BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
RdamStyle
 RdamStyle - vrijdag 12 september 2014 - 18:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 18:43 schreef van geil het volgende:

[..]

Dat Fred t wel ziet, maar zeker na T Mulder effect niet durft.
zeker niet omdat zijn baas overal roept Immers zeer belangrijk te vinden en n publiekslieveling vindt.
Ja zou kunnen, maar waarom aanvoerder?? Ik denk niet dat Fred het ziet hoor, maar sowieso ben ik met je eens dat het een slappeling is. Daar hebben we hier toch echt geen behoefte aan volgens mij :(
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 18:49   quote  deeplink  
ik begrijp er al tijden geen worst meer van.
heb me al neergelegd bij n anoniem seizoen.
waarbij ik nu al voorspel net als n maand geleden dat er noodverband gaat komen in de winterstop. wat eigenlijk niet hoeft mijns inziens.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 12 september 2014 - 18:56   quote  deeplink  
....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door FR-Henk --
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 12 september 2014 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 18:24 schreef RdamStyle het volgende:
Ik wilde deze man echt een kans geven, maar elke keer dat hij zijn mond open doet of een beslissing maakt is het crap. Kan deze man alstublieft zijn spullen pakken en ons cluppie met rust laten?
Hij zegt hier eigenlijk dat Immers niet ter discussie staat. Dat hij hem de voorkeur geeft vind ik al belachelijk, maar zoals hij over Immers praat doet hij net alsof het onze belangrijkste speler is. Fred gaat van ons een laf slap kut elftal maken. Ik ben deze man zo zat. Nu al.
Kunnen we niet beter hem assistent maken de rest van het seizoen. Of gewoon weg doen met zijn jaar contract en Marinus Dijkhuizen of Henk Fräser erbij halen. Samen met Gio en JPvG zou dat toch een stuk beter zijn dan dit lulletje rozenwater wat er nou staat :'(
Ik weet niet of hij het expres doet, maar kan me bijna niet anders meer voorstellen. Verschrikkelijk om te zien hoe deze man straks alles gaat verzieken voor iedereen en gewoon vrij baan krijgt om dat te doen. Om te huilen gewoon.
Krijgt ie ook nog een kans..(?) dat ie geen uitstraling heeft ben ik met je eens, maar kijk eens naar de reacties van Gio en JP deze week over hem. Denk dat die hem beter kunnen beoordelen dan wij, zij staan tenslotte elke dag met hem op het veld. Dat ie laf is valt mij ook tegen maar daar staat ie om bekend. Het elftal waar we het, sowieso tot de winterstop, mee moeten doen is nu bekend en aan hem de taak om er een goed elftal van te maken. Tegen Twente zag het er al een stuk beter uit. Had in die wedstrijd wel liever gezien dat ie aanvallender had gewisseld om alsnog de drie punten mee te hebben kunnen nemen naar Rottrdam..
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 september 2014 - 21:35   quote  deeplink  
Zit MVV-VVV te kijken, onze voorzetten zijn ongeveer van hetzelfde niveau.
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:35 schreef Stylzz het volgende:
Zit MVV-VVV te kijken, onze voorzetten zijn ongeveer van hetzelfde niveau.
citroen-cinque.jpg
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:40 schreef van geil het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
psst...

Morgenavond speelt Feyenoord tegen Willem ll met waarschijnlijk Lex Immers in de basis. Volgens Martijn Krabbendam zal de middenvelder echter tegen Sevilla en Ajax niet in de basis staan.'Rutten gaat rouleren. Tegen Willem II kiest hij voor Immers, maar in de grotere wedstrijden tegen Sevilla en Ajax speelt gewoon Jens Toornstra.' aldus Krabbendam bij Voetbal International.

Volgens de clubwatcher is Rutten een drukkere coach dan Ronald Koeman, zeker op de training.'Op één training heeft Rutten al meer gelopen dan Koeman in drie jaar. Hij rent voorop bij de conditieoefeningen. De spelers krijgen geen seconde om te verslappen, want dan staat de trainer al naast hun. Als ze op twee velden trainen zie je Rutten heen en weer rennen.'
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 21:53   quote  deeplink  
Ja , hoorde ik.
maar andere speeltypes moet je er in slijten.
Stel hij gaat met El achterin en toornstra op 10 en t gaat mis.
dan weet je t wel.
Er is geen tijd meer voor fratsen.
Rouleren is prima!!!
maar t speltype moet duidelijk zijn.
en of je dat met Immers of Toornstra doet is n wereld van verschil.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 12 september 2014 door van geil --
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 september 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 21:53 schreef van geil het volgende:
Ja , hoorde ik.
maar andere speeltypes moet je er in slijten.
Stel hij gaat met El achterin en toornstra op 10 en t gaat mis.
dan weet je t wel.
Er is geen tijd meer voor fratsen.
Stel dat hij alleen met Toornstra en of Immers afwisselt?
Dan train je toch allemaal hetzelfde? Altijd een A en B groep die dezelfde stijl hanteren.
Uiteindelijk zal de beste t meeste spelen, we hopen allebei op hetzelfde.
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 21:55   quote  deeplink  
ik had m al aangepast.
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 22:06   quote  deeplink  
Wat ik bedoel is.
Toornstra is n speler die constant bezig is aanspeelbaar te zijn en die aanspeelbaar is ook in de dekking.
kort staat en diep gaat.
Immers is n speler die zich onttrekt aan t spel , diep staat en eigenlijk t liefst de bal krijgt als hij vrij staat.
Voor mij is Immers alleen nuttig als je n keer opportunistisch moet gaan spelen bij n achterstand.
van geil
 van geil - vrijdag 12 september 2014 - 22:10   quote  deeplink  
En als je El als vrije verdediger wil gebruiken.
wat in mijn ogen perfect is.
dan moet je daar NU mee beginnen.
het is al September.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 12 september 2014 - 22:14   quote  deeplink  
Clasie krijgt nu nog rust, ben benieuwd de wedstrijd tegen Sevilla.
dr love
 dr love - vrijdag 12 september 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Eindelijk wordt rutten wakker opzouten met die tuinkabouter clasie voegt al jaren niks toe misplaatste overschatte spelertje die Door supporters wordt gesteund om dat het van eigen kweek komt
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 13 september 2014 - 00:03   quote  deeplink  
Moet eens nodig met de portier praten, drugsgebruik is in dit cafe streng verboden..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 september 2014 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 23:13 schreef dr love het volgende:
Eindelijk wordt rutten wakker opzouten met die tuinkabouter clasie voegt al jaren niks toe misplaatste overschatte spelertje die Door supporters wordt gesteund om dat het van eigen kweek komt
Het is gewoon een van de betere spelers , dat jij als kleuter dat niet wil zien ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 13 september 2014 - 09:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 september 2014 - 22:06 schreef van geil het volgende:
Wat ik bedoel is.
Toornstra is n speler die constant bezig is aanspeelbaar te zijn en die aanspeelbaar is ook in de dekking.
kort staat en diep gaat.
Immers is n speler die zich onttrekt aan t spel , diep staat en eigenlijk t liefst de bal krijgt als hij vrij staat.
Voor mij is Immers alleen nuttig als je n keer opportunistisch moet gaan spelen bij n achterstand.
Het is belangrijk om als een speler met een tegenstander in de rug je eigen aan te bieden en aanspeelbaar te zijn, dat is iets wat zeker Immers op voetbal gebied te kort komt ...
dr love
 dr love - zaterdag 13 september 2014 - 22:17   quote  deeplink  
Rutten moet maar beter opdonderen kan er helemaal niks van zwaar schande tegen Willem 11 nog wel ik denk dat het einde tijdperk is voor Nederlandse trainers ze zijn volgepropt met euris vette bankrekening kijk en dat geldt ook voor r.koeman heeft geluk dat hij dure spelers mag kiezen.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 13 september 2014 - 22:34   quote  deeplink  
Rutten rot maar op en neem Vermeer maar mee
JoopieKlepzeikerT
 JoopieKlepzeikerT - zaterdag 13 september 2014 - 22:40   quote  deeplink  
Waardeloze slisserbek.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 september 2014 - 22:45   quote  deeplink  
Laat maar zien wat je van deze wedstrijd geleerd hebt in de opstelling van Donderdag.

Als daar niet rigoreus in omgegooid wordt heb je van mij afgedaan.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 13 september 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Kan ze duidelijk niet inspireren
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 september 2014 - 22:48   quote  deeplink  
T is aan hem nu.
hotjumper
 hotjumper - zaterdag 13 september 2014 - 22:49   quote  deeplink  
Om z'n koffer te pakken, Feyenoord streeft toch een topclub klimaat na dan kunnen ze Rutten het beste morgen meteen naar de ROTEB brengen.
koekie
 koekie - zaterdag 13 september 2014 - 22:50   quote  deeplink  
Heeft die Rutten nou 1 jarig contract... Zo ja, afkopen en doooooeeeeei..deze week graag.
Els
 Els - zaterdag 13 september 2014 - 23:09   quote  deeplink  
Na 1 september ging het pas beginnen. Nou, fijn.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 september 2014 - 23:10   quote  deeplink  
Moet gaan bouwen in de competitie tja ik weet het niet zie geen systeem,
dr love
 dr love - zaterdag 13 september 2014 - 23:10   quote  deeplink  
Tis toch een vuile mongool die rutten manu toornstra kazim kazim hadden recht op een begin basisarts moeten hebben het is gewoon een zwakzinnige coach je mag best es een potje verliezen maar de manier hoe is dit feyenoord onwaardig.
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 september 2014 - 23:17   quote  deeplink  
Zou Rutten een kalkoen zijn en de kerst niet halen?
Els
 Els - zaterdag 13 september 2014 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:10 schreef dr love het volgende:
Tis toch een vuile mongool die rutten manu toornstra kazim kazim hadden recht op een begin basisarts moeten hebben het is gewoon een zwakzinnige coach je mag best es een potje verliezen maar de manier hoe is dit feyenoord onwaardig.
Absoluut. zoals je zelf ook al een beetje suggereert, het probleem begint met het niet opstellen van Clasie. Alleen daarom mag hij van mij morgen al vertrekken. De voetbalwereld is hard, enzo. Menselijk valt het zwaar. Maar uit sportief oogpunt moet dit gebeuren.
koekie
 koekie - zaterdag 13 september 2014 - 23:23   quote  deeplink  
Nogmaals ....doei Fredje.....het gaat je goed..
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 13 september 2014 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:17 schreef Els het volgende:

[..]

Absoluut. zoals je zelf ook al een beetje suggereert, het probleem begint met het niet opstellen van Clasie. Alleen daarom mag hij van mij morgen al vertrekken. De voetbalwereld is hard, enzo. Menselijk valt het zwaar. Maar uit sportief oogpunt moet dit gebeuren.
Foei Els geldt nu goed werkgeverschap niet, en voor Mulder hoe kun je Rutten nu afrekenen als hij moet gaan bouwen in de competitie ?
ar
 ar - zaterdag 13 september 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Nog een beetje vroeg om hem af te knallen vinden jullie niet? Dat het niet jofel loopt moge duidelijk zijn.
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 13 september 2014 - 23:29   quote  deeplink  
Fred Rutten gaf vrijdagmiddag nog aan te willen voortborduren op het vertoonde spel tegen FC Twente. De trainer wilde groei in zijn elftal zien. Na de wedstrijd tegen Willem II (1-2 verlies) kon hij concluderen dat er van groei zeker geen sprake was.

De coach was geschrokken. 'Je verwacht dat er na FC Twente een groei in dit team zit en daar heb ik vandaag niks van gezien. Dit is twee stappen achteruit', aldus Rutten bij Fox Sports. 'We kregen snel een goal tegen en dat bleef wel even hangen had ik het gevoel. Zij speelden met 200% inzet en als jonge speler moet je daar wel mee omgaan. Als je dat niet doet, wordt je afgestraft.''

Na rust wisselde Rutten direct offensief. Joris Mathijsen en Jean-Paul Boëtius werden eruit gehaald. 'Ik denk dat Sven wat sneller is en we gingen wat offensiever spelen. Alleen in de uitvoering was dat nog niet heel goed. Maar er zat meer flow in en we hebben daarna nog wat kansen gehad met Manu onder andere.'

Het enige waar de oefenmeester tevreden over was waren invallers Jens Toornstra en Colin-Kazim Richards. 'Zij waren wel lichtpuntjes, maar ik denk dat ik dat niet eens mag zeggen, want je verliest van Willem ll. Wij zijn Feyenoord en dan mag je niet zo makkelijk verliezen.
koekie
 koekie - zaterdag 13 september 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:29 schreef ar het volgende:
Nog een beetje vroeg om hem af te knallen vinden jullie niet? Dat het niet jofel loopt moge duidelijk zijn.
Het is ook niet eerlijk ar...maar hij krijgt het elftal niet aan de praat. Wat zeggen we als we as donderdag en zondag ook verliezen. .want dat zit er dik in op deze manier.
Els
 Els - zaterdag 13 september 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:27 schreef piet de paler het volgende:

[..]

Foei Els geldt nu goed werkgeverschap niet, en voor Mulder hoe kun je Rutten nu afrekenen als hij moet gaan bouwen in de competitie ?
Ik was mij er niet van bewust dat ik de werkgever van Fred Rutten was.
Waarom zou een supporter, die ik in mijn ogen ben, geen kritiek mogen hebben.
Goed werkgeverschap wil trouwens niet zeggen dat iemand niet ontslagen magworden. Het vergt wel discretie bij de reden waarom.
Staat het bedrijfsleven echt zo ver van je af?
van geil
 van geil - zaterdag 13 september 2014 - 23:40   quote  deeplink  
Van Geel gaat voor het kampioenschap.
succes Fred.
flipje tiel
 flipje tiel - zaterdag 13 september 2014 - 23:53   quote  deeplink  
een donderdag tegen sevilla is een verlies partij en zondag,s tegen 020 ben ik bang dat we helemaal worden weggespeld.
wat is er met onze verdediging kongolo zwak mathijssen te oud van beek ook nu weer een onvodoende
MMM
 MMM - zaterdag 13 september 2014 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 22:34 schreef hotjumper het volgende:
Rutten rot maar op en neem Vermeer maar mee
Ja laten we clown Mulder er weer ingooien in plaats van de betere Vermeer.
MMM
 MMM - zaterdag 13 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
Actie Rutten, tijd voor actie!!
FR-Henk
 FR-Henk - zaterdag 13 september 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 22:45 schreef Stylzz het volgende:
Laat maar zien wat je van deze wedstrijd geleerd hebt in de opstelling van Donderdag.

Als daar niet rigoreus in omgegooid wordt heb je van mij afgedaan.
Ik volg dat standpunt.
van geil
 van geil - zaterdag 13 september 2014 - 23:57   quote  deeplink  
humor.
ar
 ar - zondag 14 september 2014 - 00:00   quote  deeplink  
Ik heb er nog wel vertrouwen in.
van geil
 van geil - zondag 14 september 2014 - 00:01   quote  deeplink  
ik ook.
ooit.
ar
 ar - zondag 14 september 2014 - 00:02   quote  deeplink  
Maar Te Vrede kan echt niet meer in de punt.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:57 schreef van geil het volgende:
humor.
Leg uit. Waar slaat het op.
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 september 2014 - 23:57 schreef van geil het volgende:
humor.
Leg uit. Waar slaat het op.
van geil
 van geil - zondag 14 september 2014 - 00:05   quote  deeplink  
Narro_smiley.jpg#smiley%201000x1000
iets met koe in de kont kijken??
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 14 september 2014 - 00:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 00:05 schreef van geil het volgende:
[ afbeelding ]
iets met koe in de kont kijken??
Jij hebt een egoprobleem.
Sneue dwaas.
Maak morgen maar humor, nu niet.
van geil
 van geil - zondag 14 september 2014 - 00:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 14 september 2014 - 00:07 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Jij hebt een egoprobleem.
Sneue dwaas.
Maak morgen maar humor, nu niet.
poep.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic









0.0152070