BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hjf
 hjf - woensdag 28 mei 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2014 - 19:16 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nou... Een versterking in dit Ajax moet meteen in de basis passen toch? Dan moet je met Narsingh komen lijkt me, maar die heeft een kutjaar gehad en de verkeerde keuze gemaakt door naar psv te gaan. Aissaidi hoef ik al helemaal niet meer te zien, ook een verkeerde move gemaakt en gekozen voor het geld. Daarbij is het een Marrokaan en is hij lastig. (niet discriminerend bedoeld) Kostic weet ik niet, heeft net 1 jaar zn best gedaan.. Tadic zou mooi zijn, maar die is onhaalbaar vrees ik.
Niets is onhaalbaar als je een eigen vermogen van ruim € 100 mln. hebt. Het is een kwestie van lef hebben.
hjf
 hjf - woensdag 28 mei 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 mei 2014 - 22:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen Klaasen Boilesen en Blind??
Moet je niet serieus nemen Remco!
Mando
 Mando - woensdag 28 mei 2014 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 12:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
ik vind serero beter dan duarte

schone speelde op het middenveld helemaal niet zo goed.
Denk dat als er niemand wordt aan getrokken voor de linker aanvallende middenvelder Duarte serero uit de basis speelt. Vind Serero een matige speler die weinig toevoegd. Hij heeft een groot loop vermogen en is lekker fel, Voor de rest kan hij niet zo verl heb dit seizoen niet een schot gezien waar ik van dacht gevaarlijk. Zag eerder schoten die ze in de B'tjes bij ajax nog beter doen leuk voor een Az maar niet voor Ajax. Als je niet al te groot bent als voetballer moet je dat compenseren door voor de rest heel compleet te zijn en dat is hij niet. Hoop dat hij me vertast volgend jaar maar ik heb er geen vertrouwen in!! Als zijn fysiek meezat zou hij denk beste nog op de verdedigende middenvelder positie kunnen.

En schone speelde uberhaupt niet goed nee, pas sinds dit jaar begint het te lopen. Op 6 vond ik hem niet super nee en heeft volgens mij niet super vaak op de AM positie gestaan. Maar het is gewoon geen buitenspeler, hij haalt de snelheid van de flanken waardoor het vaak een pas terug word.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 mei 2014 door Mando --
3sterren
 3sterren - woensdag 28 mei 2014 - 16:07   quote  deeplink  
Turuc van go ahead lijkt me wel een goeie speler alleen twijfel ik of hij het niveau aankan van ajax vind em wel completer dan serrero en misschien duarte ook
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 mei 2014 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 16:07 schreef 3sterren het volgende:
Turuc van go ahead lijkt me wel een goeie speler alleen twijfel ik of hij het niveau aankan van ajax vind em wel completer dan serrero en misschien duarte ook
Twente?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 mei 2014 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 13:40 schreef hjf het volgende:

[..]

Je bent goed bezig!
Geen sarcasme? ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 mei 2014 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 13:43 schreef hjf het volgende:

[..]

Niets is onhaalbaar als je een eigen vermogen van ruim € 100 mln. hebt. Het is een kwestie van lef hebben.
Inderdaad Sulejmani heeft dat verpest
remco k
 remco k - woensdag 28 mei 2014 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 13:44 schreef hjf het volgende:

[..]

Moet je niet serieus nemen Remco!
Ik neem Stanley wel degelijk serieus. Heeft alleen een totaal andere kijk op veel dingen dan de meesten, ikzelf trouwens ook...
hjf
 hjf - woensdag 28 mei 2014 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 17:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik neem Stanley wel degelijk serieus. Heeft alleen een totaal andere kijk op veel dingen dan de meesten, ikzelf trouwens ook...
Vertel mij eens iets nieuws
hjf
 hjf - woensdag 28 mei 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 16:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad Sulejmani heeft dat verpest
Dat was een eenmalige hele grote blunder. Zal zeker niet meer gebeuren.
hjf
 hjf - woensdag 28 mei 2014 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 16:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geen sarcasme? ;-)
Integendeel.
remco k
 remco k - woensdag 28 mei 2014 - 18:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 18:04 schreef hjf het volgende:

[..]

Vertel mij eens iets nieuws
De botenmarkt gaat deze zomer weer goede zaken doen..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 mei 2014 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 18:05 schreef hjf het volgende:

[..]

Dat was een eenmalige hele grote blunder. Zal zeker niet meer gebeuren.
Het slagen van Sulejmani wijt ik ook niet helemaal aan zijn kwaliteiten.
Trainers, mentaliteit, transfersom noem het allemaal maar op.
Kon je ook niet echt aanzien komen maar helaas wel veel en veel teveel betaald.
Daardoor zijn ze erg erg terughoudend geworden (veel supporters ook)
Gelukkig beseffen ze maar al te goed dat er aankomend seizoen meer voetbal
verwacht wordt. Zivcovic, Millik, Viergever en bij verkoop komt er vast nog iets bij
dus komt hopelijk wel goed..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 mei 2014 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 18:05 schreef hjf het volgende:

[..]

Integendeel.
Ok had gekund iedereen beleefd het natuurlijk op zijn eigen manier.
:-)
remco k
 remco k - woensdag 28 mei 2014 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 18:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het slagen van Sulejmani wijt ik ook niet helemaal aan zijn kwaliteiten.
Trainers, mentaliteit, transfersom noem het allemaal maar op.
Kon je ook niet echt aanzien komen maar helaas wel veel en veel teveel betaald.
Daardoor zijn ze erg erg terughoudend geworden (veel supporters ook)
Gelukkig beseffen ze maar al te goed dat er aankomend seizoen meer voetbal
verwacht wordt. Zivcovic, Millik, Viergever en bij verkoop komt er vast nog iets bij
dus komt hopelijk wel goed..
Sterker nog. Sulejmani bewijst op dit moment gewoon een hele goede voetballer te zijn. In zijn eerste seizoen in Portugal is hij langzaam aan meer en meer gaan spelen. En stond in de basis bij de EL finale..

En precies daar val ik dus altijd over. Spelers kunnen vaak heel goed voetballen en worden vaak niet voor niets door Ajax gescout. Maar slagen bij Ajax vergt nu eenmaal vele dingen meer dan alleen goed kunnen voetballen..

Maar is dat juist goed, of is dat niet goed??
Stanley
 Stanley - woensdag 28 mei 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 18:04 schreef hjf het volgende:

[..]

Vertel mij eens iets nieuws
Remco, ik voel mij serieus door jou genomen! hahaha.

kleine toelichting. ... Ondanks dat Veltman iets heeft dat je in NL nog maar weinig ziet bij verdedigers, namelijk timen om vervolgens op de man verdedigen! !!! Zie ik misschien als enige een top rechter centrale verdediger in Ricardo van Rhijn en ben ik erg gecharmeerd van Ligeon.

Moisander en Viergever vind ik niet beter dan de eigen jeugd. Slechts een tikkeltje meer ervaren. Boilesen brengt herinneringen omhoog aan een Deense rechter vleugelverdediger die wij ooit van ik meen Heerenveen overnamen. Een supertalent die nooit tot bloei kwam Door blessures!

Schöne doet mij enigszins aan Ronald de Boer denken en krijgt van mij een plaatsje met de verwachting dat hij gedurende het seizoen door Klaassen wordt verdreven die mij aan Bergkamp doet denken.

Milik ken ik niet! en dus doet u mij maar Zivkovic. Fisher komt er wel aan en zal met Becker om een plekje moeten strijden. Kishna wordt onze nieuwe sensatie!

Blind. ... uitstekende speler maar op zijn plek zie ik graag een ander. Meer fysiek en bovenal meer snelheid!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 mei 2014 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Sterker nog. Sulejmani bewijst op dit moment gewoon een hele goede voetballer te zijn. In zijn eerste seizoen in Portugal is hij langzaam aan meer en meer gaan spelen. En stond in de basis bij de EL finale..

En precies daar val ik dus altijd over. Spelers kunnen vaak heel goed voetballen en worden vaak niet voor niets door Ajax gescout. Maar slagen bij Ajax vergt nu eenmaal vele dingen meer dan alleen goed kunnen voetballen..

Maar is dat juist goed, of is dat niet goed??
Ik had gehoord dat er veel blessures waren, dat was de reden waarom sulejmani speelde.

Overigens vind ik het wel jammer dat sulejmani weg ging.
Vooral omdat erachter niet veel betere zaten.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 mei 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 15:07 schreef Mando het volgende:

[..]

Denk dat als er niemand wordt aan getrokken voor de linker aanvallende middenvelder Duarte serero uit de basis speelt. Vind Serero een matige speler die weinig toevoegd. Hij heeft een groot loop vermogen en is lekker fel, Voor de rest kan hij niet zo verl heb dit seizoen niet een schot gezien waar ik van dacht gevaarlijk. Zag eerder schoten die ze in de B'tjes bij ajax nog beter doen leuk voor een Az maar niet voor Ajax. Als je niet al te groot bent als voetballer moet je dat compenseren door voor de rest heel compleet te zijn en dat is hij niet. Hoop dat hij me vertast volgend jaar maar ik heb er geen vertrouwen in!! Als zijn fysiek meezat zou hij denk beste nog op de verdedigende middenvelder positie kunnen.

En schone speelde uberhaupt niet goed nee, pas sinds dit jaar begint het te lopen. Op 6 vond ik hem niet super nee en heeft volgens mij niet super vaak op de AM positie gestaan. Maar het is gewoon geen buitenspeler, hij haalt de snelheid van de flanken waardoor het vaak een pas terug word.
Schone heeft wel AM gespeeld. Toen hij speelde was hij de slechtste van het veld.
Dat kwam vooral omdat hij overal te laat was.

Overigens wil ik wel zeggen dat het niet veel is, maar wat ik gezien heb beviel mij niet.

Schone heeft zich herpakt op de rechter flank.

Anders had schone toch wel als AM gespeeld, als het goed ging!
Schone was namelijk de 1ste vervanger van Eriksen, dat beviel de boer niet en toen kwam Serrero erin.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 28 mei 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 22:14 schreef Stanley het volgende:

[..]

Remco, ik voel mij serieus door jou genomen! hahaha.

kleine toelichting. ... Ondanks dat Veltman iets heeft dat je in NL nog maar weinig ziet bij verdedigers, namelijk timen om vervolgens op de man verdedigen! !!! Zie ik misschien als enige een top rechter centrale verdediger in Ricardo van Rhijn en ben ik erg gecharmeerd van Ligeon.

Moisander en Viergever vind ik niet beter dan de eigen jeugd. Slechts een tikkeltje meer ervaren. Boilesen brengt herinneringen omhoog aan een Deense rechter vleugelverdediger die wij ooit van ik meen Heerenveen overnamen. Een supertalent die nooit tot bloei kwam Door blessures!

Schöne doet mij enigszins aan Ronald de Boer denken en krijgt van mij een plaatsje met de verwachting dat hij gedurende het seizoen door Klaassen wordt verdreven die mij aan Bergkamp doet denken.

Milik ken ik niet! en dus doet u mij maar Zivkovic. Fisher komt er wel aan en zal met Becker om een plekje moeten strijden. Kishna wordt onze nieuwe sensatie!

Blind. ... uitstekende speler maar op zijn plek zie ik graag een ander. Meer fysiek en bovenal meer snelheid!
Haha, Van Rhijn als centrale verdediger zien dan hoop ik voor je dat je morgen een afspraak hebt bij de opticien, zo niet maak dan er een.
Want je ziet niet zo goed. Als spelers zijn die niet kunnen verdedigen dan zijn het de backs wel. Zowel van rhijn en boilissen laten hun man te makkelijk lopen.

Overigens vind ik Ligeon niet beter verdedigen, eerder slechter(ja, dat kan). Maar hij is beter in de aanval.
JOOD
 JOOD - woensdag 28 mei 2014 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 22:14 schreef Stanley het volgende:

[..]

Remco, ik voel mij serieus door jou genomen! hahaha.

kleine toelichting. ... Ondanks dat Veltman iets heeft dat je in NL nog maar weinig ziet bij verdedigers, namelijk timen om vervolgens op de man verdedigen! !!! Zie ik misschien als enige een top rechter centrale verdediger in Ricardo van Rhijn en ben ik erg gecharmeerd van Ligeon.

Moisander en Viergever vind ik niet beter dan de eigen jeugd. Slechts een tikkeltje meer ervaren. Boilesen brengt herinneringen omhoog aan een Deense rechter vleugelverdediger die wij ooit van ik meen Heerenveen overnamen. Een supertalent die nooit tot bloei kwam Door blessures!

Schöne doet mij enigszins aan Ronald de Boer denken en krijgt van mij een plaatsje met de verwachting dat hij gedurende het seizoen door Klaassen wordt verdreven die mij aan Bergkamp doet denken.

Milik ken ik niet! en dus doet u mij maar Zivkovic. Fisher komt er wel aan en zal met Becker om een plekje moeten strijden. Kishna wordt onze nieuwe sensatie!

Blind. ... uitstekende speler maar op zijn plek zie ik graag een ander. Meer fysiek en bovenal meer snelheid!
Van Rhijn centraal, laat me niet lachen.. Zelf bedacht? Vraag je je niet af waarom er niet eerder iemand aan gedacht heeft haha ;)

Moisander en Viergever een tikkeltje meer ervaren? Viergever heeft 200 duels in de eredivisie gespeeld maat. Groot verschil en kan met zijn ervaring wel iets extras brengen in moeilijke wedstrijden denk ik.

Ik hoop dat Klaassen zo goed blijft ballen, maar dat hoop ik van Schone ook!

Milik is gehaald voor de basis, dus ik laat me verrassen. Denk dat Zivkovic zijn momenten wel krijgt hoor. Hij is ook nog maar 17 jaar.

Blind laten staan, beste man van het aankomende seizoen. Weet je nog toen Anita cvm ging spelen en het hele team daardoor beter functioneerde? Gaat weer gebeuren met Blind. Als hij tenminste niet teruggefloten wordt naar linksback door het zoveelste blessuretje van onze blonde back. (vangen ze ook op met Dijks denk ik.)
Stanley
 Stanley - woensdag 28 mei 2014 - 23:52   quote  deeplink  
arrogante jood of arrogantie en jood,

bedankt voor voor jullie feedback.

Mijn zoontje van anderhalf gelooft ook dat wat hij niet ziet er ook niet is ;-)
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 29 mei 2014 - 00:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Sterker nog. Sulejmani bewijst op dit moment gewoon een hele goede voetballer te zijn. In zijn eerste seizoen in Portugal is hij langzaam aan meer en meer gaan spelen. En stond in de basis bij de EL finale..

En precies daar val ik dus altijd over. Spelers kunnen vaak heel goed voetballen en worden vaak niet voor niets door Ajax gescout. Maar slagen bij Ajax vergt nu eenmaal vele dingen meer dan alleen goed kunnen voetballen..

Maar is dat juist goed, of is dat niet goed??
Inderdaad en zo zijn er tal van vertrokken spelers ergens anders opgebloeid.
Geen idee waar het aan ligt maar lijkt wel dat als je wel slaagt bij Ajax je ook
echt een mooie toekomst tegemoet gaat. Dus ik denk uiteindelijk dat het goed is
maar voor weinigen weggelegd
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 22:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik had gehoord dat er veel blessures waren, dat was de reden waarom sulejmani speelde.

Overigens vind ik het wel jammer dat sulejmani weg ging.
Vooral omdat erachter niet veel betere zaten.
Iedere speler start bij een club als er blessures zijn of iemand niet naar behoren presteert.. En hij heeft zijn kans daar gegrepen en het gewoon erg goed gedaan daar..

Djurucic daarentegen heeft het helemaal niet goed gedaan en wordt al weer met een vertrek in verband gebracht..
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 22:47 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Schone heeft wel AM gespeeld. Toen hij speelde was hij de slechtste van het veld.
Dat kwam vooral omdat hij overal te laat was.

Overigens wil ik wel zeggen dat het niet veel is, maar wat ik gezien heb beviel mij niet.

Schone heeft zich herpakt op de rechter flank.

Anders had schone toch wel als AM gespeeld, als het goed ging!
Schone was namelijk de 1ste vervanger van Eriksen, dat beviel de boer niet en toen kwam Serrero erin.
Wat jij nu over Schone zegt was uit de tijd dat hij CVM speelde. Eerlijk gezegd kan ik me niet 1 wedstrijd herinneren dat ie starte als linker of rechter aanvallende middenvelder en hem ook uitspeelde. Een paar invalbeurtjes en thats it volgens mij op die posities.. Verder alles op CVM en rechtsbuiten gespeeld..
remco k
 remco k - donderdag 29 mei 2014 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 mei 2014 - 22:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha, Van Rhijn als centrale verdediger zien dan hoop ik voor je dat je morgen een afspraak hebt bij de opticien, zo niet maak dan er een.
Want je ziet niet zo goed. Als spelers zijn die niet kunnen verdedigen dan zijn het de backs wel. Zowel van rhijn en boilissen laten hun man te makkelijk lopen.

Overigens vind ik Ligeon niet beter verdedigen, eerder slechter(ja, dat kan). Maar hij is beter in de aanval.
Verdedigen als back is compleet iets anders dan als CV.. Behalve dat beide draait om de bal veroveren lijkt het nergens op..
Bal
 Bal - donderdag 29 mei 2014 - 11:18   quote  deeplink  
Verwacht dit volgend seizoen:

Cillessen (van der Hart)
Van Rhijn (Ligeon)
Veltman (van der Hoorn)
Viergever (Denswil)
Boilesen (Dijks)
Blind (Bazoer)
Klaasen (Schöne)
Serero (Andersen)
Kishna (El Ghazi)
Milik (Zivkovic)
Fischer (Duarte)
hjf
 hjf - donderdag 29 mei 2014 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 11:18 schreef Bal het volgende:
Verwacht dit volgend seizoen:

Cillessen (van der Hart)
Van Rhijn (Ligeon)
Veltman (van der Hoorn)
Viergever (Denswil)
Boilesen (Dijks)
Blind (Bazoer)
Klaasen (Schöne)
Serero (Andersen)
Kishna (El Ghazi)
Milik (Zivkovic)
Fischer (Duarte)
Jij gaat ervan uit, dat Moisander, Vermeer, De Jong, Schone en Sightorsson worden verkocht en dat er geen aankopen meer daar tegenover staan? Een beetje dom lijkt mij.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 29 mei 2014 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 11:18 schreef Bal het volgende:
Verwacht dit volgend seizoen:

Cillessen (van der Hart)
Van Rhijn (Ligeon)
Veltman (van der Hoorn)
Viergever (Denswil)
Boilesen (Dijks)
Blind (Bazoer)
Klaasen (Schöne)
Serero (Andersen)
Kishna (El Ghazi)
Milik (Zivkovic)
Fischer (Duarte)
ik verwacht alleen dat Schöne wel basisspeler blijft.
daarnaast denk ik dat Viergever de 2e man achter Blind is.
Kishna wordt 2e man achter Fischer en Muric achter Schöne denk ik.
Stanley
 Stanley - vrijdag 30 mei 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 13:16 schreef hjf het volgende:

[..]

Jij gaat ervan uit, dat Moisander, Vermeer, De Jong, Schone en Sightorsson worden verkocht en dat er geen aankopen meer daar tegenover staan? Een beetje dom lijkt mij.
eerlijk gezegd begrijp ik niet waarom dit als dom wordt bestempeld. Alle meningen van wie ook op dit forum is koffiedik kijken. En ja dus ook die van mij!

Persoonlijk kan ik me grotendeels vinden in de opsomming van Bal ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 mei 2014 door Stanley --
JOOD
 JOOD - woensdag 18 juni 2014 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 11:38 schreef JOOD het volgende:
Ik denk dat voor het volgende voetbaljaar genoeg kwaliteit zit in de opstelling om het een keer ver te schoppen in Europa.

Cillessen

Van Rhijn - Veltman - Moisander - Boilessen

Blind

Klaassen - De Jong

Schone - Milik - Kishna

Wissels:
Vermeer
Dijks
Viergever
Muric
Duarte
Fisher
Zivkovic
Muric binnen, mooi! Of hij meteen klaar is voor de basis betwijfel ik, daarom zet ik hem bij de reserves in plaats van Bazoer. Ook van der Hart kan niet meer op de bank, daar komt Vermeer te staan omdat hij nog niet verkocht is..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 18 juni 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 09:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat jij nu over Schone zegt was uit de tijd dat hij CVM speelde. Eerlijk gezegd kan ik me niet 1 wedstrijd herinneren dat ie starte als linker of rechter aanvallende middenvelder en hem ook uitspeelde. Een paar invalbeurtjes en thats it volgens mij op die posities.. Verder alles op CVM en rechtsbuiten gespeeld..
Volgens mij hebben we vaak genoeg met een compleet deens middenveld gespeeld.
ik kan mij vergissen maar toen speelde hij toch op de positie van de jong?

Schone heeft ook dit seizoen als aanvallende middenvelder gespeeld.
De jong raakte snel geblesseerd en werd vervangen door schone, zijn 1ste vervanger.
Hij heeft toen geen sterke indruk achter gelaten en toen mocht een jongeling van jong ajax het proberen, klaassen en we hoe dat is geeindigd.

Ik kan mij vergissen maar schone is toch gepasseerd op die positie.
Als verdedigende middenvelder viel het ook tegen.
Schone kwam pas goed in zijn ritme toen hij rechtsbuiten ging spelen.

Als frank denkt dat schone geschikt is voor het middenveld dan had hij hem echt wel laten staan. voor mij mag hij weg
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 18 juni 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 29 mei 2014 - 09:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Verdedigen als back is compleet iets anders dan als CV.. Behalve dat beide draait om de bal veroveren lijkt het nergens op..
van rhijn was ooit een centrale verdediger en door gebrek aan backs werd hij back.

maar als ik hem zie verdedigen denk ik, gelukkig maar dat hij back is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 18 juni 2014 - 13:44   quote  deeplink  
kunnen we fellani niet op pikken bij manu?
remco k
 remco k - woensdag 18 juni 2014 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2014 - 13:39 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij hebben we vaak genoeg met een compleet deens middenveld gespeeld.
ik kan mij vergissen maar toen speelde hij toch op de positie van de jong?

Schone heeft ook dit seizoen als aanvallende middenvelder gespeeld.
De jong raakte snel geblesseerd en werd vervangen door schone, zijn 1ste vervanger.
Hij heeft toen geen sterke indruk achter gelaten en toen mocht een jongeling van jong ajax het proberen, klaassen en we hoe dat is geeindigd.

Ik kan mij vergissen maar schone is toch gepasseerd op die positie.
Als verdedigende middenvelder viel het ook tegen.
Schone kwam pas goed in zijn ritme toen hij rechtsbuiten ging spelen.

Als frank denkt dat schone geschikt is voor het middenveld dan had hij hem echt wel laten staan. voor mij mag hij weg
De Jong Raakte vrij snel geblesseerd, en werd vervangen door Klaasen.

Ik kan me niet 1 wedstrijd herinneren waarbij er 3 denen op het middenveld stonden..
remco k
 remco k - woensdag 18 juni 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2014 - 13:41 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

van rhijn was ooit een centrale verdediger en door gebrek aan backs werd hij back.

maar als ik hem zie verdedigen denk ik, gelukkig maar dat hij back is.
Je punt?
remco k
 remco k - woensdag 18 juni 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2014 - 13:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
kunnen we fellani niet op pikken bij manu?
En jij neemt jezelf serieus??
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 19 juni 2014 - 02:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2014 - 17:23 schreef remco k het volgende:

[..]

De Jong Raakte vrij snel geblesseerd, en werd vervangen door Klaasen.

Ik kan me niet 1 wedstrijd herinneren waarbij er 3 denen op het middenveld stonden..
Ajax feyenoord en heerenveen ajax. 3 denen op het middenveld.
Groningen Ajax was de wedstrijd erna en daarvoor was eriksen vertrokken. Serrero nam toen zijn plek in en naast hem speelde schone.

Pas daarna heeft schone als controleur en als rechtsback gespeeld. Veel later is schone als rechtsbuiten weer gaan spelen.

Kijk wikkipedia seizoens overzicht maar op na.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 19 juni 2014 - 02:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2014 - 17:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Je punt?
Mijn punt is dat van rhijn geen goede verdediger is, niet als centrale man en niet als back.

Dat de posities verschillend zijn ja dat weet ik.

Ik vind ligeon een veel betere back dan van rhijn
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 19 juni 2014 - 02:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 juni 2014 - 17:24 schreef remco k het volgende:

[..]

En jij neemt jezelf serieus??
waarom zou ik dat niet doen?

Vertel remco, waarom zou het verkeerd zijn om na een mislukt avontuur bij manu niet naar ajax te gaan? Nederland is een prima land om je weer in de kijker te spelen.
Zowel voor belgie als voor de grote clubs.

Als speler moet je toch in je zelf investeren?
Je kan ook lekker bankzitter worden bij een andere club!
Ajaxied for life
 Ajaxied for life - donderdag 19 juni 2014 - 02:45   quote  deeplink  
Cillessen
v Rhijn / Veltman / Moisander / Boilesen
Serero / Blind / Klaassen
Schöne / S. de Jong / Fischer
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 19 juni 2014 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 02:45 schreef Ajaxied for life het volgende:
Cillessen
v Rhijn / Veltman / Moisander / Boilesen
Serero / Blind / Klaassen
Schöne / S. de Jong / Fischer
Hahahahahahahahahaha leef jij wel in het juiste jaar?
nora
 nora - donderdag 19 juni 2014 - 12:32   quote  deeplink  
Cillesen
v.Rhijn-Veltman-Boilesen-Dijks
Blind
Klaasen - Raffie
Cucenca -Milic- Kishna.
remco k
 remco k - donderdag 19 juni 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 02:22 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Mijn punt is dat van rhijn geen goede verdediger is, niet als centrale man en niet als back.

Dat de posities verschillend zijn ja dat weet ik.

Ik vind ligeon een veel betere back dan van rhijn
Dus nogmaals. Wat is dan nu je punt.
remco k
 remco k - donderdag 19 juni 2014 - 13:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 02:26 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

waarom zou ik dat niet doen?

Vertel remco, waarom zou het verkeerd zijn om na een mislukt avontuur bij manu niet naar ajax te gaan? Nederland is een prima land om je weer in de kijker te spelen.
Zowel voor belgie als voor de grote clubs.

Als speler moet je toch in je zelf investeren?
Je kan ook lekker bankzitter worden bij een andere club!
Omdat het gewoon een prima speler is die gewoon zijn kans gaat krijgen. Die jongen is compleet onhaalbaar. Onbetaalbaar in transfer en salaris.
remco k
 remco k - donderdag 19 juni 2014 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 02:18 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax feyenoord en heerenveen ajax. 3 denen op het middenveld.
Groningen Ajax was de wedstrijd erna en daarvoor was eriksen vertrokken. Serrero nam toen zijn plek in en naast hem speelde schone.

Pas daarna heeft schone als controleur en als rechtsback gespeeld. Veel later is schone als rechtsbuiten weer gaan spelen.

Kijk wikkipedia seizoens overzicht maar op na.
En beide wedstrijden niet uitgespeeld. Dat gaf ik al aan. Wat invalbeurtjes en momenten op die plek gesppeeld.. Maar simpelweg waardeloos en eigenlijk alleen goed op rechtsbuiten..

Kijk de reacties er maar eens op na..

http://www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1478358
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 19 juni 2014 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 13:54 schreef remco k het volgende:

[..]

En beide wedstrijden niet uitgespeeld. Dat gaf ik al aan. Wat invalbeurtjes en momenten op die plek gesppeeld.. Maar simpelweg waardeloos en eigenlijk alleen goed op rechtsbuiten..

Kijk de reacties er maar eens op na..

http://www.voetbalzone.nl/wedstrijd.asp?uid=1478358
Ik hoef de reacties niet te lezen.
Mijn geheugen is goed genoeg om te weten dat schone niet geschikt is voor Ajax.
Het waren geen inval beurten, hij begon in die wedstrijd als basis.
Valt daarna gewoon zwaar tegen en word gewisseld.
Zoals het hoort, speel je niet goed dan word je gewisseld.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 19 juni 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 13:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus nogmaals. Wat is dan nu je punt.
Ik weet niet wat je wil horen maar ik een punt van wil maken is, is dat van rhijn gewoon niet geschikt is voor Ajax. Hij komt zowel aanvallend als verdedigend te kort.

De andere back van Ajax boillissen is wel sterk in de aanval en wil verdedigend nog wel eens fouten maken.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 19 juni 2014 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 13:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat het gewoon een prima speler is die gewoon zijn kans gaat krijgen. Die jongen is compleet onhaalbaar. Onbetaalbaar in transfer en salaris.
Oh ja? Weet jij de prijs van hem die Manu wil hebben?
Hij moet weg bij Manu.

Een speler die nog jong is en wil investeren in zich zelf dan is het besten om bij ajax te voetballen?

Noem een club die CL speelt en dat hij basis speler is en veel kan trainen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 juni 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 19:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh ja? Weet jij de prijs van hem die Manu wil hebben?
Hij moet weg bij Manu.

Een speler die nog jong is en wil investeren in zich zelf dan is het besten om bij ajax te voetballen?

Noem een club die CL speelt en dat hij basis speler is en veel kan trainen?
Droom verder man, droom verder!
remco k
 remco k - vrijdag 20 juni 2014 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 19:50 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik hoef de reacties niet te lezen.
Mijn geheugen is goed genoeg om te weten dat schone niet geschikt is voor Ajax.
Het waren geen inval beurten, hij begon in die wedstrijd als basis.
Valt daarna gewoon zwaar tegen en word gewisseld.
Zoals het hoort, speel je niet goed dan word je gewisseld.
Ik begrijp niet zo goed wat je nu wilt.. Zeg ik ergens dat Schone wel goed genoeg is voor het middenveld??

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5914
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)









0.0109801