BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:29 schreef Bobby1972 het volgende:
De mensen die daar verantwoordelijk zijn moeten verdwijnen!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa goed idee man! En daarnaast het halve elftal in de vuilnisbak flikkeren, want die doen ook niet waar ze voor verantwoordelijk zijn!
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:33 schreef hippy het volgende:

[..]

In termijnen is nog steeds geld weggooien als je veel te veel betaalt... Dat slaat helemaal nergens op...
3 spelers van vijf miljoen p/st slimpie stond er misschien niet helemaal duidelijk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 september 2014 door Hummel10 --
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Misschien word er bij Go Ahead minder van een speler verwacht?
Misschien zoekt hij nog naar spelers die een aanwinst voor Go Ahead zijn?
Geen idee welke gedachte erachter zit maar dat ze nu op een bankzitter uitkomen
die mij in de eredivisie niet eens opgevallen is getuigd niet echt van een goede scouting.
(Of juist wel mits hij slaagt natuurlijk)
Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over iets dat ik net al voorstelde..

Stel nu dat Overmars het overgrote deel van zijn spelers heeft aangetrokken op voordracht van de scouting?? Dat dit de reden is dat de Boer en Overmars SAMEN hebben besloten het negatieve advies over Millik in de wind te slaan ( komt overigens van een in mijn ogen onbetrouwbare bron).

Is dit dan aan Overmars te wijten of niet??

Mijn idee??

Ik denk dat het aan Overmars te wijten valt als hij 10 jaar in functie zou zijn. Aangezien hij feitelijk pas aan zijn tweede zomer bezig is vind ik dus dat hij daar niet voor verantwoordelijk te houden valt..

Overigens een idee he, niet iets dat op feiten te bewijzen valt, net zo min als het te bewijzen is dat het alleen aan Overmars zou liggen...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:30 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik wil jou posten ook wel bijelkaar gaan zoeken. Gisteren schreef jij in 2 minuiten tijd 3 keer exact dezelfde tekst. Repeat Remco!!
Jep, richting jou.. Jij praat in het luchtledige en roeptoetert iedere keer hetzelfde..

Verzin eens iets nieuws, ga een gesprek aan, voer een discussie..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:40   quote  deeplink  
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wel met beleid. Rustig aan, bij Ajax zijn ze ook niet zo snel. Wanneer de resultaten slecht blijven marc als eerste eruit doen!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over iets dat ik net al voorstelde..

Stel nu dat Overmars het overgrote deel van zijn spelers heeft aangetrokken op voordracht van de scouting?? Dat dit de reden is dat de Boer en Overmars SAMEN hebben besloten het negatieve advies over Millik in de wind te slaan ( komt overigens van een in mijn ogen onbetrouwbare bron).

Is dit dan aan Overmars te wijten of niet??

Mijn idee??

Ik denk dat het aan Overmars te wijten valt als hij 10 jaar in functie zou zijn. Aangezien hij feitelijk pas aan zijn tweede zomer bezig is vind ik dus dat hij daar niet voor verantwoordelijk te houden valt..

Overigens een idee he, niet iets dat op feiten te bewijzen valt, net zo min als het te bewijzen is dat het alleen aan Overmars zou liggen...
Als jij een nieuwe baan betreed en jij "faalt" in je eerste zomer, gaat je baas je dan ook zo lief de 2e zomer ook laten "falen"? Overigens zeg ik niet dat Overmars faalt, want er zijn goede momenten geweest. Alleen zijn ze tot op heden op 1 hand te tellen!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:42   quote  deeplink  
Wie zegt gisteren in 2 minuiten 3 keer exact hetzelfde.....REMCO. Jij hebt daarom geen recht van spreken!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:43   quote  deeplink  
Is Ajax de laatste 2 jaar dankzij Overmars kampioen geworden?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:40 schreef Bobby1972 het volgende:
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, wel met beleid. Rustig aan, bij Ajax zijn ze ook niet zo snel. Wanneer de resultaten slecht blijven marc als eerste eruit doen!!
Welk beleid wil je wel dan? Want je roept wel elke keer dat het beleid niet goed is, maar geef dan eens jouw mening omtrent het beleid wat jij graag ziet?
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:44   quote  deeplink  
Wat is de belangrijkste oorzaak dat Ajax nu niet instaat is om te kunnen concurreren met PSV?
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Als jij een nieuwe baan betreed en jij "faalt" in je eerste zomer, gaat je baas je dan ook zo lief de 2e zomer ook laten "falen"? Overigens zeg ik niet dat Overmars faalt, want er zijn goede momenten geweest. Alleen zijn ze tot op heden op 1 hand te tellen!
Grappig.. Ik werk inmiddels al wat jaartjes bij ons.. En mijn toenmalige algemeen directeur vond mij een groot talent.. Dat ging een jaar of drie met vallen en opstaan, maar vaker met vallen, en op bepaalde momenten zag ik het zelf op die functie niet meer zitten.. Als hij mij had weggestuurd, dan had ik daar dus niet meer gewerkt.. Maar nu jaren later durf ik wel te stellen dat ik in mijn functie een van onze belangrijkste medewerkers ben, en zelfs nog heel erg jong in vergelijking met een aantal collega's in vergelijkbare functies ook.

En jij weet dat ik in mijn werk een vergelijkbare functie heb als Overmars bij Ajax.. Alleen in een heel andere tak van sport..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:43 schreef Bobby1972 het volgende:
Is Ajax de laatste 2 jaar dankzij Overmars kampioen geworden?
Schone was Ajacied van het jaar afgelopen seizoen.. En gehaald door Overmars..
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Wat is de belangrijkste oorzaak dat Ajax nu niet instaat is om te kunnen concurreren met PSV?
Kan Ajax dat niet dan?
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
Ik had in samenhang met scouting en trainer kwalitatief betere spelers gehaald 2 maand geleden.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:46   quote  deeplink  
Kan Ajax dat dan dit jaar?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:44 schreef Bobby1972 het volgende:
Wat is de belangrijkste oorzaak dat Ajax nu niet instaat is om te kunnen concurreren met PSV?
Geef je nog antwoord op mijn vraag?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:46 schreef Bobby1972 het volgende:
Kan Ajax dat dan dit jaar?
Kan je dat na 4 wedstrijden concluderen? Volgens mij won Pisvee vorig seizoen ook de eerste 8 wedstrijden en werden ze als de nieuwe kampioen beschouwd en zouden ze de CL wel even betreden! Uiteindelijk is er niets van terecht gekomen!!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:45 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik had in samenhang met scouting en trainer kwalitatief betere spelers gehaald 2 maand geleden.
En stel nu dat de scouting niet voldoet??
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Grappig.. Ik werk inmiddels al wat jaartjes bij ons.. En mijn toenmalige algemeen directeur vond mij een groot talent.. Dat ging een jaar of drie met vallen en opstaan, maar vaker met vallen, en op bepaalde momenten zag ik het zelf op die functie niet meer zitten.. Als hij mij had weggestuurd, dan had ik daar dus niet meer gewerkt.. Maar nu jaren later durf ik wel te stellen dat ik in mijn functie een van onze belangrijkste medewerkers ben, en zelfs nog heel erg jong in vergelijking met een aantal collega's in vergelijkbare functies ook.

En jij weet dat ik in mijn werk een vergelijkbare functie heb als Overmars bij Ajax.. Alleen in een heel andere tak van sport..
Dan heeft jouw baas verdomd veel geduld gehad, maar ik kan je vertellen dat het er bij anderen toch heel anders uitgezien zou hebben!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kan je dat na 4 wedstrijden concluderen? Volgens mij won Pisvee vorig seizoen ook de eerste 8 wedstrijden en werden ze als de nieuwe kampioen beschouwd en zouden ze de CL wel even betreden! Uiteindelijk is er niets van terecht gekomen!!
Whahahaha.. Volgens de broertjes vd Kerkhof konden ze de CL zelfs winnen..

http://www.omroepbrabant.nl/?news/198033762/Broers+Van+de+Kerkhof+%E2%80%98Dit+PSV+kan+de+Champions+League+winnen%E2%80%99.aspx
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:50   quote  deeplink  
Het lijkt erop dat de communicatie niet zo eensgezind is als het zou moeten zijn. Kijk naar de reactie van de Boer. En het verhaal dat Millik door de scouting als ongeschikt werd betiteld.

Wanneer Ajax de ploeg niet op de rit krijgt is daar een oorzaak voor.
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:39 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

3 spelers van vijf miljoen p/st slimpie stond er misschien niet helemaal duidelijk
Aaahaaa... Voor mij is het ook een lange dag geweest... ;))
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 01 september 2014 - 21:51   quote  deeplink  
De Kerkhofjes zijn seniele mensen!
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dan heeft jouw baas verdomd veel geduld gehad, maar ik kan je vertellen dat het er bij anderen toch heel anders uitgezien zou hebben!
Nou ik kan je bij klanten van ons en een aantal vrienden toch echt heel wat voorbeelden vertellen die toch echt laten zien dat dit niet een geval op zich is..

Wat wel grappig is.

Een groot deel van ons personeel vond dat ik faalde ( een beetje gechargeerd, maar zo snap je mijn punt) en ikzelf vond dat ik faalde. Toch wezen de cijfers structureel iets anders uit. Mijn algemeen directeur vond dan ook totaal niet dat ik faalde. Op ten duur kreeg ik de cijfers zoals ik het wou en begonnen de mooie reslutaten vanzelf te komen, dat met een half nieuw personeelsbestand maar wel met mooie succes en tevrede mensen..

Mooie parallel he..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd naar jouw mening over iets dat ik net al voorstelde..

Stel nu dat Overmars het overgrote deel van zijn spelers heeft aangetrokken op voordracht van de scouting?? Dat dit de reden is dat de Boer en Overmars SAMEN hebben besloten het negatieve advies over Millik in de wind te slaan ( komt overigens van een in mijn ogen onbetrouwbare bron).

Is dit dan aan Overmars te wijten of niet??

Mijn idee??

Ik denk dat het aan Overmars te wijten valt als hij 10 jaar in functie zou zijn. Aangezien hij feitelijk pas aan zijn tweede zomer bezig is vind ik dus dat hij daar niet voor verantwoordelijk te houden valt..

Overigens een idee he, niet iets dat op feiten te bewijzen valt, net zo min als het te bewijzen is dat het alleen aan Overmars zou liggen...
Tja dan zit er toch ergens iets niet helemaal goed nee.
Maar het is ook niet zo dat ik alleen Marc overmars ergens van beschuldig of afreken.
Spelers worden voor gedragen door de scouting (die zitten er ook weleens naast)
De Boer zal ook wel inspraak hebben (ook die kan er naast zitten)
En zo gaat het over nog een paar schijven en dan kun je er zelfs nog wel eens naast zitten (Sulejmani)
Het blijft gewoon lastig zeker om iemand verantwoordelijk te houden.

Er zit toch wel met enige regelmaat een misser tussen de aankopen.
Volgens mij komt alleen Olsen nog met enige regelmaat met een Deens toppertje
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 21:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:07 schreef hjf het volgende:

[..]

Ik vraag je vriendelijk toch dringend om het woord kanker niet meer te gebruiken als scheldwoord. Mijn eerste vrouw en moeder van twee kinderen is vandaag precies 10 jaar geleden na een ziekbed van 5 jaar op 42-jarige leeftijd hieraan overleden.
hear hear....
Hummel10
 Hummel10 - maandag 01 september 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:51 schreef hippy het volgende:

[..]

Aaahaaa... Voor mij is het ook een lange dag geweest... ;))
Geeft niks ik was ook niet helemaal duidelijk! ;-)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Geeft niks ik was ook niet helemaal duidelijk! ;-)
Je barst van de zelfkennis... ;))
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tja dan zit er toch ergens iets niet helemaal goed nee.
Maar het is ook niet zo dat ik alleen Marc overmars ergens van beschuldig of afreken.
Spelers worden voor gedragen door de scouting (die zitten er ook weleens naast)
De Boer zal ook wel inspraak hebben (ook die kan er naast zitten)
En zo gaat het over nog een paar schijven en dan kun je er zelfs nog wel eens naast zitten (Sulejmani)
Het blijft gewoon lastig zeker om iemand verantwoordelijk te houden.

Er zit toch wel met enige regelmaat een misser tussen de aankopen.
Volgens mij komt alleen Olsen nog met enige regelmaat met een Deens toppertje
De Deense jongens doen het eigenlijk allemaal goed de laatste jaren, natuurlijk ook weleens met een terug val, zoals Boilesen nu, en Fischer afgelopen jaar..

Misschien zit daar dan wel de hele crux.. Poulsen en Schone zijn ook Denen en door Overmars gehaald, en redelijk succesvol geweest..

Misschien voldoet de rest van de wereldwijde scouting niet..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 21:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Nou ik kan je bij klanten van ons en een aantal vrienden toch echt heel wat voorbeelden vertellen die toch echt laten zien dat dit niet een geval op zich is..

Wat wel grappig is.

Een groot deel van ons personeel vond dat ik faalde ( een beetje gechargeerd, maar zo snap je mijn punt) en ikzelf vond dat ik faalde. Toch wezen de cijfers structureel iets anders uit. Mijn algemeen directeur vond dan ook totaal niet dat ik faalde. Op ten duur kreeg ik de cijfers zoals ik het wou en begonnen de mooie reslutaten vanzelf te komen, dat met een half nieuw personeelsbestand maar wel met mooie succes en tevrede mensen..

Mooie parallel he..
Maar voor Ajax zijn de cijfers (geld) toch niet het allerbelangrijkste! Mij lijken de prestaties veel belangrijker, niet alleen op dit moment maar eigenlijk altijd!
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar voor Ajax zijn de cijfers (geld) toch niet het allerbelangrijkste! Mij lijken de prestaties veel belangrijker, niet alleen op dit moment maar eigenlijk altijd!
Prestaties kunnen ook volgen als je zelf weer de touwtjes in handen hebt... En niet steeds jezelf moet verantwoorden aan aandeelhouders...
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar voor Ajax zijn de cijfers (geld) toch niet het allerbelangrijkste! Mij lijken de prestaties veel belangrijker, niet alleen op dit moment maar eigenlijk altijd!
Je snapt de parralel niet denk ik..

de prestaties binnen je functie zijn altijd het belangrijkste.. Alleen kan het weleens wat langer duren voordat iemand volledig goed functioneert. Of tenniste, zo lijkt het dan voor de buitenwereld..

Stel nu eens dat het echt klopt dat Overmars als enige opdracht heeft het binnenhalen van een shitload met geld zodat we van de beurs af kunnen..

Is het dan niet ook zo dat hij en fucking goed functioneerd??
Ztjes
 Ztjes - maandag 01 september 2014 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Misschien zit daar dan wel de hele crux.. Poulsen en Schone zijn ook Denen en door Overmars gehaald, en redelijk succesvol geweest..

Misschien voldoet de rest van de wereldwijde scouting niet..
Remco, Schöne is niet door Overmars gehaald, had al getekend, voordat Marc was aangesteld.
Het laatste ben ik het wel mee eens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:08 schreef hippy het volgende:

[..]

Prestaties kunnen ook volgen als je zelf weer de touwtjes in handen hebt... En niet steeds jezelf moet verantwoorden aan aandeelhouders...
Ga jij nu mij vertellen wat ik al bijna 2 jaar roep hier???
jolanpalma
 jolanpalma - maandag 01 september 2014 - 22:18   quote  deeplink  
Als je nu 3 x achtereenvolgens geen kampioen wordt en je haalt geen champions league ga je automatisch weer verlies leiden, tenzij je weer een speler verkoopt zoals blind. En eerlijk gezegd zie ik op dit moment geen speler die straks 15 milj. Moet op gaan leveren.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:18 schreef jolanpalma het volgende:
Als je nu 3 x achtereenvolgens geen kampioen wordt en je haalt geen champions league ga je automatisch weer verlies leiden, tenzij je weer een speler verkoopt zoals blind. En eerlijk gezegd zie ik op dit moment geen speler die straks 15 milj. Moet op gaan leveren.
El Gappie.....20 miljoen
Victor Fischer.....doe ook maar 20 miljoen
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 01 september 2014 - 22:21   quote  deeplink  
Godverdomme, Haalt Ajax Pröpper niet terwijl de mogelijkheid er wel is...

echt jongens als Zimling komt... schiet mij dan lek eej, schiet mij lek.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:18 schreef jolanpalma het volgende:
Als je nu 3 x achtereenvolgens geen kampioen wordt en je haalt geen champions league ga je automatisch weer verlies leiden, tenzij je weer een speler verkoopt zoals blind. En eerlijk gezegd zie ik op dit moment geen speler die straks 15 milj. Moet op gaan leveren.
Hoezo? Misschien is de CL helemaal niet meer begroot, dus ga je ook geen verlies meer lijden?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 01 september 2014 - 22:26   quote  deeplink  
Anderhalf uur. Ik zie niks meer gebeuren, wie wel?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:26 schreef Hasjkoph het volgende:
Anderhalf uur. Ik zie niks meer gebeuren, wie wel?
Ik wel....Pröper
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:14 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Remco, Schöne is niet door Overmars gehaald, had al getekend, voordat Marc was aangesteld.
Het laatste ben ik het wel mee eens.
Daar heb je inderdaad gelijk in. Het ging mij meer om de scouting zoals de rest van de post ook aangeeft.. Stel nu dat een groot deel van de scouting niet voldoet??
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik wel....Pröper
Is wel een directe versterking
martymcfly
 martymcfly - maandag 01 september 2014 - 22:28   quote  deeplink  
Laten we allemaal maar lekker gaan slapen en dan dromen van die spelers die Marc voor ons koopt, want in het echt komt er toch niemand.
remco k
 remco k - maandag 01 september 2014 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik wel....Pröper
De persoon die tekenbevoegd is, is op een gala.. Gaat niet meer gebeuren kerel..
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:29   quote  deeplink  
Ajax heeft Niki Zimling gecontracteerd, zo berichten Deense media maandagavond. De 29-jarige middenvelder komt in dat geval over van FSV Mainz, waar hij geen basisplaats had. Over een transfersom en de duur van het contract is nog niks bekend.
Zimling speelde eerder voor onder meer NEC en Club Brugge. De controlerende middenvelder kwam tot nu toe 21 keer uit voor de nationale ploeg van Denemarken. Bij Ajax moet hij de vervanger worden van Daley Blind, die een paar dagen geleden plotseling aan Manchester United werd verkocht.

Eigenlijk wilde Ajax Marco van Ginkel aantrekken, maar de speler van Chelsea koos voor een verhuur aan AC Milan. Zodoende kwam Overmars uit bij Zimling.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 01 september 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

De persoon die tekenbevoegd is, is op een gala.. Gaat niet meer gebeuren kerel..
Die heeft toch een telefoon of niet.....ik denk dat hij wel komt...10 miljoen soit
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

De persoon die tekenbevoegd is, is op een gala.. Gaat niet meer gebeuren kerel..
Zie het al voor me! Overmars sprint in zijn fiat panda en rijd naar dat gala! Rent de zaal door en vliegt door 1 van de camerabeelden! Schuift vervolgens de papieren onder de neus van die beste man en laat hem tekenen! En dat allemaal live op televisie! ;-)
hippy
 hippy - maandag 01 september 2014 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 september 2014 - 22:28 schreef martymcfly het volgende:
Laten we allemaal maar lekker gaan slapen en dan dromen van die spelers die Marc voor ons koopt, want in het echt komt er toch niemand.
Nu al slapen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 september 2014 - 22:31   quote  deeplink  
Yes weer een Deen!!! Hoppa, iedereen weer rustig! Whahahahaha o ja, Kenniet is een kakkerlak!!
jolanpalma
 jolanpalma - maandag 01 september 2014 - 22:32   quote  deeplink  
Jeej zimling! Applaus voor dagobert overmars!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Wie moet er komen i.p.v. Blind?









0.0131409