BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - vrijdag 30 januari 2015 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 16:28 schreef Johnny3 het volgende:
Wat ik ook niet snap is dat niemand denkt aan Gudelj?! Iedere keer als ik hem zie legt hij z'n ziel en zaligheid in de wedstrijd. imo heeft Ajax meer behoefte aan een type Gudelj dan Propper, een middenvelder die zegt "tot hier en niet verder!".
Gudelj is qua mentaliteit prima natuurlijk, maar het gaat ook om kwaliteit. Gudelj speelt bij een Nederlandse subtopper en is daar een aardige voetballer. Dat is toch niet wat Ajax nastreeft of wel?
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 januari 2015 - 17:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 16:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Gudelj is qua mentaliteit prima natuurlijk, maar het gaat ook om kwaliteit. Gudelj speelt bij een Nederlandse subtopper en is daar een aardige voetballer. Dat is toch niet wat Ajax nastreeft of wel?
Nou, Eide, ik ben het vaak met je eens, maar nu even niet. Ook ik heb al eerder aangegeven, dat Gudelj best wel eens de ontbrekende schakel zou kunnen zijn. In mijn ogen is hij meer dan een "aardige voetballer". Daarmee doe je hem tekort. Ik vind hem een intelligente en dragende speler die met regelmaat z'n doelpunten pakt. Daarnaast heeft hij het nodige gif in zijn spel en juist dat soort spelers mist Ajax op dit moment enorm. Ajax heeft wel vaker z'n oog laten vallen op een speler bij een subtopper, met -toegegeven- wisselend succes. Maar toch, Gudelj lijkt mij een zeer leergierige voetballer, die zomaar bij Ajax zou kunnen floreren!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 januari 2015 door Pietje --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 16:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Gudelj is qua mentaliteit prima natuurlijk, maar het gaat ook om kwaliteit. Gudelj speelt bij een Nederlandse subtopper en is daar een aardige voetballer. Dat is toch niet wat Ajax nastreeft of wel?
Er zit nog wel rek in deze jongen hoor.. Vooral op de Cvm kan hij met zijn fysiek zeker wat toevoegen.
Alleen maar mooi weer voetballertjes heb je ook niks aan.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 17:16 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou, Eide, ik ben het vaak met je eens, maar nu even niet. Ook ik heb al eerder aangegeven, dat Gudelj best wel eens de ontbrekende schakel zou kunnen zijn. In mijn ogen is hij meer dan een "aardige voetballer". Daarmee doe je hem tekort. Ik vind hem een dragende speler die met regelmaat z'n doelpunten pakt. Daarnaast heeft hij het nodige gif in zijn spel en juist dat soort spelers mist Ajax op dit moment enorm. Ajax heeft wel vaker z'n oog laten vallen op een speler bij een subtopper, met -toegegeven- wisselend succes. Maar toch, Gudelj lijkt mij een zeer leergierige voetballer, die zomaar bij Ajax zou kunnen floreren!
Alleen jammer dat een Moisander, Viergever, El Hamdoui, Sigthorsson hem voor gingen met
wisselend succes. De zeeuw was prima.
Toch denk ik dat de kloof qua voetbal tussen Ajax en Az nu niet zo heel groot is.
En vind Gudelj wel echt een speler die er fysiek ook gewoon staat en
niet vies van een duel is. Op de Cvm vind ik hem wel een versterking kan Serero mooi met
Andersen om een plek strijden.
Pietje
 Pietje - vrijdag 30 januari 2015 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 17:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Alleen jammer dat een Moisander, Viergever, El Hamdoui, Sigthorsson hem voor gingen met
wisselend succes. De zeeuw was prima.
Toch denk ik dat de kloof qua voetbal tussen Ajax en Az nu niet zo heel groot is.
En vind Gudelj wel echt een speler die er fysiek ook gewoon staat en
niet vies van een duel is. Op de Cvm vind ik hem wel een versterking kan Serero mooi met
Andersen om een plek strijden.
Die ex-AZ spelers die jij noemde, daar heb ik serieus ook aan gedacht. Moisander heeft de eerste twee jaar meer dan voldaan, vind ik. Viergever heeft nog geen minuut bij Ajax op de plek gespeeld, waar hij bij AZ speelde, namelijk centraal achterin. En, eerlijk is eerlijk, Sightórsson heeft toch wel wat belangrijke doelpunten gemaakt. El Hamdoui had de verkeerde mentaliteit. Verder ben ik het volstrekt met je eens wat betreft Gudelj.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 30 januari 2015 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 17:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Die ex-AZ spelers die jij noemde, daar heb ik serieus ook aan gedacht. Moisander heeft de eerste twee jaar meer dan voldaan, vind ik. Viergever heeft nog geen minuut bij Ajax op de plek gespeeld, waar hij bij AZ speelde, namelijk centraal achterin. En, eerlijk is eerlijk, Sightórsson heeft toch wel wat belangrijke doelpunten gemaakt. El Hamdoui had de verkeerde mentaliteit. Verder ben ik het volstrekt met je eens wat betreft Gudelj.
Ja heb Gudelj al aangegeven toen hij nog bij Nac zat.
Ik zie iets in hem wat anderen niet zien. Of hij geschikt is voor Ajax
dat weet je natuirlijk pas als hij hier speelt.
Had dat ook met Strootman toen hij nog bij Sparta speelde die
ging ook in rap tempo door. Sparta, Utrecht, Psv, Roma.
Gudelj Nac, Az, top NL en Buitenland let maar op die groeit gestaag door
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 30 januari 2015 - 20:50   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Maduro terughalen

quote:
Op donderdag 29 januari 2015 - 23:00 schreef Nenam_tiL het volgende:
Maduro >>>>> Madurodam

[ afbeelding ]

Niet naar Amsterdam
Hahahahaha
jolanpalma
 jolanpalma - vrijdag 30 januari 2015 - 21:07   quote  deeplink  
PSV zal er wel mee aan de haal gaan
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 30 januari 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 januari 2015 - 21:07 schreef jolanpalma het volgende:
PSV zal er wel mee aan de haal gaan
Veel plezier zou ik zeggen
Eide
 Eide - vrijdag 30 januari 2015 - 23:47   quote  deeplink  
Ajax wees 87-voudig international af: Ze zetten er gauw een streep door'

Ajax kondigde vrijdagavond de komst van Daley Sinkgraven aan, maar op meer nieuwe spelers lijkt de achterban niet te hoeven rekenen. Ook John Heitinga komt niet naar Amsterdam. De 31-jarige verdediger van Hertha BSC is in deze transferperiode aangeboden bij Ajax, maar zijn ex-werkgever had geen belangstelling.

Ze hebben er gauw een streep door gezet, zei journalist Valentijn Driessen van De Telegraaf vrijdagavond bij Voetbal International. Heitinga maakte veertien jaar geleden zijn debuut in het eerste elftal van Ajax en zou uiteindelijk zeven seizoenen in Amsterdam blijven. Via Atlético Madrid, Everton en Fulham belandde hij afgelopen zomer in Berlijn.

De 87-voudig Oranje-international tekende een tweejarig contract, maar speelde pas tien competitiewedstrijden en behoort niet eens altijd tot de wedstrijdselectie van trainer Jos Luhukay.

Bron
riveco
 riveco - zaterdag 31 januari 2015 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 januari 2015 - 12:48 schreef Ztjes het volgende:
Laat ik eens een voorstel doen van 2 spelers in dit geval uit de Italiaanse Serie A. Beiden hebben nu een salaris van onder de miljoen en hun contracten lopen af per 30-06-2015. Als LCV bijv. Miguel Britos en als middenvelder Edgar Barreto. Beiden hebben veel ervaring en Edgar is aanvoerder bij Palermo. Ik zeg niet dat wij deze spelers moeten gaan halen, maar is wel het soort spelers, waar je naar op zoek kunt gaan om ervaring, winnaarsmentaliteit en leiderschap in je team te krijgen.
Dat is nou zo leuk he, namen noemen en dan zeggen "ik zeg niet dat WIJ deze spelers moeten halen" Als er dan zo ene wordt gehaald zeg je weer "nee was maar een voorbeeld " aaahhhhhh kom dan met namen die wel wat toevoegen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 11:32   quote  deeplink  
Overigens Kali maar halen lijkt me! Die weet hoe je een duel in moet gaan en het pleit daarna moet beslechten! ;-)
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 11:48   quote  deeplink  
Kali heeft net zijn medespeler op de training van Utrecht een gebroken kaak geslagen volgens mij zitten we ook niet op dit soort figuren te wachten toch ?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 11:48 schreef nora het volgende:
Kali heeft net zijn medespeler op de training van Utrecht een gebroken kaak geslagen volgens mij zitten we ook niet op dit soort figuren te wachten toch ?
Als je de knipoog achter het bericht van mij ziet, snap je dat het een grapje was waarmee ik doelde op het akkefietje met zijn medespeler!
nora
 nora - zaterdag 31 januari 2015 - 12:16   quote  deeplink  
Sorry ik had dit effe snel tussendoor gelezen en gereageerd !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 31 januari 2015 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 januari 2015 - 12:16 schreef nora het volgende:
Sorry ik had dit effe snel tussendoor gelezen en gereageerd !!!
Tja ..............
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 februari 2015 - 10:53   quote  deeplink  
Toch vraag ik me af wat al die Italiaanse clubs in Moisander zien? Met alle respect, maar dat geschutter van hem het afgelopen jaar is gewoon pijnlijk aan je ogen?? Blijkbaar zien die Italianen iets wat wij niet zien?
nora
 nora - zaterdag 07 februari 2015 - 11:23   quote  deeplink  
Moisander zou zijn handen moeten dicht knijpen dat hij bij Ajax zit eigenlijk is hij een subtopper op dit moment vind ik Bottegin zeker beter als Moisander.
nora
 nora - zaterdag 07 februari 2015 - 12:06   quote  deeplink  
Eric Botteghin (FC Groningen) (elftal v/d week)
Heeft bijna een abonnement in deze rubriek. Hield veel tegen, maar had ook weinig te duchten van de aanvallers van Go Ahead. Solliciteert al een tijdje naar een stap hogerop.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 07 februari 2015 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 10:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Toch vraag ik me af wat al die Italiaanse clubs in Moisander zien? Met alle respect, maar dat geschutter van hem het afgelopen jaar is gewoon pijnlijk aan je ogen?? Blijkbaar zien die Italianen iets wat wij niet zien?
De Boer moet dat toch ook opgevallen zijn ?
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 07 februari 2015 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 11:23 schreef nora het volgende:
Moisander zou zijn handen moeten dicht knijpen dat hij bij Ajax zit eigenlijk is hij een subtopper op dit moment vind ik Bottegin zeker beter als Moisander.
Precies die had Ajax moeten kopen en dat hebben ze nagelaten. Vind ik een gemiste kans!
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 07 februari 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 februari 2015 - 10:53 schreef Ajax Warrior het volgende:
Toch vraag ik me af wat al die Italiaanse clubs in Moisander zien? Met alle respect, maar dat geschutter van hem het afgelopen jaar is gewoon pijnlijk aan je ogen?? Blijkbaar zien die Italianen iets wat wij niet zien?
Die italianen dragen een zonnebril en dan ziet de wereld er ineens heel anders uit!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 februari 2015 - 14:34   quote  deeplink  
Slotje....het is bijna zomer

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0464391