BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 16:12   quote  deeplink  
Ajax O19 al heel snel 1-0 achter. Ajax heeft het heel moeilijk in de openingsfase.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 16:38   quote  deeplink  
Ajax heeft het moeilijk. Madrid is beter en blijft handig uit de duels. Ajax heeft eigenlijk nog geen kans gehad. Madrid heeft nu 3 kansen gehad en dus de goal. Enige gevaar voor Madrid tot dusver een foutje van de eigen keeper die de bal bijna in eigen doel liet rollen.

Nu wel de eerste kans voor Ajax, kopbal van Zeefuik.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 16:40   quote  deeplink  
Tweede mogelijkheid Ajax, Sierhuis alleen voor de keeper maar probert Kluivert aan te spelen. Daat komt nog net een Spanjaard tussen.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 16:43   quote  deeplink  
Ajax krijgt steeds meer mogelijkheden. Het worden nog geen kansen omdat Ajax slordig is bij de eindpass.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 16:47   quote  deeplink  
Weer een mogelijkheid voor Ajax. Mooie voorzet van Kluivert, Sierhuis komt een teenlengte te kort voor de gelijkmaker.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:03   quote  deeplink  
De 2e helft is begonnen.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:04   quote  deeplink  
Rare actie van keeper Van Bladeren. Bakker voorkomt een kans.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:12   quote  deeplink  
Ajax matig in balbezit. Met name op het middenveld komt Ajax niet tot voetbal toe.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:14   quote  deeplink  
Hele grote kans voor Madrid maar Van Bladeren houdt Ajax met een hele knappe redding in de wedstrijd.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:18   quote  deeplink  
60 minuten gespeeld. Slechts een kans in de tweede helft tot nu toe, maar wel voor Madrid.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:19   quote  deeplink  
Schotkans voor Eiting, geblokt door een Madrileen.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:21   quote  deeplink  
Bal op de lat bij Ajax. Ajax ontsnapt nadat de spits van Real uit een counter op de lat schiet.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:22   quote  deeplink  
Sierhuis kopt naast. Hele grote kans waarbij Sierhuis helemaal vrij kan koppen. Bal niet tussen de palen.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:23   quote  deeplink  
GOAL AJAX
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:23   quote  deeplink  
Noa Lang schiet knap binnen uit een vrije trap van Kluivert. 1-1.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:25   quote  deeplink  
Score is, eerlijk is eerlijk, tegen de verhoudingen in. Real heeft het betere van het spel en meer kansen maar Ajax dwingt nu weer kansen af, net als aan het einde van de 1e helft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 08 maart 2017 door Eide --
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:25   quote  deeplink  
Mink Peeters valt in bij Real Madrid.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:29   quote  deeplink  
Counter Ajax via Sierhuis en Kluivert. Het Schot van Kluivert is recht op de keeper. Ajax wordt sterker.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:32   quote  deeplink  
Weer een kans voor Ajax. Bakker zet goed door en zet voor. Sierhuis kaatst knap maar de keeper pakt de inzet van Bakker.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:33   quote  deeplink  
Bij deze stand wordt er niet verlengd maar worden er meteen penalties genomen. 15 minuten te gaan nog.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:34   quote  deeplink  
Penalty Real Madrid. de Wit gaat op onverklaarbare manier met beide handen naar de bal vij een hoge voorzet.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:35   quote  deeplink  
2-1 Madrid. Bizarre handsbal van De Wit die de bal lijkt te willen vangen.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:36   quote  deeplink  
Che Nunnely binnen de lijnen voor Lopez.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:40   quote  deeplink  
Ajax nu steeds met veel mensen naar voren. De counter dreigt.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:40   quote  deeplink  
Redan valt in voor Lang.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:41   quote  deeplink  
Sierhuis laat de bal vallen voor Redan maar het Schot wordt geblokt.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:44   quote  deeplink  
Corner Kluivert, De Wit kopt de bal op het dak van het doel.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:44   quote  deeplink  
Al het gevaar komt via Justin Kluivert.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:47   quote  deeplink  
Keeper zit mis maar Real weet de bal weg te werken.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:48   quote  deeplink  
Ajax wordt een penalty ontnomen. De scheidsrechter ziet niet dat de keeper zo mis zit dat hij het hoofd van De Wit er bijna af afslaat.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:49   quote  deeplink  
4 minuten blessuretijd
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:50   quote  deeplink  
Laatste minuut.
Eide
 Eide - woensdag 08 maart 2017 - 17:51   quote  deeplink  
Ajax uitgeschakeld door Real Madrid na een bizarre handsbal van De Wit.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 00:42   quote  deeplink  
niet gezien helaas...
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 maart 2017 - 22:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Eerste deel mee eens. Maar als 30 keer in 5 potjes die bal niet komt ga je steeds minder lopen.
ze gaan niet kerel kluivert wel af en toe en klaassen.. maken de beweging maar gaan niet.. gaan ze wel krijgen ze de bal echt wel.. kijk maar hoevaak klaassen juist op die manier gevaarlijk word..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 09 maart 2017 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 00:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ze gaan niet kerel kluivert wel af en toe en klaassen.. maken de beweging maar gaan niet.. gaan ze wel krijgen ze de bal echt wel.. kijk maar hoevaak klaassen juist op die manier gevaarlijk word..
Als het niet in je spel zit zul je het ook niet snel doen. Younes is de diepte in ook helemaal niet snel daarom vraagt hij hem in zijn voeten waar een snellere speler er soms juist voor de diepte zou kiezen. Traöre pingelt liever dus die vraagt de bal ook te vaak in zijn voeten. Met zulke aanvallers moeten de backs er dus overheen om een voorzet te geven. Sinkgraven en Veltman/Tete kunnen dit ook niet. Dus aanvoer Dolberg van de zijkanten is kansloos. En Ziyech met zijn balletje achter de verdediging dus ook.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 07:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als het niet in je spel zit zul je het ook niet snel doen. Younes is de diepte in ook helemaal niet snel daarom vraagt hij hem in zijn voeten waar een snellere speler er soms juist voor de diepte zou kiezen. Traöre pingelt liever dus die vraagt de bal ook te vaak in zijn voeten. Met zulke aanvallers moeten de backs er dus overheen om een voorzet te geven. Sinkgraven en Veltman/Tete kunnen dit ook niet. Dus aanvoer Dolberg van de zijkanten is kansloos. En Ziyech met zijn balletje achter de verdediging dus ook.
en toch was younes toen stukken gevaarlijker tegen leipzig.. maar wat je zegt het zijn niet zulke type spelers.. en van mij mogen anderen daar een kans krijgen maar moetrn ze wel daadwerkelijk een meer waarde zijn.. en die heb ik ook nog niet gezien.. ja kluivert maar is 17.. die moet je ook niet willen forceren
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 00:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ze gaan niet kerel kluivert wel af en toe en klaassen.. maken de beweging maar gaan niet.. gaan ze wel krijgen ze de bal echt wel.. kijk maar hoevaak klaassen juist op die manier gevaarlijk word..
Die bal moet al gegeven worden op de flanken zodra de beweging gemaakt wordt, anders staan ze gewoon buiten spel.. Vaak zat gebeurt, en ook vaak zat dat ze die diepte wel zochten..

Tegenwoordig steeds minder..
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 09:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 08:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en toch was younes toen stukken gevaarlijker tegen leipzig.. maar wat je zegt het zijn niet zulke type spelers.. en van mij mogen anderen daar een kans krijgen maar moetrn ze wel daadwerkelijk een meer waarde zijn.. en die heb ik ook nog niet gezien.. ja kluivert maar is 17.. die moet je ook niet willen forceren
Enige verschil tegen Leipzig was dat zijn ballen er wel ingingen..
Eide
 Eide - donderdag 09 maart 2017 - 10:15   quote  deeplink  
Conclusies na Real O19 - Ajax O19;

- Kluivert was ruimschoots de beste bij Ajax en eigenlijk wel de beste man op het veld met z'n 17 jaren.
- Sierhuis werd niet in stelling gebracht maar was wel een handen inderdaad.
-Deze lichting komt kwaliteit tekort op het middenveld. Eiting kan heerlijk goed worden, De Wit en Lang komen in mijn ogen tekort.
- Sidoel heeft veel potentie. Bakboord viel goed in. De anderen waren degelijk maar vond ik minder goed.
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 09:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Die bal moet al gegeven worden op de flanken zodra de beweging gemaakt wordt, anders staan ze gewoon buiten spel.. Vaak zat gebeurt, en ook vaak zat dat ze die diepte wel zochten..

Tegenwoordig steeds minder..
nee die bal moet op precies het juiste moment komen zodat het net geen buitenspel is.. niet alleen met een beweging die kant op.. dan duurt het veel te lang en is veel te doorzichtig..
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 09 maart 2017 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 februari 2017 - 16:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat die jongen er gewoon niet aan toe is..

Daarnaast een compleet ander type dan Dolberg en dus moet je dan ook weer wat veranderingen aanbrengen in je systeem

Dolberg voetbalt zo slecht niet..
Eindelijk iemand die het ook ziet. Hij krijgt geen ballen van de juiste mensen, anders zou hij meer scoren, maar hij voetbald echt wel goed. Ik wordt gek van al dat gezeik over Dolberg. Ik vind hem geweldig
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 11:48 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee die bal moet op precies het juiste moment komen zodat het net geen buitenspel is.. niet alleen met een beweging die kant op.. dan duurt het veel te lang en is veel te doorzichtig..
Die bal moet juist direct op die beweging komen aangezien ze constant randje buitenspel lopen..

Maar goed, wij gaan hier niet uitkomen..
nummer10
 nummer10 - donderdag 09 maart 2017 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Die bal moet juist direct op die beweging komen aangezien ze constant randje buitenspel lopen..

Maar goed, wij gaan hier niet uitkomen..
randje buitenspel... hoe younes en traore lopen is echt geen randje buitenspel hoor.. heeeeeeel enkel dat ze dat doen... teweinig dus.. halen juist vaak de bal op.. dat is juist het hele punt
remco k
 remco k - donderdag 09 maart 2017 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 15:18 schreef nummer10 het volgende:

[..]

randje buitenspel... hoe younes en traore lopen is echt geen randje buitenspel hoor.. heeeeeeel enkel dat ze dat doen... teweinig dus.. halen juist vaak de bal op.. dat is juist het hele punt
Zoals ik al zeg, wij gaan hier niet uitkomen, en ik ga er ook niet meer op reageren.. En nee, dat heeft niets te maken met dat ik niets meer te zeggen zou hebben, het is gewoon zinloos...
p111
 p111 - donderdag 09 maart 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 10:15 schreef Eide het volgende:
Conclusies na Real O19 - Ajax O19;

- Kluivert was ruimschoots de beste bij Ajax en eigenlijk wel de beste man op het veld met z'n 17 jaren.
- Sierhuis werd niet in stelling gebracht maar was wel een handen inderdaad.
-Deze lichting komt kwaliteit tekort op het middenveld. Eiting kan heerlijk goed worden, De Wit en Lang komen in mijn ogen tekort.
- Sidoel heeft veel potentie. Bakboord viel goed in. De anderen waren degelijk maar vond ik minder goed.
Klopt helemaal een Geweldige Kluivert een slimme goeie Eiting en een gevaarlijke Sierhuis, Bakker de Wit en Zeefuik en lang zijn geen extreme talenten en kwamen zeker te kort t/o Madrid.Toch een goede wedstrijd van Ajax met wel degelijk kansen gehad op de overwinning,en een meer dan merkwaardige handsbal van de Wit.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 maart 2017 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 09 maart 2017 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals ik al zeg, wij gaan hier niet uitkomen, en ik ga er ook niet meer op reageren.. En nee, dat heeft niets te maken met dat ik niets meer te zeggen zou hebben, het is gewoon zinloos...
klopt komen we niet uit aangezien je totaal niet begrijpt wat ik met diepgaan bedoel.. voorbeeld uit de rug van de verdediger/speler komen zoals kopenhagen bij de 1-0 deed en 1-1 wat klaassen deed.. zie jij dat bij onze spitsen ? lv spits en rb ? nee blijven ervoor staan.. daardoor komen zulke ballen gewoon simpel weg niet
remco k
 remco k - vrijdag 10 maart 2017 - 02:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2017 - 01:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

klopt komen we niet uit aangezien je totaal niet begrijpt wat ik met diepgaan bedoel.. voorbeeld uit de rug van de verdediger/speler komen zoals kopenhagen bij de 1-0 deed en 1-1 wat klaassen deed.. zie jij dat bij onze spitsen ? lv spits en rb ? nee blijven ervoor staan.. daardoor komen zulke ballen gewoon simpel weg niet
Ik begrijp prima wat je met diepgang bedoelt. En ja die eerste beweging zie ik wel bij Ajax ja. Alleen steeds minder en minder aangezien die bal niet komt. Maar hoe kan jij überhaupt oordelen over de diepgang van spelers zonder bal aangezien jij alleen maar naar de bal kijkt
nummer10
 nummer10 - vrijdag 10 maart 2017 - 07:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2017 - 02:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp prima wat je met diepgang bedoelt. En ja die eerste beweging zie ik wel bij Ajax ja. Alleen steeds minder en minder aangezien die bal niet komt. Maar hoe kan jij überhaupt oordelen over de diepgang van spelers zonder bal aangezien jij alleen maar naar de bal kijkt
dat zijn jou woorden dat ik dat doe. en maak jij ervan. maar ook al zou ik dat doen dan nog zie ik meer dan jou of zou in iedergeval een fout toe willen geven.. zou jij ook is moeten leren
remco k
 remco k - vrijdag 10 maart 2017 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 maart 2017 - 07:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat zijn jou woorden dat ik dat doe. en maak jij ervan. maar ook al zou ik dat doen dan nog zie ik meer dan jou of zou in iedergeval een fout toe willen geven.. zou jij ook is moeten leren
Ik verander vaak zat van mening omdat een ander het beter ziet. Met Brandje nog deze week in discussie om onze linker kant in de defensie. En dat bleek gister trouwens ook nog.

Jij echter hebt echter zelden gelijk. Juist omdat je altijd maar op de bal let en niets daaromheen ziet

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League









0.0313270