BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 maart 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 11:53 schreef Hasjkoph het volgende:
Verhuren hoeft zo slecht nog niet te zijn. Het liefst had ik hem er wel bij gehouden.
FC Groningen kan Meleg huren of kiezen voor geldbedrag....dus ze kunnen hem ook kopen...Hasj..
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 11:19 schreef nummer10 het volgende:
slecht beleid van ik neem aan overmars en deboer... Meleg is een Topper in wording die het nu super doet... en die ga je verhuren ?
Misschien moet jij je eens inlezen in hoe Ajax, het bestuur en het TH in elkaar zit. Dan zou je weten hoe die beslissingen genomen worden..

Daarbij juist erg goed beleid, als het TH hem nog niet klaar voor Ajax 1 achten kan je die jongen het best ergens bij een voetballende club in de ED onderbrengen voor een jaar om te kijken of hij zich kan ontwikkelen tot dat wat men van hem verwacht.

Daarnaast is het ook niet zeker dat dit waar is volgens mij..
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 13:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

FC Groningen kan Meleg huren of kiezen voor geldbedrag....dus ze kunnen hem ook kopen...Hasj..
Nee ze kunnen hem niet kopen, ze kunnen ervoor kiezen geen speler te huren, dan krijgen ze een geldbedrag ter compensatie.. Maar dat staat los van Meleg..
Robinho
 Robinho - zaterdag 22 maart 2014 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 maart 2014 - 11:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maduro was al op te halen maar zit nu in Griekenland. .
Geen idee Poulsen hoop ik dat weggaat alleen weet niet of Bazoer er al klaar voor is?
Zal van de zomer wel getest worden.. Kan Denswil daar niet spelen?
Kan Heitinga daar niet spelen als Poulsen weggaat? Als je hem haalt heb je meteen backup voor rechtsback, CVR en CVM. 3 vliegen in 1 klap. Een beetje in de Ooijer-rol, al zal hij zichzelf daar misschien nog te jong voor vinden. En als Veltman een dipje krijgt kan ie op zijn favoriete plekkie.
Maduro is te traag denk ik. Niet veel beter als Poulsen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door Robinho --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 13:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien moet jij je eens inlezen in hoe Ajax, het bestuur en het TH in elkaar zit. Dan zou je weten hoe die beslissingen genomen worden..

Daarbij juist erg goed beleid, als het TH hem nog niet klaar voor Ajax 1 achten kan je die jongen het best ergens bij een voetballende club in de ED onderbrengen voor een jaar om te kijken of hij zich kan ontwikkelen tot dat wat men van hem verwacht.

Daarnaast is het ook niet zeker dat dit waar is volgens mij..
Er zijn zat andere jongens die ervaring nodig hebben.. maar je doet NIET je ster speler weg die op de rand staat van doorbraak.. zie je nu wel weer met al die blessures..

Daarbij heeft overmars en deboer mij nog niet kunnen overtuigen met het aankoop beleid en verhuur
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 15:21   quote  deeplink  
En met alle respect vind jij groningen een voetballende ploeg ? Zou ik hem eerder bij zwolle onderbrengen of herenveen
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 maart 2014 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 13:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee ze kunnen hem niet kopen, ze kunnen ervoor kiezen geen speler te huren, dan krijgen ze een geldbedrag ter compensatie.. Maar dat staat los van Meleg..
Ok is dat de deal...dan kan ik er wel mee leven...ik zou Meleg niet verhuren...we zitten al niet dik in goede aanvallers..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 maart 2014 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 14:14 schreef Robinho het volgende:

[..]

Kan Heitinga daar niet spelen als Poulsen weggaat? Als je hem haalt heb je meteen backup voor rechtsback, CVR en CVM. 3 vliegen in 1 klap. Een beetje in de Ooijer-rol, al zal hij zichzelf daar misschien nog te jong voor vinden. En als Veltman een dipje krijgt kan ie op zijn favoriete plekkie.
Maduro is te traag denk ik. Niet veel beter als Poulsen.
Heitinga kan daar spelen maar Maduro is op die positie beter....Ten Cate heeft hem niet voor niets gehaald..oogt traag maar is dat absoluut niet...veel precieser in zijn steekpass als Poulsen...vraag maar Henk...
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 15:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Er zijn zat andere jongens die ervaring nodig hebben.. maar je doet NIET je ster speler weg die op de rand staat van doorbraak.. zie je nu wel weer met al die blessures..

Daarbij heeft overmars en deboer mij nog niet kunnen overtuigen met het aankoop beleid en verhuur
Je ster speler??
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 15:21 schreef nummer10 het volgende:
En met alle respect vind jij groningen een voetballende ploeg ? Zou ik hem eerder bij zwolle onderbrengen of herenveen
Groningen is een veel meer voetballende ploeg dan Heerenveen dat countervoetbal speelt..
remco k
 remco k - zaterdag 22 maart 2014 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 16:38 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ok is dat de deal...dan kan ik er wel mee leven...ik zou Meleg niet verhuren...we zitten al niet dik in goede aanvallers..
Je weet niet wat er gaat gebeuren komende zomer..
Robinho
 Robinho - zaterdag 22 maart 2014 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 16:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Heitinga kan daar spelen maar Maduro is op die positie beter....Ten Cate heeft hem niet voor niets gehaald..oogt traag maar is dat absoluut niet...veel precieser in zijn steekpass als Poulsen...vraag maar Henk...
Ik zie Henk de komende tijd niet ;-)
Ben zelf nooit zo kapot geweest van Maduro. Aangezien Blind daar blijft spelen heeft dat ook geen zin. Heitinga zie ik ook niet als basisspeler op die plek, maar als ze een rechtsback zoeken, en in hem een stand-in van Blind en Veltman zien dan lijkt hij me ideaal. Kan op drie plekken spelen en er is altijd wel iemand geblesseerd of geschorst. Een beetje ervaring binnenhalen kan geen kwaad.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 22 maart 2014 door Robinho --
Eide
 Eide - zaterdag 22 maart 2014 - 19:24   quote  deeplink  
Als men voor Meleg niet meteen een basisplaats ziet maar hem te goed vind voor de Jupiler League is een verhuur periode helemaal niet gek. Hij is gedurende de 2e seizoenshelft in ieder geval een zeer positief opvallende speler geworden.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 19:37   quote  deeplink  
Op het moment is meleg een van de ster spelers van jong ajax ja remco.. sana vind ik ook top daar en zo nog een paar.. en kishna en meleg samen was een genot om naar te kijken
nummer10
 nummer10 - zaterdag 22 maart 2014 - 19:43   quote  deeplink  
Maar we zien in meleg misschien geen ajax 1 speler.. in zivkovic (sorry als ik verkeerd spel) wel dan ?? Denk zelf da meleg verder is overgens dus dan snap ik het hele aankoop beleid niet
Eide
 Eide - zaterdag 22 maart 2014 - 19:58   quote  deeplink  
Ik weet het ook niet precies, ik zie in Zivkovic wel een groter talent dan in Meleg. Misschien dat Zivkovic wel inititeel bij jong Ajax gaat beginnen en dat men Meleg speelminuten wil garanderen.

Sana is goed bij jong Ajax is wel al 3 keer geflopt bij Ajax 1. Ik weet niet wat ik er van moet vinden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 22 maart 2014 - 23:56   quote  deeplink  
Zie in Atsu wel een goede rechtsbuiten...
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 00:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:37 schreef nummer10 het volgende:
Op het moment is meleg een van de ster spelers van jong ajax ja remco.. sana vind ik ook top daar en zo nog een paar.. en kishna en meleg samen was een genot om naar te kijken
Een genot om naar te kijken viel ook wel mee. En Kishna bracht daar in die korte periode echt nog wel heel wat meer dan Meleg doet, ook hij doet het prima, maar nog niet dusdanig dat ik vind dat ie al zou moeten spelen in Ajax 1..

Prima dat ie verhuurd wordt als ze hem nog niet rijp achten voor Ajax 1..
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 00:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 23:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zie in Atsu wel een goede rechtsbuiten...
Spelers van Vitesse komen niet naar Ajax.. dat laten ze daar niet gebeuren..
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 00:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 19:43 schreef nummer10 het volgende:
Maar we zien in meleg misschien geen ajax 1 speler.. in zivkovic (sorry als ik verkeerd spel) wel dan ?? Denk zelf da meleg verder is overgens dus dan snap ik het hele aankoop beleid niet
Meleg is absoluut niet verder dan Zivkovic op dit moment. De een doet het al een tijd lang goed bij een eredivisie club, de ander doet het pas net goed bij een Jupiler club..

Ik ben overigens fan van het type voetballer dat Meleg is, en hoop ook echt dat ie doorbreekt.. Maar als men hem nog niet klaar acht, dan geloof ik dat graag.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 maart 2014 - 02:36   quote  deeplink  
Kweet niet wat ik ervan moet denken. Zal de toekomst uitwijzen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 maart 2014 - 03:37   quote  deeplink  
Wanneer komt er eens nieuws over Lobotka naar buiten, want ik hoop echt dat Ajax besluit hem over te nemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 23 maart 2014 - 03:37   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 23 maart 2014 door Ajax Warrior --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 maart 2014 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 maart 2014 - 23:56 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Zie in Atsu wel een goede rechtsbuiten...
Inderdaad sterke snelle speler met een goede techniek maakte gisteren
een mooie goal tegen Groningen. Kostic was ook weer een plaag voor de verdediging
die blijft voor mij ook altijd nog een optie kan links en rechts..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 maart 2014 - 06:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 03:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wanneer komt er eens nieuws over Lobotka naar buiten, want ik hoop echt dat Ajax besluit hem over te nemen.
Heb een paar wedstrijden van jong Ajax gemist maar speelt hij nog steeds wekelijks zo goed?
Toen het slecht draaide vond ik hem namelijk al 1 van de weinige lichtpuntjes.
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 02:36 schreef nummer10 het volgende:
Kweet niet wat ik ervan moet denken. Zal de toekomst uitwijzen
Met jongens als Vertonghen ook heel goed uitgepakt.. Durf eens iets positief in te zien..
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 03:37 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wanneer komt er eens nieuws over Lobotka naar buiten, want ik hoop echt dat Ajax besluit hem over te nemen.
Jep..
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 11:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 06:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb een paar wedstrijden van jong Ajax gemist maar speelt hij nog steeds wekelijks zo goed?
Toen het slecht draaide vond ik hem namelijk al 1 van de weinige lichtpuntjes.
Ja als ie speelt is ie goed..
nummer10
 nummer10 - zondag 23 maart 2014 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 11:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Met jongens als Vertonghen ook heel goed uitgepakt.. Durf eens iets positief in te zien..
Klopt.. blind idem.. maar toch aangezien we nie echt sterk zitten in de voorhoede... Verdediging en midden ligt da weer anders
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 13:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 13:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt.. blind idem.. maar toch aangezien we nie echt sterk zitten in de voorhoede... Verdediging en midden ligt da weer anders
Je weet toch helemaal niet wat men allemaal nog gaat doen de komende zomer??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 maart 2014 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 11:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja als ie speelt is ie goed..
Ok denk dat hij dan wel mag blijven.
Vind het wel een leuk spelertje beetje type Ziyech of Sneijder mits hij
zich kan blijven door ontwikkelen natuurlijk.
nummer10
 nummer10 - zondag 23 maart 2014 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 13:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Je weet toch helemaal niet wat men allemaal nog gaat doen de komende zomer??
Nee jij toch ook niet ?
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 14:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nee jij toch ook niet ?
En daarom oordeel ik ook nog niet..
remco k
 remco k - zondag 23 maart 2014 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 13:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ok denk dat hij dan wel mag blijven.
Vind het wel een leuk spelertje beetje type Ziyech of Sneijder mits hij
zich kan blijven door ontwikkelen natuurlijk.
Ik vind hem veel weg hebben van Sneijder.. Kan ook een echte spelverdeler zijn zoals een Xavi dat is bij Barca..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 maart 2014 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 23 maart 2014 - 14:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem veel weg hebben van Sneijder.. Kan ook een echte spelverdeler zijn zoals een Xavi dat is bij Barca..
Inderdaad hoop dat hij het waar kan gaan maken..
En dat hij Fysiek nog iets sterker kan worden komende jaren
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 maart 2014 - 07:09   quote  deeplink  
http://voetbal.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=211997&abbr=voetbal24

Ervaring wilden we toch? ;-)
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 maart 2014 - 08:10   quote  deeplink  
Steek, Heitinga, vd Vaart en als we dan toch bezig zijn probeer
Maxwell, Sneijder en Huntelaar dan ook maar..
We worden toch weer kampioen en verkopen ook nog wel een paar spelers
dus moet lukken! :p
nora
 nora - dinsdag 25 maart 2014 - 09:44   quote  deeplink  
Wat moet je met Steek als je Cillissen hebt, Heitinga heb je niet nodig met Veltman en Moisander en Denswil, v/d Vaart zou ik geweldig vinden maar dan moet HSV denk ik degraderen wil je een kans hebben, Maxwel en Sneijder kansloos money makers en Huntelaar heeft het prima naar zijn zin in Duitsland met een dik salaris is ook kansloos.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 maart 2014 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 09:44 schreef nora het volgende:
Wat moet je met Steek als je Cillissen hebt, Heitinga heb je niet nodig met Veltman en Moisander en Denswil, v/d Vaart zou ik geweldig vinden maar dan moet HSV denk ik degraderen wil je een kans hebben, Maxwel en Sneijder kansloos money makers en Huntelaar heeft het prima naar zijn zin in Duitsland met een dik salaris is ook kansloos.
Weet ik heus wel! :)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 maart 2014 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 09:44 schreef nora het volgende:
Wat moet je met Steek als je Cillissen hebt, Heitinga heb je niet nodig met Veltman en Moisander en Denswil, v/d Vaart zou ik geweldig vinden maar dan moet HSV denk ik degraderen wil je een kans hebben, Maxwel en Sneijder kansloos money makers en Huntelaar heeft het prima naar zijn zin in Duitsland met een dik salaris is ook kansloos.
Waarom Steek niet als 2e man? Vermeer laten gaan, Steek halen en een jonge derde keeper! Is maar een vraag hoor?
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 maart 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom Steek niet als 2e man? Vermeer laten gaan, Steek halen en een jonge derde keeper! Is maar een vraag hoor?
Steek hoopt gewoon op een leuke club waar hij weer wekelijks speelt.
In mijn ogen is hij nog altijd de beste keeper die nog speelt, maar hij word niet opgesteld.
Die gaat dus sowieso niet komen, want hij wil ook in NL elftal.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 25 maart 2014 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom Steek niet als 2e man? Vermeer laten gaan, Steek halen en een jonge derde keeper! Is maar een vraag hoor?
Denk niet dat hij als tweede keeper wilt komen. Heb Steek na Ajax niet echt
meer gevolgd maar hij is toch wel beter dan Cillissen? Staat wel Cilissen
in de weg dus gaat toch nooit gebeuren. Steek en vd Vaart kunnen je wel verder helpen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 maart 2014 - 16:43   quote  deeplink  
Ik begrijp dat het niet gaat lukken, maar als hij als 2e keeper zou willen komen, hoe staan jullie daar dan tegenover? Ik zou dan zeggen: DOEN! Maar enkel als 2e man!
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 25 maart 2014 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 16:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik begrijp dat het niet gaat lukken, maar als hij als 2e keeper zou willen komen, hoe staan jullie daar dan tegenover? Ik zou dan zeggen: DOEN! Maar enkel als 2e man!
Nee.
Ik vind hem veel beter als Cilissen, dus vind niet dat je hem aan zou moeten trekken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 maart 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 16:53 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee.
Ik vind hem veel beter als Cilissen, dus vind niet dat je hem aan zou moeten trekken.
Das duidelijk! En als 1ste man? ;-)
remco k
 remco k - dinsdag 25 maart 2014 - 18:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk niet dat hij als tweede keeper wilt komen. Heb Steek na Ajax niet echt
meer gevolgd maar hij is toch wel beter dan Cillissen? Staat wel Cilissen
in de weg dus gaat toch nooit gebeuren. Steek en vd Vaart kunnen je wel verder helpen
Ik vind hem in eigenlijk alles wat ie doet een stuk minder dan Cilissen, en dan is Steek ook al op of over zijn hoogtepunt heen en gaat Cilissen ook nog wel wat beter worden..

Daarbij is hij nu tweede keeper bij degradatiekandidaat nummer 1 in Engeland.. Gewisseld wegens tegenvallende resultaten..

Vd Vaart zou ons mits fit zeker kunnen helpen..
remco k
 remco k - dinsdag 25 maart 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 16:53 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee.
Ik vind hem veel beter als Cilissen, dus vind niet dat je hem aan zou moeten trekken.
Ik vraag me af wanneer jij hem dan nog goed hebt zien spelen. Zowel in Engeland als Italie volledig door de mand gevallen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 maart 2014 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 18:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind hem in eigenlijk alles wat ie doet een stuk minder dan Cilissen, en dan is Steek ook al op of over zijn hoogtepunt heen en gaat Cilissen ook nog wel wat beter worden..

Daarbij is hij nu tweede keeper bij degradatiekandidaat nummer 1 in Engeland.. Gewisseld wegens tegenvallende resultaten..

Vd Vaart zou ons mits fit zeker kunnen helpen..
Dat hij nu 2e keeper is, is gewoon de grootste onzin en een laatste middel van Magath om het seizoen te redden. Dit man heeft dictoriale trekjes en daar is hij nu al mee bezig. Van mij mag Fulham degraderen en hard ook!
remco k
 remco k - dinsdag 25 maart 2014 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 18:18 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat hij nu 2e keeper is, is gewoon de grootste onzin en een laatste middel van Magath om het seizoen te redden. Dit man heeft dictoriale trekjes en daar is hij nu al mee bezig. Van mij mag Fulham degraderen en hard ook!
Stekelenburg maakte aardig wat flinke fouten. En staat er volgens mij gewoon terecht naast..

Ik heb hem overigens nooit echt heel goed gevonden, zo goed als op het WK 2010 was een incident en boven zijn normale kunnen..
nora
 nora - dinsdag 25 maart 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 maart 2014 - 15:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom Steek niet als 2e man? Vermeer laten gaan, Steek halen en een jonge derde keeper! Is maar een vraag hoor?
Ik denk niet dat Steek tweede keeper wil zijn

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Plan van aanpak van de zomer plus Transfers









0.0130918