BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Milo
 Milo - vrijdag 05 september 2014 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 08:17 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Verdedigend meer een 5-2-3 aangezien Clasie de meest verdedigende middenvelder is ...

Misschien dan de volgende elf in een 3-4-3 formatie

Vermeer

Boulahrouz -- van Beek -- Kongolo

Toornstra -- El Ahmadi -- Clasie -- Vilhena

Basacikoglu -- Colin Richards -- Boëtius
Vermeer

Wilkshere, Boulahrouz, kongolo

El Ahmadi

Clasie, Toornstra, Vilhena

Basacikoglu Kazim, Boetius

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 05 september 2014 door Milo --
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Toornstra als 10
En Vilhena wint de strijd makkelijk van Immers toch?
prima!
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 11:52   quote  deeplink  
dan komt er veel meer voetbal in de ploeg.
opperde het ook al eens voor Vormer , maar met El drie keer beter.
Clasie kan verder doorschuiven .
ik word er vrolijk van.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 september 2014 - 13:10   quote  deeplink  
Komt t allemaal toch nog goed.
Beempjerotterdam
 Beempjerotterdam - vrijdag 05 september 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Mag alleen hopen dat Te Vrede er ook instaat!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 september 2014 - 13:18   quote  deeplink  
Maakt niet uit.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 05 september 2014 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 11:43 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En Vilhena wint de strijd makkelijk van Immers toch?
Niet als het gaat om het scorend vermogen.
ViezeFurr
 ViezeFurr - vrijdag 05 september 2014 - 16:58   quote  deeplink  
Als Tonny het gelijke aantal kansen krijgt, schiet Tonny er meer in. Als Tonny dus doorschuift scoort hij net zoveel als Immers. En krijgt de spits ook bruikbare ballen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 05 september 2014 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 16:55 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Niet als het gaat om het scorend vermogen.
Dat weet ik niet, Immers heeft nooit op de plek van Vilhena gespeeld en vice versa.

Dit gaat om de plek links op t middenveld, niet de aanvallende middenvelder, die zal voor Toornstra zijn.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 05 september 2014 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 05 september 2014 - 16:58 schreef ViezeFurr het volgende:
Als Tonny het gelijke aantal kansen krijgt, schiet Tonny er meer in. Als Tonny dus doorschuift scoort hij net zoveel als Immers. En krijgt de spits ook bruikbare ballen.
De technische staf, ook die van de jeugdelftallen, weten al jaren dat dat niet het geval is.
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 17:45   quote  deeplink  
misschien n keer kijken?met de ogen open
van geil
 van geil - vrijdag 05 september 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Ik begin te geloven dat Rutten t toch aardig ziet.
nu nog t lef om door te halen.
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 06 september 2014 - 00:04   quote  deeplink  
Lef heeft ie niet..
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 06 september 2014 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 00:04 schreef RenatoBos het volgende:
Lef heeft ie niet..
en dat blijkt uit?
G-child
 G-child - zaterdag 06 september 2014 - 09:20   quote  deeplink  
Rouleren met een selectie van 18 spelers houdt niet in dat je dus constant met dezelfde 11 zal spelen. Dit maakt dat Vilhena en Immers beide aan hun minuten zullen gaan komen, evenals bijv. Karsdorp.
Over het lef van Rutten kunnen we denk ik zo vroeg nog niet oordelen. Vindt het zelf van redelijke lef getuigen om zowel Mulder als Immers weer terug in de realiteit te zetten.
JanM
 JanM - zaterdag 06 september 2014 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 00:04 schreef RenatoBos het volgende:
Lef heeft ie niet..
Als 'ie weer met Mathijsen en Immers begint ga ik je gelijk geven, maar dat verwacht ik niet!
JanM
 JanM - zaterdag 06 september 2014 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 09:20 schreef G-child het volgende:
Rouleren met een selectie van 18 spelers houdt niet in dat je dus constant met dezelfde 11 zal spelen. Dit maakt dat Vilhena en Immers beide aan hun minuten zullen gaan komen, evenals bijv. Karsdorp.
Over het lef van Rutten kunnen we denk ik zo vroeg nog niet oordelen. Vindt het zelf van redelijke lef getuigen om zowel Mulder als Immers weer terug in de realiteit te zetten.
Ik tel er trouwens 22, dus ben benieuwd welke 4 niet mee zullen rouleren ... Ik denk Mulder, Boulahrouz, Verhoek en Achahbar. Dan hou je de volgende 18 over:

Vermeer

Kongolo, Mathijsen, Nelom, Van Beek en Wilkshire

Clasie, El Ahmadi, Immers, Karsdorp, Toornstra en Vilhena

Basacikoglu, Boëtius, Kazim Richards, Manu, Schaken en Te Vrede
G-child
 G-child - zaterdag 06 september 2014 - 19:11   quote  deeplink  
Prima selectie om mee te doen voor Europees voetbal. Volgend jaar de 30-ers laten gaan, 2 a 3 spelers erbij en op naar het kampioenschap!
van geil
 van geil - zaterdag 06 september 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 06 september 2014 - 19:11 schreef G-child het volgende:
Prima selectie om mee te doen voor Europees voetbal. Volgend jaar de 30-ers laten gaan, 2 a 3 spelers erbij en op naar het kampioenschap!
in de winterstop zou perfect zijn.
nog n kwaliteitsinjectie.
drie weg 1 erbij van buitenaf. en twee eigen jeugd (liefst Sleegers terug)
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 september 2014 - 14:38   quote  deeplink  
Now we're talking:

Fred Rutten heeft dit seizoen de beschikking over zeker vijf middenvelders die geschikt zijn voor de basis van een kampioenskandidaat. De trainer van Feyenoord is tevreden met zijn selectie, wel had hij graag nog een spits gehaald zien worden.

Rutten durft niet te zeggen dat de selectie er deze zomer beter op is geworden. "Niet beter, anders", zegt hij in Voetbal International. "Wat je krijgt als bepalende spelers vertrekken, is een andere sfeer in de kleedkamer. Er vormt zich een nieuwe hiërarchie en zoiets heeft tijd nodig. Ik ben tevreden met mijn selectie, al blijft het jammer dat we er niet in zijn geslaagd ons speerpunt te halen."

Met een speerpunt bedoelt de oefenmeester een spits. "Als dat was gelukt, waren we helemaal compleet geweest. Maar goed, ik denk dat de club er alles aan heeft gedaan en als het dan niet lukt, kun je ook niemand wat verwijten. We hebben met Elvis Manu, Colin Kazim-Richards en Mitchell Te Vrede nog steeds wat te kiezen in de spits."

Vooral op het middenveld moeten harde beslissingen gemaakt worden. Rutten sluit echter niet uit dat hij helemaal geen vaste keuzes maakt. Over het nieuwe middenveld kan hij dan ook nog weinig zeggen. "Dat kan per week verschillen. Ik kijk gewoon naar wat in mijn ogen het beste team is om de tegenstander van dat moment te verslaan. En dan schroom ik niet harde beslissingen te nemen. Ik leg het ze uit, zonder dat het hier nu een praathuis moet worden."

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/399246/rutten-loopt-niet-weg-voor-harde-beslissingen-elftal-kan-per-week-verschillen-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=feyenoord
Barabas
 Barabas - woensdag 10 september 2014 - 15:10   quote  deeplink  
Ik heb vertrouwen in deze groep. Rutten zal de juiste man op de juiste plek blijken. Die spits moeten we in de winter maar opnieuw voor gaan, zeker als dat Europees gezien zinvol blijkt.

We gaan ervoor!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 15:12   quote  deeplink  
Kenau..
Stylzz
 Stylzz - woensdag 10 september 2014 - 15:13   quote  deeplink  
oh t was van korte duur...

Rutten: ''Meedoen is iets anders dan kampioen móéten worden''

http://www.feyenoordpings.nl/nieuws/13756/rutten-meedoen-is-iets-anders-dan-kampioen-m-ten-worden-.html
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 10 september 2014 - 15:23   quote  deeplink  
Hij heeft wel gelijk. Je mag niet eisen dat hij kampioen wordt. Wel dat hij er alles aan doet, en tot het laatst meedoet om het kampioenschap.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 september 2014 - 15:23 schreef ViezeFurr het volgende:
Hij heeft wel gelijk. Je mag niet eisen dat hij kampioen wordt. Wel dat hij er alles aan doet, en tot het laatst meedoet om het kampioenschap.
Eens, zo denk ik er ook altijd over. Belangrijkste is dat je meedoet om het kampioenschap..
ViezeFurr
 ViezeFurr - woensdag 10 september 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Dit jaar nog wel. Volgend jaar móéten we kampioen worden.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 15:35   quote  deeplink  
Ik heb dat nou nooit Furr dat Feyenoord dat moet..
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 10 september 2014 - 20:44   quote  deeplink  
Met de 3e (of 4e?)hoogste begroting van Nederland moet je meedoen.
Hoger moet je het niet willen stellen.
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 21:12   quote  deeplink  
Rutten: El Ahmadi optie als inschuivende verdediger

Ahmadi1.jpg

In de nieuwe uitgave van Voetbal International bevestigt Fred Rutten de berichten dat hij Karim El Ahmadi als optie ziet voor de rol van inschuivende verdediger.

Met de hoeveelheid middenvelders kan hij ze ook op andere posities gebruiken. 'Zo heb ik Theo Janssen ooit laten spelen, maar ik moet zien of dat nu bij Feyenoord een goed idee is. Feit is dat we alle kanten uit kunnen. We hebben sowieso iedereen nodig. Vóór de winterstop spelen we 28 wedstrijden.'

Veel tijd om te experimenteren heeft de Feyenoord coach echter niet. In één week moet de ploeg het opnemen tegen Europa League-winnaar Sevilla en aartsrivaal Ajaks. 'Als je het goed doorstaat, kun je er een boost van krijgen. Ik geloof er wel in, hoor. We kunnen in Spanje een resultaat halen en waarom zouden we in eigen huis Ajaks niet kunnen verslaan?'
Bron:Feyenoord.netwerk.to
ar
 ar - woensdag 10 september 2014 - 21:16   quote  deeplink  
Positiviteit!
RenatoBos
 RenatoBos - woensdag 10 september 2014 - 21:17   quote  deeplink  
Ghehe..
van geil
 van geil - donderdag 11 september 2014 - 10:52   quote  deeplink  
Ballen tonen
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 13:58   quote  deeplink  
Das moeilijk bij hem..
RenatoBos
 RenatoBos - donderdag 11 september 2014 - 21:44   quote  deeplink  
Fred is fanatieker dan Koeman, hij is erg aanwezig op het trainingsveld

gastel.jpg

Giovanni van Bronckhorst is zeer te spreken over de samenwerking met Fred Rutten. Vorig seizoen was Ronald Koeman nog de trainer van Feyenoord, maar ook met Rutten kan de oud-linkervleugelverdediger het goed vinden. Dat laat Van Bronckhorst weten via de officiële kanalen van de Rotterdammers.

Je krijgt te maken met andere trainingsvormen en manieren van het bespreken van een wedstrijd. Het is goed om met Fred samen te werken en de dingen eruit te pakken die hij anders doet dan Ronald, aldus Van Bronckhorst. Dat is nodig voor mijn persoonlijke ontwikkeling. Je merkt dat Fred veel ervaring heeft, de samenwerking bevalt me dan ook.

De andere assistent Jean-Paul van Gastel zegt dat hij heeft moeten wennen aan de trainerswissel: Je hebt met een ander type mens en trainer te maken. Dat heeft afstemming nodig, wat met vallen en opstaan ging. Maar we zijn inmiddels aan elkaar gewend. Fred is wat fanatieker dan Koeman. Hij is erg aanwezig op het trainingsveld.
Bron:Voetbalzone
MMM
 MMM - vrijdag 12 september 2014 - 14:50   quote  deeplink  
Laffe drol, je koopt Toornstra en alsnog begin je met Immers. Pleur op, wat een idioterie weer.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 september 2014 - 14:54   quote  deeplink  
Aldus JDS...
MMM
 MMM - vrijdag 12 september 2014 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 14:54 schreef Stylzz het volgende:
Aldus JDS...
Wat bedoel je maat?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 september 2014 - 14:59   quote  deeplink  
Jan Dirk Stouten maakte het op uit wat Rutten vertelde.
Heeft geen opstelling gegeven.
MMM
 MMM - vrijdag 12 september 2014 - 15:06   quote  deeplink  
Ga er maar vanuit dat Immers in het veld staat.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 september 2014 - 16:11   quote  deeplink  
Feyenoord-trainer Fred Rutten blikt vooruit op treffen met Willem II

(http://youtu.be/PHBNuzAXX1c)
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 september 2014 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 15:06 schreef MMM het volgende:
Ga er maar vanuit dat Immers in het veld staat.
Klopt..die speelt..
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 16:18   quote  deeplink  
weg ermee.
onzin
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 16:22   quote  deeplink  
geen ballen dus.
RdamStyle
 RdamStyle - vrijdag 12 september 2014 - 18:24   quote  deeplink  
Ik wilde deze man echt een kans geven, maar elke keer dat hij zijn mond open doet of een beslissing maakt is het crap. Kan deze man alstublieft zijn spullen pakken en ons cluppie met rust laten?
Hij zegt hier eigenlijk dat Immers niet ter discussie staat. Dat hij hem de voorkeur geeft vind ik al belachelijk, maar zoals hij over Immers praat doet hij net alsof het onze belangrijkste speler is. Fred gaat van ons een laf slap kut elftal maken. Ik ben deze man zo zat. Nu al.
Kunnen we niet beter hem assistent maken de rest van het seizoen. Of gewoon weg doen met zijn jaar contract en Marinus Dijkhuizen of Henk Fräser erbij halen. Samen met Gio en JPvG zou dat toch een stuk beter zijn dan dit lulletje rozenwater wat er nou staat :'(
Ik weet niet of hij het expres doet, maar kan me bijna niet anders meer voorstellen. Verschrikkelijk om te zien hoe deze man straks alles gaat verzieken voor iedereen en gewoon vrij baan krijgt om dat te doen. Om te huilen gewoon.
VVout
 VVout - vrijdag 12 september 2014 - 18:26   quote  deeplink  
Als we nou lekker winnen van Willem II dan kan je de beste voor je zwaardere wedstrijden fit opstellen. Wat is daar nu mis mee?

Gewoon lekker laten ballen nu die Lexi en er van uit gaan dat het goed komt toch.
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 18:24 schreef RdamStyle het volgende:
Ik wilde deze man echt een kans geven, maar elke keer dat hij zijn mond open doet of een beslissing maakt is het crap. Kan deze man alstublieft zijn spullen pakken en ons cluppie met rust laten?
Hij zegt hier eigenlijk dat Immers niet ter discussie staat. Dat hij hem de voorkeur geeft vind ik al belachelijk, maar zoals hij over Immers praat doet hij net alsof het onze belangrijkste speler is. Fred gaat van ons een laf slap kut elftal maken. Ik ben deze man zo zat. Nu al.
Kunnen we niet beter hem assistent maken de rest van het seizoen. Of gewoon weg doen met zijn jaar contract en Marinus Dijkhuizen of Henk Fräser erbij halen. Samen met Gio en JPvG zou dat toch een stuk beter zijn dan dit lulletje rozenwater wat er nou staat :'(
Ik weet niet of hij het expres doet, maar kan me bijna niet anders meer voorstellen. Verschrikkelijk om te zien hoe deze man straks alles gaat verzieken voor iedereen en gewoon vrij baan krijgt om dat te doen. Om te huilen gewoon.
ik denk dat je n stap hoger moet kijken.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 september 2014 - 18:29   quote  deeplink  
Wel vreemd toch. Lex speelt dit seizoen zwak.
Er zijn nu betere opties.
Of hij laat Vilhena een helft rust nemen.
Toornstra of El Ahmadi aan de kant vraagt om uitleg.
RdamStyle
 RdamStyle - vrijdag 12 september 2014 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 18:28 schreef van geil het volgende:

[..]

ik denk dat je n stap hoger moet kijken.
Wat bedoel je? Dat stukje over dat Fred anders is als Koeman?
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 18:40 schreef RdamStyle het volgende:

[..]

Wat bedoel je? Dat stukje over dat Fred anders is als Koeman?
Dat Fred t wel ziet, maar zeker na T Mulder effect niet durft.
zeker niet omdat zijn baas overal roept Immers zeer belangrijk te vinden en n publiekslieveling vindt.
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 18:44   quote  deeplink  
ik zal de tegenstanders van deze mening vast helpen
foil_hat1.jpg

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic









0.0153329