BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:40 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vitesse noteerde uit vorige jaargangen een verlies van ongeveer 20 miljoen euro. Volgens Allach lapten vorige beleidsbepalers de regels van het Financial Fair Play aan hun laars waarbij inkomsten en uitgaven niet te veel mogen afwijken. 'Ik zit in een spagaat. De regels zijn pittig. Met het ene been sta ik in Den Helder en met het ander in Maastricht. Er is weinig mogelijk nu we het verlies naar beneden moeten wegwerken. Dat kan alleen met snijden. Het is nu de uitdaging met minder middelen nog steeds ambitieus te zijn.'
Maar dan zijn de eigenaren toch niet weg? Ze moeten alleen beknibbelen om zich aan FFP te houden! Dat is normaal!
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar dan zijn de eigenaren toch niet weg? Ze moeten alleen beknibbelen om zich aan FFP te houden! Dat is normaal!
Is aan FFP ook een grote Europese prijs verbonden, want die wint Ajax dik ... dat dan weer wel :-)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar dan zijn de eigenaren toch niet weg? Ze moeten alleen beknibbelen om zich aan FFP te houden! Dat is normaal!
De vorige beleidsbepalers... die eigenaren hebben van alles geinvesteerd. ze zijn het geld nodig.

trouwens als Pröpper echt 15 miljoen moet kosten zoals Remco denkt, dat hebben wij Blind gewoon cadeau gedaan aan Manchester...
die lui krijgen gewoon 20 miljoen voor een spits die altijd op de bank zit en nooit meer dan 8 goals heeft gescoord... terwijl Blind Cl ervaring, en 3e is geworden op het WK en een van de beste spelers is van Ajax...
kun je nagaan, dat zelfs Blind eigenlijk slecht is geregeld door Overmars... die William Carvalho heeft er 1 goed seizoen opzitten in Portugal en nauwelijks gespeeld op het WK en daar vragen ze gewoon 35 miljoen voor bij sporting, dat is goed onderhandelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

De vorige beleidsbepalers... die eigenaren hebben van alles geinvesteerd. ze zijn het geld nodig.

trouwens als Pröpper echt 15 miljoen moet kosten zoals Remco denkt, dat hebben wij Blind gewoon cadeau gedaan aan Manchester...
die lui krijgen gewoon 20 miljoen voor een spits die altijd op de bank zit en nooit meer dan 8 goals heeft gescoord... terwijl Blind Cl ervaring, en 3e is geworden op het WK en een van de beste spelers is van Ajax...
kun je nagaan, dat zelfs Blind eigenlijk slecht is geregeld door Overmars... die William Carvalho heeft er 1 goed seizoen opzitten in Portugal en nauwelijks gespeeld op het WK en daar vragen ze gewoon 35 miljoen voor bij sporting, dat is goed onderhandelen.
De club is inmiddels overgenomen Natjos! Dus er zit nog steeds zo'n mafketel uit Rusland! Wat betreft de FFP zou ik als ik jouw was toch even meer de regeltjes lezen. Ze hebben het 2 jaar verneukt en moeten nu in het 3e jaar op de blaren zitten. Tja.........

Over de transfer van Blind kan ik kort wezen. Ze hebben gewoon een mooi bedrag gekregen en de rest wordt verneukt door al die clubs zelf met al die loze en achterlijke biedingen! Kijk maar eens naar de koop van spelers in Engeland onderling!
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:52   quote  deeplink  
Lees overigens net dat ze vriend Sana zelfs gratis niet aan de straatstenen kwijt raken. Weer zo'n uitvloeisel van een geweldig beleid (prutsvoetballers blijven prutsvoetballers, ook als ze bijna niks gekost hebben). Kan je die gast gewoon salaris blijven betalen, terwijl hij geen wedstrijd zal spelen. Nou ja, misschien nog bruikbaar in de catering ...
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
Ik denk dat ik ook maar scout ga worden. Morgen ff Fifa'15 scoren voor de Xbox en ik kan zo meedoen met de huidige wankers.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:52 schreef pth het volgende:
Lees overigens net dat ze vriend Sana zelfs gratis niet aan de straatstenen kwijt raken. Weer zo'n uitvloeisel van een geweldig beleid (prutsvoetballers blijven prutsvoetballers, ook als ze bijna niks gekost hebben). Kan je die gast gewoon salaris blijven betalen, terwijl hij geen wedstrijd zal spelen. Nou ja, misschien nog bruikbaar in de catering ...
Shit happens....als jij TD was ga je ook wel eens op je bek....soit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:52 schreef pth het volgende:
Lees overigens net dat ze vriend Sana zelfs gratis niet aan de straatstenen kwijt raken. Weer zo'n uitvloeisel van een geweldig beleid (prutsvoetballers blijven prutsvoetballers, ook als ze bijna niks gekost hebben). Kan je die gast gewoon salaris blijven betalen, terwijl hij geen wedstrijd zal spelen. Nou ja, misschien nog bruikbaar in de catering ...
Je leest de tekst niet goed. Er waren wel clubs geïnteresseerd, alleen dat waren geen clubs waar Sana zelf interesse in had!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:54 schreef pth het volgende:
Ik denk dat ik ook maar scout ga worden. Morgen ff Fifa'15 scoren voor de Xbox en ik kan zo meedoen met de huidige wankers.
hij komt pas 25e uit he...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Shit happens....als jij TD was ga je ook wel eens op je bek....soit
Inderdaad! Overigens begon Sana geweldig en toen was iedereen, waaronder ik ook, tevreden met deze prachtige aankoop! Niet veel later ging het fout en was De Boer ontevreden en wilden de supporters hem ook niet meer. Ik zal hem niet afbranden, daarvan was de basis te klein! En ik vind het ook geen slechte keus van Overmars. Voor hetzelfde geldt had het goed uitgepakt en was hij nu getransfereerd naar een grotere club!
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:54 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Je leest de tekst niet goed. Er waren wel clubs geïnteresseerd, alleen dat waren geen clubs waar Sana zelf interesse in had!
Waar wou die mafketel heen dan? Barca, Madrid, PSG, ...? Had bij een aanbod van Almere City met alle respect meteen toe moeten happen.
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:55 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

hij komt pas 25e uit he...
Ok, nog ff wachten maar daarna wordt het binnenlopen ....
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:56 schreef pth het volgende:

[..]

Waar wou die mafketel heen dan? Barca, Madrid, PSG, ...? Had bij een aanbod van Almere City met alle respect meteen toe moeten happen.
Bepaal jij dat voor hem? Ik snap zijn denkwijze wel en anders kan hij makkelijk nog even bij Jong Ajax ballen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ajax Warrior --
pth
 pth - dinsdag 02 september 2014 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:54 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Shit happens....als jij TD was ga je ook wel eens op je bek....soit
Ongetwijfeld, maar ben dan ook maar een liefhebber en bovenal leek. Hier hebben we het over de leider van miljoenenbedrijf ... Sana, Duarte, van der Hoorn en nu mogelijk weer Milik ... iets met een ezel en een steen
pth
 pth - dinsdag 02 september 2014 - 00:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bepaal jij dat voor hem? Ik snap zijn denkwijze wel en anders kan hij makkelijk nog even bij Jong Ajax ballen!
Ik bepaal helaas helemaal niets ... en snap zijn denkwijze ook wel ... voor een prima salaris ging ik ook nog wel een jaartje de cornervlaggen op de Toekomst plaatsen. Snap alleen niet helemaal hoe de voetbaldeskundigen met deze natte krant op de proppen zijn gekomen (en dan doel ik op het feit dat ie er gewoon geen hout van kan, als mens zal het best een prima persoon zijn).
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 13:01   quote  deeplink  
Waarschijnlijk zijn jullie vergeten dat Marc zaken doet voor 2 teams of gaan we Jong Ajax echt alleen maar met jonge gasten spelen.

Van der Hoorn is gewoon in potentie een goede verdediger. Lang, Sterk, Kan goed koppen.
Dat het er niet uit komt, ja dat heb je wel eens met jonge gasten.
Zo gaat hij het wel goed doen en koopt man Utd hem voor 15 miljoen en iedereen is weer teleurgesteld.

Sana is toch prima versterking voor jong ajax? ook daar hebben ze spelers nodig.

Duarte is toch in alle redelijkheid een goeie aanwinst. Prima trap, goede techniek, kan prima duels aangaan. Zo erg is het niet, geef hem tijd om te wennen.

Daarnaast traint frank elke keer met hun, hij weet wat ze elke keer laten zien op de training. Dat ze vervolgens laten afweten, waar de boer terecht teleurgesteld over was, daar kan je overmars niet de schuld voor geven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Positieve Arrogantie --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 13:21   quote  deeplink  
Ook jong Ajax stelt op dit moment teleur met slechts een 12e plaats in de competitie. Ajax zal moeten laten zien dat het gevoerde beleid de juiste resultaten oplevert. Resultaten spreken en zeggen de waarheid!
hjf
 hjf - dinsdag 02 september 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Waarschijnlijk zijn jullie vergeten dat Marc zaken doet voor 2 teams of gaan we Jong Ajax echt alleen maar met jonge gasten spelen.

Van der Hoorn is gewoon in potentie een goede verdediger. Lang, Sterk, Kan goed koppen.
Dat het er niet uit komt, ja dat heb je wel eens met jonge gasten.
Zo gaat hij het wel goed doen en koopt man Utd hem voor 15 miljoen en iedereen is weer teleurgesteld.

Sana is toch prima versterking voor jong ajax? ook daar hebben ze spelers nodig.

Duarte is toch in alle redelijkheid een goeie aanwinst. Prima trap, goede techniek, kan prima duels aangaan. Zo erg is het niet, geef hem tijd om te wennen.

Daarnaast traint frank elke keer met hun, hij weet wat ze elke keer laten zien op de training. Dat ze vervolgens laten afweten, waar de boer terecht teleurgesteld over was, daar kan je overmars niet de schuld voor geven.
Moet je Van der Hoorn wel op de juiste wijze gebruiken en niet een kwartier voor het einde in de spits gaan zetten. Hij is een verdediger en geen spits.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 02 september 2014 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Ook jong Ajax stelt op dit moment teleur met slechts een 12e plaats in de competitie. Ajax zal moeten laten zien dat het gevoerde beleid de juiste resultaten oplevert. Resultaten spreken en zeggen de waarheid!
Jong Ajax is toch niet voor de resultaten in de jupilier league gekomen?

Jong Ajax is daar om jonge spelers op een hoger niveau te laten spelen.
Daar heb je ook wat oudere spelers voor nodig, anders kunnen ze verdrinken en dan heb je daar helemaal niks aan.

Maar van fouten leer je en van gewonnen wedstrijden ga je vaak naast je schoenen lopen.
Ajax heeft bewezen van de fouten te leren, dus wacht gewoon maar af
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Ook jong Ajax stelt op dit moment teleur met slechts een 12e plaats in de competitie. Ajax zal moeten laten zien dat het gevoerde beleid de juiste resultaten oplevert. Resultaten spreken en zeggen de waarheid!
Snap jij het nou echt niet of doe je alleen maar dom????
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 03 september 2014 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 13:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Waarschijnlijk zijn jullie vergeten dat Marc zaken doet voor 2 teams of gaan we Jong Ajax echt alleen maar met jonge gasten spelen.

Van der Hoorn is gewoon in potentie een goede verdediger. Lang, Sterk, Kan goed koppen.
Dat het er niet uit komt, ja dat heb je wel eens met jonge gasten.
Zo gaat hij het wel goed doen en koopt man Utd hem voor 15 miljoen en iedereen is weer teleurgesteld.

Sana is toch prima versterking voor jong ajax? ook daar hebben ze spelers nodig.

Duarte is toch in alle redelijkheid een goeie aanwinst. Prima trap, goede techniek, kan prima duels aangaan. Zo erg is het niet, geef hem tijd om te wennen.

Daarnaast traint frank elke keer met hun, hij weet wat ze elke keer laten zien op de training. Dat ze vervolgens laten afweten, waar de boer terecht teleurgesteld over was, daar kan je overmars niet de schuld voor geven.
Hoelang wil je Duarte nog lsten wennen dan? Hij is hier al meer dan een jaar.
Goede aankoop haha voor de breedte ja. We geven veel teveel geld uit aan spelers
die meer dan een jaar moeten wennen. 7,5 miljoen voor vd Hoorn en Duarte tja
prima gedaan. Ik schrijf ze nog niet af maar het wordt wel een keer tijd dat ze meer speeltijd gaan krijgen.
Vooral Duarte want de Boer twijfelt nog over die positie. .
hjf
 hjf - woensdag 03 september 2014 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 08:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoelang wil je Duarte nog lsten wennen dan? Hij is hier al meer dan een jaar.
Goede aankoop haha voor de breedte ja. We geven veel teveel geld uit aan spelers
die meer dan een jaar moeten wennen. 7,5 miljoen voor vd Hoorn en Duarte tja
prima gedaan. Ik schrijf ze nog niet af maar het wordt wel een keer tijd dat ze meer speeltijd gaan krijgen.
Vooral Duarte want de Boer twijfelt nog over die positie. .
En hoe denk jij dan over Van der Hoorn? Zie mijn laatste post.
nora
 nora - woensdag 03 september 2014 - 09:50   quote  deeplink  
v/dHoorn krijgt nog effe de kans dit seizoen sterk in de lucht in een tegen een nog zeer zwak makkelijk uit te spelen over de grond en techn/niet sterk
Duarte al menig keer verkondigd te traag handelingssnelheid te traag een goed linker been als hij voldoende tijd krijgt al een jaar slecht ook in Jong Ajax.
Sana is alles al over gezegd niks voor Ajax
Milik is nu al klaar bij Ajax als ik het vanaf de zijlijn bekijk.
Dit zijn nou niet bepaald pluspunten voor onze TH.
En ja je kan wel een fan zijn van ons TH ze hoeven van mij ook niet weg maar je mag in mijn ogen best kritiek hebben als je vind dat Ajax in zijn aankoop beleid faalt ik hoop dat ze er van leren en sneller handelen als vooral deze afgelopen transfer periode is gebeurd.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 03 september 2014 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 03 september 2014 - 08:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoelang wil je Duarte nog lsten wennen dan? Hij is hier al meer dan een jaar.
Goede aankoop haha voor de breedte ja. We geven veel teveel geld uit aan spelers
die meer dan een jaar moeten wennen. 7,5 miljoen voor vd Hoorn en Duarte tja
prima gedaan. Ik schrijf ze nog niet af maar het wordt wel een keer tijd dat ze meer speeltijd gaan krijgen.
Vooral Duarte want de Boer twijfelt nog over die positie. .
Volgens mij heeft duarte Eriksen nooit vervangen.

Beleid is zo ingericht dat de talenten de vertrokken spelers vervangen.
1ste keus speelt in Ajax 1
2de keus speelt in Jong Ajax
3de keus zit op de bank bij Ajax 1

Binnenkort vertrekt cillissen naar het buitenland, dan is de boer niet zijn vervanger.
Dan is het de keeper van Jong Ajax of de keeper die nu is uitgeleend.

Sana is niet gehaald om later voor veel geld te verkopen, maar Ajax heeft 2 teams waar de KNVB regels heeft gemaakt dat ze niet halverwege het seizoen een overstap kunnen maken.
Dus dan heb je aanvulling nodig.

Ajax heeft genoeg jonge jeugd spelers aangetrokken.
Daar trekt hij zo een miljoen euro voor uit.
Dus marc is helemaal niet zo zuinig.
Hij haalt gewoon niet de spelers die jullie zouden willen, wat ook niet het beleid is.

Beleid zegt namelijk dat je geen spelers haalt die er al zijn.
Ziyech wil garanties dat hij op 10 kan spelen, want hij wijste om die reden Feyenoord al af. Wij hebben Serrero en die is even goed of net iets minder. Maar garanties kan je hem niet geven. Vervolgens zou Serero dus terug moeten naar Jong Ajax en daar speelt volgens mij nu andere talent volle middenvelders.
Ziyech kan je niet in de rol van Duarte stoppen, dat pikt hij niet, om die reden is hij nooit besproken. Enkel bij het vertrek van 1ste en 2de keus dan zou je Ziyech kunnen halen.

Viergever is als 1ste keus gehaald omdat de nummer 2 zowel voor Moisander als Blind niet in staat word gesteld die gat te kunnen vullen.
Bij het vertrek van Eriksen denken ze dat Serrero dat wel zou kunnen, vandaar dat daar geen vervanger is gehaald, Duarte is gehaald als vulling want je moet de nieuwe nummer 2 speeltijd geven binnen Ajax.
Vergeet ook niet dat Schone eigenlijk gehaald was in de rol van Duarte maar Schone heeft zich op andere plekken in het team geknokt.
Schone is of was de sterspeler van Nec niet bepaald een speler die Ajax naar grote hoogte zou brengen.
Schone werd door vele beschouwd als ideale nummer 12.

Ik hoop dat het beleid zo iets duidelijker is geworden
remco k
 remco k - woensdag 03 september 2014 - 18:58   quote  deeplink  
Ik vind dat vd Hoorn zich echt prima heeft ontwikkeld, speelde gewoon goed in de wedstrijden dat hij er stond, met name tegen AZ als ik het goed heb vond ik hem goed spelen..

Duarte maak ik me wel zorgen over, had oprecht verwacht dat die zich wat makkelijker had kunnen aanpassen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5926
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?









0.0143580