BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 04:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:42 schreef FR-Henk het volgende:
Ik kijk Rutten niet meer.
Vind 'm niet zo boeiend.
Ik ook niet , lijkt wel een kopietje van Erwin Mulder. Ook zo'n dooie vogel ...
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 04:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 18:37 schreef FR-Elmo het volgende:
Ik heb toch wat moeite met Rutten, niet zo neersabelend als sommige hier maar vraag me wel af wat hij voor meerwaarde vertegenwoordigt boven bv v gastel of gio.
Z'n wissels snap ik lang niet altijd en qua uitstraling moet je het niet van hem hebben.
Misschien nog even afwachten tot na 1sept, hoop er het beste van maar vrees het ergste
De tijd geven tot de winterstop en dan oordelen ...
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 08:44   quote  deeplink  
Ik ben bang dat het totaal-pakket-rutte niet boven de middelmaat uitstijgt. Hij schijnt mij totaal behoudend (op die rare binnenkomer met Schaken na dan) en geen man van de oplossingen. Een echte kanjercoach grijpt meteen in, maar als je na 3 wedstrijden ziet hoe de hele boel steeds in elkaar lazert, dan schiet je naar mijn mening toch echt nogal tekort wanneer je dan nog geen schijn van een oplossing achter de hand hebt. Rutte wist het in de 2e helft tegen Utrecht niet meer. Rutte wist wat hem mogelijk te wachten stond tegen die Oekrainers, maar zat als een dood vogeltje op de bank te bidden dat het maar goed af zou lopen. Hij heeft 1 heel groot voordeel: we hebben voor de eredivisie zulk geweldig materiaal dat we maar zo kampioen zouden kunnen worden! Aan Rutte de taak om de hevige concurrentie in de selectie in goede banen te leiden. Ik heb geen idee of hij dat wel in de vingers heeft. Ik hoop er het beste van.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 30 augustus 2014 door Nick4F --
Stylzz
 Stylzz - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:38   quote  deeplink  
Ik vind Rutte ook meer een premier dan een trainer, maar das mijn mening.
Bosifyable
 Bosifyable - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:48   quote  deeplink  
Blijft verwarrend hoor ;)
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:44 schreef Nick4F het volgende:
Ik ben bang dat het totaal-pakket-rutte niet boven de middelmaat uitstijgt. Hij schijnt mij totaal behoudend (op die rare binnenkomer met Schaken na dan) en geen man van de oplossingen. Een echte kanjercoach grijpt meteen in, maar als je na 3 wedstrijden ziet hoe de hele boel steeds in elkaar lazert, dan schiet je naar mijn mening toch echt nogal tekort wanneer je dan nog geen schijn van een oplossing achter de hand hebt. Rutte wist het in de 2e helft tegen Utrecht niet meer. Rutte wist wat hem mogelijk te wachten stond tegen die Oekrainers, maar zat als een dood vogeltje op de bank te bidden dat het maar goed af zou lopen. Hij heeft 1 heel groot voordeel: we hebben voor de eredivisie zulk geweldig materiaal dat we maar zo kampioen zouden kunnen worden! Aan Rutte de taak om de hevige concurrentie in de selectie in goede banen te leiden. Ik heb geen idee of hij dat wel in de vingers heeft. Ik hoop er het beste van.
Tja, Mark Rutte of Fred Rutten ... het blijft lastig!!! Haha
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:23   quote  deeplink  
Heb ik van onze nachtburgemeester drlove geleerd: snel vuren, - gewoon uit de heup.
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:23 schreef Nick4F het volgende:
Heb ik van onze nachtburgemeester drlove geleerd: snel vuren, - gewoon uit de heup.
DrLove, haha

Sinds Clasie heeft bijgetekend is ie gestorven blijkbaar ...
RenatoBos
 RenatoBos - zaterdag 30 augustus 2014 - 10:40   quote  deeplink  
Heb hem sindsdien niet meer gezien inderdaad..
lijdensweg
 lijdensweg - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 10:40 schreef RenatoBos het volgende:
Heb hem sindsdien niet meer gezien inderdaad..
Misschien was het Clasie zelf ???
piet de paler
 piet de paler - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:20   quote  deeplink  
Fred moet aan de bal om na 4 wedstrijden een redelijk nieuw team neer te zetten, kunnen we zien of het een vakman is
JanM
 JanM - zaterdag 30 augustus 2014 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 04:50 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

De tijd geven tot de winterstop en dan oordelen ...
Lachwekkende post als je een minuut eerder nog schrijft:

quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 04:49 schreef lijdensweg het volgende:

[..]

Ik ook niet , lijkt wel een kopietje van Erwin Mulder. Ook zo'n dooie vogel ...
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 09:29 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Nee 'mate', jij bent wel heel erg blind in je afkeer van Ruud, als je van mening bent dat hij minder zou hebben gebracht dan Immers. En zo nog wel een paar anderen. En die wedstrijd waar jij zo op preludeert 'mate', had Ruud idd 1x heel erg gevaarlijk balverlies op eigen helft, en 1x omdat de scheids hem in de weg liep. Als je zo blind bent voor pure wanprestaties en dan ijskoud durft te beweren dat Ruud dat niet veel beter had kunnen invullen (m.n. vanaf de 3-1), dan hoeven we het er verder helemaal niet meer over te hebben.
Hij is zo goed dat ie het verder in België mag gaan doen.

Als hij daadwerkelijk de kwaliteiten had die menigeen hem toeschrijft dan had hij in al die tijd wel meer gespeeld. 1 + 1 = 2
Barabas
 Barabas - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:47 schreef Els het volgende:
Ik denk dat het wel een goede trainer is, maar geen goede coach.
Dat verwoord je prima Els. Dat gevoel heb ik nou ook...
Nick4F
 Nick4F - zaterdag 30 augustus 2014 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:07 schreef Barabas het volgende:

[..]

Hij is zo goed dat ie het verder in België mag gaan doen.

Als hij daadwerkelijk de kwaliteiten had die menigeen hem toeschrijft dan had hij in al die tijd wel meer gespeeld. 1 + 1 = 2
Ik zeg niet dat jij geen zinnige dingen zegt, - al heb je er wel regelmatig moeite mee als anderen het niet eens zijn met wat jij beweert. Is geen voordelige eigenschap in dit leven, kan ik je zeggen. Maar goed dat is je vaker gezegd, en waar jij anderen aanvankelijk heel snel een matige c.q. zeer beperkte verstandelijkheid toedichtte, sla je nu meestal een veel fatsoenlijker toon aan. Dat verdiend mijn respect, en dat geef ik je als zodanig dan ook. Maar 1 ding is mij glashelder: jij hebt van al mijn Vormer-betogingen helemaal geen ene mallemoer begrepen. En de (jouw) trap na aan Ruud, vind ik weer 1 van zeer laag allooi. En weet je waarom? Omdat je over de rug van Ruud je gelijk op mij wil behalen!
Omle
 Omle - zaterdag 30 augustus 2014 - 21:19   quote  deeplink  
Rutten weg, neem Mulder ook maar mee.
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 15:33   quote  deeplink  
Waarom die keuze om Kongolo er weer uit te halen? Nelom laat je pas linksback spelen als Kongolo centraal staat. Nu Joris weer in de basis.

Fred blijft wisselen, hij weet het ook niet.. Dan Manu, dan Bilal en nu toch weer Boëtius.
T.Montana
 T.Montana - zondag 31 augustus 2014 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:33 schreef MMM het volgende:
Waarom die keuze om Kongolo er weer uit te halen? Nelom laat je pas linksback spelen als Kongolo centraal staat. Nu Joris weer in de basis.

Fred blijft wisselen, hij weet het ook niet.. Dan Manu, dan Bilal en nu toch weer Boëtius.
Hoezo is dat gek? Kongolo heeft zich geblesseerd afgemeld bij Jong Oranje en dan ben jij verbaast dat hij er niet instaat?
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 15:40   quote  deeplink  
Waarom dan wel op de bank? Als je geblesseerd bent zit je ook niet op de bank.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 15:40   quote  deeplink  
Eens..
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 21:19 schreef Omle het volgende:
Rutten weg, neem Mulder ook maar mee.
Dat is een goed idee :-)))))))))))
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:40 schreef MMM het volgende:
Waarom dan wel op de bank? Als je geblesseerd bent zit je ook niet op de bank.
Hij is licht geblesseerd.
Je kan ook wel te ver doorzeuren he :)
T.Montana
 T.Montana - zondag 31 augustus 2014 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:40 schreef MMM het volgende:
Waarom dan wel op de bank? Als je geblesseerd bent zit je ook niet op de bank.
Zoals Stylzz zegt, licht geblesseerd en dan zou het wel heel dom zijn om het risico te nemen om hem te laten starten als je Nelom hebt. Dus je houd hem op de bank als de nood echt hoog is tijdens de wedstrijd omdat je geen andere linksbacks hebt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door T.Montana --
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:42 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Hij is licht geblesseerd.
Je kan ook wel te ver doorzeuren he :)
Bij een lichte blessure zeg je niet af voor jong Oranje lijkt me? Of een periode om extra zijn rust te pakken komende week, dan snap ik het.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Bij een lichte blessure zeg je niet af voor jong Oranje lijkt me? Of een periode om extra zijn rust te pakken komende week, dan snap ik het.
precies maat!
T.Montana
 T.Montana - zondag 31 augustus 2014 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Bij een lichte blessure zeg je niet af voor jong Oranje lijkt me? Of een periode om extra zijn rust te pakken komende week, dan snap ik het.
Waarom niet. Normaal misschien niet nee. Maar tel daarbij op dat Kongolo een korte vakantie heeft gehad na een WK en ook nog afgelopen donderdag heeft gespeeld, als je dan er nog een klein pijntje bovenop krijgt dan vind ik het heel normaal dat je afzegt voor Jong Oranje.
lijdensweg
 lijdensweg - zondag 31 augustus 2014 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 15:48 schreef MMM het volgende:

[..]

Bij een lichte blessure zeg je niet af voor jong Oranje lijkt me? Of een periode om extra zijn rust te pakken komende week, dan snap ik het.
Het zal wel met een rust periode te maken hebben ...
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 18:40   quote  deeplink  
Waarom zet je Karsdorp erin voor nog maar 3 minuten, wat een schijtwissel. En geen Kazim, lachwekkend als je hem toch hebt.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 18:50   quote  deeplink  
Boeeeeeeeh..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:26   quote  deeplink  
De reactie van Feyenoord-trainer Fred Rutten na afloop van de wedstrijd Twente-Feyenoord (0-0).

nos.nl/video/693258-rutten-moet-nauwkeuriger.html
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 12:50 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat jij geen zinnige dingen zegt, - al heb je er wel regelmatig moeite mee als anderen het niet eens zijn met wat jij beweert. Is geen voordelige eigenschap in dit leven, kan ik je zeggen. Maar goed dat is je vaker gezegd, en waar jij anderen aanvankelijk heel snel een matige c.q. zeer beperkte verstandelijkheid toedichtte, sla je nu meestal een veel fatsoenlijker toon aan. Dat verdiend mijn respect, en dat geef ik je als zodanig dan ook. Maar 1 ding is mij glashelder: jij hebt van al mijn Vormer-betogingen helemaal geen ene mallemoer begrepen. En de (jouw) trap na aan Ruud, vind ik weer 1 van zeer laag allooi. En weet je waarom? Omdat je over de rug van Ruud je gelijk op mij wil behalen!
Onwaar, maak je er zelf van.

Roep al de hele tijd dat die gast onvoldoende niveau heeft....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 31 augustus 2014 door Barabas --
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 18:40 schreef MMM het volgende:
Waarom zet je Karsdorp erin voor nog maar 3 minuten, wat een schijtwissel. En geen Kazim, lachwekkend als je hem toch hebt.
Waren er een aantal niet meer fit. Logisch dus.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:32   quote  deeplink  
Rutten hoopt nog op een spits, wij ook..
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 19:33   quote  deeplink  
ja.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 19:33   quote  deeplink  
Dat moet dan wel die Sigthursson worden.
Barabas
 Barabas - zondag 31 augustus 2014 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Dat moet dan wel die Sigthursson worden.
Is die oud genoeg?
Nicotti
 Nicotti - zondag 31 augustus 2014 - 19:36   quote  deeplink  
haha en dat ie er dan 25 inschiet
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 19:33 schreef Stylzz het volgende:
Dat moet dan wel die Sigthursson worden.
2 halen 1 betalen..(?)
Antal roth
 Antal roth - zondag 31 augustus 2014 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 30 augustus 2014 - 08:44 schreef Nick4F het volgende:
Ik ben bang dat het totaal-pakket-rutte niet boven de middelmaat uitstijgt. Hij schijnt mij totaal behoudend (op die rare binnenkomer met Schaken na dan) en geen man van de oplossingen. Een echte kanjercoach grijpt meteen in, maar als je na 3 wedstrijden ziet hoe de hele boel steeds in elkaar lazert, dan schiet je naar mijn mening toch echt nogal tekort wanneer je dan nog geen schijn van een oplossing achter de hand hebt. Rutte wist het in de 2e helft tegen Utrecht niet meer. Rutte wist wat hem mogelijk te wachten stond tegen die Oekrainers, maar zat als een dood vogeltje op de bank te bidden dat het maar goed af zou lopen. Hij heeft 1 heel groot voordeel: we hebben voor de eredivisie zulk geweldig materiaal dat we maar zo kampioen zouden kunnen worden! Aan Rutte de taak om de hevige concurrentie in de selectie in goede banen te leiden. Ik heb geen idee of hij dat wel in de vingers heeft. Ik hoop er het beste van.
Helemaal mee eens
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:39   quote  deeplink  
Ze worden gek in Snavelstad als dat gebeurt..
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:41   quote  deeplink  
Rutten heeft geen rust nodig bij Feyenoord

Trainer Fred Rutten had een jaartje vrijaf na zijn vertrek bij Vitesse. Nu is hij weer hard aan het werk bij Feyenoord. En dat is nodig ook in Rotterdam, waar vier van de beste spelers zijn vertrokken.

http://nos.nl/video/693262-rutten-heeft-geen-rust-nodig-bij-feyenoord.html
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 19:44   quote  deeplink  
RUTTEN ZIET PROGRESSIE BIJ FEYENOORD

8d5fe761d573d77d678b9f3678150d6e_702_300.jpg

Hoewel Feyenoord er niet in slaagde om drie punten te pakken op bezoek bij FC Twente, deelde trainer Fred Rutten achteraf een compliment uit aan zijn ploeg. Ik ben blij met de manier waarop het team heeft gereageerd na de wedstrijd van afgelopen donderdag (tegen Zorya Luhansk, red.) die veel energie heeft gekost, zei hij. Ik zie progressie in dit team. We hebben zeer behoorlijk veldspel laten zien. Het is alleen jammer dat we er niet in zijn geslaagd om de drie punten mee te nemen, want die waren wel verdiend.

Rutten doelde qua progressie met name op de manier waarop zijn team speelde na balverlies, door vroeg druk te zetten. Dat zag er goed uit en kwam aardig in de buurt van de manier waarop ik Feyenoord graag wil zien spelen, vertelde hij. De spelers oogden fris vandaag. Natuurlijk wilden we voor de winst gaan, maar ondanks dat we twee punten hebben verloren vind ik dat het team een compliment verdient.

Rutten bracht na rust Jens Toornstra in het veld, die daarmee zijn officiële debuut maakte voor Feyenoord. Lex was niet okselfris, zei Rutten. Het is prettig dat we ruim in onze keuzes zitten.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
Bosifyable
 Bosifyable - zondag 31 augustus 2014 - 20:02   quote  deeplink  
http://www.rijnmond.nl/sport/31-08-2014/rutten-hebben-onszelf-niet-beloond-dat-zuur#.VANh-pHx8pQ.twitter

"Natuurlijk is dat moeilijk voor Erwin (Mulder, red). Als mens heb ik daar problemen mee, als professional niet. Het hoort bij de ontwikkeling van deze club, we willen verder, moeten zorgen dat er op alle fronten kwaliteit wordt binnengehaald."

True.
Stylzz
 Stylzz - zondag 31 augustus 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 31 augustus 2014 - 20:02 schreef Bosifyable het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sport/31-08-2014/rutten-hebben-onszelf-niet-beloond-dat-zuur#.VANh-pHx8pQ.twitter

"Natuurlijk is dat moeilijk voor Erwin (Mulder, red). Als mens heb ik daar problemen mee, als professional niet. Het hoort bij de ontwikkeling van deze club, we willen verder, moeten zorgen dat er op alle fronten kwaliteit wordt binnengehaald."

True.
Wat een angsthaas die Rutte!
Tfoe, oprutte!
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 31 augustus 2014 - 21:21   quote  deeplink  
Twee weken geen competitie.
Komt verdomde goed uit.
Werken aan het spel, Fred, met inpassing nieuwe jongens.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - zondag 31 augustus 2014 - 21:23   quote  deeplink  
Misschien wel lekker ja. Aantal kunnen aan hun fitheid werken. Nieuwe spelers hebben even de tijd om ingepast te worden.
MMM
 MMM - zondag 31 augustus 2014 - 22:40   quote  deeplink  
True. Maar voor ons wel een saai weekend.
Els
 Els - zondag 31 augustus 2014 - 22:47   quote  deeplink  
En alleen Clasie naar Oranje.
RenatoBos
 RenatoBos - zondag 31 augustus 2014 - 23:34   quote  deeplink  
Fred Rutten in gesprek met Jan Dirk Stouten

(http://youtu.be/1Ock1seF-uY)
Nick4F
 Nick4F - maandag 01 september 2014 - 08:11   quote  deeplink  
"Immers leek mij niet okselfris, daarom heb ik hem eruit gehaald." Dus als Lex fris onder de oksels had geroken, was Toornstra er helemaal niet in gekomen. Het is bij iedere club hetzelfde: de mensen willen de nieuwe jongens zien. Je kunt lullen totdat je scheel ziet, maar ik heb dubbel gebaald dat we gisteren 2 punten hebben verspeeld, omdat Bilal noch Kazim 1 minuut in aktie zijn geweest. Rutten kan iedereen heel simpel en adekwaat het zwijgen opleggen, door uiterst rap het beste team samen te stellen. En het beste team is altijd een winnend team. Dan zal hij mij niet meer horen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic









0.0187311