BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:46 schreef Bobby1972 het volgende:
"Vitesse wil hoofdprijs voor Pröpper"

en wat zegt kleine marc dan: jaaa we wilden hem wel maar we vonden hem te duur! Marc heeft altijd excuses en dekt zich altijd in.
Beleid is beleid... Dat is nou eenmaal niet anders... Als je er van afwijkt word je elke keer uitgeperst... Daarom vind ik ook dat ze mokotjo voor 1,5 miljoen hadden moeten halen...
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 20:49   quote  deeplink  
Marc is niet doortastend en is niet instaat om vooruit te kijken.
midway
 midway - maandag 01 september 2014 - 20:50   quote  deeplink  
ik werk me elke dag scheel in de bouw voor een paar euro! en rij elke dag toch weer naar huis met de nodige voldoening .je maakt toch de tekeningen en je regelt het allemaal logistiek je bouwt toch een leuk huisje
Natuurlijk zorg je elke avond voor werk voor het volgende jaar. enz enz

Wat doet meneer Overmars nu eigenlijk bij Ajax

het verkopen van spelers doet hij naar mijn mening UITSTEKEND PRIMA ZELFS
Ik neem natuurlijk aan dat hij voor elke speler op de positie die hij heeft verkocht
een gigantische lijst met spelers heeft om snel te kunnen reageren om die verkochte speler te vervangen .tja daar heb je het hele jaar voor dus.
dan is het natuurlijk logisch dat Overmars een ton of twee mag ontvangen voor zijn diensten en mogen we niet klagen .Toch ?????

Geef mij zo'n baan

lijkt mij een jaar lang bouwvakvakantie
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:49 schreef Bobby1972 het volgende:
Marc is niet doortastend en is niet instaat om vooruit te kijken.
Dat is waar tot zover wij kunnen oordelen...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 20:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:46 schreef Bobby1972 het volgende:
"Vitesse wil hoofdprijs voor Pröpper"

en wat zegt kleine marc dan: jaaa we wilden hem wel maar we vonden hem te duur! Marc heeft altijd excuses en dekt zich altijd in.
Wat is er raar aan iets te duur te vinden en dat dan dus niet kopen?
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 20:59   quote  deeplink  
Onderzoek naar functioneren Overmars. Ik zeg; ONMIDDELIJK DOEN!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:00   quote  deeplink  
Slecht inschattingsvermogen Remco.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er raar aan iets te duur te vinden en dat dan dus niet kopen?
Doen we allemaal dagelijks... ;))
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:47 schreef hippy het volgende:

[..]

Eens maar ze moeten toch wel in staat kunnen zijn om de kwaliteiten van het eigen team goed in te schatten en daar op te reageren met goeie scouting en aankopen...
Ik ben dus ook ven mening dat zij dit een stuk beter kunnen dan dat wij dit kunnen. Het heeft ons per slot van rekening een aantal titels opgeleverd..

Ik vind het persoonlijk ronduit schandalig dat men dat even schijnt te vergeten, evenals het feit dat we financieel aan de afgrond zaten en al 7 jaar zonder prijs zaten..

Natuurlijk kan er nog heel veel een stuk beter, maar leren doe je door te vallen en op te staan.. Men doet nu net alsof Overmars al 10 jaar bikkelhard aan het falen is. Maar vergeten even dat dit feitelijk pas zijn tweede zomer is..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:48 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hij kan en wil geen zaken doen, hebben ze in Eindhoven meer kaas van gegeten...
Jep, en kijk eens wat ze dat de laatste 7 jaar heeft opgeleverd..
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:49 schreef Bobby1972 het volgende:
Marc is niet doortastend en is niet instaat om vooruit te kijken.
Dat doortastend vind ik niet helemaal terecht. Viergever was hij psv voor en handelde zeer snel. Sana kwam hij ook ineens mee op te proppen evenals poulsen. Die transfers kwamen niet voor in de geruchten.
Hij koopt alleen steevast de verkeerde spelers. het verhaal mbt Propper komt wel heel amateuristisch over. Ja hij zal geen drie miljoen kosten maar van Ginkel ging uiteindelijk, ja door chelsea, ook maar voor zes miljoen weg. Doe dan een bod dan weet je teninste waar je aan toe bent.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Slecht inschattingsvermogen Remco.
Misschien is de vraagprijs te absurd... In dat geval goed inschattingsvermogen of willen we weer een miralem
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Slecht inschattingsvermogen Remco.
ja, dat zei iedereen twee jaar geleden, en vorig jaar ook.. Dat zei men ook over Blind en al helemaal over Eriksen...

Ach ja.
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 20:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat is er raar aan iets te duur te vinden en dat dan dus niet kopen?
Wat is die hoofdprijs dan? Vitesse heeft NOOIT een bedrag aan ajax doorgegeven omdat Netto niet eens een bod durft te doen. Logisch dat Vitesse hem op de laatste dag niet voor 3 miljoen verkoopt.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat doortastend vind ik niet helemaal terecht. Viergever was hij psv voor en handelde zeer snel. Sana kwam hij ook ineens mee op te proppen evenals poulsen. Die transfers kwamen niet voor in de geruchten.
Hij koopt alleen steevast de verkeerde spelers. het verhaal mbt Propper komt wel heel amateuristisch over. Ja hij zal geen drie miljoen kosten maar van Ginkel ging uiteindelijk, ja door chelsea, ook maar voor zes miljoen weg. Doe dan een bod dan weet je teninste waar je aan toe bent.
En stel nu eens dat hij vaak de spelers heeft gekocht die wel gescout zijn geweest, dat die dus blijken te mislukken, en hij samen met de Boer besloten heeft Millik te halen..

Stel nu eens dat hij daadwerkelijk heeft gehandeld naar het niveau van de scouting????
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben dus ook ven mening dat zij dit een stuk beter kunnen dan dat wij dit kunnen. Het heeft ons per slot van rekening een aantal titels opgeleverd..

Ik vind het persoonlijk ronduit schandalig dat men dat even schijnt te vergeten, evenals het feit dat we financieel aan de afgrond zaten en al 7 jaar zonder prijs zaten..

Natuurlijk kan er nog heel veel een stuk beter, maar leren doe je door te vallen en op te staan.. Men doet nu net alsof Overmars al 10 jaar bikkelhard aan het falen is. Maar vergeten even dat dit feitelijk pas zijn tweede zomer is..
Je haalt titels omdat je een absolute toptrainer hebt die jaar in jaar zijn beste spelers kwijt raakt en er middelmaat voor terug krijgt!
De titels zijn de verdienste van FdB en absoluut niet van het beleid.

Maar zit jij bij Overmars in de familie want je lult echt elke banaan krom als je het mij vraagt
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:02 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wat is die hoofdprijs dan? Vitesse heeft NOOIT een bedrag aan ajax doorgegeven omdat Netto niet eens een bod durft te doen. Logisch dat Vitesse hem op de laatste dag niet voor 3 miljoen verkoopt.
En wie zegt dat dit weer waar is dan?? Misschien heeft de zaakwaarnemer wel degelijk een bedrag geroepen een heeft Marc bij hem aangegeven verder te kijken..
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:02 schreef remco k het volgende:

[..]

ja, dat zei iedereen twee jaar geleden, en vorig jaar ook.. Dat zei men ook over Blind en al helemaal over Eriksen...

Ach ja.
Verdienste van de Boer niet van het beleid. het beleid was goed geweest als Sana, Hoessen, Duarte, Hoorn vaste basiskrachten waren geweets. FdB kraakt indirect het beleid af door geen van deze spelers in zijn basisteam op te stellen
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:03 schreef remco k het volgende:

[..]

En stel nu eens dat hij vaak de spelers heeft gekocht die wel gescout zijn geweest, dat die dus blijken te mislukken, en hij samen met de Boer besloten heeft Millik te halen..

Stel nu eens dat hij daadwerkelijk heeft gehandeld naar het niveau van de scouting????
Milik is door bijna scouts afgeraden dus dan kan je net zo goed het scoutingsapparaat opheffen als je daar niet naar luisterd
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:04 schreef remco k het volgende:

[..]

En wie zegt dat dit weer waar is dan?? Misschien heeft de zaakwaarnemer wel degelijk een bedrag geroepen een heeft Marc bij hem aangegeven verder te kijken..
Haal je hoofd eens uit Overmars zijn poepert beste Remco
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik vraag je vriendelijk toch dringend om het woord kanker niet meer te gebruiken als scheldwoord. Mijn eerste vrouw en moeder van twee kinderen is vandaag precies 10 jaar geleden na een ziekbed van 5 jaar op 42-jarige leeftijd hieraan overleden.
+1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:08   quote  deeplink  
Ajax heeft het aan zichzelf te wijten dat het nu de hoofdprijs moet gaan betalen! Ik snap die clubs wel! Wij geven spelers bijna gratis weg en maken onze rivaal sterker, maar ondertussen moeten wij hoofdprijzen gaan betalen om spelers binnen te halen?? Vreemd? Ja eigenlijk wel! Onkunde van Marc? Ja eigenlijk wel? Marc oprotten? Nee, dat gaat me veel te ver! Maar 1 ding is duidelijk. De seizoenkaarten zijn verkocht, de passe partouts over de toonbank gevlogen en wij mogen kijken naar een armoedig en jong elftal zonder echte body! Ik hou mijn hart vast tegen aanvallers als Zlatan, Messi en Suarez!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:37 schreef hippy het volgende:

[..]

Eens en je weet wat er rond loopt in je jeugdteams na zoveel jaren... Dus je weet ook waar je eventueel versterking moeten aankopen... Daar is ajax gewoon laks in en vertrouwd het teveel op de jeugd... Als het niet lukt gebruiken we jeugdspelers... Op zich een goed beleid, maar dan moet je wel zeker weten of zo een speler van de jeugd er klaar voor is... Tegelijk moet je ook het aantal dragende spelers op peil houden... We missen nu leiders, de poulsons...de mannen die de mouwen opstropen en verzakers verrot schelden...
Hoho we hebben Moisander haha
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:08 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ajax heeft het aan zichzelf te wijten dat het nu de hoofdprijs moet gaan betalen! Ik snap die clubs wel! Wij geven spelers bijna gratis weg en maken onze rivaal sterker, maar ondertussen moeten wij hoofdprijzen gaan betalen om spelers binnen te halen?? Vreemd? Ja eigenlijk wel! Onkunde van Marc? Ja eigenlijk wel? Marc oprotten? Nee, dat gaat me veel te ver! Maar 1 ding is duidelijk. De seizoenkaarten zijn verkocht, de passe partouts over de toonbank gevlogen en wij mogen kijken naar een armoedig en jong elftal zonder echte body! Ik hou mijn hart vast tegen aanvallers als Zlatan, Messi en Suarez!
Dat wordt Madrid in het kwadraat.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:04 schreef verbrande harry het volgende:
Bagger wat en kankerzooi...Marc je moet je schamen.
Hoop dat ze alle klinkers rond de arena weer uit de grond trekken en zwaar aan het rellen slaan.
Ik begrijp je boosheid hoor Harry, maar sommige woorden zijn gewoon niet nodig! En dat weet jij net zo goed als ik! Toch?
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:04 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je haalt titels omdat je een absolute toptrainer hebt die jaar in jaar zijn beste spelers kwijt raakt en er middelmaat voor terug krijgt!
De titels zijn de verdienste van FdB en absoluut niet van het beleid.

Maar zit jij bij Overmars in de familie want je lult echt elke banaan krom als je het mij vraagt
Nee hoor.. Ik heb gewoon besloten het beleid een x aantal jaar volledig te steunen. Maar dat wil niet zeggen dat er geen fouten worden gemaakt, natuurlijk worden die gemaakt, ook door Overmars..

En alleen de verdienste van de Boer? Volgens mij maakte die ook de ene na de andere fout zoals bijvoorbeeld het vast blijven houden aan Theo op CVM, of nu weer het vasthouden aan Siggy.. En het grappige is, ook zijn naam heb ik hier al vaak zat langs zien komen als iemand die zijn biezen moet gaan pakken...

heel veel mensen hier denken uitsluitend in problemen, ik denk liever in oplossingen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:10 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dat wordt Madrid in het kwadraat.
Jep en een hoop extra frustratie!
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:10 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hoho we hebben Moisander haha
Ja erg he... Is niet de leider die poulson was... Die is veel te veel bezig met zijn eigen fouten...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Milik is door bijna scouts afgeraden dus dan kan je net zo goed het scoutingsapparaat opheffen als je daar niet naar luisterd
Het geeft alleen aan dat de crux misschien daar wel zit en niet bij Overmars zelf..

Nieuw beleid kan jaren duren voordat het goed uitgevoerd wordt en voor de volle 100% haar vruchten afwerpt.. Dat is in het bedrijfsleven zo, en is eigenlijk van toepassing op alles waar men binnen een beleid werkt..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Haal je hoofd eens uit Overmars zijn poepert beste Remco
Veel succes met je discussie, als je niet normaal kan doen..
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee hoor.. Ik heb gewoon besloten het beleid een x aantal jaar volledig te steunen. Maar dat wil niet zeggen dat er geen fouten worden gemaakt, natuurlijk worden die gemaakt, ook door Overmars..

En alleen de verdienste van de Boer? Volgens mij maakte die ook de ene na de andere fout zoals bijvoorbeeld het vast blijven houden aan Theo op CVM, of nu weer het vasthouden aan Siggy.. En het grappige is, ook zijn naam heb ik hier al vaak zat langs zien komen als iemand die zijn biezen moet gaan pakken...

heel veel mensen hier denken uitsluitend in problemen, ik denk liever in oplossingen..
FdB maakt zeker fouten maar herstelt ze vaak zelf en HIJ maakt ons vier keer op rij kampioen. Ja ik kraak hem ook wel eens af als ze weer eens saai spelen maar begin nu in te zien waarom hij dat doet. Hij heeft geen materiaal om met meer risico te gaan spelen dus daarom zo overdreven op balbezit
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:18   quote  deeplink  
Ajax heeft eerder een onderzoek laten doen naar de organisatie. Wanneer nu de resultaten slecht blijven lijkt me dit een moment om het weer te doen.
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Het geeft alleen aan dat de crux misschien daar wel zit en niet bij Overmars zelf..

Nieuw beleid kan jaren duren voordat het goed uitgevoerd wordt en voor de volle 100% haar vruchten afwerpt.. Dat is in het bedrijfsleven zo, en is eigenlijk van toepassing op alles waar men binnen een beleid werkt..
Nieuwe beleid heeft niks maar dan ook helemaal niks ermee te maken dat de spelers die je haalt totaal niet voldoen en je niet beter maken. Ik vergelijk de aankopen zoals Hoorn, Duarte en Hoessen gewoon met aankopen zoals Mido, Rudi en Frank Verlaat. Ze voegen geen ruk toe en kosten toch behoorlijk wat geld. je wordt vier keer kampioen en dat verbloemd heel veel maar het aankoopbeleid is nog steeds van een zeer laag niveau
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 19:13 schreef riveco het volgende:

[..]

En je hebt al 2 jaar geen gelijk, blijkt uit de kampioensjaren.
Als je maar negatief blijft roepen komt er van zelf eens een keer dat je gelijk gaat krijgen haha. In mijn ogen heb je nog geen gelijk, want Ajax zal altijd spelers halen die nog een deel opgeleid moeten worden ( de top spelers komen niet )
Teren op we zijn wel kampioen geworden tja mag maar heb je vorig seizoen
met je ogen dicht gezeten? De wedstrijden Champions League teren we ook op
en ja tegen Barcelona(B) wat al geplaatst was was top.
En tegen Milan en Celtic met een beetje meer kwaliteit in je selectie had je gewoon
door gekund.

Ik heb vorig jaar regelmatig een heel slecht Ajax gezien en hooptte dit jaar
dat we stappen gemaakt hadden. Maar ik heb er een hard hoofd in.
Pec, Psv en Groningen hebben je nu al laten zien wat je zwakke plekken zijn en
de verkoop van Blind heeft je nou niet echt sterker gemaakt.
Zet je daar geen aankoop meer tegenover gaan we het erg lastig krijgen tot de winter.
Iets wat totaal niet nodig was met 100 miljoen op de bank en
de geruchten over Blind die al weken in de lucht hingen.
Brandje
 Brandje - maandag 01 september 2014 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel succes met je discussie, als je niet normaal kan doen..
Ik dacht dat je dit wel kon hebben. Sorry als ik op je teentjes ben gaan staan
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:18 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft eerder een onderzoek laten doen naar de organisatie. Wanneer nu de resultaten slecht blijven lijkt me dit een moment om het weer te doen.
Je quote niemand en verteld echt gewoon 100 keer per dag hetzelfde.. Reageer dan gewoon inhoudelijk op de mening van een ander i.p.v. dit zinloze gezever..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nieuwe beleid heeft niks maar dan ook helemaal niks ermee te maken dat de spelers die je haalt totaal niet voldoen en je niet beter maken. Ik vergelijk de aankopen zoals Hoorn, Duarte en Hoessen gewoon met aankopen zoals Mido, Rudi en Frank Verlaat. Ze voegen geen ruk toe en kosten toch behoorlijk wat geld. je wordt vier keer kampioen en dat verbloemd heel veel maar het aankoopbeleid is nog steeds van een zeer laag niveau
Ja maar dat willen ze niet zien want ja Sulejmani is toch ook mislukt?
16 miljoen hoeft van mij ook niet maar voor twee keer 8 miljoen kun je toch ook wat vinden?
Of voor 3 x 5 miljoen? Of grote talenten huren?
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nieuwe beleid heeft niks maar dan ook helemaal niks ermee te maken dat de spelers die je haalt totaal niet voldoen en je niet beter maken. Ik vergelijk de aankopen zoals Hoorn, Duarte en Hoessen gewoon met aankopen zoals Mido, Rudi en Frank Verlaat. Ze voegen geen ruk toe en kosten toch behoorlijk wat geld. je wordt vier keer kampioen en dat verbloemd heel veel maar het aankoopbeleid is nog steeds van een zeer laag niveau
Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken.. Je hebt toch te maken met mensen die in een organisatie een functie hebben en wel of niet voldoen?? Dat heeft toch tijd nodig voordat dit duidelijk is..

Zoals ik al zei, misschien falen die spelers stuk voor stuk wel omdat de scouting niet functioneert zoals het hoort.. Misschien heeft Marc wel te lang zich vastgehouden aan het feit dat deze mensen moeten functioneren.. Het is maar een idee hoor..

feit is wel dat hij bij Go Ahead wel de spelers haalde die de ploeg beter maakte..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:11 schreef hippy het volgende:

[..]

Ja erg he... Is niet de leider die poulson was... Die is veel te veel bezig met zijn eigen fouten...
Inderdaad waardoor hij niemand kan aansturen zoals hij zou moeten.
Van een 28 jarige(aanvoerder) mag je toch wel meer verwachten. .
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Teren op we zijn wel kampioen geworden tja mag maar heb je vorig seizoen
met je ogen dicht gezeten? De wedstrijden Champions League teren we ook op
en ja tegen Barcelona(B) wat al geplaatst was was top.
En tegen Milan en Celtic met een beetje meer kwaliteit in je selectie had je gewoon
door gekund.

Ik heb vorig jaar regelmatig een heel slecht Ajax gezien en hooptte dit jaar
dat we stappen gemaakt hadden. Maar ik heb er een hard hoofd in.
Pec, Psv en Groningen hebben je nu al laten zien wat je zwakke plekken zijn en
de verkoop van Blind heeft je nou niet echt sterker gemaakt.
Zet je daar geen aankoop meer tegenover gaan we het erg lastig krijgen tot de winter.
Iets wat totaal niet nodig was met 100 miljoen op de bank en
de geruchten over Blind die al weken in de lucht hingen.
Jou definitie val slecht is niet gebasseerd op de basis, maar op het vermaak dat er wel of niet is.. Slecht spelen is door de ondergrens zakken, en dat is Ajax vorig seizoen bijna niet gebeurt..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik dacht dat je dit wel kon hebben. Sorry als ik op je teentjes ben gaan staan
Dat kan ik ook wel hebben hoor, maar heb weinig behoefte meer te "discussieren" met mensen die dingen persoonlijk maken..

Ik heb je hoog zitten als iemand met een eigen mening die hem ook nog eens kan onderbouwen. En dat we verschillen van mening op diverse vlakken maakt de discussie alleen maar interessant..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:28   quote  deeplink  
Het is een feit dat kleine Marc zowel vorig jaar als dit jaar te weinig kwalitatief betere spelers voor Ajax erbij heeft gekocht. En dat dat de oorzaak is dat we nu een ploeg hebben waar we nu overal de boot mee gaan missen.

Je mag spreken van falen wanneer Ajax niet instaat is om mee te doen om de titel, knvb beker en slecht presteert in de cl.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Inderdaad waardoor hij niemand kan aansturen zoals hij zou moeten.
Van een 28 jarige(aanvoerder) mag je toch wel meer verwachten. .
Ik ben het met je eens dat je meer van hem mag verwachten.. Toch denk ik dat hij wel weer beter gaat spelen, afgelopen seizoen was hij ook niet geweldig in het begin, later ging dat weer goed en bleek hij in mijn optiek een meerwaarde..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:28 schreef Bobby1972 het volgende:
Het is een feit dat kleine Marc zowel vorig jaar als dit jaar te weinig kwalitatief betere spelers voor Ajax erbij heeft gekocht. En dat dat de oorzaak is dat we nu een ploeg hebben waar we nu overal de boot mee gaan missen.

Je mag spreken van falen wanneer Ajax niet instaat is om mee te doen om de titel, knvb beker en slecht presteert in de cl.
Post nummer 101 die hetzelfde is van de dag..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:29   quote  deeplink  
De mensen die daar verantwoordelijk zijn moeten verdwijnen!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 21:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk heeft dat er wel mee te maken.. Je hebt toch te maken met mensen die in een organisatie een functie hebben en wel of niet voldoen?? Dat heeft toch tijd nodig voordat dit duidelijk is..

Zoals ik al zei, misschien falen die spelers stuk voor stuk wel omdat de scouting niet functioneert zoals het hoort.. Misschien heeft Marc wel te lang zich vastgehouden aan het feit dat deze mensen moeten functioneren.. Het is maar een idee hoor..

feit is wel dat hij bij Go Ahead wel de spelers haalde die de ploeg beter maakte..
Misschien word er bij Go Ahead minder van een speler verwacht?
Misschien zoekt hij nog naar spelers die een aanwinst voor Go Ahead zijn?
Geen idee welke gedachte erachter zit maar dat ze nu op een bankzitter uitkomen
die mij in de eredivisie niet eens opgevallen is getuigd niet echt van een goede scouting.
(Of juist wel mits hij slaagt natuurlijk)
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:30   quote  deeplink  
Ik wil jou posten ook wel bijelkaar gaan zoeken. Gisteren schreef jij in 2 minuiten tijd 3 keer exact dezelfde tekst. Repeat Remco!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:32   quote  deeplink  
Het is jouw sport om Ajax te verdedigen. Mensen zonder eigen mening, dat vind ik erg zwak!
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja maar dat willen ze niet zien want ja Sulejmani is toch ook mislukt?
16 miljoen hoeft van mij ook niet maar voor twee keer 8 miljoen kun je toch ook wat vinden?
Of voor 3 x 5 miljoen? Of grote talenten huren?
In termijnen is nog steeds geld weggooien als je veel te veel betaalt... Dat slaat helemaal nergens op...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens dat je meer van hem mag verwachten.. Toch denk ik dat hij wel weer beter gaat spelen, afgelopen seizoen was hij ook niet geweldig in het begin, later ging dat weer goed en bleek hij in mijn optiek een meerwaarde..
Meerwaarde toch niet echt hoor hij maakt foutjes, stuurt zijn verdediging niet goed aan.
Ik kom niet verder dan nuttige speler maar top zal ik hem nooit vinden.
Heeft het net niet wat een leider in de verdediging nodig heeft die over mijn
lijk mentaliteit.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5942
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?









0.0158460