BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 24 oktober 2012 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 13:43 schreef arikanari het volgende:

[..]

Nou nou, we zijn echte successupporters aan het worden op dit forum of niet dan. We staan verdomme nog bovenaan (OK, het is geen oogstrelend voetbal), maar we moeten wel realistisch blijven he. We blijven van Munsterman af, wat die gast voor Twente heeft betekend is voor anderen moeilijk in te halen. Persoonlijk vindt ik dat het gewoon zo moet blijven dit jaar (ben geen voorstander van trainerwissels in het midden van het seizoen) en laat Munsterman maar scouten voor een een nieuwe trainer in Juli. We gaan gewoon nog hardstikke goed, ik blijf achter mijn club staan, ondanks mijn bedenkingen over de tactiek die McLaren handhaaft.

GOOOOOOOOOOOOOO TWENTEEEEEEEEEEE
Bertje van Marwijk niks voor jullie, die wilt ook weer aan de slag..
popi jopi
 popi jopi - woensdag 24 oktober 2012 - 19:30   quote  deeplink  
Een beetje reuring is toch niet zo erg van het voetbal wordt je ook niet vrolijker. We wachten morgenavond wel af. Misschien speelt Twenthe wel de sterren van de hemel en verstomt vanzelf het commentaar op ons cluppie.
Marsimo
 Marsimo - woensdag 24 oktober 2012 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 13:43 schreef arikanari het volgende:

[..]

Nou nou, we zijn echte successupporters aan het worden op dit forum of niet dan. We staan verdomme nog bovenaan (OK, het is geen oogstrelend voetbal), maar we moeten wel realistisch blijven he. We blijven van Munsterman af, wat die gast voor Twente heeft betekend is voor anderen moeilijk in te halen. Persoonlijk vindt ik dat het gewoon zo moet blijven dit jaar (ben geen voorstander van trainerwissels in het midden van het seizoen) en laat Munsterman maar scouten voor een een nieuwe trainer in Juli. We gaan gewoon nog hardstikke goed, ik blijf achter mijn club staan, ondanks mijn bedenkingen over de tactiek die McLaren handhaaft.

GOOOOOOOOOOOOOO TWENTEEEEEEEEEEE

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 oktober 2012 door Marsimo --
Marsimo
 Marsimo - woensdag 24 oktober 2012 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 20:22 schreef Marsimo het volgende:
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 13:43 schreef arikanari het volgende:

[..]

Nou nou, we zijn echte successupporters aan het worden op dit forum of niet dan. We staan verdomme nog bovenaan (OK, het is geen oogstrelend voetbal), maar we moeten wel realistisch blijven he. We blijven van Munsterman af, wat die gast voor Twente heeft betekend is voor anderen moeilijk in te halen. Persoonlijk vindt ik dat het gewoon zo moet blijven dit jaar (ben geen voorstander van trainerwissels in het midden van het seizoen) en laat Munsterman maar scouten voor een een nieuwe trainer in Juli. We gaan gewoon nog hardstikke goed, ik blijf achter mijn club staan, ondanks mijn bedenkingen over de tactiek die McLaren handhaaft.

GOOOOOOOOOOOOOO TWENTEEEEEEEEEEE
Eindelijk iemand met een gezond verstand, inderdaad Twente is de laatste jaren zeer verwend geraakt, en nu is het elke keer negatief gejank als FC Twente gelijk of verloren heeft, maar owee als ze gewonnen hebben???!!! En kampioen worden, wat dan ??? Is dan McLaren de held (hij was toch de verlosser volgens vele)
Aartus
 Aartus - woensdag 24 oktober 2012 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 20:23 schreef Marsimo het volgende:

[..]

Eindelijk iemand met een gezond verstand, inderdaad Twente is de laatste jaren zeer verwend geraakt, en nu is het elke keer negatief gejank als FC Twente gelijk of verloren heeft, maar owee als ze gewonnen hebben???!!! En kampioen worden, wat dan ??? Is dan McLaren de held (hij was toch de verlosser volgens vele)
@Marsimo.De kritiek is niet zozeer tegen Fc Twente zelf.Mc Laren moet niet elke week t elftal door elkaar husselen.Laat ie nou een vaste kern opstellen afhankelijk van de tegenstander kun je 1 of 2 aanpassingen doen,maar hij komt zo onzeker over en de echte automatismen ontbreken zoals in 2010.We moeten uitgaan van eigen kracht en daarbij ontbreekt t nog wel eens aan.
popi jopi
 popi jopi - donderdag 25 oktober 2012 - 00:07   quote  deeplink  
Vanavond de lefgosers uit Amsterdam gezien, vergelijk die eens met die angstazen van ons. Dit ligt toch aan de trainer en nergens anders aan. Toen hij bij Twenthe wegging, is hij er overal uitgeschopt en als trainer van Engeland ook. Hij kan er dus gewoon geen hout van
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 00:07 schreef popi jopi het volgende:
Vanavond de lefgosers uit Amsterdam gezien, vergelijk die eens met die angstazen van ons. Dit ligt toch aan de trainer en nergens anders aan. Toen hij bij Twenthe wegging, is hij er overal uitgeschopt en als trainer van Engeland ook. Hij kan er dus gewoon geen hout van
Popie jopie .Precies ajax speelde met lef.Als wij dat tegen levante nou ook nou eens zouden doen.Dan maken we een kans,maar ben er er bang voor dat Mc Laren zich weer aanpast aan de tegenstander.En dat voor een engelse trainer.Die er normaal opkletsen.Laten we er t beste van hopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 00:07 schreef popi jopi het volgende:
Vanavond de lefgosers uit Amsterdam gezien, vergelijk die eens met die angstazen van ons. Dit ligt toch aan de trainer en nergens anders aan. Toen hij bij Twenthe wegging, is hij er overal uitgeschopt en als trainer van Engeland ook. Hij kan er dus gewoon geen hout van
En hij gooit elke week t elftal door elkaar met z,n onbegrijpelijke wissels.Hij begrijpt t volgens mij zelf ook niet meer.
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 00:44   quote  deeplink  
Ja hij werd in 2010 kampioen.Is niet zo moeilijk met Perez,Ruiz.theo janssen.Nkufo,daar was iedere trainer kampioen mee geworden.We zijn weer terug bij af.
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 00:53   quote  deeplink  
En zie je spelers beter worden.Ik niet tadich word alleen maar slechter,chadli staat stil in z,n ontwikkeling.Castaignos schiet op de training er de ene bal er nog mooier in dan de andere.Totaal geen zelfvertrouwen deze jongen van 19 jaar.Daar moet je als trainer mee aan t werk.Hij kan echt wel goed voetballen,maar je moet m wel beter maken.Als je dat niet kunt dan ben je niet geschikt als trainer.
arikanari
 arikanari - donderdag 25 oktober 2012 - 03:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 19:23 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Bertje van Marwijk niks voor jullie, die wilt ook weer aan de slag..
Zou goed kunnen uitpakken, maar weet alleen niet of hij voor Twente wil gaan.
arikanari
 arikanari - donderdag 25 oktober 2012 - 03:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 00:33 schreef Aartus het volgende:

[..]

Popie jopie .Precies ajax speelde met lef.Als wij dat tegen levante nou ook nou eens zouden doen.Dan maken we een kans,maar ben er er bang voor dat Mc Laren zich weer aanpast aan de tegenstander.En dat voor een engelse trainer.Die er normaal opkletsen.Laten we er t beste van hopen.
Aartus ben het niet helemaal met je eens, maar begrijp je fustratie wel. Laten we als echte tukkers gewoon even afwachten wat er gaat gebeuren. Misschien dat het nog wel lopen gaat.
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 03:28 schreef arikanari het volgende:

[..]

Aartus ben het niet helemaal met je eens, maar begrijp je fustratie wel. Laten we als echte tukkers gewoon even afwachten wat er gaat gebeuren. Misschien dat het nog wel lopen gaat.
Als hij nu maar eindelijk van een vaste basis uitgaat,zodat we een ingespeeld team krijgen.Met deze spelers moet je toch mee kunnen doen om de titel.MC Laren gaat nooit van eigen kracht uit.In 2010 was ie zelfverzekerd.T lijkt wel dat ie sinds z,n ontslagen bij wolfsburg en nottingham angstig geworden is.Tuurlijk blijf ik achter m,n club staan.Ik zit er niet voor niets iedere thuiswedstrijd.Ik hoop vanavond t echte Fc Twente te zien.Europese wedstrijden zijn t mooiste podium om boven je uit te stijgen.
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 03:27 schreef arikanari het volgende:

[..]

Zou goed kunnen uitpakken, maar weet alleen niet of hij voor Twente wil gaan.
Ik weet niet of hij bij Fc Twente past,hij is wel een trainer die spelers vertrouwen geeft.Maar de vraag is of ie ook wil.Trouwens in t roddelcircus word z,n naam hier wel genoemd.Er gaan de geruchten dat MC Laren vertrekt.En Munsterman houdt al maanden z,n mond.Ari je weet wel als een voorzitter zich nergens meer over uitlaat.Dan is er wel wat aan de hand achter de coulissen.
En zeker Joop waar je al maanden niks van hoort,terwijl hij normaal zo graag in de belangstelling staat.Maar je hoort m niet meer.Je ziet m niet meer.Zo ging t met co adriaanse ook.Stilte voor de storm.Ik denk dat ie t tot de winterstop aankijkt.Er komen nogal wat belangrijke wedstrijden aan.Niet t juiste moment voor een trainers wissel.Er is nu belang bij rust in de tent.En we hebben natuurlijk ook blessureleed,vooral fer word gemist.Net toen ie in top vorm was kreeg ie een schop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Aartus --
arikanari
 arikanari - donderdag 25 oktober 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 13:17 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij bij Fc Twente past,hij is wel een trainer die spelers vertrouwen geeft.Maar de vraag is of ie ook wil.Trouwens in t roddelcircus word z,n naam hier wel genoemd.Er gaan de geruchten dat MC Laren vertrekt.En Munsterman houdt al maanden z,n mond.Ari je weet wel als een voorzitter zich nergens meer over uitlaat.Dan is er wel wat aan de hand achter de coulissen.
En zeker Joop waar je al maanden niks van hoort,terwijl hij normaal zo graag in de belangstelling staat.Maar je hoort m niet meer.Je ziet m niet meer.Zo ging t met co adriaanse ook.Stilte voor de storm.Ik denk dat ie t tot de winterstop aankijkt.Er komen nogal wat belangrijke wedstrijden aan.Niet t juiste moment voor een trainers wissel.Er is nu belang bij rust in de tent.En we hebben natuurlijk ook blessureleed,vooral fer word gemist.Net toen ie in top vorm was kreeg ie een schop.
Denk dat munsterman zich stil houdt na alle reacties (negatief) vanuit de media, hij zou zich teveel op de voorgrond willen zetten. Na de laatste regenbui van klachten heeft hij zich tot nu toe nog stil gehouden. Denk dat dat meer speelt dan het ontslag van McLaren.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 03:27 schreef arikanari het volgende:

[..]

Zou goed kunnen uitpakken, maar weet alleen niet of hij voor Twente wil gaan.
Hij wilt weer aan de slag en daar ik begreep dat ie met kleinkinderen zit, geeft ie de voorkeur aan Nederland..
arikanari
 arikanari - donderdag 25 oktober 2012 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 17:39 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Hij wilt weer aan de slag en daar ik begreep dat ie met kleinkinderen zit, geeft ie de voorkeur aan Nederland..
Twente is natuurlijk een goede keus, daarover is geen woord teveel gezegd. ;-)
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 20:13   quote  deeplink  
Ghehe..
popi jopi
 popi jopi - donderdag 25 oktober 2012 - 21:22   quote  deeplink  
Ik denk dat we Zondag het belofteteam maar naar RKC moeten sturen. Ik heb de hoop opgegeven dat na vanavond onder deze trainer nog wat wordt. Wat een afgang, 3-0 !!!!.
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 21:29   quote  deeplink  
Niet om aan te gluren.Einde europa en dat al naar 3 wedstrijden.Wat is er aan de hand met dit team.Ze beginnen met de week slechter te voetballen.Ik heb de moed opgegeven.Tijd voor Ron Jans misschien??? die is vrij!!!!
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 21:40   quote  deeplink  
En dan nog zo,n corrupte russische scheidsrechter.Al eerder veroordeeld voor omkoping.Een zuiver doelpunt van Fc Twente afgekeurd 0-1.Een speler van levante had dieprood moeten hebben naar een smerige charge op de achillespezen van tadich.Een wonder dat ie nog verder kon spelen.Dan een penaltie tegen omdat douglas de bal tegen de elleboog kreeg .zonder dat ie met de ie bewust met z,n elleboog naar de bal ging.Ja hij kan z,n armen er moeilijk afschroeven.De bankrekening van die klote russische arbiter is weer gespekt.Daarna was Fc Twente de weg volledig kwijt.En daarbij onze 3 wissels maakte ons alleen maar zwakker.Dat mag je de trainer aanrekenen.
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 21:43   quote  deeplink  
Ik denk dat Ron Jans of Van Marwijk wel zin heeft in dit klusje.Van Marwijk wil hoe dan ook in nederland blijven lees post van Renato.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 oktober 2012 door Aartus --
Lubje
 Lubje - donderdag 25 oktober 2012 - 22:16   quote  deeplink  
Het is gewoon blamerend! Ik voorspel de komende drie wedstrijden, RKC, Feyenoord en Vitesse, hooguit twee punten. En ook al was die scheidsrechter vanavond echt waardeloos, dan was er nog geen enkele aanleiding voor deze afgang. Die trainer wil ik al helemaal niet meer over praten. Die heeft er weinig kaas van gegeten, maar hij moet eens beginnen om spelers vertrouwen te geven. En niet, zoals vanavond weer, anderen op de bank zetten. Ga eens met een vast elftal spelen en probeer in ieder geval vooruit te voetballen.
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 22:16 schreef Lubje het volgende:
Het is gewoon blamerend! Ik voorspel de komende drie wedstrijden, RKC, Feyenoord en Vitesse, hooguit twee punten. En ook al was die scheidsrechter vanavond echt waardeloos, dan was er nog geen enkele aanleiding voor deze afgang. Die trainer wil ik al helemaal niet meer over praten. Die heeft er weinig kaas van gegeten, maar hij moet eens beginnen om spelers vertrouwen te geven. En niet, zoals vanavond weer, anderen op de bank zetten. Ga eens met een vast elftal spelen en probeer in ieder geval vooruit te voetballen.
Lubje.Ik weet niet waar MC laren mee bezig is.Nu weer beginnen met landzaat.Er zit totaal geen systeem in.Dan kunnen ze wel zeggen je bent negatief.Ook niet Fc Twente supporters zien toch ook dat dit team de weg volledig kwijt is.Ze weten van elkaar niet meer wat ze moeten doen,waarom niet mirco born erin brengen voor gastaignos.Tenminste als born mee was.Gastaignos liep alleen maar buitenspel.Hij was een sta in de weg voor de andere aanvallers.En hij heeft dan 6 miljoen gekost.Ik ben me vanavond kapot geschrokken van t niveau.Zag ajax gisteravond vol dr op kletsen.Passie.Strijd.Geen enkele ontzag voor de tegenstander.En dat kunnen wij niet?Nee t ligt eraan hoe je je elftal t veld in stuurt.T wordt tijd dat we ons eens gaan schamen.Dit kun je een voetballiefhebber toch niet voorschotelen?
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 23:18   quote  deeplink  
We hebben paar jaar mogen genieten.Dat we bij de top hoorden,maar ik ben bang dat we weer afglijden naar de suptop.Aleen in de veste genoten tegen FC Groningen.Daarna was t kommer en kwel.En dan kunnen ze wel een grote bek hebben over Co Adriaanse,maar Co ging altijd vol voor de aanval.toen wist je in ieder geval dat er spectakel was.Ook toen gingen wel eens op onze bek,maar hij had met Fc Twente levante gewoon afgedroogd.De volgende competitie in de veste tegen feyenoord.Ik hou m,n hart vast.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 23:20   quote  deeplink  
Maar ik ben er weer bij.Ik ben Fc Twente supporter in hart en nieren.Ik hoop op betere tijden.
Lubje
 Lubje - donderdag 25 oktober 2012 - 23:21   quote  deeplink  
Ik kan het helaas alleen maar met je eens zijn Aartus. Het is diep en diep droevig. Dit elftal krijg je voorlopig niet meer op de rails. En deze trainer zeker niet. En als je hem dan in de nabeschouwing op tv ziet: hij heeft helemaal niets te melden. Nietszeggende teksten en z'n eigen onmacht verbergen achter een falende scheidsrechter. En wat nu? Als je niets doet is het seizoen voor Twente over drie weken afgelopen.
Kan MacClaren weer gaan uitkijken naar nieuwe spelers, zogenaamde versterkingen. En dan het liefst middenvelders, want daar hebben we er nog niet genoeg van.
Lubje
 Lubje - donderdag 25 oktober 2012 - 23:23   quote  deeplink  
Hopen op betere tijden doe ik ook! En die zullen ook heus wel komen! De vraag is alleen wanneer?
Aartus
 Aartus - donderdag 25 oktober 2012 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 23:23 schreef Lubje het volgende:
Hopen op betere tijden doe ik ook! En die zullen ook heus wel komen! De vraag is alleen wanneer?
Ja lubje helaas moeten we t hier voorlopig meedoen.Tenzij joop ingrijpt,maar dat geloof ik niet.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 25 oktober 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 oktober 2012 - 23:18 schreef Aartus het volgende:
We hebben paar jaar mogen genieten.Dat we bij de top hoorden,maar ik ben bang dat we weer afglijden naar de suptop.Aleen in de veste genoten tegen FC Groningen.Daarna was t kommer en kwel.En dan kunnen ze wel een grote bek hebben over Co Adriaanse,maar Co ging altijd vol voor de aanval.toen wist je in ieder geval dat er spectakel was.Ook toen gingen wel eens op onze bek,maar hij met Fc Twente levante gewoon afgedroogd.De volgende competitie in de veste tegen feyenoord.Ik hou m,n hart vast.
Verstandig..
hippy
 hippy - vrijdag 26 oktober 2012 - 07:22   quote  deeplink  
Ik blijf het volhouden...co had moeten blijven....
popi jopi
 popi jopi - vrijdag 26 oktober 2012 - 13:06   quote  deeplink  
Waarom moet Twenthe een Engelse trainer hebben? De Nederlandse zijn de beste ter wereld, Engeland heeft ze ook? Het Engelse voetbal stelt toch niks voor en de voetballers ook niet op een enkeling na dan. Wij Nederlanders leren ze europees voetbal en dus wat moeten we met die Mac Laren? Opzouten dus.
Aartus
 Aartus - vrijdag 26 oktober 2012 - 13:52   quote  deeplink  
Gert Jan Verbeek.Peter Bosz,Ron Jans,Bert Van Marwijk, om er maar een paar te noemen popi jopie!
Aartus
 Aartus - vrijdag 26 oktober 2012 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 oktober 2012 - 13:06 schreef popi jopi het volgende:
Waarom moet Twenthe een Engelse trainer hebben? De Nederlandse zijn de beste ter wereld, Engeland heeft ze ook? Het Engelse voetbal stelt toch niks voor en de voetballers ook niet op een enkeling na dan. Wij Nederlanders leren ze europees voetbal en dus wat moeten we met die Mac Laren? Opzouten dus.
Van Verbeek weet ik dat ie ooit de droom heeft om ooit trainer van Fc Twente te worden,omdat ie enschedeer is.Hij heeft ook een clausule laten opnemen in z,n contract.Ik weet zeker 1 telefoontje uit enschede en hij stapt in de auto.Vond je m niet opvallend mild over de arbitrage na de wedstrijd Fc Twente-Az 3-0.Dat is niets voor verbeek.Ik denk dat er wel wat speelt.Dat ie in t nieuwe seizoen de nieuwe trainer hier word,misschien al wel tijdens de winterstop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2012 door Aartus --
Lubje
 Lubje - vrijdag 26 oktober 2012 - 15:50   quote  deeplink  
De namen die je noemt Aartus bevallen me wel. Mijn voorkeur gaat uit naar Verbeek. Een gewone jongen zonder poespas en tenminste heel direct naar z'n omgeving. Jans' vind ik wel een groot risico: die heeft eigenlijk alleen bij Groningen echt goed gepresteerd. En van Van Marwijk las ik zojuist dat hij de belangrijkste kandidaat is om Magath bij Wolfsburg op te volgen.
Aartus
 Aartus - vrijdag 26 oktober 2012 - 17:58   quote  deeplink  
Verbeek is de juiste man.Wie geen passie en strijd toont krijgt van Verbeek gelijk flink op z,n flikker.Hij is in ieder geval heel recht voor z,n raap.wie niet mee wil in zijn filosofie kan oprotten.Hij is niet bij iedereen populair,maar ik houdt wel van zulke types.Maar dan moet munsterman wel tegen een stootje kunnen.Want verbeek huichelt met niemand mee.Binnen 1 week is de hele club wakker en schut t stadion weer op z,n grolsch veste.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - vrijdag 26 oktober 2012 - 18:11   quote  deeplink  
Ik zou als voorzitter de kleedkamer een keer binnen stormen.Ik zou de tafel, de drinkbekers door de kleedkamer laten vliegen.En zeggen en nu voetballen verdomme of anders geen loon deze maand.Jan Smit van heracles schijnt dit met de stoom uit z,n oren ook wel eens te hebben gedaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 26 oktober 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - vrijdag 26 oktober 2012 - 21:32   quote  deeplink  
Vanavond op v.i tv.Aad De Mos.Fc Twente speelde tegen hannover en bursaspor t beste voetbal van nederland.Maar mc Laren helpt eigenhandig t middenveld om zeep met z,n wisselingen aldus Aad De Mos.
Aartus
 Aartus - zaterdag 27 oktober 2012 - 01:01   quote  deeplink  
Ari je zult t misschien niet me eens zijn.Mc Laren en FC Twente.T is over.mooi dat ie in 2010 kampioen werd.we worden alleen maar slechter onder MC Laren.Een ding weet ik 100% zeker hij krijgt de zaak niet meer op de rails.We hadden Co nooit moeten laten gaan.
Aartus
 Aartus - zaterdag 27 oktober 2012 - 14:32   quote  deeplink  
En nu zegt McLaren.We Gaan voor de winst tegen rkc.Ja ik heb nog nooit een trainer horen zeggen.we gaan voor t verlies.alleen zegt ie dit voor iedere wedstrijd.we gaan voor de winst.Nou hopen dat ie t nu een keer waarmaakt.
Lubje
 Lubje - zaterdag 27 oktober 2012 - 16:26   quote  deeplink  
MacClaren is een gebed zonder eind. Kunnen we beter niet meer te veel woorden aan vuil maken. Gewoon hopen dat er toch wat spelers zijn die de komende weken opstaan, zodat we bovenin blijven meedoen. Ik vind overigens wel dat we Co nu niet te veel moeten ophemelen, want toen hij vorig jaar werd ontslagen kon hij ook bij niemand nog iets goed doen. Daar kwam bij dat ook Co toen niets uitstraalde en als een dood vogeltje op de bank zat. Volgens mij heeft Co zich hier nooit thuis gevoeld en pasten Twente en Co gewoon niet bij elkaar. Dan heb ik persoonlijk meer op met Preud'homme, toen speelde Twente het beste voetbal. Maar die zit lekker ergens in de "zandbak" en ziet z'n bankrekening gestaag groeien. Dus dan toch maar Verbeek, en als het niet anders kan, met ingang van het nieuwe seizoen!
Aartus
 Aartus - zaterdag 27 oktober 2012 - 19:59   quote  deeplink  
Over Mac Laren is genoeg gezegd.Maar laten we eerlijk wezen.er zijn ook een aantal spelers die niet thuisgeeft als t op eraankomt.Moet je als speler nog gemotiveerd worden door een trainer.Dat moet toch uit de spelers zelf komen.Of zijn t geen profs.En bij co lukte t ook niet.Zal t probleem niet bij sommige spelers liggen.
Aartus
 Aartus - zaterdag 27 oktober 2012 - 20:02   quote  deeplink  
Ik weet zeker als die Gert jan Verbeek trainer hier was geweest waren er koppen gerold.Die accepteerd een slappe instelling niet.
Aartus
 Aartus - zaterdag 27 oktober 2012 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 27 oktober 2012 - 16:26 schreef Lubje het volgende:
MacClaren is een gebed zonder eind. Kunnen we beter niet meer te veel woorden aan vuil maken. Gewoon hopen dat er toch wat spelers zijn die de komende weken opstaan, zodat we bovenin blijven meedoen. Ik vind overigens wel dat we Co nu niet te veel moeten ophemelen, want toen hij vorig jaar werd ontslagen kon hij ook bij niemand nog iets goed doen. Daar kwam bij dat ook Co toen niets uitstraalde en als een dood vogeltje op de bank zat. Volgens mij heeft Co zich hier nooit thuis gevoeld en pasten Twente en Co gewoon niet bij elkaar. Dan heb ik persoonlijk meer op met Preud'homme, toen speelde Twente het beste voetbal. Maar die zit lekker ergens in de "zandbak" en ziet z'n bankrekening gestaag groeien. Dus dan toch maar Verbeek, en als het niet anders kan, met ingang van het nieuwe seizoen!
Ik ben t met je eens lubje.Gert Jan verbeek,maar voorlopig vrees ik zullen we t hier met moeten doen.weer een verloren seizoen.
Aartus
 Aartus - zaterdag 27 oktober 2012 - 23:13   quote  deeplink  
Godverdomme tegen Rkc moeten we toch vol gas geven.Of niet dan?
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - zondag 28 oktober 2012 - 10:15   quote  deeplink  
Nee Aartus dat zie je fout. Wij gaan als underdog daar heen, we spelen op de 0, we zakken lekker terug tot onze eigen 16 en dan gaan we wachten tot Tadic of Chadli wat doet...
Aartus
 Aartus - zondag 28 oktober 2012 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 10:15 schreef Wolf_Haley het volgende:
Nee Aartus dat zie je fout. Wij gaan als underdog daar heen, we spelen op de 0, we zakken lekker terug tot onze eigen 16 en dan gaan we wachten tot Tadic of Chadli wat doet...
Ja zo zal t wel gaan ben ik bang.
Aartus
 Aartus - zondag 28 oktober 2012 - 12:15   quote  deeplink  
Nog een kwartiertje,dan eerst effe de klassieker kijken.
Aartus
 Aartus - zondag 28 oktober 2012 - 17:43   quote  deeplink  
0-1 gewonnen.en verder maar niet meer aandenken.snel in de bus en dan naar huis.
Lubje
 Lubje - zondag 28 oktober 2012 - 18:50   quote  deeplink  
Inderdaad nergens meer over praten. Het is gewoon niet om aan te zien. Er is bij Twente nog een speler, die een voldoende scoort: dat is
Douglas. Ik heb zelden zo'n slappe hap bij elkaar gezien. Als je de komende weken zo blijft spelen, krijg je geen punt meer mee.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal









0.0097928