BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:34   quote  deeplink  
nou, de ervaring is binnen...
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 22:35   quote  deeplink  
Dus toch.
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 22:35   quote  deeplink  
b6252340cf.png
sebas1
 sebas1 - maandag 01 september 2014 - 22:36   quote  deeplink  
wat een beleid zeg, is wel een speler die we echt nodig hadden
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 22:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:29 schreef hippy het volgende:
Ajax heeft Niki Zimling gecontracteerd, zo berichten Deense media maandagavond. De 29-jarige middenvelder komt in dat geval over van FSV Mainz, waar hij geen basisplaats had. Over een transfersom en de duur van het contract is nog niks bekend.
Zimling speelde eerder voor onder meer NEC en Club Brugge. De controlerende middenvelder kwam tot nu toe 21 keer uit voor de nationale ploeg van Denemarken. Bij Ajax moet hij de vervanger worden van Daley Blind, die een paar dagen geleden plotseling aan Manchester United werd verkocht.

Eigenlijk wilde Ajax Marco van Ginkel aantrekken, maar de speler van Chelsea koos voor een verhuur aan AC Milan. Zodoende kwam Overmars uit bij Zimling.
Schiet mij lek eej...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:37 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Schiet mij lek eej...
Schöne kende ook niemand dus............
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:39   quote  deeplink  
Sorry, maar ik ken die hele Zimling niet! En ik volg toch vaak het Duitse voetbal! Is dit een slecht teken???
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:
Sorry, maar ik ken die hele Zimling niet! En ik volg toch vaak het Duitse voetbal! Is dit een slecht teken???
Is een echte werker... Type poulson
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:42   quote  deeplink  
Mooi man.. Speler wordt nu al weer afgeschreven..
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:42 schreef remco k het volgende:
Mooi man.. Speler wordt nu al weer afgeschreven..
Bij nec was ie heel belangerijk...
Is nu meer ervaren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door hippy --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:42 schreef remco k het volgende:
Mooi man.. Speler wordt nu al weer afgeschreven..
Ik schrijf hem niet af hoor Remco! Ik wil alleen wat meer van hem weten! Ik ken hem namelijk echt niet!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:42 schreef remco k het volgende:
Mooi man.. Speler wordt nu al weer afgeschreven..
Valt wel mee...
is gewoon een teleurstelling... had verwacht dat we Pröpper of zo zouden halen...

is niet het type dat we nodig hadden... en we gaan nog een jaar door met een dramaspits...
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 22:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:44 schreef hippy het volgende:

[..]

Bij nec was ie heel belangerijk...
Is nu meer ervaren
Ja, in het op de bank zitten bij Mainz. Speelde nauwelijks dus voorlopig zal het meer hopen dan weten zijn of deze breedte aankoop iets zal toevoegen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:49 schreef pth het volgende:

[..]

Ja, in het op de bank zitten bij Mainz. Speelde nauwelijks dus voorlopig zal het meer hopen dan weten zijn of deze breedte aankoop iets zal toevoegen.
Laudrup 2.0...... hahahahaha
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik schrijf hem niet af hoor Remco! Ik wil alleen wat meer van hem weten! Ik ken hem namelijk echt niet!
Jij ook niet..
verbrande harry
 verbrande harry - maandag 01 september 2014 - 22:53   quote  deeplink  
Wat en kut beleid komen ze met deze bankzitter aan...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Valt wel mee...
is gewoon een teleurstelling... had verwacht dat we Pröpper of zo zouden halen...

is niet het type dat we nodig hadden... en we gaan nog een jaar door met een dramaspits...
Ik zeg niet dat hij goed genoeg is hoor.. Maar juist het type dat we nodig hadden volgens velen.. Fysiek sterke CVM met ervaring..
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij goed genoeg is hoor.. Maar juist het type dat we nodig hadden volgens velen.. Fysiek sterke CVM met ervaring..
Deze versterking is welkom in imo...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:56   quote  deeplink  
iedere versterking is welkom toch..:-)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij goed genoeg is hoor.. Maar juist het type dat we nodig hadden volgens velen.. Fysiek sterke CVM met ervaring..
vind Viergever fysiek ook wel sterk.
ik vind dat we een LCM en een spits nodig hebben van niveau.
Pröpper was een optie geweest en Vitesse was zelfs bereid te verkopen.
Ruiz werd is schijnbaar zelfs aangeboden door Fulham...

man man man nu baal ik zelfs dat we Bojan niet gehaald hebben.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

vind Viergever fysiek ook wel sterk.
ik vind dat we een LCM en een spits nodig hebben van niveau.
Pröpper was een optie geweest en Vitesse was zelfs bereid te verkopen.
Ruiz werd is schijnbaar zelfs aangeboden door Fulham...

man man man nu baal ik zelfs dat we Bojan niet gehaald hebben.
Ik denk dat we een goed fysiek elftal hebben.. Ik vond ze fysiek sterker dan de tegenstanders waar we tegen gespeeld hebben..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

vind Viergever fysiek ook wel sterk.
ik vind dat we een LCM en een spits nodig hebben van niveau.
Pröpper was een optie geweest en Vitesse was zelfs bereid te verkopen.
Ruiz werd is schijnbaar zelfs aangeboden door Fulham...

man man man nu baal ik zelfs dat we Bojan niet gehaald hebben.
Maar tegen welke prijs was Vitesse van plan om Pröpper te verkopen Natjos??
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat we een goed fysiek elftal hebben.. Ik vond ze fysiek sterker dan de tegenstanders waar we tegen gespeeld hebben..
Sorry ik snap je reactie niet helemaal als ik kijk naar mijn reactie?
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:02 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Sorry ik snap je reactie niet helemaal als ik kijk naar mijn reactie?
Eerste deel..
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar tegen welke prijs was Vitesse van plan om Pröpper te verkopen Natjos??
Ze zeiden 'doe maar een bod' vervolgens is Ajax niet meer teruggekomen.

maar 5-7 miljoen was wel genoeg geweest en ik denk niet dat dat een onverantwoord investering was geweest. als je die over 3 a 4 jaar weer weet te verkopen voor 10-12 miljoen leid je in iedergeval geen verlies. die Zimling verdien je ook nooit meer wat aan...
die gaat + salaris ook gewoon 5 miljoen kosten Pröpper verkoop je zelfs als hij een flop wordt nog wel voor een redelijk bedrag, daarnaast had Pröpper ook heel goed gepast op lcm bij Ajax, brengt ook nog wat fysiek ten opzichte van Serero en heeft in tegenstelling tot Serero wel goals en assists in hem. Zou een geweldig tandem kunnen worden met Klaassen, we hadden eerder altijd de Jong en Eriksen die veel goals en assists voor hun rekening namen.

daarnaast is Pröpper heel belangrijk in het druk zetten bij Vitesse, iets wat bij Ajax ook heel belangrijk is, past ook op die manier heel goed bij Ajax.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Eerste deel..
ik zeg dat Viergever fysiek goed is, en jij zegt dat we een fysiek sterk team hebben.
conclusie: Zimling is onnodig...

Godver de godver dit word t de volgende kut aankoop...

Snap werkelijk niet waarom er dan altijd wordt geroepen:' het moet wel een versterking zijn'
nou leg dan maar is uit waarom dit een versterking is!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:08 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

ik zeg dat Viergever fysiek goed is, en jij zegt dat we een fysiek sterk team hebben.
conclusie: Zimling is onnodig...

Godver de godver dit word t de volgende kut aankoop...

Snap werkelijk niet waarom er dan altijd wordt geroepen:' het moet wel een versterking zijn'
nou leg dan maar is uit waarom dit een versterking is!
Veel mensen vonden een fysiek sterke speler erg nodig, ik niet zozeer. Als er dan iemand bij had moeten komen, dan liever een creatieve speler..
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat hij goed genoeg is hoor.. Maar juist het type dat we nodig hadden volgens velen.. Fysiek sterke CVM met ervaring..
Laten we hopen dat de toekomst je gelijk bewijst. Bij Mainz'05, toch niet echt 1 van de topteams (zeker niet slecht, maar geen top) in een behoorlijk fysieke Bundesliga nu niet echt een zekerheid. Met alle respect voor Mainz, maar als een speler daar het vorig seizoen op 34 Bundesliga wedstrijden 7x niet eens bij de wedstrijdselectie zit, 7x 90 minuten de bank warm mag houden, 2x in mag vallen, 5 wedstrijden geblesseerd is en dus welgeteld 13 van de 34 wedstrijden in de basis mag beginnen dan vrees ik dat de scouting aan de hand van FIFA'15 heeft plaatsgevonden. Dit seizoen (hoewel zeer kort) geen 1 keer bij de wedstrijdselectie. Daarvoor Udinese nauwelijks gespeeld. Daarvoor Club Brugge en NEC waar hij wel aardig aan spelen is toegekomen. Puur een breedte aankoop, die het misschien nog aardig gaat doen ook, maar dat zou Ajax toch niet meer doen. Nu uit de jeugd ook al geen fatsoenlijke middenvelder van het niveau Zimling op te leveren, naast dat al in geen jaren een fatsoenlijke spits opgeleid kan worden. Wanbeleid is ook een vorm van beleid.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ze zeiden 'doe maar een bod' vervolgens is Ajax niet meer teruggekomen.

maar 5-7 miljoen was wel genoeg geweest en ik denk niet dat dat een onverantwoord investering was geweest. als je die over 3 a 4 jaar weer weet te verkopen voor 10-12 miljoen leid je in iedergeval geen verlies. die Zimling verdien je ook nooit meer wat aan...
die gaat + salaris ook gewoon 5 miljoen kosten Pröpper verkoop je zelfs als hij een flop wordt nog wel voor een redelijk bedrag, daarnaast had Pröpper ook heel goed gepast op lcm bij Ajax, brengt ook nog wat fysiek ten opzichte van Serero en heeft in tegenstelling tot Serero wel goals en assists in hem. Zou een geweldig tandem kunnen worden met Klaassen, we hadden eerder altijd de Jong en Eriksen die veel goals en assists voor hun rekening namen.

daarnaast is Pröpper heel belangrijk in het druk zetten bij Vitesse, iets wat bij Ajax ook heel belangrijk is, past ook op die manier heel goed bij Ajax.
5 a 7 miljoen voor je beste speler??? Nee dream on... Ik denk dat ze de hoofdprijs zouden vragen... Boven de 10...
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel mensen vonden een fysiek sterke speler erg nodig, ik niet zozeer. Als er dan iemand bij had moeten komen, dan liever een creatieve speler..
Helemaal mee eens, Pröpper dus... of Ziyech... maar nee die hebben ze ook al laten lopen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:07 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ze zeiden 'doe maar een bod' vervolgens is Ajax niet meer teruggekomen.

maar 5-7 miljoen was wel genoeg geweest en ik denk niet dat dat een onverantwoord investering was geweest. als je die over 3 a 4 jaar weer weet te verkopen voor 10-12 miljoen leid je in iedergeval geen verlies. die Zimling verdien je ook nooit meer wat aan...
die gaat + salaris ook gewoon 5 miljoen kosten Pröpper verkoop je zelfs als hij een flop wordt nog wel voor een redelijk bedrag, daarnaast had Pröpper ook heel goed gepast op lcm bij Ajax, brengt ook nog wat fysiek ten opzichte van Serero en heeft in tegenstelling tot Serero wel goals en assists in hem. Zou een geweldig tandem kunnen worden met Klaassen, we hadden eerder altijd de Jong en Eriksen die veel goals en assists voor hun rekening namen.

daarnaast is Pröpper heel belangrijk in het druk zetten bij Vitesse, iets wat bij Ajax ook heel belangrijk is, past ook op die manier heel goed bij Ajax.
Bedankt voor je uitleg Natjos, maar ik weet niet of hij voor 7 miljoen naar Ajax had mogen vertrekken. Persoonlijk denk ik van niet! Ik denk dat het weleens richting de 10 had kunnen gaan!
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:14 schreef hippy het volgende:

[..]

5 a 7 miljoen voor je beste speler??? Nee dream on... Ik denk dat ze de hoofdprijs zouden vragen... Boven de 10...
Ze waren bereid om te verkopen en 10 miljoen gaan ze niet vragen.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg Natjos, maar ik weet niet of hij voor 7 miljoen naar Ajax had mogen vertrekken. Persoonlijk denk ik van niet! Ik denk dat het weleens richting de 10 had kunnen gaan!
Als ze 7 miljoen kunnen krijgen gaan ze daar niet over twijfelen, Ajax gaat nooit 10 betalen en Vitesse gaat ook nooit van geen enkele club 10 krijgen voor Propper. Je weet ook niet hoe het Financieel gaat bij Vitesse nu die eigenaars waarschijnlijk weggaan.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:19   quote  deeplink  
Die Zimling is gewoon de volgende slechte aankoop...
na Sigthorsson, Milik, Hoorn, Duarte, Sana...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:13 schreef pth het volgende:

[..]

Laten we hopen dat de toekomst je gelijk bewijst. Bij Mainz'05, toch niet echt 1 van de topteams (zeker niet slecht, maar geen top) in een behoorlijk fysieke Bundesliga nu niet echt een zekerheid. Met alle respect voor Mainz, maar als een speler daar het vorig seizoen op 34 Bundesliga wedstrijden 7x niet eens bij de wedstrijdselectie zit, 7x 90 minuten de bank warm mag houden, 2x in mag vallen, 5 wedstrijden geblesseerd is en dus welgeteld 13 van de 34 wedstrijden in de basis mag beginnen dan vrees ik dat de scouting aan de hand van FIFA'15 heeft plaatsgevonden. Dit seizoen (hoewel zeer kort) geen 1 keer bij de wedstrijdselectie. Daarvoor Udinese nauwelijks gespeeld. Daarvoor Club Brugge en NEC waar hij wel aardig aan spelen is toegekomen. Puur een breedte aankoop, die het misschien nog aardig gaat doen ook, maar dat zou Ajax toch niet meer doen. Nu uit de jeugd ook al geen fatsoenlijke middenvelder van het niveau Zimling op te leveren, naast dat al in geen jaren een fatsoenlijke spits opgeleid kan worden. Wanbeleid is ook een vorm van beleid.
Ik zeg niet dat ie goed is he.. Ik geef alleen aan wat voor type het is..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bedankt voor je uitleg Natjos, maar ik weet niet of hij voor 7 miljoen naar Ajax had mogen vertrekken. Persoonlijk denk ik van niet! Ik denk dat het weleens richting de 10 had kunnen gaan!
Ik denk zelfs dat je hem daarvoor niet had gehad.. Ik denk eerder aan 15..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:16 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Ze waren bereid om te verkopen en 10 miljoen gaan ze niet vragen.
Er werd alleen gezegd "doe maar een bod" dat is wat anders dan bereid om te verkopen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Als ze 7 miljoen kunnen krijgen gaan ze daar niet over twijfelen, Ajax gaat nooit 10 betalen en Vitesse gaat ook nooit van geen enkele club 10 krijgen voor Propper. Je weet ook niet hoe het Financieel gaat bij Vitesse nu die eigenaars waarschijnlijk weggaan.
Dat laatste is nieuw voor me? Leg eens uit? Want dat is wel iets wat ik een maand geleden tegenover Nenam voorspelde!
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk zelfs dat je hem daarvoor niet had gehad.. Ik denk eerder aan 15..
Denk ik in dit stadium van de tranfermarkt ook. Vitesse heeft het geld niet echt nodig, kunnen in dit stadium zelf niets meer doen en weten dat Ajax geld zat heeft. M.a.w. Ajax heeft weer veel te lang gewacht met anticiperen op iets wat iedereen al weken voorspelde.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door pth --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:23 schreef pth het volgende:

[..]

Denk ik in dit stadium van de tranfermarkt ook. Vitesse heeft het geld niet echt nodig, kunnen in dit stadium zelf niets meer doen en weten dat Ajax geld zat heeft. M.a.w. Ajax heeft weer veel te lang gewacht met anticiperen op iets wat iedereen al weken voorspelde.
Dat van Blind wist iedereen al en daarvoor is Viergever als eerste vervanger gehaald. Dus daarop is gewoon goed geanticipeerd! Alleen denk ik dat Ajax teveel verwacht van de selectie die er nu staat!
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat van Blind wist iedereen al en daarvoor is Viergever als eerste vervanger gehaald. Dus daarop is gewoon goed geanticipeerd! Alleen denk ik dat Ajax teveel verwacht van de selectie die er nu staat!
Deels kan ik je volgen, maar dan is het toch vreemd dat op het moment dat Blind bij het sluiten van de transfermarkt wordt verkocht Ajax zich plotseling richt op spelers als Propper, Vejinovic en nu dus Zimling. Ik denk eerder dat met Viergever is geanticipeerd op een mogelijk vertrek van Moisander.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:28 schreef pth het volgende:

[..]

Deels kan ik je volgen, maar dan is het toch vreemd dat op het moment dat Blind bij het sluiten van de transfermarkt wordt verkocht Ajax zich plotseling richt op spelers als Propper, Vejinovic en nu dus Zimling. Ik denk eerder dat met Viergever is geanticipeerd op een mogelijk vertrek van Moisander.
Eens
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:28 schreef pth het volgende:

[..]

Deels kan ik je volgen, maar dan is het toch vreemd dat op het moment dat Blind bij het sluiten van de transfermarkt wordt verkocht Ajax zich plotseling richt op spelers als Propper, Vejinovic en nu dus Zimling. Ik denk eerder dat met Viergever is geanticipeerd op een mogelijk vertrek van Moisander.
Nee denk ik niet. Voor Moisander heb je namelijk al genoeg vervangers klaar staan. Van der Hoorn en ook Denswil. Voor Blind had je Viergever en nu die nummer 1 is geworden moeten ze een vervanger daarvoor halen die de bank gaat warmhouden! Dus daarvoor is Zimling gehaald denk ik! Maar ik kan er natuurlijk naast zitten!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 01 september 2014 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee denk ik niet. Voor Moisander heb je namelijk al genoeg vervangers klaar staan. Van der Hoorn en ook Denswil. Voor Blind had je Viergever en nu die nummer 1 is geworden moeten ze een vervanger daarvoor halen die de bank gaat warmhouden! Dus daarvoor is Zimling gehaald denk ik! Maar ik kan er natuurlijk naast zitten!
in principe huur je een speler toch niet voor de bank?
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee denk ik niet. Voor Moisander heb je namelijk al genoeg vervangers klaar staan. Van der Hoorn en ook Denswil. Voor Blind had je Viergever en nu die nummer 1 is geworden moeten ze een vervanger daarvoor halen die de bank gaat warmhouden! Dus daarvoor is Zimling gehaald denk ik! Maar ik kan er natuurlijk naast zitten!
Klinkt ook wel logisch. En de bank warm houden schijnt betrokkene vrij goed te kunnen -:)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

in principe huur je een speler toch niet voor de bank?
Dat denk ik ook niet... Viergever zakte tegen groningen lelijk door de mand...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

in principe huur je een speler toch niet voor de bank?
Nee? Stel nu dat je eerste optie een blessure oploopt, ga je dan met een keus uit Jong Ajax de strijd aan of zorg je dat er ervaring op de bank zit die eventueel het gat kan invullen. En misschien neemt hij wel ervaring mee voor de jonge Denen bij Ajax!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:36 schreef pth het volgende:

[..]

Klinkt ook wel logisch. En de bank warm houden schijnt betrokkene vrij goed te kunnen -:)
Kijk, dat is al een eerste overwinning! ;-)
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 23:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat laatste is nieuw voor me? Leg eens uit? Want dat is wel iets wat ik een maand geleden tegenover Nenam voorspelde!
Vitesse noteerde uit vorige jaargangen een verlies van ongeveer 20 miljoen euro. Volgens Allach lapten vorige beleidsbepalers de regels van het Financial Fair Play aan hun laars waarbij inkomsten en uitgaven niet te veel mogen afwijken. 'Ik zit in een spagaat. De regels zijn pittig. Met het ene been sta ik in Den Helder en met het ander in Maastricht. Er is weinig mogelijk nu we het verlies naar beneden moeten wegwerken. Dat kan alleen met snijden. Het is nu de uitdaging met minder middelen nog steeds ambitieus te zijn.'

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door NatjosFC --
pth
 pth - maandag 01 september 2014 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 23:35 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

in principe huur je een speler toch niet voor de bank?
Als het een koopje is voor Marc Netto ... waarom niet. Die bank is ook niet gratis, moet toch iets op zitten :-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5879
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?









0.0137419