BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
kuipje
 kuipje - dinsdag 21 mei 2013 - 14:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 13:03 schreef tomson het volgende:
Scheids... hahaha. Lief hoor..
Is dit lief.. of laat een vader/moeder haar zoontje dit doen om hits op internet te krijgen.. ik weet het niet, riekt een beetje naar het laatste
tomson
 tomson - dinsdag 21 mei 2013 - 14:27   quote  deeplink  
Als je het voor veel hits doet zou je wel wat anders kunnen verzinnen lijkt me.Nog geen 4000... maar je mag lekker zwartkijken hoor...
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 21 mei 2013 - 17:18   quote  deeplink  
Ti's toch hartverwarmend zoiets..
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 21 mei 2013 - 18:02   quote  deeplink  
Zuur
FR-Henk
 FR-Henk - dinsdag 21 mei 2013 - 19:13   quote  deeplink  
Komt spontaan over. Geinig. de Vlij.
tomson
 tomson - dinsdag 21 mei 2013 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2013 - 18:02 schreef Stylzz het volgende:
Zuur
Rennies
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 23 mei 2013 - 18:05   quote  deeplink  
'Ik durf wel te stellen dat hij de wereldtop gaat halen'

10885.jpg

"Er is de laatste tijd veel op me afgekomen en veel met me gebeurd. Ik denk dat God me bewust in deze positie heeft gebracht." Jean-Paul Boëtius antwoordt zo op zijn huidige situatie.

Door een knieoperatie miste de 19-jarige aanvaller van Feyenoord de slotfase van de competitie en moet hij ook het EK onder 21 jaar in Israël aan zich voorbij laten gaan. Eerder viel hij op het laatste moment uit de selectie van Oranje. "Alles gebeurt met een reden. Je moet de zaken gewoon positief blijven bekijken. Niet veel mensen kunnen zeggen dat ze op mijn leeftijd al in de voorselectie van Oranje hebben gezeten, dat is een prestatie op zich."

"Het was natuurlijk nog mooier geweest als ik al met het Nederlands elftal had mogen trainen, maar goed, er komen nog genoeg interlands aan", vertelt de vleugelspits in de nieuwe editie van ELF Voetbal. Daarin komt zijn levensverhaal aan bod. Diverse betrokkenen geven hun mening over de groeiparel binnen de club. Trainer Damiën Hertog van de A1 verwacht dat het Nederlands elftal heel snel dichtbij komt, als Boëtius zijn oude vorm weer haalt.

"Als je ziet wat hij dit seizoen heeft gepresteerd, durf ik wel te stellen dat hij de wereldtop gaat halen." Zijn oude jeugdtrainer Kevin Pinas, van de F-jeugd van Feyenoord, vertelt een mooie anekdote. "Ik herinner me nog dat Jean-Paul altijd een bal bij zich had. Hij sliep er zelfs mee. En hij was altijd vrolijk, keurig netjes en beleefd. Zijn ouders hebben hem goed en gelovig opgevoed. Eigenlijk had hij nooit een grote mond."

Harold Pinas, sportbuurtwerker van het Henegouwerplein in Rotterdam, zag Boëtius ook vaak spelen. "Met zijn voetbalkwaliteiten dwong hij bij hen respect af." In het artikel in ELF Voetbal spreekt Boëtius, die twee jaar geleden ook al het EK in Servië op jammerlijke wijze moest missen, zelf ook over zijn niveau en vertelt hij wat nog beter moet. De nieuwe editie van ELF Voetbal ligt sinds vandaag (donderdag) in de winkelschappen.
Bron:Elfvoetbal
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 23 mei 2013 - 22:06   quote  deeplink  
Zat bij Sparta op de tribune tegen Roda. Met oa Babel..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 23 mei 2013 - 23:03   quote  deeplink  
Defuq?
tomson
 tomson - donderdag 23 mei 2013 - 23:07   quote  deeplink  
Kabel 4.0 ? :p
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 21 augustus 2013 - 13:58   quote  deeplink  
Boëtius hervat komende week de groepstraining

600x400-lopescabral.jpg

Feyenoord kan binnenkort weer gebruik maken van de diensten van aanvaller Jean-Paul Boëtius. De jonge speler heeft de afgelopen maanden gewerkt aan zijn herstel en kan vanaf komende week weer volledig meetrainen.

De laatste weken verscheen Boëtius alweer op het trainingsveld van Feyenoord, waar hij individueel aan zijn herstel werkte. In april liep hij een zware knieblessure op.

Feyenoord is momenteel in Rusland ter voorbereiding op het duel met Kuban Krasnodar in de laatste voorronde van de Europa League. Jean-Paul Boëtius is - net als de andere geblesseerde selectiespelers - in Rotterdam achtergebleven.
Bron:Rijnmond
MMM
 MMM - woensdag 21 augustus 2013 - 17:50   quote  deeplink  
Eindelijk weer een normale buitenspeler met kwaliteit terug.

Hup JP!!!!
MMM
 MMM - donderdag 22 augustus 2013 - 20:57   quote  deeplink  
Hopelijk weer snel fit, beste buitenspeler.
Wim2
 Wim2 - donderdag 22 augustus 2013 - 20:59   quote  deeplink  
Hopelijk kan hij de bal naar het juiste kleurtje spelen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 24 augustus 2013 - 10:15   quote  deeplink  
Zakte ver terug vorig jaar maar kan de beste buitenspeler van deze competitie zijn als hij wil
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 24 augustus 2013 - 10:41   quote  deeplink  
Ik zag laatst een video-interview met Jean-Paul Boëtius en het viel mij toen op dat hij er fysiek beter uitzag dan voor de blessure. Je kon duidelijk zien dat hij heel wat krachttraining achter de rug heeft, werkend aan zijn herstel. Als dat niet ten koste is gegaan van zijn voetbaltechnische kwaliteiten, komt hij sterker terug. Ik ben benieuwd.
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 24 augustus 2013 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 - 10:41 schreef sportverteller het volgende:
Ik zag laatst een video-interview met Jean-Paul Boëtius en het viel mij toen op dat hij er fysiek beter uitzag dan voor de blessure. Je kon duidelijk zien dat hij heel wat krachttraining achter de rug heeft, werkend aan zijn herstel. Als dat niet ten koste is gegaan van zijn voetbaltechnische kwaliteiten, komt hij sterker terug. Ik ben benieuwd.
Zie je wel vaker idd. Ook met Vlaar bv.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 24 augustus 2013 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 augustus 2013 - 10:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Zie je wel vaker idd. Ook met Vlaar bv.
Precies.
sportverteller
 sportverteller - zaterdag 24 augustus 2013 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Ronald Koeman moet over drie weken weer volledig kunnen beschikken over aanvaller Jean-Paul Boëtius. De talentvolle buitenspeler heeft de groepstraining bij Feyenoord inmiddels hervat en de medische staf mikt op een rentree over drie weken, kort na de interlandweek. Dat meldt het Algemeen Dagblad zaterdagochtend. De linkerspits was herstellende van een zware knieblessure die hem sinds april aan de kant houdt.
MMM
 MMM - zondag 25 augustus 2013 - 09:48   quote  deeplink  
Nog 3 weken, balen..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 25 augustus 2013 - 19:19   quote  deeplink  
Das zeker balen, verdomme..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2013 - 16:59   quote  deeplink  
Boëtius maakt rentree in geheim duel tegen RKC

BTZ-wJlIAAAoGcY.jpg

Feyenoord heeft een oefenduel achter gesloten deuren afgewerkt tegen RKC Waalwijk. De Rotterdammers - zonder de (jeugd)internationals - verloren met 2-0. Jean-Paul Boëtius maakte zijn rentree na maanden afwezigheid. Voor de rust opende namens RKC middenvelder Desley Ubbink de score. Na de pauze verdubbelde Dennis Lemke de marge, daarmee direct tekenend voor de eindstand: 2-0.
Bron:FR12
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2013 - 17:19   quote  deeplink  
Kan niet wachten tot ie weer meespeelt..
ar
 ar - donderdag 05 september 2013 - 17:28   quote  deeplink  
Hij zal de nodige ritme nog missen denk ik.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2013 - 17:32   quote  deeplink  
Zekers, maar zijn rentree is aanstaande en zijn bevliegingen en voorzetten op Graziano zijn zeer wenselijk op het moment..
ar
 ar - donderdag 05 september 2013 - 17:41   quote  deeplink  
Absoluut.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 05 september 2013 - 17:51   quote  deeplink  
JP gaat ons punten brengen..
RenatoBos
 RenatoBos - dinsdag 10 september 2013 - 00:16   quote  deeplink  
Gretige Boëtius: 'Lekker om weer een wedstrijd te spelen'

600x400-JPB.JPG

Op hetzelfde veld als waar hij afgelopen seizoen voor het laatst in actie kwam voor Feyenoord, maakte Jean-Paul Boëtius donderdag na een zware knieblessure zijn rentree. De talentvolle aanvaller pakte in het Mandemakers Stadion zijn eerste speelminuten sinds april en speelde een helft mee in het besloten oefenduel met RKC Waalwijk. Het gaf een heel lekker gevoel om weer een wedstrijd te spelen, vertelde Boëtius maandag na afloop van de groepstraining van de selectie.

Boëtius nam samen met twintig spelers vanaf 14.00 uur deel aan de training op Varkenoord, die werd afgewerkt zonder de nog afwezige Stefan de Vrij, Daryl Janmaat, Bruno Martins Indi, Ruben Schaken en Tonny Vilhena. Zij hebben maandag en dinsdag interlandverplichtingen met nationale (jeugd)elftallen. De selectie speelde onder leiding van assistent-trainers Jean-Paul van Gastel en Giovanni van Bronckhorst onder meer enkele pittige partijspelen.

Boëtius, die maandenlang uit de duels moest blijven om het herstelproces niet in gevaar te brengen, zei geen angst te kennen op het veld. Sinds twee weken mag ik overal aan meedoen en ik ben niet bang als ik een duel aanga. Mijn knie voelt goed aan en ook na de wedstrijd van donderdag heb ik geen reactie gehad.

Volgens Boëtius was het revalidatieproces van de afgelopen maanden zwaar, maar ook leerzaam. Als ik fysiek klaar dacht te zijn om te spelen, moest ik geremd worden. Dat waren de moeilijkste momenten, omdat ik niets liever wilde dan zo snel mogelijk weer spelen. Het negentienjarige talent hoopt na zijn geheime rentree op korte termijn zijn eerste officiële duel voor Feyenoord van dit seizoen te spelen. We hebben een grote groep, maar ik zal het de trainer zo moeilijk mogelijk maken, glimlachte hij. De afgelopen maanden hebben mij mentaal sterker gemaakt. Ik voel me fit en zeer gretig.
Bron:Feyenoord.nl
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 september 2013 - 13:23   quote  deeplink  
Boëtius hoopt op rentree in Nijmegen

600x400-lopescabral.jpg

Jean-Paul Boëtius hoopt spoedig weer een officiële wedstrijd te spelen voor Feyenoord. De vleugelaanvaller stond de afgelopen maanden buitenspel nadat hij geblesseerd raakte op de training van de Rotterdammers. Nu hij weer in actie is gekomen in de oefenwedstrijd tegen RKC Waalwijk (2-0 verlies) ziet hij het hoopvol in.

"Los van de uitslag ging het goed. Ik heb in elk geval geen terugslag gekregen, nadat ik drie kwartier zonder problemen heb gespeeld", aldus Boëtius in gesprek met Voetbal International. "Voor mij was het een mooi moment. Ik ben best lang eruit geweest en kan nu weer voetballen. Omdat het een oefenwedstrijd was, heb ik het heel simpel gehouden; één keer raken en zo."

Nu wil hij nog even hard zijn best doen. "Komende week hoop ik goed te kunnen trainen, zodat ik misschien in aanmerking kom voor de wedstrijd tegen NEC", aldus de jongeling, die ook op de steun kan rekenen van trainer Ronald Koeman. "Jean-Paul heeft de test tegen RKC goed doorstaan. Nu is het zaak dat hij verder ritme opdoet en dan zullen we kijken of we hem zondag meenemen naar Nijmegen."
Bron:Soccernews
Milo
 Milo - woensdag 11 september 2013 - 13:28   quote  deeplink  
Hoop je snel weer te zien in de basis!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 11 september 2013 - 13:51   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius is back
van geil
 van geil - woensdag 11 september 2013 - 15:26   quote  deeplink  
rustig aan,niet forceren.
lijkt me n brekebeentje.maar wel een van goud.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 14 september 2013 - 00:26   quote  deeplink  
BOËTIUS KAN ZONDAG RENTREE MAKEN IN NIJMEGEN

ae5452c4ca4072a826fea59e23551afd_660_300_crop.jpg

Jean-Paul Boëtius kan aanstaande zondag zijn rentree maken voor Feyenoord in de uitwedstrijd tegen N.E.C.. De buitenspeler, die vijf maanden uit de roulatie was vanwege een knieblessure, is volledig hersteld van zijn kwetsuur en maakt deel uit van de wedstrijdselectie voor het duel in Nijmegen. We zullen hem de komende weken rustig brengen, vertelde trainer Ronald Koeman vrijdagmiddag.

Boëtius speelde op 14 april van dit jaar zijn laatste wedstrijd voor Feyenoord, uit tegen RKC Waalwijk. De 19-jarige aanvaller kwam sindsdien niet meer in actie, vanwege een meniscusblessure. Hij miste hierdoor ook het afgelopen EK met Jong Oranje. Vorige week maakte Boëtius al zijn eerste speelminuten sinds zijn blessure, in een oefenduel met RKC.

Koeman is positief gestemd over de terugkeer van Boëtius. Als ik hem zie trainen, denk ik: misschien moeten we hem al opstellen. Alleen moeten we niet vergeten dat hij er maanden uit is geweest, dus we zullen geen risicos met hem nemen. We zullen nog even geduld met hem moeten hebben.

Boëtius maakte vorig seizoen in de uitwedstrijd tegen N.E.C. twee doelpunten voor Feyenoord, dat toen met 0-3 wist te winnen in Nijmegen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
tomson
 tomson - zaterdag 14 september 2013 - 01:12   quote  deeplink  
Mooi zo.
G-child
 G-child - zondag 15 september 2013 - 01:48   quote  deeplink  
Buitenspelers met voetbalinzicht zijn zeldzaam!! In potentie een wereldtopper!
Stylzz
 Stylzz - zondag 15 september 2013 - 07:37   quote  deeplink  
Levert op training voorzet na voorzet af.
Heeft een actie. Zo snel mogelijk spelen.
tomson
 tomson - zondag 15 september 2013 - 07:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 07:37 schreef Stylzz het volgende:
Levert op training voorzet na voorzet af.
Heeft een actie. Zo snel mogelijk spelen.
Maak je Pelle ook blij mee..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 11:44   quote  deeplink  
Ben benieuwd of tie minuten gaat maken..
Sensi
 Sensi - zondag 15 september 2013 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 11:44 schreef RenatoBos het volgende:
Ben benieuwd of tie minuten gaat maken..
Denk t wel, laatste kwartiertje ofzo.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 12:00 schreef Sensi het volgende:

[..]

Denk t wel, laatste kwartiertje ofzo.
Ik hoop iets langer..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 september 2013 - 14:42   quote  deeplink  
Ik ben trots op je Jean Paultje maar de wedstrijd gaat weer verder he,na een doelpunt!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 14:43   quote  deeplink  
Blij dat ie weer terug is en zich gelijk zo laat gelden..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 15 september 2013 - 14:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 14:42 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ik ben trots op je Jean Paultje maar de wedstrijd gaat weer verder he,na een doelpunt!
tja, je zag hem inderdaad dollen bij die vrije trap na zijn goal. 10 seconden later stond het 2-2.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 september 2013 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 14:44 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

tja, je zag hem inderdaad dollen bij die vrije trap na zijn goal. 10 seconden later stond het 2-2.
Jep en Vilhena zat ook nog in die stemming..
Uiteindelijk win of verlies tesamen.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 september 2013 - 16:26   quote  deeplink  
Het is niet alleen fijn dat hij terug is maar hij zegt ook nog eens zinnige dingen na de wedstrijd!!
Niet inzakken na een doelpunt!!!
5 hele zinnige woorden!!
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 16:26 schreef Leon FR1908 het volgende:
Het is niet alleen fijn dat hij terug is maar hij zegt ook nog eens zinnige dingen na de wedstrijd!!
Niet inzakken na een doelpunt!!!
5 hele zinnige woorden!!
Dat zei hij niet, het waren er maar 4 d:-)

Boetïus teleurgesteld: 'Niet inzakken na doelpunt'

wqw6.jpg

Jean-Paul Boëtius leek op een droomrentree af te stevenen. De buitenspeler van Feyenoord mocht na een maandenlange afwezigheid eindelijk weer binnen de lijnen komen en kort na zijn invalbeurt wist hij direct te scoren. De teleurstelling overheerste echter bij de nabeschouwing omdat er met 3-3 gelijkgespeeld werd.

Boëtius tekende voor de 1-2. 'Ik maakte een doelpunt en dat hadden we toen nodig. De blijdschap was helaas van korte duur', zegt hij tegenover RTV Rijnmond.

'We moeten niet inzakken na een voorsprong. Dan moeten we juist doordrukken. Het zijn de kleine dingetjes die de grote verschillen maken. We staan positioneel vaak niet goed. Als we beter coachen kunnen we dat misschien beter doen', analyseert de aanvaller.

Het 19-jarige talent hoopt snel weer negentig minuten te kunnen spelen. 'Ik ben fit en hoor weer helemaal bij het team. De teleurstelling overheerst, maar het is uiteraard leuk om een doelpunt en een assist mee te pikken.'
Bron:Rijnmond
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 18:24   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius na 3-3 gelijkspel tegen NEC

Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 september 2013 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 16:59 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

Dat zei hij niet, het waren er maar 4 d:-)

Boetïus teleurgesteld: 'Niet inzakken na doelpunt'

[ afbeelding ]

Jean-Paul Boëtius leek op een droomrentree af te stevenen. De buitenspeler van Feyenoord mocht na een maandenlange afwezigheid eindelijk weer binnen de lijnen komen en kort na zijn invalbeurt wist hij direct te scoren. De teleurstelling overheerste echter bij de nabeschouwing omdat er met 3-3 gelijkgespeeld werd.

Boëtius tekende voor de 1-2. 'Ik maakte een doelpunt en dat hadden we toen nodig. De blijdschap was helaas van korte duur', zegt hij tegenover RTV Rijnmond.

'We moeten niet inzakken na een voorsprong. Dan moeten we juist doordrukken. Het zijn de kleine dingetjes die de grote verschillen maken. We staan positioneel vaak niet goed. Als we beter coachen kunnen we dat misschien beter doen', analyseert de aanvaller.

Het 19-jarige talent hoopt snel weer negentig minuten te kunnen spelen. 'Ik ben fit en hoor weer helemaal bij het team. De teleurstelling overheerst, maar het is uiteraard leuk om een doelpunt en een assist mee te pikken.'
Bron:Rijnmond
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 september 2013 - 22:03   quote  deeplink  
Hahaha 4 wijze woorden idd
tomson
 tomson - zondag 15 september 2013 - 22:06   quote  deeplink  
Goed ventje. Punt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5146
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0115718