BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe Ajaxleiding faalt of stuurt bewust aan op overgangsja(a) r(en)!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Grappig zo topic uit de oude doos.

bewijst maar weer eens dat je gewoon moet wachten, op het trekken van je conclusie.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 17:15   quote  deeplink  
'Ajax probeert Davy Pröpper nog te halen'

maar Vitesse gaat waarschijnlijk niet meewerken. Marc is opnieuw te laat en is niet instaat om vooruit te kijken. Dat is structureel falen in je functie. Door zijn functioneren is Ajax steeds zwakker geworden en hij heeft verzuimd om daar op de juiste manier op te anticiperen. Had Ajax vorig jaar eerder gereageerd en waren er toch nog ervaren spelers bijgekomen dan had je vorig seizoen kampioen kunnen worden met aantrekkelijker spel i.p.v. kampioen door gebrek aan kwaliteit bij andere ploegen. Nu zie je een kopie van een jaar geleden. Dus kun je stellen dat er structureel op de zelfde manier wordt gehandeld. Die manier geeft Ajax steeds meer verzwakt. Nu zitten we op een niveau dat we misschien wel overal de boot gaan missen. Waarom heeft dit Ajax dit zover laten komen?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:15 schreef Bobby1972 het volgende:
'Ajax probeert Davy Pröpper nog te halen'

maar Vitesse gaat waarschijnlijk niet meewerken. Marc is opnieuw te laat en is niet instaat om vooruit te kijken. Dat is structureel falen in je functie. Door zijn functioneren is Ajax steeds zwakker geworden en hij heeft verzuimd om daar op de juiste manier op te anticiperen. Had Ajax vorig jaar eerder gereageerd en waren er toch nog ervaren spelers bijgekomen dan had je vorig seizoen kampioen kunnen worden met aantrekkelijker spel i.p.v. kampioen door gebrek aan kwaliteit bij andere ploegen. Nu zie je een kopie van een jaar geleden. Dus kun je stellen dat er structureel op de zelfde manier wordt gehandeld. Die manier geeft Ajax steeds meer verzwakt. Nu zitten we op een niveau dat we misschien wel overal de boot gaan missen. Waarom heeft dit Ajax dit zover laten komen?
Kan jij niet beter Psv gaan steunen....die Brands slingert wel met miljoenen, is dan een grote ergernis minder bij jou en je slaapt dan beter
Je lijkt nu wel een knorrige ouwe man
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 17:27   quote  deeplink  
Zijn late manier van handelen is een herhaling van vorig jaar. Dus morgen weer dezelfde excuses dat het niet lukte om bepaalde spelers te krijgen. In feite staan die antwoorden al vast. Ik vind dat Overmars structureel Ajax zwakker heeft gemaakt door niet alleen dit jaar, maar ook mede vorig jaar te laat en afwachtend te hebben gereageerd op de spelers die verkocht zijn. En het niet kopen van ervaren spelers die nodig waren op de zwakke posities die er nu zijn.

Ik ga het een keer anders stellen. Vinden jullie het een logisch gevolg van het huidige beleid dat het pure pech is dat Ajax zoveel kwaliteit heeft verloren. En dat we nu maar eens een jaar met mindere prestaties moeten accepteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Bobby1972 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:27 schreef Bobby1972 het volgende:
.......

Ik ga het een keer anders stellen. Vinden jullie het een logisch gevolg van het huidige beleid dat het pure pech is dat Ajax zoveel kwaliteit heeft verloren. En dat we nu maar eens een jaar met mindere prestaties moeten accepteren.
Wel als een beurs exit de bedoeling is. Want dan moet er dus een extra buffer worden opgebouwd om weer te kunnen aansluiten bij de europeesche (sub)top.
zorgen dat je nog 2 jaar poulefase CL speelt en je beste spelers verkopen....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wel als een beurs exit de bedoeling is. Want dan moet er dus een extra buffer worden opgebouwd om weer te kunnen aansluiten bij de europeesche (sub)top.
zorgen dat je nog 2 jaar poulefase CL speelt en je beste spelers verkopen....
Yep,slim ventje ben je ook ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep,slim ventje ben je ook ;-)
heb ik wel lang over moeten nadenken hoor... En weet je, dat doet best pijn;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep,slim ventje ben je ook ;-)
Klootzakkie heeft gewoon teveel naar mij geluisterd! Hoe vaak heb ik dat al geroepen!!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klootzakkie heeft gewoon teveel naar mij geluisterd! Hoe vaak heb ik dat al geroepen!!!
hé lamzak, ff dimme met je klootzakkie he ;-)
soms moet je dingen uitleggen aan je medemens. die hebben aan een half woord echt niet genoeg ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:17 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hé lamzak, ff dimme met je klootzakkie he ;-)
soms moet je dingen uitleggen aan je medemens. die hebben aan een half woord echt niet genoeg ;-)
Alweer eens Ron ;-)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 22:21   quote  deeplink  
Die gedachten om van de beurs zijn er natuurlijker al langer. Maar nog geen waarheid. Neemt niet weg dat we waarschijnlijk een zwaar seizoen tegemoet gaan! En dat vind ik erg jammer!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:17 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hé lamzak, ff dimme met je klootzakkie he ;-)
soms moet je dingen uitleggen aan je medemens. die hebben aan een half woord echt niet genoeg ;-)
Hahahahaha sorry man! Is mijn frustratie!

Maar ik kan nog wel ergens een topic opduiken op het forum waarin we dit al eerder besproken hebben! De beursgang is eenmalig een topzaak geweest, maar daarna heeft het je alleen maar problemen opgeleverd!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Alweer eens Ron ;-)
tjonge, gaat lekker zo! Ik begin op dreef te raken.....
Toch wel een beetje financieel en economisch inzicht;-)

nu nog een baan, hahaha

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahaha sorry man! Is mijn frustratie!

Maar ik kan nog wel ergens een topic opduiken op het forum waarin we dit al eerder besproken hebben! De beursgang is eenmalig een topzaak geweest, maar daarna heeft het je alleen maar problemen opgeleverd!!
Klopt, ik kan me dat nog wel herrinneren... En dat op mijn leeftijd.... ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ronald 1960 --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:24 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

tjonge, gaat lekker zo! Ik begin op dreef te raken.....
Toch wel een beetje financieel en economisch inzicht;-)

nu nog een baan, hahaha
een baan pfffff.....ik geef de hoop niet op maar wordt moeilijk
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:25 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Klopt, ikan me dat nog wel herrinneren... En dat op mijn leeftijd.... ;-)
Weet je wat me nog het meeste stoort van deze laatste weken Ron???
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat me nog het meeste stoort van deze laatste weken Ron???
Dat mensen zo lang door kunnen gaan, en niet verder te kijken, maar wel heeeel veeeel commentaar leveren....??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:29 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dat mensen zo lang door kunnen gaan, en niet verder te kijken, maar wel heeeel veeeel commentaar leveren....??
Nee ouwe, dat de aandeelhouders straks weer de grote winnaar van de transferperiode worden binnen Ajax!!! Grrrrrrrrrrrrrrr
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:15 schreef Bobby1972 het volgende:
'Ajax probeert Davy Pröpper nog te halen'

maar Vitesse gaat waarschijnlijk niet meewerken. Marc is opnieuw te laat en is niet instaat om vooruit te kijken. Dat is structureel falen in je functie. Door zijn functioneren is Ajax steeds zwakker geworden en hij heeft verzuimd om daar op de juiste manier op te anticiperen. Had Ajax vorig jaar eerder gereageerd en waren er toch nog ervaren spelers bijgekomen dan had je vorig seizoen kampioen kunnen worden met aantrekkelijker spel i.p.v. kampioen door gebrek aan kwaliteit bij andere ploegen. Nu zie je een kopie van een jaar geleden. Dus kun je stellen dat er structureel op de zelfde manier wordt gehandeld. Die manier geeft Ajax steeds meer verzwakt. Nu zitten we op een niveau dat we misschien wel overal de boot gaan missen. Waarom heeft dit Ajax dit zover laten komen?
Goh, en je zegt weer hetzelfde..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Wel als een beurs exit de bedoeling is. Want dan moet er dus een extra buffer worden opgebouwd om weer te kunnen aansluiten bij de europeesche (sub)top.
zorgen dat je nog 2 jaar poulefase CL speelt en je beste spelers verkopen....
Jep..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Die gedachten om van de beurs zijn er natuurlijker al langer. Maar nog geen waarheid. Neemt niet weg dat we waarschijnlijk een zwaar seizoen tegemoet gaan! En dat vind ik erg jammer!
Nee je vind dat niet alleen jammer.. Jij vind dat er koppen moeten rollen..

Simpelweg omdat je niet in staat bent een klein stukje verder te denken dan dat je neus lang is..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Weet je wat me nog het meeste stoort van deze laatste weken Ron???
Vermeer naar Feyenoord..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Vermeer naar Feyenoord..
Nee, dat staat op de 2e plaats! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, dat staat op de 2e plaats! ;-)
Brullen om spelers die nooit zouden of willen komen....en spelers waar we er al zat van hebben
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Brullen om spelers die nooit zouden of willen komen....en spelers waar we er al zat van hebben
Heb het antwoord al gegeven, maar de gegeven antwoorden van nu doen me wel een beetje twijfelen!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb het antwoord al gegeven, maar de gegeven antwoorden van nu doen me wel een beetje twijfelen!
Jij twijfelen ????.....das nieuw voor mij
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Wat gebeurt hier joh??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:50 schreef remco k het volgende:
Wat gebeurt hier joh??
Waar wat wie ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij twijfelen ????.....das nieuw voor mij
Ja, wat nu precies het meeste stoort. Sommige dingen was ik alweer vergeten! Zoals jij met je antwoord! Whahahahaha
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Waar wat wie ??
En waarom??... ;))
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:04 schreef hippy het volgende:

[..]

En waarom??... ;))
Touché
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 23:07   quote  deeplink  
Hey Warrior, Laat jij je zo beïnvloeden door de reacties van een paar minkukels ;-) ??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:07 schreef Ronald 1960 het volgende:
Hey Warrior, Laat jij je zo beïnvloeden door de reacties van een paar minkukels ;-) ??
Nee, denk toch dat ik bij mijn eerste reactie blijf! Die klote aandeelhouders profiteren weer van deze geweldige transferperiode! En wij zitten weer op de blaren!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee, denk toch dat ik bij mijn eerste reactie blijf! Die klote aandeelhouders profiteren weer van deze geweldige transferperiode! En wij zitten weer op de blaren!
Maar wij weten (waarschijnlijk) het uiteindelijke doel ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar wij weten (waarschijnlijk) het uiteindelijke doel ;-)
Jep! Nog 45 minuten ouwe, dan zijn we weer een stap dichterbij! Kennen we niet nog een speler verkopen zo snel?
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar wij weten (waarschijnlijk) het uiteindelijke doel ;-)
Sinds wanneer profiteren er aandeelhouders van Ajax dan?? Er is zelden tot nooit beweging in die aandelen wat aan en verkoop betreft..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jep! Nog 45 minuten ouwe, dan zijn we weer een stap dichterbij! Kennen we niet nog een speler verkopen zo snel?
Ik zou Veltman en Cilissen doen naar Barca. Schone en Al Ghazi naar United.. Same 50 miljoen?? Ik zeg DOEN...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zou Veltman en Cilissen doen naar Barca. Schone en Al Ghazi naar United.. Same 50 miljoen?? Ik zeg DOEN...
Nee te weinig Remco, jij snapt het uiteindelijke doel nog niet helemaal! Kom op je kan het!!!

Overigens snap ik niet dat ze Lobotka niet hebben gehaald. Daar was ik van gecharmeerd!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:19 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee te weinig Remco, jij snapt het uiteindelijke doel nog niet helemaal! Kom op je kan het!!!

Overigens snap ik niet dat ze Lobotka niet hebben gehaald. Daar was ik van gecharmeerd!
Met die 50 ben je er wel denk ik?

Lobotka is wel apart ja, vond hem wel goed, en begreep dat Ajax ook erg van hem gecharmeerd was..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Met die 50 ben je er wel denk ik?

Lobotka is wel apart ja, vond hem wel goed, en begreep dat Ajax ook erg van hem gecharmeerd was..
Daarom begrijp ik het ook nog steeds niet! Iets zegt me dat Ling teveel van Ajax verlangde als transfersom, anders kan ik het ook gewoon niet verklaren!
Stanley
 Stanley - donderdag 04 september 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Oké, ik geef toe dat ik een pestbui heb en dan de zaken wat negatiever bekijk.Tegelijk kan politieke correctheid en sociaal wenselijkheid mij op dergelijke momenten gestolen worden!

Mijn vraag in dit topic was en is helaas nog steeds Faalt Overmars of blijven we om voor ons onbekende oorzaken bewust steken in Overgangsjaren?

Zeg het mij...

In mijn ogen faalt hij enorm.

Het positieve, zijn de kampioenschappen die deels voortkomen uit de visie van FdB en het falen van de concurrenten.

De positieve banksaldo onder zijn bewind zijn wel hoofdzakelijk verkopen van spelers die door zijn voorgangers werden aangekocht!

Ik zeg opzouten of inzage geven in een eventueel hoger plan...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 04 september 2014 door Stanley --
Stanley
 Stanley - donderdag 04 september 2014 - 11:48   quote  deeplink  
Geen interessante vraagstelling?
remco k
 remco k - donderdag 04 september 2014 - 11:59   quote  deeplink  
Sommige dingen willen ze misschien juist geheim houden.. Bijveerbeeld een beursexit.

Ik vind overigens dat Overmars nog niet uitblinkt in geweldige aankopen voor het eerste, wel voor de jeugdopleiding.

Dat hij jongens als Muric en Cerny heeft weten te strikken vind ik erg knap, die konden beiden naar alle grote clubs in Europa maar kozen voor Ajax.

Marc heeft een aantal nuttige spelers weten te halen zoals Poulsen en Moisander. Viergever en Zivkovic zijn ook goede aankopen.
Iemand als Sana is een gok geweest, persoonlijk boeit me het niet zo veel dat dit ook gewoon kan mislukken. vd Hoorn heeft zich prima ontwikkeld en zie ik momenteel met net zo veel vertrouwen opgesteld worden als Veltman. Ook dat vind ik dus een prima aankoop ondanks dat ie vorig jaar niets heeft laten zien. De gehuurde spelers Bojan en Cuenca werden beiden met groot gejuich ontvangen, ik denk meer dan terecht, het is knap dat hij deze jongens wist te strikken ondanks dat ze niet hebben gebracht wat ze hadden moeten brengen.

De echte toppers heeft ie nog niet gehaald, maar goed dit was dan ook pas zijn tweede zomer..
faust
 faust - donderdag 04 september 2014 - 12:39   quote  deeplink  
begint echt op n anti ajax forum te lijken blijktv weinig tot nix goed geen vertrouwen zeker geen geduld .. en nou zijn er genoeg haken en ogen maar word een beetje ziek van het constante neergesabel van alles en iedereen die in n ajax shirt rondloop.. ik geniet wekelijks en t zit niet altijd mee .. maar vaak genoeg ook wel en we zijn weer net begonnnen .. vorige jaren ging alles ook niet voor de wind.. maar hoeveel jaar nou na mekaar kampioen??? en de revolutie heeft tijd nodig de draad is gelegd... de wandeling .. nog een heel eind .. we get there .. en als we daar zijn.. zal er altijd wel weer iets nieuws zijn waar je je gal over kan spugen..

There are three secrets to managing. The first secret is have patience. The second is be patient. And the third most important secret is patience.
King - 010
 King - 010 - donderdag 04 september 2014 - 13:07   quote  deeplink  
Beste Ajax-supporters,

Ik denk dat jullie leiding er gewoon op aanstuurt om 1 of 2 overgangsjaren te hebben.
Door 2 mindere seizoenen, zal de waarde van de aandelen zakken en is een beurs-exit goedkoper.
Van de miljoenen die er dan overblijft, kan er dan 2 dingen gedaan worden:
1. Kwalitatief goede spelers kopen.
2. Arena opkopen.

Dit lijkt mij de meest logische stap van de directie maar brengen dit niet naar buiten omdat ze dan handelen op de beurs met voorbedachte rade.
nora
 nora - donderdag 04 september 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Dat er wat achter zit lijkt mij zeker, want als dit het beste is wat onze scouting/TH kan kopen en zij echt geen betere spelers konden vinden, dan zouden deze mensen in het normale bedrijfsleven met een handdruk weg gestuurd worden.
Stanley
 Stanley - donderdag 04 september 2014 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 11:59 schreef remco k het volgende:
Sommige dingen willen ze misschien juist geheim houden.. Bijveerbeeld een beursexit.

Ik vind overigens dat Overmars nog niet uitblinkt in geweldige aankopen voor het eerste, wel voor de jeugdopleiding.

Dat hij jongens als Muric en Cerny heeft weten te strikken vind ik erg knap, die konden beiden naar alle grote clubs in Europa maar kozen voor Ajax.

Marc heeft een aantal nuttige spelers weten te halen zoals Poulsen en Moisander. Viergever en Zivkovic zijn ook goede aankopen.
Iemand als Sana is een gok geweest, persoonlijk boeit me het niet zo veel dat dit ook gewoon kan mislukken. vd Hoorn heeft zich prima ontwikkeld en zie ik momenteel met net zo veel vertrouwen opgesteld worden als Veltman. Ook dat vind ik dus een prima aankoop ondanks dat ie vorig jaar niets heeft laten zien. De gehuurde spelers Bojan en Cuenca werden beiden met groot gejuich ontvangen, ik denk meer dan terecht, het is knap dat hij deze jongens wist te strikken ondanks dat ze niet hebben gebracht wat ze hadden moeten brengen.

De echte toppers heeft ie nog niet gehaald, maar goed dit was dan ook pas zijn tweede zomer..
Prima genuanceerde reactie Remco. Het is idd positief dat hij jeugdelijke toppers heeft aangetrokken. Maar eerlijk is eerlijk. .. Deze zijn wel gekomen voor de naam en faam van Ajax en niet te vergeten zijn er ook jeugdelijke toppers vertrokken tot mijn spijt.

Overmars is voor mij miep miep en midden jaren 90 wereldwijd succes. Dus louter positief bij aanvang. Maar kan de ogenschijnlijke feiten niet negeren. Voor clubicoon David Endt waren ze zelf ook keihard !!!
Stanley
 Stanley - donderdag 04 september 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 13:07 schreef King - 010 het volgende:
Beste Ajax-supporters,

Ik denk dat jullie leiding er gewoon op aanstuurt om 1 of 2 overgangsjaren te hebben.
Door 2 mindere seizoenen, zal de waarde van de aandelen zakken en is een beurs-exit goedkoper.
Van de miljoenen die er dan overblijft, kan er dan 2 dingen gedaan worden:
1. Kwalitatief goede spelers kopen.
2. Arena opkopen.

Dit lijkt mij de meest logische stap van de directie maar brengen dit niet naar buiten omdat ze dan handelen op de beurs met voorbedachte rade.
Hahahaha. Zou zo maar ook eens kunnen. En het zou een steen goede sluwe Ajax move zijn....
remco k
 remco k - donderdag 04 september 2014 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 04 september 2014 - 14:53 schreef Stanley het volgende:

[..]

Prima genuanceerde reactie Remco. Het is idd positief dat hij jeugdelijke toppers heeft aangetrokken. Maar eerlijk is eerlijk. .. Deze zijn wel gekomen voor de naam en faam van Ajax en niet te vergeten zijn er ook jeugdelijke toppers vertrokken tot mijn spijt.

Overmars is voor mij miep miep en midden jaren 90 wereldwijd succes. Dus louter positief bij aanvang. Maar kan de ogenschijnlijke feiten niet negeren. Voor clubicoon David Endt waren ze zelf ook keihard !!!
Als je het niet erg vind houd ik het even puur bij het aan en verkoop beleid en de eventuele reden waarom het geld gepot wordt..

In dit of een ander topic werd er de namen gepost van de mensen die hij gehaald heeft. Dat daar maar 3 jongens tussen zitten die geflopt zijn is eigenlijk niet eens zo heel veel.

Nogmaals, er zijn geen echte toppers gehaald zoals een Suarez of een Huntelaar dat waren..

Maar een elftal bestaat uit meer dan toppers, ik denk dat er de afgelopen paar jaar onder de Boer een prima selectie stond die goed in balans was. Zo ook dit jaar..

En je zult zien dat we hele goede wedstrijden gaan aflossen met minder goede wedstrijden..

Overigens vind ik het erg jammer dat men het alleen maar heeft over de twee verlieswedstrijden.. Het spel was tegen PSV namelijk gewoon erg goed, net als de eerste helft tegen Groningen.. We maken het alleen niet af..
Stanley
 Stanley - donderdag 04 september 2014 - 19:15   quote  deeplink  
wedstrijd tegen psv was best aardig. Behalve dan dat we geen spits hadden die de kansen verzilverde. Dat we cruciale duels op fysiek verloren op het middenveld en dat we achterin op snelheid werden geklopt. ...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Nieuwe Ajaxleiding faalt of stuurt bewust aan op overgangsja(a) r(en)!!!









0.0108478