BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 20 juni 2014 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 19:55 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Oh ja? Weet jij de prijs van hem die Manu wil hebben?
Hij moet weg bij Manu.

Een speler die nog jong is en wil investeren in zich zelf dan is het besten om bij ajax te voetballen?

Noem een club die CL speelt en dat hij basis speler is en veel kan trainen?
http://www.hln.be/hln/nl/950/Buitenlands-Voetbal/article/detail/1912714/2014/06/09/Fellaini-mag-voor-18-miljoen-weg-bij-Man-United.dhtml
remco k
 remco k - vrijdag 20 juni 2014 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 juni 2014 - 19:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik weet niet wat je wil horen maar ik een punt van wil maken is, is dat van rhijn gewoon niet geschikt is voor Ajax. Hij komt zowel aanvallend als verdedigend te kort.

De andere back van Ajax boillissen is wel sterk in de aanval en wil verdedigend nog wel eens fouten maken.
Ik snap niet zo goed wat je hiermee wilt..

Van Rhijn is prima als back, zeker de tweede seizoenshelft gewoon goed..

Maar zeg ik ergens dat ie CV moet worden dan??
Emilio Butragueño
 Emilio Butragueño - vrijdag 20 juni 2014 - 10:35   quote  deeplink  
Vergeet onze evt. nieuweling Muric niet. Dat wordt echt de speler van het aankomende seizoen. Het lijkt erop dat hij nu definitief komt. Lang op moeten wachten maar het is de moeite waard, gezien de beelden. Hij heeft inzicht, goede loopacties, goed schot, perfecte techniek en ook nogeens een versnelling in een versnelling. Het is altijd afwachten natuurlijk hoe hij in een vreemd land gaat presteren onder grotere druk. We zullen het zien.....
Emilio Butragueño
 Emilio Butragueño - vrijdag 20 juni 2014 - 10:37   quote  deeplink  
Excuus.. ik reageer op de nieuwe opstelling van het volgende seizoen op de eerste pagina.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 20 juni 2014 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 09:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik begrijp niet zo goed wat je nu wilt.. Zeg ik ergens dat Schone wel goed genoeg is voor het middenveld??
Vast niet, maar er zijn mensen die dat wel willen. Schone is toch een echte middenvelder of niet?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 20 juni 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Haha, dit is wel grappig.

Ik vroeg mij enkel af of er mensen zijn die graag fellani naar ajax ziet komen?

Dat het niet haalbaar is dat weet ik ook wel.
Maar ja, wellicht niet. 6 miljoen plus blind en je het 16 miljoen bij elkaar.

Maar ik weet ook wel dat fellani niet naar Ajax wil komen.
Als er andere clubs zijn die ook geinterseerd in hem zijn.
remco k
 remco k - vrijdag 20 juni 2014 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 22:09 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Vast niet, maar er zijn mensen die dat wel willen. Schone is toch een echte middenvelder of niet?
Ik vind Schone een hele goede 12e man.. En afgelopen seizoen als rechtsvoor ook voldoende, maar daar zie ik liever een echte speler met snelheid en een actie..
remco k
 remco k - vrijdag 20 juni 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 22:13 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Haha, dit is wel grappig.

Ik vroeg mij enkel af of er mensen zijn die graag fellani naar ajax ziet komen?

Dat het niet haalbaar is dat weet ik ook wel.
Maar ja, wellicht niet. 6 miljoen plus blind en je het 16 miljoen bij elkaar.

Maar ik weet ook wel dat fellani niet naar Ajax wil komen.
Als er andere clubs zijn die ook geinterseerd in hem zijn.
Dat zal Ajax nooit doen want dan ga je er niet eens op vooruit en je bent meer geld kwijt..

Als Blind al vertrekt.. en dat zal dan bijvoorbeeld voor 18 miljoen zijn gaat Ajax echt niet meer dan 8 aan een nieuwe speler uitgeven als ze dat al zouden uitgeven..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 20 juni 2014 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 09:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap niet zo goed wat je hiermee wilt..

Van Rhijn is prima als back, zeker de tweede seizoenshelft gewoon goed..

Maar zeg ik ergens dat ie CV moet worden dan??
Nee, ik denk dat je een redelijke kijk hebt op voetbal.
Niet altijd, even scherp en goed.

Meningen verschillen over sommige dingen.

Maar volgens mij posten ik in het algemeen.
Omdat ik verhalen zag over dat van rhijn in het centrum moet voetballen.

Daar gaf ik een mening over dat van rhijn niet eens kan verdedigen als back.
laat staan als centrale verdediger.
Net zo dat ik iemand posten dat boillissen centrale verdediger moet gaan spelen.

Haha, dat is toch de grootste onzin die ik ooit gezien heb.

Niet van jouw remco, maar wel van andere.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 20 juni 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Schone een hele goede 12e man.. En afgelopen seizoen als rechtsvoor ook voldoende, maar daar zie ik liever een echte speler met snelheid en een actie..
ik ook, hij komt voor eigenlijk alles net te kort. ideaal op de bank.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 20 juni 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Schone een hele goede 12e man.. En afgelopen seizoen als rechtsvoor ook voldoende, maar daar zie ik liever een echte speler met snelheid en een actie..
ik ook, hij komt voor eigenlijk alles net te kort. ideaal op de bank.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 20 juni 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 22:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Schone een hele goede 12e man.. En afgelopen seizoen als rechtsvoor ook voldoende, maar daar zie ik liever een echte speler met snelheid en een actie..
ik ook, hij komt voor eigenlijk alles net te kort. ideaal op de bank.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 20 juni 2014 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 22:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zal Ajax nooit doen want dan ga je er niet eens op vooruit en je bent meer geld kwijt..

Als Blind al vertrekt.. en dat zal dan bijvoorbeeld voor 18 miljoen zijn gaat Ajax echt niet meer dan 8 aan een nieuwe speler uitgeven als ze dat al zouden uitgeven..
Als blind naar manu vertrekt dan hoef je er volgens jou niet eens geld bij te leggen op fellani te halen!

En als hij aan het salaris plafond wil houden, wat is er dan mis mee?
Of komt hij kwaliteiten te kort?

Want daar wou ik het over hebben, niet over geld zaken maar over zijn kwaliteiten? of dat nodig is in dit team

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 20 juni 2014 door Positieve Arrogantie --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 20 juni 2014 - 23:13   quote  deeplink  
Wat een gelul hiero en jullie gaan nog serieus tegen elkaar in......Fellani gaat echt niet bij een middenmoot spelen, Ajax is middenmoot, sterker nog het is niet eens middenmoot.....ze gaan eerder naar Stoke city of Schalke of naar een paar van die kut Russische clubs dan naar Ajax en dat geld voor alle middenmoot spelers op het wk.
Je hebt mazzel als je een bankzitter kan contracteren.....je bent blind, dom of heel jong als je dat niet ziet.
In de jaren 90 was ik dertig, toen was het hossana daarna gaat het alleen maar berg afwaards.....uitzonderingen daar gelaten (zlatan, Suarez) dat soort spelers moet je scouten, en als je die hebt ben je ze zo weer kwijt voor een habbekrats
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 21 juni 2014 - 03:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:
Wat een gelul hiero en jullie gaan nog serieus tegen elkaar in......Fellani gaat echt niet bij een middenmoot spelen, Ajax is middenmoot, sterker nog het is niet eens middenmoot.....ze gaan eerder naar Stoke city of Schalke of naar een paar van die kut Russische clubs dan naar Ajax en dat geld voor alle middenmoot spelers op het wk.
Je hebt mazzel als je een bankzitter kan contracteren.....je bent blind, dom of heel jong als je dat niet ziet.
In de jaren 90 was ik dertig, toen was het hossana daarna gaat het alleen maar berg afwaards.....uitzonderingen daar gelaten (zlatan, Suarez) dat soort spelers moet je scouten, en als je die hebt ben je ze zo weer kwijt voor een habbekrats
Het gaat er niet om of hij zin heeft en of hij haalbaar is?

Het gaat erom of wij hem zouden moeten halen, als dat mogelijk zou zijn?
Het is toch maar een bankzitter van belgie en manu.

Overigens is hij gepasseerd door spelers die uit de nederlandse eredivisie komen.
Maar ja, het is puur nederlands om te denken dat nederland niks voorstelt.

Costa rica met Ruiz, is al door.
Uraguay met Suarez, is goed op weg.
Engeland met allemaal spelers uit de engelse competitie liggen er al uit.
Italie is onderweg om naar huis te gaan.

Ik weet dat dit niet eerlijk is om zo vergelijking te maken.
Maar toch ze hebben allebei een opleiding gevonden in Nederland.
Belgie team hebben de meesten een opleiding genoten in Nederland.

Dat wij de spelers niet vast kunnen houden, ja dat weet ik.
Dat spelers van grote competities amper naar nederland komen, ja dat weet ik ook.
Maar ik weet ook dat er geen land is die een betere opleiding heeft dan nederland.

Als fellani niet naar het geld kijkt maar naar een goede opleiding dan is nederland een van zijn beste keuzes.

Voor rusland ga je naar het geld. Een uitwedstrijd daar dan ga je met de vliegtuig en dan ben je toch 3 a 4 dagen van huis. Totaal geen tijd om te trainen. Vandaar dat de russen in het buitenlands voetbal investeren dan in eigen land.

Portugal is ook een mooi land om te trainen omdat de clubs dicht bij elkaar zit. Minder reis tijd, minder herstel periode voor de reis. Meer tijd om te trainen. Spelers die goed willen worden moeten veel trainen.

Maar als nog weet ik dat hij niet komt. Dat weet ik, het gaat erom of wij hem wel willen hebben ja of nee. Want klaassen gaat dan wel op de bank, willen we dat?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 21 juni 2014 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 juni 2014 - 03:04 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Het gaat er niet om of hij zin heeft en of hij haalbaar is?

Het gaat erom of wij hem zouden moeten halen, als dat mogelijk zou zijn?
Het is toch maar een bankzitter van belgie en manu.

Overigens is hij gepasseerd door spelers die uit de nederlandse eredivisie komen.
Maar ja, het is puur nederlands om te denken dat nederland niks voorstelt.

Costa rica met Ruiz, is al door.
Uraguay met Suarez, is goed op weg.
Engeland met allemaal spelers uit de engelse competitie liggen er al uit.
Italie is onderweg om naar huis te gaan.

Ik weet dat dit niet eerlijk is om zo vergelijking te maken.
Maar toch ze hebben allebei een opleiding gevonden in Nederland.
Belgie team hebben de meesten een opleiding genoten in Nederland.

Dat wij de spelers niet vast kunnen houden, ja dat weet ik.
Dat spelers van grote competities amper naar nederland komen, ja dat weet ik ook.
Maar ik weet ook dat er geen land is die een betere opleiding heeft dan nederland.

Als fellani niet naar het geld kijkt maar naar een goede opleiding dan is nederland een van zijn beste keuzes.

Voor rusland ga je naar het geld. Een uitwedstrijd daar dan ga je met de vliegtuig en dan ben je toch 3 a 4 dagen van huis. Totaal geen tijd om te trainen. Vandaar dat de russen in het buitenlands voetbal investeren dan in eigen land.

Portugal is ook een mooi land om te trainen omdat de clubs dicht bij elkaar zit. Minder reis tijd, minder herstel periode voor de reis. Meer tijd om te trainen. Spelers die goed willen worden moeten veel trainen.

Maar als nog weet ik dat hij niet komt. Dat weet ik, het gaat erom of wij hem wel willen hebben ja of nee. Want klaassen gaat dan wel op de bank, willen we dat?
Wat een dom gelul joh.. Zelfs als we hem wel of niet willen hebben..
Tuurlijk voegt hij iets toe bij ons.. En tuurlijk is hij niet haalbaar kostte 30 miljoen
en heeft echt nog wel betere opties voetballend en financieel gezien.
Salarisplafond? Snap eigenlijk niet eens dat ik reageer.. Zelfs de toppers
van de suptoppers in Nederland blijken al jaren onhaalbaar om wat voor rede dan ook.
En dan denk jij dat Fellani wel ff komt als wij hier op het forum het wel willen proberen met hem haha
remco k
 remco k - zaterdag 21 juni 2014 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 juni 2014 - 22:20 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat je een redelijke kijk hebt op voetbal.
Niet altijd, even scherp en goed.

Meningen verschillen over sommige dingen.

Maar volgens mij posten ik in het algemeen.
Omdat ik verhalen zag over dat van rhijn in het centrum moet voetballen.

Daar gaf ik een mening over dat van rhijn niet eens kan verdedigen als back.
laat staan als centrale verdediger.
Net zo dat ik iemand posten dat boillissen centrale verdediger moet gaan spelen.

Haha, dat is toch de grootste onzin die ik ooit gezien heb.

Niet van jouw remco, maar wel van andere.
Daarom vroeg ik dus wat je ermee wou en wat je punt was.. Je quote mij namelijk..

Volgens mij zijn er niet zo veel die hem als CV willen hebben spelen..
JOOD
 JOOD - dinsdag 01 juli 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2014 - 11:38 schreef JOOD het volgende:
Ik denk dat voor het volgende voetbaljaar genoeg kwaliteit zit in de opstelling om het een keer ver te schoppen in Europa.

Cillessen

Van Rhijn - Veltman - Moisander - Boilessen

Blind

Klaassen - Duarte

Schone - Milik - Kishna

Wissels:
Vermeer
Dijks
Denswil
Muric
Serrero
Sigthorsson
Zivkovic
Als de geruchten waar zijn is Siem op weg naar Newcastle. Veel succes daar! Ik denk wel dat je hard moet gaan werken.

Dus ik vervang Siem voor Duarte waardoor ik noodgedwongen Serrero op de bank moet zetten..(die zet ik liever op de tribune)

Ik zie hier dat we te weinig aanvallende middenvelders hebben, mee eens?

Sneijder halen voor een flink bedrag zou wel uber gaaf zijn :) en VDV...
remco k
 remco k - woensdag 02 juli 2014 - 10:32   quote  deeplink  
Volgens mij met Klaassen, Duarte, Andersen en Serrero meer dan voldoende. Beide posities dubbel bezet.

Ajax heeft ook al aangegeven geen vervanger te gaan halen voor de Jong..

Erg goed van Ajax..
JOOD
 JOOD - woensdag 02 juli 2014 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2014 - 10:32 schreef remco k het volgende:
Volgens mij met Klaassen, Duarte, Andersen en Serrero meer dan voldoende. Beide posities dubbel bezet.

Ajax heeft ook al aangegeven geen vervanger te gaan halen voor de Jong..

Erg goed van Ajax..
Serero komt tekort, andersen is een talent dus weet je niet wat er gebeurt. Klaassen en Duarte heb ik alle vertrouwen in..

Schone hebben we nog, maar hoelang?

Denk serieus dat je te weinig body, creativiteit en ervaring hebt voor de aanvallende middenvelderspositie.

Ik hoop dat ik geen gelijk heb..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 02 juli 2014 - 11:56   quote  deeplink  
Volgens mij gaan we gewoon beginnen waar we mee geëindigd zijn.

Dat is met serrero en met klaassen.
Vervolgens zijn er ook jong ajax spelers die eraan komen.
Dus genoeg keus
remco k
 remco k - woensdag 02 juli 2014 - 12:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2014 - 11:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Serero komt tekort, andersen is een talent dus weet je niet wat er gebeurt. Klaassen en Duarte heb ik alle vertrouwen in..

Schone hebben we nog, maar hoelang?

Denk serieus dat je te weinig body, creativiteit en ervaring hebt voor de aanvallende middenvelderspositie.

Ik hoop dat ik geen gelijk heb..
De beste wedstrijden van het seizoen zijn gespeeld met die twee..

Serrero is volgens de Boer de motor van het middenveld geweest.. En speelde redelijk, maar kan nog wel beter..
JOOD
 JOOD - donderdag 03 juli 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 juli 2014 - 12:40 schreef remco k het volgende:

[..]

De beste wedstrijden van het seizoen zijn gespeeld met die twee..

Serrero is volgens de Boer de motor van het middenveld geweest.. En speelde redelijk, maar kan nog wel beter..
Ik probeer het positief in te zien, maar denk dat als hij het niet laat zien in de komende maanden hij gewoon uit de basis gespeeld gaat worden.

Serero is al 4 jaar bij de selectie als ik me niet vergis en heeft vorig seizoen ongeveer 25? wedstrijdjes meegedaan... En niet kunnen imponeren, geen goede steekpass, totaal geen dreiging naar het doel, geen schot, geen sterk fysiek.

Hij kan wel jagen en goed zijn in de kleine ruimtes, maar daar heb je er meer van.

Denk dat hij een van de afvallers is uit de basis van vorig seizoen.

Ben benieuwd of iemand Sigthorsson op komt pikken..?
remco k
 remco k - donderdag 03 juli 2014 - 20:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2014 - 13:29 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik probeer het positief in te zien, maar denk dat als hij het niet laat zien in de komende maanden hij gewoon uit de basis gespeeld gaat worden.

Serero is al 4 jaar bij de selectie als ik me niet vergis en heeft vorig seizoen ongeveer 25? wedstrijdjes meegedaan... En niet kunnen imponeren, geen goede steekpass, totaal geen dreiging naar het doel, geen schot, geen sterk fysiek.

Hij kan wel jagen en goed zijn in de kleine ruimtes, maar daar heb je er meer van.

Denk dat hij een van de afvallers is uit de basis van vorig seizoen.

Ben benieuwd of iemand Sigthorsson op komt pikken..?
De Boer is het totaal niet met je eens, die noemt hem niet voor niets de motor van het middenveld..
http://www.nusport.nl/voetbal/3594494/boer-serero-was-motor-van-elftal.html
remco k
 remco k - donderdag 03 juli 2014 - 20:28   quote  deeplink  
Maar als hij niet goed genoeg is en iemand anders binnen de selectie beter is, dan zal Serrero niet spelen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 06 juli 2014 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 juli 2014 - 20:28 schreef remco k het volgende:
Maar als hij niet goed genoeg is en iemand anders binnen de selectie beter is, dan zal Serrero niet spelen..
Is net als een brommer waar het gas bij blijft hangen....rennen prima, afwerking waardeloos
remco k
 remco k - zondag 06 juli 2014 - 12:33   quote  deeplink  
Ik had afgelopen seizoen ook wel wat meer verwacht.. Maar denk dat ie nog wel weer beter kan..
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 12 juli 2014 - 23:42   quote  deeplink  
Ik denk dat ze Duarte ook nog een beetje de kans willen geven, als ze er nu weer een bijhalen is ook zijn perspectief weg.

zou ook niet echt een haalbare speler kunnen noemen die een stuk beter is dan die twee(serero en Duarte). Opzich is die Gutierez van Twente wel een goede, maar die zal wel een miljoentje of 8 kosten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 juli 2014 door NatjosFC --
remco k
 remco k - zondag 13 juli 2014 - 10:16   quote  deeplink  
Serrero is de boer heel erg over te spreke. Die blijft gewoon spelen. En we hebben het grote talent Andersen nog daarachter. Die het overigens erg goed doet in de voorbereiding. Klaassen lijkt me een vast gegeven.
nora
 nora - zondag 13 juli 2014 - 14:15   quote  deeplink  
Klaasen de enige vaste basis op het middenveld Serrero is een kindsoldaat die omvalt in elk duel hij moet het krachthonk in en scoort nooit is techn/prima maar in mijn ogen nog steeds niet op Ajax niveau.Anderson is een groot talent maar moet wat harder worden en is nog niet basis waardig.Duarte is denk ik zelf goed voor de ED maar zal in mijn ogen nooit een topper worden handelingssnelheid te traag gewone snelheid te traag overzicht goed en een geweldig linkerbeen maar ik had daar liever v/d Vaart of Urby voor gehad.
remco k
 remco k - zondag 13 juli 2014 - 14:16   quote  deeplink  
De Boer vind Serrero heel balangrijk..

Blind overigens ook gewoon 100% zeker op cvm..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 juli 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 juli 2014 - 23:42 schreef NatjosFC het volgende:
Ik denk dat ze Duarte ook nog een beetje de kans willen geven, als ze er nu weer een bijhalen is ook zijn perspectief weg.

zou ook niet echt een haalbare speler kunnen noemen die een stuk beter is dan die twee(serero en Duarte). Opzich is die Gutierez van Twente wel een goede, maar die zal wel een miljoentje of 8 kosten.
Davy Pröper , Promes, Ziyech eventueel van der Vaart en Djuricic vind ik ook nog wel opties voor die positie.
Maar inderdaad zonde van de centen Duarte plan C is tot nu wel echt een goede
aankoop gebleken (zoals voorspeld). Toch hoop ik dat hij zich nog
zal bewijzen want hij en vd Hoorn verdienen nog wel een kans
nora
 nora - zondag 13 juli 2014 - 17:02   quote  deeplink  
Bojan heeft geen toekomst in Camp Nou en mag zelfs niet meer meetrainen

Hopelijk vind Frank nog een plekje voor deze Ajaxspeler.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
remco k
 remco k - zondag 13 juli 2014 - 17:55   quote  deeplink  
Die zou ik ook niet hebben laten gaan. Typische ajax speler
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 juli 2014 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 17:55 schreef remco k het volgende:
Die zou ik ook niet hebben laten gaan. Typische ajax speler
Er hoefde toch niemand meer bij?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 juli 2014 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 18:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Er hoefde toch niemand meer bij?
.....en zeker geen Bojan
remco k
 remco k - zondag 13 juli 2014 - 18:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 18:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Er hoefde toch niemand meer bij?
Die had niet weggehoeven.. Is iets anders dan er wat bij halen..

Die speelde al bij Ajax kerel.. Niet gezien??
JOOD
 JOOD - zondag 13 juli 2014 - 19:55   quote  deeplink  
Denk dat Duarte een hele goede voetballer kan worden hoor! Ik hoop dat hij de voorkeur krijgt boven Serero, maar dat zal niet. Dan hoop ik in tweede instantie dat Serero een megastap gaat maken, dat hij iedereen (inclusief mij) de mond gaat snoeren in de eerste 10 wedtrijden.

Bojan is zeker welkom hoor! Goede speler, zeker als hij nergens aan de bak kan.. Kan op de flank en centraal. Handig om erbij te hebben voor niks.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 juli 2014 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 19:55 schreef JOOD het volgende:
Denk dat Duarte een hele goede voetballer kan worden hoor! Ik hoop dat hij de voorkeur krijgt boven Serero, maar dat zal niet. Dan hoop ik in tweede instantie dat Serero een megastap gaat maken, dat hij iedereen (inclusief mij) de mond gaat snoeren in de eerste 10 wedtrijden.

Bojan is zeker welkom hoor! Goede speler, zeker als hij nergens aan de bak kan.. Kan op de flank en centraal. Handig om erbij te hebben voor niks.
Eerste deel ben ik met je eens.....tweede niet, tenzij die gozer zijn oogkleppen afgooit zodat hij oog heeft voor zijn medespelers
JOOD
 JOOD - zondag 13 juli 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 19:59 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Eerste deel ben ik met je eens.....tweede niet, tenzij die gozer zijn oogkleppen afgooit zodat hij oog heeft voor zijn medespelers
Ik denk dat de druk te groot was voor hem, hij moest zich in een half jaar bewijzen.. Dat lukt nooit als je niet vrij kan ballen. Serero krijgt toch ook een verlenging met het oog op zijn ontwikkeling. Bojan kan ook veel meer dan hij heeft laten zien, maar hij spreekt nog niet eens Nederlands en heeft niet eens een huis in Nederland.

Waar reken jij hem op af? Zijn techniek? (zit er meer dan genoeg in) Zijn visie? (is prima aanwezig, geen oog voor medespelers? Die laatste voorzet gezien die hij uit de draai panklaar legt voor Sigthorsson?) Of zijn verkeerde keuzes? (zelf gaan of afleggen?)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 juli 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 20:03 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik denk dat de druk te groot was voor hem, hij moest zich in een half jaar bewijzen.. Dat lukt nooit als je niet vrij kan ballen. Serero krijgt toch ook een verlenging met het oog op zijn ontwikkeling. Bojan kan ook veel meer dan hij heeft laten zien, maar hij spreekt nog niet eens Nederlands en heeft niet eens een huis in Nederland.

Waar reken jij hem op af? Zijn techniek? (zit er meer dan genoeg in) Zijn visie? (is prima aanwezig, geen oog voor medespelers? Die laatste voorzet gezien die hij uit de draai panklaar legt voor Sigthorsson?) Of zijn verkeerde keuzes? (zelf gaan of afleggen?)
Zijn ego, dus verkeerde keuzes....zijn visie weet ik niet, ik denk zo snel mogelijk via Ajax hogerop.... dan blokkeerd hij zichzelf, en gaat hij het nergens redden
remco k
 remco k - zondag 13 juli 2014 - 20:47   quote  deeplink  
Ik denk dat het na Suarez in potentie de beste voetballer is die onder de Boer gespeeld heeft.. Erg jammer dat Ajax niet een jaar langer met hem door zou willen, hij begon steeds beter te worden met de wedstrijd tegen Twente in zijn geheel als beste speler op het veld..

Ik denk echt dat Ajax het verkeerd heeft gezien met hem... Maar goed, we gaan meemaken wie het gaat laten zien... Voorin een aantal nieuwe jongens..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 juli 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 20:47 schreef remco k het volgende:
Ik denk dat het na Suarez in potentie de beste voetballer is die onder de Boer gespeeld heeft.. Erg jammer dat Ajax niet een jaar langer met hem door zou willen, hij begon steeds beter te worden met de wedstrijd tegen Twente in zijn geheel als beste speler op het veld..

Ik denk echt dat Ajax het verkeerd heeft gezien met hem... Maar goed, we gaan meemaken wie het gaat laten zien... Voorin een aantal nieuwe jongens..
Beetje voorbarig....volgens mij heb jij Bojan een keer zien spelen nadat je een spacecake ophad....ik verwacht veel meer van Kishna
remco k
 remco k - zondag 13 juli 2014 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 20:51 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Beetje voorbarig....volgens mij heb jij Bojan een keer zien spelen nadat je een spacecake ophad....ik verwacht veel meer van Kishna
Daar verwacht ik ook heel veel van..
nora
 nora - zondag 13 juli 2014 - 21:59   quote  deeplink  
Bojan is en blijft een geweldige speler voor Ajax helaas zullen we nooit zeker weten of ik gelijk krijg, want hij gaat niet terug komen bij Ajax.
remco k
 remco k - zondag 13 juli 2014 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 21:59 schreef nora het volgende:
Bojan is en blijft een geweldige speler voor Ajax helaas zullen we nooit zeker weten of ik gelijk krijg, want hij gaat niet terug komen bij Ajax.
+1
Hummel10
 Hummel10 - zondag 13 juli 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 18:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Die had niet weggehoeven.. Is iets anders dan er wat bij halen..

Die speelde al bij Ajax kerel.. Niet gezien??
Nee heb hem niet gezien nee
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 juli 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 22:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee heb hem niet gezien nee
Hahahahaha Remco en jij....hilarisch ouwe
remco k
 remco k - zondag 13 juli 2014 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 22:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee heb hem niet gezien nee
Ow.. Dacht dat jij de meeste wedstrijden van Ajax wel zou bekijken gezien je fijne en scherpe commentaar..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 13 juli 2014 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 juli 2014 - 22:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Ow.. Dacht dat jij de meeste wedstrijden van Ajax wel zou bekijken gezien je fijne en scherpe commentaar..
Zelfde als jij dus......mirrors

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6016
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2014-2015 (met contractspelers van Ajax natuurlijk..)









0.0180420