BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
van geil
 van geil - zondag 15 september 2013 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 22:06 schreef tomson het volgende:
Goed ventje. Punt.
inderdaad.coentje 2.
in potentie.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 22:41   quote  deeplink  
Gaan we veel plezier aan beleven..
MMM
 MMM - zondag 15 september 2013 - 22:43   quote  deeplink  
Hopelijk staat ie volgende week in de basis.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 22:43 schreef MMM het volgende:
Hopelijk staat ie volgende week in de basis.
Een week goed trainen, moet kunnen..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 september 2013 - 22:46   quote  deeplink  
Als dat niet zo is dan spoort er iemand niet.
Het ventje gaat mee naar Brazilië
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 22:46 schreef Leon FR1908 het volgende:
Als dat niet zo is dan spoort er iemand niet.
Het ventje gaat mee naar Brazilië
Wanneer gaan jullie?
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 22:49   quote  deeplink  
Serieus, zou je denken..
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 15 september 2013 - 22:50   quote  deeplink  
Ja als hij speelt zoals vandaag en het volhoud...100%
Van Gaal heeft hem nodig
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 15 september 2013 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 september 2013 - 22:50 schreef Leon FR1908 het volgende:
Ja als hij speelt zoals vandaag en het volhoud...100%
Van Gaal heeft hem nodig
d:-)
Okay..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 13:10   quote  deeplink  
Boëtius verlangt naar de Kuip en droomt van WK

600x400-boetiusarmenteros.jpg

Feyenoord maakt een zeer matige periode door, waarin de club op onwerkelijke manieren punten laat liggen. De supporters van de Rotterdammers proberen zich dan ook vast te klampen aan een individu. De terugkeer van Jean-Paul Boëtius biedt hoop. Het aanvallende talent voelt die druk zelf in ieder geval niet. 'Ik wil gewoon lekker voetballen, dan komt het vanzelf', zegt hij in het Algemeen Dagblad.

De wedstrijd tegen FC Utrecht kan voor de linkerspits niet snel genoeg komen. 'Tegen NEC voelde ik mij bevrijd, maar een terugkeer in de Kuip moet helemaal geweldig voelen. Voor een vol stadion met onze eigen supporters, daar heb ik lang naar uitgekeken. Naar verlangd zelfs.'

Louis van Gaal heeft Boëtius op zijn lijstje staan. De 19-jarige speler, die al menig internationaal toernooi door een blessure aan zich voorbij heeft moeten laten gaan, mag dus hopen op een WK. 'Natuurlijk droom ik ook. Ik heb al zo veel grote toernooien gemist, het zou prachtig zijn. Maar ik moet reëel zijn. Ik moet presteren bij Feyenoord. Stap voor stap. Eerst FC Utrecht zondag in de Kuip. Dat is wat nu telt.'
Bron:AD
van geil
 van geil - zaterdag 21 september 2013 - 19:35   quote  deeplink  
hij heeft maar een minpunt:blessuregevoelig.
voor de rest zit er alles op en aan.
t koppen kan nog verbeteren.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 19:51   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius in gesprek met verslaggever Dennis van Eersel

Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 september 2013 - 22:26   quote  deeplink  
De beste voetballer van de hele selectie...!!
Zie ik toch het liefst,eigen opgeleide helden.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 21 september 2013 - 22:28   quote  deeplink  
Schaken is mooi inval materiaal.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 21 september 2013 - 22:31   quote  deeplink  
Zeker weten..
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 21 september 2013 - 22:33   quote  deeplink  
Precies..
van geil
 van geil - zaterdag 21 september 2013 - 22:37   quote  deeplink  
mooi,,geregeld!
sportverteller
 sportverteller - zondag 22 september 2013 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 september 2013 - 22:28 schreef Stylzz het volgende:
Schaken is mooi inval materiaal.
Ik zou nog maar even wachten met deze conclusie. Eerst maar eens zien hoe Armenteros het doet op rechts. We hebben daar vorige week tegen NEC een glimp van gezien, en dat viel niet mee.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 september 2013 - 07:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 september 2013 - 07:29 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik zou nog maar even wachten met deze conclusie. Eerst maar eens zien hoe Armenteros het doet op rechts. We hebben daar vorige week tegen NEC een glimp van gezien, en dat viel niet mee.
Nee, maar t was nog minder slecht dan Schaken.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 25 september 2013 - 16:26   quote  deeplink  
Boëtius: 'God wilde me misschien wel bij Feyenoord houden'

600x400-01060789.jpg

Bij Feyenoord kunnen ze weer genieten van de voetbalkunsten van Jean-Paul Boëtius. De linkerspits stond maandenlang buitenspel door een meniscusblessure, maar hij maakte tegen NEC zijn rentree. Ik voelde me losgelaten, vrij, want ik kon weer doen wat ik het liefst doe: voetballen, dribbelen en proberen beslissend te zijn voor Feyenoord, aldus de aanvaller in een indrukwekkend interview met Voetbal International.

Boëtius moest in zijn prille carrière al vier grote toernooien aan zich voorbij laten gaan door kwetsuren aan zijn knie. De gelovige pupil denkt dat het allemaal misschien wel voorbestemd was. Misschien dacht God dit keer ook wel in het belang van Feyenoord, zegt hij over het EK van Jong Oranje deze zomer. Misschien zou ik wel zijn verkocht, als ik een goed EK had gespeeld. Wellicht wilde Hij me dus zowel voor de club als voor mijn ontwikkeling nog een tijdje bij Feyenoord houden, dat kan toch ook?

De intuïtieve voetballer wordt veel vrijheid gegund door trainer Ronald Koeman. De trainer geeft mij maar één opdracht: dat ik bij balverlies in ieder geval mijn directe tegenstander in de gaten moet houden. Voor de rest zegt hij dat ik moet doen wat in me opkomt. Nou, zo speel ik dus ook, misschien wel een beetje als een junior. Ik krijg de bal, begin aan een actie en weet niet precies waar en hoe die eindigt. Ja, soms voelt het alsof iemand anders mij met een joystick bestuurt.

Het kampioenschap is zijn ultieme doel, óók dit seizoen. Met Feyenoord zijn we tweede en derde geworden, dus is er eigenlijk nog maar één volgende stap mogelijk: kampioen worden. En als je nu kijkt naar de ranglijst, is dat gewoon nog steeds een reëel doel. Ondanks de start staan we maar een punt achter op Ajaks en vijf op PSV. Dat is nog te overzien. Naar buiten toe blijven we bescheiden, maar als je het aan mij vraagt en ik denk aan de andere speler ook, zal iedereen toegeven dat de titel wel leeft.
Bron:VI

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 september 2013 door RenatoBos --
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 26 september 2013 - 17:53   quote  deeplink  
'Mijn droom is om ooit voor Bayern München te spelen

600x400-01060789.jpg

Jean-Paul Boëtius heeft het momenteel nog uitstekend naar zijn zin bij Feyenoord, maar heeft ook ambities. De negentienjarige aanvaller zou in de toekomst graag willen vertrekken naar Bayern München, zo heeft hij laten weten aan Voetbal International.

"Voor mij was een buitenlandse club nooit een issue", zei Boëtius, die eerder wel een aantal oud-ploeggenoten zag vertrekken naar een buitenlandse club. "Ik heb me altijd voorgenomen dat ik eerst een paar jaar in De Kuip wilde spelen, om dan een keer de stap te maken naar een topcompetitie."

"Mijn droom is ooit voor Bayern München te spelen, vind ik al jaren een mooie club", zo vervolgde de Rotterdammer. "Ik denk dat ik, mits ik mij doorontwikkel, daar ook wel uit de voeten ga komen, in die Bundesliga, nu misschien wel de beste competitie ter wereld."
Bron:Soccernews
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 29 september 2013 - 19:12   quote  deeplink  
Blessure Boëtius niet ernstig: 'Een kleine kneuzing'

600x400-boetiusado.JPG

De Kuip was muisstil toen Jean-Paul Boëtius ter aarde stortte na een tik op zijn gevoelige knie. De schade valt echter mee bij de linkerspits van Feyenoord. 'Op dat moment voelde het ernstig. Uiteindelijk is het gewoon knie tegen knie. Het is nu een beetje beurs, een kleine kneuzing, maar het moet goedkomen', bevestigt Boëtius tegenover Fox Sports.

De jeugdinternational was zondagmiddag niet beslissend voor zijn ploeg. 'Ik moet nog ritme opdoen en mijn drive vinden. Ik kwam niet veel in balbezit, maar heb toch ruimte kunnen creëren voor Miquel Nelom.'
Bron:FOX sport
van geil
 van geil - zondag 06 oktober 2013 - 11:29   quote  deeplink  
goedemorgen JP
RenatoBos
 RenatoBos - maandag 07 oktober 2013 - 02:23   quote  deeplink  
Boëtius: 'Ik heb nog niet genoeg laten zien'

13894_1379773401_ev-1793867.jpg

Jean-Paul Boëtius heeft na een pittige knieblessure zijn basisplaats weer terug bij Feyenoord en meldt zich maandag ook meteen bij Jong Oranje. Toch is de jonge buitenspeler nog niet helemaal tevreden met zijn spel.

"Het is leuk om weer bij Jong Oranje te zijn, maar ik heb voor mezelf nog niet genoeg laten zien. Het is wel een hele eer om erbij te zitten en ik ga er het beste van maken", aldus de negentienjarige Boëtius na de 2-1 zege bij Vitesse.

De Rotterdammer lijkt nog niet helemaal terug op het niveau van voor zijn blessure. Vorig seizoen kreeg hij veel lof voor zijn attractieve spel, maar de laatste weken oogt Boëtius als een zakelijke vleugelspeler die alleen maar in het teambelang handelt.

"Dat is inderdaad zo. Die onbevangenheid en het balgevoel moeten weer een beetje terugkomen. Ik ben net pas terug, het tempo ligt wat hoger en dan moet ik aanhaken. Ik denk dat het goed gaat komen. Ik moet nu terug naar de basis, van daaruit mijn zelfvertrouwen terugkrijgen en dan uitbouwen naar hoogstandjes en dergelijke."

Extraatje
De interlandperiode zou voor Boëtius een goed moment kunnen zijn om weer op krachten te komen, maar hij is juist blij met de duels in Jong Oranje. "Ik heb juist wedstrijden nodig. Dat is een extraatje om mijn balgevoel terug te krijgen. Het is totaal niet risicovol. De medische staf heeft een eigen mening en als ik er niet klaar voor ben, zeggen ze dat. Dat zou ik zelf ook doen."

Boëtius ziet Jong Oranje niet als een opmaat voor het grote Oranje. Verder dan de voorselectie kwam hij nog niet onder bondscoach Louis van Gaal. "Het WK is een jongensdroom, maar ik heb daar nooit 2014 bij gezegd. Daar kijken we niet naar. Ze zeggen dat ik nog genoeg tijd heb."
Bron:NUSport
van geil
 van geil - maandag 07 oktober 2013 - 09:50   quote  deeplink  
verstandig ventje.
Bosifyable
 Bosifyable - maandag 07 oktober 2013 - 10:06   quote  deeplink  
Gestopt met lezen bij '..terug naar de basis'. Schei uit joh, met je mediapraatjes.
Stylzz
 Stylzz - maandag 07 oktober 2013 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 10:06 schreef Bosifyable het volgende:
Gestopt met lezen bij '..terug naar de basis'. Schei uit joh, met je mediapraatjes.
was je nog best ver.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 07 oktober 2013 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 oktober 2013 - 10:06 schreef Bosifyable het volgende:
Gestopt met lezen bij '..terug naar de basis'. Schei uit joh, met je mediapraatjes.
Hahahaha!
Je hebt gelijk. Het is lucht, leeg, kletspraat, overbodig.
tomson
 tomson - donderdag 10 oktober 2013 - 14:51   quote  deeplink  
Het houdt maar niet op verdomme

http://www.fr-fans.nl/nieuws/boetius-geblesseerd-uitgevallen-bij-jong-oranje-9371/
MMM
 MMM - donderdag 10 oktober 2013 - 15:12   quote  deeplink  
Fijn die kut interlands..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 oktober 2013 - 15:41   quote  deeplink  
Verdomme das balen..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 oktober 2013 - 15:43   quote  deeplink  
Jean-Paul Boëtius heeft donderdag zijn rentree bij Jong Oranje opgeluisterd met een doelpunt. In het EK-kwalificatieduel met Jong Georgië tekende de aanvaller na een klein kwartier spelen voor de eerste treffer van de ploeg van KNVB coach Albert Stuivenberg, die in Tbilisi met maarliefst 0-6 zegevierde.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - donderdag 10 oktober 2013 - 15:54   quote  deeplink  
Wat heeft hij dan?
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 oktober 2013 - 16:18   quote  deeplink  
Ff afwachten nog Leon, is nog niet bekend..
MMM
 MMM - donderdag 10 oktober 2013 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Naast Boëtius, die na ruim een uur spelen werd vervangen door Guus Hupperts, kwam ook Tonny Vilhena in actie voor het hoogste nationale jeugdelftal.

http://www.feyenoord.nl/nieuws/nieuwsoverzicht/doelpunt-boëtius-bij-ruime-zege-jong-oranje
Hier staat niks over een blessure..
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 oktober 2013 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 - 15:54 schreef Leon FR1908 het volgende:
Wat heeft hij dan?
Weet het ook niet, maar degene die de overtreding maakte, kreeg er direct rood voor..
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 10 oktober 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Dan heeft hij vast een blessure.... Hebben we een ongeslepen diamantje is hij om de haverklap geblesseerd... Zal op iets langere termijn wel afgekeurd worden..... ach, dat is weer te chagrijnig, sorry mensen.... Hij heeft een goede week om fit te worden!!
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - donderdag 10 oktober 2013 - 16:42   quote  deeplink  
Dan heeft hij vast een blessure.... Hebben we een ongeslepen diamantje is hij om de haverklap geblesseerd... Zal op iets langere termijn wel afgekeurd worden..... ach, dat is weer te chagrijnig, sorry mensen.... Hij heeft een goede week om fit te worden!!
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 oktober 2013 - 17:45   quote  deeplink  
fa9acc0e290d7b0a2127052007010c97.png

jean_paul_boetius6.jpg

Jong Oranje heeft donderdagmiddag in Tblisi het EK-kwalificatieduel met de leeftijdsgenoten van Georgië met 6-0 gewonnen.

Jean-Paul Boëtius keerde deze interlandperiode terug in de selectie van Jong Oranje na lang blessureleed en luisterde zijn rentree op met een doelpunt. De Feyenoorder schoot na een kwartier spelen binnen op aangeven van Castaignos.

Boëtius raakte niet veel later lichtgeblesseerd, maar dat viel mee meldt het Algemeen dagblad. Bij Feyenoord hoeft niemand te vrezen over een nieuwe kwetsuur.
Bron:AD
tomson
 tomson - donderdag 10 oktober 2013 - 18:47   quote  deeplink  
Steeds die kleine blessures. Toch geen goed teken lijkt me.
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 10 oktober 2013 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 - 18:47 schreef tomson het volgende:
Steeds die kleine blessures. Toch geen goed teken lijkt me.
Inderdaad, dat baart zorgen voor de rest van zijn carrière..
Bosifyable
 Bosifyable - donderdag 10 oktober 2013 - 19:09   quote  deeplink  
Media blèrt meteen iver blessures. Gozer krijgt misschien net een verkeerde trap tegen z'n poten en verlaat uit voorzorg het veld. Punt.

Dat de sensatiemedia dan meteen moet berichten over een blessure bij Boëtius is dan wat overdreven. Bij elke overtreding roept de commentator tegenwoordig meteen dat die en die geblesseerd is. Nee, hij ligt ff op de grond na die doodschop, niets aan de hand.
Stylzz
 Stylzz - donderdag 10 oktober 2013 - 19:13   quote  deeplink  
T stond 0-6....
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - donderdag 10 oktober 2013 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 - 18:47 schreef tomson het volgende:
Steeds die kleine blessures. Toch geen goed teken lijkt me.
Is inherent aan zijn wijze van spelen. Hij zal deze blessures normaalgesproken beter kunnen vermijden naarmate hij ouder en meer ervaren wordt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 10 oktober 2013 door T-FeYeN00rD --
van geil
 van geil - donderdag 10 oktober 2013 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 - 20:01 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Is inherent aan zijn wijze van spelen. Hij zal deze blessures normaalgesproken beter kunnen vermijden naarmate hij ouder en meer ervaren wordt.
.blijft wel altijd n gevaar ..net als n Robben.
als je afgelopen zondag ook zag,,daar heeft hij ook wat moeten incasseren.
dit soort spelers moeten meer beschermd worden.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 11 oktober 2013 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 oktober 2013 - 20:04 schreef van geil het volgende:

[..]

.blijft wel altijd n gevaar ..net als n Robben.
als je afgelopen zondag ook zag,,daar heeft hij ook wat moeten incasseren.
dit soort spelers moeten meer beschermd worden.
tja, je kunt niet alles affluiten, blijft een contactsport. Bovendien kan het leed al geschied zijn. Kijk maar naar die jongen die rood kreeg. De schade was al aangericht en JP moest er geblesseerd af. Boëtius zal zichzelf ook beter moeten gaan beschermen.
van geil
 van geil - vrijdag 18 oktober 2013 - 09:47   quote  deeplink  
wapenvergunning halen dan maar
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 18 oktober 2013 - 13:15   quote  deeplink  
Niets mis mee.
MMM
 MMM - zaterdag 19 oktober 2013 - 20:42   quote  deeplink  
Al heb je 6 jaar niet gespeeld, dan hoor je die kansen af te maken. Waardeloos gespeeld, niets toegevoegd. Alleen maar bal verlies.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zaterdag 19 oktober 2013 - 21:37   quote  deeplink  
Geen enkele overtuiging in de afronding...Voor mij de hoofd aangewezen persoon voor dit verlies.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5147
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Boëtius held topic !









0.0123860