BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 08:46 schreef hjf het volgende:
Ik denk dat er een misverstand is met wat ik bedoel voor de leeuwen gooien. Ik bedoel hier mee te zeggen, dat ik (bijvoorbeeld Sierhuis) een keer in Ajax 1 zou willen zien, zonder dat er sprake is van een vaste waarde (lees: basisspeler). En aan Sierhuis valt zoals ik gelezen heb, technisch nog het een en ander te sleutelen, maar hij scoort veel en makkelijk. En of het nu terecht is, dat ik gisterenavond de wedstrijd in de Youth League tegen Dynamo Kiev aan haal, waarin hij weer een belangrijke rol met 2 goals speelde, daar mag wat mij betreft ieder zijn mening over hebben. Maar ga niet tegen mij zeggen, dat ik mijn club eens moet gaan leren kennen. Ik heb mijn club al ruim 50 jaar in mijn grote hart zitten. In 1966 was Johan Cruijff voor mij de aanleiding een Ajaxied te worden en de rest daarna is geschiedenis tot op de dag van vandaag.
Vergeet niet dat er nog een enorm verschil zit tussen spelen in Jong Ajax/Ajax A1 of het eerste elftal. In het eerste elftal krijg je nog minder ruimte om het spel te maken. Natuurlijk laat Sierhuis leuke dingen zien en is het een aanstormend talent, maar om hem nu al verantwoordelijk te maken voor zoiets belangrijks lijkt mij niet slim. We strijden mee om de prijzen en om dan dingen uit te proberen lijkt mij niet het geschikte moment!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 23 februari 2017 - 02:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 08:46 schreef hjf het volgende:
Ik denk dat er een misverstand is met wat ik bedoel voor de leeuwen gooien. Ik bedoel hier mee te zeggen, dat ik (bijvoorbeeld Sierhuis) een keer in Ajax 1 zou willen zien, zonder dat er sprake is van een vaste waarde (lees: basisspeler). En aan Sierhuis valt zoals ik gelezen heb, technisch nog het een en ander te sleutelen, maar hij scoort veel en makkelijk. En of het nu terecht is, dat ik gisterenavond de wedstrijd in de Youth League tegen Dynamo Kiev aan haal, waarin hij weer een belangrijke rol met 2 goals speelde, daar mag wat mij betreft ieder zijn mening over hebben. Maar ga niet tegen mij zeggen, dat ik mijn club eens moet gaan leren kennen. Ik heb mijn club al ruim 50 jaar in mijn grote hart zitten. In 1966 was Johan Cruijff voor mij de aanleiding een Ajaxied te worden en de rest daarna is geschiedenis tot op de dag van vandaag.
Ik ben overigens al fan sinds 1987, maar dat lijkt me totaal niet relevant ofzo!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 23 februari 2017 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 23 februari 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 22 februari 2017 - 22:06 schreef hjf het volgende:
Wie zegt dat dan? En daarnaast, of je nu sinds gister fan bent, of al 100 jaar. Dat boeit mij geen zak. Het enige dat mij boeit is met mede-Ajacieden genieten van onze club en of je dan jong of oud bent, langdurig of slechts recent fan bent of geboren Amsterdammer of Limburger bent interesseert mij werkelijk niets. Het zal me allemaal aan mijn bips oxideren. Dat is, naar mijn bescheiden mening, geneuzel in de marge.
Lees maar een paar quotes terug.
Ik zeg ook niet dat je geen supporter bent kerel..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 20:39   quote  deeplink  
Jong Ajax op 1-0 door Sierhuis! Al 2x eerder werd een treffer geannuleerd vanwege buitenspel.
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 20:43   quote  deeplink  
Jong Ajax op de Toekomst tegen Eindhoven. Na 36 minuten Ajax 1-0 voor. Mooie actie van de Jong die het spel verlegd, voorzet Kluivert en Sierhuis hoeft er alleen tegen aan te lopen. Wel met enige klasse want hij dropkickt die bal bijna door het net.

Jong Ajax kan een periodetitel winnen omdat MVV al een periodetitel heeft. Ajax heeft er niets aan, mag niet promoveren en dus geen playoffs spelen maar je krijgt wel dat bronzen spiertje. Toch aardig want Jong Ajax speelt een geweldig seizoen.
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 20:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 20:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Jong Ajax op 1-0 door Sierhuis! Al 2x eerder werd een treffer geannuleerd vanwege buitenspel.
Jong Ajax waanzinnig goed in het vroeg storen. Ik schat het balbezit boven de 80%.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 20:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 20:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Jong Ajax waanzinnig goed in het vroeg storen. Ik schat het balbezit boven de 80%.
Het is leuk om te zien. Toch is het aanvallend niet allemaal goed. En te vaak wordt gekozen voor de actie of draaien ze zichzelf vast. Maar Eindhoven komt er nog niet echt aan te pas.
Eide
 Eide - vrijdag 24 februari 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 20:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is leuk om te zien. Toch is het aanvallend niet allemaal goed. En te vaak wordt gekozen voor de actie of draaien ze zichzelf vast. Maar Eindhoven komt er nog niet echt aan te pas.
Ook wel omdat Ajax zo diep speelt dat er bijna geen veld over blijft. Zelfs de bal veroveren gebeurt op 30 meter van de goal van Eindhoven. Er wordt eigenlijk maar op 1/3 van het veld gespeeld. Die ruimtes maken echt goed aanvallend voetbal wel moeilijk hoor. De middenvelders dribbelen ook wat te makkelijk de drukte in vind ik.
3sterren
 3sterren - vrijdag 24 februari 2017 - 21:06   quote  deeplink  
Ik geniet van dit jong Ajax lekker Zorgeloos!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 21:14   quote  deeplink  
Helaas 1-1 geworden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 21:22   quote  deeplink  
Kluivert speelt wel weer heerlijk!
3sterren
 3sterren - vrijdag 24 februari 2017 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 21:22 schreef Ajax Warrior het volgende:
Kluivert speelt wel weer heerlijk!
Wou ik net zeggen alleen vd beek haalt z'n normale niveau niet vandaag.
Vind ik toch jammer
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 24 februari 2017 - 21:55   quote  deeplink  
Jong Ajax periodekampioen!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 februari 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 24 februari 2017 - 21:24 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Wou ik net zeggen alleen vd beek haalt z'n normale niveau niet vandaag.
Vind ik toch jammer
Ik vond Sierhuis eigenlijk ook enorm tegenvallen tijdens de wedstrijd. Ok, het doelpunt was prachtig binnen gewerkt maar verder was Sierhuis aardig afwezig. Acties van Kluivert werden door hem niet begrepen en hij stond dan ook niet vaak op de goede plek. Jammer want Jong Ajax had het, zeker gezien de eerste helft, al vrij snel klaargespeeld kunnen hebben.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 februari 2017 - 17:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 25 februari 2017 door Ajax Warrior --
hjf
 hjf - zaterdag 25 februari 2017 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2017 - 17:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vond Sierhuis eigenlijk ook enorm tegenvallen tijdens de wedstrijd. Ok, het doelpunt was prachtig binnen gewerkt maar verder was Sierhuis aardig afwezig. Acties van Kluivert werden door hem niet begrepen en hij stond dan ook niet vaak op de goede plek. Jammer want Jong Ajax had het, zeker gezien de eerste helft, al vrij snel klaargespeeld kunnen hebben.
Vergeet niet dat hij al een wedstrijd met de A1 tegen Kiev deze week in de benen had. Speelt momenteel veel wedstrijden. Oververmoeidheid ligt op de loer.
Eide
 Eide - zaterdag 25 februari 2017 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2017 - 18:30 schreef hjf het volgende:

[..]

Vergeet niet dat hij al een wedstrijd met de A1 tegen Kiev deze week in de benen had. Speelt momenteel veel wedstrijden. Oververmoeidheid ligt op de loer.
Zeker, maar los daarvan is Sierhuis geen voetballende spits. Het is een afmaken, een beetje ala KJH. Loerend op de ruimtes en de voorzet. Het is een spits die puur afhankelijk is van de aanvoer van zijn teamgenoten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 februari 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2017 - 18:30 schreef hjf het volgende:

[..]

Vergeet niet dat hij al een wedstrijd met de A1 tegen Kiev deze week in de benen had. Speelt momenteel veel wedstrijden. Oververmoeidheid ligt op de loer.
Precies zoals Eide al benoemd. Hij is een ander soort type spits als Dolberg. Dolberg heeft nog een actie, die zich ik bij Sierhuis niet echt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 25 februari 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2017 - 19:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker, maar los daarvan is Sierhuis geen voetballende spits. Het is een afmaken, een beetje ala KJH. Loerend op de ruimtes en de voorzet. Het is een spits die puur afhankelijk is van de aanvoer van zijn teamgenoten.
En die aanvoer was gisteren gewoon goed. Alleen Sierhuis stond elke keer verkeerd. Behalve dat ene moment.
hjf
 hjf - zondag 26 februari 2017 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 25 februari 2017 - 19:30 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker, maar los daarvan is Sierhuis geen voetballende spits. Het is een afmaken, een beetje ala KJH. Loerend op de ruimtes en de voorzet. Het is een spits die puur afhankelijk is van de aanvoer van zijn teamgenoten.
Helemaal mee eens Eide. Bij nader inzien is het met de huidige buitenspelers (Youness en Traore) ook geen goed plan hem in Ajax 1 te laten debuteren. Mijn idee zou zijn om beide buitenspelers eens te laten banken ten faveure van Neres en Kluivert. En ik begrijp ook wel dat je met Justin rustig aan moet doen hoor. En Neres daar ben ik erg nieuwsgierig naar. Laat ons maar verrassen zou ik zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 26 februari 2017 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 11:16 schreef hjf het volgende:

[..]

Helemaal mee eens Eide. Bij nader inzien is het met de huidige buitenspelers (Youness en Traore) ook geen goed plan hem in Ajax 1 te laten debuteren. Mijn idee zou zijn om beide buitenspelers eens te laten banken ten faveure van Neres en Kluivert. En ik begrijp ook wel dat je met Justin rustig aan moet doen hoor. En Neres daar ben ik erg nieuwsgierig naar. Laat ons maar verrassen zou ik zeggen.
Waarom zou je dit in de belangrijkste weken van het seizoen gaan doen? Grote kans dat Neres maandag minuten zal maken als hij vandaag niet aan spelen toekomt.
hjf
 hjf - zondag 26 februari 2017 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 26 februari 2017 - 11:40 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom zou je dit in de belangrijkste weken van het seizoen gaan doen? Grote kans dat Neres maandag minuten zal maken als hij vandaag niet aan spelen toekomt.
Waarom? Omdat onze buitenspelers die momenteel in de basis spelen al maanden zichtbaar falen. Maar dat is mijn bescheiden mening. En natuurlijk kan en mag je daar anders over denken.
Eide
 Eide - zaterdag 04 maart 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Jong Ajax met 0-3 gewonnen van Oss onder aanvoering van een briljante Nouri. Z'n goal was mooi, z'n assist voor de 0-3 was fantastisch.
hjf
 hjf - zaterdag 04 maart 2017 - 18:33   quote  deeplink  
Nouri is duidelijk aan de deur aan het kloppen bij Ajax 1. Hij is met afstand de beste speler van de JL dit seizoen. Maar wie moet er plaats maken op het middenveld? Of kan ik deze vraag beter voor het volgend seizoen stellen?
Eide
 Eide - zaterdag 04 maart 2017 - 18:52   quote  deeplink  
Nouri is zeker de beste in de JL. Hij is alleen nog niet zover dat hij Klaassen of Ziyech uit de basis kan houden. Ik denk dat het afwachten is om te zien wat er met Klaassen en Ziyech gebeurt deze zomer. En los daarvan moeten dit soort jongens structureel minuten gaan maken.
p111
 p111 - zaterdag 04 maart 2017 - 19:31   quote  deeplink  
Ze doen het goed die gassies in de JL
Loetje
 Loetje - zaterdag 04 maart 2017 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 maart 2017 - 18:33 schreef hjf het volgende:
Nouri is duidelijk aan de deur aan het kloppen bij Ajax 1. Hij is met afstand de beste speler van de JL dit seizoen. Maar wie moet er plaats maken op het middenveld? Of kan ik deze vraag beter voor het volgend seizoen stellen?
Van mij mag hij op de positie van Ziyech
nummer10
 nummer10 - zondag 05 maart 2017 - 09:56   quote  deeplink  
dan zou nouri het zelfde probleem hebben als ziyech.. ook een speler van de steekpass voor diepgaande mensen.. en als we kijken hoeveel loopwerk ziyech nu verzet zie ik dit nouri op dit moment nog niet doen.. maar dat nouri een zalige voetballer is is wel duidelijk !
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 09:58   quote  deeplink  
Bosz heeft het gewoon verkeerd ingevuld op het middenveld. Spelers als Ziyech en Nouri moet je in hun kracht gebruiken. En dus niet al dat loopwrtk laten verrichten.

Er klopt toch al geen fluit van. Het Ajax voetbal van weleer liepen onze spelers juist een stuk minder als tegenstanders. Nu lopen ze gemiddeld meer dan tegenstanders en vervolgens roepen dat je ze kapot hebt gespeeld.
p111
 p111 - zondag 05 maart 2017 - 11:51   quote  deeplink  
Dat komt omdat hij veel vuil werk voor Schone moet opknappen ,en het voetbal van tegenwoordig is veel meer fysiek en sneller als het Ajax voetbal van weleer.
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 11:51 schreef p111 het volgende:
Dat komt omdat hij veel vuil werk voor Schone moet opknappen ,en het voetbal van tegenwoordig is veel meer fysiek en sneller als het Ajax voetbal van weleer.
Dat eerste vind ik gewoon dom van Bosz. Dat laatste vindt ik niet waar. Alles is in verhouding sneller geworden. En je ziet nog steeds in Europa dat de goed voetballende ploegen juist minder kilometers maken dan de tegenstander.
nummer10
 nummer10 - zondag 05 maart 2017 - 12:28   quote  deeplink  
denk dat het meer dom is van onze buitenspelers die geen diepte zoeken zodat ziyech uberhaubt die ballen niet kan geven..
remco k
 remco k - zondag 05 maart 2017 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 12:28 schreef nummer10 het volgende:
denk dat het meer dom is van onze buitenspelers die geen diepte zoeken zodat ziyech uberhaubt die ballen niet kan geven..
Traore KLuivert, Dolberg Klaassen zoeken allemaal regelmatige diepte, maar dan komt ook heel vaak de bal gewoon niet..
nummer10
 nummer10 - maandag 06 maart 2017 - 17:02   quote  deeplink  
wat noem jij diepte dan.. die willen allemaal de bal in de voet hebben.. klaassen niet overigens die doet dat soms.. maar naar mijn idee moeten vooral de buiten spelers dit doen.. clement is daar heel goed in overigens..
Brandje
 Brandje - maandag 06 maart 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 13:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Traore KLuivert, Dolberg Klaassen zoeken allemaal regelmatige diepte, maar dan komt ook heel vaak de bal gewoon niet..
Met diepte bedoel ik op volle snelheid van de bal weglopen en zo ruimte maken voor anderen. Traore doet dat nooit. Dolberg ook veel te weinig. Cassierra bijvoorbeeld veel meer. Al onze aanvallers zijn veel te valverliefd
Loetje
 Loetje - maandag 06 maart 2017 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 maart 2017 - 09:56 schreef nummer10 het volgende:
dan zou nouri het zelfde probleem hebben als ziyech.. ook een speler van de steekpass voor diepgaande mensen.. en als we kijken hoeveel loopwerk ziyech nu verzet zie ik dit nouri op dit moment nog niet doen.. maar dat nouri een zalige voetballer is is wel duidelijk !
Nouri geen steekpasses? Bijna al zijn assists zijn steekpasses en hij zet nog een hoop kansen op waaruit niet gescoord wordt. Bovendien kan deze jongen wel snel handelen en zoekt altijd vooruit.
remco k
 remco k - maandag 06 maart 2017 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 18:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met diepte bedoel ik op volle snelheid van de bal weglopen en zo ruimte maken voor anderen. Traore doet dat nooit. Dolberg ook veel te weinig. Cassierra bijvoorbeeld veel meer. Al onze aanvallers zijn veel te valverliefd
Dat dit te weinig is ben ik volledig eens. Maar ik zie vaak zat loopacties in de diepte die niet gezien worden..

Overigens had El Ghazi meer diepte in zijn spel dan alle andere huidige aanvallers..
Brandje
 Brandje - maandag 06 maart 2017 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat dit te weinig is ben ik volledig eens. Maar ik zie vaak zat loopacties in de diepte die niet gezien worden..

Overigens had El Ghazi meer diepte in zijn spel dan alle andere huidige aanvallers..
Klopt en El Ghazi kreeg de ballen ook zeker van met name Ziyech.
Brandje
 Brandje - maandag 06 maart 2017 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 18:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nouri geen steekpasses? Bijna al zijn assists zijn steekpasses en hij zet nog een hoop kansen op waaruit niet gescoord wordt. Bovendien kan deze jongen wel snel handelen en zoekt altijd vooruit.
Ook Nouri in dit systeem moet zichzelf kapot lopen en dat zal ten koste gaan van zijn spel. Dat zie je toch ook bij Ziyech. Ziyech is een fantastische voetballer maar moet veel te arbeid verrichten. Net als Klaassen. Beide spelen volledig in dienst van Schöne. Anders kan ik het niet zeggen.
nummer10
 nummer10 - maandag 06 maart 2017 - 22:31   quote  deeplink  
diepte is bij mij als spits lb rb achter de verdediging komen.. steekbal tussendoor of pasje achter de verdediging leggen.. als mensen dit zouden doen zul je zien dat ziyech ze meer geeft.. en een schone en een klaassen ook.. nu is het allemaal voor de verdediging hangend.. actie proberen te maken.. of de kaats wat mislukt.. younnes heeft dit 1 wedstrijd perfect gedaan en dat was bij leipzig
p111
 p111 - maandag 06 maart 2017 - 23:05   quote  deeplink  
Klopt te weinig diepte van onze buitenspelers en te veel arbeid waardoor Ziyech minder is.
Loetje
 Loetje - maandag 06 maart 2017 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 20:20 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ook Nouri in dit systeem moet zichzelf kapot lopen en dat zal ten koste gaan van zijn spel. Dat zie je toch ook bij Ziyech. Ziyech is een fantastische voetballer maar moet veel te arbeid verrichten. Net als Klaassen. Beide spelen volledig in dienst van Schöne. Anders kan ik het niet zeggen.
Klopt enerzijds. Maar ik denk ook dat Van de Beek op 6 moet en de andere dan wat minder hoeven te lopen.
p111
 p111 - dinsdag 07 maart 2017 - 08:40   quote  deeplink  
Donderdag tegen die fysiek sterke Denen ga je met Schone weer een heel zware pot tegemoet.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 maart 2017 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 17:02 schreef nummer10 het volgende:
wat noem jij diepte dan.. die willen allemaal de bal in de voet hebben.. klaassen niet overigens die doet dat soms.. maar naar mijn idee moeten vooral de buiten spelers dit doen.. clement is daar heel goed in overigens..
Cerny ook wel en Kluivert ook
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 maart 2017 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 18:38 schreef Brandje het volgende:

[..]

Met diepte bedoel ik op volle snelheid van de bal weglopen en zo ruimte maken voor anderen. Traore doet dat nooit. Dolberg ook veel te weinig. Cassierra bijvoorbeeld veel meer. Al onze aanvallers zijn veel te valverliefd
Klopt komen de bal alleen maar vragen of staan te wachten. Vooral Younes en Traöre doen dit heel erg.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 maart 2017 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 23:05 schreef p111 het volgende:
Klopt te weinig diepte van onze buitenspelers en te veel arbeid waardoor Ziyech minder is.
Ziyech is soms gewoon te moe om zuiver te kunnen passen. Hij komt niet in zijn kracht Door het vele loopwerk. En inderdaad de ruimte/diepte die vaak niet benut wordt. Helaas is Ziyech nog niet helemaal top.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 07 maart 2017 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 maart 2017 - 08:40 schreef p111 het volgende:
Donderdag tegen die fysiek sterke Denen ga je met Schone weer een heel zware pot tegemoet.
Dat weet ik 100% zeker ja. Vond hem in het begon best fris voetbal brengen alleen controlerend heb je helemaal niks aan hem.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 07 maart 2017 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 maart 2017 - 12:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Cerny ook wel en Kluivert ook
klopt.. maar wat wr nu staat dus absoluut niet.. en dat wou ik ermee zeggen.. kortom zo kan ziyech uberhaubt niet in zijn kracht komen..
p111
 p111 - dinsdag 07 maart 2017 - 16:35   quote  deeplink  
Inderdaad Kluivert gaat echt wel diep,Younes en Traore gaan nooit diep.Laat Ziyech maar meer op rechts spelen en dan het liefst met Kluivert dan krijg je echt gevaar.
remco k
 remco k - dinsdag 07 maart 2017 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 maart 2017 - 22:31 schreef nummer10 het volgende:
diepte is bij mij als spits lb rb achter de verdediging komen.. steekbal tussendoor of pasje achter de verdediging leggen.. als mensen dit zouden doen zul je zien dat ziyech ze meer geeft.. en een schone en een klaassen ook.. nu is het allemaal voor de verdediging hangend.. actie proberen te maken.. of de kaats wat mislukt.. younnes heeft dit 1 wedstrijd perfect gedaan en dat was bij leipzig
Eerste deel mee eens. Maar als 30 keer in 5 potjes die bal niet komt ga je steeds minder lopen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5882
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jong Ajax en de Jupiler League









0.0255270