BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - donderdag 20 maart 2014 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 11:26 schreef remco k het volgende:
Misschien een hele rare hoor. Maar zou je Blind niet nog een linie door kunnen schuiven. Ik denk namelijk dat ie echt alles heeft om ook dat te kunnen. Techniek overzicht en hij heeft dat steekpass wel.
Ik denk dat Blind als back, centrale verdediger en CVM prima uit de voeten kan. Nog een linie vooruit weet ik weer niet. Technisch is hij goed zat maar of hij daar nog optimaal gebruik kan maken van zijn andere kwaliteiten.

Ik vind het wel een interessante, zou een experimentje waard kunnen zijn.
nummer10
 nummer10 - donderdag 20 maart 2014 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 maart 2014 - 18:56 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind dat hij het echt heel erg goed doet bij jong ajax. Vind het raar dat ie niet weer een kans heeft gehad. Is namelijk wel een jongen met een actie
Vind ik dus ook.. en die heeft kishna ook.. maar lijkt me echt dat deboer er nie van houd
Eide
 Eide - donderdag 20 maart 2014 - 12:27   quote  deeplink  
Sana? Begin van dit seizoen heeft hij natuurlijk nog een kans gehad en vrij ernstig door de mand gevallen. Weet niet of de staf Sana nog wel ziet zitten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 maart 2014 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 maart 2014 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op donder20 maart 2014 - 11:26 schreef remco k het volgende:
Misschien een hele rare hoor. Maar zou je Blind niet nog een linie door kunnen schuiven. Ik denk namelijk dat ie echt alles heeft om ook dat te kunnen. Techniek overzicht en hij heeft dat steekpass wel.
Niet eens zo een gekke gedachte omdat hij altijd een voetballende oplossing
bedenkt. Een goede stofzuiger erachter is dan wel noodzakelijk
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 maart 2014 - 12:55   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=11454&abbr=ajaxshowtime

Dacht zelf gelijk aan Butner..
remco k
 remco k - donderdag 20 maart 2014 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 12:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Niet eens zo een gekke gedachte omdat hij altijd een voetballende oplossing
bedenkt. Een goede stofzuiger erachter is dan wel noodzakelijk
Het druk zetten wordt dan wel stukken beter. Klaassen en Blind hebben beiden het vermogen goed vooruit te verdedigen.
Eide
 Eide - donderdag 20 maart 2014 - 15:32   quote  deeplink  
Ajax informeert naar vleugelverdediger van Manchester United

Marnick Vermijl speelt volgend seizoen mogelijk voor Ajax. De Amsterdammers hebben geïnformeerd bij de zaakwaarnemer van de rechtsback van Manchester United, die momenteel op huurbasis voor NEC speelt.

"De mensen van Manchester United zijn heel tevreden over zijn ontwikkeling", zegt Tony Dullers, de zaakwaarnemer van Vermijl, in gesprek met Het Nieuwsblad. "Ze willen Marnick volgend seizoen bij een betere club aan het werk zien. Maar een nieuwe uitleenbeurt ziet hij eigenlijk niet zitten. Hij wil óf zijn kans krijgen in de A-kern, óf definitief verhuizen."

Anderlecht en Genk hebben interesse getoond in de vleugelverdediger. "Ook Ajax en enkele Premier League-clubs informeerden al", zegt Dullers. "Engeland blijft zijn voorkeur genieten, maar voor mooie Nederlandse en Belgische clubs staat hij zeker open."


Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 20 maart 2014 door Eide --
Robinho
 Robinho - donderdag 20 maart 2014 - 17:43   quote  deeplink  
Lijkt me onzin, wat moeten we met nog een rechtsback. We hebben Ligeon nog en daarachter komt Tete er al aan. Een linksback zou logischer zijn.
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 maart 2014 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 17:43 schreef Robinho het volgende:
Lijkt me onzin, wat moeten we met nog een rechtsback. We hebben Ligeon nog en daarachter komt Tete er al aan. Een linksback zou logischer zijn.
Misschien ziet men het niet zo in Ligeon zitten en zou Tete te vroeg zijn?
Zou zomaar kunnen.
Robinho
 Robinho - donderdag 20 maart 2014 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 18:35 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Misschien ziet men het niet zo in Ligeon zitten en zou Tete te vroeg zijn?
Zou zomaar kunnen.
Tsja dat kan, maar op linksback hebben we maar een halve speler, Boilesen. Waar ik het wel in zie zitten trouwens.
remco k
 remco k - donderdag 20 maart 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 18:48 schreef Robinho het volgende:

[..]

Tsja dat kan, maar op linksback hebben we maar een halve speler, Boilesen. Waar ik het wel in zie zitten trouwens.
En Riedewald en Dijks..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 maart 2014 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

En Riedewald en Dijks..
Ik vind Dijks nog steeds niet echt een geweldenaar hoor..
En Boilesen is nooit fit dan blijft Riedewald over denk dat die pas basis wordt over
2 jaar. Dus Butner heb ik dan liever dan Vermijl. Van Rhijn, Ligeon, Tete is prima.
remco k
 remco k - donderdag 20 maart 2014 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 20:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik vind Dijks nog steeds niet echt een geweldenaar hoor..
En Boilesen is nooit fit dan blijft Riedewald over denk dat die pas basis wordt over
2 jaar. Dus Butner heb ik dan liever dan Vermijl. Van Rhijn, Ligeon, Tete is prima.
Ik vind Dijks eigenlijk wel goed spelen bij Heerenveen. Boilesen zal inderdaad geen heel seizoen kunnen spelen. En Riedewald komt er ook wel aan.. We hebben er dus 3 en Blind als nood oplossing.. Ik zou die plek dan echt volslagen onzin vinden om iemand voor te kopen.
Eide
 Eide - donderdag 20 maart 2014 - 20:55   quote  deeplink  
Ik zie Ligeon niet doorbreken als ik eerlijk ben. Leuk als stand-in voor Van Rhijn, prima voor de Jupiler League maar geen back voor Ajax in mijn ogen.
remco k
 remco k - donderdag 20 maart 2014 - 21:03   quote  deeplink  
Az trouwens knap door naar de kwartfinales..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 maart 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 20:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Dijks eigenlijk wel goed spelen bij Heerenveen. Boilesen zal inderdaad geen heel seizoen kunnen spelen. En Riedewald komt er ook wel aan.. We hebben er dus 3 en Blind als nood oplossing.. Ik zou die plek dan echt volslagen onzin vinden om iemand voor te kopen.
Blind liever gewoon Cvm laten Poulsen gaat ook vertrekken dan heb je
dat probleem weer. Boilesen zijn fitheid heb ik inmiddels ook mijn twijfels wel over
dan blijven Dijks en Riedewald over wat ik geen vetpot vind.
Tijd zal het leren
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 maart 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 21:03 schreef remco k het volgende:
Az trouwens knap door naar de kwartfinales..
Wel knap maar Anzi heeft wel erg veel kwaliteit ingeleverd.
Eide
 Eide - donderdag 20 maart 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 21:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blind liever gewoon Cvm laten Poulsen gaat ook vertrekken dan heb je
dat probleem weer. Boilesen zijn fitheid heb ik inmiddels ook mijn twijfels wel over
dan blijven Dijks en Riedewald over wat ik geen vetpot vind.
Tijd zal het leren
Riedewald is nog heel jong. Dijks, tja... weet ik ook niet.

De man achter Blind is straks echt een interessante vraag. Gaat Bazoer dat doen?
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 20 maart 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 21:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Riedewald is nog heel jong. Dijks, tja... weet ik ook niet.

De man achter Blind is straks echt een interessante vraag. Gaat Bazoer dat doen?
What about De Kamps?
Eide
 Eide - donderdag 20 maart 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 21:43 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

What about De Kamps?
Ja, weet niet. Beetje onzichtbaar. Verdedigend niet slecht maar verder. Mwah.
Robinho
 Robinho - donderdag 20 maart 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

En Riedewald en Dijks..
Denk dat Dijks te licht is, en Riedewald is jong en eigenlijk toch een LCV. Dan ga je volgend jaar met een halve Boilesen en een jeugdspeler aan de gang. Dat betekent dat Blind weer de helft van de tijd daar staat. En dat betekent weer dat Poulsen speelt, al denk ik dat ze hem laten gaan.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 01:18   quote  deeplink  
Dan hebben we altijd de beuker Sporkslede nog.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 maart 2014 - 01:50   quote  deeplink  
Ik denk dat het tijd word om de medische staf door te gaan lichten.
Daar is iets goed mis mee.
Siem de jong die na een klaplong zo snel weer bezig op het veld en daarna 3x een blessure kreeg aan zijn hamstring.
Gewoon omdat hij te snel weer traint en met de bal oefend.

Wat ik zou doen is dat de jongens op hoogte stage gaan. Dan enkel gaan rennen en gaan inschrijven voor de marathon van amsterdam. Daar krijg je sterke been spieren van en is de kans dat je een blessure op loopt een stuk kleiner.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 maart 2014 - 07:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 maart 2014 - 21:13 schreef Eide het volgende:

[..]

Riedewald is nog heel jong. Dijks, tja... weet ik ook niet.

De man achter Blind is straks echt een interessante vraag. Gaat Bazoer dat doen?
Vraag het me af ja! Denk dat van Rhijn, Ligeon, Tete echt prima is
maar halve Boilesen, Dijks, Riedewald niet.. Was Boilesen fit dan had het
geen probleem geweest. Ik weiger Blind nog als Linksback te zien zeker
als Poulsen van de zomer ook nog weg is. Bouy maar terug halen?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 01:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik denk dat het tijd word om de medische staf door te gaan lichten.
Daar is iets goed mis mee.
Siem de jong die na een klaplong zo snel weer bezig op het veld en daarna 3x een blessure kreeg aan zijn hamstring.
Gewoon omdat hij te snel weer traint en met de bal oefend.

Wat ik zou doen is dat de jongens op hoogte stage gaan. Dan enkel gaan rennen en gaan inschrijven voor de marathon van amsterdam. Daar krijg je sterke been spieren van en is de kans dat je een blessure op loopt een stuk kleiner.
Denk dat het ook een fout van de boer was om dejong zo snel weet volop mee telaten doen.. en vrees dat de oude blessure hierdoor terug is gekomen.. dus deboer mag het zich deels aanrekenen dat siem de transfer waarschijnlijk kan vergeten
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 07:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vraag het me af ja! Denk dat van Rhijn, Ligeon, Tete echt prima is
maar halve Boilesen, Dijks, Riedewald niet.. Was Boilesen fit dan had het
geen probleem geweest. Ik weiger Blind nog als Linksback te zien zeker
als Poulsen van de zomer ook nog weg is. Bouy maar terug halen?
Maduro ? Weet zo ff niet welke cvm we hebben in de jeugd en zijn die goed genoeg ?
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 09:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maduro ? Weet zo ff niet welke cvm we hebben in de jeugd en zijn die goed genoeg ?
Punt 1, dat hoor je te weten aangezien jij zo'n goede supporter bent...
Ten tweede had je dit simpel na kunnen kijken wie het zijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 maart 2014 - 11:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 09:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Maduro ? Weet zo ff niet welke cvm we hebben in de jeugd en zijn die goed genoeg ?
Maduro was al op te halen maar zit nu in Griekenland. .
Geen idee Poulsen hoop ik dat weggaat alleen weet niet of Bazoer er al klaar voor is?
Zal van de zomer wel getest worden.. Kan Denswil daar niet spelen?
Eide
 Eide - vrijdag 21 maart 2014 - 11:28   quote  deeplink  
Ik denk dat Bazoer, na alle blessure leed, eerst eens een half jaar wekelijks Jupiler League moet spelen. Hij is echt goed zat maar moet wel gote mannen voetbal gaan spelen. Wordt echt een hele goede als hij goed gebracht wordt.

Hij is groot, sterk, technisch vaardig. Een allrounder die met name defensief overal in de as kan spelen.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 maart 2014 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 11:28 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Bazoer, na alle blessure leed, eerst eens een half jaar wekelijks Jupiler League moet spelen. Hij is echt goed zat maar moet wel gote mannen voetbal gaan spelen. Wordt echt een hele goede als hij goed gebracht wordt.

Hij is groot, sterk, technisch vaardig. Een allrounder die met name defensief overal in de as kan spelen.
En Denswil Cvm? Als Moisander vertrekt zal hij natuurlijk lcv worden natuurlijk.
Eide
 Eide - vrijdag 21 maart 2014 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 11:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En Denswil Cvm? Als Moisander vertrekt zal hij natuurlijk lcv worden natuurlijk.
Ik vind Denswil opbouwend niet sterk. Als Moisander vertrekt verwacht ik dat Denswil de pure mandekker wordt en Veltman in vrije rol gaat spelen zoals Moisander dat nu doet (en Vertonghen dat deed).

Daarom verwacht ik ook dat Dijks permanent terug komt. Dan kan Blind vast op CVM blijven en heb je eventueel Schone als 2e keuze voor die plek. Dan krijgt Bazoer in de loop van aankomend seizoen z'n kans wel.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 10:39 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Punt 1, dat hoor je te weten aangezien jij zo'n goede supporter bent...
Ten tweede had je dit simpel na kunnen kijken wie het zijn.
Voelt je wel heel wat of niet ? Heb het noet alleen over jong ajax... Ook daar onder van wat eraan komt op vrij korte termijn..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 21 maart 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 11:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maduro was al op te halen maar zit nu in Griekenland. .
Geen idee Poulsen hoop ik dat weggaat alleen weet niet of Bazoer er al klaar voor is?
Zal van de zomer wel getest worden.. Kan Denswil daar niet spelen?
Dunno vrees van niet
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 13:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Voelt je wel heel wat of niet ? Heb het noet alleen over jong ajax... Ook daar onder van wat eraan komt op vrij korte termijn..
Nee hoor, ik geef je alleen een koekje van eigen deeg.
remco k
 remco k - vrijdag 21 maart 2014 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Denk dat het ook een fout van de boer was om dejong zo snel weet volop mee telaten doen.. en vrees dat de oude blessure hierdoor terug is gekomen.. dus deboer mag het zich deels aanrekenen dat siem de transfer waarschijnlijk kan vergeten
Geen fout van de Boer. Die reageert op advies van de medische staf..
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Denk dat het ook een fout van de boer was om dejong zo snel weet volop mee telaten doen.. en vrees dat de oude blessure hierdoor terug is gekomen.. dus deboer mag het zich deels aanrekenen dat siem de transfer waarschijnlijk kan vergeten
Hier ben ik het eigenlijk wel mee eens.
De Boer heeft hem het vertrouwen willen geven, maar misschien was het idd te vroeg.
De hamstrings zijn flink aanwezig dit seizoen. Dat vind ik geen toeval meer.
Peterhs
 Peterhs - vrijdag 21 maart 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 19:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen fout van de Boer. Die reageert op advies van de medische staf..
Kan wel zijn, maar hij beslist uiteindelijk en niet de staf. Als hij zelf vind dat hij het toch te vroeg vind dan kan hij hem gewoon ernaast houden.
Verschuilen achter medische staf is makkelijk, maar je hebt zelf ook nog een stel hersens.
Ik zeg niet dat dit de oorzaak is geweest, maar het zou wel kunnen.
remco k
 remco k - vrijdag 21 maart 2014 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 19:49 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kan wel zijn, maar hij beslist uiteindelijk en niet de staf. Als hij zelf vind dat hij het toch te vroeg vind dan kan hij hem gewoon ernaast houden.
Verschuilen achter medische staf is makkelijk, maar je hebt zelf ook nog een stel hersens.
Ik zeg niet dat dit de oorzaak is geweest, maar het zou wel kunnen.
Het is niet verschuilen, iedereen heeft zijn verantwoordelijkheden..Je kan niet overal verstand van hebben..

Daarnaast heeft ie ook een aantal wedstrijden gespeeld, als het te vroeg was geweest had het waarschijnlijk wel direct gebeurt..
Eide
 Eide - vrijdag 21 maart 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Uiteindelijk is Frank de Boer verantwoordelijk voor alles dat gebeurt bij het 1e. De eindverantwoordelijkheid ligt altijd bij hem. Daarbij is het wel zaak dat er een groep capabele adviseurs bij zitten die tijdig de juiste informatie verstrekken op basis waarvan Frank de Boer beslissingen kan nemen.

Het is van buitenaf lastig dat een oordeel over te vellen. Wij hebben geen inzicht in die processen, de adviezen van de adviseurs en de beweegredenen van Frank de Boer. Wij kunnen niet anders dan aannemen dat de beslissingen de Frank de Boer neemt, genomen worden op basis van relevanten, tijdige en kwalitatied goede informatie en dat die beslissingen dus rationele en verstandige keuzes zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 21 maart 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Als ik dit alles zo lees is het niet zo slecht geweest om Boerrigter te verkopen..

http://www.elfvoetbal.nl/nieuws/335937_lennon-niet-geschrokken-van-uitlatingen-boerrigter?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
Eide
 Eide - vrijdag 21 maart 2014 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Gewoon goed geweest. Geld aan verdient, lastpost minder. Iedereen blij behalve Derk... maar die kan er niets aan doen, het is vast de schuld van een ander.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 maart 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 22:36 schreef Eide het volgende:

[..]

Gewoon goed geweest. Geld aan verdient, lastpost minder. Iedereen blij behalve Derk... maar die kan er niets aan doen, het is vast de schuld van een ander.
En toch is het jammer dat hij geen enkele zelfreflectie toont. Als hij nietaltijd de schuld bij iets of iemand anders zou leggen, zou hij een hele grote buitenspeler kunnen worden. Nu zet hij zichzelf buiten spel(er)....
Eide
 Eide - vrijdag 21 maart 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Groningen zou als onderdeel van de deal over Zivkovic Dejan meleg een jaar kunnen huren.

FC Groningen kan Meleg huren of kiezen voor geldbedrag

FC Groningen kan komend seizoen Dejan Meleg van Ajax huren. De club uit het noorden kan de negentienjarige Serviër komend seizoen of het seizoen erop huren van de Amsterdammers, zo maakt RTV Noord vrijdagavond kenbaar.

Bij de verkoop van Richairo Zivkovic is afgesproken dat Groningen een speler kan huren of kan kiezen voor een vergoeding. De verkoop van Zivkovic levert De Trots van het Noorden sowieso al 1,9 miljoen euro op, zo meldt de regionale omroep. Afhankelijk van hoe Ajax presteert in Europees verband, kan dat bedrag oplopen tot 2,5 miljoen euro.

Meleg, die dit seizoen in de Jupiler League bij Jong Ajax speelt, is de afgelopen weken op dreef. In 22 duels scoorde hij negen keer. In januari 2013 tekende Meleg een contract voor 3,5 jaar. Tot op heden maakte hij nog geen speelminuten in het eerste elftal van Ajax.


Bron
Peterhs
 Peterhs - zaterdag 22 maart 2014 - 01:34   quote  deeplink  
Ah weet je wat FC Groningen? Kies gewoon maar eentje die je wilt joh.
Nou doe mij die maar....
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 22 maart 2014 - 07:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 22:26 schreef Eide het volgende:
Uiteindelijk is Frank de Boer verantwoordelijk voor alles dat gebeurt bij het 1e. De eindverantwoordelijkheid ligt altijd bij hem. Daarbij is het wel zaak dat er een groep capabele adviseurs bij zitten die tijdig de juiste informatie verstrekken op basis waarvan Frank de Boer beslissingen kan nemen.

Het is van buitenaf lastig dat een oordeel over te vellen. Wij hebben geen inzicht in die processen, de adviezen van de adviseurs en de beweegredenen van Frank de Boer. Wij kunnen niet anders dan aannemen dat de beslissingen de Frank de Boer neemt, genomen worden op basis van relevanten, tijdige en kwalitatied goede informatie en dat die beslissingen dus rationele en verstandige keuzes zijn.
Als je Siem dan ook nog eens wekelijks ziet tobben in de spits dan
weet je heus wel dat hij niet fit is.. Hij traint hem toch ook dagelijks?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 maart 2014 - 09:17   quote  deeplink  
Belachelijk dat ze Meleg van de hand willen doen, ze hebben Zivkovic voor een schijntje gekocht...dan zitten daar weer haken en ogen aan..of heeft Frank weer eens een problemm met een speler...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 11:19   quote  deeplink  
slecht beleid van ik neem aan overmars en deboer... Meleg is een Topper in wording die het nu super doet... en die ga je verhuren ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 22 maart 2014 - 11:53   quote  deeplink  
Verhuren hoeft zo slecht nog niet te zijn. Het liefst had ik hem er wel bij gehouden.
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 maart 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 09:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Denk dat het ook een fout van de boer was om dejong zo snel weet volop mee telaten doen.. en vrees dat de oude blessure hierdoor terug is gekomen.. dus deboer mag het zich deels aanrekenen dat siem de transfer waarschijnlijk kan vergeten
Je denkt toch niet dat FdB iemand gaat opstellen als hij geen groen licht heeft gehad van de technische staf.
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 maart 2014 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:
slecht beleid van ik neem aan overmars en deboer... Meleg is een Topper in wording die het nu super doet... en die ga je verhuren ?
Als hij elke week speelt in de eredivisie bij een subtopper dan zie ik het probleem eigenlijk niet.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers









0.0118119