BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: FC Twente Nieuws
Aartus
 Aartus - zondag 28 oktober 2012 - 19:20   quote  deeplink  
T word zo langzamerhand een lijdensweg om hier naar te kijken.Kijken hoelang t stadion nog vol zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 28 oktober 2012 door Aartus --
Lubje
 Lubje - zondag 28 oktober 2012 - 19:33   quote  deeplink  
Heb zojuist de samenvatting van Feyenoord-Ajax gezien. Heerlijk die jeugdspeler van Feyenoord die debuteerde. En klasse dat Koeman het aandurft met zo'n ventje. De jeugd van Twente werd ook altijd geroemd. Ik zie er alleen niets van terug. Waar ligt dat aan? Ligt dat ook aan MacClaren? Gooi er voor mijn part wat van die slappe hap uit en zet er een talentvolle jeugdspeler voor in de plaats. Die zijn tenminste fris en stralen werklust uit. Als ik dan bijv. zo'n Braafheid zie spelen; hij loopt met een air rond alsof hij de beste back van Nederland is. En die heeft bij Bayern München gespeeld. Die staat bij VVV nog niet eens in de basis. Nee we kunnen onze talenten beter naar Heracles laten vertrekken, en dan van die uitgebluste jongens van elders halen, die ook nog eens vaak een kapitaal kosten en een kapitaal moeten verdienen.
Lubje
 Lubje - zondag 28 oktober 2012 - 20:02   quote  deeplink  
En er zijn nog steeds trainers die spelers beter maken: zie Gert Jan Verbeek, zie Peter Bosz, zie Fred Rutten!
Aartus
 Aartus - zondag 28 oktober 2012 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 19:33 schreef Lubje het volgende:
Heb zojuist de samenvatting van Feyenoord-Ajax gezien. Heerlijk die jeugdspeler van Feyenoord die debuteerde. En klasse dat Koeman het aandurft met zo'n ventje. De jeugd van Twente werd ook altijd geroemd. Ik zie er alleen niets van terug. Waar ligt dat aan? Ligt dat ook aan MacClaren? Gooi er voor mijn part wat van die slappe hap uit en zet er een talentvolle jeugdspeler voor in de plaats. Die zijn tenminste fris en stralen werklust uit. Als ik dan bijv. zo'n Braafheid zie spelen; hij loopt met een air rond alsof hij de beste back van Nederland is. En die heeft bij Bayern München gespeeld. Die staat bij VVV nog niet eens in de basis. Nee we kunnen onze talenten beter naar Heracles laten vertrekken, en dan van die uitgebluste jongens van elders halen, die ook nog eens vaak een kapitaal kosten en een kapitaal moeten verdienen.
En Ronald Koeman niet te vergeten.Als er een opvolger zou komen voor MC Laren,heeft ie eerst een half jaar nodig om puin te ruimen.Vandaag bij heracles Gouriye 3 keer geschoord.Bruns 1 keer.die hebben we gewoon laten gaan.Niet te geloven zeg.In Almelo lachen ze zich kapot.
Aartus
 Aartus - zondag 28 oktober 2012 - 20:56   quote  deeplink  
En dan vraagt brama zich af waarom we eigenlijk klagen.Hij heeft met z,n vette banksaldo zeker niet in de gaten dat wij,de supporters dus honderden euro,s betalen voor een seizoenkaart.En dan moeten wij dit aanschouwen.Die Brama mag zich schamen.geen enkel respect naar de supporters toe.
Aartus
 Aartus - zondag 28 oktober 2012 - 20:56   quote  deeplink  
En dan vraagt brama zich af waarom we eigenlijk klagen.Hij heeft met z,n vette banksaldo zeker niet in de gaten dat wij,de supporters dus honderden euro,s betalen voor een seizoenkaart.En dan moeten wij dit aanschouwen.Die Brama mag zich schamen.geen enkel respect naar de supporters toe.
arikanari
 arikanari - zondag 28 oktober 2012 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 20:02 schreef Lubje het volgende:
En er zijn nog steeds trainers die spelers beter maken: zie Gert Jan Verbeek, zie Peter Bosz, zie Fred Rutten!
Asjeblieft man, Verbeek was ook niks bij Feyenoord, leuk voor een subtopper maar die kan niet met sterrren omgaan. En als je hoog wilt eindigen en blijven zul je toch toppers moeten hebben. Dus streep Verbeek maar van dat lijstje door, die gozer moet het in Duitsland zoeken daar kan hij nog wat bereiken.

Peter Bosz is toch helemaal niets man, leuk nu bij Heracles, maar daar voetbalt ook niet met ene sterallure, kortom zelfde verhaal als Verbeek.

En Rutten, dat vindt ik nog wel de domste in het lijstje, die gozer heeft 3 jaar alles gekregen bij PSV en heeft geen potten kunnen breken. Als we de komende jaren tweedes willen worden dan moet je hem halen.

We moeten gewoon een grote coach hebben, en hiermee bedoel ik eentje die met sterren om kan gaan. Een van Marwijk, een Koeman, je weet wel jongens die zelf ook wat in hun loopbaan hebben bereikt, eentje die uit ervaring kan spreken en niet die lulhannesen die je hebt op genoemd. Sorry voor de reactie maar dat is het gewoon.
Aartus
 Aartus - maandag 29 oktober 2012 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 23:50 schreef arikanari het volgende:

[..]

Asjeblieft man, Verbeek was ook niks bij Feyenoord, leuk voor een subtopper maar die kan niet met sterrren omgaan. En als je hoog wilt eindigen en blijven zul je toch toppers moeten hebben. Dus streep Verbeek maar van dat lijstje door, die gozer moet het in Duitsland zoeken daar kan hij nog wat bereiken.

Peter Bosz is toch helemaal niets man, leuk nu bij Heracles, maar daar voetbalt ook niet met ene sterallure, kortom zelfde verhaal als Verbeek.

En Rutten, dat vindt ik nog wel de domste in het lijstje, die gozer heeft 3 jaar alles gekregen bij PSV en heeft geen potten kunnen breken. Als we de komende jaren tweedes willen worden dan moet je hem halen.

We moeten gewoon een grote coach hebben, en hiermee bedoel ik eentje die met sterren om kan gaan. Een van Marwijk, een Koeman, je weet wel jongens die zelf ook wat in hun loopbaan hebben bereikt, eentje die uit ervaring kan spreken en niet die lulhannesen die je hebt op genoemd. Sorry voor de reactie maar dat is het gewoon.
Ik was ook even op t feyenoord forum,daar noemt infamous me een meeloper.Op t tubantia forum hebben ze me uitgekotst.Omdat ik juist niet meeliep.ik moet er even over nadenken of ik nog wel op voetbalforums kom.Als je een eigen mening hebt word je gelijk met de grond gelijk gemaakt.Ik ben dat zat spuugzat.ik ben waarschijnlijk niet geschikt voor een voetbalforum.Ik zal er over nadenken of ik nog terugkom.
Aartus
 Aartus - maandag 29 oktober 2012 - 00:06   quote  deeplink  
Ik denk t niet.Succes ari.
arikanari
 arikanari - maandag 29 oktober 2012 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 00:06 schreef Aartus het volgende:
Ik denk t niet.Succes ari.
is dit het afscheid van Aartus???? kom op man, je meot gewoon je mening hebben en als ze je een meeloper noemen dan doen ze dat toch lekker. Je moet je niet door 1 iemand laten kennen.
Aartus
 Aartus - maandag 29 oktober 2012 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 00:31 schreef arikanari het volgende:

[..]

is dit het afscheid van Aartus???? kom op man, je meot gewoon je mening hebben en als ze je een meeloper noemen dan doen ze dat toch lekker. Je moet je niet door 1 iemand laten kennen.
T ging over feyenoord-ajax.Iemand gooide met een voorwerp vanaf de tribune naar 1 van de spelers,waarbij ie er een raakte en toen effe k.o ging.Ik zei toen dat ze zulke gasten levenslang moesten weren in een voetbalstadion.En dat er bij ons ook wel van die gekken rondlopen die voorwerpen gooien op t veld.En daarop kreeg ik deze reactie.Ik kon deze reactie niet plaatsen.ik begreep er geen bal van.en zeker niet van infamous.
hippy
 hippy - maandag 29 oktober 2012 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 00:05 schreef Aartus het volgende:

[..]

Ik was ook even op t feyenoord forum,daar noemt infamous me een meeloper.Op t tubantia forum hebben ze me uitgekotst.Omdat ik juist niet meeliep.ik moet er even over nadenken of ik nog wel op voetbalforums kom.Als je een eigen mening hebt word je gelijk met de grond gelijk gemaakt.Ik ben dat zat spuugzat.ik ben waarschijnlijk niet geschikt voor een voetbalforum.Ik zal er over nadenken of ik nog terugkom.
Maak je niet zo druk...;)))
Kalm aan en rap een beetje..:)))
arikanari
 arikanari - maandag 29 oktober 2012 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 12:03 schreef Aartus het volgende:

[..]

T ging over feyenoord-ajax.Iemand gooide met een voorwerp vanaf de tribune naar 1 van de spelers,waarbij ie er een raakte en toen effe k.o ging.Ik zei toen dat ze zulke gasten levenslang moesten weren in een voetbalstadion.En dat er bij ons ook wel van die gekken rondlopen die voorwerpen gooien op t veld.En daarop kreeg ik deze reactie.Ik kon deze reactie niet plaatsen.ik begreep er geen bal van.en zeker niet van infamous.
Ach weet je soms zijn bepaalde gasten moeilijk te volgen, moet je ook niet willen volgen. Het is maar internet weet je, en een rare reactie is snel geplaatst. Vindt dat je hierin gelijk hebt, je hoort normaal te doen in een stadion. Gewoon niet druk maken, zijn denk ik meer gasten die gelijk geven dan dat ze je verhaal onzin vinden.
hippy
 hippy - maandag 29 oktober 2012 - 14:43   quote  deeplink  
Ik vind je maar een rare kwiebus...;))))...
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 29 oktober 2012 - 15:18   quote  deeplink  
Ik vind Mcclaren een rare kwiebus. WAAROM VALT LANDZAAT WEER IN!? Die heeft al bewezen het niet meer bij te kunnen benen. Gun dan Born of een andere jeugdspeler wat minuten. Castaignos bakte er behalve het voorbereidend werk bij die eerste goal toch niks van.

Verder ben ik blij met de 3 punten en moeten we deze wedstrijd als de wiedeweerga vergeten!
arikanari
 arikanari - maandag 29 oktober 2012 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 14:43 schreef hippy het volgende:
Ik vind je maar een rare kwiebus...;))))...
Dan kunnen we elkaar de hand schudden. ;-)
hippy
 hippy - maandag 29 oktober 2012 - 15:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 15:20 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dan kunnen we elkaar de hand schudden. ;-)
Woeptiedoe...;)))
Aartus
 Aartus - maandag 29 oktober 2012 - 20:27   quote  deeplink  
Ach we zijn toch eigenlijk allemaal rare kwiebussen!!!!
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 29 oktober 2012 - 22:30   quote  deeplink  
Er straalt totaal niet van de spelers af.
Het plezier in voetbal is bij velen weg, (Alleen bij Brama niet)
Hoef je geen helderziende voor te zijn.
Maar ze kunnen ook hun mond open doen.
Hoorde vanavond in VI dat Chadli er vorig seizoen al de brui eraan wilde geven,
doordat hij iedere keer op een plaats moest spelen van Mclaren wat hem niet aan stond.
Schilder functioneert voor geen meter op het middenveld, Braafheid is ook 3x niks.
Normaal en na zoveel wedstrijden zou je toch denken zet hem terug op die linksback plaats zet Braafheid op de bank. En zet Janssen in het midden.
Dat gewissel met Tadic links en Chadli recht en andersom schept zoveel verwarring,
Ze trekken alle twee naar binnen waar het dan overvol is.
Dat er totaal geen lijn meer in zit,
En Janssen komt zo ook niet echt aan het voetballen.
Maar ja wie zijn wij. De ordinair kauwende en zuipende en zwaaiende Tommy Cooper ziet dat niet
hippy
 hippy - maandag 29 oktober 2012 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 20:27 schreef Aartus het volgende:
Ach we zijn toch eigenlijk allemaal rare kwiebussen!!!!
Dat dan weer wel...;)))
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - maandag 29 oktober 2012 - 23:15   quote  deeplink  
Ik ben het grotendeels met je eens maar ik zie liever Gutierrez in plaats van Willem. Hij moet wel leren wat fysieker en zalelijker tegaan spelen maar dat komt echt wel goed.
voetbalkennis
 voetbalkennis - maandag 29 oktober 2012 - 23:27   quote  deeplink  
Nu die heb ik zien spelen ben niet gecharmeerd van Guitierez vind ik veels te licht en al helemaal op het middenveld.
Mag nog komen maar dan liever eerst in de beloften.
Janssen komt niet tot zijn recht omdat het te druk daar is.
Als Chadli en Tadic minder naar binnen trekken kan Janssen zich vrij spelen,
Dan denk ik dat je nog veel plezier aan Janssen kunt hebben.
Hoe breder het veld hoe makkelijker je iemand kan aan spelen en helemaal met die kwaliteiten die twente als voetballers heeft.
Maar meningen verschillen daarom hebben we ook 16 miljoen coaches
arikanari
 arikanari - maandag 29 oktober 2012 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:27 schreef voetbalkennis het volgende:
Nu die heb ik zien spelen ben niet gecharmeerd van Guitierez vind ik veels te licht en al helemaal op het middenveld.
Mag nog komen maar dan liever eerst in de beloften.
Janssen komt niet tot zijn recht omdat het te druk daar is.
Als Chadli en Tadic minder naar binnen trekken kan Janssen zich vrij spelen,
Dan denk ik dat je nog veel plezier aan Janssen kunt hebben.
Hoe breder het veld hoe makkelijker je iemand kan aan spelen en helemaal met die kwaliteiten die twente als voetballers heeft.
Maar meningen verschillen daarom hebben we ook 16 miljoen coaches
Die gozer is nog maar begin 20, geef hem tijd, dat wordt een hele goede.
Aartus
 Aartus - maandag 29 oktober 2012 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 oktober 2012 - 23:27 schreef voetbalkennis het volgende:
Nu die heb ik zien spelen ben niet gecharmeerd van Guitierez vind ik veels te licht en al helemaal op het middenveld.
Mag nog komen maar dan liever eerst in de beloften.
Janssen komt niet tot zijn recht omdat het te druk daar is.
Als Chadli en Tadic minder naar binnen trekken kan Janssen zich vrij spelen,
Dan denk ik dat je nog veel plezier aan Janssen kunt hebben.
Hoe breder het veld hoe makkelijker je iemand kan aan spelen en helemaal met die kwaliteiten die twente als voetballers heeft.
Maar meningen verschillen daarom hebben we ook 16 miljoen coaches
Voetbalkennis.je hebt niets aan janssen als de ruimtes klein zijn .Janssen is een loper.Volgende week tegen Feyenoord waar de ruimtes groter zijn,omdat Feyenoord ook wil voetballen.Dan krijgt ie hopenlijk die ruimte.Dan kan die renderen.En net wat je zegt tadich en chadli moeten niet naar binnen trekken,maar op de vleugels blijven.Zodat je ruimte creeert voor opkomende middenvelders.
voetbalkennis
 voetbalkennis - dinsdag 30 oktober 2012 - 10:53   quote  deeplink  
Gelukkig Aartus liggen we op een lijn zie je wel dat we er verstand van hebben.
Kan Joop vragen om ons op de bank te zetten.
voetbalkennis
 voetbalkennis - dinsdag 30 oktober 2012 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 oktober 2012 - 23:50 schreef arikanari het volgende:

[..]

Asjeblieft man, Verbeek was ook niks bij Feyenoord, leuk voor een subtopper maar die kan niet met sterrren omgaan. En als je hoog wilt eindigen en blijven zul je toch toppers moeten hebben. Dus streep Verbeek maar van dat lijstje door, die gozer moet het in Duitsland zoeken daar kan hij nog wat bereiken.

Peter Bosz is toch helemaal niets man, leuk nu bij Heracles, maar daar voetbalt ook niet met ene sterallure, kortom zelfde verhaal als Verbeek.

En Rutten, dat vindt ik nog wel de domste in het lijstje, die gozer heeft 3 jaar alles gekregen bij PSV en heeft geen potten kunnen breken. Als we de komende jaren tweedes willen worden dan moet je hem halen.

We moeten gewoon een grote coach hebben, en hiermee bedoel ik eentje die met sterren om kan gaan. Een van Marwijk, een Koeman, je weet wel jongens die zelf ook wat in hun loopbaan hebben bereikt, eentje die uit ervaring kan spreken en niet die lulhannesen die je hebt op genoemd. Sorry voor de reactie maar dat is het gewoon.
Nu dat ben ik helemaal niet met je eens Verbeek is een hele goeie,
En je weet toch ook wel waarom hij bij Feijenoord is weggegaan of lees je geen kranten.
Dat waren die senioren ettertjes Die niet wilden werken voor hun geld.
Zijn visie op voetbal is perfect er loopt in Nederland geen betere trainer rond.
Moet je nu ook zien met welk materiaal die man een wedstrijd neerzet.
Daarvan zit ik op het puntje van mijn stoel.
Of hij af en toe wat nors overkomt 10x liever dat dan die Mclaren langs de kant.
Ik droom ervan dat hij bij Twente komt.
En die van Marwijk man waar heb je het verstand.
Je hebt oranje toch gezien wat een aanfluiting hij bouwde gewoon een elftal om zijn schoonzoon.
Ik heb 1 mooie wedstrijd gezien en die was toen van de Vaart op de plaats van van Bommel speelde de rest vul zelf maar in
Aartus
 Aartus - dinsdag 30 oktober 2012 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 11:02 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Nu dat ben ik helemaal niet met je eens Verbeek is een hele goeie,
En je weet toch ook wel waarom hij bij Feijenoord is weggegaan of lees je geen kranten.
Dat waren die senioren ettertjes Die niet wilden werken voor hun geld.
Zijn visie op voetbal is perfect er loopt in Nederland geen betere trainer rond.
Moet je nu ook zien met welk materiaal die man een wedstrijd neerzet.
Daarvan zit ik op het puntje van mijn stoel.
Of hij af en toe wat nors overkomt 10x liever dat dan die Mclaren langs de kant.
Ik droom ervan dat hij bij Twente komt.
En die van Marwijk man waar heb je het verstand.
Je hebt oranje toch gezien wat een aanfluiting hij bouwde gewoon een elftal om zijn schoonzoon.
Ik heb 1 mooie wedstrijd gezien en die was toen van de Vaart op de plaats van van Bommel speelde de rest vul zelf maar in
Dat klopt Ari de oude garde heeft Verbeek er toen uitgewerkt.Want ze vonden dat ze te hard moesten trainen.Met Makaay voorop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 30 oktober 2012 door Aartus --
Aartus
 Aartus - dinsdag 30 oktober 2012 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 10:53 schreef voetbalkennis het volgende:
Gelukkig Aartus liggen we op een lijn zie je wel dat we er verstand van hebben.
Kan Joop vragen om ons op de bank te zetten.
Joop gooit Z,n vriendje er toch niet uit.Joop duld geen tegenspraak.Misschien toeval,maar toen Van Halst vertrok zakte de hele zooi in elkaar.T schijnt dat de mensen op de werkvloer Joop al aardig zat zijn. Sinds ie bij wegener weg is,Joop loopt nu weer de hele dag op de veste.Ik ken iemand die bij wegener werkt.Joop schijnt nogal dominant te zijn.Maar ok dit zijn geruchten die rond gaan.Maar waar rook is,is vuur.Ik denk dat t rommelt binnen de club.Ondanks alle kritiek blijft t aardig stil.Alleen Chadli heeft een bommetje opgegooid.Hij wou vorig jaar al weg.Omdat ie steeds op posities moest spelen waar ie t minst tot z,n recht komt.
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - dinsdag 30 oktober 2012 - 12:46   quote  deeplink  
Dit lijkt mij geen aanleiding om te denken dat het rommelt binnen de club. Bovendien heeft Chadli het over vorig seizoen, dit seizoen zie je gewoon aan hem dat hij een stuk beter in zn vel zit.

Wel denk ik dat de spelers het niet altijd eens zijn met de tactiek van Mcclaren. Zoals bijvoorbeeld tegen Ajax. Je zag gewoon dat Tadic en Chadli baalde om het feit dat er zo verdedigend werd gespeeld en ze hebben 130% gelijk. Een goede coach (Frank de Boer, Koeman) laat hun ploeg altijd hun eigen spel spelen met vertrouwen. Kijk maar naar Feyenoord - Dinamo Kiev en Ajax - Manchester City.
Aartus
 Aartus - dinsdag 30 oktober 2012 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 12:46 schreef Wolf_Haley het volgende:
Dit lijkt mij geen aanleiding om te denken dat het rommelt binnen de club. Bovendien heeft Chadli het over vorig seizoen, dit seizoen zie je gewoon aan hem dat hij een stuk beter in zn vel zit.

Wel denk ik dat de spelers het niet altijd eens zijn met de tactiek van Mcclaren. Zoals bijvoorbeeld tegen Ajax. Je zag gewoon dat Tadic en Chadli baalde om het feit dat er zo verdedigend werd gespeeld en ze hebben 130% gelijk. Een goede coach (Frank de Boer, Koeman) laat hun ploeg altijd hun eigen spel spelen met vertrouwen. Kijk maar naar Feyenoord - Dinamo Kiev en Ajax - Manchester City.
Toch denk ik dat er intern onvrede is.Ze tonen ja helemaal geen bezieling,strijd,passie,plezier meer uit.T gaat allemaal zo plichtmatig.
Laten we maar van t positieve uitgaan.Hopen dat zondag de ommekeer komt.Daar zijn dit ideale wedstrijden voor.
arikanari
 arikanari - dinsdag 30 oktober 2012 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 11:02 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Nu dat ben ik helemaal niet met je eens Verbeek is een hele goeie,
En je weet toch ook wel waarom hij bij Feijenoord is weggegaan of lees je geen kranten.
Dat waren die senioren ettertjes Die niet wilden werken voor hun geld.
Zijn visie op voetbal is perfect er loopt in Nederland geen betere trainer rond.
Moet je nu ook zien met welk materiaal die man een wedstrijd neerzet.
Daarvan zit ik op het puntje van mijn stoel.
Of hij af en toe wat nors overkomt 10x liever dat dan die Mclaren langs de kant.
Ik droom ervan dat hij bij Twente komt.
En die van Marwijk man waar heb je het verstand.
Je hebt oranje toch gezien wat een aanfluiting hij bouwde gewoon een elftal om zijn schoonzoon.
Ik heb 1 mooie wedstrijd gezien en die was toen van de Vaart op de plaats van van Bommel speelde de rest vul zelf maar in
Oranje was zeker een aanfluiting, we haalden tenslotte alleen maar de finale. Luister er is geen goede coach op de wereld die ook weleens fouten heeft gemaakt. Dus wat je daar beweert is gewoon onzin. Iedereen was weg van hoe hij het nederlands elftal in elkaar had gezet, tot het EK was er dan ook geen enkele aanleiding om aan zijn kwaliteiten te twijfelen. In mijn ogen is het gewoon belachelijk dat er altijd naar de coach wordt gekeken als het fout gaat. Vindt niet dat de coach altijd de foutste is. In het geval van Twente ben ik geen fan van hoe hij speelt, maar hij staat nog steeds bovenaan. En als de anderen punten laten vallen en wij blijven op een min of meer constante manier doorspelen, zou het nog weleens mooi kunnen uitpakken voor twente.
arikanari
 arikanari - dinsdag 30 oktober 2012 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 11:36 schreef Aartus het volgende:

[..]

Dat klopt Ari de oude garde heeft Verbeek er toen uitgewerkt.Want ze vonden dat ze te hard moesten trainen.Met Makaay voorop.
Dat weet ik ook wel, maar het is toch geen goed teken. Het kan misschien best goed uitpakken als hij voor Twente gaat trainen maar ben geen fan van hem.
Aartus
 Aartus - dinsdag 30 oktober 2012 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 30 oktober 2012 - 14:55 schreef arikanari het volgende:

[..]

Dat weet ik ook wel, maar het is toch geen goed teken. Het kan misschien best goed uitpakken als hij voor Twente gaat trainen maar ben geen fan van hem.
Ik zal ook niet zeggen dat Verbeek of Van Marwijk hier passen.Laten de spelers en de trainersstaf eens goed om de tafel gaan zitten met elkaar.En t intern proberen op te lossen.Elkaar af en toe de waarheid zeggen wil wel eens helpen.T zijn toch kerels of niet dan.
Lubje
 Lubje - donderdag 01 november 2012 - 20:48   quote  deeplink  
Eigen schuld, dikke bult! We hebben nu in ieder geval vanavond kunnen zien hoe breed en goed de selectie van Twente is. Ari had het deze week over sterren; nou ik zie geen sterren, alleen aan de hemel. Er is maar een oplossing: zo snel mogelijk het contract met MacClaren beëindigen. Uit de beker, binnenkort uit Europa, en afwachten wat de competitie nog brengt. Ik heb er geen enkel vertrouwen meer in en voorspel het slechtste seizoen van de laatste vijf jaar.
Lubje
 Lubje - donderdag 01 november 2012 - 20:56   quote  deeplink  
Het is echt een schande! Een nederlaag tegen een tegenstander uit de onderste helft van de Jupiler League en twee spelers uit het veld gestuurd, en ook nog terecht. Zo gooi je in 90 minuten je goede naam in eens te grabbel. Alle krediet die je hebt opgebouwd is nu weg.
popi jopi
 popi jopi - donderdag 01 november 2012 - 21:06   quote  deeplink  
Hoe raken we zo snel mogelijk die Mac Claren kwijt?
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 01 november 2012 - 21:09   quote  deeplink  
220px-Steve_McClaren_2012_1.jpg

tumblr_mc1j43vuZI1rn76x2.jpg

TROLOLOLO!
popi jopi
 popi jopi - donderdag 01 november 2012 - 21:23   quote  deeplink  
Vanavond kon je zien wat je met inzet kunt bereiken. Het enige wat moet gebeuren is de zweep erover, ik ben bang dat we Co Adriaanse toch missen. Bij de oneenigheid in de staf toen, hadden ze de trainersstaf eruit moeten gooien en niet Co, hij was de enige die het door had.
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 01 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:23 schreef popi jopi het volgende:
Vanavond kon je zien wat je met inzet kunt bereiken. Het enige wat moet gebeuren is de zweep erover, ik ben bang dat we Co Adriaanse toch missen. Bij de oneenigheid in de staf toen, hadden ze de trainersstaf eruit moeten gooien en niet Co, hij was de enige die het door had.
Het lijkt er wel op dat ze die beter hadden kunnen lozen.
Co had wel mooi aanvallend voetbal.
Dit is toch een aanfluiting.
iedereen loopt maar waar ze zelf willen
Dus dan kun je wel nagaan wat die trainers staf uitstraalt
tomson
 tomson - donderdag 01 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:09 schreef Bosifyable het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TROLOLOLO!
Ernstig LOL
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 01 november 2012 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:09 schreef Bosifyable het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

TROLOLOLO!
doe A.U.B dat hoofd van het forum ga er van over mijn nek.
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 01 november 2012 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 20:48 schreef Lubje het volgende:
Eigen schuld, dikke bult! We hebben nu in ieder geval vanavond kunnen zien hoe breed en goed de selectie van Twente is. Ari had het deze week over sterren; nou ik zie geen sterren, alleen aan de hemel. Er is maar een oplossing: zo snel mogelijk het contract met MacClaren beëindigen. Uit de beker, binnenkort uit Europa, en afwachten wat de competitie nog brengt. Ik heb er geen enkel vertrouwen meer in en voorspel het slechtste seizoen van de laatste vijf jaar.
Ik voorspel dat we zondag ook verliezen.
Wolf_Haley
 Wolf_Haley - donderdag 01 november 2012 - 21:35   quote  deeplink  
Een typische mcclaren wedstrijd. Ik denk echt serieus dat hij bepaalde spelers slechter maakt . Ook had ik wel kunnen wetem dat Twente in haar huidige vorm (met een B elftal inclusief C spelers) het zeer moeilijkt krijgt. Boyata maakt dan ook nog eens een bizarre overtreding. Castaignos die er totaal niks van bakt loopt alleen maar zich zelf uit het spel te halen
Onbegrijpelijk dom!!!
. Deze selectie moet vol vertrouwen aanvallend voetbal kunnen spelen of ik moet er de ballen verstand van hebben.
Steve wordt nou eens wakker. Maak gebruik van de sterke punten in plaats van de zwakke proberen te verdoezelen
Lubje
 Lubje - donderdag 01 november 2012 - 21:40   quote  deeplink  
MacClaren gaat niet vanzelf. Die moet je even een handje helpen. Nationale team van Engeland, Wolfsburg, Nottingham Forest en nu Twente; het was allemaal niks. Volkomen ongeschikt als hoofdtrainer. In de competitie heeft hij niet anders gedaan dan spelers wisselen en nu in de beker geeft hij bijna het hele team rust. En dat terwijl je in de vorige ronde tegen de amateurs van RVVH ook al met de hakken over de sloot bent gegaan. Dan ben je toch niet goed bij je verstand. De beker is volgens mij wel een prijs. De kans daarop laat je nu zo maar schieten.Ik heb er echt geen woorden voor.
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 01 november 2012 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:35 schreef Wolf_Haley het volgende:
Een typische mcclaren wedstrijd. Ik denk echt serieus dat hij bepaalde spelers slechter maakt . Ook had ik wel kunnen wetem dat Twente in haar huidige vorm (met een B elftal inclusief C spelers) het zeer moeilijkt krijgt. Boyata maakt dan ook nog eens een bizarre overtreding. Castaignos die er totaal niks van bakt loopt alleen maar zich zelf uit het spel te halen
Onbegrijpelijk dom!!!
. Deze selectie moet vol vertrouwen aanvallend voetbal kunnen spelen of ik moet er de ballen verstand van hebben.
Steve wordt nou eens wakker. Maak gebruik van de sterke punten in plaats van de zwakke proberen te verdoezelen
Dat kan Steve niet vandaar dat het tijd wordt om hem uit te zwaaien
heeft genoeg kansen gehad het wordt alleen maar slechter en slechter.
Die man moet je snel een enkeltje Engeland geven en laat hij Suske en Wiske ook meenemen
tomson
 tomson - donderdag 01 november 2012 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:44 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Dat kan Steve niet vandaar dat het tijd wordt om hem uit te zwaaien
heeft genoeg kansen gehad het wordt alleen maar slechter en slechter.
Die man moet je snel een enkeltje Engeland geven en laat hij Suske en Wiske ook meenemen
Wat moet dat kosten ?
Lubje
 Lubje - donderdag 01 november 2012 - 21:56   quote  deeplink  
Als het alleen de kosten van een enkeltje zouden zijn, was het zo gepiept. Maar meneer heeft nog wel een contract voor anderhalf jaar. Dat gaat dus wel iets meer kosten. En dat zou dan de tweede keer binnen een jaar zijn.
tomson
 tomson - donderdag 01 november 2012 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:32 schreef voetbalkennis het volgende:

[..]

Ik voorspel dat we zondag ook verliezen.
Hou ik je aan
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 01 november 2012 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:56 schreef Lubje het volgende:
Als het alleen de kosten van een enkeltje zouden zijn, was het zo gepiept. Maar meneer heeft nog wel een contract voor anderhalf jaar. Dat gaat dus wel iets meer kosten. En dat zou dan de tweede keer binnen een jaar zijn.
Dat moet dan maar Als je hem behoud zullen de kosten nog hoger zijn.

als de rest van het seizoen de mensen gaan afhaken omdat het spel niet om aan te zien is.
en volgend seizoen met de kaart verkoop.
Dan praat je nog niet eens over Europa league wat je niet haalt met die man.
Spelers zullen niet zo makkelijk meer naar twente komen.
En zo wordt alles afgebroken wat zo mooi is opgebouwd.
voetbalkennis
 voetbalkennis - donderdag 01 november 2012 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 november 2012 - 21:46 schreef tomson het volgende:

[..]

Wat moet dat kosten ?
Als je met de pet rond gaat zullen vele supporters een duit in het zakje doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: FC Twente Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / FC Twente / topic: Mclaren en het behouden voetbal









0.0091199