BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:44 schreef Els het volgende:
Er zit een enorme onzekerheid in dit team, al langer, trouwens. Alleen Manu heeft wat bravoure. Er is geen killersinstinct en ze lijken ook geen conditie te hebben.
Alleen wel heel veel geluk, daardoor staat de club nog niet in brand.
Het conditionele aspect speelde mijn inziens ook het vorig seizoen en het lijkt ook dit seizoen weer te spelen. Misschien is het gezichtsbedrog (ik zou het bijna hopen), maar anders kan dat nog vervelende consequenties hebben als we twee wedstrijden in de week moeten spelen.

Ik moet daar overigens wel bij zeggen dat het mij daarentegen, als positieve uitzondering, opviel dat Schaken conditioneel in staat was om negentig minuten lang aan de rechter zijlijn te blijven hollen. Bijna alle aanvallen van Feyenoord gingen over zijn kant.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:48 schreef Stylzz het volgende:

[..]

ik heb de eerste helft gisteren wel voetbal gezien. Ik zag wel spelers proberen snel te spelen en combinaties aan te gaan. Wel zag ik weer veel spelers zo laconiek en ongeïnteresseerd over t veld dolen, dat irriteert me echt mateloos.

Dus daar mag Fred na 01-09 hard aan werken, flikker ze dr maar uit.
Vilhena, Immers, Te Vrede, Mulder. Het kan niet (meer).
Mathijsen viel gister mee.
Kongolo, van Beek.....Ik weet het niet...

Rutten moet ingrijpen. Anders ziet ie het echt niet.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vilhena, Immers, Te Vrede, Mulder. Het kan niet (meer).
Mathijsen viel gister mee.
Kongolo, van Beek.....Ik weet het niet...

Rutten moet ingrijpen. Anders ziet ie het echt niet.
Precies, wat had hij gisteren dan moeten doen?
Wat zat er op de bank?
Hahn, Nelom, Steenvoorden, Karsdorp, Vormer, Manu, Achahbar

Wat kán je daarmee? Daar gooi je t niet mee om.

Wat kan er straks op de bank zitten?
El Ahmadi? Kazim? Toornstra? Bouhlarouz? Nog een spits? Nog een LB?
DAAR kan je in mijn ogen wat mee....
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, wat had hij gisteren dan moeten doen?
Wat zat er op de bank?
Hahn, Nelom, Steenvoorden, Karsdorp, Vormer, Manu, Achahbar

Wat kán je daarmee? Daar gooi je t niet mee om.
Met Vormer en Karsdorp had je bij 3-1 wel heel veel nieuwe energie, balvastheid en power erin gegooid. Vervolgens Manu, de eeuwige rommelaar, voor Tevrede in de spits en dan had je tenminste een poging gedaan om het wedstrijdbeeld te veranderen. Fredje zat daar alleen maar tien jaar ouder te worden op de bank, en te bidden dat het toch nog goed zou aflopen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:30 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Wel zodra t 3-1 wordt door zo'n fout van de keeper.
hmm... fair enough. Al sloop het er vooral na de 3-2 in. Fred wisselde ook pas na de 3-2 en 3-3..
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:13   quote  deeplink  
Wat ik continue mis in de commentaren is een analyse van de tegenstander. Sowieso één van de grote makkes in de Nederlandse voetbalwereld. Als er tegen een club oostelijker dan Berlijn moet worden gespeeld wordt er meteen gezegd dat het niks is. Vervelend om naar die gebieden af te reizen en noem het maar op. Ik vond Zorya een goed (gecoached) team met een aantal spelers die zo bij Feyenoord een toegevoegde waarde kunnen hebben.

Kijk naar de lijst van teams die zich kwalificeren en de uitschakeling van 'grote' westeuropese clubs door die uit het oosten.

In dit licht bezien is de kwalificatie door ons met een jong team goed te noemen en een verdere stap naar sportief herstel.

Op naar Twente en ik herhaal dat niemand graag tegen ons speelt en het lastig zal blijven van ons te winnen.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:12 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Met Vormer en Karsdorp had je bij 3-1 wel heel veel nieuwe energie, balvastheid en power erin gegooid. Vervolgens Manu, de eeuwige rommelaar, voor Tevrede in de spits en dan had je tenminste een poging gedaan om het wedstrijdbeeld te veranderen. Fredje zat daar alleen maar tien jaar ouder te worden op de bank, en te bidden dat het toch nog goed zou aflopen.
Ben ik t niet mee eens, Vormer is van balletje breed, balletje terug. Dat had niets uitgemaakt. Is ook verdedigend zwak. Karsdorp, had gekund, maar met zijn leeftijd is dat een risico, Manu, had ik een verstandige keuze gevonden, maar dan niet in de spits.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, wat had hij gisteren dan moeten doen?
Wat zat er op de bank?
Hahn, Nelom, Steenvoorden, Karsdorp, Vormer, Manu, Achahbar

Wat kán je daarmee? Daar gooi je t niet mee om.

Wat kan er straks op de bank zitten?
El Ahmadi? Kazim? Toornstra? Bouhlarouz? Nog een spits? Nog een LB?
DAAR kan je in mijn ogen wat mee....
Vormer brengt meestal wel wat rust in het spel. Die had ie mijns inziens prima kunnen brengen.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ben ik t niet mee eens, Vormer is van balletje breed, balletje terug. Dat had niets uitgemaakt. Is ook verdedigend zwak. Karsdorp, had gekund, maar met zijn leeftijd is dat een risico, Manu, had ik een verstandige keuze gevonden, maar dan niet in de spits.
Karsdorp is inderdaad een fors risico. Leverde van het weekend alles in bij zijn invalbeurt.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Karsdorp is inderdaad een fors risico. Leverde van het weekend alles in bij zijn invalbeurt.
Op naar Twente mannen. Gedane zaken nemen geen keer
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vormer brengt meestal wel wat rust in het spel. Die had ie mijns inziens prima kunnen brengen.
Neemt niet weg dat er geen zekerheden op de bank zitten.
Met de spelers die potentieel nog gaan komen en nu nog niet meededen, heb je die veel meer.
sportdwaas
 sportdwaas - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:18   quote  deeplink  
Gezien de enorme heksenketel die Feyenoord nu eenmaal is doet Rutten het naar behoren. Hoop dat hij snel Lodewijks inzake de keepers meer op de vingers gaat kijken.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:15 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Karsdorp is inderdaad een fors risico. Leverde van het weekend alles in bij zijn invalbeurt.
Nou, geef mij Karsdorp maar. Hij maakt een gedreven indruk en er zit groeipotentie in. Vormer is een ideale bankspeler, maar komt net iets tekort voor een basisplaats. En dat zal niet meer veranderen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, wat had hij gisteren dan moeten doen?
Wat zat er op de bank?
Hahn, Nelom, Steenvoorden, Karsdorp, Vormer, Manu, Achahbar

Wat kán je daarmee? Daar gooi je t niet mee om.

Wat kan er straks op de bank zitten?
El Ahmadi? Kazim? Toornstra? Bouhlarouz? Nog een spits? Nog een LB?
DAAR kan je in mijn ogen wat mee....
Is feit. Speelt mee.
Het gegeven dat Rutten een in de breedte onevenwichtige groep geen vastigheden kan bieden , en dat al wedstrijden lang vind ik een teken aan de wand.
Inderdaad: de komende maanden zal zijn talent zich moeten aantonen: elke week een beter ingespeeld team.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:19 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Nou, geef mij Karsdorp maar. Hij maakt een gedreven indruk en er zit groeipotentie in. Vormer is een ideale bankspeler, maar komt net iets tekort voor een basisplaats. En dat zal niet meer veranderen.
Natuurlijk moet ie zijn minuten blijven maken, maar dat neemt niet weg dat ie nog geen zekerheidje is. En Vormer lijkt inderdaad niet meer dan de ideale bankzitter te zijn..
Bol.Ron
 Bol.Ron - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:25   quote  deeplink  
Fred doet het gewoon goed, hij had nog niet iedereen ter beschikking en Immers die al weken als een krant staat te spelen kan straks gewoon op de bank en Colin Richards kan straks ook uitgetest worden. Daar verwacht ik toch welk wat van. Verdedigend maak ik mij wel zorgen, Van Beek is goed maar moet nog veel leren en Kongolo ook.
T-FeYeN00rD
 T-FeYeN00rD - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:17 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat er geen zekerheden op de bank zitten.
Met de spelers die potentieel nog gaan komen en nu nog niet meededen, heb je die veel meer.
True. Al vind ik dat Vormer wel als een zekerheidje beschouwd kan worden.
Leuv
 Leuv - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 07:55 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Vilhena, Immers, Te Vrede, Mulder. Het kan niet (meer).
Mathijsen viel gister mee.
Kongolo, van Beek.....Ik weet het niet...

Rutten moet ingrijpen. Anders ziet ie het echt niet.
Vilhena ?? Hij was toch duidelijk 1 van de minst slechten
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:26   quote  deeplink  
Het vertrek van vier vaste basisspelers, de fitheid van de WK-gangers en de late sluiting van de tranfserwindow speelt Rutten parten. Dat is een legitiem excuus. Maar inderdaad, de komende maanden moet hij zijn vakmanschap laten zien door elke week een beter ingespeld team te tonen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:26 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

True. Al vind ik dat Vormer wel als een zekerheidje beschouwd kan worden.
Vormer heeft zekerheden achter zich nodig. En dat is al een vraagstuk...
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:14 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ben ik t niet mee eens, Vormer is van balletje breed, balletje terug. Dat had niets uitgemaakt. Is ook verdedigend zwak. Karsdorp, had gekund, maar met zijn leeftijd is dat een risico, Manu, had ik een verstandige keuze gevonden, maar dan niet in de spits.
Wat ik in jouw betoog mis, is dat je helemaal geen oog hebt voor wat sommige spelers nog presteerden na de 3-1. Dat was helemaal niets. Wat heb ik dat secure "balletje breed, balletje terug" van Ruud gemist na die eerste tegentreffer. Immers, raakte helemaal geen knikker meer, was een gevaar voor z'n eigen ploeggenoten. Tonny liep in zijn drang om de boel om te gooien voortdurend weg uit zijn positie. Als je vervolgens van mening bent dat die gasten gewoon moesten blijven staan, dan vind ik dat pure onmacht. Van een trainer is er naar mijn mening dan zelfs sprake van onkunde! Ik ga er verder niet op in.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:26 schreef Leuv het volgende:

[..]

Vilhena ?? Hij was toch duidelijk 1 van de minst slechten
Ik zie jou Clasie niet bestempelen als 1 van de slechtste en Vilhena als 1 van de minst slechte en ik heb t precies andersom gezien. Clasie was niet 1 van de beteren, maar Vilhena was echt dramatisch vanaf minuut 1. Ongeïnteresseerd, ballen inleveren, mannetjes laten lopen, geen inzet enz.
MMM
 MMM - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:29   quote  deeplink  
Vilhena bleef echt wel gaan hoor. Heb het idee dat jij het niet zo in hem ziet zitten Stylzz, moet goed komen met die jongen!
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:29 schreef MMM het volgende:
Vilhena bleef echt wel gaan hoor. Heb het idee dat jij het niet zo in hem ziet zitten Stylzz, moet goed komen met die jongen!
Nee, ik vind hem geen spirit hebben en veel te laconiek.
Gisteren ook ik zag hem balverlies lijden. 2a3 seconden blijven staan en toen pas de achtervolging inzetten. Dan ben je gewoon een pannenkoek, t was nog op eigen helft ook.

Dat zegt mij alles over de speler Vilhena.
Clyde Best
 Clyde Best - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:31   quote  deeplink  
Een beter ingespeeld team vormen zal geen probleem zijn voor Rutten denk ik. Hij zal nu eerst ballen moeten tonen door in te grijpen in het doel, maar ik ben bang dat dat niet gebeurd.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:27 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Ik zie jou Clasie niet bestempelen als 1 van de slechtste en Vilhena als 1 van de minst slechte en ik heb t precies andersom gezien. Clasie was niet 1 van de beteren, maar Vilhena was echt dramatisch vanaf minuut 1. Ongeïnteresseerd, ballen inleveren, mannetjes laten lopen, geen inzet enz.
Tonny heeft (nmi terecht) te horen gekregen dat hij meer in de controle moet spelen. Daar worstelt hij mee. Die jongen heeft zoveel energie en power, dat hij de drang om naar voren te trekken gewoon moeilijk uit zn spel krijgt. En als je geen balans tussen beide facetten vindt, blijft er niets over. Daar kan hij niets aan doen, - alleen een trainer kan hem daarin begeleiden. Ik heb vooral een Tonny gezien, die niet accepteerde dat hij (Feyenoord) ten onder zou gaan tegen een partijtje heel matige oekrainers. Gevolg: hij gaat geweldig forceren en voortdurend uit z'n positie lopen. Hij had er echt uit gemoeten, tenzij rutte hem naar de 10 had doorgeschoven. Op die plek had hij met zijn energie en power nog van betekenis kunnen zijn. Immers was helemaal een drama, dus die had plaats moeten maken voor de veel bal vastere Vormer. Maar goed, - ieder zn mening.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:40 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Tonny heeft (nmi terecht) te horen gekregen dat hij meer in de controle moet spelen. Daar worstelt hij mee. Die jongen heeft zoveel energie en power, dat hij de drang om naar voren te trekken gewoon moeilijk uit zn spel krijgt. En als je geen balans tussen beide facetten vindt, blijft er niets over. Daar kan hij niets aan doen, - alleen een trainer kan hem daarin begeleiden. Ik heb vooral een Tonny gezien, die niet accepteerde dat hij (Feyenoord) ten onder zou gaan tegen een partijtje heel matige oekrainers. Gevolg: hij gaat geweldig forceren en voortdurend uit z'n positie lopen. Hij had er echt uit gemoeten, tenzij rutte hem naar de 10 had doorgeschoven. Op die plek had hij met zijn energie en power nog van betekenis kunnen zijn. Immers was helemaal een drama, dus die had plaats moeten maken voor de veel bal vastere Vormer. Maar goed, - ieder zn mening.
Okee, een mening: Vilhena's presteren is structureel: ondermaats, want geen oog tegenstander, geen afjagen, onrustig en verkeerde energie gebruiken.
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Okee, een mening: Vilhena's presteren is structureel: ondermaats, want geen oog tegenstander, geen afjagen, onrustig en verkeerde energie gebruiken.
Ja, maar Henk, hij is zo onrustig omdat er geen vastigheden c.q. duidelijke afspraken zijn. Afjagen is volslagen zinloos als je verdediging 10 meter voor de middenlijn blijft hangen. Druk kun je alleen zetten met het hele team en met je verdediging op de middenlijn. Zo niet, dan wordt je door iedere tegenstander met 2 ballen weg gecounterd. Rutte moet ballen tonen. Van je laatste linie de vastigheid eisen om tegen de middenlinie aan te spelen, of "ik grijp in!". Vergeten spelers de afspraken gaandeweg de wedstrijd? Ingrijpen: de verzakers consequent wisselen. Hoe dan ook: voed je spelers aktief op! Dat mag je toch van iedere Feyenoord trainer verwachten?
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 08:59   quote  deeplink  
Dat iedereen die Vilhena blijft verdedigen en anderen de schuld geven, ongelooflijk.
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:59 schreef Stylzz het volgende:
Dat iedereen die Vilhena blijft verdedigen en anderen de schuld geven, ongelooflijk.
Ik ben het met je eens dat Vilhena blijft hangen in zijn ontwikkeling. Ik maak me echter om zijn verdere ontwikkeling minder zorgen dan die van Boëtius.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 09:04 schreef sportverteller het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat Vilhena blijft hangen in zijn ontwikkeling. Ik maak me echter om zijn verdere ontwikkeling minder zorgen dan die van Boëtius.
Omdat hij nog speelt? Dat is gewoon bij gebrek aan concurrentie.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:02 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Precies, wat had hij gisteren dan moeten doen?
Wat zat er op de bank?
Hahn, Nelom, Steenvoorden, Karsdorp, Vormer, Manu, Achahbar

Wat kán je daarmee? Daar gooi je t niet mee om.

Wat kan er straks op de bank zitten?
El Ahmadi? Kazim? Toornstra? Bouhlarouz? Nog een spits? Nog een LB?
DAAR kan je in mijn ogen wat mee....
Eens
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:12 schreef Nick4F het volgende:

[..]

Met Vormer en Karsdorp had je bij 3-1 wel heel veel nieuwe energie, balvastheid en power erin gegooid. Vervolgens Manu, de eeuwige rommelaar, voor Tevrede in de spits en dan had je tenminste een poging gedaan om het wedstrijdbeeld te veranderen. Fredje zat daar alleen maar tien jaar ouder te worden op de bank, en te bidden dat het toch nog goed zou aflopen.
Sorry Dude, maar je bent blijkbaar de geweldige invalbeurt van Vormer tijdens de eerste wedstrijd vergeten. Daaruit was maar één conclusie te trekken.... Hij komt echt tekort.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:14 schreef T-FeYeN00rD het volgende:

[..]

Vormer brengt meestal wel wat rust in het spel. Die had ie mijns inziens prima kunnen brengen.
Dat hebben we vorige keer allemaal kunnen zien....NOT!
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:59 schreef Stylzz het volgende:
Dat iedereen die Vilhena blijft verdedigen en anderen de schuld geven, ongelooflijk.
Omdat die "iedereen" niet jouw mening deelt? Vilhena barst van het talent, - alleen is al dat talent op dit moment in zijn carriere niet in overeenstemming met elkaar. Hij wil heel graag zijn verdedigende werk doen, maar tegelijk heeft hij een onstuitbare drang om aan te vallen. Deze jongen is een puur powerhouse, die smijt met zijn krachten, en daar helaas nogal eens stuurloos in is. Dan wordt het van alles te weinig. Op dit moment (en al veel langer overigens) ben ik van mening dat Tonny bij Feyenoord alleen maar voor de 10 kan gaan. Het team is zo onrustig dat we niet genoeg hebben aan 1 controlerende speler. Dat lijkt me wel duidelijk geworden.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:43 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Okee, een mening: Vilhena's presteren is structureel: ondermaats, want geen oog tegenstander, geen afjagen, onrustig en verkeerde energie gebruiken.
Die jongen moet hier ff doorheen komen. Na deze periode zal iedere wedstrijd van hem een voldoende opleveren. Alle vertrouwen daarin, maar dan is het dus wél belangrijk im hem te blijven steunen.

Hetzelfde geldt ook voor Boëtius en alle grote voetballers voor hun.
Barabas
 Barabas - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 08:59 schreef Stylzz het volgende:
Dat iedereen die Vilhena blijft verdedigen en anderen de schuld geven, ongelooflijk.
Schuld? Is er dan sprake van een schuldvraag? In mijn ogen niet.

Verantwoordelijkheid wel.... Maar die kan en mag niet in zijn geheel toegeschreven worden aan een jongen van 19!
Nick4F
 Nick4F - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 09:21 schreef Barabas het volgende:

[..]

Sorry Dude, maar je bent blijkbaar de geweldige invalbeurt van Vormer tijdens de eerste wedstrijd vergeten. Daaruit was maar één conclusie te trekken.... Hij komt echt tekort.
Nee 'mate', jij bent wel heel erg blind in je afkeer van Ruud, als je van mening bent dat hij minder zou hebben gebracht dan Immers. En zo nog wel een paar anderen. En die wedstrijd waar jij zo op preludeert 'mate', had Ruud idd 1x heel erg gevaarlijk balverlies op eigen helft, en 1x omdat de scheids hem in de weg liep. Als je zo blind bent voor pure wanprestaties en dan ijskoud durft te beweren dat Ruud dat niet veel beter had kunnen invullen (m.n. vanaf de 3-1), dan hoeven we het er verder helemaal niet meer over te hebben.
King - 010
 King - 010 - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:33   quote  deeplink  
Ik denk dat op termijn Vilhena veel beter zal renderen op de "10" ipv Immers.
En dan op het middenveld met de punt naar voren spelen met 2 goede controleurs erachter.
El Ahmadi en Clasie zullen dat wel goed kunnen opvangen.
Moet Mathijssen er natuurlijk wel uit want hij kan die snelheid bij de omschakeling niet aan.
En Mulder ging gisteren 2x niet vrijuit. Dus dan maar Hahn erin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 29 augustus 2014 door King - 010 --
sportverteller
 sportverteller - vrijdag 29 augustus 2014 - 09:35   quote  deeplink  
De reden dat Feyenoord Vilhena niet op 10 zet is omdat hij geen scorend vermogen heeft. Dat was in de jeugdselectie al een kwestie voor de technische staf.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 16:40   quote  deeplink  
RUTTEN: MOOIE LOTING MET PERSPECTIEF

02de30fe8675df929af80a312b2e66e0_702_300.jpg

Fred Rutten sprak vrijdag kort nadat alle poules voor de groepsfase van de Europa League bekend waren geworden van een mooie loting voor Feyenoord. Elke tegenstander is lastig, maar we spelen tegen mooie clubs, terwijl het meevalt hoe ver we moeten reizen. Dat laatste is in het voordeel vanwege het ritme van spelen op donderdag en zondag. Ik zie zeker perspectief.

Met Sevilla treft Feyenoord de winnaar van de Europa League van afgelopen seizoen. In Sevilla kan het letterlijk en figuurlijk heet zijn, zei de trainer. Sevilla heeft gewoon een heel goed elftal. Standard Luik is met name in eigen huis sterk, al is die ploeg in de zomer een paar belangrijke spelers kwijtgeraakt. HNK Rijeka is het minst bekend bij ons, al weet ik wel dat die ploeg een goede spits heeft.

Lees hieronder meer over de tegenstanders van Feyenoord in Poule G van de Europa League.

Sevilla FC

Sevilla is de winnaar van de Europa League van afgelopen seizoen. De ploeg was in de finale na strafschoppen te sterk voor Benfica. In het afgelopen seizoen werd de ploeg uit Zuid-Spanje vijfde in de Primera Division. Hierdoor plaatste Sevilla zich direct voor de groepsfase van de Europa League. De Spaanse ploeg raakte in de zomerse transferperiode een aantal belangrijke krachten kwijt. Een van de dragende spelers was Ivan Rakitic, die naar FC Barcelona vertrok. Gerard Deulofeu bewandelde deze zomer de omgekeerde weg. De aanvaller, die vorig seizoen nog uitkwam voor Everton FC, wordt voor een jaar gehuurd van Barcelona. Voor de ontmoetingen met de Spanjaarden moet tevens rekening worden gehouden met aanvallers Carlos Bacca en Kevin Gameiro. Vorige seizoen scoorden zij samen 29 doelpunten in de Primera Division.

Standard Luik

Vorige seizoen werd Standard Luik tweede in de Belgische competitie, wat leidde tot plaatsing voor de derde kwalificatieronde van de Champions League. Tijdens de loting hierviir werd de ploeg gekoppeld aan Panathinaikos. Over twee wedstrijden werd er met 2-1 gewonnen door de Belgen, waarmee zij zich plaatsten voor de play-offs van het miljoenenbal. Dat bleek ook het eindstation in de Champions League, want Zenit Sint-Peterburg was over twee duels te sterk voor de ploeg uit Luik. Aan de kant van Standard is middenvelder Mujangi Bia een speler die in de gaten gehouden moet worden. Dit seizoen wist hij al drie keer het net te vinden in drie wedstrijden in de Belgische competitie. Ook is doelman Eiji Kawashima een opvallende speler, die nog uitkwam voor Japan op het afgelopen WK in Brazilië.

HNK Rijeka

HNK Rijeka eindigde afgelopen seizoen op de tweede plaats in de competitie van Kroatië, met elf punten achterstand op de uiteindelijke kampioen Dinamo Zagreb. Momenteel staat de club na zes wedstrijden op een tweede plaats, met een punt achterstand op de regerend kampioen. DNK Rijeka heeft drie voorrondes moeten doorstaan om uiteindelijk de groepsfase te bereiken. Daarin moest de ploeg het achtereenvolgens opnemen tegen Ferencváros, Víkingur en FC Sheriff Tiraspol. Alle wedstrijden werden gewonnen, dankzij in totaal 16 doelpunten voor en slechts twee tegen. Een belangrijke speler aan de zijde van Rijeka is de 23-jarige aanvaller Andrej Kramaric, die in de Kroatische competitie al negen keer scoorde in vijf wedstrijden en bovendien twee goals maakte in de Europa League voorrondes. Vorig seizoen werd Kramaric met 18 treffers tweede op de topscorerslijst in Kroatië. Kramaric is op dit moment bezig aan zijn tweede seizoen bij Rijeka, nadat hij overkwam van Dinamo Zagreb. HNK Rijeka speelt haar thuiswedstrijden in het Kantrida Stadion in Rijeka, waar ruim tienduizend supporters in kunnen.
Bron:Officiële Feyenoord Clubsite
FR-Elmo
 FR-Elmo - vrijdag 29 augustus 2014 - 18:37   quote  deeplink  
Ik heb toch wat moeite met Rutten, niet zo neersabelend als sommige hier maar vraag me wel af wat hij voor meerwaarde vertegenwoordigt boven bv v gastel of gio.
Z'n wissels snap ik lang niet altijd en qua uitstraling moet je het niet van hem hebben.
Misschien nog even afwachten tot na 1sept, hoop er het beste van maar vrees het ergste
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 19:28   quote  deeplink  
Ik ga me ook steeds meer ergeren aan die man. Veel te laf en voorspelbaar. Is niet Feyenoord..
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 22:36   quote  deeplink  
Trainer Fred Rutten na de zege op Zorya Luhansk

(http://youtu.be/igyh93bE9IY)
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Ik kijk Rutten niet meer.
Vind 'm niet zo boeiend.
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 22:47   quote  deeplink  
Ik denk dat het wel een goede trainer is, maar geen goede coach.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:47 schreef Els het volgende:
Ik denk dat het wel een goede trainer is, maar geen goede coach.
En JP en Gio dan..
Els
 Els - vrijdag 29 augustus 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En JP en Gio dan..
Heb ik nog niet kunnen beoordelen.
FR-Henk
 FR-Henk - vrijdag 29 augustus 2014 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 augustus 2014 - 22:48 schreef RenatoBos het volgende:

[..]

En JP en Gio dan..
Solidaire lui, maar toch wel tikkie kleurloos.
RenatoBos
 RenatoBos - vrijdag 29 augustus 2014 - 22:57   quote  deeplink  
Die kunnen toch ook opstaan..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5986
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het officiële Fred Rutten topic









0.0129749