BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Maduro terughalen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:16   quote  deeplink  
Plaats hier alle geruchten van onze club met betrekking tot eventuele wintertransfers!

Graag wel met bronvermelding. Eventuele filmpjes zijn natuurlijk ook welkom!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 06 januari 2015 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:18   quote  deeplink  
'Ajax wil PSG-talent huren'

Ajax staat op het punt een overeenkomst te sluiten met Paris Saint-Germain over de huur van de 19-jarige middenvelder Adrien Rabiot. Volgens L'Équipe zou hij in de winter van Parijs naar Amsterdam overstappen.

Rabiot stond tijdens de voorbije zomer in de belangstelling van verscheidene Europese topclubs, waaronder Inter, Liverpool en Juventus. La Gazzetta dello Sport meldde in augustus zelfs dat Rabiot in de zomer van 2015 in Turijn bij de Italiaanse kampioen Juve zou spelen. Dat heeft Paris Saint-Germain steeds ontkend. Rabiot weigerde deze maand voor de tweede keer zijn aflopende contract in Parijs te verlengen.

Ajax en PSG zitten in de Champions league in dezelfde poule. Vorige maand werd het in de Arena 1-1.

Bron
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
'Ajax wil PSG-talent huren'

Ajax staat op het punt een overeenkomst te sluiten met Paris Saint-Germain over de huur van de 19-jarige middenvelder Adrien Rabiot. Volgens L'Équipe zou hij in de winter van Parijs naar Amsterdam overstappen.

Rabiot stond tijdens de voorbije zomer in de belangstelling van verscheidene Europese topclubs, waaronder Inter, Liverpool en Juventus. La Gazzetta dello Sport meldde in augustus zelfs dat Rabiot in de zomer van 2015 in Turijn bij de Italiaanse kampioen Juve zou spelen. Dat heeft Paris Saint-Germain steeds ontkend. Rabiot weigerde deze maand voor de tweede keer zijn aflopende contract in Parijs te verlengen.

Ajax en PSG zitten in de Champions league in dezelfde poule. Vorige maand werd het in de Arena 1-1.

Bron
Ik had het ook al ergens gelezen, Warrior. Maar ik dacht gelijk: alweer een middevelder??? Ik denk toch serieus dat de prioriteit inmiddels niet (meer) op het middenveld ligt maar op andere linies. Misschien dat Ajax enkele middenvelders wil gaan verkopen tijdens de winterstop. Maar welke dan?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:22 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik had het ook al ergens gelezen, Warrior. Maar ik dacht gelijk: alweer een middevelder??? Ik denk toch serieus dat de prioriteit inmiddels niet (meer) op het middenveld ligt maar op andere linies. Misschien dat Ajax enkele middenvelders wil gaan verkopen tijdens de winterstop. Maar welke dan?
Misschien komt er een einde aan het tijdperk Duarte? Daarnaast gaat Serero misschien wel naar de CVM positie waardoor er weer een plaats extra vrijkomt? Het zou zo maar kunnen, maar het blijft natuurlijk gissen! Al ga ik er wel vanuit dat Duarte zijn heil ergens anders mag gaan zoeken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:29   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Misschien komt er een einde aan het tijdperk Duarte? Daarnaast gaat Serero misschien wel naar de CVM positie waardoor er weer een plaats extra vrijkomt? Het zou zo maar kunnen, maar het blijft natuurlijk gissen! Al ga ik er wel vanuit dat Duarte zijn heil ergens anders mag gaan zoeken!
Daar zat ik ook al aan te denken inderdaad. En of Serero het "op 6" gaat maken, moet je eigenlijk ook nog maar afwachten. Hij heeft een groot loopvermogen en dient prima als stofzuiger, balafpakker. Toch maar afwachten, En tja, Duarte... ik had er beslist meer van verwacht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Pietje --
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 13:33   quote  deeplink  
Stevige concurrentie voor Ajax in jacht op 'Löwen-Juwel' van vijf miljoen

Ajax moet alle zeilen bijzetten om Julian Weigl te verleiden tot een overstap naar Amsterdam. Het talent, dat onder contract staat bij 1860 München, heeft de aandacht getrokken in Engeland.

In de zomer werd bekend dat Ajax en FC Twente hun oog hebben laten vallen op de negentienjarige Weigl, die in Duitsland te boek staat als een groot talent. In de jacht op zijn handtekening hebben de twee eredivisionisten echter sterke concurrentie. Liverpool en Tottenham Hotspur zijn geïnteresseerd, meldt Bild.

Weigl speelt zaterdagmiddag met Jong Duitsland tegen Turkije en tijdens die wedstrijd zitten scouts van talloze clubs op de tribune voor de middenvelder. Zijn contract loopt nog drie jaar door. Volgens de Duitse boulevardkrant vraagt 1860 München, dat eerder dit seizoen afscheid nam van de Nederlandse trainer Ricardo Moniz, minimaal vijf miljoen euro voor Weigl.

Bron
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:33 schreef Eide het volgende:
Stevige concurrentie voor Ajax in jacht op 'Löwen-Juwel' van vijf miljoen

Ajax moet alle zeilen bijzetten om Julian Weigl te verleiden tot een overstap naar Amsterdam. Het talent, dat onder contract staat bij 1860 München, heeft de aandacht getrokken in Engeland.

In de zomer werd bekend dat Ajax en FC Twente hun oog hebben laten vallen op de negentienjarige Weigl, die in Duitsland te boek staat als een groot talent. In de jacht op zijn handtekening hebben de twee eredivisionisten echter sterke concurrentie. Liverpool en Tottenham Hotspur zijn geïnteresseerd, meldt Bild.

Weigl speelt zaterdagmiddag met Jong Duitsland tegen Turkije en tijdens die wedstrijd zitten scouts van talloze clubs op de tribune voor de middenvelder. Zijn contract loopt nog drie jaar door. Volgens de Duitse boulevardkrant vraagt 1860 München, dat eerder dit seizoen afscheid nam van de Nederlandse trainer Ricardo Moniz, minimaal vijf miljoen euro voor Weigl.

Bron
Ook die had ik gisteren al gelezen. En weer dezelfde vraag/opmerking: WEER EEN MIDDENVELDER...
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 13:36   quote  deeplink  
Ajax ideaal voor 15-jarige

Martin Ödegaard doet er verstandig aan naar Ajax te vertrekken, meent de Noorse bondscoach Per-Mathias Högmo. Het toptalent van Stromsgodset IF maakte onlangs al op 15-jarige leeftijd zijn debuut voor het Noorse elftal. Hij heeft de meeste kans te slagen bij een club die gaat voor internationale ontwikkeling, zoals Ajax, zei Högmo tegenover TV2.

Bron
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 oktober 2014 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook die had ik gisteren al gelezen. En weer dezelfde vraag/opmerking: WEER EEN MIDDENVELDER...
Voor 5 miljoen zeker niet halen!
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:36 schreef Eide het volgende:
Ajax ideaal voor 15-jarige

Martin Ödegaard doet er verstandig aan naar Ajax te vertrekken, meent de Noorse bondscoach Per-Mathias Högmo. Het toptalent van Stromsgodset IF maakte onlangs al op 15-jarige leeftijd zijn debuut voor het Noorse elftal. Hij heeft de meeste kans te slagen bij een club die gaat voor internationale ontwikkeling, zoals Ajax, zei Högmo tegenover TV2.

Bron
En dat is toch ook een middenvelder? Of vergis ik mij nou?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Daar zat ik ook al aan te denken inderdaad. En of Serero het "op 6" gaat maken, moet je eigenlijk ook nog maar afwachten. Hij heeft een groot loopvermogen en dient prima als stofzuiger, balafpakker. Toch maar afwachten, En tja, Duarte... ik had er beslist meer van verwacht.
Ik ook, maar het komt er bij hem niet uit en ik denk dat Ajax gewoon te hoog gegrepen is voor hem! Maakt niet uit, kan gebeuren maar dan moet je wel doorselecteren. Serero heeft inderdaad veel weg van Anita en ook dit werd uiteindelijk een grote jongen op de CVM-positie.
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ook die had ik gisteren al gelezen. En weer dezelfde vraag/opmerking: WEER EEN MIDDENVELDER...
Eens, hoewel er tussen de huidige middenvelders en het aanstormend talent (Nouri, v.d. Beek) nog wel ruimte zit voor een goede middenvelder. Zeker aangezien achter Klaassen, Serero en Andersen er nu weinig tot geen spelers zitten die kwalitatief goed genoeg zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dat is toch ook een middenvelder? Of vergis ik mij nou?
Hij is inderdaad een ACM. Maar 1 van de grootste talenten in Noorwegen. Zal ook waarschijnlijk niet direct bij het eerste terecht komen, maar heel Europa zit achter deze jongen aan!
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ook, maar het komt er bij hem niet uit en ik denk dat Ajax gewoon te hoog gegrepen is voor hem! Maakt niet uit, kan gebeuren maar dan moet je wel doorselecteren. Serero heeft inderdaad veel weg van Anita en ook dit werd uiteindelijk een grote jongen op de CVM-positie.
Absoluut helemaal eens!
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 13:42   quote  deeplink  
En natuurlijk Sinkgraven. Er doen zoveel geruchten de ronde dat ik de moeite niet neem hier iets te plaatsen met een bronvermelding maar Ajax schijnt in contact te zijn met Heerenveen over hem. Er doen geruchten de ronde dat de Europese top ook interesse heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:36 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Voor 5 miljoen zeker niet halen!
Inderdaad Ronald, ik vind 5 miljoen voor een 19-jarige waarvan je zeker nog niet weet of hij het gaat worden een enorme investering.
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hij is inderdaad een ACM. Maar 1 van de grootste talenten in Noorwegen. Zal ook waarschijnlijk niet direct bij het eerste terecht komen, maar heel Europa zit achter deze jongen aan!
Nou ja, het is natuurlijk fantastisch dat zulke supertalenten voor Ajax willen kiezen. Tuurlijk komt hij niet direct in Ajax 1, dat begrijp ik. Maar toch, als ik Ajax was zou ik nu eindelijk mijn pijlen eens richten op andere posities.
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:37 schreef Pietje het volgende:

[..]

En dat is toch ook een middenvelder? Of vergis ik mij nou?
Ja, aanvallende middenvelder. Linkspoot. 15 jaar en A international voor Noorwegen.
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Eens, hoewel er tussen de huidige middenvelders en het aanstormend talent (Nouri, v.d. Beek) nog wel ruimte zit voor een goede middenvelder. Zeker aangezien achter Klaassen, Serero en Andersen er nu weinig tot geen spelers zitten die kwalitatief goed genoeg zijn.
Dat is zeker waar, maar toch wel heel veel middenvelders ineens.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:42 schreef Eide het volgende:
En natuurlijk Sinkgraven. Er doen zoveel geruchten de ronde dat ik de moeite niet neem hier iets te plaatsen met een bronvermelding maar Ajax schijnt in contact te zijn met Heerenveen over hem. Er doen geruchten de ronde dat de Europese top ook interesse heeft.
Sinkgraven is inderdaad een onderwerp van gesprek. Ik vind het wel een groot risico, daar de spelstijlen van Ajax en Heerenveen behoorlijk verschillen. Daar krijgt die jongen de ruimte en bij Ajax is het allemaal compacter. De vraag is hoe en of hij er mee om kan gaan. Daarnaast is hij nog erg jong. Ik zou hem bijvoorbeeld kopen, maar dan nog zeker een 1,5 seizoen aan Heerenveen verhuren. Kan die jongen zich nog beter versterken en als het uiteindelijk niets blijkt kan je altijd hem nog doorverkopen! Is overigens denk best een regeling te maken met Heerenveen dat je een bepaalde prijs nu betaald ter overname, hem daarna gratis verhuurd aan hen, daarna overneemt bij je eigen club en als je hem doorverkoopt geef je Heerenveen nog een deel!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:44 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, maar toch wel heel veel middenvelders ineens.
Vind ik ook, laat ze eens wat aan de verdediging doen. Moisander gaat weg, Denswil vind ik van mindere kwaliteit en Van der Hoorn ben ik ook niet stuk van! Ervaring in de achterste lijn is belangrijk!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 12 oktober 2014 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 13:53   quote  deeplink  
Mijn grootste vraagteken omtrent Sinkgraven is de vraag of hij beter is en/of gaat worden van Lucas Andersen. Sinkgraven is, net als Andersen, een aanvallende middenvelder die op op linksbuiten uit de voeten kan. Sinkgraven is 19, Andersen is 20....

Ook qua statistieken is het een en ander niet eenduidig. Sinkgraven speelde 9 wedstrijden voor Heerenveen (776 minuten) met 2 goals en 1 assist. Andersen speelde 10 duels voor Ajax (714 minuten) met 3 goals en 1 assist.

Sinkgraven is duidelijk belangrijker voor Heerenveen dan dat Andersen dat is voor Ajax maarHeerenveen heeft minder kwaliteit binnen de ploeg en een andere speelwijze. Bovendien staat Sinkgraven al sinds de seizoenstart terwijl Anderen begon in de Jupiler League en pas sinds kort in de basis speelt bij Ajax 1.

Ik weet het niet. Met wat ik van Sinkgraven heb gezien ben ik echt wel fan van die gozer maar Lucas Andersen moeten wij ook niet uitvlakken.
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Vind ik ook, laat ze eens wat aan de verdediging doen. Moisander gaat weg, Denswil vind ik van mindere kwaliteit en Van der Hoorn ben ik ook niet stuk van! Ervaring in de achterste lijn is belangrijk!
Dat is ook precies wat ik bedoel. Daarnaast zet ik op dit moment grote vraagtekens bij Boilesen. Is hij "gewoon" uit vorm of is het toch een gebrek aan defensieve kwaliteit?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:53 schreef Eide het volgende:
Mijn grootste vraagteken omtrent Sinkgraven is de vraag of hij beter is en/of gaat worden van Lucas Andersen. Sinkgraven is, net als Andersen, een aanvallende middenvelder die op op linksbuiten uit de voeten kan. Sinkgraven is 19, Andersen is 20....

Ook qua statistieken is het een en ander niet eenduidig. Sinkgraven speelde 9 wedstrijden voor Heerenveen (776 minuten) met 2 goals en 1 assist. Andersen speelde 10 duels voor Ajax (714 minuten) met 3 goals en 1 assist.

Sinkgraven is duidelijk belangrijker voor Heerenveen dan dat Andersen dat is voor Ajax maarHeerenveen heeft minder kwaliteit binnen de ploeg en een andere speelwijze. Bovendien staat Sinkgraven al sinds de seizoenstart terwijl Anderen begon in de Jupiler League en pas sinds kort in de basis speelt bij Ajax 1.

Ik weet het niet. Met wat ik van Sinkgraven heb gezien ben ik echt wel fan van die gozer maar Lucas Andersen moeten wij ook niet uitvlakken.
Precies wat ik ook aangeef Eide, daarom vind ik dat geroeptoeter om bepaalde jonge spelers ook niet altijd zo geschikt. Ajax is daar zelf ook debet aan, maar zolang spelers bij hun eigen club de sterren van de hemel spelen denken we dat ze dat bij Ajax ook gelijk zullen doen!
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is ook precies wat ik bedoel. Daarnaast zet ik op dit moment grote vraagtekens bij Boilesen. Is hij "gewoon" uit vorm of is het toch een gebrek aan defensieve kwaliteit?
Gelukkig hebben we Viergever en Riedwald ook nog die daar uit de voeten kunnen. Maar de vorm van Boilesen is echt heel matig.
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 13:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Precies wat ik ook aangeef Eide, daarom vind ik dat geroeptoeter om bepaalde jonge spelers ook niet altijd zo geschikt. Ajax is daar zelf ook debet aan, maar zolang spelers bij hun eigen club de sterren van de hemel spelen denken we dat ze dat bij Ajax ook gelijk zullen doen!
Eens. Daar zijn inmiddels legio voorbeelden van.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we Viergever en Riedwald ook nog die daar uit de voeten kunnen. Maar de vorm van Boilesen is echt heel matig.
Inderdaad en dat doet pijn want ik heb altijd het idee gehad dat Boilesen de ontbrekende factor aan de linkerkant was. Maar tot nu toe heb ik er niet van genoten!
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 13:58 schreef Eide het volgende:

[..]

Gelukkig hebben we Viergever en Riedwald ook nog die daar uit de voeten kunnen. Maar de vorm van Boilesen is echt heel matig.
Dat realiseer ik mij ook wel, Eide, en ik heb ook wel aan die jongens gedacht. Maar kunnen zij de druk op die positie wel aan? Viergever heeft wel ervaring bij AZ, maar met alle respect: AZ is geen Ajax en Riedewald is nog erg jong en heeft nog erg weinig wedstrijden op dit niveau gespeeld...
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 14:16   quote  deeplink  
Eens Pietje, en kwalitatief is Ajax verdedigend ook niet heel goed momenteel. Dat is deels vorm, deels het ontbreken van Blind op CVM maar ook gewoon deels omdat met name Moisander een beperkte verdediger is. Van Rhijn gaat steeds beter, Veltman heeft veel potentie maar Moisander zit, gezien zijn leeftijd, op het maximum van zijn kunnen. En dat is dat gewoon niet goed genoeg. Over links hebben we het al gehad.

En ondanks dat alles maak ik mij voornamelijk zorgen over CVM en dat aan de praat krijgen. Die stofzuiger functie en het vermogen vroegtijdig te sotren is essentieel voor het verdedigende plan van Ajax.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:16 schreef Eide het volgende:
Eens Pietje, en kwalitatief is Ajax verdedigend ook niet heel goed momenteel. Dat is deels vorm, deels het ontbreken van Blind op CVM maar ook gewoon deels omdat met name Moisander een beperkte verdediger is. Van Rhijn gaat steeds beter, Veltman heeft veel potentie maar Moisander zit, gezien zijn leeftijd, op het maximum van zijn kunnen. En dat is dat gewoon niet goed genoeg. Over links hebben we het al gehad.

En ondanks dat alles maak ik mij voornamelijk zorgen over CVM en dat aan de praat krijgen. Die stofzuiger functie en het vermogen vroegtijdig te sotren is essentieel voor het verdedigende plan van Ajax.
Mogelijk toch iets voor Serero??
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 14:21   quote  deeplink  
Zeker een optie die het proberen waard is. En dan Viergever naar LB zolang Boilesen uit vorm is. Heb je toch ook nog flink wat lengte en koppend vermogen achterin.
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:16 schreef Eide het volgende:
Eens Pietje, en kwalitatief is Ajax verdedigend ook niet heel goed momenteel. Dat is deels vorm, deels het ontbreken van Blind op CVM maar ook gewoon deels omdat met name Moisander een beperkte verdediger is. Van Rhijn gaat steeds beter, Veltman heeft veel potentie maar Moisander zit, gezien zijn leeftijd, op het maximum van zijn kunnen. En dat is dat gewoon niet goed genoeg. Over links hebben we het al gehad.

En ondanks dat alles maak ik mij voornamelijk zorgen over CVM en dat aan de praat krijgen. Die stofzuiger functie en het vermogen vroegtijdig te sotren is essentieel voor het verdedigende plan van Ajax.
Klopt, Eide. Vooralsnog heb ik wel vertrouwen in het functioneren op die positie van Serero. Inderdaad, Van Rhijn heeft dit seizoen gelukkig zijn goede vorm weer hervonden en Veltman vond ik een tijdje erg nonchalant spelen, met als gevolg (te) veel fouten, maar dit seizoen komt hij ouderwets sterk op mij over.
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Mogelijk toch iets voor Serero??
+ 1
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:21 schreef Eide het volgende:
Zeker een optie die het proberen waard is. En dan Viergever naar LB zolang Boilesen uit vorm is. Heb je toch ook nog flink wat lengte en koppend vermogen achterin.
Inderdaad, zien we het toch goed met zijn allen! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Inderdaad, zien we het toch goed met zijn allen! ;-)
En nu maar hopen dat Frank en Dennis hier ook meelezen ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat Frank en Dennis hier ook meelezen ;-)
Heb ze gebeld, maar ze hebben allebei een ban! ;-)
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb ze gebeld, maar ze hebben allebei een ban! ;-)
Trollen bij de kakkies zeker?
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb ze gebeld, maar ze hebben allebei een ban! ;-)
Whahahahaha. Grof taalgebruik?? ;-)
Maar meelezen kunnen ze altijd, ook al hebben ze een ban. Bel ze nog maar even terug ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:34 schreef Eide het volgende:

[..]

Trollen bij de kakkies zeker?
Ja! ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:34 schreef Pietje het volgende:

[..]

Whahahahaha. Grof taalgebruik?? ;-)
Maar meelezen kunnen ze altijd, ook al hebben ze een ban. Bel ze nog maar even terug ;-)
Nee ze kunnen zelfs niet eens meer meelezen, denk dus permante ban! ;-)
Pietje
 Pietje - zondag 12 oktober 2014 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee ze kunnen zelfs niet eens meer meelezen, denk dus permante ban! ;-)
Hahaha. Jammer. Dan moeten wij het met z'n allen maar gaan overnemen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 12 oktober 2014 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 14:29 schreef Pietje het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat Frank en Dennis hier ook meelezen ;-)
hahahahaha, meelezen is 1, maar ook uitvoeren wat wij hier allemaal neer zetten is 2......
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 15:27 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

hahahahaha, meelezen is 1, maar ook uitvoeren wat wij hier allemaal neer zetten is 2......
Dat kan niet Ronald, anders staat er elke weet een andere basis en hebben we 30 elftallen met spelers! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 12 oktober 2014 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 15:29 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat kan niet Ronald, anders staat er elke weet een andere basis en hebben we 30 elftallen met spelers! ;-)
En toch denk ik dat we er dan qua spel op vooruit zijn gegaan..
Alleen financieel iets minder denk ik haha..
Moisander in de winter verkopen en Sigthorson ook maar gelijk.

------------------Cilissen---------------
Rhijn--Veltman---Khasia--------Boilesen/Viergever
--------------------Nigel-------------
---------Klaassen-----Vd Vaart---------
Ghazi-----------Milik----------------Khisna
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 15:59   quote  deeplink  
Khasia... alsjeblieft niet. Die gaat minstens net zo vaak in de fout als Moisander en is niet beter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 12 oktober 2014 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 oktober 2014 - 15:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En toch denk ik dat we er dan qua spel op vooruit zijn gegaan..
Alleen financieel iets minder denk ik haha..
Moisander in de winter verkopen en Sigthorson ook maar gelijk.

------------------Cilissen---------------
Rhijn--Veltman---Khasia--------Boilesen/Viergever
--------------------Nigel-------------
---------Klaassen-----Vd Vaart---------
Ghazi-----------Milik----------------Khisna
v.d. Vaart? De man die nu alweer weken niet bij HSV heeft gespeeld? Denk dat hij drukker is met Sabia dan met voetballen!
Eide
 Eide - zondag 12 oktober 2014 - 16:10   quote  deeplink  
VDV zou ik toch wat graag bij Ajax willen zien. Heeft ondanks z'n vele blessures natuurlijk wel geweldig veel klasse.
Peterhs
 Peterhs - zondag 12 oktober 2014 - 16:30   quote  deeplink  
Zou wel mooi zijn. Utopie met voorin KJH, erachter VdV, hierachter NdJ
Oude tijden en oude zin om te kijken hoe ze de rest afslachten.
nora
 nora - zondag 12 oktober 2014 - 17:00   quote  deeplink  
V/D Vaart zou een meerwaarde zijn voor Ajax.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Officiële Winterstop topic!!









0.0093190