BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 01 november 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 14:54 schreef arikanari het volgende:

[..]

Oranje was zeker een aanfluiting, we haalden tenslotte alleen maar de finale. Luister er is geen goede coach op de wereld die ook weleens fouten heeft gemaakt. Dus wat je daar beweert is gewoon onzin. Iedereen was weg van hoe hij het nederlands elftal in elkaar had gezet, tot het EK was er dan ook geen enkele aanleiding om aan zijn kwaliteiten te twijfelen. In mijn ogen is het gewoon belachelijk dat er altijd naar de coach wordt gekeken als het fout gaat. Vindt niet dat de coach altijd de foutste is. In het geval van Twente ben ik geen fan van hoe hij speelt, maar hij staat nog steeds bovenaan. En als de anderen punten laten vallen en wij blijven op een min of meer constante manier doorspelen, zou het nog weleens mooi kunnen uitpakken voor twente.
Droom maar mooi verder ari kanarie
Ik en velen met mij worden liever derde of vierde met mooi voetbal
en niet zoals er nu gespeeld wordt.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:35 schreef Wolf_Haley het volgende:
Een typische mcclaren wedstrijd. Ik denk echt serieus dat hij bepaalde spelers slechter maakt . Ook had ik wel kunnen wetem dat Twente in haar huidige vorm (met een B elftal inclusief C spelers) het zeer moeilijkt krijgt. Boyata maakt dan ook nog eens een bizarre overtreding. Castaignos die er totaal niks van bakt loopt alleen maar zich zelf uit het spel te halen
Onbegrijpelijk dom!!!
. Deze selectie moet vol vertrouwen aanvallend voetbal kunnen spelen of ik moet er de ballen verstand van hebben.
Steve wordt nou eens wakker. Maak gebruik van de sterke punten in plaats van de zwakke proberen te verdoezelen
Steve word nooit wakker,z.n ondergang is nabij.Bah wat een wanvertoning zeg.Gewoon t publiek voor de gek houden met een b ploeg.en waarom niet onze jeugdspeler mirco born in de spits.Castaignos bakt er geen ene reet van.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:40 schreef Lubje het volgende:
MacClaren gaat niet vanzelf. Die moet je even een handje helpen. Nationale team van Engeland, Wolfsburg, Nottingham Forest en nu Twente; het was allemaal niks. Volkomen ongeschikt als hoofdtrainer. In de competitie heeft hij niet anders gedaan dan spelers wisselen en nu in de beker geeft hij bijna het hele team rust. En dat terwijl je in de vorige ronde tegen de amateurs van RVVH ook al met de hakken over de sloot bent gegaan. Dan ben je toch niet goed bij je verstand. De beker is volgens mij wel een prijs. De kans daarop laat je nu zo maar schieten.Ik heb er echt geen woorden voor.
Precies lubje.Afscheid nemen van die man.Dan moet t maar een paar centen kosten.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:46 schreef tomson het volgende:

[..]

Wat moet dat kosten ?
Wat kan mij dat verekken wat t kost.Opzouten naar engeland die mc laren.Wat een gek zeg met t ,b elftal spelen.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 22:30 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Als je met de pet rond gaat zullen vele supporters een duit in het zakje doen.
Ik heb er wel een paar eurootje,s voor over.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:32 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ik voorspel dat we zondag ook verliezen.
Nee zondag gaan we winnen.Anders breekt de pleuris uit in de grolsch veste.Zondag gehaktdag.
Aartus
 Aartus - donderdag 01 november 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 22:35 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Droom maar mooi verder ari kanarie
Ik en velen met mij worden liever derde of vierde met mooi voetbal
en niet zoals er nu gespeeld wordt.
Ari daar heeft voetbalkennis gelijk aan t is niet om aan te zien.T lijkt wel comedy capers.Man wat heb ik me vanavond weer geergerd.Geen bezieling,passie,strijd, helemaal niets van dat alles.
Lubje
 Lubje - donderdag 01 november 2012 - 23:11   quote  deeplink  
Het was drie keer niks. En met deze trainer wordt het ook niks meer. Zondag tegen Feyenoord hebben we geen schijn van kans. Geen instelling, geen passie, geen vertrouwen. Het is een onsamenhangend geheel. Ik vind dit Twente nog slechter dan het Twente aan het eind van het vorige seizoen.
voetbalkennis
 voetbalkennis - vrijdag 02 november 2012 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 22:51 schreef Aartus het volgende:

[..]

Nee zondag gaan we winnen.Anders breekt de pleuris uit in de grolsch veste.Zondag gehaktdag.
hoop dat je gelijk hebt maar denk het niet.
popi jopi
 popi jopi - vrijdag 02 november 2012 - 14:40   quote  deeplink  
Geef hem anderhalf jaar salaris en trap hem onder z'n hol. Kluivert kan het wel overnemen zo lang, kan nooit slechter gaan. Er zitten ook noch enkele medeplichtigen op de bank naast hem, wat doen we dan daar mee?
Lubje
 Lubje - vrijdag 02 november 2012 - 17:12   quote  deeplink  
Dat van die medeplichtigen zie ik anders. MacClaren is hoofdcoach en eindverantwoordelijk. Die moet men dus ook op deze wanprestatie aanspreken. Verder denk ik dat Schröder wel een assistent is met bepaalde capaciteiten. Anders was hij destijds niet door Van Marwijk gepolst voor de functie van assistenttrainer bij het Nederlands elftal. Daar komt bij dat mij lijkt dat Schröder een assistent is die loyaal aan zijn hoofdcoach is. En persoonlijk kan ik dat wel weer waarderen. Niet achter de rug om aan iemands stoelpoten zagen.
Lubje
 Lubje - vrijdag 02 november 2012 - 17:21   quote  deeplink  
Eigenlijk vind ik het ergste nog van alles, dat ik na het lezen van diverse kranten vandaag uit niets kan opmaken, dat MacClaren er zich van bewust is dat het alleen zijn schuld is dat Twente is uitgeschakeld in het bekertoernooi. Als hij een "normaal" elftal opstelt, gebeurt dit gewoon niet.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 november 2012 - 01:12   quote  deeplink  
Leuke foto Bosi..
220px-Steve_McClaren_2012_1.jpg
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 03 november 2012 - 01:16   quote  deeplink  
Hahahahahaaaa
media_xl_1061153.jpg
terpentijner
 terpentijner - zaterdag 03 november 2012 - 14:09   quote  deeplink  
wat een leuke foto lijkt precies op het paard van mij
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - zondag 11 november 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Janssen weer op 10? Check!
Gutierrez weer op de bank? Check!
Braafheid nog steeds linksback terwijl Schilder daar beter is? Check!
Landzaat er in? Check!
Cabral basis? Check!
Castaignos op de linker flank? Check!

Proficiat Steve! Wat een voebal verstand heeft u daar zeg! Fenomenaal! En dan ook bijna Wisgerhof laten invallen terwijl je een doelpunt nodig hebt. Subliem!
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - zondag 11 november 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Janssen weer op 10? Check!
Gutierrez weer op de bank? Check!
Braafheid nog steeds linksback terwijl Schilder daar beter is? Check!
Landzaat er in? Check!
Cabral basis? Check!
Castaignos op de linker flank? Check!

Proficiat Steve! Wat een voebal verstand heeft u daar zeg! Fenomenaal! En dan ook bijna Wisgerhof laten invallen terwijl je een doelpunt nodig hebt. Subliem!
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - zondag 11 november 2012 - 16:46   quote  deeplink  
Janssen weer op 10? Check!
Gutierrez weer op de bank? Check!
Braafheid nog steeds linksback terwijl Schilder daar beter is? Check!
Landzaat er in? Check!
Cabral basis? Check!
Castaignos op de linker flank? Check!

Proficiat Steve! Wat een voebal verstand heeft u daar zeg! Fenomenaal! En dan ook bijna Wisgerhof laten invallen terwijl je een doelpunt nodig hebt. Subliem!
arikanari
 arikanari - zondag 11 november 2012 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 22:35 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Droom maar mooi verder ari kanarie
Ik en velen met mij worden liever derde of vierde met mooi voetbal
en niet zoals er nu gespeeld wordt.
Nou wordt liever eerste, dan maar met lelijk voetbal. Hoeveel landen zijn op die manier geen wereldkampioen geworden. Daar praat niemand meer over na een paar jaar.
arikanari
 arikanari - zondag 11 november 2012 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 22:55 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ari daar heeft voetbalkennis gelijk aan t is niet om aan te zien.T lijkt wel comedy capers.Man wat heb ik me vanavond weer geergerd.Geen bezieling,passie,strijd, helemaal niets van dat alles.
Ja, maar wat heb je aan een vierde plaats met mooi voetbal??? Snap ik niet, alleen winnen telt in de sport. Dat vergeten we toch echt in dit topic.
Aartus
 Aartus - zondag 11 november 2012 - 22:20   quote  deeplink  
Fer,Bjeilland,Chadli....dat is wat we nu missen.... creativiteit!!!
Aartus
 Aartus - zondag 11 november 2012 - 22:21   quote  deeplink  
We moeten nu gewoon zien te overleven..En zorgen dat we bijblijven...Tot die drie weer terug zijn!!!
terpentiner
 terpentiner - dinsdag 13 november 2012 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 17:31 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ja, maar wat heb je aan een vierde plaats met mooi voetbal??? Snap ik niet, alleen winnen telt in de sport. Dat vergeten we toch echt in dit topic.
Ja Ari zo kunnen we van mening verschillen, ik ga zondags naar het stadion voor een mooie pot voetbal. En niet een wedstrijd waar de ergernis groter is dan het plezier.
Als ik zie dat de jongens mooi aanvallend voetbal spelen en ze verliezen toch een pot heb ik daar wel vrede mee. En daar komt nog bij dat we het materiaal hebben om aanvallend te spelen. En wie zegt dan dat we verliezen? ik weet het wel(Mclaren) maar die verliest ook een pot met behouden voetbal.
Als je naar az kijkt met zijn middelen vind ik het toch heel aantrekkelijk om naar te kijken.
Aartus
 Aartus - dinsdag 13 november 2012 - 23:23   quote  deeplink  
@terpentiner..Ik ga zondags ook naar fc twente om een mooie pot voetbal te zien.Waar is ons eens zo mooie positiespel gebleven.Daar is toch op te trainen?Ondanks de blesures.Ik vraag me dan ook af waar is dat mooie positiespel gebleven.
Is t de tactiek?Of kunnen we niet beter?Er wordt in de media gezegd dat we een slechte verdediging hebben,maar we hebben wel de minste tegengoals.Wat is wijsheid?We doen nog steeds mee.Wordt er nooit beweerd dat een topclub ook hun slechte wedstrijden wint?Dat doen we nu.Laat staan dat we nu ook eindelijk eens goed gaan voetballen.Dat moet toch kunnen met deze selectie.Ik vraag me wel af waar ze op de trainingen op trainen.Ik kan momenteel ook niet echt genieten van twente.Maar ajax en psv hebben dezelfde wisselvalligheid.Ik hoop op betere tijden.In ieder geval t positieve is we doen nog steeds mee.Laten we ons daar maar op vasthouden!
Aartus
 Aartus - dinsdag 13 november 2012 - 23:37   quote  deeplink  
Douglas wil weg bij twente.Ik zou m in de winterstop verkopen.Dan krijg je er tenminste nog geld voor.En voor dat geld een creatieve middenvelder aantrekken.Een type theo janssen of Perez.Achterin kun je na t vertrek van douglas dat opvangen met bjeilland en benngston en schilder weer linksback.Die kwam daar veel beter uit de verf dan op t middenveld.Guiterrez kan dat ook op t middenveld.Maar die heeft een jaar nodig om zich aan te passen aan de nederlandse voetbalcultuur.
arikanari
 arikanari - woensdag 14 november 2012 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 november 2012 - 21:40 schreef terpentiner het volgende:

[..]

Ja Ari zo kunnen we van mening verschillen, ik ga zondags naar het stadion voor een mooie pot voetbal. En niet een wedstrijd waar de ergernis groter is dan het plezier.
Als ik zie dat de jongens mooi aanvallend voetbal spelen en ze verliezen toch een pot heb ik daar wel vrede mee. En daar komt nog bij dat we het materiaal hebben om aanvallend te spelen. En wie zegt dan dat we verliezen? ik weet het wel(Mclaren) maar die verliest ook een pot met behouden voetbal.
Als je naar az kijkt met zijn middelen vind ik het toch heel aantrekkelijk om naar te kijken.
Tuurlijk wil ik ook het liefst mooi voetbal zien, maar dat zit er blijkbaar nog niet in. Toch doen we het daarintegen nog bijzonder goed, en mogen we over de positie waar we in zitten allesbehalve klagen. we moeten gewoon effe geduld hebben dat een Fer weer terug is, misschien zet hij die andere jongens wel veel beter weg op het veld.
Aartus
 Aartus - woensdag 14 november 2012 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 02:17 schreef arikanari het volgende:

[..]

Tuurlijk wil ik ook het liefst mooi voetbal zien, maar dat zit er blijkbaar nog niet in. Toch doen we het daarintegen nog bijzonder goed, en mogen we over de positie waar we in zitten allesbehalve klagen. we moeten gewoon effe geduld hebben dat een Fer weer terug is, misschien zet hij die andere jongens wel veel beter weg op het veld.
Fer is al weer volop in training.Dus zal binnenkort z.n opwachting weer maken.Zo is de verwachting.
arikanari
 arikanari - woensdag 14 november 2012 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 15:47 schreef Aartus het volgende:

[..]

Fer is al weer volop in training.Dus zal binnenkort z.n opwachting weer maken.Zo is de verwachting.
Ik hoop dat hij snel zijn topvorm weer te pakken heeft, dat hebben we nu wel nodig.
Aartus
 Aartus - woensdag 14 november 2012 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 16:14 schreef arikanari het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij snel zijn topvorm weer te pakken heeft, dat hebben we nu wel nodig.
De verwachting is als ie deze week goed doorkomt.Volgende week z.n eerste speelminuten gaat maken.Lees headliner.Verder alles goed daar met Je Vrouw en de Kleine meid!!!
En met de kersverse vader natuurlijk!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 november 2012 door Aartus --
arikanari
 arikanari - woensdag 14 november 2012 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 16:42 schreef Aartus het volgende:

[..]

De verwachting is als ie deze week goed doorkomt.Volgende week z.n eerste speelminuten gaat maken.Lees headliner.Verder alles goed daar met Je Vrouw en de Kleine meid!!!
En met de kersverse vader natuurlijk!!!
Ik hoop dat hij snel weer meedoet, verder alles goed hier. Heb alleen weinig tijd voor dit forum. Wedstrijdverslagen misschien volgend jaar maar weer. Te druk met het werk, veel nieuwe studenten, met verschillende eisen.

Met jou en de familie ook alles goed?
Aartus
 Aartus - woensdag 14 november 2012 - 19:36   quote  deeplink  
Ja ook hier is alles ok,Alleen economisch is t een ramp hier in europa,In nederland komen er momenteel 8 tot 10000 werklozen per maand bij,Ik ben m.n baan ook kwijtgeraakt door een reorganisatie na 30 jaar werken.hup gewoon 120 man eruit van de 200.Ik solliciteer op van alles en nog wat,maar er is hier gewoon geen werk.Misschien ook maar naar colombia emigreren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 november 2012 door Aartus --
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 14 november 2012 - 20:27   quote  deeplink  
Ti's echt zwaar klote overal man..
Gisteren bij ins naast op het werk ook 450 man ontslag..
Bij ons is het ook niet best, ben ook aan het rondkijken voor ander werk..
terpentiner
 terpentiner - woensdag 14 november 2012 - 22:28   quote  deeplink  
Ja we hebben er een geweldig kabinet zitten nu
Als je zulke blunders op je werk maakt zoals Rutten met de gezondheids zorg doet sta je op straat.
Maar hij kan gewoon blijven zitten, en maar azen op een baantje in Brussel.
Aartus
 Aartus - woensdag 14 november 2012 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 20:27 schreef RenatoBos het volgende:
Ti's echt zwaar klote overal man..
Gisteren bij ins naast op het werk ook 450 man ontslag..
Bij ons is het ook niet best, ben ook aan het rondkijken voor ander werk..
Renato je kunt wel werk krijgen,maar vast werk ho maar..voor een uitzendburaeu kun je beginnen.Voor t minimum loon..Meer smaken zijn er op dit moment niet .En dit en t vorige klote kabinet doet niets aan werkgelegenheid creeeren,maar wel miljarden naar de zuidelijke lidstaten.En ons ,t eigen volk laten ze verekken.Ook met dit kabinet word t weer niet wat..Daarom lacht die Rutte ook altijd.Hij kijkt iedere morgen naar zijn eigen bankrekening!!Op wie je ook stemt eerst hun eigen zakken vullen is hun credo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 november 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - woensdag 14 november 2012 - 23:10   quote  deeplink  
Ari.Hier hoor je t ook van anderen.Dus als je t daar goed hebt.Mooi blijven zitten daar in colombia.Hier in europa is t niets en zal voorlopig ook nog wel even aanhouden.Bijna alle landen kampen hier met een miljarden schuld.Dat gaat jaren duren voor ze die weggewerkt hebben.
Aartus
 Aartus - donderdag 15 november 2012 - 01:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 22:28 schreef terpentiner het volgende:
Ja we hebben er een geweldig kabinet zitten nu
Als je zulke blunders op je werk maakt zoals Rutten met de gezondheids zorg doet sta je op straat.
Maar hij kan gewoon blijven zitten, en maar azen op een baantje in Brussel.
Ze krijgen na de tweede kamer allemaal een mooi baantje.Zalm bij de nederlandse bank.Wouter bos heeft weer een miljoenenbaan.Wim Kok zit in allerlei comissies.Balkenende idem dito.Ons kent ons.En ze krijgen geld zat.Ik zeg bewust krijgen,want verdienen doen ze t niet!!!
arikanari
 arikanari - donderdag 15 november 2012 - 02:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 19:36 schreef Aartus het volgende:
Ja ook hier is alles ok,Alleen economisch is t een ramp hier in europa,In nederland komen er momenteel 8 tot 10000 werklozen per maand bij,Ik ben m.n baan ook kwijtgeraakt door een reorganisatie na 30 jaar werken.hup gewoon 120 man eruit van de 200.Ik solliciteer op van alles en nog wat,maar er is hier gewoon geen werk.Misschien ook maar naar colombia emigreren.
Mijn baan was erg zeker in Nederland, dus daar hoefde ik niet voor te emigreren. Maar hier is het een stuk beter. We bezitten 3 huizen, hebben een grote auto en kunnen eigenlijk als god leven, dus dan kun je idd beter heir zijn Aartus.
arikanari
 arikanari - donderdag 15 november 2012 - 02:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 november 2012 - 23:10 schreef Aartus het volgende:
Ari.Hier hoor je t ook van anderen.Dus als je t daar goed hebt.Mooi blijven zitten daar in colombia.Hier in europa is t niets en zal voorlopig ook nog wel even aanhouden.Bijna alle landen kampen hier met een miljarden schuld.Dat gaat jaren duren voor ze die weggewerkt hebben.
Was echt niet van plan om naar nederland terug te komen, economisch onverantwoord, om maar te zeggen.
Aartus
 Aartus - donderdag 15 november 2012 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 02:58 schreef arikanari het volgende:

[..]

Mijn baan was erg zeker in Nederland, dus daar hoefde ik niet voor te emigreren. Maar hier is het een stuk beter. We bezitten 3 huizen, hebben een grote auto en kunnen eigenlijk als god leven, dus dan kun je idd beter heir zijn Aartus.
Ik kom eraan Ari!!!!!hahaha
Renato,Hippy,Nenam,Gaan jullie mee??
Op naar columbia....Hahaha.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 november 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - donderdag 15 november 2012 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 02:59 schreef arikanari het volgende:

[..]

Was echt niet van plan om naar nederland terug te komen, economisch onverantwoord, om maar te zeggen.
Ja gelijk heb je..En t weer is hier ook nog eens altijd shit.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 15 november 2012 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 12:28 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik kom eraan Ari!!!!!hahaha
Renato,Hippy,Nenam,Gaan jullie mee??
Op naar columbia....Hahaha.
Neeee ik kan niet mee, veel te veel lekkers daar, en te weinig blondjes..
Aartus
 Aartus - donderdag 15 november 2012 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 19:00 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Neeee ik kan niet mee, veel te veel lekkers daar, en te weinig blondjes..
Ach dan verf je haar..haar toch?????
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 10:17   quote  deeplink  
Jaaaa...colombia...een type shakira aan de haak slaan...
Nondeju...:)))))
Aartus
 Aartus - vrijdag 16 november 2012 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 10:17 schreef hippy het volgende:
Jaaaa...colombia...een type shakira aan de haak slaan...
Nondeju...:)))))
Ok Hippy pak je koffers maar vast..Ben al op weg naar schiphol....tot over 2 uurtjes...Hahaha.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 november 2012 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 november 2012 - 19:37 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ach dan verf je haar..haar toch?????
Hoeft niet kijk wat ik heb gevonden..

modeling.jpg
Ana-Sofia-Henao-Colorful-Bikini-Water.jpg
1298052205_daniela-tamayo56-485x316.jpg
Natalia-Paris-Bikini-Yellow.jpg

ALL COLOMBIAN

Ik ga mee..!!!
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 15:41   quote  deeplink  
DAMN
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 12:44 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ok Hippy pak je koffers maar vast..Ben al op weg naar schiphol....tot over 2 uurtjes...Hahaha.
Voor mij is het maar een kwartiertje rijden jonguh....
Renato heeft oorwarmers gevonden....
Lekkah
Aartus
 Aartus - vrijdag 16 november 2012 - 18:47   quote  deeplink  
Ari...hoe laat haal je ons af van t vliegveld daar?????Zo je ziet we komen....
Je hebt ons zelf gek gemaakt....alleen je hebt nu 3 livestreampjes nodig daar....1 voor feyenoord.1 voor ajax....En 1 voor Fc Twente....Hahahaha
hippy
 hippy - vrijdag 16 november 2012 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 18:47 schreef Aartus het volgende:
Ari...hoe laat haal je ons af van t vliegveld daar?????Zo je ziet we komen....
Je hebt ons zelf gek gemaakt....alleen je hebt nu 3 livestreampjes nodig daar....1 voor feyenoord.1 voor ajax....En 1 voor Fc Twente....Hahahaha
Gaan jullie maar voetbal kijken....ik houd de dames wel bezig...;)))
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 16 november 2012 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 november 2012 - 19:02 schreef hippy het volgende:

[..]

Gaan jullie maar voetbal kijken....ik houd de dames wel bezig...;)))
Pardon wie..???

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6006
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal









0.0117318