BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 28 november 2014 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 23:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik ga het hier niet over feyenoord hebben, zeker niet hoe ze moeten spelen.

Maar feyenoord was zowel met Heerenveen als met ziyech in gesprek.
Feyenoord wou meer betalen, zowel in salaris als met transfer.
Dat zeggen ze tenminste, ik weet het niet of dat waar is.
Twente zit wel in geld problemen, feyenoord is er uit.

Ziyech was wel degelijk een optie, alleen ziyech weigerde feyenoord.
Dat doe je wel....ik kop hem alleen in.
Dat is ook jou probleem....je begint een lappentekst betoog daarin draai en keer je en je beeindigd met je begin betoog
freakie
 freakie - zaterdag 29 november 2014 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 20:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Als je denk dat Duarte beter is dan Ziyech heb je stront in je ogen..
Ziyech speelde nog amper bij Heerenveen toen Duarte aangetrokken werd.
Djuricic naar Benfica
Maher naar Psv toen werd Erikssen verkocht
Duarte naar Ajax Ziyech opvolger Djuricic.. Dus toen Duarte aangetrokken werd
had Ziyech pas een paar wedstrijden bij Heerenveen gespeeld vandaar Duarte logischere keuze.

Van Dijk zelfde verhaal volgens mij die ging naar Celtic en daarna werd Alderweireld verkocht..

Aankoopbeleid is gewoon ruk liever 1 keer kwaliteit kopen dan 3 keer kwantiteit..
Het is leuk allemaal maar aankopen zoals Ziyech hadden Ajax nooit zomaar veel beter gemaakt. Je moet je eigenlijk voorstellen dat die pas na de winter goed gaan spelen.

Overmars maakt dan de overweging, moet ik dan gewoon wat spelers huren of spelers voor een lage prijs halen en kijken of ze waarden hebben(soms kunnen spelers onverwacht heel goed mee met Ajax 1) of haal ik ziyech voor 3-4 miljoen met een kans op een goede speler(kan ook heel goed mislukken)

Bij die laatste optie moet je Ziyech ook een kans geven om te spelen. Dat is ook een probleem, als je iemand huurt kan je ze ook niet in zetten. Ziyech moet spelen, kijk wat er bij Ajax nog meer moet spelen.

Andersen, Klaassen, El Ghazi, Fischer(komt er aan), Kishna(op dit moment). Wat hebben we dan aan een Ziyech??
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 november 2014 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 november 2014 - 22:44 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Volgens mij is lezen heel erg moeilijk.

Ik beweer helemaal niet dat Duarte beter is dan Ziyech.
In tegendeel, ieder blinde kan dat zien dat Duarte niet beter is.

Wat ik zeg is dat Ziyech bijzondere eisen had.
Namelijk een basis plek.

El Hamlap is niet vanwege zijn kwaliteiten naar jong ajax gestuurd, maar vanwege zijn eisen.
Hij voelde zich te groot om te werken voor het team.
Je moet bij Frank en Bij Ajax niet met eisen komen, dan ben je daar bij het verkeerde adres.

Overigens gebeurde dat dus bij Feyenoord met Ziyech.
Ziyech kon meer verdienen bij feyenoord en feyenoord wou ook meer betalen, maar ziyech eist dat hij speelt. Zowel feyenoord en Ajax kunnen die garanties niet geven.
Dus Ziyech kwam niet vanwege zijn gebrek aan kwaliteiten maar aan de eisen.
Sorry Quote de post van Remco alleen zie nu dat het jou bericht is..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 november 2014 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 00:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Het is leuk allemaal maar aankopen zoals Ziyech hadden Ajax nooit zomaar veel beter gemaakt. Je moet je eigenlijk voorstellen dat die pas na de winter goed gaan spelen.

Overmars maakt dan de overweging, moet ik dan gewoon wat spelers huren of spelers voor een lage prijs halen en kijken of ze waarden hebben(soms kunnen spelers onverwacht heel goed mee met Ajax 1) of haal ik ziyech voor 3-4 miljoen met een kans op een goede speler(kan ook heel goed mislukken)

Bij die laatste optie moet je Ziyech ook een kans geven om te spelen. Dat is ook een probleem, als je iemand huurt kan je ze ook niet in zetten. Ziyech moet spelen, kijk wat er bij Ajax nog meer moet spelen.

Andersen, Klaassen, El Ghazi, Fischer(komt er aan), Kishna(op dit moment). Wat hebben we dan aan een Ziyech??
Toch had ik liever Ziyech nu op de plek van Andersen gehad hoor(misschien
heeft hij meer talent maar kan geen medespeler vinden en dribbels zijn ook niet best).

Ziyech is verder dan Andersen en bepalender dan Serero..
Maar voor goed daar zal niet iedereen het mee eens zijn
remco k
 remco k - zaterdag 29 november 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 08:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sorry Quote de post van Remco alleen zie nu dat het jou bericht is..
En waar zeg ik dan dat Duarte beter is dan Ziyech???
remco k
 remco k - zaterdag 29 november 2014 - 11:10   quote  deeplink  
Andersen vind ik nu vergelijkbaar met Zyech. Laatstgenoemde is een prima speler, maar dat is Andersen ook, en als die jongen dit seizoen niet had gespeeld dan had ie weg gemoeten bij Ajax..

Dus wel of niet geld uitgeven voor een vergelijkbare speler welke je ook in huis hebt.

En ik vind Andersen bij vlagen echt verschrikkelijk goed spelen..

En dat hij vaak de bal niet goed kwijt kan vooruit, ligt dat aan hem of aan de rest die weer staan te kijken??? Zelfde verhaal als destijds met Eriksen, pas toen men hem beter begon te begrijpen ging hij meer betrokken raken bij de goals..
nora
 nora - zaterdag 29 november 2014 - 13:00   quote  deeplink  
Inderdaad Andersen is een prima speler techn/begaafd een Ajax speler de puntjes die verbeterbaar zijn is zijn bal in ene te spelen wat op dit moment alleen Klaasen doet en het te veel lopen met de bal en af en toe te slordig inspelen naar mede speler waardoor hij zijn medespeler in problemen brengt maar al met al een aankomende topper.
Regie1216
 Regie1216 - zaterdag 29 november 2014 - 14:44   quote  deeplink  
Goedemiddag heren,

Ik lees hier veel over Andersen. Ik ben het met jullie eens dat Andersen zich verschrikkelijk goed heeft ontwikkeld en nu (pas) laat zien hoe goed hij wel niet kan voetballen. Echter, hij moet zicht in mijn optiek nog iets doorontwikkelen. Hij passeert zijn tegenstanders 9/10 keer naar rechts draaiend. Verder moeten zijn passingen strakker en steekpassen iets meer gecontroleerd. Verder kunnen we straks echt à la Bergkamp van hem gaan genieten.

Mijn reden van reageren is eigenlijk de vraag aan jullie omtrent Kishna. Vorig seizoen heeft hij mij een aantal keren positief verrast. Dit seizoen is El Ghazi hem voorbij gestreefd qua spel en is hij een beetje teruggevallen. Terecht dat FdB hem de afgelopen wedstrijden op de bank heeft laten plaatsnemen. Het was FdB die altijd heeft gezegd dat de BESTE 11 zullen worden opgesteld. Nu Raiola en Kishna een pittig gesprek hebben gevoerd met Overmars en De Boer mocht hij tegen Heerenveen spelen. Neemt niet weg dat hij tegen Heerenveen en PSG aardig heeft gevoetbald, maar neemt niet weg dat hij op 11 onomstreden is. Tegen Barça was hij namelijk 10x niks! Dus beste mede-Ajacieden, aan jullie de vraag wat jullie nou eigenlijk van Kishna vinden. Heeft Raiola, gezien de situatie van Kishna, recht van spreken om hem na dit seizoen anders aan Juve/AC Milan aan te gaan bieden? Heb zelf namelijk een tegenstrijdig gevoel. Aan de ene kant mag hij zijn biezen pakken en wegwezen als hij zich te groot voelt, maar aan de andere kant als hij zich zo weet in te zetten als laatst tegen Heerenveen kunnen wij de komen jaren wel enorm gaan genieten van onze nrs. 11 (Kishna) en 7 (El Ghazi). Man man man, als beiden zich zo goed blijven ontwikkelen kunnen we ieder jaar kampioen worden met overwinteringen in de CL. Wie houdt ons dan nog tegen?!
Regie1216
 Regie1216 - zaterdag 29 november 2014 - 14:51   quote  deeplink  
Verkoop Moisander:
Wie zien jullie dan liever op 4? Moisander of Viergever en waarom?

Verkoop Schöne:
Geen vervanger nodig toch? Op 7 gwn El Ghazi en middenveld behouden met Andersen (8), Klaassen (10) en Serero (6). Of hebben jullie een andere optie?

Verkoop Sigthorsson:
Zijn jullie het me eens om Milik op te stellen als onze vaste 9 met Zivko als tweede spits?

In de opruiming:
Zijn jullie het me eens om de volgende spelers zsm te verkopen/terug te sturen?
- Nr. 6 = M. van der Hoorn
- Nr. 8 = L. Duarte
- Nr.32 = N. Zimling
- Nr.28 = T. Sana
Regie1216
 Regie1216 - zaterdag 29 november 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Op papier hebben we best een aardig elftal mits iedereen 100% inzet toont en in goede vorm verkeert.

1 Cilissen (maakt de laatste tijden wel een onzeker indruk)
2 Van Rhijn
3 Veltman
4 Viergever
5 Boilesen
6 Serero
7 El Ghazi
8 Andersen
9 Milik
10 Klaassen
11 El Ghazi

Wie zou voor ons een DIRECTE en ECHTE versterking zijn? Wie zou dan plaats moeten maken?
remco k
 remco k - zaterdag 29 november 2014 - 14:55   quote  deeplink  
Volgens mij staan de meningen die je vraagt van een ieder hier wel op het forum..

Ik denk dat alles wel duidelijk is eerlijk gezegd..

Kishna heeft het talent om het eerste definitief te halen als basisspeler, maar dan moet er wat veranderen. Wat je stelt over Andersen is absoluut waar, maar dat hoort gewoon bij de ontwikkeling van zon gast.

Moisander vertrekt, Denswill op zijn plek.
Vd Hoorn zeker niet verkopen, vind dat grote kolder aangezien hij ook tegen PSG gewoon heeft laten zien niet te misstaan in de basis...
Regie1216
 Regie1216 - zaterdag 29 november 2014 - 15:02   quote  deeplink  
Remco, bedankt voor je reactie.

Vind jij Denswil wel betrouwbaarder dan Viergever? Ik vond namelijk dat hij tegen PSG wel belangrijke steken liet vallen waar Viergever wel sterk speelde op 5.
Brandje
 Brandje - zaterdag 29 november 2014 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 00:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Het is leuk allemaal maar aankopen zoals Ziyech hadden Ajax nooit zomaar veel beter gemaakt. Je moet je eigenlijk voorstellen dat die pas na de winter goed gaan spelen.

Overmars maakt dan de overweging, moet ik dan gewoon wat spelers huren of spelers voor een lage prijs halen en kijken of ze waarden hebben(soms kunnen spelers onverwacht heel goed mee met Ajax 1) of haal ik ziyech voor 3-4 miljoen met een kans op een goede speler(kan ook heel goed mislukken)

Bij die laatste optie moet je Ziyech ook een kans geven om te spelen. Dat is ook een probleem, als je iemand huurt kan je ze ook niet in zetten. Ziyech moet spelen, kijk wat er bij Ajax nog meer moet spelen.

Andersen, Klaassen, El Ghazi, Fischer(komt er aan), Kishna(op dit moment). Wat hebben we dan aan een Ziyech??
Waarom dan wel al die andere miskopen doen?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 29 november 2014 - 16:35   quote  deeplink  
Eigenlijk kan hier een slotje op.
Ajax heeft aangegeven geen spelers te kopen in de winter.
Ajax heeft zelf ook aangegeven welke spelers ze willen verkopen. (Moissander en Siggy)
(Ja, zelfs Sana waren ze ff vergeten te noemen.)

Verder zijn er geruchten over Schone, maar ajax hoeft aan schone geen geld te verdienen.
Dus een verkoop zit er als het goed is niet in.

Het enige is het onduidelijk over de status van Duarte.
FdB heeft ooit gezegd dat hij ontevreden was over zijn ontwikkeling, hoe staat het hem nu?
Wat zijn de plannen? toch afscheid nemen? of staat Duarte op en verrast ons?
Dat is eigenlijk de enige onzekerheid

Dus nogmaals.
Ajax probeerde afgelopen zomer als Siggy en Sana te verkopen, die plannen zullen niet veranderd zijn.
Moissander staat nu ook op de lijst om te worden verkocht.
De kans dat de ander word verkocht acht ik niet heel groot, of het moet Schone, Duarte zijn.

Dus hier kan een slotje op.

ps. ik was vergeten te vermelden dat ook Kishna en Denswil in de winter verkocht kunnen zijn, vanwege hun zaakwaarnemer, in het geval van kishna kan ajax veel geld vragen, voor Denswil is het lastig. Maar ik zie ze niet zo snel vertrekken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2014 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - zaterdag 29 november 2014 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Eigenlijk kan hier een slotje op.
Ajax heeft aangegeven geen spelers te kopen in de winter.
Ajax heeft zelf ook aangegeven welke spelers ze willen verkopen. (Moissander en Siggy)
(Ja, zelfs Sana waren ze ff vergeten te noemen.)

Verder zijn er geruchten over Schone, maar ajax hoeft aan schone geen geld te verdienen.
Dus een verkoop zit er als het goed is niet in.

Het enige is het onduidelijk over de status van Duarte.
FdB heeft ooit gezegd dat hij ontevreden was over zijn ontwikkeling, hoe staat het hem nu?
Wat zijn de plannen? toch afscheid nemen? of staat Duarte op en verrast ons?
Dat is eigenlijk de enige onzekerheid

Dus nogmaals.
Ajax probeerde afgelopen zomer als Siggy en Sana te verkopen, die plannen zullen niet veranderd zijn.
Moissander staat nu ook op de lijst om te worden verkocht.
De kans dat de ander word verkocht acht ik niet heel groot, of het moet Schone, Duarte zijn.

Dus hier kan een slotje op.

ps. ik was vergeten te vermelden dat ook Kishna en Denswil in de winter verkocht kunnen zijn, vanwege hun zaakwaarnemer, in het geval van kishna kan ajax veel geld vragen, voor Denswil is het lastig. Maar ik zie ze niet zo snel vertrekken.
Blablabla.. Ajax geeft zo vaak iets aan en doet dan iets anders..
Pietje
 Pietje - zaterdag 29 november 2014 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:44 schreef Regie1216 het volgende:
Goedemiddag heren,

Ik lees hier veel over Andersen. Ik ben het met jullie eens dat Andersen zich verschrikkelijk goed heeft ontwikkeld en nu (pas) laat zien hoe goed hij wel niet kan voetballen. Echter, hij moet zicht in mijn optiek nog iets doorontwikkelen. Hij passeert zijn tegenstanders 9/10 keer naar rechts draaiend. Verder moeten zijn passingen strakker en steekpassen iets meer gecontroleerd. Verder kunnen we straks echt à la Bergkamp van hem gaan genieten.

Mijn reden van reageren is eigenlijk de vraag aan jullie omtrent Kishna. Vorig seizoen heeft hij mij een aantal keren positief verrast. Dit seizoen is El Ghazi hem voorbij gestreefd qua spel en is hij een beetje teruggevallen. Terecht dat FdB hem de afgelopen wedstrijden op de bank heeft laten plaatsnemen. Het was FdB die altijd heeft gezegd dat de BESTE 11 zullen worden opgesteld. Nu Raiola en Kishna een pittig gesprek hebben gevoerd met Overmars en De Boer mocht hij tegen Heerenveen spelen. Neemt niet weg dat hij tegen Heerenveen en PSG aardig heeft gevoetbald, maar neemt niet weg dat hij op 11 onomstreden is. Tegen Barça was hij namelijk 10x niks! Dus beste mede-Ajacieden, aan jullie de vraag wat jullie nou eigenlijk van Kishna vinden. Heeft Raiola, gezien de situatie van Kishna, recht van spreken om hem na dit seizoen anders aan Juve/AC Milan aan te gaan bieden? Heb zelf namelijk een tegenstrijdig gevoel. Aan de ene kant mag hij zijn biezen pakken en wegwezen als hij zich te groot voelt, maar aan de andere kant als hij zich zo weet in te zetten als laatst tegen Heerenveen kunnen wij de komen jaren wel enorm gaan genieten van onze nrs. 11 (Kishna) en 7 (El Ghazi). Man man man, als beiden zich zo goed blijven ontwikkelen kunnen we ieder jaar kampioen worden met overwinteringen in de CL. Wie houdt ons dan nog tegen?!
Hallo Regie,

Ajax heeft een aantal groeibriljanten, zoals wij allen weten. Daar is inderdaad Andersen er ook één van. Ik vind dat hij steeds beter gaat spelen, alsof hij nu pas alle schroom van zich afgooit, nu hij gepromoveerd is tot basisspeler van Ajax-1. Ook El Ghazi is zo'n groeibriljant. Ik geniet echt vaak van zijn bravoure. Heerlijk. Soms ziet hij een medespeler even over het hoofd, maar dat vergeet ik maar even. Kishna is ook al zo'n jonge groeibriljant. Mocht Ajax besluiten hem binnenkort te verkopen, dan denk ik toch echt dat de leiding niet goed bij zijn hoofd is. En dan willen ze hem vast en zeker over een aantal jaren weer terugkopen voor vele miljoenen meer dan hij heeft opgeleverd. Ik kan het me nauwelijks voorstellen, dat Ajax een verkoop van hem zou overwegen, hooguit in het licht van het feit dat Fisher ook weer op het punt staat om terug te keren.
In de defensie ben ik beslist overtuigd geraakt van de capaciteiten van zowel Denswil als van der Hoorn. Zij moeten beiden nog wel een laatste stap maken, maar ik vind beide spelers een enorme potentie hebben. En gek genoeg heb ik nog altijd het vertrouwen dat ook Duarte het nog gaat redden. Vraag me niet waarom, maar die jongen kan beslist wel ballen. De meeste zorgen op dit moment heb ik over de positie van nummer 5! Boilesen is fysiek veel te kwetsbaar gebleken. Als eerste reserve voor die plek, heb ik toch echt de meeste fiducie in Riedewald, ook al zo'n groeibriljant (Ajax zou niet misstaan als juwelier...), maar die kan nog wel eens door de Boer gebombardeerd worden tot "6". Misschien gek gedacht, maar ik zie het nog niet zitten in Serero op die positie. Tja en dan Viergever nog... Ik weet het nog niet met hem. En uiteraard Milik als centrale spits, met Zivkovic daarachter om Milik scherp te houden. Bovendien vind ik dat ook Zivko zijn minuten in het eerste moet gaan maken. Tjonge, ik geloof waarachtig, dat, mits de selectie in tact kan blijven, wij een zonnige toekomst tegemoet gaan, want we hebben natuurlijk ook nog eens Lasse Schöne, waar ikzelf erg gecharmeerd van ben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 29 november 2014 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 15:02 schreef Regie1216 het volgende:
Remco, bedankt voor je reactie.

Vind jij Denswil wel betrouwbaarder dan Viergever? Ik vond namelijk dat hij tegen PSG wel belangrijke steken liet vallen waar Viergever wel sterk speelde op 5.
Viergever komt het best tot zijn recht als centrale verdediger, dat is zijn werkelijke positie...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 29 november 2014 door Jack Huntelaar --
Eide
 Eide - zaterdag 29 november 2014 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:44 schreef Regie1216 het volgende:
Mijn reden van reageren is eigenlijk de vraag aan jullie omtrent Kishna.

[...]

Nu Raiola en Kishna een pittig gesprek hebben gevoerd met Overmars en De Boer mocht hij tegen Heerenveen spelen.
De praktijken van Raiola kent Ajax natuurlijk wel. Bovendien hiu je het toch niet tegen als een makelaar/speler het op het spits drijft. Het schaar akkefietje van Zlatan was ook deels ingegeven door Raiola destijds. Het enige wat Ajax kan doen is lui als Kishna een eerlijk vooruitzicht voorhouden en wijzen op anderen die hem voor gingen op jonge leeftijd.

Overigens bestrijd ik dat Kishna mocht spelen vanwege dat gesprek hoor, wat jij lijkt te suggereren. Kishna speelde bij Jong Ajax een aantal puike wedstrijden en had daar zijn terugkeer bij Ajax 1 te danken.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 november 2014 - 07:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 11:07 schreef remco k het volgende:

[..]

En waar zeg ik dan dat Duarte beter is dan Ziyech???
Dat zeg ik niet dat besloot Ajax in jou betoog.
Ik reageer daar op dat als ze dat dachten ze stront in hun ogen hebben.
Maar dat Ziyech nog helemaal geen optie was toen Duarte aangetrokken werd.
Hij verving Djuricic pas net bij Heerenveen op dat moment..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 november 2014 - 07:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 11:10 schreef remco k het volgende:
Andersen vind ik nu vergelijkbaar met Zyech. Laatstgenoemde is een prima speler, maar dat is Andersen ook, en als die jongen dit seizoen niet had gespeeld dan had ie weg gemoeten bij Ajax..

Dus wel of niet geld uitgeven voor een vergelijkbare speler welke je ook in huis hebt.

En ik vind Andersen bij vlagen echt verschrikkelijk goed spelen..

En dat hij vaak de bal niet goed kwijt kan vooruit, ligt dat aan hem of aan de rest die weer staan te kijken??? Zelfde verhaal als destijds met Eriksen, pas toen men hem beter begon te begrijpen ging hij meer betrokken raken bij de goals..
Ziyech is toch echt effectiever maar inderdaad zonde als dan Andersen weer op de bankzit.
Ziyech 3 doelpunten Andersen 1 Serero 0 is toch echt weinig.

Andersen zijn dribbels zijn ook nog vaak doelloos. Je maakt een actie om jezelf of
iemand anders vrij te spelen. Hij dribbeld vaak tegen zijn tegenstander aan of
speelt niemand goed aan. Zijn rendement is 0,0 moet echt nog veel beter.
Ik zie ook wel dat hij erg technisch is en potentie heeft maar ik zie ook dat hij er nog lang niet is.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 november 2014 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:35 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Eigenlijk kan hier een slotje op.
Ajax heeft aangegeven geen spelers te kopen in de winter.
Ajax heeft zelf ook aangegeven welke spelers ze willen verkopen. (Moissander en Siggy)
(Ja, zelfs Sana waren ze ff vergeten te noemen.)

Verder zijn er geruchten over Schone, maar ajax hoeft aan schone geen geld te verdienen.
Dus een verkoop zit er als het goed is niet in.

Het enige is het onduidelijk over de status van Duarte.
FdB heeft ooit gezegd dat hij ontevreden was over zijn ontwikkeling, hoe staat het hem nu?
Wat zijn de plannen? toch afscheid nemen? of staat Duarte op en verrast ons?
Dat is eigenlijk de enige onzekerheid

Dus nogmaals.
Ajax probeerde afgelopen zomer als Siggy en Sana te verkopen, die plannen zullen niet veranderd zijn.
Moissander staat nu ook op de lijst om te worden verkocht.
De kans dat de ander word verkocht acht ik niet heel groot, of het moet Schone, Duarte zijn.

Dus hier kan een slotje op.

ps. ik was vergeten te vermelden dat ook Kishna en Denswil in de winter verkocht kunnen zijn, vanwege hun zaakwaarnemer, in het geval van kishna kan ajax veel geld vragen, voor Denswil is het lastig. Maar ik zie ze niet zo snel vertrekken.
En dat bepaal jij? Ze zullen heus niet gaan roepen wij gaan Sinkgraven kopen hoor bv.
Drijft de prijs alleen maar op en je maakt slapende honden wakker. .
Daarbij kan het natuurlijk niet zo zijn dat er interesse komt in andere spelers van ons?
Het is een geruchten topic en laten er nou altijd wel geruchten zijn.
remco k
 remco k - zondag 30 november 2014 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 07:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet dat besloot Ajax in jou betoog.
Ik reageer daar op dat als ze dat dachten ze stront in hun ogen hebben.
Maar dat Ziyech nog helemaal geen optie was toen Duarte aangetrokken werd.
Hij verving Djuricic pas net bij Heerenveen op dat moment..
Waar was Zyech op het moment dat Duarte werd gehaald?? Die was nog nauwelijks in beeld volgens mij.. Sterker nog, in dat seizoen speelde hij 5 wedstrijden..
remco k
 remco k - zondag 30 november 2014 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 07:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech is toch echt effectiever maar inderdaad zonde als dan Andersen weer op de bankzit.
Ziyech 3 doelpunten Andersen 1 Serero 0 is toch echt weinig.

Andersen zijn dribbels zijn ook nog vaak doelloos. Je maakt een actie om jezelf of
iemand anders vrij te spelen. Hij dribbeld vaak tegen zijn tegenstander aan of
speelt niemand goed aan. Zijn rendement is 0,0 moet echt nog veel beter.
Ik zie ook wel dat hij erg technisch is en potentie heeft maar ik zie ook dat hij er nog lang niet is.
Zelfde verhaal als met Eriksen, te weinig beweging voorin, geen reactie op zijn eerste actie en dan kan hij de bal niet kwijt..
freakie
 freakie - zondag 30 november 2014 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 08:42 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch had ik liever Ziyech nu op de plek van Andersen gehad hoor(misschien
heeft hij meer talent maar kan geen medespeler vinden en dribbels zijn ook niet best).

Ziyech is verder dan Andersen en bepalender dan Serero..
Maar voor goed daar zal niet iedereen het mee eens zijn
Nee daar kan ik het wel mee eens zijn maar voor Serero zet je hem niet in, maar andersen is op dit moment vergelijkbaar, waarom zou je zoiets halen? Er wordt dan gezegd dat Overmars fouten maakt in aankopen. Hij heeft dit geweldig gezien, ziyech was niet "nodig". Hij had sowieso even moeite bij Ajax(wennen) en hij brengt je nooit op een hoger plan.
freakie
 freakie - zondag 30 november 2014 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 11:10 schreef remco k het volgende:
Andersen vind ik nu vergelijkbaar met Zyech. Laatstgenoemde is een prima speler, maar dat is Andersen ook, en als die jongen dit seizoen niet had gespeeld dan had ie weg gemoeten bij Ajax..

Dus wel of niet geld uitgeven voor een vergelijkbare speler welke je ook in huis hebt.

En ik vind Andersen bij vlagen echt verschrikkelijk goed spelen..

En dat hij vaak de bal niet goed kwijt kan vooruit, ligt dat aan hem of aan de rest die weer staan te kijken??? Zelfde verhaal als destijds met Eriksen, pas toen men hem beter begon te begrijpen ging hij meer betrokken raken bij de goals..
Dat zei ik ook ja:) ziyech had Ajax niet beter gemaakt, prima constatering van Overmars.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 november 2014 - 10:57   quote  deeplink  
Hahahahaha....Andersen is 8x keer beter als die Ziyech....wat een dombo's hiero
freakie
 freakie - zondag 30 november 2014 - 11:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 16:24 schreef Brandje het volgende:

[..]

Waarom dan wel al die andere miskopen doen?
Wat is een miskoop? Van der Hoorn? Sana voor 500 duizend? Poulsen? Moisander? Viergever? Boelikin(weet niet hoe jr t schrijft)? Sightorsson? Boerrichter? Serero? Moisander? Hoessen? Andersen? Schone? Al die jeugd?

Als ik kijk naar de spelers zijn de allemaal prima spelers. Het gaat er bij Ajax om dat de jeugd doorbreekt. Gelet op de waarde van de spelers in wedstrijden of potentie zijn ze allemaal prima.
freakie
 freakie - zondag 30 november 2014 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 07:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech is toch echt effectiever maar inderdaad zonde als dan Andersen weer op de bankzit.
Ziyech 3 doelpunten Andersen 1 Serero 0 is toch echt weinig.

Andersen zijn dribbels zijn ook nog vaak doelloos. Je maakt een actie om jezelf of
iemand anders vrij te spelen. Hij dribbeld vaak tegen zijn tegenstander aan of
speelt niemand goed aan. Zijn rendement is 0,0 moet echt nog veel beter.
Ik zie ook wel dat hij erg technisch is en potentie heeft maar ik zie ook dat hij er nog lang niet is.
Het verschil dus 2 doelpunten, omgerekent 1 miljoen per doelpunt. Plus het feit dat spelers het bij Ajax altijd even moeilijk hebben. 2 miljoen voor 1 doelpunt.. Dan nog bedenken dat Andersen jonger is en meer kan groeien. 2 miljoen weggooien.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 november 2014 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 11:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Wat is een miskoop? Van der Hoorn? Sana voor 500 duizend? Poulsen? Moisander? Viergever? Boelikin(weet niet hoe jr t schrijft)? Sightorsson? Boerrichter? Serero? Moisander? Hoessen? Andersen? Schone? Al die jeugd?

Als ik kijk naar de spelers zijn de allemaal prima spelers. Het gaat er bij Ajax om dat de jeugd doorbreekt. Gelet op de waarde van de spelers in wedstrijden of potentie zijn ze allemaal prima.
2x Moisander ??
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 november 2014 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 07:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ziyech is toch echt effectiever maar inderdaad zonde als dan Andersen weer op de bankzit.
Ziyech 3 doelpunten Andersen 1 Serero 0 is toch echt weinig.

Andersen zijn dribbels zijn ook nog vaak doelloos. Je maakt een actie om jezelf of
iemand anders vrij te spelen. Hij dribbeld vaak tegen zijn tegenstander aan of
speelt niemand goed aan. Zijn rendement is 0,0 moet echt nog veel beter.
Ik zie ook wel dat hij erg technisch is en potentie heeft maar ik zie ook dat hij er nog lang niet is.
Hummel....ga buiten spelen gek...poten af van Andersen
freakie
 freakie - zondag 30 november 2014 - 12:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 11:12 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

2x Moisander ??
Ja dacht dat 2 keer niet vervelend zou zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 november 2014 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 10:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Waar was Zyech op het moment dat Duarte werd gehaald?? Die was nog nauwelijks in beeld volgens mij.. Sterker nog, in dat seizoen speelde hij 5 wedstrijden..
Dat zeg ik letterlijk hoor.. 2x zelfs als je lees waar ik per ongeluk op PA Quote

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 november 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 11:14 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hummel....ga buiten spelen gek...poten af van Andersen
Ehm kritisch kijken mag dat niet? Let is een hele pot op hem is echt geen geweldenaar hoor..
Ik zie zijn potentie ook heus wel hoor. Maar als dit zijn spel blijft komende jaren heb je er weinig aan.
Ik zeg alleen wat ik op dit moment constateer en hij laat nog veel te weinig zien.
remco k
 remco k - zondag 30 november 2014 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 11:07 schreef freakie het volgende:

[..]

Wat is een miskoop? Van der Hoorn? Sana voor 500 duizend? Poulsen? Moisander? Viergever? Boelikin(weet niet hoe jr t schrijft)? Sightorsson? Boerrichter? Serero? Moisander? Hoessen? Andersen? Schone? Al die jeugd?

Als ik kijk naar de spelers zijn de allemaal prima spelers. Het gaat er bij Ajax om dat de jeugd doorbreekt. Gelet op de waarde van de spelers in wedstrijden of potentie zijn ze allemaal prima.
Ajax heeft wel degelijk een aantal flinke missers gehad zoals dus een Duarte en Sigthorson..
remco k
 remco k - zondag 30 november 2014 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 12:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat zeg ik letterlijk hoor..
Geen zin om terug te lezen, maar op mij kwam het over dat je bedoelde dat Ajax heeft zitten slapen dat ze Duarte beter vonden dan Zyech..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 november 2014 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 11:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Het verschil dus 2 doelpunten, omgerekent 1 miljoen per doelpunt. Plus het feit dat spelers het bij Ajax altijd even moeilijk hebben. 2 miljoen voor 1 doelpunt.. Dan nog bedenken dat Andersen jonger is en meer kan groeien. 2 miljoen weggooien.
Waar zeg ik überhaupt nog dat ze hem hadden moeten aantrekken?
Zeg alleen dat hij ook bij een nieuwe club begonnen is en scoort.
Ziyech is ook gewoon een prima speler niks meer niks minder.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 november 2014 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen zin om terug te lezen, maar op mij kwam het over dat je bedoelde dat Ajax heeft zitten slapen dat ze Duarte beter vonden dan Zyech..
Nee juist totaal niet leg zelfs de tijdlijn van de transfers uit en dat een Ziyech nog
helemaal niet in beeld was. Prettige wedstrijd
remco k
 remco k - zondag 30 november 2014 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 12:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Nee juist totaal niet leg zelfs de tijdlijn van de transfers uit en dat een Ziyech nog
helemaal niet in beeld was. Prettige wedstrijd
Jij ook kerel, dan las ik het verkeerd. Kan gebeuren..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 30 november 2014 - 15:09   quote  deeplink  
Ga maar op zoek naar een fatsoenlijke verdediger scouting...liefst een met ervaring...
remco k
 remco k - zondag 30 november 2014 - 16:28   quote  deeplink  
Waarom, we hebben 3 prima centrale verdedigers..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 november 2014 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 16:28 schreef remco k het volgende:
Waarom, we hebben 3 prima centrale verdedigers..
Als je van de Hoorn meerekent....die gaat het niet worden
remco k
 remco k - zondag 30 november 2014 - 18:55   quote  deeplink  
Vd Hoorn is prima, maar is een jongen die het vertrouwen moet krijgen..
nora
 nora - zondag 30 november 2014 - 20:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 november 2014 - 14:55 schreef remco k het volgende:
Volgens mij staan de meningen die je vraagt van een ieder hier wel op het forum..

Ik denk dat alles wel duidelijk is eerlijk gezegd..

Kishna heeft het talent om het eerste definitief te halen als basisspeler, maar dan moet er wat veranderen. Wat je stelt over Andersen is absoluut waar, maar dat hoort gewoon bij de ontwikkeling van zon gast.

Moisander vertrekt, Denswill op zijn plek.
Vd Hoorn zeker niet verkopen, vind dat grote kolder aangezien hij ook tegen PSG gewoon heeft laten zien niet te misstaan in de basis...
v/d Hoorn is gewoon een miskoop jammer dat je dat niet ziet ook vandaag lucht dekken bij de gelijkmaker en dat is niet zijn eerste foutje techn/onbekwaam handelingssnelheid te traag dus verkopen.Denswil tekenen of niet meer opstellen en ja Moisander verkopen.En Sinkgraven kopen zodat we een breed sterk middenveld krijgen.
drik
 drik - zondag 30 november 2014 - 20:06   quote  deeplink  
Ajax moet gewoon Bottegin van Gronigen halen is een beest en geen schooljongen
nora
 nora - zondag 30 november 2014 - 20:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 16:28 schreef remco k het volgende:
Waarom, we hebben 3 prima centrale verdedigers..
Wie zijn dat dan ??
nora
 nora - zondag 30 november 2014 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 18:55 schreef remco k het volgende:
Vd Hoorn is prima, maar is een jongen die het vertrouwen moet krijgen..
miskoop helaas prima gozer maar komt tekort
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 30 november 2014 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 20:09 schreef nora het volgende:

[..]

miskoop helaas prima gozer maar komt tekort
Denk ik ook
remco k
 remco k - zondag 30 november 2014 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 20:04 schreef nora het volgende:

[..]

v/d Hoorn is gewoon een miskoop jammer dat je dat niet ziet ook vandaag lucht dekken bij de gelijkmaker en dat is niet zijn eerste foutje techn/onbekwaam handelingssnelheid te traag dus verkopen.Denswil tekenen of niet meer opstellen en ja Moisander verkopen.En Sinkgraven kopen zodat we een breed sterk middenveld krijgen.
Ach ja, als we al fouten moeten gaan zoeken om spelers als een miskoop te kunnen bestempelen..
remco k
 remco k - zondag 30 november 2014 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 20:09 schreef nora het volgende:

[..]

miskoop helaas prima gozer maar komt tekort
Op het moment beter dan Veltman..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 30 november 2014 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 november 2014 - 21:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Op het moment beter dan Veltman..
In het begin van dit seizoen deed hij het ook goed toen hij Veldman verving na het wk

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 november 2014 door Ronald 1960 --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0149390