BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En iedereen tevreden?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Brandje
 Brandje - dinsdag 02 september 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

oh ja? welke?? Ajax heeft het geprobeerd maar 0 op het rekest gekregen.

Van der vaart, zal ook wel gebeld hebben met hunterlaar( Contract loopt namelijk af)
Eto'o

Ajax heeft wel degelijk gekeken naar ervaring maar dan moet hij er wel zijn he;)
Ja ze zijn op 31 augustus om 10:00 uur begonnen met kijken naar ervaring en halen een Deense bankzitter
Eto's was gewoon een zoethouder om de laatste seizoenkaarten te verkopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 02 september 2014 door Brandje --
3sterren
 3sterren - dinsdag 02 september 2014 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 16:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Denswil heeft ook dat onzekere wat Moisander heeft. Daarmee los je niet het probleem achter op. Er is geen speler die dat beter invult op dit moment. Serrero maakte de afgelopen wedstrijd ook geen sterke indruk. Maar wanneer je hem vervangt door Andersen behoudt je ook hetzelfde niveau. Conclussie; we kunnen switchen tussen spelers met te weinig kwaliteit en spelers met ook te weinig kwaliteit.
Je moet 2 soorten verdedigers hebben sloper en een voetballende je ziet het bij elke topploeg en de echte topploegen hebben gwn 2 slopers achterin!
Maar wij hebben we 2 voetballende spelers in het centrum voegt niks toe zo dwing je je middenvelders niet om te bewegen wat weer resulteerd in het saaie trage spel wat wij spelen!
Drm zou je tussen moisander en veltman (voetballend)moeten kiezen en tussen denswil en vd hoorn(slopers). Ik zou veltman/denswil dus gwn kiezen!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 19:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ja ze zijn op 31 augustus om 10:00 uur begonnen met kijken naar ervaring en halen een Deense bankzitter
Eto's was gewoon een zoethouder om de laatste seizoenkaarten te verkopen
Inderdaad dat zei ik gelijk al..
Net als Pröpper zeggen dat je interesse hebt en vervolgens geen bod doen.
Mokotjo Ziyech had je voor 5 miljoen gehad en Toornstra voor 3,75.
Zag hem een half uurtje spelen bij Feyenoord en let maar op die gaat daar
gewoon slagen. Is zo ie zo al veel Doelgerichter dan Sorero.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 19:41 schreef 3sterren het volgende:

[..]

Je moet 2 soorten verdedigers hebben sloper en een voetballende je ziet het bij elke topploeg en de echte topploegen hebben gwn 2 slopers achterin!
Maar wij hebben we 2 voetballende spelers in het centrum voegt niks toe zo dwing je je middenvelders niet om te bewegen wat weer resulteerd in het saaie trage spel wat wij spelen!
Drm zou je tussen moisander en veltman (voetballend)moeten kiezen en tussen denswil en vd hoorn(slopers). Ik zou veltman/denswil dus gwn kiezen!
Ja ik ook Veltman en Denswil die kunnen nog meer groeien dan Moisander
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 20:31   quote  deeplink  
De Boer is extreem correct. En nee hem zul je nooit negatief horen. Hij accepteert het zoals het is. Aan zijn motivatie zal het niet liggen. Feitelijk mist Ajax ervaring. En daarom maken spelers en ook invallers meer fouten. Hun kun je niks kwalijk nemen.

Ik denk wel dat de Boer teleurgesteld is in wat er nu over is. Maar 1 ding kun je bij hem van op aan is dat hij meer dan 100% zich maximaal voor Ajax inzet.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 16:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Denswil heeft ook dat onzekere wat Moisander heeft. Daarmee los je niet het probleem achter op. Er is geen speler die dat beter invult op dit moment. Serrero maakte de afgelopen wedstrijd ook geen sterke indruk. Maar wanneer je hem vervangt door Andersen behoudt je ook hetzelfde niveau. Conclussie; we kunnen switchen tussen spelers met te weinig kwaliteit en spelers met ook te weinig kwaliteit.
Serero was de afgelopen wedsrtijd niet goed, en dus heeft ie volgens jou te weinig kwaliteit?? Dat is namelijk wat je zegt..
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:08 schreef Bobby1972 het volgende:
" Het kon net zo goed dat Van der hoorn die plek had kunnen winnen en het goed zou doen. "

Het gaat om hoe het heeft uitgepakt. Dan is er verkeerd geoordeeld.

Het gaat er niet om wat het heeft gekost. Het gaat erom dat spelers die je koopt ook daadwerkelijk iets toevoegen. Hoe groot is het rendement dat een speler brengt wat je koopt. Ajax moet gewoon nauwkeuriger nieuwe spelers scouten ongeacht wat het kost. Het gaat om kwaliteit, niet om een invulling van een plaats waar je iemand nodig hebt!
Noem eens 10 toppers die vertrokken is bij Ajax die vervangen is door een vergelijkbare speler die direct net zo goed was..

je doet namelijk alsof het de normaalste zaak van de wereld is dat je een vertrokken speler door een gelijkwaardige of betere speler vervangt..
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:15 schreef nora het volgende:

[..]

Klopt en hij is niet de enige die dit zegt, hopelijk ga jij het ook een keer begrijpen zonder investeren ga je alleen maar achteruit.
Hoevaak moet ik je nu nog vertellen dat ik helemaal niet tegen aankopen ben..???
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:21 schreef Bobby1972 het volgende:
In de wereld van Remco doet Ajax het geweldig en is het huidige beleid prima. Ik zie dat heel anders. Omdat ik het kortzichtig vind en te behoudend. Oepppps nu zeg ik weer iets wat ik al gezegd heb. Dat is speciaal voor de naïeve mensen zoals Remco de dromer!
En je heb weer niet gelezen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 september 2014 - 21:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:14 schreef remco k het volgende:

[..]

En je heb weer niet gelezen..
Pfffff dat je de moeite nog neemt....als je zijn laatste 100 post neem, kan je uit allen het.
zelfde filteren....
Ajax is kut....anticipeert niet
Overmars is kut....wrong man, wrong place
Aankopen zijn kut....ondermaats, (zelf komt hij niet met namen)

Ik reageer niet eens meer.....
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:27   quote  deeplink  
"Serero was de afgelopen wedsrtijd niet goed, en dus heeft ie volgens jou te weinig kwaliteit?? Dat is namelijk wat je zegt.."

Remco de dromer is heel goed in insinuaties. Jij praat voor de zoveelste keer over wat ik denk of zeg. Je moet beter nadenken Remco de dromer.

Ze zijn alle twee niet overtuigend en maken alle twee fouten. Alle twee hebben geen vast basis plaats en dat zegt in feite alles. Dit soort spelers zijn kwalitatief niet goed genoeg en missen overtuiging. Dat is heel wat anders dan dat ze slecht zijn.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:32   quote  deeplink  
"Noem eens 10 toppers die vertrokken is bij Ajax die vervangen is door een vergelijkbare speler die direct net zo goed was.."

Wat mij niet overtuigt is dat Overmars vaak heel laat gaat anticiperen op vertrek van spelers. Kijk na een jaar geleden en ook gisteren zag je dat gedrag exact weer terug. Ajax had naar mijn mening eerder en meer ervaren spelers moeten halen i.p.v. jonge spelers die nog veel fouten maken. Het is niet mijn of jouw taak om namen te nomen. De scouting van Ajax en staf kan kiezen voor meer ervaren spelers. De naam doet er niet toe.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:39   quote  deeplink  
Het huidige Ajax heeft nog steeds genoeg kwaliteiten. Alleen is de balans tussen ervaren spelers en spelers met minder ervaring niet in balans. Krijg je meer kansen op fouten.

Wanneer Ajax de focus meer op ervaren spelers had gelegd hadden we nu een betere balans kunnen hebben. De keuzes zijn al gemaakt, nu moet je het doen met de spelers die er zijn. De Boer moet opnieuw het maximale rendement halen uit deze spelers.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:21 schreef Bobby1972 het volgende:
In de wereld van Remco doet Ajax het geweldig en is het huidige beleid prima. Ik zie dat heel anders. Omdat ik het kortzichtig vind en te behoudend. Oepppps nu zeg ik weer iets wat ik al gezegd heb. Dat is speciaal voor de naïeve mensen zoals Remco de dromer!
Kerel, je weet blijkbaar de betekenis van kortzichtig niet eens.. Jij oordeelt zonder ook maar iets te weten, geeft niets het voordeel van de twijfel en denkt uitsluitend in problemen.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:29 schreef Bobby1972 het volgende:
Daarom zijn ervaren spelers een minder groot risico. Ajax kiest voor jonge spelers, maar had ook voor wat oudere en ervarener spelers kunnen kiezen.
Onzin, ervaren spelers falen net zo goed als onervaren, het gaat om balans. En dat niet eens op basis van leeftijd.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 september 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Het is niet mijn of jouw taak om namen te nomen. De scouting van Ajax en staf kan kiezen voor meer ervaren spelers. De naam doet er niet toe.
Die zijn er domweg niet....dan moet je gaan shoppen in de Europese subtop en die komen niet naar Nederland,
Ziyech, kostic, Mokotjo enz zouden ons ook niet gelijk beter maken.
Ajax zit qwa begroting onder de Europese subtop....die jongens die daar spelen kijken omhoog en niet omlaag
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 17:51 schreef Bobby1972 het volgende:
Demy heeft veel pech gehad door die harde aanvaring. Ik weet niet welk niveau hij nog kan bereiken. Sympathieke gast, je kunt hem op proef nemen en een kans geven.
Die is zelfs in belgie geflopt, en dat is een naam die jij zou willen zien??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 september 2014 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

En weer zeg je hetzelfde..
Aandelen ?
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:13 schreef bully het volgende:

[..]

dat doe jij toch ook.
hoevaak ik jou heb horen zeggen hoeveel kwaliteit we wel niet hebben.
maar wat er word gezegt is wel de waarheid.
en de concurentie blijft ons geen kadootjes geven.
Ik reageer op de posts die er staan, en blijf tegengas geven tegen de doemdenkers. ik post niet in het luchtledige zoals hij wel doet..

Standvast in je mening is geen enkel probleem, maar alleen maar iets roepen zonder het te onderbouwen is gewoon dommigheid..

Jij bent tegen mijn mening, daar heb ik respect voor, jij reageert inhoudelijk, ook daar heb ik respect voor. Onafhankelijk of we dezelfde mening hebben. Al had ik dezelfde mening als Bobby gehad, dan nog zou ik datzelfde posten.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:19 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco zei afgelopen zondag in 2 minuten tijd in 3 reacties exact hetzelfde. Remco de dromer is wel eens vaker niet al te scherp en realistisch!!
Je verzint het ter plaatse man.. Wanneer moet jij je weer melden man?
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 18:37 schreef bully het volgende:

[..]

de Boer gaat natuurlijk niet ongenoegen naar buiten brengen.
maar kan me een intervieuw van paar maanden terug herinneren dat hij zei dat hij graag bepaalde spelers had zien komen.
maar dat hij zich schikte in het beleid.
en elke trainer vind het niet leuk spelers op de bank tezetten .
maar je gelooft toch niet zelf dat hij daarom maar genoegen neemt met minder kwaliteit.
Er zit een verschil tussen je niet uiten omdat je ontevreden bent en zeggen dat je vind dat Serrero een basisspeler hoort te zijn en dat je echt baalt om hem op de bank te zetten.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:48   quote  deeplink  
"Die is zelfs in belgie geflopt, en dat is een naam die jij zou willen zien? "

wat ben jij een dromer en slechte lezer zeg. Ik heb mijn twijfels of hij het oude niveau wel weer kan bereiken. Zonder risico te nemen kan Ajax hem een kans geven om te laten zien of hij eventueel een gewenst niveau kan behalen. Daar zitten bijna geen kosten aan. Persoonlijk denk ik niet dat Ajax dat gaat doen. Dit was een vraag van iemand.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:27 schreef Bobby1972 het volgende:
"Serero was de afgelopen wedsrtijd niet goed, en dus heeft ie volgens jou te weinig kwaliteit?? Dat is namelijk wat je zegt.."

Remco de dromer is heel goed in insinuaties. Jij praat voor de zoveelste keer over wat ik denk of zeg. Je moet beter nadenken Remco de dromer.

Ze zijn alle twee niet overtuigend en maken alle twee fouten. Alle twee hebben geen vast basis plaats en dat zegt in feite alles. Dit soort spelers zijn kwalitatief niet goed genoeg en missen overtuiging. Dat is heel wat anders dan dat ze slecht zijn.
Nee kerel, het is namelijk letterlijk wat je post, ik praat helemaal niet voor je, dat hoeft namelijk niet, je praat zelf al genoeg onzin..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 september 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 16:01 schreef Bobby1972 het volgende:
Denswil heeft ook dat onzekere wat Moisander heeft. Daarmee los je niet het probleem achter op. Er is geen speler die dat beter invult op dit moment. Serrero maakte de afgelopen wedstrijd ook geen sterke indruk. Maar wanneer je hem vervangt door Andersen behoudt je ook hetzelfde niveau. Conclussie; we kunnen switchen tussen spelers met te weinig kwaliteit en spelers met ook te weinig kwaliteit.
Vind dat Andersen bij de beloftes goed speelt maar nog lang niet klaar voor het eerste....speelt als een homo..veel te soft....geef mij Duarte maar die heeft een bepaalde drive zoals bijv. ook Toornstra...
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:32 schreef Bobby1972 het volgende:
"Noem eens 10 toppers die vertrokken is bij Ajax die vervangen is door een vergelijkbare speler die direct net zo goed was.."

Wat mij niet overtuigt is dat Overmars vaak heel laat gaat anticiperen op vertrek van spelers. Kijk na een jaar geleden en ook gisteren zag je dat gedrag exact weer terug. Ajax had naar mijn mening eerder en meer ervaren spelers moeten halen i.p.v. jonge spelers die nog veel fouten maken. Het is niet mijn of jouw taak om namen te nomen. De scouting van Ajax en staf kan kiezen voor meer ervaren spelers. De naam doet er niet toe.
Waarom geef je wederom totaal geen antwoord op de vraag..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:50   quote  deeplink  
"Je verzint het ter plaatse man.. Wanneer moet jij je weer melden man?"

ik had ze zondag voor je verzameld en gepost. Alleen waren een aantal van mijn posts verwijderd.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:27 schreef Bobby1972 het volgende:
"Serero was de afgelopen wedsrtijd niet goed, en dus heeft ie volgens jou te weinig kwaliteit?? Dat is namelijk wat je zegt.."

Remco de dromer is heel goed in insinuaties. Jij praat voor de zoveelste keer over wat ik denk of zeg. Je moet beter nadenken Remco de dromer.

Ze zijn alle twee niet overtuigend en maken alle twee fouten. Alle twee hebben geen vast basis plaats en dat zegt in feite alles. Dit soort spelers zijn kwalitatief niet goed genoeg en missen overtuiging. Dat is heel wat anders dan dat ze slecht zijn.
De Boer zegt fan te zijn van de voetballer Serero, en zelfs dat hij afgelopen seizoen de motor was van het elftal..
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:44 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Aandelen ?
Was het maar waar
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:51   quote  deeplink  
Omdat het niet aan een supporter is om met namen te komen. Je mag van ajax verwachten dat zij exact weten wie zou passen bij Ajax.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:43 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Die zijn er domweg niet....dan moet je gaan shoppen in de Europese subtop en die komen niet naar Nederland,
Ziyech, kostic, Mokotjo enz zouden ons ook niet gelijk beter maken.
Ajax zit qwa begroting onder de Europese subtop....die jongens die daar spelen kijken omhoog en niet omlaag
Nu negeer je het Bobby, daarom vroeg ik om namen
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:48 schreef Bobby1972 het volgende:
"Die is zelfs in belgie geflopt, en dat is een naam die jij zou willen zien? "

wat ben jij een dromer en slechte lezer zeg. Ik heb mijn twijfels of hij het oude niveau wel weer kan bereiken. Zonder risico te nemen kan Ajax hem een kans geven om te laten zien of hij eventueel een gewenst niveau kan behalen. Daar zitten bijna geen kosten aan. Persoonlijk denk ik niet dat Ajax dat gaat doen. Dit was een vraag van iemand.
Je kan hem helemaal geen kans geven zonder risico, hij neemt namelijk een plek in binnen de selectie en kost ook gewoon geld, of denk jij dat ie gratos komt spelen?

Overigens stel ik je een vraag op basis van wat jij post, conclusies trek ik dus niet en is dat dus weer een bewijs dat jij niet leest, niet de boel gaan omdraaien..
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:49 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vind dat Andersen bij de beloftes goed speelt maar nog lang niet klaar voor het eerste....speelt als een homo..veel te soft....geef mij Duarte maar die heeft een bepaalde drive zoals bijv. ook Toornstra...
Het klopt wat je zegt over die drive, toch is Andersen in die paar gespeelde potjes in Jong Ajax vele malen meer en beter opgevalllen dat Duarte, en ze speelden samen..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:53   quote  deeplink  
"De Boer zegt fan te zijn van de voetballer Serero, en zelfs dat hij afgelopen seizoen de motor was van het elftal.."

hij speelde zondag niet goed en werd uiteindelijk gewisseld.
JOOD
 JOOD - dinsdag 02 september 2014 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:27 schreef Bobby1972 het volgende:
"Serero was de afgelopen wedsrtijd niet goed, en dus heeft ie volgens jou te weinig kwaliteit?? Dat is namelijk wat je zegt.."

Remco de dromer is heel goed in insinuaties. Jij praat voor de zoveelste keer over wat ik denk of zeg. Je moet beter nadenken Remco de dromer.

Ze zijn alle twee niet overtuigend en maken alle twee fouten. Alle twee hebben geen vast basis plaats en dat zegt in feite alles. Dit soort spelers zijn kwalitatief niet goed genoeg en missen overtuiging. Dat is heel wat anders dan dat ze slecht zijn.
Laatste alinea klopt, maar wat doe je eraan? Je moet verder..
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:50 schreef Bobby1972 het volgende:
"Je verzint het ter plaatse man.. Wanneer moet jij je weer melden man?"

ik had ze zondag voor je verzameld en gepost. Alleen waren een aantal van mijn posts verwijderd.
jaja, dat zal het zijn..

Jij snapt het verschil niet tussen een discussie, iemand quoten en hetgeen jij doet, namelijk oeverloos lullen in de ruimte..
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:52 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nu negeer je het Bobby, daarom vroeg ik om namen
Hij doet niet anders kerel..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:54   quote  deeplink  
PSV heeft ook een international aangetrokken, en PSV heeft minder te bieden dan Ajax!
JOOD
 JOOD - dinsdag 02 september 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:32 schreef Bobby1972 het volgende:
"Noem eens 10 toppers die vertrokken is bij Ajax die vervangen is door een vergelijkbare speler die direct net zo goed was.."

Wat mij niet overtuigt is dat Overmars vaak heel laat gaat anticiperen op vertrek van spelers. Kijk na een jaar geleden en ook gisteren zag je dat gedrag exact weer terug. Ajax had naar mijn mening eerder en meer ervaren spelers moeten halen i.p.v. jonge spelers die nog veel fouten maken. Het is niet mijn of jouw taak om namen te nomen. De scouting van Ajax en staf kan kiezen voor meer ervaren spelers. De naam doet er niet toe.
Doel je op Mokotjo bijvoorbeeld? Als Blind was gebleven zit die in de weg, kan ik wel inkomen. Je hoeft niet iemand te kopen omdat je anders te laat bent. Je moet iemand kopen omdat die wat toevoegd, ik denk niet dat Mokotjo nou veel toe zou voegen aan een ajax met Blind.

Zelfde geval met Maher.. Goed laten lopen, was niet nodig.
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:53 schreef Bobby1972 het volgende:
"De Boer zegt fan te zijn van de voetballer Serero, en zelfs dat hij afgelopen seizoen de motor was van het elftal.."

hij speelde zondag niet goed en werd uiteindelijk gewisseld.
Dat zegt toch helemaal niks over het feit dat ie wel of niet de juiste kwaliteiten heeft. Iedereen speelt weleens een mindere pot..

Je hebt trouwens een knop hier genaamd "quote", dat scheelt weer wat tijd..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Ik heb diverse keren aangegeven dat ik al supporter niet de aangewezen persoon ben om met namen te komen. Ajax heeft toch een scouting die communiceert met de staf en de Boer? Je gaat mij toch niet vertellen dat ze niemand hebben die op een bepaalde plaats kan spelen?
JOOD
 JOOD - dinsdag 02 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:39 schreef Bobby1972 het volgende:
Het huidige Ajax heeft nog steeds genoeg kwaliteiten. Alleen is de balans tussen ervaren spelers en spelers met minder ervaring niet in balans. Krijg je meer kansen op fouten.

Wanneer Ajax de focus meer op ervaren spelers had gelegd hadden we nu een betere balans kunnen hebben. De keuzes zijn al gemaakt, nu moet je het doen met de spelers die er zijn. De Boer moet opnieuw het maximale rendement halen uit deze spelers.
Ik roep ook al weken om Sneijder en Huntelaar, maar ze zijn er niet. We moeten verder. Laat Overmars zijn werk doen, doet ie goed. Alleen had ik ook graag een of twee zware versterkingen gezien, maar die zijn dus schijnbaar echt niet haalbaar... Helaas...
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:54 schreef Bobby1972 het volgende:
PSV heeft ook een international aangetrokken, en PSV heeft minder te bieden dan Ajax!
Ajax heeft ook een international aangetrokken..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 02 september 2014 - 21:56   quote  deeplink  
Ik geeft het op, begin een beeld te krijgen van Bobby....

143hro9.gif
JOOD
 JOOD - dinsdag 02 september 2014 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb diverse keren aangegeven dat ik al supporter niet de aangewezen persoon ben om met namen te komen. Ajax heeft toch een scouting die communiceert met de staf en de Boer? Je gaat mij toch niet vertellen dat ze niemand hebben die op een bepaalde plaats kan spelen?
Wel dus, denk je nou echt dat ze dom zijn? Wij zijn de grootste club van Nederland man, met de grootste begroting en de beste historie. Ik ga er van uit dat ze weten wat ze doen. Tussenjaar zullen we het maar weer noemen, als we maar weer kampioen worden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 september 2014 - 22:00   quote  deeplink  
Vind dat Bobby het goed verwoord....
remco k
 remco k - dinsdag 02 september 2014 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Vind dat Bobby het goed verwoord....
Ik heb je hoog zitten kerel, maar ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent??
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 september 2014 - 22:02   quote  deeplink  
"Ajax heeft een morele verplichting naar het publiek om een topper te kopen"

dinsdag 2 september 2014 om 21:39 door Jurre de Ruiter

De transferkeuzes van Ajax hebben afgelopen week flink wat verbazing gewekt. Ook Willem Vissers begrijpt niet wat de leiding en scouting van de landskampioen aan het doen zijn.

Ajax heeft tientallen miljoenen euro's in kas, maar liet het afgelopen transferperiode na om grote versterkingen aan te trekken. "Ajax doet niet meer mee aan de idioterie van de transfermarkt", constateert Vissers, journalist van De Volkskrant, in de column in zijn krant. "Het devies luidt: jonge voetballers opleiden, opstellen, laten gloriëren en verkopen. Bravo."

Met dat beleid verdiende Ajax de afgelopen jaren miljoenen euro's, geld dat grotendeels niet in nieuwe spelers werd geïnvesteerd. Desondanks werd de club vier keer op rij landskampioen. Een wereldprestatie van Frank de Boer, oordeelt Vissers. "Toch resteren vragen. Wat doet de scouting van Ajax eigenlijk? Waarom meldt zich, om een voorbeeld te noemen, nooit een verrassende middenvelder met creativiteit aan de poort, een speler die het voetbalhart vervult van vreugde?"

De verslaggever noemt het huidige Ajax saai en dat is mede te wijten aan de zuinigheid van Marc Overmars, die het laat afweten als er eens iets meer betaald moet worden. Vissers: "Af en toe een topper kopen is in zekere zin zelfs een morele verplichting naar het publiek, dat telkens de beste spelers ziet vertrekken, meestal op het moment dat het abonnement alweer is verlengd. Het is alsof je op een feestje verschijnt en de zanger van de band al is vertrokken."
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 02 september 2014 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:02 schreef Jack Huntelaar het volgende:
"Ajax heeft een morele verplichting naar het publiek om een topper te kopen"

dinsdag 2 september 2014 om 21:39 door Jurre de Ruiter

De transferkeuzes van Ajax hebben afgelopen week flink wat verbazing gewekt. Ook Willem Vissers begrijpt niet wat de leiding en scouting van de landskampioen aan het doen zijn.

Ajax heeft tientallen miljoenen euro's in kas, maar liet het afgelopen transferperiode na om grote versterkingen aan te trekken. "Ajax doet niet meer mee aan de idioterie van de transfermarkt", constateert Vissers, journalist van De Volkskrant, in de column in zijn krant. "Het devies luidt: jonge voetballers opleiden, opstellen, laten gloriëren en verkopen. Bravo."

Met dat beleid verdiende Ajax de afgelopen jaren miljoenen euro's, geld dat grotendeels niet in nieuwe spelers werd geïnvesteerd. Desondanks werd de club vier keer op rij landskampioen. Een wereldprestatie van Frank de Boer, oordeelt Vissers. "Toch resteren vragen. Wat doet de scouting van Ajax eigenlijk? Waarom meldt zich, om een voorbeeld te noemen, nooit een verrassende middenvelder met creativiteit aan de poort, een speler die het voetbalhart vervult van vreugde?"

De verslaggever noemt het huidige Ajax saai en dat is mede te wijten aan de zuinigheid van Marc Overmars, die het laat afweten als er eens iets meer betaald moet worden. Vissers: "Af en toe een topper kopen is in zekere zin zelfs een morele verplichting naar het publiek, dat telkens de beste spelers ziet vertrekken, meestal op het moment dat het abonnement alweer is verlengd. Het is alsof je op een feestje verschijnt en de zanger van de band al is vertrokken."
+1 Maar misschien liggen onze verwachtingen te hoog.
En is Ajax Ajax niet meer. Middelmaat en schijnbaar is dat nog genoeg om kampioen van Nederland
te worden. Aansluiting in Europa is toch niet meer haalbaar en zo al helemaal nooit meer
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 02 september 2014 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 22:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik heb je hoog zitten kerel, maar ik mag toch hopen dat je dit niet serieus meent??
Remco de dromer wil bepalen wat jullie moeten denken. Wat een sukkel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 02 september 2014 - 22:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 september 2014 - 21:27 schreef Bobby1972 het volgende:
"Serero was de afgelopen wedsrtijd niet goed, en dus heeft ie volgens jou te weinig kwaliteit?? Dat is namelijk wat je zegt.."

Remco de dromer is heel goed in insinuaties. Jij praat voor de zoveelste keer over wat ik denk of zeg. Je moet beter nadenken Remco de dromer.

Ze zijn alle twee niet overtuigend en maken alle twee fouten. Alle twee hebben geen vast basis plaats en dat zegt in feite alles. Dit soort spelers zijn kwalitatief niet goed genoeg en missen overtuiging. Dat is heel wat anders dan dat ze slecht zijn.
Als je gewoon in zijn tekst op quote drukt dan reageer je direct op hem. Is het ook wat duidelijker voor iedereen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5970
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: En iedereen tevreden?









0.0073158