minuten voor tijd in gaat, dan wordt het ook nog 3-3. En dat tegen een heel zwakke tegenstander, waar jezelf zoveel beter bent en zoveel meer kwaliteit hebt.
robby123
 robby123 - maandag 27 augustus 2012 - 11:05   quote  deeplink  
ja idd mclaren geeft zelf de opdracht tegen nec ,niet meer aanvallen de bal terug spelen
had niet veel gescheeld of het op pappier veel mindere nec was terug gekomen van een 0-3 achterstand
als er niet snel wat gebeurd lopen we dit seizoen weer achter de feiten aan
met de goede trainer zal duidelijk worden hoeveel potentie in dit team zit ,de aankopen zijn heel goed geweest ,als die nog langer aanblijft word het gewoon kapitaal vernietiging
ook in het kampioens jaar zat er nog veel meer in en hadden ze met veel meer flair kampioen kunnen worden
toen heeft mac laren gewoon het geluk gehad van evenwichtig team en individuee
klasse van bryan ruiz
laten ze die stroman technische directeur maken en van de veld weren
hij heeft ook nog eens het geluk van de achter de schermen wekrende krachten als alfred schreuder jan van staa j mulder voorzitter joop munsterman etc ,laat een van hen de touwtjes in handen nemen en mclaren als stro man fungeren
Aartus
 Aartus - woensdag 29 augustus 2012 - 00:24   quote  deeplink  
ben net terug van vakantie,ik was nog wel blij na 9 punten uit 3 wedstrijden,maar ik lees hier dat mc laren weer t zelfde spelletje speelt als vorig jaar,ik heb t niet gezien vanwege vakantie,maar zoals ik hier lees ga je tegen nec toch niet achteruitlopen met 0-3 voor,dan ga je toch erop en erover tot een nulletje of 5.
Aartus
 Aartus - woensdag 29 augustus 2012 - 00:29   quote  deeplink  
tegen bursaspor 0-1 voor en je dan het kaas van t brood laten eten.ik vrees t ergste voor donderdag.
Aartus
 Aartus - woensdag 29 augustus 2012 - 00:40   quote  deeplink  
precies lubje, bulykin is toch juist een spits om iets te forceren voor als t effe niet loopt,ik twijfel erg aan t tacties vermogen van mc laren,dan kun je wel kampioen geworden zijn in 2010, maar toen hadden we ruiz,theo janssen,n kufo,perez,die hadden geen mc laren nodig,die jongens wisten zelf wel hoe ze een tegenstander kapot moesten spelen,daar was co ook kampioen mee geworden!
Aartus
 Aartus - woensdag 29 augustus 2012 - 03:09   quote  deeplink  
wat gaat mc laren doen als we met 2-0 voorstaan,weer achteruitlopen,nikks verdomme erop of eronder ik zit niet voor niets in de grolschs veste,en nu er op en erover,twente niet in de groepsfase?nou mc laren pak dan je koffers maar vast in,aanvallen en niets anders,anders bel koeman even die met jonge jongens t wel weet hoe t moet.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zaterdag 15 september 2012 - 23:06   quote  deeplink  
Ondanks de overwinning snap ik toch niets van die opstelling bij Willem 2
Je hebt Fer geblesseerd en hij verplaatst weer heel veel spelers.
Ik denk dan verander alleen een middenvelder b.v. breng Janssen of Landzaat in en laat de rest gewoon staan. schilder heeft in die wedstrijd wel 3 verschillende plaatsen gehad. De eerste helft kon je ook duidelijk zien dat er geen enkele lijn in zat.
Aartus
 Aartus - zondag 16 september 2012 - 00:40   quote  deeplink  
ja maar voetbalkennis.laten we mc laren niet overschatten,de echte wedstrijden komen er nu aan,nu moet t gebeuren,hannover 96 en dan ajax uit in de arena.
Aartus
 Aartus - zondag 16 september 2012 - 00:41   quote  deeplink  
oh nee sorry heerenveen thuis zit er nog tussen.
Aartus
 Aartus - zondag 16 september 2012 - 00:54   quote  deeplink  
effe voor arikanari.fc vvv.nec 2-2.feyenoord-pec zwolle 2-0.ajax-rkc 2-0,heerenveen -ado den haag 1-3,willem2-fc twente2-6.fc twente aan kop met 15 punten uit 5 wedr-srijden.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 16 september 2012 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2012 - 00:40 schreef Aartus het volgende:
ja maar voetbalkennis.laten we mc laren niet overschatten,de echte wedstrijden komen er nu aan,nu moet t gebeuren,hannover 96 en dan ajax uit in de arena.
Ik overschat hem helemaal niet net wat je zegt de echte wedstrijden moeten nog komen.
Aartus
 Aartus - zondag 16 september 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2012 - 11:36 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ik overschat hem helemaal niet net wat je zegt de echte wedstrijden moeten nog komen.
ik zei ook we moeten m niet overschatten,want die 5 wedstrijden had twente met een andere trainer ook gewonnen,maar oke ik ben wel blij met 15 uit 5.die punten zijn in ieder geval binnen.nu op naar donderdag tegen hannover 96,dan moeten we echt met de billen bloot.
Aartus
 Aartus - zondag 16 september 2012 - 20:50   quote  deeplink  
Donderdag tegen hannover 96 moeten we er vol voor gaan,thuis moet je sowieso punten pakken,er zal dan ook veel afhangen van de thuiswedstrijden.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 16 september 2012 - 21:20   quote  deeplink  
We hebben gewoon hele goede spelers als ze maar op de goede posities worden gezet.
En als de trainer maar niet teveel gaat husselen gaat het wel goed hoop ik.
En ik hoop ook dat hij eens een keer gewoon op de bank blijft zitten want het is net Jolly The Joker met zijn gezwaai net of daar een speler op zit te wachten, Maar ja als je zelf graag in de picture wilt staan.
Aartus
 Aartus - zondag 16 september 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2012 - 21:20 schreef voetbalkennis het volgende:
We hebben gewoon hele goede spelers als ze maar op de goede posities worden gezet.
En als de trainer maar niet teveel gaat husselen gaat het wel goed hoop ik.
En ik hoop ook dat hij eens een keer gewoon op de bank blijft zitten want het is net Jolly The Joker met zijn gezwaai net of daar een speler op zit te wachten, Maar ja als je zelf graag in de picture wilt staan.
hij zal zich nu moeten bewijzen,nu komen de wedsrijden waar t op eraan komt.
Aartus
 Aartus - zondag 16 september 2012 - 23:06   quote  deeplink  
Hij kan wel zitten zwaaien,maar tactiek spreek je van te voren af,denk je dat die spelers dat nog meekrijgen,dat gezwaai,ik weet wel zeker van niet,die jongens zijn alleen maar met de wedtsrijd bezig,die zien dat gezwaai niet,je haalt ze daarmee alleen maar uit de concentratie.
arikanari
 arikanari - maandag 17 september 2012 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 16 september 2012 - 21:20 schreef voetbalkennis het volgende:
We hebben gewoon hele goede spelers als ze maar op de goede posities worden gezet.
En als de trainer maar niet teveel gaat husselen gaat het wel goed hoop ik.
En ik hoop ook dat hij eens een keer gewoon op de bank blijft zitten want het is net Jolly The Joker met zijn gezwaai net of daar een speler op zit te wachten, Maar ja als je zelf graag in de picture wilt staan.
Je vindt hem echt niks he voetbalkennis, die McLaren??
Aartus
 Aartus - maandag 17 september 2012 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 15:03 schreef arikanari het volgende:

[..]

Je vindt hem echt niks he voetbalkennis, die McLaren??
ik moet zeggen ari ik heb ook m,n twijfels,hij heeft zo,n 7 of 8 jeugdspelers verkocht of verhuurd,en zeker niet de minste,ze vinden m hier een beetje een kooptrainer.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 17 september 2012 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 15:03 schreef arikanari het volgende:

[..]

Je vindt hem echt niks he voetbalkennis, die McLaren??
Dat klopt ik vind het echt helemaal niks, erger me dood aan die man.
Aartus
 Aartus - maandag 17 september 2012 - 19:23   quote  deeplink  
maar oke,nu komen de echte testen,hannover,heerenveen,ajax,az en kan ie laten zien of ie echt een goede of slechte voetbaltrainer is,maar ook tactisch vind ik m nogal eens door de mand vallen,bursaspor uit,uit tegen nec ging t naar een 0-3 voorsprong ook nog bijna mis in de slotfase,zo gauw er druk op de ketel komt gaat ie gekke dingen doen,verkeerde wissels en zo,maar ik zit natuurlijk dichter bij t vuur als jij ari,dus lees veel over de club,maar ook onder de supporters is z,n poulariteit gedaald,het is allemaal volgens mij met z,n kermiswissels tegen schalke 04 begonnen,wat ons uitschakeling in europa opleverde,toen is ie een groot gedeelte van z,n geloofwaardigheid kwijt geraakt.
arikanari
 arikanari - maandag 17 september 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 18:34 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Dat klopt ik vind het echt helemaal niks, erger me dood aan die man.
Kan ik begrijpen, hij is een goede trainer. Maar wel 1 van het verdedigende soort, wij als Nederlanders hebben daar sowieso al niet zoveel mee. Snap eigenlijk niet waarom hij nooit zijn heil in Italie heeft gezocht. Daar komt zijn manier van trainen toch het beste uit dacht ik zo.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 17 september 2012 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 19:23 schreef Aartus het volgende:
maar oke,nu komen de echte testen,hannover,heerenveen,ajax,az en kan ie laten zien of ie echt een goede of slechte voetbaltrainer is,maar ook tactisch vind ik m nogal eens door de mand vallen,bursaspor uit,uit tegen nec ging t naar een 0-3 voorsprong ook nog bijna mis in de slotfase,zo gauw er druk op de ketel komt gaat ie gekke dingen doen,verkeerde wissels en zo,maar ik zit natuurlijk dichter bij t vuur als jij ari,dus lees veel over de club,maar ook onder de supporters is z,n poulariteit gedaald,het is allemaal volgens mij met z,n kermiswissels tegen schalke 04 begonnen,wat ons uitschakeling in europa opleverde,toen is ie een groot gedeelte van z,n geloofwaardigheid kwijt geraakt.
Klopt we gaan met een hele bus vol naar Schalke 04 en wat doet die malloot !
Die hadden we gewoon gewonnen met het normale elftal.
En wat heeft het allemaal uitgehaald 6e geworden in de competitie. met zijn behouden voetbal.
Daar komt nog bij dat hij voor het geld wegging bij Twente naar Duitsland dat is niets geworden hij heeft volgens mij het seizoen niet eens afgemaakt. Toen naar een andere club wat ook niets is geworden, Geen club had nog belangstelling voor hem.
In Engeland moeten ze hem allang niet meer met zijn merkwaardige wissel van de keeper in het nationale elftal, daardoor kon Engeland het WK wel vergeten.
En dat haalt FC Twente terug. Als ik zie hoelang hij reserves laat warm lopen om ze vervolgens helemaal niet te gebruiken of de laatste 2 min in te brengen, Dan vraag ik mij ook wel eens af wat voor lulletje roze waters er bij hem op de bank zitten of die wel wat zeggen. Ik moet eerlijk zeggen zie heel weinig positiefs in die man. Hoop dat ik ongelijk heb, maar denk van niet.
Aartus
 Aartus - maandag 17 september 2012 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 september 2012 - 22:15 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Klopt we gaan met een hele bus vol naar Schalke 04 en wat doet die malloot !
Die hadden we gewoon gewonnen met het normale elftal.
En wat heeft het allemaal uitgehaald 6e geworden in de competitie. met zijn behouden voetbal.
Daar komt nog bij dat hij voor het geld wegging bij Twente naar Duitsland dat is niets geworden hij heeft volgens mij het seizoen niet eens afgemaakt. Toen naar een andere club wat ook niets is geworden, Geen club had nog belangstelling voor hem.
In Engeland moeten ze hem allang niet meer met zijn merkwaardige wissel van de keeper in het nationale elftal, daardoor kon Engeland het WK wel vergeten.
En dat haalt FC Twente terug. Als ik zie hoelang hij reserves laat warm lopen om ze vervolgens helemaal niet te gebruiken of de laatste 2 min in te brengen, Dan vraag ik mij ook wel eens af wat voor lulletje roze waters er bij hem op de bank zitten of die wel wat zeggen. Ik moet eerlijk zeggen zie heel weinig positiefs in die man. Hoop dat ik ongelijk heb, maar denk van niet.
Voetbalkennis ik was er ook bij in in die uitwedstrijd bij schalke,ik dacht toen ook wat is dit?met de basiself hadden we ze gepakt,dus ik begrijp je frustatie,ik was ook teleurgesteld,en daar betaal je dan zoveel geld voor,als ik dat van te voren geweten had,was ik nooit meegegaan,ik hoop dat we beide ongelijk krijgen,en hopen dat ie toch de juiste trainer is voor onze fc twente,afwachten maar we zullen donderdag zien welke tacktiek hij nu weer bedenkt,dit is toch iets anders dan willem 2.
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 21 september 2012 - 16:30   quote  deeplink  
Nu wat vind je van de wissels, en weer wordt op meerdere plaatsen gewisseld Rosales naar de andere kant en dat liep zo mooi met Tadic al hoewel Castognes zeker een keer had moeten scoren.
Aartus
 Aartus - vrijdag 21 september 2012 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 16:30 schreef voetbalkennis het volgende:
Nu wat vind je van de wissels, en weer wordt op meerdere plaatsen gewisseld Rosales naar de andere kant en dat liep zo mooi met Tadic al hoewel Castognes zeker een keer had moeten scoren.
Toen mc laren het hele elftal door elkaar husselde,en ook nog chadli eraf halen,en de veel te oude landzaat erin,rosales die t als rechtsback goed deed naar links halen,ik snapte er helemaal geen ene moer meer van,door dat gegoochel van mc laren ging t falikant mis,volgens begrepen de spelers er ook geen moer meer van,langzaam begint mc laren aan geloofwaardigheid te verliezen,wat een mooie avond had moeten worden,werd een avond in mineur.heel jammer gewoon tegen hannover zeggen ajseblieft hier heb je dat punt.ik baal er nog steeds van.
Aartus
 Aartus - vrijdag 21 september 2012 - 18:01   quote  deeplink  
@voetbalkennis,mc laren kreeg net als uit bij bursaspor,t loon van de angst.
Lubje
 Lubje - vrijdag 21 september 2012 - 18:01   quote  deeplink  
Castaingnos komt gewoon techniek tekort. Die kan niet in de schaduw staan bij Luuk de Jong. Ik heb direct gezegd dat hij veel te duur was en dat hij vorig seizoen in Milaan nauwelijks gespeeld heeft, breekt je nu op. Als Bulykin fit is, weet ik wel wie er speelt!
Aartus
 Aartus - vrijdag 21 september 2012 - 18:18   quote  deeplink  
ik ook wel lubje.
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 21 september 2012 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 18:01 schreef Lubje het volgende:
Castaingnos komt gewoon techniek tekort. Die kan niet in de schaduw staan bij Luuk de Jong. Ik heb direct gezegd dat hij veel te duur was en dat hij vorig seizoen in Milaan nauwelijks gespeeld heeft, breekt je nu op. Als Bulykin fit is, weet ik wel wie er speelt!
Volgens mij hangt hij van onzekerheid aan elkaar En veel steun van die trainer kreeg hij ook niet, Die malloot gooit met een flesje na de laatste misser van Castaignos.
Ik denk als hij straks een paar maal gescoord heeft, dat het wel beter met hem wordt (hoop ik) Want van Luuk was ik niet zo gecharmeerd al hoe wel ik wel denk dat hij er wel 2 gemaakt zou hebben.
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 21 september 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 18:01 schreef Aartus het volgende:
@voetbalkennis,mc laren kreeg net als uit bij bursaspor,t loon van de angst.
Ik heb later de beelden nog gezien op tv die man is toch niet helemaal goed,
wat een mafkikker
Aartus
 Aartus - vrijdag 21 september 2012 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 22:11 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ik heb later de beelden nog gezien op tv die man is toch niet helemaal goed,
wat een mafkikker
van een kennis gehoord die de wedstrijd op tv heeft gezien,derksen zei dat twente geweldig speelde,maar door de wissels van mc laren de wedstrijd heeft verspeeld,zal mij zondag benieuwen waar ie nu weer mee komt,hoe kom je op t idee om zo belabberd te wisselen.volgens waant mc laren zich in een speeltuin,echt niet meer te volgen die man,ik zag t naar die wissels al aankomen,ik dacht meteen dit gaat goed mis.
Aartus
 Aartus - zondag 23 september 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 september 2012 - 18:01 schreef Lubje het volgende:
Castaingnos komt gewoon techniek tekort. Die kan niet in de schaduw staan bij Luuk de Jong. Ik heb direct gezegd dat hij veel te duur was en dat hij vorig seizoen in Milaan nauwelijks gespeeld heeft, breekt je nu op. Als Bulykin fit is, weet ik wel wie er speelt!
@lubje,vanmiddag castaignos gezien tegen heerenveen,altijd aanspeelbaar,bij bijna iedere aanval betrokken,hij verstopt zich nooit,hij is een echt meevoetballende spits,hij moet gewoon over t dooie punt heen,een keer in n wedstrijd gewoon 2of 3 erin knallen,hij is niet lui en knokt ervoor,t mooie vond ik vanmiddag dat vak p m terug riep en z,n naam scandeerde,laten we m niet afbranden,t is wel een ex feyenoorder he.die gaan ervoor,daarom geef ik m t voordeel van de twijfel.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 23 september 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 september 2012 - 22:42 schreef Aartus het volgende:

[..]

@lubje,vanmiddag castaignos gezien tegen heerenveen,altijd aanspeelbaar,bij bijna iedere aanval betrokken,hij verstopt zich nooit,hij is een echt meevoetballende spits,hij moet gewoon over t dooie punt heen,een keer in n wedstrijd gewoon 2of 3 erin knallen,hij is niet lui en knokt ervoor,t mooie vond ik vanmiddag dat vak p m terug riep en z,n naam scandeerde,laten we m niet afbranden,t is wel een ex feyenoorder he.die gaan ervoor,daarom geef ik m t voordeel van de twijfel.
Lubje ben het helemaal met je eens Castaignos werkt ontzettend hard, misschien als hij dat minder deed hij bij zijn kansen scherper kan zijn. We moeten hem nu niet gaan uitfluiten, En zulke mooie ballen kreeg hij nu ook weer niet.
daar bereik je niets mee. Maar om hem in de laatste minuut te wisselen zag ik ook niet zitten. Dat is ook om moeilijkheden vragen. Snap sowieso niet van die wissels Bengston in brengen en Guiterez er uit halen, Daar gaan we weer met het behouden voetbal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 september 2012 door voetbalkennis --
Aartus
 Aartus - zondag 23 september 2012 - 23:31   quote  deeplink  
@voetbalkennis,als we over t wisselbeleid van mc laren gaan praten,wij zullen er als normale voetbalsupporter,wel geen verstand van hebben,maar ik begrijp er geen klote van ook vanmiddag niet,ik word er zo langzamerhand beroerd van,en met mij de andere supporters op mijn vak ook,ik kan m in ieder geval niet meer volgen.
Lubje
 Lubje - zondag 30 september 2012 - 00:03   quote  deeplink  
Nou dat was vanavond weer een schoon voorbeeld van hoe je een topwedstrijd in ieder geval nooit wint. Laf, angsthazerij, veel te defensief. Dan verlies ik liever met bijv. 4-2, maar heb dan wel geprobeerd er een echte wedstrijd van te maken. Als je op deze manier in de top wilt blijven meedraaien en probeert kampioen te worden dan hoeft het voor mij niet meer. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat de spelers van FC Twente er op deze manier veel plezier in hebben. Zoveel kwaliteit, en dan dit brengen. Lang leve MacClaran!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal









0.0075590