BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 18 november 2014 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 08:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

1 beste moet altijd spelen zijn er twee gelijkwaardig dan moet degene
met meer potentie voorrang krijgen.
2 Krediet is prima maar je kan niet teren op het verleden dus zie 1
Beste moet spelen
Je laatste zin vind ik pertinetnt niet waar. Je kan wel degelijk teren op het verleden, zeker als dat verleden nog recent is..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 18 november 2014 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 10:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Je laatste zin vind ik pertinetnt niet waar. Je kan wel degelijk teren op het verleden, zeker als dat verleden nog recent is..
Wat de speler in het verleden heeft laten zien dat moet hij ook in het heden laten zien.
Anders krijg je een bejaarden elftal.

Hoe langer hij een periode goed heeft gespeeld, hoe langer de periode mag zijn dat hij minder in vorm is. Daarbij zit ook het leeftijd van de speler. Hoe ouder een speler is, hoe kleiner de kans is dat hij terug komt op niveau.

Je kan wel teren op het verleden, maar er zijn grenzen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 18 november 2014 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 10:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Je laatste zin vind ik pertinetnt niet waar. Je kan wel degelijk teren op het verleden, zeker als dat verleden nog recent is..
Absoluut mee eens.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 18 november 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 10:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Je laatste zin vind ik pertinetnt niet waar. Je kan wel degelijk teren op het verleden, zeker als dat verleden nog recent is..
Vind ik wel waar. Dat je als speler enig krediet hebt ok maar
als je voorbijgestreefd bent heb je in het profvoetbal toch echt pech.
Beste moet gewoon spelen. Heb je niet veel potentie meer en de jongeren
streven je voorbij heb je pech wij zijn Ajax, geen liefdadigheids instelling.
Boca
 Boca - dinsdag 18 november 2014 - 18:02   quote  deeplink  
http://www.voetbalstip.nl/index.php/eredivisie-menu/1471-ajax-toont-interesse-in-spits-berahino

Ajax toont interesse in spits Berahino

Ajax heeft interesse in spits Saido Berahino van West Bromwich Albion.
De spits verkeert de laatste weken in goede vorm en daarmee heeft hij de interesse gewekt van enkele Europese topclubs. Diverse Engelse media melden vandaag te melden dat naast Manchester City, ook Ajax interesse heeft getoond in de 21-jarige Berahino. Het jonge toptalent wordt al langer gevolgd door de Nederlandse topclub.

Berahino is op het moment in de Premier League met zeven goals de Engelse speler met de meeste doelpunten achter zijn naam. En dat is ook de bondscoach niet ontgaan. Roy Hodgson heeft Berahino opgeroepen voor de komende interlands tegen Slovenië en Schotland.
remco k
 remco k - dinsdag 18 november 2014 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 12:38 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Wat de speler in het verleden heeft laten zien dat moet hij ook in het heden laten zien.
Anders krijg je een bejaarden elftal.

Hoe langer hij een periode goed heeft gespeeld, hoe langer de periode mag zijn dat hij minder in vorm is. Daarbij zit ook het leeftijd van de speler. Hoe ouder een speler is, hoe kleiner de kans is dat hij terug komt op niveau.

Je kan wel teren op het verleden, maar er zijn grenzen.
Natuurlijk zijn er grenzen. Maar een Siem de Jong bijvoorbeeld had ik niet zo veel moeite met een mindere seizoenshelft..

Daarnaast ligt het aan de leeftijd van een speler.. Kijk eens hoe een Blind het vertrouwen uitbetaalde, hoe een Eriksen dat deed en hoe een van Rhijn nu aan het terug komen is..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 november 2014 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 18:02 schreef Boca het volgende:
http://www.voetbalstip.nl/index.php/eredivisie-menu/1471-ajax-toont-interesse-in-spits-berahino

Ajax toont interesse in spits Berahino

Ajax heeft interesse in spits Saido Berahino van West Bromwich Albion.
De spits verkeert de laatste weken in goede vorm en daarmee heeft hij de interesse gewekt van enkele Europese topclubs. Diverse Engelse media melden vandaag te melden dat naast Manchester City, ook Ajax interesse heeft getoond in de 21-jarige Berahino. Het jonge toptalent wordt al langer gevolgd door de Nederlandse topclub.

Berahino is op het moment in de Premier League met zeven goals de Engelse speler met de meeste doelpunten achter zijn naam. En dat is ook de bondscoach niet ontgaan. Roy Hodgson heeft Berahino opgeroepen voor de komende interlands tegen Slovenië en Schotland.
Waarschijnlijk een optie als Sigthorsson deze winter vertrekt? Anders zie ik het niet snel gebeuren.
Of Milik blijft niet na dit seizoen kan ook nog..
nora
 nora - woensdag 19 november 2014 - 08:50   quote  deeplink  
Sinkgraven
nora
 nora - woensdag 19 november 2014 - 08:55   quote  deeplink  
Daley Sinkgraven is dit seizoen een groeibriljant in de Eredivisie. De technisch begaafde middenvelder neemt bij sc Heerenveen de rol van de naar FC Twente vertrokken Hakim Ziyech veilloos over.

Ondertussen is het talent al meerdere malen in verband gebracht met een overstap naar Ajax. Sinkgraven denkt voorzichtig verder vooruit en komt het liefst in de Spaanse competitie te spelen. "Het zou heel mooi zijn als ik ooit bij één van de grote clubs in Spanje mag spelen", droomt Sinkgraven hardop in De Telegraaf. "Ik kijk vaak naar Andres Iniesta en andere grote sterren die op mijn plek staan, hoe zij spelen. Ik hoop ooit ook zo groot te worden."
remco k
 remco k - woensdag 19 november 2014 - 09:53   quote  deeplink  
Mooi streven toch.
nora
 nora - woensdag 19 november 2014 - 10:18   quote  deeplink  
Zeker mooi 3 of 4 jaar bij Ajax en dan naar Barca of Real.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 november 2014 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er grenzen. Maar een Siem de Jong bijvoorbeeld had ik niet zo veel moeite met een mindere seizoenshelft..

Daarnaast ligt het aan de leeftijd van een speler.. Kijk eens hoe een Blind het vertrouwen uitbetaalde, hoe een Eriksen dat deed en hoe een van Rhijn nu aan het terug komen is..
Ja, kijk hoe met vermeer is omgegaan.
Hij maakte blunders, maar wie niet.
De ene blijft spelen en de ander word gewisseld.

Vermeer is gewoon een prima keeper, de vraag is of hij ooit beter word.
Nee, dat denk ik niet, als je op 28 jarige leeftijd nog steeds als een zenuwpees op doel staat dan ga je dat niet meer veranderen.
Vermeer heeft eigenlijk nooit de tijd gekregen om zich te kunnen herstellen.
Kijk naar Siggy, Moissander, of naar andere spelers die in een mindere periode hebben gezeten.
De een mag er wel uitkomen en de ander niet.

Dus het heeft eigenlijk weinig met vertrouwen te maken, het gaat erom of er een alternatief is.
Siggy, is jaren lang de beste spits geweest, immers Siem de Jong speelde het liefst op het middenveld. Nu heeft ajax 2 spitsen gehaald en willen ze Siggy verkopen.
Er is geen vertrouwen in hem dat het beter word, ook al zeggen ze dat van wel.
Ik kan ook zeggen dat een fiat panda net zo snel is als ferrari.
prestaties zeggen wel wat anders.

Moissander speelt nog altijd, word niet beter, maar er is geen beter alternatief.
Denswil wil niet bijtekenen, hij wil garanties dat hij meer aan spelen toekomt.
Die wil ajax nooit geven, dus nu ook niet.
Achter denwsil is de spoeling dun, Viergever is hij beter? Riedewald is nodig op het middenveld en alternatief voor de man van glas Boillisen.

Ik denk dat er na 8 slechte wedstrijden, het tijd word voor iemand anders, tenzij je weet dat hij nog slechter in vorm steekt dan degene die speelt.
Hoe lang je carrière ook is of hoeveel je ook betekend hebt, dat zegt namelijk niks.
Wel voor mij, wel voor jou, maar niet voor frank.
Na 8 wedstrijden vond hij het wel genoeg met Vermeer.
Duidelijker kan het niet.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 19 november 2014 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 08:50 schreef nora het volgende:
Sinkgraven
Leuke voetballer, maar nee sorry.

Natuurlijk beter dan de aankopen die ajax gedaan heeft voor het middenveld.
Maar die aankopen waren tijdelijk, mensen die je makkelijk kan afschrijven.
Ik had mijn twijfels of Duarte, Zimling, en alle andere middenvelders die zijn gehaald.
die spelers worden even gebruikt als het nodig is.
Een groot talent of een grote spelers zijn de aankopen niet geweest.
van die spelers word er niet verwacht dat ajax miljoenen winst op gaat maken.
Dat ze door de voordeur van Ajax vertrekken.
Ja, zelfs schone is te licht bevonden, voor het middenveld.

Ik denk dat Sinkgraven een leuke voetballer is, dat hij beter is.
Maar ik denk dat je hem niet kan porren om op de bank te gaan zitten bij Ajax.
Spelers zoals Sinkgraven moeten spelen, maar de beste speelt en de beste is niet Sinkgraven.
Sinkgraven is ook niet het grootste talent, dus ook in de toekomst speelt Sinkgraven niet.
nora
 nora - woensdag 19 november 2014 - 12:45   quote  deeplink  
Jammer het is duidelijk dat jij vind dat Sinkgraven een leuke voetballer is en niet meer dan dat, nou begrijp ik die lange verhalen van je ook beter veel succes met je verhalen die kan ik gelukkig overslaan weet ik nu.
nora
 nora - woensdag 19 november 2014 - 13:45   quote  deeplink  
Speciaal voor Positievo
------------------------.
Manchester/Juventus/Bayer M. hebben dikke interessen in een LEUKE voetballer Sinkgraven.

Ha ha ze kijken gelukkig alleen nog maar naar leuke voetballers niet meer naar top talenten.
Eide
 Eide - woensdag 19 november 2014 - 14:49   quote  deeplink  
Dat zijn clubs die in heel veel voetballers interesse hebben. Een club als City heeft 80 spelers onder contract. Er zit heel veel speculatie bij, hopen die een speler doorbreekt en anders mag zo eimand snel weer weg. Kijk naar wat er met spelers als Buttner en Drenthe is gebeurt.

Daarom denk ik dat het met Sinkgraven wel zal meevallen. En als hij die keuze wel maakt is de kans helaas aanzienlijk dat we hem in de Cypriotische competitie terug zien. Ik maak mij over dat soort dingen in ieder geval geen zorgen.
nora
 nora - woensdag 19 november 2014 - 18:06   quote  deeplink  
Het grootste voorbeeld is van Ginkel een geweldige voetballer die zit te verpieteren bij AC Milan.Ik hoop dat Sinkgraven dit ook inziet en hopelijk voor Ajax kiest.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 november 2014 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 18:06 schreef nora het volgende:
Het grootste voorbeeld is van Ginkel een geweldige voetballer die zit te verpieteren bij AC Milan.Ik hoop dat Sinkgraven dit ook inziet en hopelijk voor Ajax kiest.
Er gaan er veel teveel zonder tussenstop bij de top 3 en jammer genoeg falen
ze nagenoeg altijd. Jammer jammer jammer het zijn toch spelers die moeten
spelen om te groeien.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 november 2014 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 18 november 2014 - 18:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk zijn er grenzen. Maar een Siem de Jong bijvoorbeeld had ik niet zo veel moeite met een mindere seizoenshelft..

Daarnaast ligt het aan de leeftijd van een speler.. Kijk eens hoe een Blind het vertrouwen uitbetaalde, hoe een Eriksen dat deed en hoe een van Rhijn nu aan het terug komen is..
Je noemt bijna alleen maar jonge spelers en natuurlijk verdienen die wat krediet.
Bij die spelers was er nog voldoende ruimte om te groeien.
Blind tja wat een verhaal is dat die had ik afgeschreven (teminste als linksback).
Heeft zich teruggeknokt(vooral als Cvm waar ik hem wel goed vond
)Toptransfer gepakt en Ajax een hoopt centjes. Toch knap dat hij dit zelf
verdiend heeft.

Sigthorsson, Moisander hebben ook krediet maar ik vind dat niet voldoende om ze te laten staan.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 19 november 2014 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 12:45 schreef nora het volgende:
Jammer het is duidelijk dat jij vind dat Sinkgraven een leuke voetballer is en niet meer dan dat, nou begrijp ik die lange verhalen van je ook beter veel succes met je verhalen die kan ik gelukkig overslaan weet ik nu.
Haha ja eigenlijk wel goed verwoord sla ze voortaan okk maar over
scheelt tijd.
remco k
 remco k - woensdag 19 november 2014 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 12:00 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja, kijk hoe met vermeer is omgegaan.
Hij maakte blunders, maar wie niet.
De ene blijft spelen en de ander word gewisseld.

Vermeer is gewoon een prima keeper, de vraag is of hij ooit beter word.
Nee, dat denk ik niet, als je op 28 jarige leeftijd nog steeds als een zenuwpees op doel staat dan ga je dat niet meer veranderen.
Vermeer heeft eigenlijk nooit de tijd gekregen om zich te kunnen herstellen.
Kijk naar Siggy, Moissander, of naar andere spelers die in een mindere periode hebben gezeten.
De een mag er wel uitkomen en de ander niet.

Dus het heeft eigenlijk weinig met vertrouwen te maken, het gaat erom of er een alternatief is.
Siggy, is jaren lang de beste spits geweest, immers Siem de Jong speelde het liefst op het middenveld. Nu heeft ajax 2 spitsen gehaald en willen ze Siggy verkopen.
Er is geen vertrouwen in hem dat het beter word, ook al zeggen ze dat van wel.
Ik kan ook zeggen dat een fiat panda net zo snel is als ferrari.
prestaties zeggen wel wat anders.

Moissander speelt nog altijd, word niet beter, maar er is geen beter alternatief.
Denswil wil niet bijtekenen, hij wil garanties dat hij meer aan spelen toekomt.
Die wil ajax nooit geven, dus nu ook niet.
Achter denwsil is de spoeling dun, Viergever is hij beter? Riedewald is nodig op het middenveld en alternatief voor de man van glas Boillisen.

Ik denk dat er na 8 slechte wedstrijden, het tijd word voor iemand anders, tenzij je weet dat hij nog slechter in vorm steekt dan degene die speelt.
Hoe lang je carrière ook is of hoeveel je ook betekend hebt, dat zegt namelijk niks.
Wel voor mij, wel voor jou, maar niet voor frank.
Na 8 wedstrijden vond hij het wel genoeg met Vermeer.
Duidelijker kan het niet.
Wat betreft je eerste deel.. Ik denk dat Vermeer bij Feyenoord bewijst wel degelijk nog beter te kunnen worden. Ik vind hem op dit moment gewoon de beste keeper in Nederland.

En voor Moisander is Denswill gewoon een heel goed en misschien wel beter alternatief, en als hij speelt tekent hij ook gewoon bij..
remco k
 remco k - woensdag 19 november 2014 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 19 november 2014 - 19:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Je noemt bijna alleen maar jonge spelers en natuurlijk verdienen die wat krediet.
Bij die spelers was er nog voldoende ruimte om te groeien.
Blind tja wat een verhaal is dat die had ik afgeschreven (teminste als linksback).
Heeft zich teruggeknokt(vooral als Cvm waar ik hem wel goed vond
)Toptransfer gepakt en Ajax een hoopt centjes. Toch knap dat hij dit zelf
verdiend heeft.

Sigthorsson, Moisander hebben ook krediet maar ik vind dat niet voldoende om ze te laten staan.
Sigthorson behoort nu geen krediet meer te hebben, Moisander heeft wel een hele goede periode gehad en ik vond hem de laatste twee wedstrijden prima spelen. Toch denk ik dat Denswill beter is..
Boca
 Boca - donderdag 20 november 2014 - 15:48   quote  deeplink  
'Ajax toont interesse in middenvelder met Duitse en Italiaanse nationaliteit'

Ajax zou zijn oog hebben laten vallen op Savino Marotta, dat meldt onder meer Vocidisport. De zeventienjarige middenvelder speelt momenteel voor het Duitse VFL Bochum, een club uit de Tweede Bundesliga. Voor die club maakte hij overigens nog niet zijn debuut in de hoofdmacht.

Marotta, die zowel beschikt over de Duitse als de Italiaanse nationaliteit, kan het beste uit de voeten aan de rechterkant van het middenveld en zou eventueel ook als valse spits kunnen spelen. Ajax is echter niet de enige club die in verband gebracht wordt met het talent. Ook Udinese en Atalanta worden genoemd als mogelijk nieuwe werkgever van Marotta.

Geïnteresseerde clubs moeten wel een transfersom op tafel leggen als ze Marotta willen contracteren. De jongeling tekende eerder dit jaar namelijk een driejarige verbintenis bij Bochum, waardoor hij nog tot de zomer van 2017 onder contract staat bij de Duitsers.

Lees verder: http://www.soccernews.nl/news/280157/Ajax_toont_interesse_in_middenvelder_met_Duitse_en_Italiaanse_nationaliteit#ixzz3JcWUHQuQ
Eide
 Eide - donderdag 20 november 2014 - 16:15   quote  deeplink  
Lijkt mij vreemd wetende dat Ajax met Van de Beek en Nouri twee aanvallende middenvelders van die leeftijd in huis heeft.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 20 november 2014 - 16:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 16:15 schreef Eide het volgende:
Lijkt mij vreemd wetende dat Ajax met Van de Beek en Nouri twee aanvallende middenvelders van die leeftijd in huis heeft.
Volgens mij ook een oud bericht
Eide
 Eide - donderdag 20 november 2014 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 16:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij ook een oud bericht
Gedateerd 13 oktober. Is wel oud maar nog steeds van binnen deze periode.
Pietje
 Pietje - donderdag 20 november 2014 - 18:25   quote  deeplink  
Ik heb begrepen, dat Real Madrid een zeer hoog bod heeft uitgebracht op Odegaard. Die kunnen we dus helemaal vergeten.
Eide
 Eide - vrijdag 21 november 2014 - 08:52   quote  deeplink  
Anwar El Ghazi beloond

Ajax zet met Anwar El Ghazi (19) en diens management Essel Sports de puntjes op de i voor het openbreken, opwaarderen en verlengen van het (jeugd)contract van de aanvaller tot de zomer van 2019. De smaakmaker uit Barendrecht wordt daarmee beloond voor het snelle afdwingen van een basisplaats.

El Ghazi scoorde in de Champions League tegen FC Barcelona (3-1). Maar het had niet veel gescheeld of hij had na zijn tiende jaar nooit meer een bal aangeraakt. "Nadat ik werd weggestuurd bij Feyenoord, wilde ik helemaal stoppen met voetballen, maar Tony Pengel heeft me overgehaald naar Spartaan 20 te komen, zei de aanvaller eerder al dat hij veel aan Pengel heeft te danken.

Zijn voormalige jeugdtrainer, die ook jongens als Jean-Paul Boëtius (Feyenoord), Memphis Depay en Jetro Willems (PSV) met raad en daad bijstond, is verguld. "Maar ik opereer het liefst vanuit de luwte. Ik hoef niet op de voorgrond, zegt de Rotterdammer, die na enig aandringen toch zijn licht laat schijnen over de komeetachtige ontwikkeling van El Ghazi.

"Het was voor Anwar belangrijk dat hij op een hoog niveau bleef spelen en dat konden wij hem bij Spartaan 20 bieden. Ik kende hem uit zijn Feyenoord-tijd en beloofde dat ik hem zou helpen om een heel goede voetballer te worden.

Bron
Eide
 Eide - vrijdag 21 november 2014 - 15:37   quote  deeplink  
Ajax wil Denswil, Boilesen, Andersen en Kishna langer vastleggen; Moisander en Sigthorsson mogen vertrekken

Na het afronden van de contractbesprekingen met Anwar El Ghazi hebben bij Ajax besprekingen met Stefano Denswil, Nicolai Boilesen, Lucas Andersen en Ricardo Kishna prioriteit, zo meldt De telegraaf vanochtend. Ajax wil de kern van de selectie langdurig hebben vastgelegd. Moisander en Sigthorsson mogen komende winterstop al vertrekken. Voor de laatste zou Zivkovic dan de strijd aan mogen gaan met Milik, aldus de ochtendkrant.

Bron
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 november 2014 - 16:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 15:37 schreef Eide het volgende:
Ajax wil Denswil, Boilesen, Andersen en Kishna langer vastleggen; Moisander en Sigthorsson mogen vertrekken

Na het afronden van de contractbesprekingen met Anwar El Ghazi hebben bij Ajax besprekingen met Stefano Denswil, Nicolai Boilesen, Lucas Andersen en Ricardo Kishna prioriteit, zo meldt De telegraaf vanochtend. Ajax wil de kern van de selectie langdurig hebben vastgelegd. Moisander en Sigthorsson mogen komende winterstop al vertrekken. Voor de laatste zou Zivkovic dan de strijd aan mogen gaan met Milik, aldus de ochtendkrant.

Bron
Ik vind dit erg goed nieuws. Zoveel mogelijk contracten openbreken en aangeven wie er mogen vertrekken, geeft een hoop rust.
remco k
 remco k - vrijdag 21 november 2014 - 17:10   quote  deeplink  
2019 das over 5 jaar, misschien tussentijds nog een keer met een of twee jaar verlengen met een opwaardering. Dan liggen die jongens nog gewoon minimaal 5 seizoenen vast..

Erg knap van de directie..
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 november 2014 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 17:10 schreef remco k het volgende:
2019 das over 5 jaar, misschien tussentijds nog een keer met een of twee jaar verlengen met een opwaardering. Dan liggen die jongens nog gewoon minimaal 5 seizoenen vast..

Erg knap van de directie..
Dat is beslist waar, Remco en het brengt een hoop rust in de tent.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 november 2014 - 17:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 18:25 schreef Pietje het volgende:
Ik heb begrepen, dat Real Madrid een zeer hoog bod heeft uitgebracht op Odegaard. Die kunnen we dus helemaal vergeten.
Dat konden we toch al vrees ik.. Net als Sinkgraven naar Man u en Bayern kan/kon..
Vroeger kwamen ze naar Top 3 van Nederland maar tevaak proberen ze
nu gelijk het buitenland. Jammer en gelijk de rede waarom de Eredivisie steeds zwakker wordt.
En zelfs al zitten ze in je jeugdopleiding worden er nog een aantal weg geplukt.
(Wat Ajax overigens ook doet dus mes snijd aan twee kanten)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 november 2014 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 17:10 schreef remco k het volgende:
2019 das over 5 jaar, misschien tussentijds nog een keer met een of twee jaar verlengen met een opwaardering. Dan liggen die jongens nog gewoon minimaal 5 seizoenen vast..

Erg knap van de directie..
Wel een vooruitgang ja als je ziet wa er door de jaren heen voor veel te weinig
weg gelopen is. Ook selectie spelers waar ik nog al eens van baalde.
Was wel een puntje van aandacht en dat lijken ze goed te beseffen.
(Ergens wel logisch met Frank en andere generatie genoten aan het roer)
remco k
 remco k - vrijdag 21 november 2014 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 17:13 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat konden we toch al vrees ik.. Net als Sinkgraven naar Man u en Bayern kan/kon..
Vroeger kwamen ze naar Top 3 van Nederland maar tevaak proberen ze
nu gelijk het buitenland. Jammer en gelijk de rede waarom de Eredivisie steeds zwakker wordt.
En zelfs al zitten ze in je jeugdopleiding worden er nog een aantal weg geplukt.
(Wat Ajax overigens ook doet dus mes snijd aan twee kanten)
Ik vind dat pertinent niet waar... De wereldwijde grote talenten kozen uberhaubt zelden voor Nederland voor hun 20e laat staan erna..Er hebben door de jaren heen maar heel weinig van de groten der aarden in Nederland hun opleiding genoten die van buitenlandse komaf zijn..

Dat vind ik dan ook totaal niet de reden van het minder worden van de ED, sterker nog, ik denk dat de Eredivisie sterker aan het worden is..
Alleen komt alles nu in het nieuws...
Brandje
 Brandje - vrijdag 21 november 2014 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat pertinent niet waar... De wereldwijde grote talenten kozen uberhaubt zelden voor Nederland voor hun 20e laat staan erna..Er hebben door de jaren heen maar heel weinig van de groten der aarden in Nederland hun opleiding genoten die van buitenlandse komaf zijn..

Dat vind ik dan ook totaal niet de reden van het minder worden van de ED, sterker nog, ik denk dat de Eredivisie sterker aan het worden is..
Alleen komt alles nu in het nieuws...
Zlatan, Romario, Ronaldo, Maxwell. Genoeg voorbeelden van talenten die wel voor nederland kozen.
Wij blijven het afleggen zo lang wij fysiek achterblijven en dat zal altijd zo blijven wanneer spelers op hun 21/22e vetrekken.
Kijk een toen Verthongen weg ging. Wat een beest dat was qua fysiek
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 21 november 2014 - 20:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 19:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat pertinent niet waar... De wereldwijde grote talenten kozen uberhaubt zelden voor Nederland voor hun 20e laat staan erna..Er hebben door de jaren heen maar heel weinig van de groten der aarden in Nederland hun opleiding genoten die van buitenlandse komaf zijn..

Dat vind ik dan ook totaal niet de reden van het minder worden van de ED, sterker nog, ik denk dat de Eredivisie sterker aan het worden is..
Alleen komt alles nu in het nieuws...
Is pertinent je nieuwe stopwoordje? Zijn zoals hier onder genoeg voorbeelden te lezen
die de keuze wel maakten. Zo zijn er nog wel een aantal Suarez Erikssen al vergeten?

Eredivisie is echt niet sterker hoor kan maar weinig leuke spelers in de Eredivisie
noemen die nu al zouden kunnen slagen in het buitenland.
Ajax heeft geen toppers niks..Klaasen misschien dan(in potentie wel natuurlijk)

Het is gewoon mager en net als hierboven fysiek kunnen we ook niet aanhaken
zodra een speler wat beter/sterker zijn zijn ze gelijk weg. Depay zal dat ook wel zo zijn..
remco k
 remco k - zaterdag 22 november 2014 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 november 2014 - 20:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is pertinent je nieuwe stopwoordje? Zijn zoals hier onder genoeg voorbeelden te lezen
die de keuze wel maakten. Zo zijn er nog wel een aantal Suarez Erikssen al vergeten?

Eredivisie is echt niet sterker hoor kan maar weinig leuke spelers in de Eredivisie
noemen die nu al zouden kunnen slagen in het buitenland.
Ajax heeft geen toppers niks..Klaasen misschien dan(in potentie wel natuurlijk)

Het is gewoon mager en net als hierboven fysiek kunnen we ook niet aanhaken
zodra een speler wat beter/sterker zijn zijn ze gelijk weg. Depay zal dat ook wel zo zijn..
NOem de top 20 van de wereld van ieder jaar de afgelopen 20 jaar.. En bekijk dan eens hoeveel procent daarvan in Nederland heeft gespeeld..

En pertinent?? Wat lul je man. Kom eens met 5 voorbeelden waarin ik dat zeg..
Peterhs
 Peterhs - maandag 24 november 2014 - 07:53   quote  deeplink  
Suarez, Ibrahimovic behoren denk ik toch echt wel bij de top 20...
Als ze al niet tot de top 10 behoren.
Op basis van jou bericht zou dit dus 10% zijn, wat al geen slecht resultaat is voor een klein landje.
remco k
 remco k - maandag 24 november 2014 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 07:53 schreef Peterhs het volgende:
Suarez, Ibrahimovic behoren denk ik toch echt wel bij de top 20...
Als ze al niet tot de top 10 behoren.
Op basis van jou bericht zou dit dus 10% zijn, wat al geen slecht resultaat is voor een klein landje.
van 20 jaar??
Hummel10
 Hummel10 - maandag 24 november 2014 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-28595/p11/#1252860]zaterdag 22 november 2014 -buitenland.
url] schreef remco k het volgende:


[..]

NOem de top 20 van de wereld van ieder jaar de afgelopen 20 jaar.. En bekijk dan eens hoeveel procent daarvan in Nederland heeft gespeeld..

En pertinent?? Wat lul je man. Kom eens met 5 voorbeelden waarin ik dat zeg..
Dat ga ik pertinent niet doen. Viel me alleen op omdat je het gebruikte
twee keer na dat je me quote. Dus niet gelijk janken!

Ligt dat ook niet gewoon aan de club zelf?
Scouting? Spelers buiten Eu die te duur worden geacht?
En niet gehaald worden? Je kan mij niet wijsmaken dat Ajax niet een
aantal potentiële toppers heeft laten lopen omdat ze ze te duur vonden.

Soms moet je gewoon nog een gokje nemen met wat grote talentjes uit het buitenland.
Er zijn er door de jaren heen nog genoeg geweest die vooral Psv naar successen hebben geleid.

Romario, Kezman, Alex, Gomez, Ronaldo, Beasley
Erikssen, Zlatan, Maxwell, Kanu, Suarez, Dudzack, Tadic
Larsson, Honda, Bony zijn toch al redelijk wat namen die redelijk succesvol
(geweest) zijn.
nora
 nora - maandag 24 november 2014 - 09:58   quote  deeplink  
John Rep is onder de indruk van Daley Sinkgraven. De oud-Ajacied, momenteel rapporteur voor De Telegraaf, zag de middenvelder zaterdagavond aan het werk tegen Ajax. Hij begrijpt wel waarom de Amsterdammers verregaande interesse hebben in Sinkgraven.

Hoewel het talent niet echt uit de verf kwam in de ArenA ziet Rep voldoende potentie. 'Het is gewoon een goede voetballer. Hij is snel, heeft een uitstekende techniek en kan zijn man passeren. Daarom zou hij goed bij Ajax passen. Bovendien is zijn leeftijd een voordeel, want hij is pas 19 jaar. Als de club er in slaagt om hem te contracteren, zou dat een prima aankoop zijn.'
remco k
 remco k - maandag 24 november 2014 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 09:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat ga ik pertinent niet doen. Viel me alleen op omdat je het gebruikte
twee keer na dat je me quote. Dus niet gelijk janken!

Ligt dat ook niet gewoon aan de club zelf?
Scouting? Spelers buiten Eu die te duur worden geacht?
En niet gehaald worden? Je kan mij niet wijsmaken dat Ajax niet een
aantal potentiële toppers heeft laten lopen omdat ze ze te duur vonden.

Soms moet je gewoon nog een gokje nemen met wat grote talentjes uit het buitenland.
Er zijn er door de jaren heen nog genoeg geweest die vooral Psv naar successen hebben geleid.

Romario, Kezman, Alex, Gomez, Ronaldo, Beasley
Erikssen, Zlatan, Maxwell, Kanu, Suarez, Dudzack, Tadic
Larsson, Honda, Bony zijn toch al redelijk wat namen die redelijk succesvol
(geweest) zijn.
Ik jank niet, jij begint er over...

Natuurlijk ligt er het een en ander aan de clubs..

Maar we hadden het over echte topspelers. En dan kom je oprecht met deze namen??

De Nederlandse competitie is gewoon niet aantrekkelijk voor de echte topspelers..

En inderdaad leuk als opleidingsland, voor de subtop ja.. Maar kijk ook eens hoe we er mee omgaan?? Men was bijna blij met het vertrek van Zlatan...
nora
 nora - maandag 24 november 2014 - 09:59   quote  deeplink  
exact de basis waar wij het vaak over hebben die moet je bezitten en die bezit deze jong gast helemaal.
remco k
 remco k - maandag 24 november 2014 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 09:59 schreef nora het volgende:
exact de basis waar wij het vaak over hebben die moet je bezitten en die bezit deze jong gast helemaal.
Dat zeker.. Maar het is een talent, een waarvan we er bij Ajax echt veel hebben rondlopen.. Daar is hij HET talent.. Hetzelfde overkwam Andersen en Zivkovic..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 24 november 2014 - 10:17   quote  deeplink  
sorry, verkeerd topic.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door Ronald 1960 --
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 november 2014 - 10:42   quote  deeplink  
Voor mij hoeven er op dit moment geen zogenaamde talenten uit de eredivisie te komen. Wij hebben zelf voldoende talent rondlopen. Ons clubje moet gewoon 2 echt internationaal ervaren spelers halen om een er een stabiel elftal te gaan maken. Zolang dat niet gebeurd komen we geen stap verder en dat ze niet willen komen, etc. heb ik al vaak genoeg gehoord. Als je betaald komt iedereen, kijk maar naar de oliestaatjes.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 november 2014 - 18:25 schreef Pietje het volgende:
Ik heb begrepen, dat Real Madrid een zeer hoog bod heeft uitgebracht op Odegaard. Die kunnen we dus helemaal vergeten.
En is dat erg? Tis toch altijd nog graag of niet???
Ztjes
 Ztjes - maandag 24 november 2014 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 10:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En is dat erg? Tis toch altijd nog graag of niet???
Dan gaat het nog bijna 10 jaar duren, voordat Odegaard in het 1e elftal mag meespelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 november 2014 door Ztjes --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 24 november 2014 - 11:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 november 2014 - 11:01 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Dan gaat het nog bijna 10 jaar duren, voordat het in het 1e elftal mag meespelen.
Hehehe dat ook, vind het zo'n onzin om zo'n kleuter van 15 zo te roemen! Wie zegt me niet dat hij over 3 jaar heel anders is. Het is eigenlijk gewoon nog een kind, en alle clubs duikelen over elkaar heen om hem te contracteren!! Ik vind het schandalig, maar dat is mijn mening!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0130400