BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 01:00   quote  deeplink  
Man Man wat een laffe tactiek van die mc laren.laten we alseblieft afscheid nemen van die man,wat een onbenul zeg.
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 01:57   quote  deeplink  
Zo vraag je toch om problemen,man je moet ajax bij de strot grijpen ipv dat angsthazenvoetbal.
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 02:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 00:03 schreef Lubje het volgende:
Nou dat was vanavond weer een schoon voorbeeld van hoe je een topwedstrijd in ieder geval nooit wint. Laf, angsthazerij, veel te defensief. Dan verlies ik liever met bijv. 4-2, maar heb dan wel geprobeerd er een echte wedstrijd van te maken. Als je op deze manier in de top wilt blijven meedraaien en probeert kampioen te worden dan hoeft het voor mij niet meer. Ik kan me trouwens ook niet voorstellen dat de spelers van FC Twente er op deze manier veel plezier in hebben. Zoveel kwaliteit, en dan dit brengen. Lang leve MacClaran!
Precies lubje zo wil je toch niet voetballen,als ik twente speler was geweest,had ik gezegd laat mij maar lekker op de tribune zitten,zo wil je als voetballer toch niet voetballen,man wat een kluns die mc laren laat m gauw oprotten.
Red Polly
 Red Polly - zondag 30 september 2012 - 13:13   quote  deeplink  
Wat een loser die McClaren! Loon van de angst en zoveel kwaliteit in de ploeg en dan zo defensief gaan spelen.
Flikker die McClaren er direct uit en geef de supporters hun geld terug. Het is toch te belachelijk voor woorden hoe Twente daar speelt, die McClaren moet zich diep schamen.
Ajax dik en dik verdiend gewonnen, heeft gewoon met de coach te maken en met de spelopvatting, De Boer wil winnen en McClaren wil niet verliezen. Ik ben helemaal klaar met die zeer slechte trainer McClaren, ga alstublieft met pensioen, hij kan er niets van, taktisch een dikke 0 en die man heeft geen verstand van het spelletje. Hoe haal je het in je hoofd om zo te gaan spelen als je Tadic en Chadli hebt, die jongens willen voetballen en hebben alleen maar achter de backs van Ajax aan gelopen. Waar zijn de peroonlijkheden gebleven, die zeggen coach ga maar op de bank zetten en hou verder je smoel, wij bepalen wel hoe we gaan spelen, we willen vooruit voetballen. Brama en Janssen op het midden, dan weet je het wel, na 10 minuten had ik het al gezien, Twente gaat achteruit lopen, clean sheet, donder op met die nutteloze trainer, de man heeft de ballen verstand van voetbal. Alleen maar verdedigen en dan hopen op een countertje, ik ben blij dat Ajax gescoord heeft, straf dat onmiddelijk af, dat anti voetbal.
popi jopi
 popi jopi - zondag 30 september 2012 - 15:23   quote  deeplink  
Angsthazenvoetbal met een miskoop-middenvoor en van de " special one" heb ik ook weinig gezien. Hebben we wel de goede trainer(s)?
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 15:29   quote  deeplink  
Nou ik heb ook m,n twijfels bij die assistenten,die kunnen t toch nooit eens zijn geweest met deze tacktiek,zo ja dan hebben we een heel slechte technische staf.Ach mc laren wil gewoon weer de fair play cup.toch een prijs.
popi jopi
 popi jopi - zondag 30 september 2012 - 15:40   quote  deeplink  
De "miskoop-middenvoor"kan er geen hout van. Als je zo'n kwaliteit hebt vlgs. de kenners en zo uitgerust in het veld komt dan moet het aan de trainer liggen, denk ik. Wat een laf voetbal.
Lubje
 Lubje - zondag 30 september 2012 - 16:35   quote  deeplink  
Reken er maar op dat je nog twee seizoenen met deze trainer verder moet. Vorig jaar is Adriaanse eruit gegaan en dat zal heus extra geld hebben gekost. En die assistenten van MacClaran vertrouw ik het ook niet toe. Als ik terugkijk op de laatste vier jaar dan heeft Twente het aantrekkelijkste en beste voetbal gespeeld onder Preud'homme. Het was soms wel een apart mannetje, maar hij wist wel wat hij wilde. Hij had in ieder geval een positieve spelopvatting en was geen angsthaas. En dan is nu volgens mij de selectie ook nog eens sterker dan in dat jaar met Preud'homme.
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 16:35 schreef Lubje het volgende:
Reken er maar op dat je nog twee seizoenen met deze trainer verder moet. Vorig jaar is Adriaanse eruit gegaan en dat zal heus extra geld hebben gekost. En die assistenten van MacClaran vertrouw ik het ook niet toe. Als ik terugkijk op de laatste vier jaar dan heeft Twente het aantrekkelijkste en beste voetbal gespeeld onder Preud'homme. Het was soms wel een apart mannetje, maar hij wist wel wat hij wilde. Hij had in ieder geval een positieve spelopvatting en was geen angsthaas. En dan is nu volgens mij de selectie ook nog eens sterker dan in dat jaar met Preud'homme.
Ja precies toen was er nog spektakel,we gingen toen ook wel eens op onze bek,maar preud'homme was in ieder geval geen lafbek,nee lekker elke week vol d,r op,toen ging je vol verwachting naar t stadion,een temparamentvol mannetje,maar dat sloeg wel over op de spelers en publijk.
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 17:43   quote  deeplink  
publijk=publiek.effe verkeerd gedrukt.
Lubje
 Lubje - zondag 30 september 2012 - 18:35   quote  deeplink  
Inderdaad! En het verschil met MacClaran: die begint pas bewegingen te maken dat de spelers naar voren moeten als er nog 5 minuten te spelen is. Nou dat zag je gisteren wel, dan is het te laat. Nee echt, ik ben zo teleurgesteld. Ik had echt niet verwacht dat Twente op deze manier zou verliezen. Verliezen tegen Ajax kan natuurlijk altijd, maar niet zo. Ik had nog liever gehad dat ze met 4-0 van de mat waren gespeeld, dan dit. Daar moet en kun je dan ook wel vrede mee hebben. Maar dit is onverteerbaar!
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 18:35 schreef Lubje het volgende:
Inderdaad! En het verschil met MacClaran: die begint pas bewegingen te maken dat de spelers naar voren moeten als er nog 5 minuten te spelen is. Nou dat zag je gisteren wel, dan is het te laat. Nee echt, ik ben zo teleurgesteld. Ik had echt niet verwacht dat Twente op deze manier zou verliezen. Verliezen tegen Ajax kan natuurlijk altijd, maar niet zo. Ik had nog liever gehad dat ze met 4-0 van de mat waren gespeeld, dan dit. Daar moet en kun je dan ook wel vrede mee hebben. Maar dit is onverteerbaar!
Daarom heb ik ook vandaag nog een shit gevoel,en die chadli en tadic beide klasbakken kwamen gister in t hele stuk niet voor,je hebt trainers die spelers beter maken,en trainers die spelers slechter maken,zoal mc laren,als er in de winterstop een goed aanbod komt van andere clubs zeggen deze jongens adieu,alleen is hun marktwaarde dan wel gedaald,omdat ze tegen hun natuur in moeten voetballen,lubje misschien had t beter 4-0 kunnen worden,dan waren bij joop de ogen misschien open gegaan,als dat niet nu al t geval is,als voorzitter zie je dit toch ook,in wedstrijden waar t erop aankomt geeft mc laren niet thuis,zie thuis tegen hannover sta je met goed voetbal met 2-0 voor,gaat ie verdedigend wisselen resultaat 2-2,uit bij bursaspor gingen ze op hun bek naar die 0-1,wederom door zijn wissels,thuis moesten we er dus vol voor gaan,en dan zie je dat we eigenlijk heel goed kunnen voetballen resultaat 4-1,dan kan t dus wel,toen moesten we wel aanvallen,en dat is nou net wat we goed kunnen,we hebben van nature uit geen verdedigend elftal,als we achteruitlopen gaat t mis,iedereen ziet dit,behalve die pipo van mc laren.
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 21:08   quote  deeplink  
laat die mc laren eens kijken naar ronald koeman,gewoon met zeg maar jong feyenoord gewoon van eigen kracht uitgaan,als je spelers vertrouwen geeft betaald dat zichzelf uit,die pelle werd nogal om gelachen in de media,maar knalt er wel gewoon 2 in,gewoon een kwestie van vertrouwen geven,die mc laren maakt spelers alleen maar onzeker,ja in 2010 kampioen,maar toen hadden we ruiz,nkufo,theo jannsen,perez.die konden met hun vieren alleen wel een tegenstander oprollen.
Lubje
 Lubje - zondag 30 september 2012 - 21:49   quote  deeplink  
Klopt! Maar we hadden nu wel op rozen kunnen zitten. Niks van dat alles. Vanaf volgende week wordt het weer billen knijpen. AZ thuis en binnenkort naar Vitesse toe. We zullen zien. Mijn optimisme is vanaf gisteren behoorlijk gedaald.
Lubje
 Lubje - zondag 30 september 2012 - 21:56   quote  deeplink  
De komende vier wedstrijden: AZ thuis, RKC uit, Feyenoord thuis en Vitesse uit. Maak de borst maar nat. Big games zal hij wel weer zeggen.
Als je mee wilt blijven doen, kun je je niet veel puntverlies veroorloven. Dus zul je moeten aanvallen en moeten scoren. Het woord is dus aan
MacClaran!
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 21:56 schreef Lubje het volgende:
De komende vier wedstrijden: AZ thuis, RKC uit, Feyenoord thuis en Vitesse uit. Maak de borst maar nat. Big games zal hij wel weer zeggen.
Als je mee wilt blijven doen, kun je je niet veel puntverlies veroorloven. Dus zul je moeten aanvallen en moeten scoren. Het woord is dus aan
MacClaran!
Vooral die laatste 2 wedstrijden,tegen feyenoord hebben we t altijd moeilijk,en vitesse uit fred rutten weet allang hoe die Fc Twente moet aanpakken.Ik vrees dat we in die wedstrijden gewoon uit de top gekegeld worden.Als dat t einde van mc laren betekent,is t in ieder geval nog positief.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 30 september 2012 - 22:17   quote  deeplink  
In het geval tegen Ajax vind ik het een beetje moeilijk.
Ajax hield het veld heel breed, het is toch moeilijk om tegen zo,n elftal te spelen Vond dat de eerste helft tactisch gespeeld is.
Achteraf kan ik ook zeggen wat hadden we te verliezen gewoon op de aanval spelen,
maar daar ging ik al niet meer van uit met MClaren aan het roer.
Dus de teleurstelling was niet al te groot.
Hij zal zondag tegen AZ ook wel weer zo spelen met al onze mooie aanvallers.
Lubje
 Lubje - zondag 30 september 2012 - 22:55   quote  deeplink  
Als hij zondag tegen AZ weer zo durft te spelen, dan wordt het tijd dat hij door voorzitter Munsterman ter verantwoording wordt geroepen. Dat kan echt niet. Dan jaag je de eigen supporters weg.
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 22:58   quote  deeplink  
@ voetbalkennis,juist om dat ajax t veld breed hield moet je er boven opzitten,maar als juist de creatieve spelers alleen maar achter hun man aanrennen ipv andersom,dan vraag je om problemen.ik blijf erbij we zijn gewoon ten onder gegaan aan de tacktiek van mc laren,laat chadli en tadich nu hun ding doen waar ze goed in zijn,en dat is niet verdedigen alleen maar achter de backs van ajax aanrennen,nee t moet verdomme andersom zijn die backs van ajax moeten achter chadli en tadich aanrennen,die mc laren lijkt tommie cooper wel.wat een waslap zeg die mc laren.
Aartus
 Aartus - zondag 30 september 2012 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 22:55 schreef Lubje het volgende:
Als hij zondag tegen AZ weer zo durft te spelen, dan wordt het tijd dat hij door voorzitter Munsterman ter verantwoording wordt geroepen. Dat kan echt niet. Dan jaag je de eigen supporters weg.
Lubje hij moet nu al ingrijpen,hij maakt ons toch belachelijk zo,die angsthaas van mc laren.
voetbalkennis
 voetbalkennis - zondag 30 september 2012 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 22:58 schreef Aartus het volgende:
@ voetbalkennis,juist om dat ajax t veld breed hield moet je er boven opzitten,maar als juist de creatieve spelers alleen maar achter hun man aanrennen ipv andersom,dan vraag je om problemen.ik blijf erbij we zijn gewoon ten onder gegaan aan de tacktiek van mc laren,laat chadli en tadich nu hun ding doen waar ze goed in zijn,en dat is niet verdedigen alleen maar achter de backs van ajax aanrennen,nee t moet verdomme andersom zijn die backs van ajax moeten achter chadli en tadich aanrennen,die mc laren lijkt tommie cooper wel.wat een waslap zeg die mc laren.
We geven hem nog een kans om zondag aanvallend te spelen, als dat niet gebeurt moeten we de volgende keer maar witte zakdoekjes meenemen. Hij zal donderdag wel weer de beloften los sturen want de anderen moeten rust hebben.
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 00:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 23:36 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

We geven hem nog een kans om zondag aanvallend te spelen, als dat niet gebeurt moeten we de volgende keer maar witte zakdoekjes meenemen. Hij zal donderdag wel weer de beloften los sturen want de anderen moeten rust hebben.
ik heb t compleet gehad met mc laren,denk je echt dat ie gaat aanvallen,daar is ie veel te laf voor,oprotten met die mc laren,hij heeft genoeg kansen gehad.
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 23:36 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

We geven hem nog een kans om zondag aanvallend te spelen, als dat niet gebeurt moeten we de volgende keer maar witte zakdoekjes meenemen. Hij zal donderdag wel weer de beloften los sturen want de anderen moeten rust hebben.
Ik ben m in ieder geval spuugzat.
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 00:50   quote  deeplink  
Man Man,daar was rinie coolen ook zo,n prutser nog aanvallend bij.steve rot op naar dat eiland van je,zo gauw mooooooooooooooogelijk,lafaaaaaaaaaaaaaaard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - maandag 01 oktober 2012 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 00:50 schreef Aartus het volgende:
Man Man,daar was rinie coolen ook zo,n prutser nog aanvallend bij.steve rot op naar dat eiland van je,zo gauw mooooooooooooooogelijk,lafaaaaaaaaaaaaaaard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik zou hem ruilen tegen rutte (;
XXX
 XXX - maandag 01 oktober 2012 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 21:56 schreef Lubje het volgende:
De komende vier wedstrijden: AZ thuis, RKC uit, Feyenoord thuis en Vitesse uit. Maak de borst maar nat. Big games zal hij wel weer zeggen.
MacClaran!
Leuk rijtje..
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 01 oktober 2012 - 12:06   quote  deeplink  
We wachten donderdag en zondag af als er dan weer zo laf wordt gespeeld,
Moeten de spelers de mond eens los trekken dat ze het niet eens zijn met zijn visie.
straks gaat het weer net zo als het vorig seizoen gewoon als 6e eindigen ook door laf voetbal. Dan maar verliezen met een mooie pot.
Heel veel supporters denken er zo over ze balen allemaal, En het is wel de 13e man.
Hooligan enschede
 Hooligan enschede - maandag 01 oktober 2012 - 12:49   quote  deeplink  
Steve is een trainer waarbij de angst te verliezen overheerst en dat zie je terug in het spel van de spelere en hoe nerveus hij langs de lijn loopt dit elftal is beter dan ajax,maar dan moet je wel het lef hebben druk te zetten in Amsterdam !!!!!!
Wel jammer ben een tukker in hart en nieren en dan moeten toezien hoe een kampioensteam alles laat liggen uit angst en dan komt AZ.
bode
 bode - maandag 01 oktober 2012 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 september 2012 - 21:56 schreef Lubje het volgende:
De komende vier wedstrijden: AZ thuis, RKC uit, Feyenoord thuis en Vitesse uit. Maak de borst maar nat. Big games zal hij wel weer zeggen.
Als je mee wilt blijven doen, kun je je niet veel puntverlies veroorloven. Dus zul je moeten aanvallen en moeten scoren. Het woord is dus aan
MacClaran!
Na AZ thuis moeten ze eerst nog naar Roda JC en dan uit naar RKC zie het programma
bode
 bode - maandag 01 oktober 2012 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 00:37 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik ben m in ieder geval spuugzat.
Ik hoop niet dat je naar 34 wedstrijden opeens positief bent geworden
dat ze dan bij de eerste twee staan, want zulke supporters bestaan voor mij niet
dat zijn huichelaars voor mij.
hippy
 hippy - maandag 01 oktober 2012 - 15:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 12:49 schreef Hooligan enschede het volgende:
Steve is een trainer waarbij de angst te verliezen overheerst en dat zie je terug in het spel van de spelere en hoe nerveus hij langs de lijn loopt dit elftal is beter dan ajax,maar dan moet je wel het lef hebben druk te zetten in Amsterdam !!!!!!
Wel jammer ben een tukker in hart en nieren en dan moeten toezien hoe een kampioensteam alles laat liggen uit angst en dan komt AZ.
Dat heeft ie toch ook al bij engeland laten zien...
Een van de beste generaties en dan zo slecht voetballen...
Co zal wel in zijn vuistje lachen...
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 15:56 schreef bode het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je naar 34 wedstrijden opeens positief bent geworden
dat ze dan bij de eerste twee staan, want zulke supporters bestaan voor mij niet
dat zijn huichelaars voor mij.
je moet kijken naar de realiteit,en niet naar de toekomst,met als we misschien 1e of 2e,en noem me geen huichelaar ja!!!!!ik kom al 40 jaar bij fc rwente,alles meegemaakt slechte en goede dingen,maar zit er nog wel steeds,en zal dat tot in lengte van jaren blijven doen.ik ben een twente supporter in hart en nieren,maar ben je nu blind of zo,of zie je niet dat die mc laren er een zooitje van maakt op dit moment,ik laat me toch geen huichelaar noemen.
tomson
 tomson - maandag 01 oktober 2012 - 19:32   quote  deeplink  
Huichelaar
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 19:32 schreef tomson het volgende:
Huichelaar
haha,van jou kan ik wel hebben,grapjas!!!!!!!!
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 19:47   quote  deeplink  
komt ook van t tubantia forum denk ik,iedereen reageerd negatief op mc laren,en hij pikt mij er hier toevallig uit.precies zo gaat t ook bij tubantia,en elke keer een andere usernaam,aan t schrijfgedrag kun je vaak zien dat t dezelfde persoon is.Dat zijn nou huichelbakken.
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 19:49   quote  deeplink  
t is jonass,weet t haast wel zeker.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 01 oktober 2012 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 15:56 schreef bode het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat je naar 34 wedstrijden opeens positief bent geworden
dat ze dan bij de eerste twee staan, want zulke supporters bestaan voor mij niet
dat zijn huichelaars voor mij.
Dus je mag niets over Mclaren zeggen, omdat hij per ongeluk 2e wordt.
Kampioen is hij geworden door de erfenis van Rutten.
Maar ik kan je nu al wel zeggen als hij bij zijn angstige spel blijft,
We net als vorig jaar gewoon als 6e eindigen.
Ben ook een Twente fan in hart en nieren,
Huichelaars zijn supporters die nu de mond dicht houden,
En op het eind van het seizoen de mond los trekken
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 21:53 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Dus je mag niets over Mclaren zeggen, omdat hij per ongeluk 2e wordt.
Kampioen is hij geworden door de erfenis van Rutten.
Maar ik kan je nu al wel zeggen als hij bij zijn angstige spel blijft,
We net als vorig jaar gewoon als 6e eindigen.
Ben ook een Twente fan in hart en nieren,
Huichelaars zijn supporters die nu de mond dicht houden,
En op het eind van het seizoen de mond los trekken
ja maar zulk soort supporters heb je erbij,ja tuurlijk zal ik feesten als we eerste worden,daarom ben ik ook fan van fc twente,maar ik juich niet voor de trainer maar voor fc twente,en daarom zei ik ook tegen die bode,de realiteit van vandaag is dat die mc laren er een zooitje van maakt,en ik heb niet de indruk dat die mc laren z,n voetbalvisie? gaat veranderen.Ik nlijf er gewoon bij die mc laren is een tacties onbenul,maar dat begrijpt die bode niet,ik vraag me af welk net ie zaterdag heeft zitten kijken,in ieder geval geen ere-divisie live,hannover thuis word vergalt door mc laren z,n wissels.bursaspor uit,als je dat niet ziet zoals die bode,ga lekker goede tijden slechte tijden kijken of zo.Maar dat we zo nooit om de titel zullen spelen,DAT ZIJN FEITEN BODE,maar dat wil je niet zien,mc laren valt gewoon door de mand klaar!!!
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 22:25   quote  deeplink  
@ voetbalkennis,mensen die je gelijk voor huichelaar uitmaken,die hebben een gebrek aan voetbalargumenten,dus gaan ze maar beledigen,want ze hebben totaal geen verstand van t spelletje,laat ze als ze daar hun voldoening in vinden,ik zou trouwens wel graag eens een voetbalargument willen lezen van die bode,maar die zal ie wel niet hebben.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 01 oktober 2012 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 15:08 schreef bode het volgende:

[..]

Na AZ thuis moeten ze eerst nog naar Roda JC en dan uit naar RKC zie het programma
Nee dat heeft hij niet hij is alleen druk om anderen te verbeteren als ze een foutje maken
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 22:32 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Nee dat heeft hij niet hij is alleen druk om anderen te verbeteren als ze een foutje maken
Welk foutje???m,n standpunt jegens mc laren????
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 01 oktober 2012 - 23:00   quote  deeplink  
Nee het berichtje van xxx over welke wedstrijden twente nog moet spelen AZ thuis, RKC uit, Feyenoord thuis en Vitesse uit
dit berichtje is van meester Bode: Na AZ thuis moeten ze eerst nog naar Roda JC en dan uit naar RKC zie het programma.
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 23:20   quote  deeplink  
dus die bode heeft 2 accounts,wat een held zeg.
Aartus
 Aartus - maandag 01 oktober 2012 - 23:24   quote  deeplink  
maar hebben we nog wel persoonlijkheden in de selectie,die gewoon zeggen mc laren rot maar op met je tacktiek,wij spelen gewoon zoals wij dat willen,t zal mij benieuwen.donderdag maar eerst zien!!!!
Aartus
 Aartus - woensdag 03 oktober 2012 - 01:05   quote  deeplink  
donderdag in europa league.en zondag tegen az moet mc laren echt met de billen bloot,maar zien of ie van wedtstrijd ajax - fc twente geleerd heeft,we zullen zien.
tomson
 tomson - woensdag 03 oktober 2012 - 10:21   quote  deeplink  
Dat bode een dubbel account heeft is gelul Aartus.. bode is bode ! Onze kennerT/zienerT van het Feyenoordforum! En hij heeft een persoonlijk lijntje met de top van het Nederlands topvoetbal!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 03 oktober 2012 door tomson --
Aartus
 Aartus - woensdag 03 oktober 2012 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 10:21 schreef tomson het volgende:
Dat bode een dubbel account heeft is gelul Aartus.. bode is bode ! Onze kennerT/zienerT van het Feyenoordforum! En hij heeft een persoonlijk lijntje met de top van het Nederlands topvoetbal!
oke tomson ik dacht echt dat ie van t tubantiaforum kwam,verkeerde inschatting dus.
eindhovenpsv1
 eindhovenpsv1 - woensdag 03 oktober 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 oktober 2012 - 18:11 schreef Aartus het volgende:

[..]

je moet kijken naar de realiteit,en niet naar de toekomst,met als we misschien 1e of 2e,en noem me geen huichelaar ja!!!!!ik kom al 40 jaar bij fc rwente,alles meegemaakt slechte en goede dingen,maar zit er nog wel steeds,en zal dat tot in lengte van jaren blijven doen.ik ben een twente supporter in hart en nieren,maar ben je nu blind of zo,of zie je niet dat die mc laren er een zooitje van maakt op dit moment,ik laat me toch geen huichelaar noemen.
aartus dat vindt ik ook je moet je eigen geen huichelaar laten noemen.
tomson
 tomson - woensdag 03 oktober 2012 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 14:24 schreef Aartus het volgende:

[..]

oke tomson ik dacht echt dat ie van t tubantiaforum kwam,verkeerde inschatting dus.
Hahaha..
tomson
 tomson - woensdag 03 oktober 2012 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 oktober 2012 - 15:46 schreef eindhovenpsv1 het volgende:

[..]

aartus dat vindt ik ook je moet je eigen geen huichelaar laten noemen.
Engnek

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5116
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal









0.0093500