BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
hippy
 hippy - donderdag 11 oktober 2012 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 12:15 schreef Aartus het volgende:

[..]

Je hebt toch wel ergens een nicht zitten?
Vast wel....!!!???....
Aartus
 Aartus - donderdag 11 oktober 2012 - 22:41   quote  deeplink  
Ari Zondag tegen az speelden we tegen 9 man 3-0 voor.En wat doet die MC Laren,gooit ie er een verdediger in.i,p,v de jeugd even mee laten doen.Man dan moet je t publiek toch vermaken.En gewoon je doelsaldo opvijzelen.Wat is er met Mc Laren aan de hand ik ken m niet weer sinds 2010.Zou ie angstig geworden zijn na t ontslag bij wolfsburg en nottingham forrest?Ik zou t niet weten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 oktober 2012 door Aartus --
bode
 bode - zondag 14 oktober 2012 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 22:41 schreef Aartus het volgende:
Ari Zondag tegen az speelden we tegen 9 man 3-0 voor.En wat doet die MC Laren,gooit ie er een verdediger in.i,p,v de jeugd even mee laten doen.Man dan moet je t publiek toch vermaken.En gewoon je doelsaldo opvijzelen.Wat is er met Mc Laren aan de hand ik ken m niet weer sinds 2010.Zou ie angstig geworden zijn na t ontslag bij wolfsburg en nottingham forrest?Ik zou t niet weten.
de jeugd zat op de Tribune (Marco Born) dus dat kon niet
Aartus
 Aartus - zondag 14 oktober 2012 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 oktober 2012 - 13:21 schreef bode het volgende:

[..]

de jeugd zat op de Tribune (Marco Born) dus dat kon niet
Ik dacht echt dat ie op de bank zat.Ok weet ik dat ook weer,maar dan nog ga je niet verdedigend wisselen tegen 9 man.Dan ben je toch een broekepoeper die McLaren?
Aartus
 Aartus - zondag 14 oktober 2012 - 14:20   quote  deeplink  
Die Bode weet echt alles.T maakt niet uit van welke club.Bode weet t.
arikanari
 arikanari - dinsdag 16 oktober 2012 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 11 oktober 2012 - 22:41 schreef Aartus het volgende:
Ari Zondag tegen az speelden we tegen 9 man 3-0 voor.En wat doet die MC Laren,gooit ie er een verdediger in.i,p,v de jeugd even mee laten doen.Man dan moet je t publiek toch vermaken.En gewoon je doelsaldo opvijzelen.Wat is er met Mc Laren aan de hand ik ken m niet weer sinds 2010.Zou ie angstig geworden zijn na t ontslag bij wolfsburg en nottingham forrest?Ik zou t niet weten.
Het is nu eenmaal de stijl die hij heeft, daar gaan we toch niks aan veranderen. Maar hopen dat we zo ver kunnen komen. Het balletje is rond en kan soms raar rollen.
Aartus
 Aartus - dinsdag 16 oktober 2012 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 14:52 schreef arikanari het volgende:

[..]

Het is nu eenmaal de stijl die hij heeft, daar gaan we toch niks aan veranderen. Maar hopen dat we zo ver kunnen komen. Het balletje is rond en kan soms raar rollen.
Ja Ari.Toch blijf ik erbij dat dit niet de MCLaren van 2010 is.Toen kwam hij zelfverzekerd over,had een vaste basis.En hij was niet zo aan t knoeien met z,n wisselbeleid.
Aartus
 Aartus - dinsdag 16 oktober 2012 - 16:41   quote  deeplink  
Ari trouwens even wat anders.Nederland en Amerika hebben een uitleveringsbevel.Tegen dat gekke wijf van Tanja Niemeier.Ze word verdacht van terrorisme,moord,drugshandel.DE columbiaanse regering wil met farc om de tafel om vredesbesprekingen te voeren in noorwegen.Farc wil tanja niemeier ook aan die tafel.Dat kan helemaal niet zo gauw ze europa in komt word ze gelijk gearresteerd.Nederland kan ze in ieder geval van haar leven niet meer in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 oktober 2012 door Aartus --
arikanari
 arikanari - woensdag 17 oktober 2012 - 03:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 16:41 schreef Aartus het volgende:
Ari trouwens even wat anders.Nederland en Amerika hebben een uitleveringsbevel.Tegen dat gekke wijf van Tanja Niemeier.Ze word verdacht van terrorisme,moord,drugshandel.DE columbiaanse regering wil met farc om de tafel om vredesbesprekingen te voeren in noorwegen.Farc wil tanja niemeier ook aan die tafel.Dat kan helemaal niet zo gauw ze europa in komt word ze gelijk gearresteerd.Nederland kan ze in ieder geval van haar leven niet meer in.
Ïnterpol heeft alle onderhandelaars van de FARC een vrijbrief gegeven voor de duur van de ontmoeting. Als ze haar er bij willen hebben kan de VS en Nederland wel meer willen, maar zij hebben het laatste zegje hierin. Het gaat om een groter doel, de vrede in dit land. Want alle onderhandelaars zijn gevaarlijke gekken, die allemaal op de lijst van Interpol staan. Er is er zelf eentje vanuit de gevangenis in de VS overgevlogen om mee te praten, Simon Trinidad, de FARC wou hem erbij hebben. Het handigste zou gewoon zijn om ze allemaal in 1 vliegtuig te laten en het dan gewoon neerhalen. Denk zelf dat het 1 grote mislukking gaat worden. Ze eisen gewoon veelste veel, en de meeste slimme gasten hebben ze toch al gedood.
arikanari
 arikanari - woensdag 17 oktober 2012 - 03:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 16:34 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja Ari.Toch blijf ik erbij dat dit niet de MCLaren van 2010 is.Toen kwam hij zelfverzekerd over,had een vaste basis.En hij was niet zo aan t knoeien met z,n wisselbeleid.
Toen was er minder breedte in de selectie.
Aartus
 Aartus - woensdag 17 oktober 2012 - 14:50   quote  deeplink  
Ja dat zou een reden kunnen zijn.En we hadden natuurlijk Ruiz.NKufo.Perez.Theo Jannsen.Stoch.Kortom een wereld elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 oktober 2012 door Aartus --
hippy
 hippy - woensdag 17 oktober 2012 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 03:25 schreef arikanari het volgende:

[..]

Toen was er minder breedte in de selectie.
Hij toen ook heel veel mazzel...elke keer 1-0 in de slotfase...
Aartus
 Aartus - woensdag 17 oktober 2012 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 15:46 schreef hippy het volgende:

[..]

Hij toen ook heel veel mazzel...elke keer 1-0 in de slotfase...
Ja Hippy.Dat kan ik niet ontkennen.We stonden toen in de winterstop 9 punten op ajax voor.Na 34 wedstrijden was dat nog maar 1 punt.Kregen we t toch nog even spaans benauwd op t eind.Maar ja zonder geluk vaart niemand wel.
arikanari
 arikanari - woensdag 17 oktober 2012 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 15:46 schreef hippy het volgende:

[..]

Hij toen ook heel veel mazzel...elke keer 1-0 in de slotfase...
Dat soort momenten maakt je kampioen, daar moet je als Ajaxied alles vanaf weten. AJAX wordt niets voor niets lucky AJAX genoemd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 oktober 2012 door arikanari --
Aartus
 Aartus - woensdag 17 oktober 2012 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 19:09 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dat soort momenten maakt je kampioen, daar moet je als Ajaxied alles vanaf weten. AJAX wordt niets voor neits lucky AJAX genoemd.
Precies Ari.ik denk dat ajax in t verleden meer geluk heeft gehad dan wie dan ook.
hippy
 hippy - donderdag 18 oktober 2012 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 oktober 2012 - 19:28 schreef Aartus het volgende:

[..]

Precies Ari.ik denk dat ajax in t verleden meer geluk heeft gehad dan wie dan ook.
Dat wel, maar probeerde aan te geven dat mclaren niks veranderd is...
bode
 bode - donderdag 18 oktober 2012 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 oktober 2012 - 16:34 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ja Ari.Toch blijf ik erbij dat dit niet de MCLaren van 2010 is.Toen kwam hij zelfverzekerd over,had een vaste basis.En hij was niet zo aan t knoeien met z,n wisselbeleid.
Co had gewoon moeten blijven, dan waren de Tukkers gewoon kampioen geworden
hippy
 hippy - donderdag 18 oktober 2012 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 16:10 schreef bode het volgende:

[..]

Co had gewoon moeten blijven, dan waren de Tukkers gewoon kampioen geworden
Had zomaar gekunt
Aartus
 Aartus - donderdag 18 oktober 2012 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 16:10 schreef bode het volgende:

[..]

Co had gewoon moeten blijven, dan waren de Tukkers gewoon kampioen geworden
Bode of ze kampioen geworden waren weet ik niet.Maar Co ging altijd maar dan ook altijd van eigen kracht uit als je naar Fc Twente ging onder Co was er in ieder geval spektakel,volgens mij speelde ie t liefst met 10 aanvallers.Onder Co kwamen uitslagen als 5-1,6-2,4-0 ,5-0 vrij vaak voor.En natuurlijk als je zo speelt ga je wel eens op je bek.Co moest weg omdat enkele spelers aan z,n stoelpoten zaagde.Zijn manier van voetballen sprak mij wel aan,T publiek vermaken gekoppeld aan prestaties.co was wel een eigenzinnig persoon,maar dat weet je van te voren als je m binnenhaalt.
hippy
 hippy - vrijdag 19 oktober 2012 - 07:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 18 oktober 2012 - 22:55 schreef Aartus het volgende:

[..]

Bode of ze kampioen geworden waren weet ik niet.Maar Co ging altijd maar dan ook altijd van eigen kracht uit als je naar Fc Twente ging onder Co was er in ieder geval spektakel,volgens mij speelde ie t liefst met 10 aanvallers.Onder Co kwamen uitslagen als 5-1,6-2,4-0 ,5-0 vrij vaak voor.En natuurlijk als je zo speelt ga je wel eens op je bek.Co moest weg omdat enkele spelers aan z,n stoelpoten zaagde.Zijn manier van voetballen sprak mij wel aan,T publiek vermaken gekoppeld aan prestaties.co was wel een eigenzinnig persoon,maar dat weet je van te voren als je m binnenhaalt.
Tja die munsterman heeft veel goeie dingen gedaan voor twente, maar co ontslaan is zijn grootste fout...
Neemt niet weg dat ik het een gluiperd vindt...;)))
Aartus
 Aartus - vrijdag 19 oktober 2012 - 13:32   quote  deeplink  
Hippy, of de voorzitter of trainer of voetballers nu gluipers zijn je vindt ze er overal tussen.Maar met lieve voorzitters win je niks.Nee die moeten gewoon keihard zijn dan bereik je t meeste Zie:Ton Harmsen,Riemer van Der velde,Jorien Van De Herik enz.
Lubje
 Lubje - zondag 21 oktober 2012 - 01:14   quote  deeplink  
Roda JC uit: het was echt waardeloos. Alleen Douglas' scoorde een dikke voldoende. Onze vleugelspitsen, Chadli e Tadiz, waren onzichtbaar. En waar ligt het aan? We kunnen elke keer wel zeggen dat er zoveel kwaliteit is; nou ik begin daar steeds meer twijfels over te krijgen. Een balletje breed, een pasje terug, daar is Twente heel bedreven in. Probeer eens een keer fris van de lever en vooruit te voetballen. En als je dan eens tegen een nederlaag op loopt, heb je pech gehad. Maar daar heb ik geen moeite mee. Ik heb vanavond ook de eerste helft van Heracles-Ajax gezien: nou dan geef mij Peter Bosz maar, die durft tenminste en heeft een positieve, aanvallende opvatting over voetbal. Daar kan MacClaren een voorbeeld aannemen. Ik verwacht dat Twente over een aantal weken ver gezakt zal zijn op de ranglijst, als ze op deze manier blijven spelen.
popi jopi
 popi jopi - zondag 21 oktober 2012 - 10:31   quote  deeplink  
Wat een slappe sooi, anti-voetbal. Ik denk dat we op zoek moeten naar nieuwe trainers. Geen tempo,geen passie in een woord kloten.
dekotel
 dekotel - zondag 21 oktober 2012 - 15:22   quote  deeplink  
ik denk toch dat we niet een goeie trainer hebben voor twente ,we voetballen veel te behoudend ,iedere aanval die twente uitvoert heeft minimaal elke verdediger de bal al 2 x aangeraakt voordat de bal naar voren gaat en dan gaat hij veel weer terug naar de verdediging,ik zie veel wedstrijden maar er is geen enkele ploeg die zoveel achteruit voetbalt als twente ,telkens hoor ik of lees ik dit had niet mogen gebeuren er zit geen snelheid in er zit geen verrassing in de tegenstander kan zich iedere keer herstellen voor de volgende aanval komt ,we hebben een klasse elftal maar ik ben benieuwd wanneer het er een keer uitkomt ,dan denk ik zit er nou niemand op de bank die zegt trainer kunnen we het niet anders doen erg zwak hoor ook van de asistenten ook die hebben geen eigen mening bang voor hun baantje zo ik ben weer wat kweit
Aartus
 Aartus - zondag 21 oktober 2012 - 15:27   quote  deeplink  
Dit gaat gewoon een keer mis.We hebben geen echte leiders in t veld.Zoals destijds Theo Janssen.Perez.NKufo.Ruiz .Ik heb de indruk dat deze trainer de spelers niet meer kan raken.Munsterman moet nu ingrijpen,anders wordt dit weer een verloren seizoen.Laten we die peter bosz maar halen .Die gaat iedere week vol op de aanval.heracles-ajax 3-3 Met een hoge amusementswaarde.
Lubje
 Lubje - zondag 21 oktober 2012 - 16:49   quote  deeplink  
Peter Bosz lijkt me een prima idee. Want met onze vriend MacClaren kom je absoluut niet bij de eerste vijf. Ik heb vanmiddag nog even naar verschillende wedstrijden zitten te kijken en dan kan ik alleen maar concluderen dat Twente de slechtste ploeg is, die ik dit weekend heb gezien.
popi jopi
 popi jopi - zondag 21 oktober 2012 - 17:08   quote  deeplink  
We moeten heel snel van Mac Laren af, elke nederlandse trainer is beter, die snappen "dutch soccer" tenminste.
hippy
 hippy - zondag 21 oktober 2012 - 18:26   quote  deeplink  
Soccer is geen sport...
popi jopi
 popi jopi - zondag 21 oktober 2012 - 20:25   quote  deeplink  
Dat is het toch ook niet wat fc twenthe speelt!!!
Aartus
 Aartus - zondag 21 oktober 2012 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 17:08 schreef popi jopi het volgende:
We moeten heel snel van Mac Laren af, elke nederlandse trainer is beter, die snappen "dutch soccer" tenminste.
Maar ik vrees dat munsterman mc laren niet ontslaat.Omdat m dit weer een fikse ontslagvergoeding zal kosten,alhoewel als het voetbal niet snel verbeterd.Gaat m dit ook veel geld kosten.zie Ajax 2 keer achter elkaar champioenslegaeu.En zijn financieel alweer zo goed als gezond.dat levert altijd nog meer op dan zesde worden met mc laren.Als mc laren zo doorgaat.Gaat de titelstrijd tussen ajax en psv en misschien ook wel vitesse.Oke ajax heeft ook al veel punten gemorst,maar die maken er een traditie van om na de winterstop altijd een goede serie neer te zetten.Die 2 clubs spelen tenminste wel herkenbaar met veel meer passie.Dan ga je vanzelf punten pakken.Zo zullen we de eerste plaats niet lang vasthouden.als je ziet dat peter bosz gewoon met 3-3 gelijkspeeld tegen ajax met gedurfd spel.Oke die 2-4 van ajax was never geen buiten spel.Maar als je ook tegen ajax durft te voetballen dwing je geluk ook een beetje af.En wij dwingen niets af.
Aartus
 Aartus - zondag 21 oktober 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 16:49 schreef Lubje het volgende:
Peter Bosz lijkt me een prima idee. Want met onze vriend MacClaren kom je absoluut niet bij de eerste vijf. Ik heb vanmiddag nog even naar verschillende wedstrijden zitten te kijken en dan kan ik alleen maar concluderen dat Twente de slechtste ploeg is, die ik dit weekend heb gezien.
Alleen lubje ik denk niet dat heracles Peter Bosz ooit laat gaan,of hij moet een clausule in z,n contract hebben.Ik zie daar alleen maar spelers beter worden onder andere onze jeugdspelers bruns en Gouriye.Alleen dat tempo al waar we in spelen.Daar kan jan Jeuring,Theo Phalplatz.Kick van der val,Eddie Achterberg nog in mee.Man er zit totaal geen systeem in.Geen tempo.Geen fatsoenlijk positiespel.Benieuwd hoelang t publiek dit nog pikt.
Lubje
 Lubje - zondag 21 oktober 2012 - 21:59   quote  deeplink  
In ieder geval heeft MacClaren nog geen enkele speler beter gemaakt. Daar mist hij gewoon de visie en kwaliteiten voor. Bij hem worden spelers eerder slechter. Zie onze topaankoop Tadic. Met uitzondering van de eerste wedstrijden, toen was hij geweldig, presteert ook hij heel matig. Ik vind hem nu minder dan bij FC Groningen. Nou dat moet toch niet kunnen, als je eigenlijk beter medespelers hebt.
Aartus
 Aartus - zondag 21 oktober 2012 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 oktober 2012 - 21:59 schreef Lubje het volgende:
In ieder geval heeft MacClaren nog geen enkele speler beter gemaakt. Daar mist hij gewoon de visie en kwaliteiten voor. Bij hem worden spelers eerder slechter. Zie onze topaankoop Tadic. Met uitzondering van de eerste wedstrijden, toen was hij geweldig, presteert ook hij heel matig. Ik vind hem nu minder dan bij FC Groningen. Nou dat moet toch niet kunnen, als je eigenlijk beter medespelers hebt.
En wat dacht je van chadli.Een geweldige voetballer,maar hij wordt niet beter.Hoe kan dat?
Lubje
 Lubje - zondag 21 oktober 2012 - 23:10   quote  deeplink  
Inderdaad, Chadli is ook een treffend voorbeeld!
Aartus
 Aartus - zondag 21 oktober 2012 - 23:35   quote  deeplink  
We moeten donderdag tegen levante.Europees voetbal gehaald in primera division.sup topper.Villa real was ook een een suptopper.We kregen toen een pak slaag.Ik vrees t ergste voor donderdag.We zullen wel weer achter uitlopen met Mc Laren.resultaat weer een pak slaag.
bode
 bode - maandag 22 oktober 2012 - 00:15   quote  deeplink  
Tijdens de wedstrijd Roda JC - Fc twente zaten nog twee aanvallers op de bank
waarom werd er geen van die twee ingezet, om nog drie punten binnen te halen
vond ik heel dom
Aartus
 Aartus - maandag 22 oktober 2012 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2012 - 00:15 schreef bode het volgende:
Tijdens de wedstrijd Roda JC - Fc twente zaten nog twee aanvallers op de bank
waarom werd er geen van die twee ingezet, om nog drie punten binnen te halen
vond ik heel dom
Gewoon omdat MCLaren daar t lef niet voor heeft.
hippy
 hippy - maandag 22 oktober 2012 - 12:40   quote  deeplink  
Levante won van real en barca toch?
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 22 oktober 2012 - 16:19   quote  deeplink  
Ik word toch zo moe van die Mcclaren! Voor een professionele voetbal coach heeft hij er heel erg weinig verstand van. Kan iemand mij vertellen waarom Janssen elke keer op 10 begint terwijl er een creatieve nummer 10 op de bank zit?

Vorig jaar hebben we al kunnen zien dat Twente creativiteit te kort kwam op het middenveld, Joop haalt daarom Gutierrez er bij en wat doet Steve? Die zet Willem Janssen op 10. Zelfs Fer op 10 die natuurlijk veel beter is dan Janssen, vindt ik te belachelijk voor woorden. Janssen bewijst zich zelke week weer als een van de zwakste schakels en dat op een zeer cruciale plek. Bovendien ziet elke blinde toch dat je helemaal niks hebt aan Janssen tegen ploegen die verdedigend spelen. "Ja hij duikt zo lekker de ruimte in". Er is helemaal geen ruimte in dit soort wedstrijden en dat zag je weer tegen Roda. Juist dan heb je een creatieve nr 10 nodig met een pass, inzicht en behendigheid.

Dan zet Mcclaren Boyata rechtsback. Tuurlijk kan hij er op die positie geen hout van, het is een centrale verdediger. Wisgerhof zou even nuttig zijn op die positie. Laat Boyata nou een keer in het centrum spelen, ik weet zeker dat hij beter is dan Bengsston die per ongeluk 1 goede wedstrijd speelde tegen Helsingborgh.

Mcclaren heeft het tactisch inzicht van Mario Been. Dan laat hij ze ook nog eens angshazenvoetbal spelen. Nee, ik kan niet wachten tot Kluivert het overneemt van deze veredelde korfbal coach.
popi jopi
 popi jopi - maandag 22 oktober 2012 - 19:28   quote  deeplink  
Ja Kluivert, die snapt het in ieder geval en die hebben ze toch lopen en dan Mac Claren naar de beloftes.
Aartus
 Aartus - maandag 22 oktober 2012 - 19:48   quote  deeplink  
MC Laren naar de beloftes?Weet ie wel eens dat we die hebben?Hij kijkt er ja nooit naar om.
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 22 oktober 2012 - 19:54   quote  deeplink  
Ghehe..
Aartus
 Aartus - maandag 22 oktober 2012 - 23:02   quote  deeplink  
Oogstrelend voetbal.Aanvallend geweldig.Een gigantisch voetbalspektakel.Een heel hoog tempo.Geweldig.En toen werd ik wakker.t bleek een droom te zijn.
hippy
 hippy - dinsdag 23 oktober 2012 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 22 oktober 2012 - 23:02 schreef Aartus het volgende:
Oogstrelend voetbal.Aanvallend geweldig.Een gigantisch voetbalspektakel.Een heel hoog tempo.Geweldig.En toen werd ik wakker.t bleek een droom te zijn.
Met je duim in je poepert..;))?
Aartus
 Aartus - dinsdag 23 oktober 2012 - 23:38   quote  deeplink  
En nu neemt MC Laren pelepessy mee,een jonge speler.In de competie geeft ie jongeren geen kans.In zo,n moeilijke wedstrijd neemt ie pelepessie mee,i.p.v bulykin een man met ervaring,die misschien nog iets kan forceren indien nodig.Je moet de jongeren in de competitie een kans geven,maar toch niet in zo,n zware pot.In de eredivisie krijgen ze geen kans.En nu neem je een jongere mee.i.p.v bulykin ik begrijp m niet meer.Hij zelf waarschijnlijk ook niet.
Aartus
 Aartus - woensdag 24 oktober 2012 - 00:02   quote  deeplink  
een tip Levante-Fc Twente 3-0.Met deze trainer gaan we t echt niet redden.Dit is niet negatief,maar realiteit.
Aartus
 Aartus - woensdag 24 oktober 2012 - 00:07   quote  deeplink  
Aan de top komen is niet zo moeilijk.Maar om er te blijven.Dat word met MC Laren moeilijk.Op weg naar de subtop dan maar weer?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 oktober 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - woensdag 24 oktober 2012 - 00:11   quote  deeplink  
Joop haal eens een trainer die spelers beter maakt.Iedere speler staat stil in z,n ontwikkeling.Wanneer word je nu eens wakker?
popi jopi
 popi jopi - woensdag 24 oktober 2012 - 12:41   quote  deeplink  
Moet Joop ook niet zo langzamerhand met pensioen? Er zijn het laatste jaar nog al wat foutjes gemaakt.
arikanari
 arikanari - woensdag 24 oktober 2012 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 oktober 2012 - 12:41 schreef popi jopi het volgende:
Moet Joop ook niet zo langzamerhand met pensioen? Er zijn het laatste jaar nog al wat foutjes gemaakt.
Nou nou, we zijn echte successupporters aan het worden op dit forum of niet dan. We staan verdomme nog bovenaan (OK, het is geen oogstrelend voetbal), maar we moeten wel realistisch blijven he. We blijven van Munsterman af, wat die gast voor Twente heeft betekend is voor anderen moeilijk in te halen. Persoonlijk vindt ik dat het gewoon zo moet blijven dit jaar (ben geen voorstander van trainerwissels in het midden van het seizoen) en laat Munsterman maar scouten voor een een nieuwe trainer in Juli. We gaan gewoon nog hardstikke goed, ik blijf achter mijn club staan, ondanks mijn bedenkingen over de tactiek die McLaren handhaaft.

GOOOOOOOOOOOOOO TWENTEEEEEEEEEEE

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal









0.0080449