BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 17 oktober 2016 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2016 - 22:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Westermann is na z'n eerste pot gewoon goed gaan spelen.
Tja ........ Wij wisten wel beter dan menigeen hier ouwe! ;-)
Loetje
 Loetje - maandag 17 oktober 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2016 - 22:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ........ Wij wisten wel beter dan menigeen hier ouwe! ;-)
Pas op wat je zegt. Straks gaat boze Bobby weer dreigen omdat ie zich aangesproken voelt.
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2016 - 06:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2016 - 21:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vond Westermann achterin ook een enorm rustpunt. En inderdaad Nouri, wat een speler is dat. Overigens is dat Jong Ajax echt een leuk elftal om te zien spelen.
Zeker... En zoals Loetje al aangeeft, die is na die eerste slechte pot gewoon erg lekker gaan voetballen..
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2016 - 10:17   quote  deeplink  
En dan te bedenken dat Jong Ajax gister een flink aantal basis klanten misten met blessures en door de Youth League.

Ik wil het weleens zien.. Ajax 1 in de sterkst mogelijke opstelling tegen Jong Ajax in de sterkste opstelling.. Kan denk ik echt alle kanten op..
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 oktober 2016 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 10:17 schreef remco k het volgende:
En dan te bedenken dat Jong Ajax gister een flink aantal basis klanten misten met blessures en door de Youth League.

Ik wil het weleens zien.. Ajax 1 in de sterkst mogelijke opstelling tegen Jong Ajax in de sterkste opstelling.. Kan denk ik echt alle kanten op..
Jong zal het alleen fysiek lastig hebben. Technisch spelen ze misschien nog wel beter.
remco k
 remco k - dinsdag 18 oktober 2016 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 15:24 schreef Loetje het volgende:

[..]

Jong zal het alleen fysiek lastig hebben. Technisch spelen ze misschien nog wel beter.
Ajax 1 had het tegen de Graafschap erg lastig doordat ze technisch niet goed genoeg waren.

Ik heb ergens echt het vermoeden dat Ajax 1 er gewoon vanaf gaat tegen Jong Ajax..
Loetje
 Loetje - dinsdag 18 oktober 2016 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax 1 had het tegen de Graafschap erg lastig doordat ze technisch niet goed genoeg waren.

Ik heb ergens echt het vermoeden dat Ajax 1 er gewoon vanaf gaat tegen Jong Ajax..
Er mogen van mij in ieder geval meer jongens een kans krijgen in 1. Ze doen het echt heel goed.
p111
 p111 - dinsdag 18 oktober 2016 - 17:33   quote  deeplink  
Op dit moment vind ik Ajax 1 veel sterker als vorig seizoen.En ook jong Ajax is erg sterk dit seizoen,het zat ook helemaal vol gisteravond een geweldige wedstrijd.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 19 oktober 2016 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 oktober 2016 - 16:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax 1 had het tegen de Graafschap erg lastig doordat ze technisch niet goed genoeg waren.

Ik heb ergens echt het vermoeden dat Ajax 1 er gewoon vanaf gaat tegen Jong Ajax..
Eén ding is dan iig zeker:

Ajax wint ;-)
remco k
 remco k - vrijdag 21 oktober 2016 - 22:08   quote  deeplink  
Jong Ajax vandaag gelijkgespeeld in de uitwedstrijd bij Volendam. Volendam was sterker dan aja in de eerste 55 minuten en kreeg na de 1-0 grote kansen op meer en miste zelfs een penalty. Ajax stelde daar weinig tegenover anders dan dat ze bleven zoeken. Dat resulteerde dan ook in de prachtige gelijkmaker van Cerny, uiteraard op aangeven van Nouri die wederom heel erg goed speelde en constant het spel voor zij op eiste.

Toch een wereld van een verschil Ajax uit of thuis.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 22 oktober 2016 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 oktober 2016 - 22:08 schreef remco k het volgende:
Jong Ajax vandaag gelijkgespeeld in de uitwedstrijd bij Volendam. Volendam was sterker dan aja in de eerste 55 minuten en kreeg na de 1-0 grote kansen op meer en miste zelfs een penalty. Ajax stelde daar weinig tegenover anders dan dat ze bleven zoeken. Dat resulteerde dan ook in de prachtige gelijkmaker van Cerny, uiteraard op aangeven van Nouri die wederom heel erg goed speelde en constant het spel voor zij op eiste.

Toch een wereld van een verschil Ajax uit of thuis.
Vond Van de Beek overigens enorm tegenvallen. Veel balverlies en weinig terugverdedigen.

Maar moet dan wel zeggen dat ik de eerste helft niet gezien heb.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 oktober 2016 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - zaterdag 22 oktober 2016 - 09:01   quote  deeplink  
Dat is dan ook weer de leeftijd normaal lijkt mij
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 21:13   quote  deeplink  
Jong Ajax zonder Nouri, 3-0 achter bij rust in een thuiswedstrijd..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 november 2016 - 06:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2016 - 22:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Westermann is na z'n eerste pot gewoon goed gaan spelen.
Hij was gisteren ook aardig goed haha
remco k
 remco k - dinsdag 01 november 2016 - 07:33   quote  deeplink  
Gister slecht inderdaad. De wedstrijden daarvoor prima. Gewoon goed zelfs
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 november 2016 - 10:59   quote  deeplink  
Precies want dat wordt er weer uitgelicht. Zijn zwakke punt is zijn snelheid en VVV heeft, zeker met Opoku hele snelle buitenspelers. Dan moet je zo'n jongen wel helpen. Al waren zijn fouten gister echt slecht.
p111
 p111 - dinsdag 01 november 2016 - 21:44   quote  deeplink  
De Licht is een klasse beter als Westerman
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 november 2016 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 17 oktober 2016 - 22:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Tja ........ Wij wisten wel beter dan menigeen hier ouwe! ;-)
http://www.ajaxprimeur.nl/mobile/699941/video-hoogtepunten-van-westermann-in-ajax-shirt-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 november 2016 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Ach mijnheertje heeft ook weer een stok om mee te slaan. Jij bent al net zo domme roeper als de media die dit direct moesten belichten. De weken dat hij goed speelde zeker onder je steen gelegen???
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 november 2016 - 22:52   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 02 november 2016 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - woensdag 02 november 2016 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2016 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach mijnheertje heeft ook weer een stok om mee te slaan. Jij bent al net zo domme roeper als de media die dit direct moesten belichten. De weken dat hij goed speelde zeker onder je steen gelegen???
Woorden van Peet dit. Wat mis ik zijn kreten op dit soort posts
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 02 november 2016 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2016 - 22:54 schreef Loetje het volgende:

[..]

Woorden van Peet dit. Wat mis ik zijn kreten op dit soort posts
Hij leidt mijn vingers op het toetsenbord! ;-)
remco k
 remco k - donderdag 03 november 2016 - 08:12   quote  deeplink  
En gelijk heeft ie in dit geval..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 november 2016 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 november 2016 - 08:12 schreef remco k het volgende:
En gelijk heeft ie in dit geval..
En ik dus ook, want ik ben het er helemaal mee eens!
remco k
 remco k - vrijdag 04 november 2016 - 20:51   quote  deeplink  
Jong Ajax redelijk tegen NAC vandaag.

Uiteraard specifiek op El Ghazi aan het letten.

Die oogt in ieder geval gemotiveerd, heeft een paar prima dingen laten zien en scoort na een hele mooie actie van Nouri en Clement.

Cerny met een ogenschijnlijke hamstring blessure eraf.

Ajax met rust 1-0 voor..
Eide
 Eide - dinsdag 22 november 2016 - 05:19   quote  deeplink  
El Ghazi toont klasse bij Jong Ajax

Anwar El Ghazi benadert bij Jong Ajax zijn oude vorm weer een beetje. De verbannen buitenspeler maakte in het Jupiler League-duel met Jong FC Utrecht twee goals en hielp zijn ploeg op die manier aan een punt: 2-2.

Jong Ajax kwam tot twee keer toe op een achterstand in De Galgenwaard. De debuterende Tim Krul kreeg na 14 minuten eerst een doelpunt te verwerken van Gyrano Kerk en kon na de gelijkmaker van El Ghazi - een kwartier later - niet voorkomen dat Kristoffer Peterson in de 34e minuut de 2-1 maakte. Met een prachtig afstandsschot zorgde El Ghazi in de 58e minuut voor de eindstand.

Het duel werd ontsierd door onsmakelijke spreekkoren. De fans op de Bunnik Side zongen een variant op het beruchte antisemitische lied dat op 5 april 2015 tijdens FC Utrecht-Ajax nationale ophef veroorzaakte.

Bron
p111
 p111 - dinsdag 22 november 2016 - 07:30   quote  deeplink  
Dar zooitje ongeregeld weet niet beter daar op die Bunnik Side a;s straf mogen ze ergens anders gaan zitten in het stadion van de KNVB.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 november 2016 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 07:30 schreef p111 het volgende:
Dar zooitje ongeregeld weet niet beter daar op die Bunnik Side a;s straf mogen ze ergens anders gaan zitten in het stadion van de KNVB.
Sorry hoor, maar als een variant al als onsmakelijk word gevonden. Er is geen onvertogen woord gevallen. Is vooral de media die het nu weer erg maken.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 november 2016 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 08:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar als een variant al als onsmakelijk word gevonden. Er is geen onvertogen woord gevallen. Is vooral de media die het nu weer erg maken.
zelfde melodie... treinkaartje kan je weer opvatten als de treinen die de joden vervoerde...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 november 2016 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 09:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zelfde melodie... treinkaartje kan je weer opvatten als de treinen die de joden vervoerde...
Hou toch op man. Wat een calimero-gedoe. Zo kan je achter elk liedje wat zoeken.
Eide
 Eide - dinsdag 22 november 2016 - 11:08   quote  deeplink  
Het ging mij meer om El Ghazi en Krul eigenlijk. Al dat andere is gezemel in de marge.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 november 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 09:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hou toch op man. Wat een calimero-gedoe. Zo kan je achter elk liedje wat zoeken.
ey het boeit mij nie hoor.. hoe harder ze tegen ons schreeuwen hoe mooier.. betekend dat wij het goed doen.. bedoel alleen maar te zeggen dat die calimeros dit ermee bedoelen ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 november 2016 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 11:08 schreef Eide het volgende:
Het ging mij meer om El Ghazi en Krul eigenlijk. Al dat andere is gezemel in de marge.
heb de pot helaas nie gezien.. elghazi komt wel terug en sterker hoop ik.. bosz heeft het hem laten voelen en hebben gezeik gehad.. simpel... doet me beetje denken aan gevalletje tannane van heracles en keek hem daarna..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 22 november 2016 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 november 2016 - 11:08 schreef Eide het volgende:
Het ging mij meer om El Ghazi en Krul eigenlijk. Al dat andere is gezemel in de marge.
Snap ik Eide, was ook niet op jouw reactie of bericht bedoeld.
Pietje
 Pietje - dinsdag 22 november 2016 - 14:25   quote  deeplink  
Ik vind de mentaliteit van Anwar El Ghazi zeer positief nieuws. Hij heeft zich gisteren nadrukkelijk gemanifesteerd en heeft de trainer(s) laten zien hoe gretig hij is om terug te keren bij de A-selectie. Goed nieuws!
Eide
 Eide - vrijdag 25 november 2016 - 22:09   quote  deeplink  
Jong Ajax heeft met 2-1 van Telstar gewonnen, goals van El Ghazi en De Jong.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 25 november 2016 - 23:08   quote  deeplink  
Ik zou blij zijn als het 1 december is. En dat dit toch eens uit mijn bek zou komen!
Eide
 Eide - zaterdag 26 november 2016 - 08:26   quote  deeplink  
Basisdebuut Kluivert: ‘El Ghazi zei: ‘Schijt hebben en acties maken’’

Justin Kluivert heeft vrijdag zijn debuut gemaakt in de basis van Jong Ajax. De zeventienjarige zoon van Patrick Kluivert startte in het duel met Telstar (2-1) en hij maakte de wedstrijd vol. Kluivert vond het fysiek zwaar, zo geeft hij te kennen aan Voetbal International.

“Ik hoorde vandaag pas dat ik erbij zat. Dus ik kon nog snel mensen appen, maar mijn vader kon bijvoorbeeld niet meer overkomen”, laat Kluivert weten. “Ik had het zwaar, maar voel wel dat ik het niveau aankan.”

Kluivert zegt dat Anwar El Ghazi, die door Ajax voor een maand is teruggezet naar het tweede team, hem bij de hand heeft genomen. “Ik vind het mooi om met Anwar samen te spelen. Hij kwam van tevoren naar me toe en zei: ‘Gewoon schijt hebben en acties maken’, al is dat voor hem wel makkelijker dan voor mij.”

Bron

---------------------------------

Mooi hoe El Ghazi er het meeste van maakt bij Jong Ajax. Scoorde al 4 keer, neemt jonge jongens aan de hand. Ik kan niet wachten tot Anwar er weer bij zit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 26 november 2016 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 november 2016 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik zou blij zijn als het 1 december is. En dat dit toch eens uit mijn bek zou komen!
Weet je wat grappig is.

Heel veel mensen roeptoeteren hier nu dat Ghazi de juiste mentaliteit laat zien. Maar betwijfel ten zeerste of die mensen überhaupt ooit een wedstrijd van jong Ajax hebben gezien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 26 november 2016 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat grappig is.

Heel veel mensen roeptoeteren hier nu dat Ghazi de juiste mentaliteit laat zien. Maar betwijfel ten zeerste of die mensen überhaupt ooit een wedstrijd van jong Ajax hebben gezien.
Ow Remco, ik doel niet op zijn mentaliteit maar ik vind Traore pas echt een drama. Gelukkig weet ik dat jij met je bericht niet op mij doelt want jij weet dat ik probeer de wedstrijden van Jong Ajax te kijken waar mogelijk.
p111
 p111 - zaterdag 26 november 2016 - 17:04   quote  deeplink  
Wat een schijt opmerking weer van Remco weet alles beter,mijn god wat kan je toch zeik lul zijn.
Pietje
 Pietje - zaterdag 26 november 2016 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat grappig is.

Heel veel mensen roeptoeteren hier nu dat Ghazi de juiste mentaliteit laat zien. Maar betwijfel ten zeerste of die mensen überhaupt ooit een wedstrijd van jong Ajax hebben gezien.
Ik durf te beweren dat ik geen roeptoeter ben. Wel durf ik te beweren dat Anwar El Ghazi de handschoen heeft opgepakt die Peter Bosz hem heeft toegeworpen.

Hij laat hoe dan ook zien dat hij zich niet te goed voelt voor Jong Ajax. Sterker, hij probeert de (nog) jongere spelers daar te coachen. Ik vind dat een uitstekend gedrag en ik ben er 100% zeker van dat Bosz dat ook vindt.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 november 2016 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 09:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet je wat grappig is.

Heel veel mensen roeptoeteren hier nu dat Ghazi de juiste mentaliteit laat zien. Maar betwijfel ten zeerste of die mensen überhaupt ooit een wedstrijd van jong Ajax hebben gezien.
godje... teminste zo probeer je over tekomen wederom... jammer en best triest eigenlijk
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 november 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 november 2016 - 22:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach mijnheertje heeft ook weer een stok om mee te slaan. Jij bent al net zo domme roeper als de media die dit direct moesten belichten. De weken dat hij goed speelde zeker onder je steen gelegen???
Straks als we kampioen worden ga je zeker roepen dat hij een steunpilaar was. Is gewoon een miskoop ook al speelt hij een paar leuke potjes bij jong Ajax..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 26 november 2016 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 18:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Straks als we kampioen worden ga je zeker roepen dat hij een steunpilaar was. Is gewoon een miskoop ook al speelt hij een paar leuke potjes bij jong Ajax..
de weken dat hij goed speelde... bij jong ajax in de JL indd.. :/ westermann zou vast beter kunnen maar niet in dit systeem..
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 16:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ow Remco, ik doel niet op zijn mentaliteit maar ik vind Traore pas echt een drama. Gelukkig weet ik dat jij met je bericht niet op mij doelt want jij weet dat ik probeer de wedstrijden van Jong Ajax te kijken waar mogelijk.
Doelde ook zeker niet op jou..
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 18:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

godje... teminste zo probeer je over tekomen wederom... jammer en best triest eigenlijk
Je voelt je blijkbaar aangesproken??
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 17:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik durf te beweren dat ik geen roeptoeter ben. Wel durf ik te beweren dat Anwar El Ghazi de handschoen heeft opgepakt die Peter Bosz hem heeft toegeworpen.

Hij laat hoe dan ook zien dat hij zich niet te goed voelt voor Jong Ajax. Sterker, hij probeert de (nog) jongere spelers daar te coachen. Ik vind dat een uitstekend gedrag en ik ben er 100% zeker van dat Bosz dat ook vindt.
Het zou dan ook zeker niet terecht zijn als jij je aangesproken zou voelen Pietje..
remco k
 remco k - zaterdag 26 november 2016 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 17:04 schreef p111 het volgende:
Wat een schijt opmerking weer van Remco weet alles beter,mijn god wat kan je toch zeik lul zijn.
Jij voelt je ook aangesproken??
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 26 november 2016 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 26 november 2016 - 18:42 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de weken dat hij goed speelde... bij jong ajax in de JL indd.. :/ westermann zou vast beter kunnen maar niet in dit systeem..
Ze hadden vast iets in gedachte met hem maar als je hem dan haalt en hij past niet in je systeem ben je niet echt handig bezig. Hij heeft minstens zo vaak slecht als goed gespeeld en gaat de basis waarschijnlijk niet redden..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League









0.0193250