BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 17:17   quote  deeplink  
Ik ben de excuses gewoon zat, ik wil een keer openheid en beleid wat gericht is op nu en de toekomst!
JOOD
 JOOD - maandag 01 september 2014 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Wat denk je zelf ? Nee dus...dit omdat beide heren nog geen trek hebben in een terugkeer.
Ok, en daarom niet proberen? Je moet wel willen winnen hè maat. Geef ze anders 1 of 2 miljoen tekengeld pp..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 september 2014 - 17:17   quote  deeplink  
Denk ik ook Narreke...maar het blijft wel wazig zo....supporters zijn hier niet blij mee...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:17 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Denk ik ook Narreke...maar het blijft wel wazig zo....supporters zijn hier niet blij mee...
Ik dacht dat Eide (?) daar een al stuk over geschreven had, dat kon ik al niet volgen :-(
3sterren
 3sterren - maandag 01 september 2014 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 16:53 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Hoezo marc kenende? Ken jij hem persoonlijk?

Hij wou wel betalen voor narsigh alleen deed hij het te laat. Betalen wou hij wel
In maher was hij nooit geintresseerd, dat waarschijnlijk vanwege zijn houding.
Voor van ginkel wou hij wel betalen en zelfs meer dan chelsea, maar hij ging toch naar chelsea.

vraag ik mij af hoe je er dan bij komt dat hij zuinig is?

Beleid is: voor de echte aanwinsten mag worden betaald en flink ook maar niet als het de jeugd dwars zit.
breedte aankopen doen we niet tenzij er geen jeugdspeler te vinden is.
Ajax heeft 2 teams die profvoetbal spelen en alle aankopen die ajax gedaan heeft hebben de meesten wedstrijden gespeeld bij Jong Ajax. Niet gek dat je dat team ook op niveau wil laten spelen
Ken ik marc? Zou wat zijn he!
Ik weet hoe hij heet, hoe hij eruit ziet en wat voor spelers hij de afgelopen jaren hebben gehaald!
Zo goedkoop mogelijk!
Hoessen alweer weg, sana komt niet meer voor in de plannen, duarte jong ajax, zal ik doorgaan? Wat hebben we aan die spelers van een paar ton of anderhalf miljoen niks!
Je hoopt dat ze doorgroeien naar een hoger niveau, maar dat is weggelegd voor jongens als chadli, mertens, strootman.
Kan je vertellen good players aint cheap, cheap players aint good! (Op uitzonderingen na)!
3sterren
 3sterren - maandag 01 september 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:12 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ajax wil best de buidel trekken maar vitesse handelt met Chelsea.
Ajax haalt geen bankzitters van Feyenoord of Psv of Twente.
En basis spelers komen niet naar Ajax, die blijven liever zitten bij hun club.

Jullie supporters wilde dat ajax bas dost gingen halen, maar buitenspelers die geen voorzetten geven dan heb je niks aan hem.
Jullie wouden narsigh halen maar wat heb je aan hem als er geen ruimte voor hem ligt?
Maher die naast zijn schoenen loopt heb je dan wat aan hem?

Zo zijn er veel spelers de revue gepasseerd die supporters wel wilden maar de directie niet.
Wat is ajax achteraf blij dat ze geen 1 van deze spelers hebben gehaald! Maar achteraf is altijd makkelijk!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:15 schreef JOOD het volgende:

[..]

Shöne, El Ghazi, Kishna, Van Rhijn en Boilessen hebben een aardige voorzet lijkt me..

Sigthorsson is gewoon te dom om goed positie te kiezen. Voorzetten van El Ghazi (4 of 5 geloof ik) tegen groningen vallen precies voor de goal, maar dan is onze logge Ijslandse dombo al weer gaan liggen bij de eerste paal.
Wellicht dat het nu wel zou kunnen maar bas dost speelde zo 3 a 4 jaar geleden.
Als vervanger van EL hamlap.

Met ebicilio en ozbiliz werd ik niet vrolijk, die kwamen amper langs hun man.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 17:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:28 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Ken ik marc? Zou wat zijn he!
Ik weet hoe hij heet, hoe hij eruit ziet en wat voor spelers hij de afgelopen jaren hebben gehaald!
Zo goedkoop mogelijk!
Hoessen alweer weg, sana komt niet meer voor in de plannen, duarte jong ajax, zal ik doorgaan? Wat hebben we aan die spelers van een paar ton of anderhalf miljoen niks!
Je hoopt dat ze doorgroeien naar een hoger niveau, maar dat is weggelegd voor jongens als chadli, mertens, strootman.
Kan je vertellen good players aint cheap, cheap players aint good! (Op uitzonderingen na)!
Wanneer had ajax chadli en al die andere moeten halen?
Voordat ze naar een Twente en Utrecht gingen? Toen zat hij er niet en daarna waren ze onhaalbaar. Spelers die niet willen of spelers die daarna gewoon niet veel meer opbrengen.

PSV heeft niet heel veel verdient aan Mertens.
Aan strootman hebben ze wel veel verdiend maar wie had dat gedacht, dat hij zo snel zou groeien in niveau, anders had az hem toch gehaald bij sparta ipv viergever?

En monsterman verkoopt niet aan Ajax. Toen chadli bij Agovv zat, zat overmars nog bij go ahead dus daar kan je hem niet op afrekenen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - maandag 01 september 2014 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:30 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Wat is ajax achteraf blij dat ze geen 1 van deze spelers hebben gehaald! Maar achteraf is altijd makkelijk!
Ja, dat klopt dat is makkelijk gezegd of gewoon goed gezien.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 15:26 schreef riveco het volgende:

[..]

Die is gekocht toen wij Blind nog hadden, dus geen noodzaak voor Ajax
Dat snap ik ook nog wel.. Heb het toch over een international van 100
wedstrijden in het algemeen. . Dat zijn toch echt de spelers die je verder kunnen helpen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 15:52 schreef dege het volgende:

[..]

ik verwacht helemaal niet dat ajax weer kampioen word, hoef je van geen enkele club te verwachten. Maar als je jezelf als club zijnde doelen stelt waaronder door komen in de CL, zul je wel een CL waardige selectie moeten hebben en die heeft ajax nu dus absoluut niet. Dus in mijn ogen zullen er versterkingen moeten komen, maar dat is geheel mijn mening.
Een mening die door de helft hier gedeeld wordt.
Maar goed de selectie is niet echt in balans de pijnpunten zijn bekent
en blijkbaar zijn ze nu toch echt opzoek naar een opvolger voor Blind.
Pröpper, Zimling en nog een paar namen worden genoemd.
Dacht dat zijn vervanger Viergever al aangetrokken was???

Zijn ze niet een beetje laat met zoeken??
Zijn ze toch geschrokken van het niveau tegen Groningen?

Ik haal liever niet mijn gelijk als het Ajax aangaat maar goed konden ze dit
echt niet zien aankomen? Middelmaat roepen we al twee jaar!!
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 september 2014 - 18:52   quote  deeplink  
Ze gaan vol voor zimling een Deens internationaal. ..

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 18:53   quote  deeplink  
3636f85836.png
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 september 2014 - 19:04   quote  deeplink  
Bagger wat en kankerzooi...Marc je moet je schamen.
Hoop dat ze alle klinkers rond de arena weer uit de grond trekken en zwaar aan het rellen slaan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door verbrande harry --
riveco
 riveco - maandag 01 september 2014 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Een mening die door de helft hier gedeeld wordt.
Maar goed de selectie is niet echt in balans de pijnpunten zijn bekent
en blijkbaar zijn ze nu toch echt opzoek naar een opvolger voor Blind.
Pröpper, Zimling en nog een paar namen worden genoemd.
Dacht dat zijn vervanger Viergever al aangetrokken was???

Zijn ze niet een beetje laat met zoeken??
Zijn ze toch geschrokken van het niveau tegen Groningen?

Ik haal liever niet mijn gelijk als het Ajax aangaat maar goed konden ze dit
echt niet zien aankomen? Middelmaat roepen we al twee jaar!!
En je hebt al 2 jaar geen gelijk, blijkt uit de kampioensjaren.
Als je maar negatief blijft roepen komt er van zelf eens een keer dat je gelijk gaat krijgen haha. In mijn ogen heb je nog geen gelijk, want Ajax zal altijd spelers halen die nog een deel opgeleid moeten worden ( de top spelers komen niet )
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 19:15   quote  deeplink  
Ik weet het off topic, maar is een betere titel voor dit topic niet 'Wie moet er komen i.p.v. Overmars. Wat een ontzettende rand...
Van Eto'o naar Zimling ... wie? een derderangs kutvoetballer die bij Mainz het grootste deel van de tijd de bank warm mag houden, die in zijn tijd bij NEC geen enkele keer opgevallen is, .... Dit beleid is echt om te janken, ik hoop dat die kleine ...kabouter verzuipt in de losse muntjes die Fijenooit bij elkaar gesprokkeld heeft om Vermeer over te nemen. Ik hoop zo dat ik er naast zit, maar wat gaat dit een klootjes seizoen worden. Top voetbal kost geld, alleen vieze grijze middelmaat is zo goed als gratis.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door pth --
Ciler
 Ciler - maandag 01 september 2014 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 18:53 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van mensen die voor de volle 100% achter het aankoopbeleid staan of beter gezegd die nu nog achter dat beleid staan zoals Remko K

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Ciler --
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 19:21   quote  deeplink  
Zie het helemaal voor me ... tring tring ... Met Frank ... he Frank met Marcje Netto, je raad nooit wie ik voor je binnen ga halen ... Marc he he eindelijk goed nieuws, wacht even ik ga er even voor zitten ... Frank met een paar uur kun je Zimling bij de selectie verwachten ... wie? is dat dat jonge Argentijnse talent? ... Nee man, Zimling je weet wel heeft nog voor NEC gespeeld. En ben je blij? ... tuut tuut tuut tuut

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door pth --
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 september 2014 - 19:23   quote  deeplink  
Zimling heeft geen eens en basis plaats daar in duitsland hij zit haar fijn op de bank.

GEWELDIG MARC JE BENT DE BESTE...💀💀💀💀

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door verbrande harry --
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 september 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Ik ook Hasjkoph die valt gewoon weg niet te verdedigen....
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 19:25   quote  deeplink  
Ze hadden mokotjo allang voor die 1,5 miljoen moeten aantrekken... Totaal geen toekomst visie qua transfers... Jeugd is belangerijk maar transfers halen als backup voor vertrekkende spelers ook... Je kan niet elke positie invullen met jeugd... En we hebben zondag gezien dat we compleet stuurloos zijn en zonder leider zitten... Daar had allang op moeten worden ingespeeld...
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:25 schreef hippy het volgende:
Ze hadden mokotjo allang voor die 1,5 miljoen moeten aantrekken... Totaal geen toekomst visie qua transfers... Jeugd is belangerijk maar transfers halen als backup voor vertrekkende spelers ook... Je kan niet elke positie invullen met jeugd... En we hebben zondag gezien dat we compleet stuurloos zijn en zonder leider zitten... Daar had allang op moeten worden ingespeeld...
Op zich is het beleid rond het inpassen van de eigen jeugd inpassen prima, maar dan moet je ze wel hebben. Het is daarbij een illusie om te denken dat voor elke positie altijd voldoende talent klaar staat ... Het is nou ook weer niet zo dat alle jeugdelftallen (inbegrepen de A1) met twee vingers in de neus seizoen in seizoen uit kampioen worden. Dus zal je gericht kwaliteit moeten inkopen en ja kwaliteit kost geld. Tijd voor provinciaaltje Overmars om zich maar met de plaatselijke buurtsuper te gaan bemoeien en een multinational als Ajax te laten leiden door iemand met een echt zakeninstinct ... KWALITEIT STAAT OP HET VELD EN NIET OP DE BANK
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:30 schreef pth het volgende:

[..]

Op zich is het beleid rond het inpassen van de eigen jeugd inpassen prima, maar dan moet je ze wel hebben. Het is daarbij een illusie om te denken dat voor elke positie altijd voldoende talent klaar staat ... Het is nou ook weer niet zo dat alle jeugdelftallen (inbegrepen de A1) met twee vingers in de neus seizoen in seizoen uit kampioen worden. Dus zal je gericht kwaliteit moeten inkopen en ja kwaliteit kost geld. Tijd voor provinciaaltje Overmars om zich maar met de plaatselijke buurtsuper te gaan bemoeien en een multinational als Ajax te laten leiden door iemand met een echt zakeninstinct ... KWALITEIT STAAT OP HET VELD EN NIET OP DE BANK
Eens en je weet wat er rond loopt in je jeugdteams na zoveel jaren... Dus je weet ook waar je eventueel versterking moeten aankopen... Daar is ajax gewoon laks in en vertrouwd het teveel op de jeugd... Als het niet lukt gebruiken we jeugdspelers... Op zich een goed beleid, maar dan moet je wel zeker weten of zo een speler van de jeugd er klaar voor is... Tegelijk moet je ook het aantal dragende spelers op peil houden... We missen nu leiders, de poulsons...de mannen die de mouwen opstropen en verzakers verrot schelden...
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 19:38   quote  deeplink  
tring tring ... Frank nog ff met Marc, Zimling wordt het niet hoor! Belachelijke salariseisen ... Maar niet wanhopen hoor, ik heb nog een lijstje met oud internationals van Zimbabwe. Daar moet echt wat tussen zitten ... en voor weinig ... Moet nu hangen, de bank belt met de laatste rentestanden van de kapitaalrekening ...
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 19:44   quote  deeplink  
Ik merk wel dat het sinds gisteren een stuk grimmiger is geworden. Ik heb ook mijn twijfels over kleine marc, maar het moet wel leuk blijven. Hij hoeft niet dood van mij!
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 19:48   quote  deeplink  
d9a8b8f31c.png
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 19:48   quote  deeplink  
Doubled up..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Hasjkoph --
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:46 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Trieste hanglamp ben je toch.....
Ja dit gaat nergens over, we hebben het wel over een clubicoon...
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 19:52   quote  deeplink  
Waar we nu staan is niet alleen veroorzaakt door de spelers die dit jaar zijn vertrokken. Het is de combinatie van het verlies aan spelers dit jaar en vorig jaar. En daarop is naar mijn mening niet goed geanticipeerd. En daarom is het draagvlak nu te klein op mee te doen voor de landstitel, knvb beker en de eerste ronde van de CL te halen. Dat draagvlak had nooit zo klein hoeven zijn zoals het nu is wanneer een jaar gelden kwalitatief beter spelers waren bij gekomen. En daarom heb ik mijn twijfels over Marc. Het is structureel verkleinen van het draagvlak aan kwaliteit in spelers. Wanneer Ajax beter erop had toegezien had het veel beter opgevangen kunnen worden met meer kwaliteit aan spelers dan wat feitelijk erbij is gekomen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Bobby1972 --
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:52 schreef Bobby1972 het volgende:
Waar we nu staan is niet alleen veroorzaakt door de spelers die dit jaar zijn vertrokken. Het is de combinatie van het verlies aan spelers dit jaar en vorig jaar. En daarop is naar mijn mening niet goed op geanticipeerd. En daarom is het draagvlak nu te klein op mee te doen voor de landstitel, knvb beker en de eerste ronde van de CL te halen. Dat draagvlak had nooit zo klein hoeven zijn zoals het nu is wanneer een jaar gelden kwalitatief beter spelers waren bij gekomen. En daarom heb ik mijn twijfels over Marc. Het is structureel verkleinen van het draagvlak aan kwaliteit in spelers. Wanneer Ajax beter erop had toegezien had het veel beter opgevangen kunnen worden met meer kwaliteit aan spelers dan wat feitelijk erbij is gekomen.
Helemaal mee eens...
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 20:04   quote  deeplink  
En daarom vind ik de mensen die zeggen; ja maar we zijn het laatste seizoen toch kampioen geworden naïef en blind. En remco is daar 1 van!!
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik merk wel dat het sinds gisteren een stuk grimmiger is geworden. Ik heb ook mijn twijfels over kleine marc, maar het moet wel leuk blijven. Hij hoeft niet dood van mij!
Kan ik mij in vinden, maar een jaartje koppijn moet toch wel kunnen.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 20:05   quote  deeplink  
Overmars verwijt ik gebrek aan visie en inzicht naar voren. Wanneer je op dit moment een ploeg hebt die niet instaat is om voor de titel mee te doen is er ergens wat fout gegaan!
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:04 schreef Bobby1972 het volgende:
En daarom vind ik de mensen die zeggen; ja maar we zijn het laatste seizoen toch kampioen geworden naïef en blind. En remco is daar 1 van!!
Eens, typisch een geval van 'waren wij nou zo goed, of was de rest helemaal lampenkappen kut'
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Een jaartje koppijn had nooit gehoeven bij zorgvuldiger beleid!
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:04 schreef Bobby1972 het volgende:
En daarom vind ik de mensen die zeggen; ja maar we zijn het laatste seizoen toch kampioen geworden naïef en blind. En remco is daar 1 van!!
Dat staat hier los van en zijn feiten... Niks naiefs aan... Alleen het aankoopbeleid waar we het hier over hebben is wel zeer naief...
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 20:08   quote  deeplink  
Ik had vorig jaar al te doen met de Boer en dit jaar nog meer. Wanneer de resultaten zo blijven hoop ik echt dat Overmars snel verdwijnt!
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:06 schreef Bobby1972 het volgende:
Een jaartje koppijn had nooit gehoeven bij zorgvuldiger beleid!
Voor Marcje Netto dan toch he, zodat hij zijn huis niet uit kan, het turen naar de bankrekening te veel pijn doet en hij vooral niet in staat is om met seniele waanvoorstellingen Ajax verder de afgrond in te duwen.
Loetje
 Loetje - maandag 01 september 2014 - 20:09   quote  deeplink  
Hoor net dag Ajax een eigen programma krijgt op Comedy Central. Zimling??? Zet dan Bazoer of Boccara erbij
Man man man
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:09 schreef Loetje het volgende:
Hoor net dag Ajax een eigen programma krijgt op Comedy Central. Zimling??? Zet dan Bazoer of Boccara erbij
Man man man
Zimling komt niet hoor, wilde i.p.v. van in een Mercedes liever in een BMW rondtoeren en dat vind Kruidenmarcje echt te veel van het goede.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 13:52 schreef Hummel10 het volgende:
Misschien duiken ze nog ergens een transfervrije speler op?
Echt heel matig ingevuld de huidige selectie. Jammer
want als Psv een 100 voudig Mexicaans international kan huren waarom wij dan niet?
Ook een speler die nergens aan de bak kwam..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:12 schreef JOOD het volgende:
Voor Blind:
Sneijder 10 miljoen, contract van 2 miljoen per jaar. 3 jaar vastleggen

En voor de spits:
Huntelaar 5-8 miljoen, contract van 2 miljoen per jaar. 3 jaar vastleggen

Zou dit echt geprobeerd zijn?
Marc heeft contact gehad met beide spelers, en zonder dat er over geld is gesproken geven de spelers aan gewoon (nog) niet terug te willen keren..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 17:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ben de excuses gewoon zat, ik wil een keer openheid en beleid wat gericht is op nu en de toekomst!
Daar is het beleid op gerciht kerel. Alleen jij bent het niet met dat beleid eens. Dat kan, maar ga niet lopen roeptoeteren over van alles en nog wat..
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Marc heeft contact gehad met beide spelers, en zonder dat er over geld is gesproken geven de spelers aan gewoon (nog) niet terug te willen keren..
Ze hoeven van mij part ook niet meer te komen... Zijn dan al over the hill... Of ze moeten volgend jaar komen... Daarna hoeft het van mij niet meer
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:20 schreef Ciler het volgende:

[..]

Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar de mening van mensen die voor de volle 100% achter het aankoopbeleid staan of beter gezegd die nu nog achter dat beleid staan zoals Remko K
Die mening is volop te lezen..
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Die mening is volop te lezen..
Eens met het beleid maar wel te naief ivm aankopen en het scouten ervan...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:30 schreef hippy het volgende:

[..]

Eens met het beleid maar wel te naief ivm aankopen en het scouten ervan...
Ik heb tegenwoordig de mening dat we iedere speler daadwerkelijk de kans moeten geven. Ik heb diezelfde fout diverse keren gemaakt met zowel talenten als aankopen en ben nu van mening dat men een echte kans verdiend..

Ik sta voor de volle 100% achter het beleid, maar dat wil niet zeggen dat men geen fouten maakt.. Maar wat heeft het voor zin om nummer 1000001 te zijn die ze benoemd.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 20:46   quote  deeplink  
"Vitesse wil hoofdprijs voor Pröpper"

en wat zegt kleine marc dan: jaaa we wilden hem wel maar we vonden hem te duur! Marc heeft altijd excuses en dekt zich altijd in.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb tegenwoordig de mening dat we iedere speler daadwerkelijk de kans moeten geven. Ik heb diezelfde fout diverse keren gemaakt met zowel talenten als aankopen en ben nu van mening dat men een echte kans verdiend..

Ik sta voor de volle 100% achter het beleid, maar dat wil niet zeggen dat men geen fouten maakt.. Maar wat heeft het voor zin om nummer 1000001 te zijn die ze benoemd.
Eens maar ze moeten toch wel in staat kunnen zijn om de kwaliteiten van het eigen team goed in te schatten en daar op te reageren met goeie scouting en aankopen...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 01 september 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:46 schreef Bobby1972 het volgende:
"Vitesse wil hoofdprijs voor Pröpper"

en wat zegt kleine marc dan: jaaa we wilden hem wel maar we vonden hem te duur! Marc heeft altijd excuses en dekt zich altijd in.
Hij kan en wil geen zaken doen, hebben ze in Eindhoven meer kaas van gegeten...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5922
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?









0.0133850