BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe Ajaxleiding faalt of stuurt bewust aan op overgangsja(a) r(en)!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - zaterdag 10 november 2012 - 13:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 12:27 schreef Eide het volgende:
Schone is een toptransfer geweest wat mij betreft. Een alleskunner voor het middenveld, kan aanvallend en controlerend uit de voeten. Hij brengt ontzettend veel veelzijdigheid bij Ajax en werkt als een paard.

Ik twijfelde enorm aan hem, sterker nog, voor het seizoen sprak ik de verwachting uit dat Schone bankzitter zou worden maar ik ben best wel fan van hem geworden. Niet oogstrelend om naar te kijken maar zo veelzijdig en nuttig. Heerlijk.
Ja joh. We krijgen tegenwoordig een harde plasser van de harde werkers.
Eide
 Eide - zaterdag 10 november 2012 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 13:28 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja joh. We krijgen tegenwoordig een harde plasser van de harde werkers.
Ja, want dat heb ik ook geschreven natuurlijk. Kom op man, laat die zure houding effe varen.

Schone doet het gewoon goed. Is technisch wat minder dan Eriksen en de Jong maar is desondanks wel een rasvoetballer die dat dan ook nog combineert met een goede werkinstelling.
remco k
 remco k - zaterdag 10 november 2012 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 13:23 schreef bully het volgende:

[..]

persoonlijk was dat ook mijn eerste gedachte bij Schone.
maar heb hem nu aantal wedstrijden gezien.
en vind hem tetraag in zijn balbehandeling om mee tekunnen op het ajax niveau.
Poulsen is een speler die totaal niet in het spelsysteem van ajax past.
dus hoe kan hij aansturen terwijl hij zelf niet meekan.
Sana heb ik in begin bewust weinig op gereageert.
omdat hij toen nog niet bekent was en ook niet in de grote wedstrijden speelde.
maar is naar mijn mening nog veel telicht.
bij hoge ballen heeft hij ook geen goede bal aanname.
Moisander heb ik nog niet echt een mening over.
denk wel dat hij in de toekomst nuttig kan zijn.
en je kan ook niet van hem verwachten dat hij vertongen kan vervangen.
dat was een klasse apart is daarom ook niet voorniks weg.
maar al met al kan ik nog niet zeggen dat de aankopen echt goed zijn,
ook hetgeen ze nu bij de concurentie proberen talenten weg tehalen.
zegt genoeg over het vertrouwen wat ze in de eigen ajax jeugd hebben.
Tegen City speelden beide heren een zeer goede wedstrijd in het Ajax spelletje, blijkbaar kunnen ze het dus wel.
remco k
 remco k - zaterdag 10 november 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 13:27 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heel veel net-nietjes kosten ook een hoop geld. Als ze niet zeker zijn iemand kwaliteiten dan moet je hem niet halen!! Bovendien is hij AL 21 dus dan ben je geen talent meer. waardeloze aankoop die niks toevoegd en de jeugd blokkeert
En al die dure aankopen bij Ajax door de jaren heen blijken succesjes..En hij blokkeert de jeugd echt niet, er komen namelijk niet heel veel goede buitenspelers aan vanuit de jeugd, en als die aankomende jeugdspeler wel heel goed is dan zal de Boer hem laten spelen en Sana niet.
remco k
 remco k - zaterdag 10 november 2012 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 14:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, want dat heb ik ook geschreven natuurlijk. Kom op man, laat die zure houding effe varen.

Schone doet het gewoon goed. Is technisch wat minder dan Eriksen en de Jong maar is desondanks wel een rasvoetballer die dat dan ook nog combineert met een goede werkinstelling.
Dat hele harde werken gebeurt niet in alle wedstrijden.
Eide
 Eide - zaterdag 10 november 2012 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 16:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat hele harde werken gebeurt niet in alle wedstrijden.
Dat is een kwaaltje van de gehele selectie. Het schijnt toch moeilijk te zijn voor de ploeg zich weer op te laden na een wedstrijd tegen een aansprekende tegenstander.
remco k
 remco k - zaterdag 10 november 2012 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 17:28 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat is een kwaaltje van de gehele selectie. Het schijnt toch moeilijk te zijn voor de ploeg zich weer op te laden na een wedstrijd tegen een aansprekende tegenstander.
Ja en dat irriteert me mateloos.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 november 2012 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 18:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja en dat irriteert me mateloos.
Mij ook als je de wedstrijd tegen Vitesse zag pff werkelijk om te janken!
dege
 dege - zaterdag 10 november 2012 - 19:33   quote  deeplink  
kwaliteit genoeg inderdaad, alleen vaak gebrek aan wedstrijdinstelling, dat is het grootste probleem dit seizoen, hoe dat kan begrijp ik ook niet, want De Boer zelf i toch ook altijd een knokker geweest, een echte winnersmentaliteit had hij, mogen de heren een voorbeeld aan nemen. als ze alle werdstrijden in de competitie met de zelfde mentaliteit hadden gespeeld als afgelopen week tegen man city hadden ze weinig tot geen punten verspeeld
Stanley
 Stanley - zaterdag 10 november 2012 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 november 2012 - 10:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Het was niet sterk verdedigt hoewel Toure zijn lichaam daar heel goed gebruikt en dat hij die bal wel waanzinnig goed binnen schiet.

[..]

Dit ben ik pertinent niet met je eens. Eerst gaat Boerrigter niet vol het duel aan met Kompany, Kompany speelt de bal in op Hart die een lange bal trapt. Dan verliest Moisander ALWEER een belangrijk kopduel (hij komt nauwelijks van de grond terwijl hij vanuit momentum vooruit kan springen), waarbij Moisander zijn man Aguero los laat en Blind, die nog aan het omschakelen is uit de eerdere aanval van Ajax, een achterstand van 10 meter moet goedmaken op Aguero.

Ajax speelde daar 1 op 1, Moisander laat z'n man los en verliest dan het duel. En dan kan Blind inderdaad geen 10 meter goedmaken maar de fout hier lag echt bij Moisander en niet bij Blind.
1. Dat hij zijn sterke lichaam goed gebruikte zou niet relevant zijn geweest als Blind zich niet als een f pupil had laten dollen door Nasri.
En had de bal nooit bij Toure terechtgekomen.

2. Ik heb het over de inleiding vanaf de inworp waarbij Schone het mekkeren belangrijker vond dan zijn man te dekken die de tweede tegentreffer mocht inleiden en Blind weer eens pijnlijk werd geconfronteerd met zijn hopeloze traagheid.

3. En dat zijn vader vroeger ook niet de snelste is een groot non argument dat ik weleens voorbij zie komen...
Zijn vader speelde in een andere tijd met andere medespelers en was wellicht toch net even sneller en beter dan zijn zoon ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 10 november 2012 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 20:05 schreef Stanley het volgende:

[..]

1. Dat hij zijn sterke lichaam goed gebruikte zou niet relevant zijn geweest als Blind zich niet als een f pupil had laten dollen door Nasri.
En had de bal nooit bij Toure terechtgekomen.

2. Ik heb het over de inleiding vanaf de inworp waarbij Schone het mekkeren belangrijker vond dan zijn man te dekken die de tweede tegentreffer mocht inleiden en Blind weer eens pijnlijk werd geconfronteerd met zijn hopeloze traagheid.

3. En dat zijn vader vroeger ook niet de snelste is een groot non argument dat ik weleens voorbij zie komen...
Zijn vader speelde in een andere tijd met andere medespelers en was wellicht toch net even sneller en beter dan zijn zoon ;-)
Stanley. Die 2e goal lag niet aan Blind. Die 1e goal lag niet aan Blind. Ik was geen fan van de jongen maar hij is mij aan het overtuigen. je trekt het nu wel tot in het absurde door hoor om je gelijk te krijgen. Ik geloof ondertussen dat ik er naast zat met Blind.
Stanley
 Stanley - zaterdag 10 november 2012 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 21:10 schreef Eide het volgende:

[..]

Stanley. Die 2e goal lag niet aan Blind. Die 1e goal lag niet aan Blind. Ik was geen fan van de jongen maar hij is mij aan het overtuigen. je trekt het nu wel tot in het absurde door hoor om je gelijk te krijgen. Ik geloof ondertussen dat ik er naast zat met Blind.
De beelden spreken de waarheid, dáár kun jij niets aan recht lullen! Of ben je soms Blind ;-)
Stanley
 Stanley - zaterdag 10 november 2012 - 22:35   quote  deeplink  
En laat mijn tekst eens tot je doordringen en bekijk de beelden!!!
Eide
 Eide - zondag 11 november 2012 - 00:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 22:35 schreef Stanley het volgende:
En laat mijn tekst eens tot je doordringen en bekijk de beelden!!!
Heb de beelden voldoende gezien. Bij de 1e goal komt die voorzet langs Blind ja, maar je kan niet alles stoppen. Hij doet daar niet veel fout. Net zo goed als dat Van Rhijn ook niet heel veel fout doet trouwens. Toure doet dat gewoon ijzersterk en je ziet daar het verschil tussen een speler die alles al heeft meegemaakt en een jongeling.

Bij de 2e goal is Blind helemaal niet betrokken. Alderweireld als verantwoordelijke kan ik mee leven hoewel ik het toch eerder bij Moisander zoek. Blind daar aanwijzen is, met alle respect voor jou Stanley, echt pure onzin. Zoeken naar een stok om mee te slaan is mijn gevoel daarbij. Maar goed, als jij dat zo ziet moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 11 november 2012 door Eide --
Brandje
 Brandje - zondag 11 november 2012 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 12:09 schreef Eide het volgende:

[..]

Niet p die manier, Ajax haalt ze veel mogelijk wat het nodig heeft de eigen jeugd, daar waar het in de jeugd specifieke zaken mist worden er spelers aangetrokken. Ervaring had Ajax niet dus werd een speler aangetrokken. En toevallig heet deze speler Poulsen en is men niet tevreden maar het gaat even om de keuze voor een ervaren speler.
Dus men heeft, wat ik zei, Poulsen alleen aangetrokken omdat hij ervaring heeft en men dus niet verder is gaan kijken dan de eigen neus lang is. Dus dan zie ik liever een Boccara zich ontwikkelen en FOUTEN maken dan een Poulsen die ook zelden iets toevoegt en alleen maar minder wordt en alleen maar geld kost.
Dus totaal de lijn JC in
Brandje
 Brandje - zondag 11 november 2012 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 14:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, want dat heb ik ook geschreven natuurlijk. Kom op man, laat die zure houding effe varen.

Schone doet het gewoon goed. Is technisch wat minder dan Eriksen en de Jong maar is desondanks wel een rasvoetballer die dat dan ook nog combineert met een goede werkinstelling.
Schone een rasvoetballer gaat natuurlijk helemaal nergens over. Het is een hele beperkte voetballer die zelden van toevoegt. Die zeker niet beter MAG zijn dan de jeugd. Dus is dat wel het geval dan is de opleiding van een bedroevend niveau.
Jij mag het een zure houding vinden
Brandje
 Brandje - zondag 11 november 2012 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 november 2012 - 16:52 schreef remco k het volgende:

[..]

En al die dure aankopen bij Ajax door de jaren heen blijken succesjes..En hij blokkeert de jeugd echt niet, er komen namelijk niet heel veel goede buitenspelers aan vanuit de jeugd, en als die aankomende jeugdspeler wel heel goed is dan zal de Boer hem laten spelen en Sana niet.
Heb je het nu over Hoessen of Sana want ik had het over de eerste
Brandje
 Brandje - zondag 11 november 2012 - 09:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 00:16 schreef Eide het volgende:

[..]

Heb de beelden voldoende gezien. Bij de 1e goal komt die voorzet langs Blind ja, maar je kan niet alles stoppen. Hij doet daar niet veel fout. Net zo goed als dat Van Rhijn ook niet heel veel fout doet trouwens. Toure doet dat gewoon ijzersterk en je ziet daar het verschil tussen een speler die alles al heeft meegemaakt en een jongeling.

Bij de 2e goal is Blind helemaal niet betrokken. Alderweireld als verantwoordelijke kan ik mee leven hoewel ik het toch eerder bij Moisander zoek. Blind daar aanwijzen is, met alle respect voor jou Stanley, echt pure onzin. Zoeken naar een stok om mee te slaan is mijn gevoel daarbij. Maar goed, als jij dat zo ziet moet je dat natuurlijk helemaal zelf weten.
Alderweireld en Vermeer, die weer eens verkeerd staat. Een kopduel verliezen halverwege je eigen helftkan toch nooit beslissend zijn. Vermeer die eigenlijk op de rand van de zestien moet staan en de bal zo op kan pakkenb en Alderweireld die geen rugdekking geeft
Stanley
 Stanley - zondag 11 november 2012 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 09:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus men heeft, wat ik zei, Poulsen alleen aangetrokken omdat hij ervaring heeft en men dus niet verder is gaan kijken dan de eigen neus lang is. Dus dan zie ik liever een Boccara zich ontwikkelen en FOUTEN maken dan een Poulsen die ook zelden iets toevoegt en alleen maar minder wordt en alleen maar geld kost.
Dus totaal de lijn JC in
Helemaal eens!
Stanley
 Stanley - zondag 11 november 2012 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 09:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Schone een rasvoetballer gaat natuurlijk helemaal nergens over. Het is een hele beperkte voetballer die zelden van toevoegt. Die zeker niet beter MAG zijn dan de jeugd. Dus is dat wel het geval dan is de opleiding van een bedroevend niveau.
Jij mag het een zure houding vinden
Ook hier volg ik de lijn van Brandje...
Stanley
 Stanley - zondag 11 november 2012 - 09:54   quote  deeplink  
Kijk Eide ik ben éxtra scherp op Blind, dat geef ik toe. Maar jij reageert echt evenmin objectief...

Maar feit 1. Bij de eerste tegengoal: zijn directe tegenstander zoekt hem op voor een 1 tegen 1duel aan de zijkant.
Blind trapt in de eerste de beste schijnbeweging en doet wat kinderen in de fjes al aangeleerd krijgen....
Nooit van de bal wegdraaien, blijf kijken naar de bal!
Feit 2. Kijken beelden nog eens terug, heb ik ook gedaan e hij verdedigt als een kleuter.

Feit 3. Technisch en tactisch kan hij opbouwend meekomen. Maar mag het ook als je je hele leven bij Ajax speelt.

Feit 4. Toure maakt het schitterend af zoals je mag verwachten!

Feit 5. De tweede goal was niet de fout van Blind, maar als we een snelle re back hadden had er nog gecorrigeerd kunnen
Worden...hij kwam weer eens te láát.... en dat is mijn punt een back in de spelfilosofie van Ajax moet snelheid hebben.

En als laatste natuurlijk gingen er meerdere in de fout... duh!
Eide
 Eide - zondag 11 november 2012 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 09:54 schreef Stanley het volgende:
Feit 5. De tweede goal was niet de fout van Blind, maar als we een snelle re back hadden had er nog gecorrigeerd kunnen
Hier kan ik me op zich wel in vinden hoor. Maar goed, elke speler heeft sterke en zwakke punten, de snelheid is het zwakke punt van Blind, dat is een kwestie van positioneel sterker worden.

Ik ben inderdaad niet objectief, dat klopt :) Als Ajacied zal ik nooit 100% objectief kunnen zijn over mijn clubbie. Maar ik ben wel optimist en zie mogelijkheden waar anderen problemen zien, en ik ben niet te groot om toe te geven dat ik er met Daley Blind hoogstwaarschijnlijk naast heb gezeten.
Eide
 Eide - zondag 11 november 2012 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 09:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Die zeker niet beter MAG zijn dan de jeugd.
Helemaal mee eens, een uitspraak die de nieuwe koers van Ajax nog eens bevestigt. Verder is Schone gewoon een versterking voor deze selectie. Dat zegt misschien inderdaad iets over de selectie maar voorlopig. Hij staat er. hij doet het prima. Hij doet dat op een manier die prijzenswaardig is.
remco k
 remco k - zondag 11 november 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 09:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Heb je het nu over Hoessen of Sana want ik had het over de eerste
Ik over Sana, maar de aankoop van Hoessen heb ik ook geen probleem mee, die jongen stond bekend als een talent dat de wereld zou gaan veroveren, is verzopen in het buitenland, maar liet in de Jupiler zien dat talent nog te hebben, voor ajax begrippen heeft hij extreem weinig geld gekost, dat is een gokje geweest om te zien of hij dat talent nog verder kon ontwikkelen, lukt dat wel heeft ajax goud in handen, lukt dat niet is het jammer maar geen wereld ramp..
remco k
 remco k - zondag 11 november 2012 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 09:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Alderweireld en Vermeer, die weer eens verkeerd staat. Een kopduel verliezen halverwege je eigen helftkan toch nooit beslissend zijn. Vermeer die eigenlijk op de rand van de zestien moet staan en de bal zo op kan pakkenb en Alderweireld die geen rugdekking geeft
Als Moisander daar gewoon als een man had gesprongen was dat kopduel nooit zo makkelijk gewonnen.
remco k
 remco k - zondag 11 november 2012 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 11 november 2012 - 09:54 schreef Stanley het volgende:
Kijk Eide ik ben éxtra scherp op Blind, dat geef ik toe. Maar jij reageert echt evenmin objectief...

Maar feit 1. Bij de eerste tegengoal: zijn directe tegenstander zoekt hem op voor een 1 tegen 1duel aan de zijkant.
Blind trapt in de eerste de beste schijnbeweging en doet wat kinderen in de fjes al aangeleerd krijgen....
Nooit van de bal wegdraaien, blijf kijken naar de bal!
Feit 2. Kijken beelden nog eens terug, heb ik ook gedaan e hij verdedigt als een kleuter.

Feit 3. Technisch en tactisch kan hij opbouwend meekomen. Maar mag het ook als je je hele leven bij Ajax speelt.

Feit 4. Toure maakt het schitterend af zoals je mag verwachten!

Feit 5. De tweede goal was niet de fout van Blind, maar als we een snelle re back hadden had er nog gecorrigeerd kunnen
Worden...hij kwam weer eens te láát.... en dat is mijn punt een back in de spelfilosofie van Ajax moet snelheid hebben.

En als laatste natuurlijk gingen er meerdere in de fout... duh!
die 10 meter had onze snelle Boilesen ook nooit gecorrigeerd, en dat Nasri Blind voorbij speelt is voor mij echt geen verassing, Nasri behoort namelijk tot de betre voetballers van deze aardkloot.
remco k
 remco k - zondag 11 november 2012 - 12:43   quote  deeplink  
Ik zit de tegengoals net nog een keer terug te kijken, maar het is zelfs ronduit belachelijk Blind hiervan de schuld te geven, er komt een voorzet van de zijkant, verassing Stanley, bij andere clubs dan Ajax gebeurt dit zelfs met grote regelmaat. Daarna word er een kopduel verloren en daarna doet Toure alles goed en van Rhijn alles fout.

Die tweede goal is Alderweireld dichter bij de bal en de man dan Blind, Alder kan het net niet belopen en had al rugdekking moeten geven, en dan ga je daar Blind op afrekenen?? Schone moet daar niet gaan lopen klagen, Moisander moet dat duel winnen, Alder moet rugdekking geven of de man afdekken en Vermeer moet een halve meter naat rechts staan. Dat zijn de dingen die fout gaan. Daar kan Blind niets aan doen.
Stanley
 Stanley - zondag 31 augustus 2014 - 18:39   quote  deeplink  
Uit de oude doos....

En nog altijd van toepassing geloof ik!

Al is mijn kritiek ogenschijnlijk onterecht geweest aan het adres van Daley Blind, echter blijf ik van mening dat hij voor het topvoetbal fysiek en snelheid tekort komt. Maar we shall see!

Marc Overmars als beleidsbepalend. ...

Contractverlenging van falende spits!
Verkoop van Vermeer aan Feyenogwat....

Goed bezig hoor....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Stanley --
Stanley
 Stanley - zondag 31 augustus 2014 - 18:44   quote  deeplink  
En in hoeverre zijn we in de jaren vooruit gegaan. .. op het veld dan welteverstaan. ..
Peet1112
 Peet1112 - zondag 31 augustus 2014 - 18:54   quote  deeplink  
Vraag me inderdaad af waar nu de prioriteiten liggen...PSG, BARCA vergeet het maar op deze manier...Weer geen overwintering
Oceanu
 Oceanu - zondag 31 augustus 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Nee totaal niks. Alles was beter toen we onder Jol 4-4-2 speelden met lange ballen en hopen op de bevliegingen van Suarez. Belachelijk dat een dergelijk topic als dit weer geopend wordt na 2 verliespartijen.
Peet1112
 Peet1112 - zondag 31 augustus 2014 - 18:56   quote  deeplink  
Vooral dat verlengen van Sigi...Ongelooflijk zeg...Heb je hem weer gezien vandaag?Gek zeg...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 31 augustus 2014 - 18:57   quote  deeplink  
de Boer is het er zelf niet mee eens, maar Overmars kon weer wat geld binnenharken. Lekker Marc... goed bezig.
Stanley
 Stanley - zondag 31 augustus 2014 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:56 schreef Peet1112 het volgende:
Vooral dat verlengen van Sigi...Ongelooflijk zeg...Heb je hem weer gezien vandaag?Gek zeg...
Ik snap er werkelijk geen klote van!

Is dit dan wat Cruijff voor ogen had. ..?
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:05 schreef Stanley het volgende:

[..]

Ik snap er werkelijk geen klote van!

Is dit dan wat Cruijff voor ogen had. ..?
Wordt tijd en dat is sneller dan verwacht dat de voortgang van het beleid onder de loep wordt gelegd. Want eerlijk is eerlijk we zijn 4 jaar op rij kampioen geworden maar er zit totaal geen progressie in ons spel erger nog we gaan bergafwaards en dat is niet nu al na 3 gespeelde wedstrijden dat proces is al langer aan de gang. En het beleid ok we hebben financieel sprongen gemaakt maar het sportieve belang continue doorschuiven naar de lange termijn hopende dat de korte termijn daarmee samen gaat vallen is mijns inziens een grove onderschatting en misvatting en moet nu per direct onder de loep worden genomen.
Ztjes
 Ztjes - zondag 31 augustus 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Hoy Hoy Hoy we hebben er weer een Boer bij. Dit is de versterking waar we op zaten te wachten.
Ciler
 Ciler - zondag 31 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Dat is het bewijs dat Overmars zich met rand(geld)zaken bezig houdt i.p.v. zijn energie steken in een balans van het elftal.
hjf
 hjf - zondag 31 augustus 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Marc gaat nog even gauw € 80 mln. uitgeven. Ajax gaat zijn onroerend goed in Epe overnemen voor 80 mln. De geschatte waarde van het onroerend goed bedraagt € 35 mln.
nora
 nora - zondag 31 augustus 2014 - 20:07   quote  deeplink  
We hebben een geweldig beleid lees ik elke dag als je kritiek hebt op verkoop of aankoop
Hummel10
 Hummel10 - zondag 31 augustus 2014 - 20:11   quote  deeplink  
Financieel gezond sportief doodziek

Vermeer zelfs naar Feyenoord pff

Volgens mij krijgen ze echt een harde plasser als ze naar het saldo kijken. Las dat mijn mening niet veel veranderd is in 2 jaar.Dat ondanks 2 kampioenschappen(verbloemen heel erg veel).
Ik blijf kritisch naar de selectie en raad eens ik ben nog steeds niet tevreden.
Moisander gaf ik toen ook al aan dat hij niet top was.

Pec die twee prijzen steelt, Red bull wat je compleet weg speelde.

Nu weer je sterkhouder op het laatste moment verkopen.
Nee we zijn goed bezig ben benieuwd waar we dit keer eindigen
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 31 augustus 2014 - 20:25   quote  deeplink  
Jonge spelers hebben minder ervaring zich voortdurend op te kunnen laden. Psygologisch zijn ze vatbaarder. Dat zag je vandaag ook weer. Dat gaat Ajax meer punten kosten. Dat is nu een mooi voorbeeld dat er geen balans zit in dit Ajax.

Het beleid maakt het huidige Ajax zwakker das een feit.
remco k
 remco k - zondag 31 augustus 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:25 schreef Bobby1972 het volgende:
Jonge spelers hebben minder ervaring zich voortdurend op te kunnen laden. Psygologisch zijn ze vatbaarder. Dat zag je vandaag ook weer. Dat gaat Ajax meer punten kosten. Dat is nu een mooi voorbeeld dat er geen balans zit in dit Ajax.

Het beleid maakt het huidige Ajax zwakker das een feit.
Herhaling.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 31 augustus 2014 - 20:48   quote  deeplink  
Er moet een reden zijn waarom Ajax de doekoes in kas houd....wij weten niet wat die reden is, maar dat die er is ben ik van overtuigd.
Eto'o had Ajax maar een paar miljoen gekost aan salaris, dat hadden ze er nog net voor over, een dure aankoop van 15 miljoen of meer niet.

Wat is die reden...????

Anders kan ik het niet verklaren waarom Ajax zo handelt.

Oja Remco, jij heb daar ook geen antwoord op, het beleid sta ik ook achter maar een Ajax dat wij kennen had allang geanticipeerd op de gebeurtenissen.
Dat Vermeer naar rotterdam gaat boeit me geen hol, dat Milic gehaald is tegen de advies van de scouts, op voorspraak van een vriendje van Overmars wel.....dat mijn beste Remco vind ik wel een kwalijke zaak
hjf
 hjf - zondag 31 augustus 2014 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:11 schreef Hummel10 het volgende:
Financieel gezond sportief doodziek

Vermeer zelfs naar Feyenoord pff

Volgens mij krijgen ze echt een harde plasser als ze naar het saldo kijken. Las dat mijn mening niet veel veranderd is in 2 jaar.Dat ondanks 2 kampioenschappen(verbloemen heel erg veel).
Ik blijf kritisch naar de selectie en raad eens ik ben nog steeds niet tevreden.
Moisander gaf ik toen ook al aan dat hij niet top was.

Pec die twee prijzen steelt, Red bull wat je compleet weg speelde.

Nu weer je sterkhouder op het laatste moment verkopen.
Nee we zijn goed bezig ben benieuwd waar we dit keer eindigen
Ik denk rond de 10e plaats Hummel. Staan we toch bovenaan, Alleen wel in het verkeerde rijtje. Sorry. Maar ik word steeds sarcastischer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:39 schreef Stanley het volgende:
Uit de oude doos....

En nog altijd van toepassing geloof ik!

Al is mijn kritiek ogenschijnlijk onterecht geweest aan het adres van Daley Blind, echter blijf ik van mening dat hij voor het topvoetbal fysiek en snelheid tekort komt. Maar we shall see!

Marc Overmars als beleidsbepalend. ...

Contractverlenging van falende spits!
Verkoop van Vermeer aan Feyenogwat....

Goed bezig hoor....
Wat betreft je kritiek op Daley, die heb ik ook altijd gehad en zal ik altijd blijven houden! Is gewoon een trage slak, maar wat we nu hebben lopen op het veld is niet veel beter. Sorry hoor, maar hoe Klaassen beweegt en ook Boilessen zijn man laat lopen is gewoon pupillenvoetbal!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 31 augustus 2014 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Er moet een reden zijn waarom Ajax de doekoes in kas houd....wij weten niet wat die reden is, maar dat die er is ben ik van overtuigd.
Eto'o had Ajax maar een paar miljoen gekost aan salaris, dat hadden ze er nog net voor over, een dure aankoop van 15 miljoen of meer niet.

Wat is die reden...????

Anders kan ik het niet verklaren waarom Ajax zo handelt.

Oja Remco, jij heb daar ook geen antwoord op, het beleid sta ik ook achter maar een Ajax dat wij kennen had allang geanticipeerd op de gebeurtenissen.
Dat Vermeer naar rotterdam gaat boeit me geen hol, dat Milic gehaald is tegen de advies van de scouts, op voorspraak van een vriendje van Overmars wel.....dat mijn beste Remco vind ik wel een kwalijke zaak
Dat eerste stuk heb ik eerder gelezen van je! Ik denk ook dat er een reden is, maar zolang we het niet weten zal het inderdaad gissen blijven! 1 van de dingen die Cruyff tegenstond was inderdaad de beursgang. Maar ja, je blijft hopen! Tegen beter weten in meestal!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:48 schreef Nenam_tiL het volgende:
Er moet een reden zijn waarom Ajax de doekoes in kas houd....wij weten niet wat die reden is, maar dat die er is ben ik van overtuigd.
Eto'o had Ajax maar een paar miljoen gekost aan salaris, dat hadden ze er nog net voor over, een dure aankoop van 15 miljoen of meer niet.

Wat is die reden...????

Anders kan ik het niet verklaren waarom Ajax zo handelt.

Oja Remco, jij heb daar ook geen antwoord op, het beleid sta ik ook achter maar een Ajax dat wij kennen had allang geanticipeerd op de gebeurtenissen.
Dat Vermeer naar rotterdam gaat boeit me geen hol, dat Milic gehaald is tegen de advies van de scouts, op voorspraak van een vriendje van Overmars wel.....dat mijn beste Remco vind ik wel een kwalijke zaak
Als dat inderdaad zo is is dat een kwalijke zaak. De scouting is er overigens als een advies. Als de directie anders beslist dan is dat nu eenmaal zo. Bij ons beslist de directie ook regelmatig anders dan de adviseurs voorstellen.

Wat ze met dat geld willen. Ik zou het echt niet weten maar heb wel sterk het vermoeden dat ze van de beurs af willen.
Stanley
 Stanley - maandag 01 september 2014 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:22 schreef Ciler het volgende:

[..]

Wordt tijd en dat is sneller dan verwacht dat de voortgang van het beleid onder de loep wordt gelegd. Want eerlijk is eerlijk we zijn 4 jaar op rij kampioen geworden maar er zit totaal geen progressie in ons spel erger nog we gaan bergafwaards en dat is niet nu al na 3 gespeelde wedstrijden dat proces is al langer aan de gang. En het beleid ok we hebben financieel sprongen gemaakt maar het sportieve belang continue doorschuiven naar de lange termijn hopende dat de korte termijn daarmee samen gaat vallen is mijns inziens een grove onderschatting en misvatting en moet nu per direct onder de loep worden genomen.
Eens!

Maar wie controleert Overmars ?
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 16:11   quote  deeplink  
"Persoonlijk vind ik Sigthorson een veel betere Ajax voetballer dan Dost"

Dat kun je niet zeggen omdat Dost nooit voor Ajax gespeeld heeft. Wanneer je kijkt naar het rendement van Sigthorsson dan is dat veel te laag. Dus kun je de conclusie trekken dat hij ongeschikt is voor Ajax. het gaat om feiten niet om eventuele insinuaties!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 16:12   quote  deeplink  
"Maar wie controleert Overmars ? "

Dat is een hele goede, daarom ben ik ook voor een intern onderzoek binnen Ajax. Alleen zie ik dat pas komen als het al te laat is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5126
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe Ajaxleiding faalt of stuurt bewust aan op overgangsja(a) r(en)!!!









0.0107798